Beoordelingen over Hotel-restaurant Nieuw Beusink 3-sterren

Nieuw Beusinkweg 20, 1703 DJ Winterswijk, Nederland

#1 van de 5 hotels in Winterswijk

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Mooie start voor een fietstocht
    • Tweepersoonskamer met Terras

- jammer dat de bedden uit elkaar schoven, groot gat tussen links & rechts; - gehorig, je kunt de buren letterlijk verstaan en naar de wc horen gaan.

+ Hartelijke ontvangst; + Fietsen staan klaar voor gebruik evenals de fiets/wandelroutes; + Goed ontbijt; + Ligging t.o.v. centrum; + Locatie, mooie tuin.

Mooi huisje, compleet en ruim en mooi gelegen.
    • Huis met Drie Slaapkamers voor 5 personen

Mooi huisje, compleet en ruim en mooi gelegen. Goede platte TV met Netflix. Er zijn altijd abonneehouders die niet zijn uitgelogd..... Fietsen aanwezig. Echt goed eten voor een mooie prijs. 3 gangen a la carte voor 25 euro. Diverse Lekkere biertjes van de fles. Ontbijt met echt krakend vers brood en bolletjes is ook erg goed. Lunchpakketje is tijdens ontbijt te smeren.

Aanrader !
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Diversiteit in aardappelen en groenten. Hoewel dit moeilijk zal zijn gezien de krappe prijzen van de 3 gangen menu' s.

De grootte en netheid van de kamer, locatie en het vriendelijke personeel. Voeg daarbij de prijs - kwaliteit-verhouding: perfect.

Gastvrij hotel op prachtige locatie in het groen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Prachtige locatie. Uiterst vriendelijke ontvangst - en dat om 01.30 uur 's nachts! Heerlijk ontbijt de volgende ochtend. We komen graag nog eens overdag op de fiets langs voor het restaurant.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Voor hetzelfde geld liever een hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De prijs kwaliteitverhouding is ten opzichte van een hotel in deze klasse zeer mager. Wij hadden er meer van verwacht uitgaande van de hoge waardering op de Bookingsite.

Op de website hadden wij de indruk dat het een gezellig familiepension zou zijn, het was een heel commerciële ervaring.

geweldig super accommodatie met vriendelijkheid van alle betrokken personeel. GEWELDIG.

niks, gewoon een super accommodaties dus niks negatiefs ontdekt.

We hebben super genoten van de gastvrijheid, de betrouwbaarheid van ons als gast, lekker ontbijt. fietsen gratis en zeer behulpzaam. de omgeving van het hotel was super mooi en creatief aangelegd. Ook de kunst binnen was zeer vrolijk en bewonderingswaardig. We waren met alle 10 personen zeer zeer zeer tevreden.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Alles bij elkaar zeer aan te bevelen , zeer rustige ligging en mooi buitenterras met volop natuur.
    • Budget Tweepersoonskamer

Volgende keer misschien een grotere kamer , de standaardkamers zijn vrij krap maar wel schoon. Op de badkamer ontbrak de mogelijkheid om iets neer te zetten , een planchet boven de wastafel is wel handig.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid , er ontbrak niets en bovendien mocht je ook een broodje meenemen voor overdag, was heel welkom tijdens onze fietsroutes want er waren niet veel eet mogelijkheden in de buiten gebieden. Plastic zakjes waren aanwezig op de ontbijttafel. Ook het avondeten a la carte was zeer lekker en goed.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Rustige en propere B & B in natuurlijke omgeving. Handig dat je er 's avonds ook kunt eten.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Best prijzig. Spek en ei 's waren om 9.00 u al afgekoeld. Geen sfeer in bar 's middags en/of 's avonds. Eigen terrasje had geen toegevoegde waarde. De tegels lagen er ongelijk. Frisdrankglazen in restaurant door vaatwasser zeer verweerd. Ze werden meteen verwijderd toen we dit meldden bij vertrek.

Rustige ligging en proper. Mooie grote tuin. Fijn dat er twee losse bedden zijn. Honesty bar is erg prettig. Handig als er een afruimblad zou worden aangegeven.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Heerlijk rustige gastvrije locatie,en toch vlakbij centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was niet superschoon.Wat haren en stof onder de wastafel. De tegeltjes mogen ook wel eens gezeemd worden. Ik zou bij het ontbijt graag gebruik willen maken van de koffieautomaat. Vond de koffie uit de kan niet lekker.

Vriendelijke ontvangst. De kamer was goed,we hadden een hoog dakraam. Ontbijt was ruim voldoende. We mochten gebruik maken van goede fietsen. Bij afwezigheid mocht je zelf een consumptie pakken, even noteren op kamernummer.

Klein hotel / grote B&B
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was de budget-zolderkamer met alleen een dakraam. Dat vonden wij voor één nacht prima maar zouden we niet boeken voor een langer verblijf.

Lokatie en sfeer door rustige ligging aan rand van Winterswijk met een heerlijke hele grote tuin en sfeervol terras. Met de fiets waren we in een paar minuten in het centrum.

Fijn hotel op prima locatie
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was aan de kleine kant en had alleen een dakraam.

Leuke accommodatie in een mooie tuin. Schone kamer met mooie badkamer en prima bedden. Zeer gastvrije eigenaar.

Een verblijf met een zeer gemoedelijke sfeer. Een paradijsje.
    • Budget Tweepersoonskamer

Erg gemoedelijke rustige plaats. Zeer grote tuin om te kunnen relaxen. Mooie kaart met heerlijke gerechten. De kamer was keurig netjes en van alle gemakken voorzien. Uiteraard met een geweldige warme douche.

Een gezellig en mooi gelegen B&B met een uitstekend ontbijt!
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer betrof een zolderkamer waardoor het nogal warm was, een stuk warmer dan een etage lager.

Rustig gelegen, ruime accommodatie. Gratis fietsen ter beschikking.

Super verblijf
    • Houten Hut met infrarood sauna

Werden vriendelijk ontvangen, kamer was meteen gereed. We gingen naar de zwarte cross en we mochten gratis gebruik maken van leenfietsen uit de schuur, ideaal! S morgens een heerlijk ontbijt, heel uitgebreid!

We hebben genoten en kijken er met plezier op terug.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer (budget) was keurig en schoon maar er was maar 1 klein draai-kiep raam. Wij komen absoluut nog een keer terug maar boeken dan een comfortkamer met openslaande deuren naar het eigen terras.

's-morgens een fantastisch ontbijt-buffet dat telkens tijdig wordt aangevuld. Het hotel is echt rustig gelegen met vele goede mogelijkheden om vanuit het hotel een fiets- of wandeltocht te starten. Gedurende het verblijf is de gast vrij in het pakken van dranken uit de bar en er wordt vanuit de eerlijkheid gerekend dat er een aantekening op kamernummer in het rode boek wordt geplaatst. Het hotel sluit tussen 12 en 16 uur (voor inchecken) de gasten kunnen de hele dag met sleutel in en uitlopen en consumpties pakken. Het is een perfecte locatie voor rustzoekers .

Gastvrij en relaxed, een aanrader voor fietsers!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De keuze bij het ontbijt was beperkt. Wel werden de gasten uitgenodigd om ook een boterham voor onderweg mee te nemen en lagen er boterhamzakjes voor dat doel :)!

De eigenaar was zeer vriendelijk en gastvrij, fiets was inclusief, heerlijk bed en een prima douche.

Fijne plek, rustig en goed verzorgd
    • Budget Tweepersoonskamer

Bed kraakte iets en snachts last van muggen.

Alles netjes schoon, goed ontbijt, veel details goed verzorgd waaronder bijv wandelroutes en kaarten voor de omgeving en overdekte fietsenstalling.

Toplocatie en op fietsafstand van Winterswijk. Weinig contact met personeel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Personeel tussen 12.00 en 16.00 niet aanwezig. Aangewezen op zelfbediening. Weinig gezelligheid ervaren.

Prachtige ligging, leuk terras en mooie tuin. Ruime kamer met privé terras. Keuze ontbijtbuffet voldoende en mogelijkheid om broodjes voor lunch mee te nemen. Hygiene prima. Op fietsafstand van centrum Winterswijk. 3-gangen diner voor aantrekkelijke prijs.

De vriendelijkheid en het vertrouwen in de mens dat de...
    • Budget Tweepersoonskamer

Bij mij (vrouw) viel niets tegen. Voor mijn man (artrose in zijn rug) was het bed heel erg zacht.

De vriendelijkheid en het vertrouwen in de mens dat de gasten zelf koffie enz mochten pakken.

Prima locatie met alles erop en eraan en gastvrij personeel!👍

Zou het niet weten!

Gastvrij onthaal, prima kamer, schitterende tuin met diverse zithoekjes en ligstoelen, gratis fietsen. Dus voor ons een reden om nog een keer terug te gaan, maar dan langer om van alle faciliteiten te kunnen genieten.

Mooie locatie, stille omgeving en dicht bij Winterswijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

Liefst verse sappen bij het ontbijt ipv sap uit pakken.

Mooie locatie, stille omgeving en dicht bij Winterswijk. Zeer vriendelijke eigenaren! Gratis fietsen. Voor herhaling vatbaar.

Prettig op de baklucht na.
    • Budget Tweepersoonskamer

Raam moest wel open ,kamer was wat benauwd ,maar dan hadden we een baklucht binnen van het frituur. Wil wel weer terug komen maar dan een andere kamer .

Ontbijt was prima ,personeel erg vriendelijk ,mooie locatie Verder prima .

We werden gastvrij ontvangen.
    • Budget Tweepersoonskamer

We werden gastvrij ontvangen. Nette kamer en goede douche. Het was een uitgebreid ontbijt. Wat wij verder erg fijn vonden was dat je gebruik kon maken van hun goedgevulde koelkast voor een drankje. Ruime keuze aan bier, wijn en frisdrank.

Gemoedelijk.
    • Houten Hut met infrarood sauna

Laat tijdstip van ontbijt. 15 minuten eerder aan tafel wordt niet zo erg gewaardeerd.

Rustige ligging. Veel privacy. Gratis fiets en andere dingen lenen.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

heerlijk

Niets viel tegen

Heerlijk rustige omgeving met veel mooie natuur. Fantastisch dat we gratis een fiets konden lenen. Lekker ontbijt, fijne tuin om in te eten. Leuk dat er een restaurantje bij de accommodatie is. De kamer was prachtig.

De ligging, het vertrouwen in de gasten en de gratis fietsen
    • Budget Tweepersoonskamer

Het enige jammere was dat het doucheputje niet goed wegliep waardoor de badkamer vol liep met water, maar dat is te verhelpen.

De ligging, het vertrouwen in de gasten en de gratis fietsen

prettig rustig en schoon.
    • Chalet

De eindafrekening was totaal niet in mijn met wat ik via Booking had afgesproken. Het systeem bleek volgens hun de oorzaak te zijn. Dit moet beter gesteoomlijnd te worden.

Locatie, omgeving en voorzieningen in het chalet.

Alles aan Hotel-Restaurant en B&B Nieuw Beusink overtrof onze verwachting!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding, comfortabel, prettige sfeer, ligging is prachtig, gezellig terras, mooie grote tuin, ruim voldoende parkeerplaatsen ........ . Alles aan het sympathieke Hotel-Restaurant en B&B Nieuw Beusink overtrof onze verwachting. Eén nacht was te kort, we komen hier zeker terug!

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

• Budget Tweepersoonskamer

Laatste 200 meter naar B&B was grindweg... maar daar willen we eigenlijk helemaal niet over vallen.... Stalling voor fietsen zag er mooi uit maar gauw te klein!

Mooie locatie, prima bed (budget room) met douche en toilet, schoon, en prima ontbijtbuffet en vriendelijk personeel. Wij hadden alles wat we nodig hadden. Wij gingen er overdag op uit want overdag was er (nog) niet zoveel te beleven. Wij waren er eind april rond Koningsdag. Winsterwijk zelf was wel erg gezellig, mooie plaats en prima eetgelegenheden. Afstand tot centrum met fiets zo'n 10 min. Bij B&B ruime gratis parkeergelegenheid.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De zeer luxe douche had geen drempel waardoor het water makkelijk de rest van de badkamer inliep. In de badkamer zelf geen putje en trekker. Het douchewater had ook nog een tikkeltje warmer gemogen. Maar badkamer is zwakke punt van de meeste goede hotelkamers.

Geweldige kamer met terras op begane grond. Gigantisch mooie en rustige omgeving. Extra faciliteiten als lenen fietsen. Ontbijt was goed.

alles was goed en prettig.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Eigenlijk niets.. Ja misschien zwaardere nachtkastjes zodat de bedden niet uiteen gaan schuiven.. maar dat vind ik in elk hotel tegenwoordig.. maar een dingetje..

Kamer en sanitair geweldig. Ontbijt was echt aan alles gedacht en zeer gastvrij. De omgeving is prachtig en de eigenaren zijn zeer service gericht. Het heeft ons aan niets ontbroken. En de rust en de tuinen waren echt mooi onderhouden

Uitstekend ik beveel het iedereen aan.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Kan ik niets van zeggen.

prima ontbijt schone kamer zeer ruim, vriendelijke eigenaar goede fietsen, en parking heel mooie tuin. Prijzen voor drank zeer laag.mooie fietsroutes.En hotel aan de rand van Winterswijk, zeer rustig.

Gastvrij, vriendelijk en heerlijke locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer

Gastvrij, vriendelijk en heerlijke locatie. Veel ruimte buiten in de tuin. Fijn dat we twee dagen gebruik mochten maken van de fietsen: absolute meerwaarde! Prima plek om nog eens terug te komen.

Heerlijk!
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het ontbijt is erg basic. Wat meer vers (divers) fruit en groenten (tomaat, komkommer, zou leaker zijn.

Heerlijke locatie, prachtige tuin, comfortabele bedden.

• Budget Tweepersoonskamer

Hé warme eten , de spruiten waren niet gaar en lauwwarm, de vrouw vertelde dat ze er alleen voor stond die avond, vanwege koningsdag

Goed, niet bijzonder, eerder matig

Heerlijk rustig en goed verzorgd verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De kamer in het hoofdgebouw is best gehorig. We hoorden de bovenburen en de geluiden in de keuken iets té goed.

Het is een heerlijke rustige omgeving. Het is fijn om gratis fietsen ter beschikking te hebben en ook de zelfbedieningsbar is prettig. De kamer was lekker ruim, met veel licht en een eigen buiten. Top!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Goeie plek voor een wandelweekendje weg

Niets viel tegen

Alles was prima, maar de extraatjes voor een wandelaar waren top, denk aan: de uitnodiging om een broodje voor onderweg te maken (met een boterhamzakje), de map met te kopiëren wandelingen, de mogelijkheid om na de wandeling zelf een (goed) biertje uit de koeling te pakken.

Een heerlijk ontspannen paasweekend gehad mede door de ontspannen sfeer bij het hotel.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Goed ontbijt met de aangeboden optie ook voor de lunch wat mee te nemen. Gratis fietsen, Nordic walking stokken en een uitgebreide keuze aan wandel-, fiets- en autoroutes .

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goede accomodatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Prachtige kamer met hemelbed en een leuk terras. Met de leenfietsen ben je zo in het centrum. Goede bedden en dagelijks schone handdoeken. Er staat een waterkoker om zelf koffie of thee te zetten.

Ondanks wat gebreken is het hotel 3 sterren waard en aan te bevelen
    • Tweepersoonskamer met Terras

Locatie : een weg door de polder waarvan een klein gedeelte van de weg erheen vol gaten en kuilen zit. Verlichting en bedden kunnen beter. Inchecktijd kan wat ruimer. Dineren op zondag niet mogelijk Een zeer goed alternatief is restaurant De Muur op 1,5 km

Goed gemotiveerde eigenaren. Alert, attent en zeer vriendelijk Ontbijt: ruime smaakvolle variatie. Het diner was prima in orde Kamer : ruim met goed badgarnituur; echter zwakke verlichting en bedden zijn te zacht

Een aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Terras

De tv in de kamer was niet in verhouding tot de kamer. Vanuit bed tv kijken was niet prettig ivm klein scherm

Ontbijt was prima, voldoende keuze, kamer was erg groot. Eigenaren bijzonder gastvriendelijk.

Ontspannen en genieten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Hadden een fantastische ( romantische ) kamer, heel ruim. Mooie inrichting, hemelbed sliep heerlijk . Prima badkamer. Ontbijt was goed, ruim voldoende en genoeg keuze. Vriendelijke gastheer - en dame.

Op zich prima, maar had meer verwacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Kamers erg gehorig, met name loopgeluiden van boven. Het zit een beetje tussen hotel en b&b in. Net niet de kwaliteit van een hotel, net niet de persoonlijke touch van een b&b. Er zit een restaurant bij, maar degene die ons incheckte gaf ons het gevoel dat ze liever had dat we niet kwamen dineren. Ontbijt redelijk uitgebreid, maar niet luxe (geen croissantjes gezien bijv)

Mooie ligging, smaakvol ingerichte kamer, prima bed, grote tv, gratis fiets ter beschikking.

• Tweepersoonskamer met Terras

Ruime kamers, in ons geval met terras (tuinkamer). Hotel ligt heel mooi met veel groen in mooie tuin. Het zal er zomers heerlijk zijn. Gratis fietsen. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Zeer goed en volledig binnen onze verwachtingen
    • Budget Tweepersoonskamer

Mogelijkheid om 's avonds ter plaatse te eten. Beperkte keuze maar lekker eten. Lekker ontbijt met uitgebreide keuze in verschillende broden, koffiekoeken en broodbeleg.

Gezellige luxe
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Genoten van een ruime luxe kamer met terras. Helaas geen gebruik kunnen maken van het terras ivm het weer, maar wel heerlijk om door de grote ramen lekker naar buiten te kijken. De ruime badkamer met inloopdouche is niks op aan te merken. 's Ochtends genoten van een lekker uitgebreid ontbijt voor ieder wat wils in buffetvorm. In de omgeving is zat te doen als je van natuur houdt. Wij komen zeker nog eens terug

Voortreffelijk verblijf aldaar
    • Budget Tweepersoonskamer

De bedden in de kamer vonden we veel te zacht, kussen mag ook steviger/harder

Kamer was ruim, mooi ingericht en fraaie badkamer. Ontbijt was uitgebreid en goed uitgestald.

Heel aangenaam
    • Tweepersoonskamer met Terras

De prijs vonden wij aan de hoge kant, vergeleken met andere verblijven. Ook was het gehorig. Met rustige gasten heb je daar geen last van.

De prachtige groene en rustige omgeving (enorme tuin eromheen met bijzondere zitjes).

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Kamer was goed,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

De eetzaal verdient wel een opfrisbeurt.ziet er wat verouderd uit. Veel donkere meubels en aankleding maken het somber

Kamer was goed, Ontbijt was voldoende

Ideaal voor kort of lang verblijf.

Zou het niet weten.

Rust ruimte gemoedelijkheid. Kamer goed en schoon ontbijt prima, evt. lunchpakket mee te nemen. Mogelijkheid tot ontspanning op locatie.

Wij komen zeker nog een keer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Jammer dat het restaurant gesloten was ivm feestweek/bloemencorso....maar niet onoverkomelijk.

Gastvrijheid was perfect, evenals de sfeervolle grote nette kamers.alles wat ze op de site beloven en laten zien is echt waar.

Prima locatie.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Prima locatie. heerlijk kleinschalig, huiskamer gevoel. Zelf inschenken van drankjes laat je thuisvoelen. Donderdags in de late middag brengen biljart senioren een fijn nostalgisch gevoel. Prima kamer en badkamer.

Heerlijk rustig hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Hartelijke ontvangst. Lekker ontbijt wat telkens aangevuld werd in een gemoedelijke ruimte. Gelegenheid om zelf je eigen drankjes te pakken. 2 km vanaf centrum Winterswijk makkelijk met fiets te bereiken. Heerlijk gefietst in de omgeving. Kortom een aanrader.

We hebben het heerlijk gehad, aardige eigenaren, en locatie is top, veel grond en een schitterende t
    • Tweepersoonskamer met Terras

Communicatie conform afgesproken kamers , die we naast elkaar geboekt hadden, dat klopte niet en kon ook niet hersteld ivm volgeboekt hotel

Een prima ontbijt....eitje SAP melk brood en broodjes met croissant, lekkere jam etc

Achterhoekse gastvrijheid en gemoedelijkheid
    • Budget Tweepersoonskamer

de koffie aan het ontbijt was wat slap en het dekbed was heel warm maar het was dan ook een warme zomernacht

locatie, ontbijt, rust, prachtige tuin en omgeving

Prachtige omgeving en accommodatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Tussen 12 en 16 uur je niets kan eten of drinken en het centrum ligt weer een paar km verder op. Je moet dan weer in de auto.

Ontbijt was prima.De omgeving was uitstekend.Tussen 12 en 16 uur was het gesloten.je kom echt nergens wat eten of drinken.je moet gelijk weer in de auto naar centrum van Winterswijk.

Dicht bij het centrum van de stad, maar toch in het bos.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Dicht bij het centrum van de stad, maar toch in het bos. Een heerlijke groene plek, met een mooie tuin, dito terras en diverse zitjes, een zeer relaxte sfeer, en een fijne kamer met eigen terrasje, goed bed en lekkere stoelen. Prima ontbijt, bar met zelfbediening, en de mogelijkheid om 's avonds voor relatief weinig geld a la carte te eten. Echt vakantie.

Een ontspannen B&B.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Een ontspannen B&B. Een mooie ruime kamer. Een prachtige omgeving waarin het heerlijk ontspannen is. Maar wel lekker los! Een omgeving waarin je je lekker vrij kunt voelen.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

geweldig verblijf,in een heel mooie omgeving.

nvt

Lekker rustige locatie,parkachtige tuin met diverse lekkere zitjes.In de avond genieten van het fluitconcert van de vogels.Zeer mooie kamer met eigen terras Kortom een dikke 10.

Zeer de moeite waard om nog eens terug te komen.

Kan niets verzinnen!

Mooie omgeving. Grote kamer met terras. Voortreffelijk ontbijt. Extra plus, je 'mocht' broodjes meenemen voor eventuele lunch.

SUPER
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

We hadden de Deluxe kamer met terras, dit was een super grote mooie zeer schone kamer! Ook heeft de B&B een hele grote mooie tuin waar diverse zitjes aanwezig waren. Ook het gebruik van de leenfietsen was super, zelfs nadat we uit waren gecheckt mochten we nog gebruik maken van deze fietsen. Prachtige omgeving, en met de fiets zo in het centrum van Winterswijk. De eigenaar en het personeel zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt was divers en goed geregeld. Een B&B waar we zeker nog een keer willen gaan boeken!

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Toppie, tenzij je verwacht dat het hypermodern is.

Niks, helemaal niks.

Gewoon goed allemaal. Zeer vriendelijk en toegewijd personeel. Het was allemaal netjes en goed. Ontbijt was prima. En dat alles in een prachtige omgeving, met het leuke centrum van Winterswijk met de gratis (goede) fietsen in minder dan tien minuten te bereiken. Echt alles goed hier. Wij waren hier maar een nacht, op familiebezoek in de buurt. Volgende keer zeker weer! Goed netaalbaar ook trouwens!

Goede accomodatie
    • Huis met Drie Slaapkamers voor 5 personen

De TV is een oudere versie en niet in te stellen na een betere beeld kwaliteit

Wij hadden een huisje geboekt. Goede ligging, rustig, met vele mogelijkheden in de buurt om te wandelen - te fietsen -te winkelen. Vele goede restaurants in Winterswijk. Museum Mondriaan is de moeite waard. Wandeltocht landgoed Mentink gedaan en op de route een zeer leuke boerderij aangedaan (Ankomm'n) met lekkere koffie + zelfgemaakte taarten en een enthousiaste eigenaresse.

Geweldige b&b in een mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met Terras

Er was niks wat ons tegenviel

Ruime kamer met een klein terras. Goede bedden maar voor mij iets te zacht matras maar dat is natuurlijk persoonlijk. Goed en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke mensen. Ook de wandelingen vanuit het b&b zijn duidelijk.

Fantastisch.

Was gewoon uitstekend!

Uitstekende kamer, zelfs met ingebouwde sauna, heerlijk ontbijt en goede verzorging door erg vriendelijk personeel / bediening.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Goed maar standaard
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt was goed maar standaard en niet extra aantrekkelijk of apart wat je zou verwachten van zo'n hoge waardering. Alles uit de supermarkt en geen streekproducten of zelf gebakken brood. De kamer was behoorlijk gehorig ik kon letterlijk verstaan wat er in de naast liggende kamer besproken werd, gelukkig waren het rustige mensen.

Relaxed adres ongedwongen sfeer

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

heel erg genoten!
    • Tweepersoonskamer met Terras

tip: een trekdweil in de douche en een plankje in de badkamer om de toiletspullen op te kunnen zetten.

Alles was top: de kamer, de bedden, het sanitair, de gastvrijheid, het ontbijt en de gemoedelijke sfeer!

• Beoordeeld op: 30 december 2016

• Budget Tweepersoonskamer

Bij het (extra) diner had de portie voor ons groter mogen zijn en ook graag een extra groente i.p.v. appelmoes.

Het actieve aanbod om een lunchpakket mee te nemen. Er lagen zelfs zakjes voor klaar! We hebben er zelf geen gebruik van gemaakt, maar het aanbod alleen is sympathiek en hebben we nog nooit ergens anders gezien.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Aan de rand van t bos
    • Budget Tweepersoonskamer

Bedden waren erg veerkrachtig Temperatuur werd ecologische laag gehouden .

Aan de rand van t bos Vriendelijke bijna onzichtbare beheerders Geschikte plek voor wandelaars / fietsers op doortocht .

• Beoordeeld op: 26 november 2016

Prima verblijf geen extra kosten voor gebruik fietsen en lunchpakket.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Het diner was geen topper. Voor vegetariërs te weinig keuze.

Het ontbijt was prima, als extraatje lagen er boterhamzakjes en mocht je een lunchpakket maken zonder extra kosten. Bar was zelfbediening met een schriftje voor je consumpties.

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Net en schoon.
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden graag van te voren geweten dat de eigenaren er niet waren , we moesten nu na inchecken weer terug naar Winterswijk om te eten. We hadden dit juist daar willen doen.

De kamer was schoon. De omgeving mooi.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Comfortabele B&B in een mooie landelijke omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Terras

Personeel was heel servicegericht, maar soms wat stug.

Comfortabele kamer en bed. Mooie omgeving. Fijn dat zonder extra kosten een fiets geleend kan worden.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Top plek en locatie

Zou niet weten

Vriendelijkheid, knus, gezellig. Mooie warme kamer. Ontbijt top. Omgeving rond bb echt mooi. Vele kunstwerken die overal hingen, prachtig.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

B&B Beusink en de directe omgeving bieden een prima keuze als je van wandelen en fietsen houdt.

Niets wat betreft B&B Beusink. Wel het straatlicht van Winterswijk naar de B&B

De kamer + het terras waren prima. De lokatie, dicht bij het dorp en direct bij mooie wandel en fietsgebieden, is uitstekend.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Uitstekend.
    • Budget Tweepersoonskamer

Omgeving wegoprekingen, en uw weg was nog steeds van gaten en kuilen voorzien. BOvendien onverhard. gelukkig regende of sneeuwde het niet. De weg naar uw lokatie toe was dus minder leuk.

Omgeving is prachtig.