Beoordelingen over Noordzee, Hotel & Spa 4-sterren

Noordzeestraat 2, 4506 KM Cadzand-Bad, Nederland

#1 van de 6 hotels in Cadzand-Bad

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het was de eerste maal dat wij verbleven in het hotel maar wij gaan zeker terug
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Je werd vriendelijk onthaald door het personeel en het ontbijt was lekker en uitgebreidt het diner voor 's avonds was heel lekker . Men kon altijd eten met zicht op zee. De kamers waren aangenaam en zeer net. Van de wellness hebben we geen gebruik gemaakt. Wij hadden te weinig tijd.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Mooie kamer .

Helemaal niets

Mooie kamer . Vriendelijk personeel . Alles heel proper en netjes . Lekker eten en lekkere aangepaste wijnen bij het diner . Uitgebreid ontbijt .

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Slecht door de stank.
    • South Beachkamer

Stank. Onze koelkast stonk, na het melden werd de koelkast samen met ons (aangezien er geen technische dienst was op dat moment) uit de kamer verwijderd. Deze heeft gedurende ons verblijf voor onze deur gestaan, dat zag er eerlijk gezegd niet zo netjes uit. De technische (Poolse?) dienst heeft 2 dagen, zonder succes, geprobeerd hem "schoon" te maken. Meer stank. Onze kamer, tegenover de lift, stonk ontzettend.. de lift stonk ook.. wij vermoeden dat de vieze lucht uit de lift kwam. Het was zelfs zo erg dat wij de laatste nacht bijna niet hebben kunnen slapen van misselijkheid. De stank heeft ons verblijf volledig verpest.

Ontbijt was prima. Uitzicht was heel mooi vanuit onze kamer 503. Personeel was top!

• Beoordeeld op: 29 september 2018

schitterend!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

mooie kamers, groot terras, gemoedelijke, huiselijke sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten, alles tot in de kleinste details voorzien, voldoende parking, ligging direct aan zee

• Beoordeeld op: 1 september 2018

fantastische dagen en kom zeker terug
    • Tweepersoonskamer - Duinen

de lift is wat traag maar traplopen is gezond kleine onaangename geur in de sas voor de kamer

de ontvangst, de appel aan het onthaal, de appelbol, zeer goed bed, familiesfeer, de zee binnen en buiten

Goed, maar ook niet meer.
    • Tweepersoonskamer - Duinen

We waren zeer verwonderd dat er geen airco op de kamers was. Met buitentemperaturen van boven 30 graden, was het op de kamers snikheet. Er was nog 1 ventilator beschikbaar, maar die bood geen verkoeling. Voor de prijs van de kamer zou er toch wel airco mogen zijn!

Mooie inrichting. Ontbijt OK.

Prima ontvangst; nette comfortabele kamer en uitgebreid en lekker ontbijt.
    • 'Bondi Beach' kamer

Jammer van het zij-zicht op iets in de verte van de zee. We zagen vooral parking.

Prima ontvangst, prima nette kamer en badkamer. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Ik miste de airco, hoort dat niet standaard bij een 4 sterren hotel?
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Diner viel tegen,Het was het allemaal net niet.Niet verzorgd,nagerecht[Dame Blanche] kwam op tafel op een heel groot bord ,waar dan onverzorgd de bolletjes ijs, hier en daar lagen.

Ontbijt heel goed, veel keuze .Kamer in orde.

Prachtig hotel vrijwel op het strand.
    • Romantische Junior Suite

Ondanks de airco was de kamer aan de voorkant van het hotel vrij warm. Personeel in het restaurant ondermaats.

Prachtig hotel vrijwel op het strand. Warme ontvangst en prachtige kamers en faciliteiten.

even helemaal weg om op adem te komen
    • 'Bondi Beach' kamer

de enorme gastvrijheid ik voelde me zeer welkom echt blijheid vrijheid het ontbijt was ook heel uitgebreid super hotel ik ga zo gauw mogelijk terug

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Rustvakantie!
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Het mooiste hotel van Cadzand. Niet veel te doen in de buurt maar is een rust- en uitwaaivakantie! Maar relaxed en heel fijn met kids. Reden van ons bezoek daar was Air Republic (wat niet zo wauw was eerlijk gezegd/veel te duur voor wat het is...!). Wel gezellig terras in de zomer (Air Republic) sfeer tijdens de zomer waarschijnlijk heel anders, veel levendiger!) Mooie wandelingen in de duinen. Wel een aanrader voor mensen die rust zoeken!

geslaagd.
    • 'Bondi Beach' kamer

Het ontbijt is de moeite waard om je bed uit te komen. Het restaurant is gezellig. het eten en het wijntje lekker. De inrichting van de kamer past bij de omgeving. Het zwembad is hygiënisch schoon. Na het zwemmen kun je buiten in de frisse lucht relaxen. bij de receptie beneden is een ruimte met leestafel en voldoende aanbod van tijdschriften. In de gang staat een rek met kranten en is het toegestaan om je krantje mee naar boven te nemen.

Ons verblijf was goed gaan zeker terug ,maar dan kamer namiddag zon zeker in voorjaar
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Wel veel honden zouwde best eten in aparte plaats

Het ontbijt was goed op zondag hadden we glaasje cava verwacht ,de kazen wat meer Franse ,spek te zwart gebakken

• Beoordeeld op: 21 april 2018

mooi hotel, maar hygiëne in het restaurant is een aandachtspunt
    • 'Bondi Beach' kamer

hygiëne in het restaurant : aflopende koffieresten op de koffiepot, kannetje met warme chocoladesaus besmeurd aan de buitenkant, aangebrand spek hygiëne in het zwembad : zwarte vuile randen aan de waterlijn

Mooie kamer met mooi uitzicht op duinen en zee

zeer genoten van hotel en mooie omgeving!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

steeds een pasje bij je dragen om van de sauna naar het zwembad te kunnen. als je partner in het zwembad is, moet je wel mee anders kun je er niet binnen. zo kan de een niet in de sauna gaan en de ander alvast zwemmen. op de kamer is 1 kopje koffie per persoon per dag wel erg karig. meer was er niet.

heerlijk ontbijt, sauna en zwembad zeer aangenaam, kamer wel erg gehorig 's morgens vroeg.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Fijn, prachtige omgeving:)
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Faciliteiten kunnen beter gemoderniseerd in de kamer, badkamer was erg klein.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Accommodatie is sfeervol maar iets gedateerd.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Een echte aanrader voor een vakantie met de hond!
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Wij kozen voor het driegangenmenu waarbij je kon kiezen uit verschillende gerechten. In vergelijking met het zeer lekkere voorgerecht en dessert was het hoofdgerecht eerder basic.

Ons eerste weekendje weg met onze hond en wat voor één! Super vriendelijk personeel, zowel aan de receptie als in het restaurant! Enorm hondvriendelijk. Heel frisse, propere kamers met mooi uitzicht op zee. Wij hebben er van genoten en komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Zee-ig :)
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Bediening in het restaurant was niet enthousiast en we werden geregeld "vergeten" kortaf en niet vrolijk :(

Finse sauna, en het relaxgedeelte

Een aanrader, wat betreft hotel als omgeving
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Verlichting deed het niet overal. Badkamer was aan de kleine kant.

Ontbijt was fantastisch en personeel voorkomend en erg vriendelijk. Mooi uitzicht vanaf onze kamer, die heel schoon was, evenals badkamer. Diner was overheerlijk!

Super!!!!!
    • South Beachkamer

Alles was super oke, ik heb er van genoten, prachtig hotel heel vriendelijk personeel, lekker gegeten, heerlijk zwembad en stoombad, prachtige omgeving, ik kom zeker terug!!!!!gr Anneken uit Ninove x

Geslaagd 👍
    • Romantische Junior Suite

Ontvangst restaurant dinner. Alle personeel keurig in uniform, loop de host met open jeanshemd en wit t-shirt, jeans en gympen?! Heeft hij geen voorbeeldfunctie? Was wel heel vriendelijk net als alle ander personeel.

Zeer uitgebreid ontbijt met vers fruitsap. Zeer vriendelijk personeel.

Charmant hotel met een super ligging

Toch wel dure kamers. En een duur wijntje. 7 euro voor een glas

De ligging aan de duinen en de zee. Geen verkeer. Alleen geluiden van de wind en de zee.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Aangenaam doch prijzig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Kamer was niet schoon (vuile wc-bril, stoffig, snoeppapiertjes van vorige gasten achter nachtkastjes en bed). Tevens erg slechte verlichting op de kamer.

Perfecte locatie, zeer uitgebreide en verzorgde gratis wellness, goed ontbijt met mooi uitzicht

Dicht bij strand, er even lekker tussenuit
    • Long Island Junior Suite

Verwachtingen qua niveau eten restaurant kwamen niet uit. Het was OK, maar diverse punten was iets op aan te merken. Bijv De "Penne" met paddenstoelen was zoeken naar paddenstoelen. o.a. Een te grote pluk rucola. De carpaccio had, naar onze mening, te veel van dikke/vette saus, samen met grote berg rucola, viel de smaak van de carpaccio compleet weg. Bij aankomst sterke rioollucht op gang naar kamers en in badkamer. Door gebruik van badkamer en drukkere bezetting hotel verbeterde dit wel, maar het geeft eerste indruk flinke deuk

Erg uitgebreid, mooi ontbijt, met veel verse producten. Plaatsing in restaurant is echt over nagedacht om alle type reizigers te respecteren (kind vriendelijk, maar zonder kinderen heb je toch niet idee in speeltuin te zitten. Deel waar honden niet zijn toegestaan en deel waar wel is toegestaan. Grote groep ver weg van stelletjes etc. Ontspanningsmassage was heerlijk!

• Beoordeeld op: 22 december 2017

helemaal geweldig
    • Master Suite

Het eten was perfect , kamer was mooi sfeer was uitermate goed we hebben een heerlijk verblijf gehad. het personeel was heel erg vriendelijk groetjes Rinie en Marijke van Hoof uit Breskens.

super!
    • 'Bondi Beach' kamer

sauna zonder badkledij niet altijd even leuk. infraroodsauna zou ook leuk zijn.

super ontbijt!!! ook gedacht aan de kindjes! mooie ligging aan het strand. mooi uitzicht! parkeermogelijkheid! heel lekker 3 gangen menu! vriendelijke personeel! leuk zwembad

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Overall geweldig hotel, mooie kamer, gastvrij en zeer goed...
    • 'Bondi Beach' kamer

Personeel zou vaker in het saunalandschap kunnen komen om handdoeken aan te vullen, glazen aan te vullen en vloeren aan te trekken in de sauna, stoombad en overige ruimtes! Wel een zeer relaxte en mooie sauna en zwembad!

Overall geweldig hotel, mooie kamer, gastvrij en zeer goed ontbijt!

Comfortabele kamer, en echt vlakbij zee. Prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Helaas geen zeezicht; jammer dat je buitenom moet als je in het hotel moet zijn (het was heel slecht weer, bij goed weer zal het geen problem zijn). Badkamer niet zo prettig (onhandig douchen in het bad, lekkende douchewand).

Mooie ligging, vlakbij het strand. Vriendelijk personeel in het restaurant.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Een grote tegenvaller!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Er was de hele nacht veel lawaai, wij sliepen onder het restaurant. Het ontbijt was heel beperkt. In Cadzand zelf is weinig tot niets te zien.

Ons bezoek aan Air Republic

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Een heel tof en relax verblijf met zicht op de duinen en de zee
    • Long Island Junior Suite

Een kleine tip, ons stoorde het dat de muziek wat hard stond in de ontbijtruimte, wij houden s'morgens liever van wat relax te zijn met zicht op de duinen

We hadden een zeer mooie ruime kamer met terras,grote badkamer en badjassen met pantoffels,badproducten, ontbiit was in buffetvorm en was uitgebreid, vriendelijk personeel zeer behulpzaam, het is er ook zeer kindvriendelijk

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Ligging, kamer,ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Personeel in het restaurant was onvriendelijk,savonds en bij de appelbollen in de namiddag.. tijdens het ontbijt waren ze wel heel vriendelijk.

Ligging, kamer,ontbijt

In orde, jammer van de slecht gelegen kamer
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Onze kamer lag onder het restaurant waardoor we enorm veel lawaai hadden van 's morgens vroeg tot 's avonds laat

Mooi hotel, heel goed gelegen en zeer lekker en uitgebreid ontbijt

Geweldig!
    • South Beachkamer

Een pietluttigheid, indien je gebruik maakt van het bad in de slaapkamer is er geen plankje of tafeltje om zeep of dergelijke op te leggen.

Het ontbijt, het restaurant in het hotel, de kindvriendelijkheid, het strand vlakbij

hebben gevoel van vakantie gehad zoals we het graag hebben
    • South Beachkamer

bio sauna buiten werking en vroegtijdig doven van verlichting in de douche-geen goede oorkussens

we zijn met de trein én de fiets gekomen- personeel voor maaltijden maar ook receptie-goed bed rustig hotel(ook klienteel)-verzorgd ontbijt(waaronder vers fruitsap haleluia)

Fantastisch hotel met mooie wellness en heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Zeer goed hotel waar iedereen je even vriendelijk te woord staat. Fantastische wellness. Alhoewel er heel wat gasten waren in het hotel was het in de wellness aangenaam rustig. Overheerlijk ontbijt.

Een heerlijk verblijf in een mooi en zeer klantvriendelijk hotel, met een uitstekende keuken !
    • South Beachkamer

Dan hebben we het over hele kleine dingen; handdoekhaakje op de badkamer en een douche/shampo dispenser op de badkamer zouden niet overbodig zijn. Want met 1 klein flesje kunnen geen 2 personen een douche nemen. Maar nogmaals, zijn details!!

Prima ontbijt maar ook uitstekend gedineerd. Zeer vriendelijk personeel. Mooie kamer. Was een fijn verblijf!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Goed met uitzondering verplichte naaktsauna dat niet aangegeven wordt bij boeking.
    • South Beachkamer

We hadden het hotel vooral ook genomen voor de Wellens en we hebben er niet in geweest omdat het verplicht naakt was. Iedereen mag toch over zijn eigen lichaam en zelfrespect beslissen. Dat was dus een heel slecht punt voor ons

Heel mooi hotel en proper. Schitterende ligging

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Een zalig, ontspannend verblijf dat zeker voor herhaling vatbaar is.
    • South Beachkamer

Ik kan geen enkel punt opmerking dat kon verbeterd worden.

Eigenlijk was het volledig pakket super, zowel het ontbijt als de kamers, het onthaal, de bediening,... Gewoon alles was super.

Superverblijf!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Cadzand is aan een verjongingskuur bezig en vermoed dat Noordzeehotel ook gaat moeten denken aan renovatie wil het niet uit de boot vallen! Te weinig (witte) broodjes bij het ontbijt waarschijnlijk omdat die het lekkerste zijn... Jammer dat er geen bar is om 's avonds na het eten nog iets te drinken, bestaande loungeruimte bij de ingang zou daar prima voor zijn. Geen airco...

Uitgebreid ontbijt, dichtbij strand, heel makkelijk bereikbaar met de nieuwe A11, heel vriendelijk personeel, lekkere keuzemenu 's avonds voor weinig geld! Heel goede kwaliteit bedden!

Fantastisch ondanks een dagje slecht weer.
    • 'Bondi Beach' kamer

Niets, want alles was super!

Het personeel was zeer vriendelijk. De hygiëne op de kamer en badkamer was uitstekend. Op het balkon konden we uitkijken naar de jachthaven en naar de zee. De kamers waren geluidsdicht, dus geen last van burenlawaai. Ondanks we ons een keertje verslapen hadden (10 u 25' konden we nog rustig ontbijten. Het gehele hotel was netjes en modern ingericht. Ook de duurzame materialen die er gebruikt werden, werden door ons erg geapprecieerd.

alles
    • South Beachkamer

Ik vond het alleen jammer dat na een dag mijn handdoek werd verschoond, terwijl ik hem niet op de grond had gelegd. Uit milieu-overwegingen had ik graag de keus gehad om drie dagen met dezelfde handdoek te doen.

alles

Faciliteiten en comfort
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Prijs en feit dat kluis kapot was en we uur moesten wachten op nieuwe kluis die niet vastgezet kon worden en geen compensatie kregen.

Faciliteiten en comfort

Ontbijt super
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Kamers die verhuurd worden aan mensen met honden aanmerken onze kamer was vol met hondenharen terwijl wij geen hond hebben

Ontbijt was prima. Kamers groot alleen niet overal schoon. Hondenharen op einddeken

Weekendje weg

Geen minpuntjes

Heel vriendelijk en heel spontaan onthaal. De kamers waren heel ruim en netjes. Het zwembad en het saunalandschap waren super ! Het ontbijtbuffet heel lekker. Een echte aanrader.

Heerlijk genoten ondanks de minpuntjes
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

De bediening op het terras, er was duidelijk geen leiding .Ze gingen liever de vuilniszakken opruimen i.p.v oog hebben voor de gasten. Ongelooflijk, hebben zeker een half uur gezeten tot wij opgemerkt werden en wij niet alleen .Jammer .

Welkom ,ontbijt, en kamer en afscheid was helemaal goed, alleen was t ons niet duidelijk dat het om een kamer ging op de begane grond ,Dus ben je genoodzaakt om met de ramen dicht te slapen ,omdat het toegangelijk is voor iedereen .

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Erg fijne en mooie schone omgeving.
    • Long Island Junior Suite

De info op de site, hadden de Long Island suite geboekt, blijkt dat daar meerdere van zijn die verschillen qua grootte. Wij kregen dus een junior suite maar betaalden dezelfde prijs als de grotere versie. Had ik van te voren willen weten.

De locatie meteen aan het strand was perfect.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima ontbijt en heerlijk restaurant met uitstekende...
    • South Beachkamer

Niets waar het hotel iets aan zou kunnen doen.

Prima ontbijt en heerlijk restaurant met uitstekende gerechten. Bovendien uiterst vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

• Master Suite

Voor een 4 sterrenhotel mag er wel airco zijn op de kamers....Zeker met zulk weer! Raam openlaten was geen optie, door het lawaai van de terrasbezoekers.

• 'Bondi Beach' kamer

het personeel had wat vriendelijker mogen reageren. ontvangst en receptie was goed, maar bediening in restaurant, terras en ontbijt viel wat tegen.

het totale plaatje maar ook de kamer was prima

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

De locatie en het schitterende uitzicht.
    • Master Suite

Onderhoud en faciliteiten op de kamer: Geen gevulde koelkast, geen airco, synthetische dekbedden op slechte matrassen, kalk verstopt bubbelbad, geen handdoeken, afbladderende verf en roest in badkamer.

De locatie en het schitterende uitzicht.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Komen zeker terug... wanneer er airco zou zijn
    • Romantische Junior Suite

We logeerden op de 5 de verdieping, onder het plat dak en ook al waren er nog geen zomerse temperaturen (19 gr overdag) maar wel volop zon was het erg heet op de kamer en hebben we amper kunnen slapen. Als de ramen open staan maakt de zon/lichtwering veel lawaai door de wind. Voor 4 sterren en die prijs onaanvaardbaar dat er geen airco is. Hebben een kleine compensatie gekregen die wij onvoldoende vonden.

Erg goed gelegen, uitstekend verzorgd ontbijt, lekkere lunch op het terras en zeer mooie en nette kamer.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Boek dit uitstekende hotel!
    • Long Island Junior Suite

Restaurant heeft te weinig personeel, terrasbediening laat lang op zich wachten

De ligging en zeer klantvriendelijk personeel! Mooi schoon en smaakvol ingericht!

Heerlijk ontspannen in een mooie omgeving
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Supervriendelijke hotelpersoneel. Je voelt je welkom door de kleine aandachtspunten. Ideale omgeving om er even tussenuit te zijn of weg te dromen. Verzorgde kamer, grote ontbijtkeuze, lekkere lunch elk met zijn verse producten.

kamer en ontbijt;
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

restaurant in het hotel: het diner....; zwembad : koud water ;kussens ligbedden vuil......; honden lopen vrij rond in het restaurant, zowel tijdens ontbijt als het diner....niet proper! honden op de kamer toegelaten.....! Slecht toegankelijk voor een kinderwagen , vele trappen naar de receptie

kamer en ontbijt; sauna

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Absoluut een aanrader!

M.i. Iets te weinig personeel in het restaurant.Moest ze zelf aanspreken,ipv andersom.Personeel wel vriendelijk.

Heerlijke bedden,kamers,ontbijt! Aanrader!

Goed hotel met een minder restaurant
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Bedden in de kamer waren te zacht en restaurant viel tegen Coquilles partner waren te zout teruggegeven entrecote medium was well done verkeerde wijn gekregen en bij de eind afrekening te veel gerekend Jammer

Goede kamers met parket vloer uitstekende wifi en ruime parkeergelegenheid Bij het weggaan een flesje water voor onderweg is een uitstekende attentie

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

zeer aangenaam, maar boeking.com moet specifieke wensen van klanten beter doorspelen
    • 'Bondi Beach' kamer

via booking.com 1 dubbelbed gevraagd, maar vraag was blijkbaar door booking.com niet doorgegeven aan hoteleigenaar, dus hebben wij 2 aparte bedden gekregen;

warme en vriendelijke ontvangst van de eigenaar. vriendelijkheid en efficiëntie van personeel

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Rustige locatie
    • Long Island Junior Suite

Soms ging het bedienen aan tafel een beetje langzaam , mss te weinig personeel .

Vriendelijk personeel, mooi en verzorgd interieur , rustig. Fijn saunacomplex . Prijs kwaliteit , zeer goed.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Met vriendinnen op verwenweekend in cadzand
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Enige minpuntjes: bar zou wat langer mogen open zijn en moeten wel duidelijk zijn over openingsuren welness die pas opent om 14u. Welness was wel een aanrader

Zeer vriendelijk personeel en heel proper

ontspannen aan zee
    • South Beachkamer

Op basis van het hotel niets, alleen het niet naleven van regels bij sommige mensen wat betreft de toegang tot het restaurant met de hond. Er staan bordjes "no dogs" op bepaalde delen in het restaurant en dat wordt door sommige mensen genegeerd. Respect voor iedereen zou leuk zijn.

uitstekend ontbijt met regionale en ambachtelijke producten( gerookte zalm was uitstekend), mooie locatie en zeer vriendelijk personeel. Top

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

even zalig er tussenuit ;-)
    • Long Island Junior Suite

hahaha niets.... alleen het zonnetje had mogen schijnen, maar ja, dat hebben we zelf niet in handen he ;-)

Vriendelijk personeel, ruim verzorgde kamer met zicht op zee, zwembad en sauna op en top in orde, lekker restaurant met top bediening, super ontbijt, ..... en ga zo maar verder...... echt voor herhaling vatbaar !!!!!!!!!!!

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

zalig
    • Tweepersoonskamer - Duinen

avondeten was iets minder hoofdschotel niet warm en niet echt lekker

locatie perfect, sauna zalig, hel mooie kamers, personeel vriendelijk, lunch heel lekker ontbijt super heel uitgebreid en aandacht voor theeliefhebbers,

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Mooi hotel ontbijt kan uitgebreider voor 4 sterren.
    • Long Island Junior Suite

Het ontbijt: keuze voor warme dingen zeer beperkt. Geen worstjes of tomaat. Spek niet genoeg gebakken en roerei uit pak en koud. Bah!

Prachtige kamer. Met veel aandacht ingericht en heel schoon. Ook gangen, restaurant enz heel mooi, licht en schoon. Top locatie.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Een weekend om over te doen.
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Het weer, sneeuwen en regenen ,maar hier kon niemand iets aan veranderen.

De ligging is top. De kamer was mooi ingericht en proper . rustige omgeving . Het ontbijt was de max , gewoon niets op aan te merken , het restaurant is mooi gelegen , het avondeten is een aanrader voor levensgenieters .

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Inrichting , omkadering , sfeer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Bediening aan tafel was omzeggens correct , vriendelijk ,maar kon ietsje beter . Het vragen naar niet gekoeld plat water ( om medische redenen), in plaats van water uit de frigo , werd gewoon niet opgevolgd .

Inrichting , omkadering , sfeer. Zeer warm onthaal door eigenaar . De inrichting van de kamer is zeer mooi en brengt je dadelijk in een "chille" vakantiesfeer .

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Het ontbijt was kwaliteitsvol.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Het ontbijt was kwaliteitsvol. Wij hebben ook3x s avonds gegeten in het hotel en vonden de verhouding prijs kwaliteit ok. 35€ voor een 3gangenmenu met vlees, vis of vegetarisch valt zeker mee. De sliptongetjes en de garnaalkroketten zijn zeker een aanrader Wij wonen zelf aan de belgische kust en zijn visliefhebbers. Ook het rundsvleees was van heel goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prachtig zicht op zee en duinen, leuke kamerinrichting,...
    • South Beachkamer

Douchedeur knelde en kon zo niet helemaal dicht. Prijzige wijnen.

Prachtig zicht op zee en duinen, leuke kamerinrichting, heerlijke , fijne keuken, familiale sfeer.

Heerlijk hotel !
    • 'Bondi Beach' kamer

Het 'gootje' in het midden van het bed. Wij houden echt niet van 2 aparte matrassen :(

2de keer dat we er verbleven en weer dik in orde ! Heel mooie kamer (Bondi Beach), lekker ontspannen aan het zwembad, 's avond heel lekker gegeten, en ja ... 's morgen hun intussen beruchte fantastische ontbijt. Daarvoor alleen zouden we al terug komen. We waren er tijdens de Kerstdagen, en het hotel was heel mooi, warm en gezellig versierd. Gaf nog een extra touch aan ons weekend.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Al wat je nodig hebt voor een geslaagde vakantie!!
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Voor ons moet er niets nog beter dat is bijna onmogelijk!!

Het ontbijt was supergoed!! Heel gevarieerd en verzorgd,de kamer ook tip top inorde smaakvol ingericht en dikke pluim voor de poetsvrouw😊

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Het verblijf heb ik kado gekregen bij mijn jubileum op het werk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

We hadden om leidingwater bij het diner gevraagd. Wordt dit geserveerd in een plastic kan, dit was niet in lijn met hoe het geheel werd uitgeserveerd.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Kort verblijf
    • Long Island Junior Suite

De kamer en vooral de badkamer heeft een opknapbeurt nodig. Beschimmelde randen aan de douche en een verroest pedaalemmertje kunnen niet in een suite van een viersterrenhotel!

Het ontbijt is zeer verzorgd en uitgebreid. Ligging van het hotel is ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Vriendelijke bediening, lekker eten maar prijsverhouding vrij duur
    • 'Bondi Beach' kamer

Wij hebben een prijs van 188 euro betaald voor een tweepersoonskamer met ontbijt. Dat vonden wij prijs verhouding duur. We hadden voor deze prijs meer verwacht. Wij hebben al geregeld hotels bezocht en voor die prijs krijgen we in andere hotels prijs verhouding meer. Dit qua kamer en extra s.

Het lekker avondeten en ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

korte relaxvakantie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

de ligging is uitstekend,onmiddelijk aan het strand,uitstekend ontbijt en voor een hotel waar honden toegelaten zijn(soms nat van in zee)was hier niks van te ruiken,goede bedden en vriendelijk personeel ,ook aangenaam binnenzwembad

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

leuke tweedaagse gehad, was super.
    • Tweepersoonskamer - Duinen

Ik miste fruit bij het ontbijt.

toppie
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Terras

Super vriendelijke personeel ,ideaal om tot rust te komen, zeker een aanrader