Beoordelingen over NH Zoetermeer Hotel 4-sterren

Danny Kayelaan 20, 2719 EH Zoetermeer, Nederland

#4 van de 5 hotels in Zoetermeer

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Prima gelegen hotel, goede service, wel wat gedateerd.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer te warm, geen airco, moest met raam op slapen. Badkamer gedateerd met jaren 70 tegeltjes. In parkeergarage wel 2 laadpunten voor elektrische auto's, maar met een capaciteit van 13 km per uur volkomen insufficient voor een volledig elektrische auto als een Tesla.

Goede ligging, parkeergarage, prima ontbijt. In de bar was men na 22 uur nog bereid een kaasplankje voor ons te realiseren terwijl de keuken al dicht was. Omdat mijn collega toevallig gast van de dag was en een kamerupgrade kreeg (ik niet....!) kregen we ook een bon voor 2 gratis drankjes in de bar.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

dichtbij ontsluitingswegen ; prima locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed

De lift was niet schoon Chipsresten en papiertjes

het ontbijt was heerlijk; veel keuzemogelijkheden Ontbijtzaal rustig daardoor geen opgejaagd gevoel Royale uitcheck tot 1500 uur

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Prima voor een overnachting alleen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wordt allemaal steeds kariger, geen wc-borstels meer zelfs.. Onhandig! Lamp bureau werkte niet. Kluis kon niet open. Beetje vergane glorie lijkt wel. Te duur voor wat je krijgt..

Snelle checkin, makkelijk, gratis parkeren om de hoek.

Lobby met piano en kunstwerken
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Te weinig personeel. Zakelijk en niet discreet aan de receptie. Kamer 303 ondermaats, geen airco,muffe geur in de badkamer . Zeer basic badkamer ouderwets! Ontbijt buffet OK behalve warme eitjes aangekoekt en lauw zoals de rest van “warme” schotels. Heb vroeger nog in hotel gelogeerd en toen was het beter. Heb ik hun ook verteld , dan moesten we maar rechtstreeks in hotel bestellen! Dat vind ik niet kunnen!

Lobby met piano en kunstwerken

Heerlijk uitgebreid ontbijt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We missen wel een wc borstel op het toilet dit onderdeel komt weleens van pas...

Heerlijk uitgebreid ontbijt...diner viel daartegen wat tegen....had er meer van verwacht..

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Fijn hotel met mooie ligging.

De airco deed het niet dus het was behoorlijk warm op de kamer. En de vloer was helaas niet heel erg fris.

De locatie is top! En ook het ontbijt was prima. Personeel Was vriendelijk. Helaas Was het hotel wat gedateerd qua kamers waardoor ik de prijs wat hoog vond. Verder was het een prima hotel!

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Basiskamer met basiscomfort zonder voldoende verlichting aan tafel om te lezen, schrijven en werken.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Frisheid in de kamer, met name wat meer kleuraccenten. Ik was daar alleen en voelde mij écht alleen, hoewel deze kamer proper en verzorgd was, voelde ik mij tot niets aangetrokken. Er was geen enkele fotokader aan de wand te zien. Ik had een weekendopleiding en 's avonds wilde ik wat teksten doornemen, maar aan de tafel was de verlichting veel te zwak. Ik kon daar niet eens mijn teksten doornemen. In de zetel met het kleine tafeltje, dat niet op wieltjes liep, zat ik grotendeels in mijn eigen schaduw omdat ik de kleine lampen niet genoeg naar voor kon richten en op dit kleine tafeltje kon ik niet eens mijn documentatie en boeken openleggen. Extra verlichting met een goede leeslamp zou ideaal geweest zijn. Wat mij betreft dus meer frisheid en verlichting in de kamer is zeker een must voor meer gezelligheid en leescomfort...

Het eten 's avonds en het ontbijt waren zeer lekker. Ruime badkamer met groot bad en douche.

De accommodatie was goed, locatie bij station Zoetermeer,...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer rook naar rioollucht zo erg dat we om een andere kamer hebben moeten vragen. Dit was snel geregeld. Geen airco op de kamer maar een ventilator. Kamer gedateerd nodig toe aan vernieuwing.

De accommodatie was goed, locatie bij station Zoetermeer, binnen 15 minuten ben je in hartje DenHaag. Ontbijt zeer uitgebreid

Goede uitvalsbasis om met openbaar de ruime omgeving te verkennen
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gratis parking voor slechts 4 auto's. Er is parking in de omgeving maar is wat afgelegen (geen bewoning) Betalende parking onder het hotel.

Goede bedden, kamers voldoende ruim Ontbijt was zeer uitgebreid, tip : laat ei bakken met zelf gekozen ingrediënten. Station en tram vlakbij ( voor 6,5 ganse dag in de regio > Delft, Den Haag, Scheveningen)

De kamer was netjes en schoon.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamer was gedateerd, de douche slang gescheurd (defect) en de kamer had geen airco. Was te warm. Voor zo'n modern gebouw is dat wel heel vreemd.

De kamer was netjes en schoon. Zag er modern uit. verder was de entree erg mooi, en de bar leuk en gezellig.

Kort
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zowel het wc papier als tissues waren op, in de hotelkamer. De douche maakte de halve badkamer nat en het rook er naar riolering

Ontbijt was zeer uitgebreid en tot 12.00

Zeer aangenaam verblijf,en een goede prijskwaliteitsverhouding
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Goede kamer met airco die je zelf kunt instellen.Grote badkamer met aparte douche en bad. Moderne tv en een heerlijke stoel om in te zitten . Heel vriendelijk personeel die mij gratis toeliet in de parkeergarage,omdat ik er enkele dagen verbleef.

Fantastisch personeel, kamers alleen erg klein en gedateerd!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kamer was gedateerd, klein, ontzettend warm, (geen airco aanwezig alleen een kleine ventilator) door de hitte oncomfortabel.

Personeel was heel vriendelijk, professioneel!

Geen bubbelbad maar wel een warm welkom

Op booking. Come wordt de kamer aangeboden met bubbelbad. Er is geen enkele kamer met bubbelbad in dit hotel. Was al eerder gemeld bij booking. Com.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

NH Zoetermeer
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamer was ongelofelijk warm bijna niet te doen en bij het leegmaken van het bad kwam het water weer bij doucheput naar boven

locatie was goed en personeel was vriendelijk. comfortabele bedden ook.

Het was matig mijn verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Personeel is niet vriendelijk, kamer was erg duur en had ook geen erco. Als je wilt uitslapen worden de kamers smiddags niet verschoond. De toilet ( riool) stonk heel erg.

Het bestellen van eten kon iedere moment van de dag.

Dat blijkt uit bovenstaande.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeergarage is zeer smal om in en uit te rijden.

De kamer was prima. Wat ik minder vond was de parkeergarage. Bij inchecken werd mij verteld dat er 1 euro betaald moest worden per dag maar bij uitchecken werd een prijs van € 40.00 genoemd voor 4 dagen waarvan ik hevig schrok. Aan de receptie uitgelegd wat mijn info was en hebben het teruggebracht naar € 10.00. Overigens ben ik van mening dat het parkeren voor hotelgasten gratis moet zijn.

Ontbijt is compleet en betaalbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeergarage is niet van deze tijd (klein en moeilijk uit te rijden) Badkamer had rioollucht Dekbed is eenvoudig.

Ontbijt is compleet en betaalbaar Minibar is goed geregeld Vriendelijk personeel Makkelijk om op snelweg te komen

het ontbijt was goed, het bed is ook goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

de kamer was niet schoongemaakt, haren in het bad, de vloer plakt aan alle kanten, en overal stof wel werd er na klagen gelijk gedweild dat was het dan ook.

het ontbijt was goed, het bed is ook goed

Vriendelijke mensen!

De kamer was toch wel vrij klein; vreemde geur in de badkamer; en je kon de douche maar moeilijk goed instellen.

Lekker gegeten in het restaurant, fijn uitgebreid ontbijt. Personeel is erg vriendelijk.

Redelijk, kleine keus restaurant kaart
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt is goed maar de kamer deuren zijn aan de onderkant open en daardoor tocht het indien er een raam opengaat deze moeten open anders is het benauwd op de kamer geen airco jammer , de deur slaat met een enorme kracht dicht ook de ander kamers hiervan wordt je echt wakker gemaakt door de vroege klanten die op weg gaan of binnen komen van een late nacht. Jammer

Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ligt op de meest desolate plek van NL. Bij aankomst kon men onze reservering niet vinden (was nota bene al betaald). We kregen een kamer zonder airco waar t tropisch warm was. Beloofde ventilator kwam niet. Inrichting gedateerd en beschadigd. Ik heb uiteindelijk zelf een extra kamer -met airco - geboekt. Die had ook meer faciliteiten. Op zaterdagochtend om 6 uur buiten een hoop herrie waarvan t hele hotel is wakker geworden, denk ik.

Liggingbij station. Ontbijt is goed maar prijzig. Sommige receptiedames zijn erg aardig

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

prettig verblijf in een prima accomodatie; vriendelijk personeel en alles ziet er keurig uit.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Tegenvallen is niet het goede woord:vreemd vind ik dit wel: iedereen kan rechtstreeks vanuit de parkeergarage het hotel in; in de lift wordt niet gevraagd naar een kamerpas o.i.d om de lift te bedienen; met andere woorden: iemand die kwaad wil kan zo ongezien via de lift naar bijv een hoger gelegen verdieping.

heel vriendelijk personeel. schoon, goede lokatie.

Prima verblijf en goed bereikbaar met de trein.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

We misten wat informatie, bijv. fietsroutes, wat te doen in Zoetermeer en omgeving. Sauna of zwembad zou gewenst zijn. We hadden de pech dat één fiets kapot ging, maar is goed opgelost door mijn dochter, ( die in de omgeving woont ) Niet door het hotel. Daardoor veel tijd verloren om weer huiswaarts te reizen.!!!!

zeer goed ontbijt, schone en nette grote kamer, koffie en thee zetten mogelijkheid was fijn.

Creditcard authorisatieformulier getekend zodat mijn gasten...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Creditcard authorisatieformulier getekend zodat mijn gasten niet werden geconfronteerd met kosten. Nagebeld of het formulier ontvangen en verwerkt is. Het zou in orde komen. Helaas was dit niet het geval en moet ik achteraf de financiële zaken verrekenen. Een hoop gedoe wat voorkomen had kunnen worden.

Redelijk verblijf
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Parkeergeld Er was maar 1 bureuastoel op de kamer en geen makkelijke stoel Het is erg lawaaiig vooral de deuren die met harde knal dicht vallen Vloer nogal gehorig bij het lopen

Het ontbijt was prima Personeel super beleefd en meedenkend

Schoon aardig personeel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Harde matras, personeel in ontbijtzaal zit met onbedekte handen aan beleg (kaas ed bijvullen). Gebruikte birden rn bestek worden niet afgehaald/ weggenomen.

Schoon aardig personeel

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima hotel alleen jammer dat je voor parkeren moet betalen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Betalen voor parkeren. Geen lamp boven spiegel in de gang van de kamer. Vóór uitchecken was kamerpasje al geblokkeerd.

Dichtbij station, dus zo in hartje Den Haag.

Ontbijt: kleine broodjes en roerei wordt onder een lamp warm...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt: kleine broodjes en roerei wordt onder een lamp warm gehouden en wordt daardoor bij langer staan koud voor consumptie. Verder de deuren van de kamers hebben geen deurdrangers. Daardoor vallen deze met een enorme klappen dicht als je de kamer verlaat. Als je al slaapt en de andere gasten verlaten hum kamer dan wordt je wakker. Verder is het zoeken op de tv naar de kanalen !

Prima verblijf. Voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De stinklucht in de badkamer veroorzaakt door te droge afvoerputjes was een minder geslaagd welkom. Was overigens wel snel opgelost door alle kranen even open te zetten.

Ontbijt was zeer uitgebreid, prima! Kamer was goed, personeel erg vriendelijk en gastvrij.

Onbehulpzaam

We werden onvriendelijk ontvangen en er werd niet met ons meegedacht. Er werd ons dingen beloofd die ze niet konden waarmaken. Zo konden wij geen gebruik maken van het gratis anuleren, wat ons wel werd beloofd.

We konden er tot laat on de nacht terecht.

goed gegeten, slecht geslapen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Veel geluidoverlast door tikkende verwarmingssysteem die nachtrust verstoord. Gedateerd, bijv. stoel in restaurant was wankel. Personeel is wat kortaf.

Ontbijt is prima. Fijn parkeren in parkeergarage. Leuke cafe setting in lobby met biljarttafel.

Prima hotel, vriendelijk personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

's Avonds eten moest ik erg lang op wachten. Ik was alleen in het restaurant maar moest 45min wachten op een carpaccio.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

we mochten lekker lang uitslapen doordat we pas 15uur...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

betere verlichting, beter schoongemaakt kunnen worden, zat een scheur in de grond.

we mochten lekker lang uitslapen doordat we pas 15uur hoefden te uitchecken.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Fijn.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Aan de receptie een meisje dat heel erg haar best deed, maar zich niet inleefde in de klant en heel zakelijk de incheck afhandelde. Niets mis mee, maar kwam een beetje koel over.

Kamers prachtig, ontbijt heerlijk.

de receptionist/nachtportier die mijn broer (de...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de receptionist/nachtportier die mijn broer (de hotelgast in kwestie) gelijk aanbood zijn hand te verbinden (hij was door een windvlaag tegen de muur gekwakt en had zijn hand beschadigd).

4,5
    Prijs/kwaliteit ondermaats
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Vloer aan de badkamer was rot door water, badkamer volledig gedateerd, veel kalksporen, zeepbakje/handoekrek ea hingen half los, schakelaar make-upspiegel los in het toestel terwijl het stopcontact wél instak. gehorig.

Goede bedden, vriendelijk onthaal

Prima hotel voor bezoek aan Den Haag.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Lamp boven spiegel in halletje ontbreekt, daardoor weinig licht. Eén lampje boven wasbak deed het ook niet, rest gaf nog wel voldoende licht. Parkeergarage kan wat krap zijn als je een grotere auto hebt, zelf niet zo ervaren. Alleen uitrijden via scherpe helling ging wat moeizaam. Ontbijt is prima, veel keuze. Miste alleen een afvalbakje op de tafel.

Prima hotel, lekker dichtbij station waar de trein je in 15 mintuten naar centrum Den Haag brengt.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

prima hotel voor zakelijk verblijf, omgeving weinig interessant
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Dekbed was aan de korte kant en de kamer rook niet fris. Na dit te hebben gemeld, werd daar wel iets aan gedaan en heb er verder geen last meer van gehad.

Grote badkamer met ligbad dat er snel vol liep. Comfortabel matras en voldoende bergruimte. Parkeren onder hotel erg handig. Prima ontbijt!

fijn
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een gladde vloer is hygiënischer, maar de bovenburen hebben met schoenen flink na 12 uur nog lang door de kamer gelopen. Daarna in bad. Al met al het is er meer gehorig dan met vloerbedekking.

De waterkoker

Afgezien van het ontbijt, prima
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het door booking.com beloofde ontbijt was er niet. Kwalijke zaak en slechte voorlichting Na de booking bleek dus dat het ontbijt er toch NIET bij hoorde. Helaas had ik al betaald. Big business voor booking.com

Ontbijt was goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Aangegeven bij de receptie; urinegeur in badkamer. En wakker geworden van het harde getik bij t opstarten van de verwarming om 4:45.. Meest tegen viel dat deze klachten onbekend waren en ik alleen een sorry kreeg...

Ontbijt was goed

Prettig verblijf, fijne kamers met goede bedden.

Douche gaf wat wateroverlast in de badkamer, maar dat is opzich niet een groot probleem.

Goede kamers, prettig bed. Door snelweg is er buiten lawaai, maar daar merk je binnen helemaal niks van.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Ideale locatie voor den haag, rotterdam en gouda te bezoeken in 1 weekend

We hebben geen ontbijt genomen. De gasten na ons hadden de kamer niet op tijd verlaten waardoor we niet meteen in de kamer konden. We hebben een drankje gekregen en werden goed geinformeerd door de dame aan de receptie.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Voor de geboden kwaliteit van de kamer te duur.

De kamer had zo weinig licht dat het nog te donker was met alle lichten tegelijkertijd aan. Tevens onvoldoende stopcontacten om telefoons op te laden als er gewerkt werd met de laptop. Ook de verlichting in het hotel was ook magertjes. In het restaurant bij het ontbijt was het slecht verlicht. Ik houd totaal niet van fel verlichte "eetzalen" maar te donker is vervelend.

Het ontbijt was erg goed. Veel keuze aan brood, beleg en sappen. Glazen waren erg klein helaas.

We hebben toch genoten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De eerste avond reserveerden we een tafel in het restaurant. We kwamen om 19u binnen en bestelden een aperitiefje. Om 20u waren we al klaar met eten. Voorgerecht en hoofdschotel. Rondom ons werd het licht al uitgedaan en kaarsje gedoofd. We werden echt buitengekeken. De volgende dag was het barslecht weer. Na een dagje Zoetermeer wisten we niet waarnaartoe. Op navraag bij receptie was alleen het restaurant een mogelijkheid. Nu zijn we echt apart gaan zitten voor een aperitief en nadien bestelden we dan pas het eten. Medewerker stond meer in de lounge te praten dan dat hij aanwezig was in de bar. NH Waalwijk was toch stukken gezelliger om te vertoeven.

Het was een zeer lekker ontbijt. Grote keuze. Alleen een zeer moeilijk koffiemachine!

Heerlijk!

Ontbijt is uitstekend! Echt iets waar je 's morgensvroeg naar uit kunt kijken. Kamer en badkamer van goede kwaliteit, netjes en schoon. Elke avond weer in een schoon en verzorgt bed.

Rustig en ontspannend verblijf !

Douche was wat klein en daardoor liep het water ook wat de badkamer in. Afzuiging is niet sterk genoeg in de badkamer.

Mooie ruime kamer met extra groot bed. Nespresso machine , theefaciliteiten en water op de kamer aangeboden door het hotel. Rustige kamer ondanks dat het vlakbij het station gelegen is ! Lekker ontbijt, heel veel keuze en alles wordt op tijd terug aangevuld. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Wel bekers, koffie,thee etc. maar geen waterkoker .....
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Krappe ruimte tussen bedden en bureau. Telefoonkabel kort. Geen waterkoker aanwezig. Nachtreceptie kon geen vinden, bood alternatief. Ochtend weer gebeld voor een waterkoker, werd on hold gezet en kwam terug met een aanbod voor een kopje thee/koffie. Koffie werd gebracht en ik word met "hoi" en "doeg" begroet door de receptioniste. Iets later is een waterkoker (met Crown plaza erop)gevonden en nr mn kamer gebracht. Ondanks afgebroken mondstuk, kon ik water koken.

Prima van alle gemakken voorzien.

gezellige avond in de bar waarna we na een prima nachtrust lekker hebben ontbeten

n.v.t.

Mooie kamer met goede bedden, mooie badkamer met bad en douche, goed en uitgebreid ontbijt, goede en gezellige bediening in de bar. Meegenomen racefiets mocht op de kamer gestald worden. Oude centrum goed te bereiken waar leuke restaurantjes waren.

Aangenaam betaalbaar hotel op steenworp afstand van Den Haag.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Aankleding in de entree is erg sober, zeker voor zo'n grote hal. Mist sfeer.

Zeer uitgebreid ontbijt. Goed bed met fijne kussens. Gratis veilig parkeren onder het hotel.

prima keuze zeker een aanrader
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bij binnenkomst was het buiten donker en dus ook op de hotelkamer. We maakten meteen de lamp(zwak licht) aan bij de deur en de badkamer maar dit was weinig. We moesten in het donker zoeken hoe we de overige lampen aan konden maken. Het licht op de badkamer was prima maar gaf niet zo veel licht in de hotelkamer waardoor het echt zoeken was.

het ontbijt de parkeergelegenheid (wel wat krap met in- en uitrijden) afmeting kamer ruime badkamer met douche en bad veel opbergruimte mogelijkheid voor koffie/thee op de kamer (heel fijn als de bar al gesloten is als je aankomt) rustige ligging en toch direct aan de snelweg

Een uitstekend 4 sterren hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het enige minpuntje was dat het wat warm was op de kamer alhoewel de buitentemperatuur rond de 12 graden was. Het boeken van een superior kamer met airco zou dan met dit weer niet nodig moeten zijn, zoals in een andere reactie werd aanbevolen. Helaas kon een raam weinig open waardoor het niet goed kon afkoelen. Maar verder was het een meer dan uitstekende kamer.

Het NH hotel beschikt over uitstekende en mooie, moderne kamers. De kamer was netjes ingericht, ruim van opzet en schoon. Daarnaast een nette en een ruime badkamer. Het ontbijt was grandioos. Het buffet was zeer uitgebreid en uitstekend verzorgd. Het verblijf was dan ook zeer aangenaam.

Een top 4-sterren hotel waar ik echt terug wil komen!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Rioleringstank na het badden en of wc doorspoelen, koffie- en theefaciliteiten bijvullen op kamer. Dit is wel na de melding gelijk goed gemaakt.

Het ontbijt bij NH Zoetermeer is perfect. Bedden heerlijk (Queensize op de Superior kamer). Daarnaast een lange bad, je kan daar 100% relaxen.

gewoon GOED !!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij hadden te maken met een tegenvaller. Dit werd door het hele vriendelijke personeel heel goed opgelost. Zelfs de manager heeft nog contact opgenomen met ons !! Heel goed opgelost !! Heerlijjk kunnen slapen in het bed (ik ben een moeilijke slaper). Ontbijtbuffet was goed verzorgd en erg lekker

Alles goed behalve onvoorziene extra kosten
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Vooraf accommodatie uitgezocht met een bepaalde prijs en betaald via Booking.com, maar daar moesten we nog een bedrag bij betalen waar we vooraf nergens iets over hebben zien staan. Dat geeft een naar gevoel.

De ligging vlakbij de snelweg

Heerlijk ontbijt, mooi hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.

Het ontbijt was zeer goed en heel uitgebreid. Het hotel zelf is gewoon erg netjes, de kamers inclusief. Niks op aan te merken. Het personeel was daarbij erg vriendelijk, dat is altijd mooi meegenomen.

Erg tevreden en het is netjes en keurig personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Garage, te laag en moeilijke uitdraai. Aanbod tv-zenders.

Giga goed diner gehad. De sucade-lapjes waren alsof de goede oude teruggedraaid was, heerlijk.

Prima hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Badkamer was qua uitstraling wat gedateerd. De uitrit van de parkeergarage is krap voor de grotere auto's (dus alles dat groter is dan een stadsauto).

Comfortabele bedden. Ontbijt was verzorgd en uitgebreid. Vlakbij de snelweg richting Den Haag en Rotterdam. Kamer was netjes en schoon.

Niet echt klantvriendelijk
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wat een tegenvallertje We hadden echter incl ontbijt geboekt, daar aangekomen was dat niet goed gegaan. Men wilde wel 2 ontbijten aanbieden voor een bijna 16 euro/st. Dat hebben we maar niet gedaan,

Normaal hotel, zag er netjes en verzorgt uit

het ontbijt
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

we hadden geboekt een kamer met airco maar ze hebben geen airco waardoor het erg warm en benauwd was op de kamer en we niet hebben geslapen

het ontbijt

Weekendje weg in Zoetermeer gecombineerd met familie bezoek.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Temperatuur beheersing. Het was erg warm en benauwd in de kamer zelfs met raam open. Door het open raam ook lawaai overlast van het onderliggende terras. Hierdoor slecht geslapen in kamer 203.

Mooie kamer van alle gemakken voorzien. Goede bedden en ruime badkamer met ligbad.

Uitstekende service.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Andere gasten die tussen 11u en 12u 's nachts de deuren tientallen keren lieten dicht slaan. Maar daar kan hotel niets aan doen. Het was warm weer en mensen blijven uiteraard langer buiten.

Uitstekende service. Bijvoorbeeld: tv ging niet en nog geen 5 minuten nadat gemeld was aan de receptie was er al iemand om te herstellen. Parking is 10 Euro per dag, maar wordt niet opgedrongen en aan receptie wordt parking op enkele minuutjes stappen voorgesteld. Ruime keuze bij ontbijt. Airco op kamer was aangenaam met temperaturen van bijna 30 graden. Geen straatlawaai. Voor ons lag hotel goed gelegen. Op maximum kwartier rijden van centrum, van minigolf, van winkelcentrum, zwembad, Epplejeck en Divoza.

Een keurig en net ontvangst door de receptioniste.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kleur van de tegels in de badkamer maar dat is een detail. Deze was wel schoon. Ook de kitranden waren niet verschimmeld. Keurig dus.

Een keurig en net ontvangst door de receptioniste. Alles toegelicht en uitgelegd zoals het hoort. Kort maar duidelijk. Kamer was schoon en fris. Ontbijt was prima in orde. Prijs/kwaliteit klopt exact.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

geschikt voor enkele overnachting
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt zat niet bij de prijs in, geen gratis parkeergelegenheid (of bij de prijs inbegrepen), waardoor prijs tegenviel. geen buitenruimte

Lekker bed, uitgebreid ontbijt

Leuk enthousiast personeel en stonden klaar voor ons.

Geen opmerkingen

Hele vriendelijke receptionisten en personeel. Alles werd gedaan om je naar het zin te maken. Belangstellend naar wat je gaat doen in het weekend. Geweldig ontbijtbuffet en ook nog veel glutenvrije etenswaren.

Het uitzicht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het personeel wat mij verkeerd heeft ontvangen door me belasting te laten betalen in mn eigen stad en me een verkeerde kamer heeft gegeven en ten slotte zal ik worden terug gebeld door de manager aangezien ik de toeristenbelasting terug zal krijgen heb ik tot op heden nog steeds niks van gehoord schandalig .

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

het geheel van kamer tot ontbijt was gewoon goed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Gemis was een klein afvalbakje op de tafel bij het ontbijt. Ik heb nu voor de eierdoppen en verpakkingsmateriaal en theezakjes maar een 2e bord op tafel neergezet. Jammer.

het geheel van kamer tot ontbijt was gewoon goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Festivalweekend
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Het rook muf in mijn kamer en als ik het raam open deed gierde de wind door de kamer (zat op de 6e verdieping). Daardoor kon ik het raam niet open houden en bleef het muf ruiken.

Zat mooi in de buurt waar ik moest zijn. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

leuk, modern, gezellig hotel maar niet schoon
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Zwarte lange haren in bed en in de wasbak. Toilet niet schoon en koffievlekken op het nachtkastje. Niet echt hygiënisch-schoon dus

Aardige ontvangst, modern hotel

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Prima ontbijt gedateerde hotelkamer

Het bed had ratels en scheuren. De badkamer is gedateerd in de douchekop zat een scheur waardoor lekker douchen er niet in zat.

De hotelkamer viel tegen. Het extra grote 2 persoonsbed had scheuren en rafels. Dit hebben we bij uitchecken aangegeven en de receptioniste foto's laten zien. Hierop reageerde ze bevestigend en gaf ons korting op de prijs. Uiteindelijk hebben we de kamer exclusief ontbijt betaald. Complimenten voor de receptioniste! Het ontbijt was uitstekend zeer uitgebreid en ontzettend goed verzorgd! Een aanrader! De ligging is een prima uitvalbasis voor leuke uitstapjes. Parkeren kost 10 euro in de parkeergarage. Echter het is lastig in en uitrijden. De auto hebben we op advies van de receptioniste geparkeerd op een nabijgelegen parkeerplaats. Was een prima keuze!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

comfortabele kamer, maar koude badkamer
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De badkamer was koud, er was geen verwarming! Als je de kraan liet lopen kwam er een slechte geur uit.

Alles was uitstekend, behalve wat bij de minpuntjes staat

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Keurig hotel met een goed ontbijt.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Stank in de badkamer, tegelijk gebruik van bad en douche kwam de rioollucht omhoog. Bedden gaan snel uit elkaar en kraken en piepen erg.

Ontbijt was goed voor elkaar en alles werd snel aangevuld. Personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Een aanrader

Weet niet of we de gevulde koelkast mochten gebruiken.

Prachtige ruime kamer met aparte ruime badkamer. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Heerlijk groot bed.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

de kamer was goed netje, het ontbijt was relatief wat...
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

er viel me niets tegen zeker niet. de bediening was uiterst correct.

de kamer was goed netje, het ontbijt was relatief wat duurder voor hetgeen geboden werd.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Zoetermeer Hotel