Beoordelingen over Nol in 't Bosch 4-sterren

Hartenseweg 60, 6704 PA Wageningen, Nederland

#10 van de 13 hotels in Wageningen

rust goed gelegen
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het hotel zelf erg oud bollig mag wel wat meer uitstraling krijgen zeker voor deze tijd

ontbijt was goed maar op het diner hebben wij wij anderhalf uur moeten wachten volgen ons geen goede communicatie

functioneel
    • Superior Eenpersoonskamer

Lokatie is prima! De sfeer is wat 'stoffig' en mist warmte, zo was er alleen bij de check in even persoonlijk contact. Bij het ontbijt liep er iemand rond die, behalve met de hem bekende gasten, 'boe noch ba' zei. Enige hartelijkheid zou veel kunnen toevoegen.

Het uitzicht beviel mij het meest

Mooie kamer op prachtige locatie, jammer van de gehorigheid
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Gedateerde en niet 100% schone badkamer, erg gehorig dus voortijdig wakker van geluiden van andere gasten

Prachtige locatie, fijne kamer met goede bedden, behulpzaam personeel (vooral bij receptie)

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Geweldig ontbijt met fijne fiets mogelijkheden
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

In de badkamer kan beter het toilet op de plaats van de wastafel staan in kamer 1, mijn vrouw Heeft zich hier flink aan het toilet gestoten.

Geweldig ontbijt met fijne fiets mogelijkheden

Voor ons dit hotel niet meer!

Kamer, zo muffig

Kamer was erg gedateerd, geen koelkastje geen airco. Eten redelijk goed, aardig personeel. Hond vriendelijk, fietsen berging met oplaadpunt. Ontbijt sober, maar wat karig.

Knus en prettig hotel op toplocatie.
    • Economy Eenpersoonskamer

Verlichting op de kamer kan beter. Bed is zeer zacht, vaak gevoel gehad eruit te rollen.

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het is een zeer sfeervol hotel op een prachtige locatie. Kamer was prima, maar verlichting kan beter, omdat mijn kamer aan de boskant zat. Het ontbij is zeer toereikend en lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.

Heerlijk ontspannen in zeer aangename omgeving
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was standaard, iets verrassends zou leuk geweest zijn. Fruit niet heel vers

Sfeer heel aangenaam, personeel voorkomend, locatie fantastisch.

Prima verblijf in rustige mooie omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Ventilator badkamer maakt veel geluid maar alleen als licht aan is. Rook benauwd in de kamer,

Mooie rustige ligging, lekker ontbijt. Oud hotel met charme. Lekker eten in het restaurant.

Prima voor een nachtje.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het is wat gedateerd: relatief donker binnen. Bed was voor mij te zacht

Super locatie midden in het bos. Netjes en schoon met vriendelijk personeel. Simpel maar prima ontbijt.

Prettig verblijf in een wat ouder hotel in een mooie omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Wifi en de kosten voor de hond. Wifi was op de kamer ontoereikend en ik vind het vervelend als er voor een huisdier staat"" mogelijk kosten aan verbonden"". Wij moesten 15€ afrekenen voor een kleine hond. Vermeldt dat in de info op internet of in de brochures.

Leuk wat ouder hotel met m.i. bekwaam personeel. Prachtige ligging en de mogelijkheid om buiten te eten. Snelle en goede bediening. De kamer is ook prima goed bed en een balkon. De info van het hotel op het net is niet helemaal waar, wifi was op de kamer ontoereikend en ik vind het vervelend als er voor een huisdier staat"" mogelijk kosten aan verbonden"". Wij moesten 15€ afrekenen voor een kleine hond. Vermeldt dat in de info op internet of in de brochures.

We hebben ontzettend genoten ondanks dat we een avond in het ziekenhuis door moesten brengen, maar
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

elektrische huurfietsen te duur per dag. maar goede alternatieven. stalling te klein. geen zwembad (wist ik wel maar toch)

De souplesse en rust in het huis, ligging in de tuin en de toegankelijkheid van het personeel. Schitterende omgeving.

We hebben verder na het zin gehad door de omgeving en kwamen voor het slapen i.v.m. Fam. bezoek.
    • Suite

Het hotel werd aangeschreven als 4 sterren , vind ik het niet waard kamers oud geef een likje verf of een behangetje. Douhgordijn was niet fris meer. Onbijt vond ik voor 4 sterren matig.

Hotel ligt prachtig midden in de bossen.

Prima.
    • Superior Eenpersoonskamer

Geen duurzaam hotel, halogeen en spaarlampen(overall brandde overbodige lampen). Eerste slag alle lampen voor LED lampen vervangen. Enorme besparing.

Kamer met balkon. Uitzicht op de bossen.

Verblijf was compleet volgens verwachting, de service was geweldig
    • Economy Eenpersoonskamer

Er lagen geen handdoeken klaar in de badkamer, hier kwam ik pas achter toen de receptie al gesloten was.

De service en duidelijkheid waren boven verwachting

Nog geen 2 sterren waard - vergane glorie

Dit is geen 4 sterren hotel! Ik heb het gevoel gehad als of ik in een bejaardenhuis heb gelogeerd waar de oudjes op de kamer zich dood mogen roken. Het is er vies, oud en alles behalve fijn. Daarnaast waren wij als familie verdeeld over diverse kamers door het pand terwijl ik ruim van te voren had geboekt met een speciaal verzoek dat wij naast elkaar wouden geplaatst worden ;wat geregeld zou worden. De badkamer is bruin en oud, vandaar dat daar ook geen foto’s van zijn en de gordijnen zijn stuk. Het is er ook enorm gehorig. Maar waar ik mij het meest aan geïrriteerd heb is dat de eigenaar woont in 1 van de kamers en dat het in de hele gang enorm stinkt naar zijn gerook. Ik ben in een mooie bos omgeving met schone lucht en ik ben dan echt niet blij als ik in mijn hotel kamer kom en meteen het liefst weer naar buiten wil door de stink lucht.

Locatie erg mooi in de bossen, restaurant heeft...
    • Superior Eenpersoonskamer

Wifi is hopeloos, en inrichting is erg gedateerd.

Locatie erg mooi in de bossen, restaurant heeft goed/prima eten en prima betaalbaar. Rustige omgeving en dus prima te slapen met raam open.

Geen aanrader en nooit meer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Kamers oud ,lege fles bier in het bureau,knopen van de vorige gasten op de grond ,afgebroken tv standaard.Badkamer aan renovatie toe,losse toiletpot. Geen 4 sterren waard wat hotelkamers betreft 2 sterren maximaalHg

Restaurant goed.Ontbijt goed Organisatie tijdens ontbijt slecht. Te weinig glazen,kopjes,vragen waar het broodbeleg blijft en 1 koffiezetapparaat waardoor een rij ontstaat.Zelf je tafel opruimen van de vorige gasten,op de zondag na.

Nol in 't Bosch is een tijdmachine naar de jaren '70-'80: leuk!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De bediening in het restaurant kan vlotter en scherper. Wel allemaal vriendelijk, echter niet zo vlot.

Het ontbijt was een standaard buffet. Het restaurant was 'ouderwets' goed, en qua prijs redelijk. Het meest beviel ons de reis terug in de tijd naar de jaren '70-'80. Badkamer, kamer, balkon: helemaal zoals we 35 jaar geleden ook al eens hadden ervaren. Niks mis mee :-) En de ligging, aan een NS-wandeling en midden in de bossen, is geweldig! Rust en fijn uitzicht. Ik hoop hier weer eens terug te komen!

Grote kamer.

Voor ons wat dit geen hotel met vier sterren. Alles oud, muf en versleten. Hier is zoveel meer van te maken. Ontbijt is ook niet erg uitgebreid. Weinig keus. We hadden op de badkamer een douchkraan die liters water lekte per uur. Die kon niet gerepareerd worden in de tijd dat we er waren (2 nachten). Wij misten een waterkoker om koffie/thee te zetten of een koelkastje. Bovendien stonk het erg naar sigarettenrook. Op zich geen slecht hotel, maar het verdient geen vier sterren.

Grote kamer. Hotel ligt midden in het bos. De dames aan de receptie waren erg vriendelijk.

De lokatie, het ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Direct aan een drukkere weg, in de nacht is het rustig. Prijs, qualiteit verhouding restaurant.

De lokatie, het ontbijt. Vriendelijke service bij het doorgeven dat er geen wc papier aanwezig was. Verschaffen van een fijne badjas.Aangenaam vertoeven op het balkon. Dinner was goed maar wat aan de duurdere kant.

Goed tegen redelijke prijs voor 1 nacht
    • Economy Eenpersoonskamer

de Tv kabel maakte kortsluiting, daardoor was er gestoord beeld. Ik heb dit zelf verholpen waarna het beeld perfekt was. Deze coax kabels zouden beter vernieuwd kunnen worden probleem opgelost.

ontbijt goed, niet erg uitgebreid,maar voldoende. heerlijk geslapen in een goede boxspring en rustige eenpersoonskamer. de kamer vond ik ruim.

Verblijf was prima,fijne schone kamers.
    • Superior Eenpersoonskamer

Verblijf was prima,fijne schone kamers. Ontbijt was n stuk minder; lege schalen,niets werd aangevuld en droog brood. En een jongeman die aan t ‘werk’ was waarvan je al in slaap viel als je naar hem keek! De vrouwelijke collega trok daar duidelijk de kar!

We werden erg gastvrij ontvangen en de leuke manier van de...

We werden erg gastvrij ontvangen en de leuke manier van de bediening om onze kinderen te betrekken bij het maken van de desserts was geweldig! We hebben echt genoten, goed eten, nette kamer en we komen zeker nog eens terug.

perfect zeker voor herhaling varbaar, zeer mooie omgeving

in onze ogen eigenlijk niets

Het ontbijt was zeker goed, Het personeel was zeer meelevend. Mijn dochter had de andere dag de NL kampioenschappen jeugdvakwedstrijden, en had grondstoffen bij die koud moesten blijven en dit kon in de koeling perfect.

Heerlijke plek in het bos!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Wat ik miste was misschien de mogelijkheid om koffie/thee te zetten op de kamer, maar ik moet zeggen dat ik het niet echt een probleem vond dat dat niet het geval was. Was gewoon fijn geweest om even kop koffie te drinken op het balkon.

Wat een heerlijke locatie! We hadden ook fantastisch weer erbij. In de omgeving kun je lekker wandelen. Kamer prima, misschien dat men de badkamer gedateerd vindt (zo lees ik in de recensies), wij noemen het 'Vintage'. Wat we ook fijn vonden is dat honden welkom zijn. We hadden een heerlijk balkon bij de kamer en we hebben genoten van het vriendelijke personeel, het eten, en we hebben zalig geslapen. Het ontbijt de volgende dag was ook heel goed verzorgd. Zeker nog eens terug als we er even tussenuit willen!

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Prima naar onze zin gehad.

Het hotel heeft meerdere ruimtes die wel in open verbinding met elkaar staan. Daardoor konden we lekker met onze kinderen spelletjes doen zonder dat anderen daar 'last' van hadden. Het ontbijt was prima, werd goed in de gaten gehouden en aangevuld. De familie kamer was heel ruim, ligt meteen naast de lift maar daar hoor je totaal niets van.

Een prachtige omgeving waar we heerlijk gewandeld hebben.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het geheel is gedateerd. Zo ruikt het ook

Een prachtige omgeving waar we heerlijk gewandeld hebben. Een terras bij onze kamer, met uitzicht op de tuin.Helaas was het nog niet warm genoeg om buiten te zitten.

Flinke tegenvaller
    • Superior Eenpersoonskamer

Mijn kamer was om 14:00 uur nog steeds niet schoongemaakt, er werd mij meteen een andere kamer gegeven waar alleen de prullenbak vies was. Snotlappen van de vorige gast. Ik kom 's avonds terug van mijn werk, wijntje graag mee nemen naar de kamer met een tv met 10 zenders waaronder filmnet? Eerst een verkeerde afstandsbediening en vervolgens van de 10 zenders maar 6 te ontvangen. niet prettig om na je werk in die kamer te verblijven.

personeel was vriendelijk en behulpzaam

Uitstekend.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

We zouden een, tegenwoordig, moderne inloopdouche prettig hebben gevonden i.p.v. een ligbad.

Super gastvrij en gezellige accommodatie. Helaas gedateerd, maar we komen zeker terug.

Een fantastisch verjaardagsweekend gehad!
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het hotel is qua inrichting zeer gedateerd. Bedden waren erg zacht en badkamers zijn erg verouderd. Hele sfeervolle lounge, maar ook hier mah er wel eens een nieuwe bekleding op de stoelen.

De ligging vh hotel is prima. Hele gemoedelijke sfeer. Het diner 's avonds was lekker en met goede bediening.

we hebben een heel fijn verblijf gehad.
    • Economy Eenpersoonskamer

douche water erg lauw, ook bij het alleen opendraaien van de heetwaterkraan. Wij vinden het jammer dat het geen 2-persoonsbed was , maar 2 aan elkaar geschoven bedden.

Een geweldig ruime kamer. Voorzien van alles wat je maar nodig hebt. Ontbijtbuffet was prima. Alles was wel wat gedateerd, maar we hebben een heel fijn verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

prima verblijf voor een prima prijs
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer kan wel een update gebruiken. Onze kamer was boven de keuken, wat wel gehorig is i.v.m. afzuigsysteem. Voor ons was het prima omdat we alleen gebruik maakten om te overnachten. Kan me voorstellen wanneer je er voor je rust komt dat het dan irritant is.

Goed bed,prima kamer en prima ontbijt

Een mooie omgeving.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

De bedden zijn echt aan vervanging toe. Een douchegordijn in de badkamer is naar mijn mening iets wat niet in een 4 sterren hotel thuis hoort. Het hotel is gedateerd. De kamer ruikt muffig bij binnenkomst. het is echt zonde, een gebouwenbeheer bedrijf zou hier met een aantal kleine aanpassingen de oude glorie weer kunnen herstellen. Het ontbijt is basic.

De omgeving is prachtig

Geweldig!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer lag nagenoeg tegen de afzuigkap aan zodat we lawaaioverlast en stankoverlast hadden.

Het ontbijt was inderdaad heerlijk en de benadering door het personeel was voornamelijk heel persoonlijk.

Kamer was ok
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was karig. Aanvulling verliep traag. Douche gaf koud water. WiFi op de kamer was slecht. Hotel maakt gedateerde indruk en lijkt aan renovatie toe

Kamer was ok

Prachtig verblijf in een rustige omgeving tegen een zeer acceptabele prijs
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Wij vermoeden dat er op de begane grond iemand permanent woont, misschien een oud familielid, die daar meerdere kamers heeft. De deuren staan open en er staat vrijwel altijd een rollator midden in de gang, pal voor de trap. Bovendien wordt er daar stevig gerookt. Daardoor stinkt het altijd naar sigarettenrook in de gangen van het hotel.

Kamer: Hoewel de kamer aan de verouderde kant was, vonden wij het een hele prettige kamer. Gelegen op de begane grond, met fantastisch uitzicht op het bos en genoeg rust en privacy. Bij mooi weer kun je daar heel leuk buiten zitten. De kamer was prettig ruim. Badkamer ook wat aan de oude kant, maar schoon en verder prima. Het bed was erg zacht. Voor €64 per nacht incl ontbijt waren wij erg tevreden. Eten: Wij werden verrast door het eten. Beide avonden een driegangenmenu samengesteld met salade, soep en hoofdgerecht voor €32,50. De salade 'Nol' en 'geitenkaas' waren erg lekker. Daarnaast vonden we de eend heerlijk. Ook het ontbijt was goed, veel keus en heerlijk (zelfgebakken) brood. Daarbij vonden we de eetzaal en de ontbijtzaal verrassend sfeervol. Personeel: Vriendelijk en behulpzaam. Omgeving: Prachtig gelegen in het bos. Vanuit het hotel lopen er diverse wandelpaden het bos in.

We hebben een fijn weekend gehad, jammer van de koude douches en langzame ontbijt.

Het was erg jammer dat de douches in de ochtend koud waren! Met z'n zevenen niet gedoucht! Het ontbijt was tot half elf, maar toen wij om kwart voor tien kwamen, was alles op en duurde het zeker 20 minuten voordat er weer voldoende aanvulling was. Jammer!

Het is een geweldige locatie, het is een fijne sfeer, veel ruimte. Het hotel restaurant is gericht op een wat ouder publiek en de inrichting is daar ook helemaal op afgestemd. Super leuk!

Een prima verblijf met gastvrije medewerkers.
    • Economy Eenpersoonskamer

Ik moest via een klein trapje naar beneden. De rollater, die daar de twee nachten en ochtend stond, belemmerde wel een beetje de doorgang. Was het noodzakelijk, om de rollator in de gang te parkeren? Wat erg op viel, was de indringende sigarettenlucht op die hoogte van de gang. Dat vond ik jammer.

Het ontbijt was heerlijk, voor al het bruine brood, wat ik zelf kon snijden.

Mooie omgeving
    • Suite

Kamer beetje gedateerd Erg warm op de kamer, verwarming moeilijk laag te krijgen Niet alle tv netten zijn aanwezig

Mooie omgeving Grote kamer Mooi pand

Heel goed,kon niet beter.
    • Economy Eenpersoonskamer

helemaal niks. Was gezellig.

Alles was prima. Twee duimen omhoog. Mooi bos wandeling gedaan ,,, heerlijk weer er bij,, meer kon je niet verwachten. Mooie omgeving,, prima hoor.

Waren erg tevreden en voor herhaling vatbaar.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het personeel was reuze aardig, het eten prima en de kamer ook prima in vergelijking tot de prijs. Je kunt voor een 1-sterren prijs geen 5- sterren kamer verwachten, maar wij hebben heerlijk geslapen.

Prima hotel in het bos aan de rand van Wageningen, dicht bij universiteit.
    • Economy Eenpersoonskamer

Badkamer ietwat gedateerd, maar verder prima. Kamers wat gehorig. Restaurant qua prijsverhouding wat aan de dure kant.

Omdat het rustig was werd ons een gratis update van de kamer aangeboden, erg vriendelijk. Een ruime kamer met zithoekje, heerlijke bedden. Ontbijt prima.

teleurstellend
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

De kamer gedateerd maar de staat van onderhoud slecht. De kamer die we kregen geweigerd omdat wc bril en de stortbak los zaten. Behang en knoppen van kast ed zaten los. Andere kamer gekregen(upgrade) maar daar was het niet veel beter spinneweb achter gordijnen en vieze glazen op de badkamer. Vlekken op de vloer, kapotte radiatorkraan zodat de verwarming vol open stond s,nachts.

Lokatie prima

Leuk hotel wel een beetje oubollig maar dat geeft het juist...
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat wij van te voren fietsen besteld hadden en die bij aankomst in de avond niet voor ons klaarstonden terwijl dat wel belooft was, moesten ze toen zelf in het donker uit een hok (wat lastig te berijken was) halen achter het hotel. Bij uitchecken dit genoemd maar geen enkele tegemoetkoming van het hotel gekregen. Bittergarnituur bij een drankje was nog koud van binnen, wel een sorry voor gekregen maar verder niets. Sterke rooklucht in de gang naar onze kamer.

Leuk hotel wel een beetje oubollig maar dat geeft het juist zijn charme.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Prima kamer, geen luxe, maar zeker ok. Prettig verblijf ervaren.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was een beetje karig. Personeel is opzich vriendelijk maar zoals bij het ontbijt is er geen begroeting oid. Door de enkele ramen is het erg koud op de kamer.

Prettige en rustig hotel. Basic maar zeer netjes schoon en lekker bed.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

tegenvaller, eenmalig
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is flink gedateerd. -Badkamer met schimmel op de douchedeuren -karig verwarmde kamer + om 21.00 is de verwarming uit. -zeer gehorige kamers -wifi ontvangst is nul, erg lastig als je zakelijk nog van het internet gebruik dient te maken Personeel is netjes en behulpzaam Ontbijt is prima. Bedden schoon, matrassen ok Als er meer aandacht is voor detail en ze eens door de ogen van de klanten kijken. Is het niet zo moeilijk om een betere beoordeling te scoren. Reservering kon niet meer geannuleerd worden en geen refund op betaling. Is ook echt niet meer van deze tijd.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Matig een 6 kom niet meer terug.
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt, tv beeld, lotion in de badkamer was er niet te vroeg uitcheck maak er 12.00 van

Avond eten fantastisch, kamer matig, klein tv slecht beeld, ontbijt summier. Check out te vroeg.

Goed weekend gehad!

Onze verwarming kon niet lager dus erg warm op de kamer terwijl de verwarming op de kamer van onze zoon niet aan kon en het daar koud was.

Het is geen modern hotel, badkamer is gedateerd, maar dit hoort bij de sfeer van dit hotel. Alle noodzakelijke voorzieningen zijn er en het is schoon. Midden in het bos ligt het prachtig en rustig en het is heerlijk borrelen in een mooie ruime lounge. Je moet dan wel van het klassieke jachtthema houden (en dat doen we) Wij hebben in een zeer ruime tweepersoonskamer geslapen met veel ruimte voor een zitje en direct toegang tot het balkon. Prima bedden goed geslapen.

Mooie rustige omgeving en heerlijke bedden
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Rook muf het hotel bij binnenkomst en wat achterstallig onderhoud. Hotel heeft een oudbollige uitstraling van binnen, maar heeft ook wel wat.

De bedden waren heerlijk, mooie rustige omgeving. Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Waar voor je geld.
    • Economy Eenpersoonskamer

De achtergrondmuzak mag echt wel eens geüpdatet worden (of vervangen door licht klassiek).

Voor wie rust en stilte zoekt, is dit een aanrader. Zoals de naam al doet vermoeden, ligt het hotel verscholen in het bos en komt er misschien een keer per half uur een auto langs. De rust is ook binnen aanwezig...

• Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen idee bij ons was alles prima in orde al is het een beetje gedateerd maar dat vinden wij juist prima wij houden niet van dat ultra moderne en gelikte. uiteraard een persoonlijke smaak.

Het ontbijt was prima,wat we nodig hadden voor een goed ontbijt was aanwezig plus goede koffie. De kamer was goed schoon en netjes.Bij o

Een fijn hotel, vriendelijk personeel, lekker eten, goed ontbijt
    • Economy Eenpersoonskamer

De verbinding er naar toe was wat onhandig, als je v.h. openbaar vervoer afhankelijk bent. Taxi is héél prijzig

ik kreeg een andere kamer vanwege een fout; deze service was snel geregeld en de kamer boven verwachting!

Heel relaxed!!
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets. Als er iets is of je wilt iets anders, dan kan je dat tegen het personeel zeggen en indien mogelijk wordt aan je wens voldaan.

Schone, ruime kamer met een ruime badkamer met een föhn, tissues en douche benodigdheden. Groot balkon met een zitje met uitzicht op het bos. Heerlijk in het voorjaar of in de zomer (kunnen wij ons voorstellen). Heerlijk geslapen en 's morgens een uitstekend ontbijtbuffet. Wij waren hier al voor de vierde keer.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Prima naar mijn zin gehad. Mooie omgeving en goed rustig kunnen weekend
    • Superior Eenpersoonskamer

Ik heb geen opmerkingen, maar kwam ook niet voor super comfort. Ik houd wel van gewoon.

Gedateerd hotel, maar ik kwam om te studeren en dat heb ik heel goed kunnen doen. Heer link ontbijt, prettier personnel en no- nonsens diner

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Heerlijk uitgerust!!

NVT

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel heel vriendelijk. De kamer voorzien van alle comfort, alleen miste ik een waterkoker en wat koffie- en theefaciliteiten. Ik kom zeker een keer terug!!

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Je krijgt waar je voor betaalt; het hotel is niet al te duur ;)
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Het geheel is flink verouderd. Sanitair is niet meer van deze tijd. Kamervloer is van hout en kraakt. Wandjes zijn erg dun wat het geheel erg gehorig maakt (al heb ik er geen overlast door gehad, het was op deze doordeweekse dag vrij rustig). Het ontbijt voldeed, maar is ook niets bijzonders. Al met al prima voor een nachtje, maar verwacht er niet teveel van.

Hotel is leuk gelegen, personeel is vriendelijk. Bed was prima.

Waar voor je geld, voor niet meer dan één nacht.
    • Economy Eenpersoonskamer

De achtergrondmuzak mag wel wat geüpdatet worden. Het hoeft geen hiphop te zijn, maar nummers als 'Ticket to the tropics' en 'They don't play our love song anymore' zijn inmiddels ruim 30 jaar geleden.

Nol in 't Bos is precies dat wat je verwacht bij zo'n naam en op die locatie. Eenvoudig, maar alles doet het. Prima ontbijt, prettig personeel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Ontspannen en bijzonder prettig.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ik zou het prettig vinden als lampen op de kamer (en hier en daar in de lounge) zó helder waren dat je gemakkelijk kon lezen!

Ik ben geloof ik al tienmaal gaan logeren bij Nol in 't Bosch wegens de atmosfeer en de omgeving. In de zomer op terras of veranda, in de herfst bij de open haard. 's Avonds is het diner steeds goed. Misschien is niet alles perfect, maar wel heel gastvrij, ontspannen en stijlvol.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Voor herhaling vatbaar.
    • Economy Eenpersoonskamer

TV op de kamer is slecht: zeer beperkte keuze kanalen en slechte kwaliteit van ontvangst.

Locatie is mooi en rustig. Internet verbinding (op kamer 33) was snel. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Echt even uit in een gezellige, sfeervolle ambiance
    • Suite

Vrij gehorig; hoorde duidelijk tv in de kamer van de buren

Mooi gelegen. Plezierige sfeer, vriendelijk personeel. Hoewel eea wat gedateerd, heeft dat juist charme

Was Oke.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

een kleine opmerking.bij de koffie en de thee na het dinee een koekje of chocolaadje maakt het geheel completer.

ontbijt was gewoon goed,was niets op aan te merken.

Wel aardig, Hygiëne kan beter, sanitair is aan vervanging toe.
    • Superior Eenpersoonskamer

Met name de douche van kamer 5 is wel aan een opknapbeurtje toe, de dop van de kraan vloog eraf met veel kabaal en er zaten zeker 5-6 grote blauwe bromvliegen op de kamer die ik eerst heb verwijderd voordat ik naar bed kon. Niet fris. Bij melding aan de receptie was het antwoord: oh dat hoort niet en daar bleef het bij. Geen sorry en al helemaal geen vergoeding al was deze nog zo klein geweest.

Basic ontbijt maar verder goed. Prima bedden.

Er is te weinig personeel , slecht gerund hotel , tijd is blijven stilstaan ergens 30 jaar geleden.
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

Pover ontbijt , zeker op maandagmorgen ! Buiten terrras : uiterst trage bediening of pakweg geen Er is duidelijk te weinig personeel ; afruimen is blijkbaar een probleem , en nog erger gelijktijdig verschillende bestellingen opnemen , nooit van gehoord ...

Bosrijke omgeving en toch goed bereikbaar , dichtbij hoofdweg.

Mooie omgeving.
    • Economy Eenpersoonskamer

Geen ei gezien,maar verder goed ontbijt, Geluid van de badkamer,uitzicht. Plafond heeft eerder open gelegen. Doorgegeven aan de receptie. (Kamer 18.) Personeel is ok.

Kamer 18 was kleiner dan die van mijn broer 21? dat was v/h een 2 pers.kamer was prima ook het uitzicht. Mijn kamer geluid in de badkamer wat een langer tijd bromde en het uitzicht vreselijk. Bedden zeer goed.

Prima voor 1 nacht, heerlijk gewandeld in de omgeving met de hond.

Hotel was vergane glorie met slecht onderhouden badkamer en de bedden waren doorgezakt

Het eten waar lekker, ontbijt was goed met heerlijk vers brood en verse koffie

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Wat fietsomgeving betreft; geweldig.Hotel, plat gooien en nieuw erop!
    • Deluxe Tweepersoonskamer - 2 Aparte Bedden

T. v. ontvangst en kanalen keuze was slecht, badkamer was klein, slecht verlicht, geen inloopdouche, kortom niet meer van deze tijd!

Omgeving en het geweldige restaurant driehonderd meter verderop.

Ik doe een studie in Wageningen.
    • Superior Eenpersoonskamer

Karig ontbijt, kamer rook naar vochtige kelder. Zo rook trouwens het hele hotel. Stank van sigarettenrook op de gang. Deur rookkamer staat permanent open.

Ik doe een studie in Wageningen. Dit hotel is dichtbij Vriendelijk personeel

Goede bedden
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Zwaar achterstallig onderhoud binnen en buiten; oud vinden wij doorgaans erg sfeervol, echter moeten zaken wel functioneren. o.a. Douchekop paste niet bij de glijstangset waardoor er eigenlijk alleen met de hand gedoucht kon worden, douchedeuren sloten niet meer waardoor de vloer drijfnat was, kamerdeur klemde enorm en wanneer hij dan eindelijk open ging zat er een dusdanig zware dranger op dat deze direct weer dicht gedrukt werd, was haast grappig! ( alleen erg onhandig de kamer binnen te komen met een koffer). Ontbijt van goede kwaliteit maar erg beknopt en vaak niet tijdig aangevuld. Er kon wel een eitje gebakken worden op verzoek! Prijs niet in verhouding met het gebodene.

Goede bedden

Hoe lang kan je een illusie in stand houden en alleen tegen op de omgeving?
    • Economy Eenpersoonskamer

Ik ben niet een "zeurderig" persoon. Meestal zijn mijn recensies best vriendelijk. Naar nu... De eenpersoonskamer vond ik erg benauwend. Alsof een werkkast was omgebouwd. Het raam kon ook maar op een kiertje open en ik keek uit op de binnenplaats waar de vuilnis stond en verder de ingang voor personeel en keuken. Dat alleen al vond ik erg jammer, maar toen ik op het kleine eenpersoonsbedje lag en naar boven keek zag ik dat de plafonds ook echt aan vernieuwing toe waren. Het personeel was vriendelijk (vooral 1 ober die psychologie studeerde was aardig) maar meer dan verplichte vriendelijkheid was het ook niet. Ossehaaspuntjes voor lunch. Taai. Ik wilde geen frietjes, omdat ik niet van gefrituurd eten hou. Alternatief was gebakken aardappeltjes. Deze bleken ook gewoon gefrituurd. De garnituur was minimaal en de saus kwam uit een pakje. In de avond verwachtte ik toch wel wat rust en stilte in zo'n omgeving. Overdag kwamen er echt teveel auto's langs. Maar ik hoorde lange tijd de ventilatoren van de keuken en daarna de ventilatoren van de medegasten die in de badkamer waren. De verwarming is niet individueel in te stellen. Ik ben later maar opgestaan en ben naar huis gereden midden in de nacht. Nee. Nol in het Bosch is echt toe aan een verfrissende wind.

Het is gesitueerd op een prachtige plek in het bos vlakbij Renkum. Gratis parkeren. Op zich schattig oldfashioned ingericht.

Aangenaam verpozen!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Bij ons laatste bezoek waren er wat kleine punten van kritiek: - bediening in de lounge laat soms lang op zich wachten - bij het diner waren de bestelde voorgerechten (coquilles en ham) niet compleet en was er aanvankelijk geen bestel om de slakjes tevoorschijn te halen - voor zover de schelpen niet leeg waren - het is handig als je in de badkamer je kleren kunt ophangen (k. 31) en er wat meer ruimte is om toiletspullen neer te zetten.

Dit hotel ligt midden in de stille bossen bij Wageningen maar is gemakkelijk bereikbaar met de auto. Het heeft de charme van een landhuis, hier en daar wat versleten zoals dat hoort, en zeker gastvrij en van goede kwaliteit, compleet met open haard.

Voor een 4 sterren hotel was het geheel toch wel wat te...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Voor een 4 sterren hotel was het geheel toch wel wat te gedateerd en te veel achterstallig onderhoud. Ontbijt was voldoende.Personeel vriendelijk en behulpzaam

Midden in het bos en toch binnen 15 minuten in Arnhem
    • Economy Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Irritant gebrom van ventilator in badkamer. Alles beetje gedateerd en voor het vinden van een stopcontact om telefoon op te laden moest ik met een zaklantaarn op mn buik liggen. Dat is niet meer van deze tijd

Midden in het bos en toch binnen 15 minuten in Arnhem

ruime parking voor de wagen en een afgesloten...
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

als het ontbijt gepland is vanaf 8 uur, dan moet het personeel niet om 5 voor 8 arriveren, want dan heb je om 8 uur geen warm ei laat staan van warm spek. als het er dan toch is om half negen, dan moet je er snel bij zijn want na 5 minuten is het vrijwel koud vermits het niet wordt warm gehouden. Veel en luidruchtig nachtlawaai van feestjes is een -punt. Ongehoord hoe dit tot 3 uur in de morgen kan blijven aanhouden, zelfs buiten op het terras.

ruime parking voor de wagen en een afgesloten fietsenstalling is voor ons even belangrijk als lekker eten.

We hebben het samen wel gezellig gehad, meer door de omgeving dan door het hotel.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer....was erg oud, een plakkerig douchegordijnen, niet meer van deze tijd. De tv gaf maar 4 zenders......

Ruime kamer, maar erg gedateerd. Wij vonden het geen vier sterren waard.

De kamer was netjes, de matras vond ik matig.
    • Economy Eenpersoonskamer

Door ziekte van meerdere personeelsleden stond het buffet niet klaar (7 uur 's morgens). Wel is er redelijk adequaat op gereageerd.

De kamer was netjes, de matras vond ik matig.