Beoordelingen over Hotel De Nieuwe Doelen 3-sterren

#10 van de 15 hotels in Middelburg

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima plek voor 1nacht, is wel basic
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Wij betaalden €150 voor 1nacht voor 2pers kamer. Alles zeer basic, geen koffie of thee voorziening, geen infomap met tips. Raam kon niet goed sluiten en waaide open 's nachts.

Hele goede locatie, prima bed, prima ontbijt. Erg aardig personeel

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Prima.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met balkon

Lift naar de kamer. Onbereikbaar zonder lift. Voor ons geen probleem, maar toch...

Prima ontbijt, goede locatie. Wat verouderd maar dat past bij het pand. Wel modern sanitair.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

kamer uitstekend lag centraal t o station 3 minuten lopen...

kamer uitstekend lag centraal t o station 3 minuten lopen was je in centrum personeel meer dan vriendelijk niets was te veel ontbijt netjes verzorgd meer dan voldoende en keuze uit meerdere koffie.s een aanrader

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel op een prima locatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De douche. Temperatuur en douchstraal waren prima. Alleen na het douchen, moest je wel gaan dweilen en maar hopen dat het water niet te veel de kamer was ingelopen. Oftewel, het douchegedeelte was niet echt goed afgeschermd.

Erg vriendelijk personeel. Verder was het ontbijt heel goed verzorgd. De bar was gezellig en had zeer ruime keuze aan dranken. Verder werd er in de bar ook een 'hapjesbuffet' aangeboden met o.a. toastjes, kaasjes, worst en olijven.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Gewoon zalig verblijf gehad.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Een zeer lekker ontbijt, geserveerd in de mooie ontbijtruimte. Alles werd perfect aangevuld en was super vers. De eigenaars zijn geweldig vriendelijke mensen, erg gedienstig en steeds met een kwinkslag. Kamers zijn zeer netjes. Mooie aangename bar en leuk terras. Wij komen zeker terug!

We hebben erg genoten van ons verblijf, mede door de goede ligging van het hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had graag wat vers gesneden fruit bij het ontbijt gehad, maar misschien mag je dat niet verwachten bij drie sterren

We zijn vooral zeer tevreden over de prijs/kwaliteit van dit verblijf. We hadden slechts 1 overnachting, dus zeer kort verblijf. Kamer was sober, maar OK. Ontbijt was ook in orde, gezellige ruimte.

Fijn hotel op toplocatie!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Ik zat op de vierde etage. Het zou fijn zijn als je op je kamer op of op de gang koffie of thee zou kunnen pakken. Verder vind ik de brandveiligheid wel een ding. Er zijn veel voorzieningen (brandkranen, sprinklers), maar bij een brand moet je wel erg veel trappen af naar beneden. Dat geeft mij een onveilig gevoel. Zou er niet ergens een brandtrap kunnen komen? Of een trapje naar het dak?

Mooie, nieuw ingerichte kamers. Niet zoals op de foto dus! Fijn dat ik een grotere kamer kreeg dan ik geboekt had. Heerlijk ontbijt!

Fijn verblijf in mooi hotel.

Het sanitair is vast door mannen bedacht; op de ene kamer met een spiegel zonder verlichting en zonder passpiegel. Bij de andere familiekamer stonden de wastafels in de kamer zonder dat je je privé kon wassen. Tip: hang daar een gordijn voor of een kamerscherm! Kleine lift.

mooi ingericht hotel met ruime kamers. Goede locatie, nl bij station en centrum gelegen. Leuk uitzicht voorzijde op het kanaal en achterzijde op de binnentuin met fijne zitjes. Prima ontbijt met veel keuze.

Verassend goed

nvt

Hartlijke ontvangst waarbij een upgrade werd aangeboden naar de recent gerealiseerde 4e verdieping. Alles nieuw dus kon niet mis gaan.behoudens een lange spiegel, welke door mijn partner zeer werd gemist alles voorhanden.Centrum op loopafstand.De hotelprijzen in heel Middelburg liggen op een hoog niveau,het waarom daarvan is mij niet duidelijk.De beprijzing van dit hotel is zeker in vergelijking met andere hotels in Middelburg redelijk.

TOP verblijf in een leuk hotel met vriendelijke mensen in het zeer gezellige middelburg!!

Wij hadden het hotel geboekt omdat het ons prachtig leek om te ontbijten buiten op het terras. De kamers leken ons wat oud maar dat namen we erbij omdat ook de ligging heel gunstig was. Bij aankomst mochten we tot onze verbazing kiezen of we een oude kamer namen of een splinternieuwe gerenoveerde kamer wouden proberen. Daar moesten we niet over nadenken. De nieuwe kamer was zeer mooi en gezellig. Bovendien zijn de eigenaar en het personeel supervriendelijk. Dus ons verblijf was echt TOP!!! Echt een aanrader!!

mooie lokatie

Een gedateerde inrichting, geen faciliteiten zoals waterkoker/Senseo of een koelkastje! Voor het douchen moest je in bad stappen...

Mooie locatie en heel vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een hotel met super vriendelijk personeel een voortreffelijk ontbijt en een fijne ruime kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wc gecombineerd met de douche is wat aan de kleine kant. voor minder mobile personen zijn sommige kamers minder goed bereikbaar.

De superiorkamer was vrij en voldeed aan onze verwachtingen. Op het moment dat er er waren was men bezig het hotel op te knappen. Mocht je slecht ter been zijn dat wel even vermelden omdat een aantal kamers via trappen moet worden bereikt. En perfect ontbijt waarbij et je aan niets hoefde te ontbreken. Het personeel bleef aanvullen. Al het aanwezige personeel was bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Parkeren kun je via het hotel regelen tegen een zeer gereduceerd tarief. Ook de ligging van het hotel net buiten het centrum is absoluut geen enkel probleem.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Voor herhaling vatbaar.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Geen minibar, geen waterkoker met bijv oploskoffie of thee. Badkamer was enorm klein.

Heerlijk groot bed.personeel zeer vriendelijk en gastvrij.inrichting en sfeer zijn mooi klassiek.late check-out 12 uur.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Wij verbleven er slechts 1 nacht en onze kamer was zeker ok voor een kort verblijf.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

De badkamer viel wel wat klein en vooral smal uit haardroger werkte ook niet optimaal. Tip: extra haakje om iets op te hangen in de badkamer was ook handig geweest. tv aanwezig maar was niet aangesloten.

Ontbijt was prijs/ kwaliteit in orde. Er is een mooie terrastuin maar spijtig genoeg hebben wij er niet van kunnen genieten door het mindere weer.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prima hotel in een leuke stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Balkon

Het was wat gehorig, gek gebonk boven de kamer. Ze waren her en der wel aan het klussen maar ook in de avond hoorde we dit. (Niet mega storend, sliep er niet minder om)

Ontbijt was fijn en heerlijk dat we een balkonnetje hadden.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

plezierig en voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mooie locatie en toch dichtbij centrum. alles binnen loopafstand. fantastisch ontbijt. voor iedereen voldoende keus. geen probleem dat nog iemand van buiten mee ontbeet tegen een kleine betaling (€10) praktisch is de parkeer regeling. goedkoper dan via de machine betalen. bericht gekregen dat we zonder kosten mochten annuleren omdat de lift kapot was.

Goed en zou nog wel een keer terug willen komen.

De tv hangt iets te hoog en voor de prijs mag er best koffie en thee faciliteiten zijn.

Goed ontbijt, en het hotel ligt heel gunstig t.o.z van het openbaar vervoer. Diner wordt niet verzorgd in het hotel, dus moet je de stad in, is geen bezwaar want hierdoor zie je de stad van dichtbij.

geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met balkon

Onze superior tweepersoons kamer uitermate ruim. Ontbijt goed en mogelijkheid om in tuin te ontbijten. Staf zeer vriendelijk en behulpzaam. Kortom voor een weekendje Middelburg een aanrader. Kom zeker nog een keer terug.

Wij hadden kamer 101: vielen iedere keer bijna over verhoging bij kamerdeur naar gang. Waarschuwing (in vorm van gekleurde strip/andere tapijt, waarschuwingsbord) ontbreekt. Dus zeer gevaarlijk, groot risico op vallen. Tapijt op trap: onveilig doordat je niet goed traptreden ziet . Tapijtmotief loopt door. Dus ook groot risico op vallen. Oplossing volgens ons: traptreden markeren met bijv. strip.

Personeel vriendelijk, kamer goed, ontbijt goed verzorgd, mooie binnentuin, ligging bij centrum uitstekend

Aangenaam om te vertoeven.

Hygiëne van de kamer.==>veel stof (ook in de kasten en vasttapijt)

Schitterend ontbijt en heel vriendelijk correcte bediening + mogelijkheid om buiten een drank te nuttigen in de tuin.

Heel goed 3sterren verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer met Balkon

Mooi (aan het water) en handig (aan station) gelegen. Zeer vriendelijke mensen en mooie kamer met groot bed. Badkamertje is klein maar is ok. Ontbijt is zalig, in de tuin.

Een leuke zonnige familie vakantie. Kwantie time met mijn dochtertje.
    • Kleine Tweepersoonskamer

De lift was kapot. Dan is het lopen van de steile trap iedere keer op en neer wel een goede conditietraining.

Goede ligging qua hotel om uitstapjes te maken en mooi uitzicht..gezellige papagaai tijdens het ontbijt die praat.

Zeer prettig verblijf, vlakbij station en ook bij het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

's Avonds bleek dat de gordijnen niet goed sloten, ze waren aan beide zijden van de rails gelopen en het plafond was heel hoog, dus dat konden we niet veranderen. We hebben dat de volgende dag tegen de bijzonder vriendelijke receptioniste verteld en er zou onmiddellijk actie worden ondernomen.

Het ontbijt was prima! De kamer was prachtig: groot, goed ingericht. Uitzicht op tuinen. Mooie wc- en doucheruimte. Goed, ruim bed.

het is zeer goed bevallen, een aanrader

je hoorde heel hard de mensen boven je kamer lopen, erg vevelend , de eerste nacht begon het al om 6 uur dus daarna bijna niks meer geslapen.

ontbijt was heel goed, bediening was super, en locatie was goed, dicht bij centrum. en de kamer was schoon.

- de ligging

- de inrichting van de kamers; ouderwets en versleten

- de ligging - bar open tot 2u s nachts - aardig personeel - fijne tuin voor borrel en ontbijt

Een kamer met gemengde gevoelens!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De superieur kamer. Bij binnenkomst kamer heel smal en geurend gangetje. Klein badkamertje naast ‘t bed. Apert toilet zonder wasbakje, waardoor je weer naar de badkamer moest op handen te wassen, heel fijn ‘s nachts!!!. Geen lange spiegel. Moest op bed gaan staan, deur badkamer open, kon ik iets zien. Als je niet lang bent, niet prettig door hoge ramen. Klacht ingediend, alles vol!!! Wij hadden beter een gewone kamer kunnen nemen!

Er was een gezellige bar met Aperol Spritz en deze was niet duur. De ligging was prima! Ook gezellig personeel.

Als je klein niet erg vindt
    • Kleine Tweepersoonskamer

De kamer was klein en in de kamer zelf is de wastafel. Dat moet ook wel want de wc en douche passen maar net in het kleine hokje wat dan badkamer heet. Het is duidelijk dat de meeste aandacht uitgaat naar de bedden. En door deze grote boxspring heb je verder weinig loopruimte.

De ligging van het hotel is perfect nabij het station en centrum. Het is een oud pand met een geschiedenis en dit gaat door tot de kamers, deze zijn ook gedateerd. Het bed en de douche, voor ons het belangrijkste, zijn prima en wij hadden een mooi uitzicht op de stad. Alle basisvoorzieningen zijn er. Beneden binnen en aan de voorkant buiten voor het hotel kun je leuk zitten voor een drankje. Ontbijt was inclusief en daarom prima. Standaard assortiment in kwantiteit en kwaliteit, precies wat je bij dit hotel verwacht. Bij goed weer kun je ontbijten in de tuin en dat is een lekker relax-momentje in de ochtend

Buiten de expeditie naar boven en medewerker als boven een prettig verblijf

Dat de lift niet werkte en de renovatie nog niet klaar waren. We moesten steeds 6 trappen op naar de 3e verdieping. In het hotel werd ons verteld dat wij van booking.com een mail zouden hebben gekregen, waarin dit kenbaar was gemaakt. Dit klopt niet. Op de reisbevestiging stond vermeld dat renovatie werkzaamheden tot 20 juli zouden duren en dat de lift tot die datum buiten gebruik zou zijn. We hebben er van 8 tot 10 augustus gelogeerd.

Eenvoudige goede kamer. Ontbijt was prima, vriendelijke bediening

Wij hebben prima genoten in hotel De Nieuwe Doelen

De lift was niet in gebruik, maar volgens mij bekend. Geen koelkastje op kamer.

De ligging van het hotel is perfect, direct aan het water en hebben nog voor het hotel drankje kunnen drinken. Kamer was schoon en van alles voorzien.

Goede locatie, aardig personeel, pprima ontbijt
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het ontbijt was prima. Als weduwe, dus alleengaande valt het mij wel tegen dat ik per nacht incl. ontbijt Euro 90,00 moet betalen. De lift was defect maar ik had zeker gehoopt dat er op z`n minst een welkomsdrakje ter compensatie geschonken zou worden. Verder heb ik toch genoten....

Het personeel was zeer vriendelijk

We mochten niet achter op het terras zitten savonds.(wet) Konden pas na 2 uur een plaatsje bemachtigen voor het het hotel .Geen kaart om wat te eten en het was nog vroeg. Maar het was super dat het meisje die werkte nog een tosti voor mijn man had gemaakt. Jammer dat u er geen airco was op de hotelkamer. Parkeergelegenheid was niet zo goed. We durvden niet meer weg te gaan om 20.00 uur omdat we net de laatste parkeerplaats hadden bemachtigd .

Het personeel was zeer vriendelijk Ontbijt heel goed Bedden goed

Eigenaar is heel sympathiek, vriendelijk en spraakzaam naar...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Accommodatie is prima en ook hygiënisch

Eigenaar is heel sympathiek, vriendelijk en spraakzaam naar de klanten. Coco de papegaai is ook heel vriendelijk en zeker leuk om eens kennis mee te maken

Trappen lopen met bagage op de bovenste etage (3) was slopend
    • Kleine Tweepersoonskamer

De badkamer was niet schoon, er was geen airco en het raam ging maar op een kier open terwijl het 35 graden was. E.n de lift werkte niet (al geruime tijd volgens personeel.) We hadden als compensatie best een drankje of korting kunnen waarderen.

Het ontbijt was goed

Erg aardig personeel, prima ontbijt, top locatie

Achterstallig onderhoud in het helepand, geen airco, badkamer was ongemakkelijk (douchen in bad maar uitstappen was een gedoe, voor oudere mensen niet te doen/onveilig). Prijs had best lager gekund maar locatie zal de prijs opjagen....

Erg aardig personeel, prima ontbijt, top locatie

niet voor herhaling vatbaar
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer, waren 2 eenpersoonsbedden, had tweepersoonsbed aangekruist en het hoofdkussen was niet om op te liggen, had een zure geur. Mijn rekening van de drank klopte niet, 6.25 EUR te veel aangerekend. Hebben dit wel correct afgehandeld.

ontbijt was maar gewoon, potjes confituur, slappe pistolets,

prima-alleen de temperatur 'n beetje aan de hooge kant ( boven 36graden )

helaas was de tuin na 20.00uur niet meer toegankelijk ( waarschijnlijk i.v.m. een plaatselijke verordening )maar daarvoor was aan de voorkant van het hotel een terras

ontbijt was erg goed - zeer ruime keuze, waardoor je geneigd was om iets meer te eten dan gewoonlijk het was ook mogelijk het ontbijt in de tuin te nuttigen !

Slecht
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer kamer aangegeven accommodaties berusten niet op waarheid. Geen luchtmogeliikheden ontzetten benauwde kamer. Niet het gewenste bed. Geen alternatieven voor de aangegeven accommodaties.

Ontbijt was goed.

Grote oppervlakte en hoogte, jacuzzi.
    • Suite

Verouderd, loshangende onderdelen, versleten sallonzetel, geen ijskast (voor een suite) en afzuiging in de badkamer.

Grote oppervlakte en hoogte, jacuzzi.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

meerde zaken. Verbouwing in volle gang. Geluidsoverlast, beperkte privacy, geen lift. Zeer gedateerde kamer. Voor deze prijs van de kamer had ik andere verwachtingen.

Goede locative.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Kleine kamer. Geen airco. Nachtelijk lawaai van stromend water. Verouderde systeem-plafond. Lift wel aanwezig maar reeds erg lang buiten bedrijf. Na douchen de badruimte helemaal nat. Een vijfje van de tien punten. Prijs/ kwaliteit hierdoor zeer mating.

Goede locative. Goed ontbijt.

het ontbijt was heel goed, we heerlijk in de tuin ontbeten.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

we hadden een beetje pech met een kapotte lift maar zijn,dmv een mail, wel hiervan op hoogte gesteld.

het ontbijt was heel goed, we heerlijk in de tuin ontbeten. er was goed rekening gehouden met het dieet[glutenvrij] van de partner.

Prima weekend in gastvrij Zeeland.
    • Kleine Eenpersoonskamer

Lawaai van mensen op terras tot 0030 uur. Kamer veel te warm , ondanks ventilator. Lift kapot helaas, 6 trappen op beetje veel.jammer geen décafe! E90 wel erg veel voor zo’n kleine kamer.

Uitzicht, service. Personeel geholpen met koffer 6 trappen op!!👌👌

Prima hotel op een steenworp van het station en op loopafstand van het centrum.

Wegens verbouwing was de lift buiten gebruik en stond er een steiger voor het raam. Verder alles prima

Heerlijk ontbijt, met goed weer in de mooie tuin te nuttigen.

Geen lift, gevaarlijkje trappen
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met balkon

Ruimte bij douche veel te klein, bovendien geen steun in de douche. Is essentieel nodig, zeker bij ouderen.

Ontbijt was pover. Weinig keus bij ontbijt.

Het ontbijt was verzorgd.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift buiten gebruik. Buitenterras gesloten om 19u! Te kleine badkamer. Lavabo in de kamer waardoor heel weinig privacy. Gordijnen sloten niet goed waardoor heel vroeg licht in de kamer.

Het ontbijt was verzorgd. Wel toch een hele afstand naar het tuinterras met je bord en tas koffie of thee.

Leuke hotel met enkele minpuntjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig. We hadden een kamer in de hal bij de voordeur waar iedereen na sluitingstijd door naar binnen moest. Sanitair op onze kamer mag wel een grondige poetsbeurt krijgen.

Goede ligging, mooie tuin, goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel.

Zeer gunstige ligging.

Zeer gunstige ligging. Wat ook bijzonder is aan dit hotel is dat men een oudere stagiaire uit een omscholingstraject de kans geeft om d.m.v. een snuffelstage ervaring op te doen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prima karakteristiek hotel!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Het hotel wordt verbouwd, geeft tijdelijke enige overlast. Maar is geen beletsel!

Prima en knusse eenpersoonskamer en een prima ontbijt, wat wil je nog meer?

Toppersoneel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Balkon

De badkamer en vooral de douche is niet geschikt voor dikkere mensen.

Toppersoneel. Heerlijk ontbijt. Goede locatie. Kamer (kleine 2 persoons) was prima. Alles wat je nodig hebt.

tegenvallend

Tijdens ons verblijf was er een verbouwing aan de gang.Erg veel lawaai al in de vroege ochtend Dit is ons bij boeken en of later niet gemeld. Wel dat de lift buiten werking zou zijn . Dus men wist er wel van. Veel achterstallig onderhoud (zaken kapot) met name op de kamer

Het personeel was vriendelijk

Verblijf in hotel slecht maar Middelburg is mooi
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ais ik de fotos op booking.com zag was alles ok tot wij aankwamen. Zonder op voorhand te verwittigen dat het hotel 1 bouwwerf was. Dat wij met onze bagage naar het 2de verdiep moesten zonder lift. Aan de lift waren ze aan het werken wat een enorm lawaai met zich meebracht. 's morgens om 7 uur was het gedaan met de rust. De werklui liepen langs een stelling naar boven voorbij onze en de andere kamers hetgeen een nul was voor de privacy. En dit alles zonder compensatie. Als wij gingen afrekenen zeiden ze ons dat wij dit maar de 1ste dag hadden moeten aanklagen. Deze bouwwerf duurt nog tot in de zomermaanden en ik raad de mensen aan als zij kiezen voor dit hotel, denk eens 2 maal na of zeg dat de prijs een groot deel naar beneden moet. Wij hebben bijna heel Nederland afgefietst maar dit had ik nog niet meegemaakt. Ik hoop dat andere mensen er beter van worden.

Het enige dat meeviel was het stadje zelf.

Heerlijk vertoeven in Middelburg en omgeving.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Heel even viel dit tegen! Want alles staat in de steigers dat had booking .com even mogen vermelden. Begrijp als er iets verbouwd moet worden dat het niet anders kan maar vermeld dat gewoon! Gelukkig begrijpt de nieuwe eigenaar dit maar al te goed!

Fijne mensen die het vak begrijpen!

Ontbijt en bar heel goed en gezellig, aan de kamers is nog...

Kamer en badkamer zijn aan modernisering toe. Bij onze kamer op de 2e verdieping konden de ramen zelfs niet open.

Ontbijt en bar heel goed en gezellig, aan de kamers is nog wel het e.e.a. aan te passen.

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Erg vriendelijk personeel goed ontbijt nette kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat gebouw compleet in de steigers staat dus de mooie tuin en voor terras waren zo niet als op de foto’s dat viel ons erg tegen,badkamer verouderd

Erg vriendelijk personeel goed ontbijt nette kamer

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

hotel werd gerenoveerd en om 07.30 ging men aan het werk. Dat snappen we. echter dit had beter vermeld kunnen worden. Als we dit hadden geweten hadden we niet geboekt. De kamer was erg klein. De tv had vrijwel geen ontvangst ondanks de pogingen van het personeel om dit te verbeteren

Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam

Teleurstellend, slechte prijs/ kwaliteit verhouding

Het hotel stond in de stijgers. Wij hadden een kamer op de bovendste etage en het uitzicht werd belemmerd door een bouwkeet. Het stonk enorm in de sterk verouderde badkamer

Goed ontbijt, vriendelijk ontvangst

Prima hotel niets op aan te merken

Het ontbijt was heel goed keurig verzorgt, een compliment voor de dames bij het ontbijt alles werd keurig bijgehouden op gebied van hygiëne ook aan de bar was het leuk en gezellig, Allemaal hartelijk bedankt. Wim & Nellie Venema

Goede kamer met een fantastisch ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen mogelijkheid voor koffie of thee op de kamer. Geen uitzicht vanuit de kamer vanwege raamhoogte. Papegaai voor het raam hoort niet. Is een prooidier, die zich daar onveilig kan voelen. Hopelijk komt hij/zij er ook dagelijks uit en krijgt de nodige persoonlijke aandacht, want altijd in een kooi is onwelzijn voor een dergelijk dier.

Gastvrijheid, mooie kamer. Fantastisch ontbijt.

Goed maar voor een tweede keer.......weet niet.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met balkon

De kamer hij liep alleen erg af daar moesten we even aan wennen . Jammer dat er stellingen voor het Hotel stonden waardoor ons balkon door een paal in de weg stond dus niet vrij het konden gebruiken .

Personeel buitengewoon vriendelijk en Coco de papegaai die elke ochtend zijn vrolijkheid liet zien. Het ontbijt was prima , kamer groot genoeg , we hadden de superieur kamer . De hotelbar werd leuk bezocht door mensen uit de buurt waardoor er gezelligheid ontstond .Op loopafstand van het centrum .Bedden goed .

Leuk hotel aan de rand van het centrum van de stad.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met balkon

Het hotel is al wat ouder aan het worden.

De ligging van het hotel was prima Het personeel was heel vriendelijk. En het ontbijt was volledig en mekker.

Hotel in verbouwing
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Het hotel zat midden in een verbouwing waardoor we ‘s ochtends vroeg wakker werden van hard lawaai. Tijdens het inchecken werd dit niet eens vermeld. Daarnaast zag de kamer er ook niet bepaald fantastisch uit... prijs/kwaliteit verhouding die duidelijk niet klopt

Prijs/kwaliteit niet in verhouding
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud gebouw, toe aan renovatie. Momenteel staat het gebouw in de stellingen, van 's morgens vroeg al veel lawaai... Veel geluidshinder van andere kamers.

Goeie ligging, zeer snel in centrum Middelburg Ontbijt was in orde en personeel vriendelijk.

Had er op basis van beschrijvingen van anderen meer van verwacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren gedateerd, badkamer zeker. Afbladderende verf, gat in plafond. Vlek op de vloer. Ontbijt was redelijk standaard. In de kamer hing de geur van rook.

De buitenkant had een mooie uitstraling, evenals de trappen, die pas waren geverfd. Personeel was vriendelijk.

eindindruk : we zijn tevreden. Het heeft niet geregend, wel hard gewaaid. Leuk gefietst.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Balkon

de kamer was erg klein. We hebben een grotere kamer genomen tegen bijbetaling. Bij aankomst bleek het hotel in de steigers te staan in verband met verbouwing !

vriendelijk personeel. prima ontbijt

Goede locatie, prima hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden eerst een kleine en zeer warme kamer doordat de buitentemperatuur warm was. Tevens veel overlast van de straat. Gelukkig konden we worden overgeplaatst naar een andere kamer aan de achterzijde. Mooie en ruime kamer. Netjes opgelost door receptie medewerker. Toch blijft een airco geen overbodige luxe.

Behulpzaam en vriendelijk personeel, ruime kamer

De kamer was erg ruim, met een aparte zitkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 aparte bedden) met balkon

De kamer was erg ruim, met een aparte zitkamer. De locatie is perfect, vlakbij het station en de binnenstad. Prima ontbijt, aardige mensen, en erg schone kamers.

Het ontbijt was verzorgd en voldoende keuze .

Het ontbijt was verzorgd en voldoende keuze . Kamers waren comfortabel en netjes . De kamers kunnen een opfrissing gebruiken , maar prijs kwaliteit voldoet dit hotel zeker

Ruime badkamer, waar veel toiletspullen geplaatst konden...
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Toilet doorspoeling, duurt ERG lang voordat een 2e spoeling gedaan kan worden. Bad met wel ERG brede instap.

Ruime badkamer, waar veel toiletspullen geplaatst konden worden. De kamer lag RUSTIG en het raam kon open.

Uitstekend hotel en kamer!
    • Kleine Eenpersoonskamer

Op de stoel lag dikke laag stof op de zitting, wat ondanks melding met foto aan dienstdoende receptioniste, bij terugkomst niet schoongemaakt bleek. (voor de duidelijkheid, verder was alles keurig schoon). Receptioniste bij uitcheck bleek met deze info duidelijk not amused en ging er mee aan de slag. Ik zie dit dan ook, mede door het serieus oppakken door de receptioniste bij uitcheck en mijn eerdere ervaringen in dit hotel, echt als een incident.

Ik had de kleinste "kleine 1-pers.kamer": Op basis van ervaringen in andere hotels zou toevoeging "kleine" achterwege kunnen blijven. Kamer is klein, maar verwacht ik van een 1 pers. Prima bed (1.20!) en kussens, prima TV, keurige toilet/douche, voldoende stopcontacten voor bv laden van laptop en telefoon. Alles keurig schoon. Voldoende en lekkere zachte handdoeken. Uitstekend en compleet ontbijtbuffet.

Helemaal super!!
    • Suite

Er viel niets tegen, maar misschien is een klein koelkastje in de suite een optie.

Het supervriendelijke personeel en de ongedwongen sfeer. Erg gezellige avond aan de bar gehad. Het was ons eerste weekend daar, maar gaan in juni weer terug.

Is goed bevallen.
    • Speciale Aanbieding - Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel, goed verzorgd ontbijt, nette kamer die dagelijks goed schoongemaakt wordt, gezellig zitten in de bar/lounge, gunstige ligging t.o.v. openbaar vervoer en centrum (alles binnen loopafstand), sfeervolle inrichting.

Prima ontbijt, hotel in centrum dus prima lokatie.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Balkon

Onze kamer was boven de bar. Tot 02.00 muziek en geluid uit de bar hoorbaar op de kamer. Storend voor vroege slapers

Prima ontbijt, hotel in centrum dus prima lokatie. Parkeren voor de deur met dagkaart voor €10. Vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk ontvangst en ook laat in de avond
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk ontvangst en ook laat in de avond in de bar zeer vriendelijk en vrolijk personeel. Prima ontbijt. Ruime kamers en zeer nette douche en toilet. Locatie is prima en parkeren voor de deur.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

We hebben het prima gehad.

Het bed dus een beetje.

De plek, de douche, het ontbijt, gezelligheid in bar waren prima. Het matras mag binnenkort wel worden vernieuwd, maar ik voel heel snel de veren zitten. We hebben het fijn gehad in dit hotel.

Gezellig, gemoedelijk, centraal knus hotel in een mooie stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Balkon

Schoonmaak, het rook naar rook op de kamer. Later bleek de prullenbak niet geleegd te zijn. Daar zaten nog sigaretten in.

De rust ‘s nachts, geen liftgeluiden, ventilatiesysteem etc. Goed kunnen slapen.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel De Nieuwe Doelen