1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van NH Zandvoort Hotel

Beoordelingen over NH Zandvoort Hotel 4-sterren

Burgemeester Van Alphenstraat 63, 2041 KG Zandvoort, Nederland

#17 van de 22 hotels in Zandvoort

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 12 december 2018

Een aangenaam hotel, met goede faciliteiten en een mooie locatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Als je wilt douchen moet je dat in het bad doen , voor senioren die slecht ter been zijn en die stijf zijn is het bad te hoog. Beter is als er een deurtje in het bad komt voor de senioren. Verder geen op of aan merking.

het bed was een aangename verrassing de matrassen waren voor ons goed we hebben er heerlijk op geslapen. De kamer was schoon, en veel ruimte om het bed, en de meubels waren van een goede kwaliteit .

• Beoordeeld op: 12 december 2018

Het vriendelijke personeel geweldig niets is te veel om het...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De bedden vielen tegen de veren voelden wij maar het vriendelijke personeel heeft dit voor ons opgelost door er dekbedden op te leggen toppy.

Het vriendelijke personeel geweldig niets is te veel om het iedereen naar de zin te maken helemaal geweldig bedankt hiervoor.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Voor de vijfde keer op rij was dit ons bekend en weinig verbetering nog verslechtering.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Prijs voor het parkeren idioot duur,personeel in de bar zoals ons bekend was zeer stroef en de prijzen mogen vriendelijker!

Het ontbijt was bekend en is heerlijk,kamers gedateerd maar was voor gekozen.

• Beoordeeld op: 10 december 2018

Jammer van de activeringsperikelen, maar de rest was prima.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het activeren van parkeerkaart. Ging niet goed, moet je weer terug het hotel in, trap op naar de receptie om weer te laten activeren. Lastig. De sleutel van de hotelkamer moest zelfs twee keer opnieuw geactiveerd worden. Heel lastig.

Mooie ruime kamer. Goede bedden. Schoon.

• Beoordeeld op: 9 december 2018

Perfect voor na seizoen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Dubbel glas....1ste nacht door storm echt uren en uren wakker gelegen...dus ik zeg :”dubbel/of twee dubbel glas aanbrengen. Het tochtte ook behoorlijk....gordijnen wapperden heen en weer...( ik houd van fris, maar mijn zus vond het te koud)

Locatie, jammer dat het grijs en regenachtig was/ harde storm. Gelukkig genoeg te uitwijkmogelijkheden. Helaas geen lange strandwandelingen, maar dagje Haarlem was ook perfect

• Beoordeeld op: 6 december 2018

Prima ligging, hotel en kamers zijn verder erg basic.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Geen aparte douche aanwezig. Gang stonk heel erg. Ontbijt viel tegen, oude broodjes. Het parkeren was niet gratis (15 euro). Had wel verwacht dat dit bij de kamerprijs inbegrepen zou zijn. Helaas snurkte mijn collega, maar dat terzijde ;-)

Niets sprong er voor mij echt uit. Erg basic allemaal en outdated. Wel een vriendelijke barman overigens! Ligging was voor ons perfect aangezien we de volgende ochtend een event op circuit Zandvoort gepland hadden staan.

• Beoordeeld op: 5 december 2018

Eten viel tegen erg weinig keuze moest in bar eten.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Eten viel tegen erg weinig keuze moest in bar eten. Terwijl op de roomservice kaart meer keus is erg vreemd. En inrichting kamer ziet er vergeleken met website erg sober en verouderd uit.

• Beoordeeld op: 27 november 2018

paarkeren als ik heb nacht in jullie hotel dan waarom ik...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

paarkeren als ik heb nacht in jullie hotel dan waarom ik moet betalen voor parking kan toch niet en wat als iemand blijf meer dan 1 nacht :(:(:(:(

• Beoordeeld op: 26 november 2018

We hebben heerlijk genoten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was heerlijk. Omdat we pas tegen 23.00 uur in hotel waren, kregen we een suite. Deze beviel ons zeer! Receptioniste aardig, schoonmaakster aardig.

• Beoordeeld op: 21 november 2018

ligging hotel ten opzichte van strand
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het hotel is aan vernieuwing toe - is oud bollig - tenminste onze kamer. ze was wel heel ruim maar hier was totaal geen sfeer te bekennen.

ligging hotel ten opzichte van strand

• Beoordeeld op: 19 november 2018

Genoten .''
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Ontbijt op de kamer was heerlijk ! Ze waren vergeten de bestelling op te nemen s.avonds en na een telefoontje s'morgens was alles snel in orde . Hiervoor onze dank

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Een heel fijn verblijf !
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was een uitgebreid ontbijt voor €19,90 per persoon. Dat vonden wij een behoorlijke prijs. Er was van alles maar wij gebruiken lang niet alles. Misschien heeft u wat aan deze tip door een standaardontbijt of een luxe ontbijt aan te bieden.

De standaardkamer die wij geboekt hadden viel tegen ( klein en geen zeezicht )maar gelukkig konden wij een andere kamer krijgen die voldeed aan onze verwachtingen . Onze tip duidelijk vermelden dat de standaardkamers klein zijn en geen zeezicht hebben.

• Beoordeeld op: 12 november 2018

Heerlijke dagen gehad!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het aanbod bij ontbijt voor mensen met voedselintoleranties, dieetwensen.

Uitzicht was geweldig, had om zeezicht gevraagd. Personeel was heel vriendelijk en attent op een oprechte manier, volgens mij hadden ze veel plezier in hun werk: dat straalden ze uit. Ontbijtbuffet was heel goed, maar iets minder voor mensen die voedselintoleranties hebben (gist, lactose). Waarschijnlijk is de vraag ernaar ook minder, misschien moeten ze iets beter die producten in de gaten houden: opende namelijk een ingepakt broodje en die was niet meer goed, Verder heel erg naar mijn zin gehad en voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Een tegenvaller
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

T was bloedheet in de Kramer, de bedden heel hard, s’nachts niet geslapen omdat om de dertien seconden een brom geluid was, we hadden 2 kamers geboekt en alle 4 niet geslapen. De wc pot was heel vies on der de rand en er zaten allemaal vieze vlekken op t tapijt waarvan ik niet wil weten waarvan dat is

Het ontbijt was goed Maar wel prijzig

• Beoordeeld op: 4 november 2018

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn zeer gedateerd. Het ziet er erg oubollig uit, het behang krult op sommige plekken van de muur af! Er zat een gat in één van de handdoeken. De wastafel ook erg verouderd, gele plekken erop en tekenen van lekkage. Toiletbril zat scheef op het toilet. Het is wel schoon maar zo verouderd dat het niet fris oogt.

Ontbijt Bedden zijn comfortabel

• Beoordeeld op: 3 november 2018

vriendelijke medewerkers
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

4 sterren? waarvoor? middelmatige kamers. Zelfs geen mengkraan op lavabo. Koud waterkraan moeilijk te gebruiken. Nog een plastieken douchegordijn. gratis wifi enorm traag. parking dan nog 14€/nacht. Sauna beperkt toegankelijk.

vriendelijke medewerkers

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Heel fijn verblijf gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Het tapijt en muren op de kamer, hier was duidelijk vuil op te zien.

Kamer was ruimer dan verwacht, lekker met bad. Uitgebreid ontbijtbuffet. Klantvriendelijke receptionistes.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2018

Heerlijk uitgewaaid fijn verblijf in een ruime familiekamer!
    • Familiekamer (4 Personen)

Onze kamer (nummer 22) was wel heel erg warm. De receptie was behulpzaam door een ventilator te plaatsen, maar dit hielp niet echt. Het leek of de vloerverwarming wat overactief was. De kamers zijn schoon en ruim, maar deze kamer was in tegenstelling tot de receptie en de ontbijtzaal wat gedateerd.

We hadden een bijzonder ruime familiekamer, de receptie was vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was royaal en lekker. Hoewel de kamer (22) op de begane grond was, hadden we een mooi uitzicht op zee. Doordat we in het weekend waren, hadden we geen last van de verbouwing vlak naast ons raam :) Het hotel is echt super dichtbij een heerlijk strand!

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Waardeloos
    • Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Waardeloos. Kamer met een vloerbedekking vol met vieze vlekken. Lekkage. Op alle verdiepingen en de hal stond blank. Niet eens gezellig hoekje voor een bak koffie en personeel wat niet echt vrolijk was. Bedden hard, maar goed dat is wenning.

Afstand naar het circuit.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

top
    • Familiekamer (4 Personen)

het ontbijt is niet betaalbaar voor een gezin

de familliekamer is bijzonder groot en prachtig uitzicht op zee, zeker een reden om weer te komen!! uitcheck mogelijkheid tot 12 uur is heel fijn

• Beoordeeld op: 24 oktober 2018

is voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

alles was bespreekbaar bv over ontbijt mijn partner eet niet zo veel ivm medicijnen gebruik door zijn ziekte de bedden lagen heerlijk uitzicht was goed we zagen de zee en aan de andere kant de circuit van zandvoort

• Beoordeeld op: 23 oktober 2018

Goed verblijf gehad in mooie ruime kamers, wel te warm maar verder zeker aan te raden.
    • Familiekamer (4 Personen)

De temperatuur viel wel tegen, het was erg warm op de kamer.

De ruimte van de kamer was boven verwachting. Alles was netjes en we werden door de receptie goed geholpen.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad met een heerlijk ontbijtbuffet!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Het was jammer dat het derde extra bed nog niet was opgemaakt, maar dat werd snel opgelost.

Kamer was uitstekend, met zeezicht. Ontbijtbuffet was heerlijk en zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

• Familiekamer (4 Personen)

De kamer was prima. Ons gezin, bestaande uit 4 personen en een hond, had de beschikking over een zeer ruime familiekamer. Deze kamer was meer dan perfect, ondanks de warmte in het pand.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Handig en makkelijk hotel aan de rand van Zandvoort.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het ziet er wat ouder uit van binnen dan het is door kleine dingen. Bv platen aan de muren hangen wat scheef, een kinderbed met rommelig dekbedje in de gang, gordijnhaakjes los.

Ruime kamer, goed bed, uitzicht op zee-kamer, vlotte service van het balie-personeel, gunstige ligging als je buiten het centrum wil blijven. Het is een prettig en makkelijk hotel.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Stoelen op de kamer zijn aan vernieuwing toe.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Stoelen op de kamer zijn aan vernieuwing toe. Trap bij de entree niet handig als je op krukken loopt. Op de foto's van het hotel staat een gezellig terras waar je heerlijk kunt zitten...terras was er helemaal niet.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Lekker genoten
    • Familiekamer (4 Personen)

Kamer was schoon maar kan wel een keer een “grote” schoonmaakbeurt gebruiken

Heerlijk ontbijt, ruime kamer, ideaal met kinderen en dicht bij het strand!!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Redelijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het bed was helaas veelste hard, daardoor niet lekker geslapen. Toen we in onze kamer binnen kwamen was het 29 graden, we hadden de airco aangezet, echter was het pas na 1 uur 1 graad minder. Airco werkte dus niet goed. Voor de rest alles meer dan prima, maar bed en airco waren helaas een tegenvaller.

Ontbijt, personeel, mooie kamers

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Nh wordt beter, maar is er nog niet.

Het gehele hotel had een rioollucht, op de kamer nog erger. Airco is eindelijk vernieuwd, maar niet heel erg efficiënt. Die smerig vloerbedekking kan echt niet! Prijs ontbijt, ondanks dat het zeer uitgebreid is, is buitensporig. Extra bed op kamer is niet echt prettig om op te liggen.

Ontbijt, de lokatie. Kamer is deels voorzien nu van nieuw behang, nieuw meubilair, nieuwe airco. Goed bezig. Inchecken gaat ook eindelijk sneller.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Heerlijk genoten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Minpuntje was de parkeerplaats ik heb een kaart gekocht maar bleek er S àvonds niet op te kunnen omdat die vol was? Als je het aantal plaatsen weet op de parking zou je moeten stoppen als alle plaatsen vol zijn. O ja en de kamernr`s staan niet echt duidelijk aangegeven Had 512 rechts naast de lift maar liep een gang in die begon bij 500 en eidigde bij 510 :) Zou goed zijn op de deur te plaatsen welke Nr`s er achter een deur zitten

De kamers ruim en schoon Ontbijt en restuarant waren ook super. Personeel aardig en behulpzaam

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

De prijs kwaliteitverhouding was onder de maat.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De airco werkte niet op de eerste kamer en bovendien was de badkamer onder de maat. De tweede aangeboden kamer had hetzelfde euvel. Ook die airco werkte niet. Later werd een mobiele airco gegeven. De instelling van de TV zenders moest op ons verzoek opnieuw ingesteld worden. NPO 1 en 3 waren niet bereikbaar.

Het ontbijt was zeer goed en baliepersoneel ook.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Duur voor superieur kamer driepersoons
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

3 persoonskamer maar derde bed erg kort en niet fijn. Voor prijs die wij betaald hebben veel te weinig comfort! Superieur kamer weinig aan te zien. Douche in bad met hoge opstap niet fijn en praktisch voor minder valide gasten. Extra parkeerkosten duur. Ver van Zandvoort centrum.

Goede nespresso op kamer

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De moeite waard!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er waren wat dingen b3schadigd cq stuk. De spiegel in de badkamer, tegels in de badkamer, rond de kraan was de plaat stuk. Er was niet heel erg goed schoongemaakt, spinrag op de ramen, veel stof bij de ramen.

De ligging van het hotel, de bereikbaarheid met de bussen, de ruime kamer. Geen last van mede gasten qua gehorigheid.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Locatie, uitzicht op zee/strand
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Vies douchegordijn Barst in wc pot en wastafel Parkeren te duur (14 euro in naseizoen) Rioollucht in ontvangsthal

Locatie, uitzicht op zee/strand Ruime kamer

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Vaste stek met deze keer kleine teleurstelling.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Na bevestiging van gevraagde locatie (verdiep en ligging) toch nog een andere locatie moeten nemen. Prijs voor 1 nacht parking iets meer dan 14 euro (!!) terwijl, bij het uitrijden, de slagboom permanent open stond.

Ontbijt blijft super heerlijk en de hoofdreden van onze terugkeer.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Prijs is te hoog voor dit hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Slecht personeel was niet leuk, en hebben me laten betalen voor het parkeren van de auto. Mijn collega’s hebben er niet voor hoeven betalen (voor hun auto).

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Wat een ongekend slechte kamer!

Wat een ongekend slechte kamer! Onvoorstelbaar dat ze dit verhuren, oud en vervallen. Thermostaat vd douche stuk, er was in de kamer gerookt, er liepen groene beestjes over de vloer een soort wormen! Nooit meer een nacht daar!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Matig voor die prijs. Je betaald de locatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het 'spectaculaire' buitenterras was gesloten maar als het open was geweest ook niet geweldig. Uitzicht op een betonnen wand en de straat. In de verte de zee. Ontbijtzaal en entree ook niet echt gezellig. Verder onaangekondiged een glazenwasser om 8uur voor t raam. En vrachtwagen kwam hotel goederen lossen om 5:30 met veel kabaal.

Locatie. Schone kamer. Goed bed. Vriendelijk personeel.

Beoordeling NH Hotel Zandvoort
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was erg warm. Gelukkig was er wel airco aanwezig. Een parkeerplaats bij het hotel koste 14 euro per dag en dat lees je nergens.

Het ontbijt was heel uitgebreid en heel lekker.

Afschuwelijk 0 punten!!!!
    • Standaard Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Oud Vies Lokatie is vreselijk winderig en luidruchtig Kamer zo erg warm en benauwd terwijl buiten koud was. Ramen kunnen niet normaal open Wc stinkt vreselijk en is oud en vies Bedden en kussens zijn vreselijk Badkamer is walgelijk. Oud, vies met roest en haren op de wanden van andere gasten denk ik..... Vloerbedekking op de kamer is heel erg vies met overaal vlekken. Kan niet zonder schoen op lopen. Walgelijk gewoon. Kort om ik kan niks positiefs over het hotel zeggen. Het is maar dat we laat ingecheckt zijn met 2 kinderen anders zouden we daar nooit zijn gebleven!!!

Niets!!! Vreselijk gewoon! Hooguit 1* hotel! Nooit weer. Meest vreselijke hotel waar ik in heb geslapen. 4 sterren??? Noooooo wayyyyy!!!!

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Heel gezellig!!
    • Familiekamer (4 Personen)

Bar gaat heel vroeg dicht in het hotel, 24.00 uur op zaterdagavond. In de gang hing een zware rioollucht, dat was minder.

Gezellig en heel ruim appartement voor 4 zussen. Ontbijt heerlijk uitgebreid, erg lekker! Medewerkers behulpzaam en vriendelijk.

Ontbijt was prima, kamer ook, alleen de badkamer qua kleine...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het uitzicht vanaf onze kamer was naar de flats aan de overkant, dat was lelijk. De boulevard erg doods om te zien, niet aangekleed, de gangen van het hotel zijn saai en doen aan als een "verkeerd ziekenhuis". De informatie beneden bij de ingang vanaf het parkeerterrein naar verdiepingen kan duidelijker. Hang een bord neer bij de liften en in de liften wat op welke verdieping zit. Geef bij de receptie meteen aan hoe het pasje werkt om de hoteldeur te openen. Erin en meteen weer eruit blijkbaar, anders gaat de deur niet open.

Ontbijt was prima, kamer ook, alleen de badkamer qua kleine puntjes wat minder (kraantje te dicht op de rand, alles nat na douchen, ondanks het douchegordijn. Helemaal niet gehorig op dat moment.

Genoten van de zee en het lekkere eten, zowel in de strandtenten als in het hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Zandvoort moet zo hier en daar wat meer doen om het aantrekkelijk en gezellig te maken.

Het strand, met veel strandtenten, ligt op korte afstand van het hotel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Kamers worden naar mijn mening slecht schoongemaakt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Kamers worden naar mijn mening slecht schoongemaakt. Ik had een superior kamer met uitzicht op zee geboekt, oftwel een van de luxere kamers. Er zaten vlekken en vuil in het bad en de vloerbedekking is echt aan vervanging toe. Overal zitten grote vlekken. In 2018 verwacht je mooi laminaat in luxere hotelkamers.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

De lokatie en het uitzicht zijn prachtig.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Het extra bed was hard en gammel. De badkamer was klein en rook niet fris. De boxspring was ook hard.

De lokatie en het uitzicht zijn prachtig. Het ontbijt was uitgebreid en heerlijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Fijne korte vakantie gehad. Haarlem bezoeken is zeker een must als je in Zandvoort verblijft.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Vensters waren vuil wat jammer was voor het uitzicht waarvoor je toch bijbetaald. Het derde bed (voor onze dochter van 16) was een klein plooibed waarvan de matras versleten was. Van het personeel dat er werkt (behalve aan de balie) zijn er weinigen die Nederlands en/of Engels spreken waardoor de communcatie niet echt vlot verliep als we iets nodig hadden of wilden melden.

Heel ruime kamer met zeezicht. Hond meebrengen was geen probleem. Uitzicht was geweldig. Goed ontbijt. Heel vriendelijk personeel.

Wij komen er niet weer.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De prijs-kwaliteit. Veel te dure kamers. Gangen die je in ziekehuizen zag in de jaren zestig. Geen balkon. Vreemde indeling vd kamer met TV die 4 meter ver naar links opgehangen was. Verder bij de boeking en mijn mail of we een kamer met zeezicht konden krijgen werd er nog even 50 euro per nacht erbij gevraagd. Hier niet op in gegaan en vervolgens toch een kamer met zeezicht gekregen. Vreemd.

Een echt goed ontbijt! En het strand is echt nabij, zeg 40 meter.

airco
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De hygiëne op de kamer! Er zat bloed bij de toiletrolhouder! Vindt dat echt super vies! Ik vindt dat er bij toiletrolhouder, deurklinken enz! Elke dag een doek overgehaald mag worden! Dit had niet voor mogen komen! Bij het nachtkastje zaten ook vieze spetters en dingen op! Verder een prima hotel😊!

airco

Relaxed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bediening bij de bar buiten, vriendelijk, maar kan nog erg veel leren.

Ligging perfect, schone kamers alleen jammer dat er vloerbekleding lag en geen laminaat o.i.d.

rustig en comfortabel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

er was totaal geen wifi. hier heb ik wel op gerekend en heb ik ook gewoon voor betaald. voor een kamer van 160 euro vind ik dat wel een beetje beschamend. verder was de douchekop kapot maar dat was verder geen probleem. verder was het een prima kamer!

het bed lag ontzettend lekker! alsof we in de hemel lagen op een wolk

De afstand naar het strand
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Zeer onvriendelijk personeel, niet gastvrij, kamer was nog niet schoon bij aankomst dus we konden de kamer niet op de aangegeven tijd op. Na schoonmaak bleek deze ook helemaal niet schoon. Ontbijt viel tegen, ook hier zeker geen gastvrij en vriendelijk personeel. Voor ons geen NH hotel meer!

De afstand naar het strand

Heerlijk hotel!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Locatie is perfect t.o.v. de strandpaviljoens. Goede parkeergelegenheid voor een schappelijke prijs. Perfecte airconditioning die niet te missen was met 35 graden Celsius.

Beoordeling nh zandvoort hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Ver van het centrum maar met auto wel te doen. Verder is de kamer erg donker en warm. Wifi werkt traag en valt soms uit.

Gelukkig een airco en schone bedden en badkamer. Relaxed tv kijken op bed. Minibar mag er ook wezen maar geen gebruik van gemaakt.

Niet voor herhaling vatbaar. Ben ik niet gewend van nh hotels waar ik veel in het buitenland in verb

Zie boven

Kamer was redelijk maar niet schoon geen echte familiekamer te klein bijzet bed. Tapijt versleten (ook in de receptie) schimmel op de kozijnen en een te kleine doucheruimte. Creditcard schijnt een verplichting te zijn. Parkeerplaats wel betalen maar geen garantie op een parkeerplaats. (Overboeking)

Geweldige kamer met uitzicht op zee meteen aan het strand!
    • Standaard Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het bijvullen van het ontbijt. Dingen waren op en werden om 10 uur niet meer bijgevuld. Het ontbijt was tor 11 uur.

We hadden een familiekamer en deze overtrof echt álles. Een huiskamer 2 aparte slaapkamers, 2 wc's en een mooie badkamer! We komen hier zeker terug!!

De locatie was uitstekend , de kamer geluiddicht en koel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

Het was een uitstekende kamer voor 2 personen , voor de derde persoon werd een opklapbare bed geplaatst.

De locatie was uitstekend , de kamer geluiddicht en koel...

Goed hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Extra Bed

We hadden een 3 persoonskamer, maar 1 persoon moest op een opklapbed, daar voelde je het ijzer doorheen. Viel tegen.

Het ontbijt was super, we waren wat later maar er was nog keus genoeg.

Paar dagen weg
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij de lunch lag er nog etensresten van het ontbijt op de grond. Er was geen kindermenu. Ze waren wel flexibel en er kon aangepast gerechten komen.

Ligging erg fijn! Ruime, koele kamer

• Standaard Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee en een Extra Bed

Dit hotel is een vervallen hotel. Alles is super oud, de badkamer was vies en oud. De minibar was al maanden niet schoongemaakt, zo leek het. De schoonmakers en rest van het personeel voert alleen zijn taken uit en van service is er niet gehoord. Drankjes in een vies glas leveren is dan ook geen toeval.

Het uitzicht van de kamer.
    • Standaard Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

We hadden een 4 persoonskamer en we hadden niet verwacht dat er dan 2 stretchers op de kamer staan . Voor het bedrag wat we betaald hebben verwacht je wel een comfortabel bed

Het uitzicht van de kamer. En dat de kamer schoon was

prima accomodatie zeker aante bevelen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De ruimte tussen bedden en opbergkasten was te smal. Ramen aan de buiten zijde smerig. Meubels wat gedateerd

Ontbijt was lekker en zeer uitgebreid, alleen als je het bestek neerlegde werd het bordt al weer weggehaald. Bedden goed, Airco op de kamer. Dicht bij het strand

We hadden GEEN zeezicht geboekt, kregen het WEL.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Inchecken kan veel beter (als je vroeger bent moet je later nog eens terugkomen voor een sleutel. Verwerk dat in die pasjes, ben je een hoop drukte voor. Mijn matras lag omgekeerd op bed. Ik dacht al, waarin voel ik die vering toch? Maar wij gaan niet klagen, was een top verblijf.

We hadden GEEN zeezicht geboekt, kregen het WEL.

Goede locatie
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er was geen extra kussen beschikbaar op de kamer. Er kwam maar een klein straaltje water uit het kraantje van de wasbak in de badkamer. De airconditioning deed het niet.

Goede locatie Vriendelijk personeel

• Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer . Smerige vloerbedekking. Lawaai van de parkeerplaats en uitzicht op vuilnisauto. In het hele gebouw achterstallig onderhoud. De hal. Was gesloten ivm werkzaamheden van de plafonds.

Mijn partner en ik begrijpen niet waarom er geen belgische...

Geen vlaamse TV zenders

Mijn partner en ik begrijpen niet waarom er geen belgische (vlaamse) TV zenders beschikbaar zijn en wel bv italiaanse. Dit komt zeker niet overeen met het percentage gasten uit Belgie. Als we nog eens in dit hotel willen verblijven gaan we vooraf vragen of er vlaamse TV zenders beschikbaar zijn.

Ruime kamer met goede bedden.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamer is wat gedateerd, slordig afgewerkt en de douche in het bad zou in de lengte richting van het bad moeten zitten, niet in de breedte.

Ruime kamer met goede bedden. Vriendelijk en kordaat personeel.

Inchecken verliep zeer rommelig en duurde erg lang, toen we...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte bedden en Zeezicht met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Inchecken verliep zeer rommelig en duurde erg lang, toen we ingecheckt waren bleken we een kamer te hebben die al bezet was. Daarna duurde het weer minimaal een halfuur voordat we nieuwe kamer kregen.

Lekker kunnen uitwaaien ! Je zit op een loopafstand vh centrum af
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Verhouding prijs vd kamers tov kwaliteit. Info niet helemaal goed vwb standaard kamers en foto's. Niet alle kamers zijn up-to-date!!

Ontbijt was prima. Voldoende vers fruit en verder volop keuze vwb brood. Probleem mbt oplossen andere kamer goed opgelost.

Uitstekend, heerlijk weekend gehad
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamer t.o.v. de kamer was klein

de kamer was zeer ruim en het ontbijt uitstekend. Ligging was prima, direct aan uitvalswegen en dicht bij het strand en boulevard

Dubbel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

De prijs van overnachting, ontbijt en parkeren. Er hing een vreselijke rioollucht. We hadden 1 extra overnachting geboekt, maar dat schijnt moeilijk te verwerken te zijn......??? Onze kamer is niet schoon gemaakt. We werden uit de rij geplukt omdat we volgens de medewerker daar niet voor betaald hadden. Heel erg gênant. We schaamden ons heel erg tov de andere gasten. We hadden gewoon betaald. Beter eerst bij de receptie informeren voordat je mensen zo onheus behandelt.

Ontbijtbuffet

prima verblijf, wel aan de dure kant

Bijkomende kosten: Ontbijt €17.50 pp en parkeren €14,50 per dag

De Sauna ziet er als nieuw uit, ondanks geen permanente personeelsbezetting toch schoon, en zeer rustig, hebben er 2 x als enige gebruik van gemaakt

Redelijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een duur hotel voor wat je krijgt. Letterlijk en figuurlijk sleetse plekken. Slecht dat je voor parkeren moet betalen.

Ontbijt was prima, maar dat mag ook wel qua prijs. Personeel prima, kordaat en vriendelijk

Ontbijt was gewoon super.

Dat wij maar 3 nachten hebben geboekt

Ontbijt was gewoon super. Grote kamer met uitzicht op strand en zee. Geweldig. De accommodatie, het hotel personeel, bar/restaurant personeel was super vriendelijk en behulpzaam.

Doordat wij een suite kregen was het, ondanks de slechte WiFi, een zeer fijn verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Uitzicht op Zee

Zeer slechte WiFi, 0,2Mbps. Alleen bij de receptie was het iets beter, nl. 2,5 Mbps. Ook na betaling van € 9,45 per dag bleef het slecht. Zelfs de krant kon niet gedownload worden.

De kamer, wij kregen gratis een suite omdat de aangeboden kamer beneden alle peil was.

Ligging is prima.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Inchecken duurt (veel te) lang. Kamers en rest van het hotel zijn absoluut aan upgrade toe. Prijs kwaliteit verhouding schandalig.

Ligging is prima. Wellness is prima

Resultaat 1 – 75

Wij matchen de prijs
Wij matchen de prijs
Lage prijzen • Geen reserveringskosten • Een lagere prijs gevonden? Wij vergoeden het verschil!
Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Zandvoort Hotel