Beoordelingen over Novotel Den Haag City Centre 4-sterren

Hofweg 5 - 7, Den Haag Centrum, 2511 AA Den Haag, Nederland

#17 van de 39 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 14 september 2018

De ligging van het hotel was schitterend Op loopafstand van...

Er zijn geen minpunten

De ligging van het hotel was schitterend Op loopafstand van de meeste bezienswaardigheden Het ontbijt was goed wel basic Het personeel was vriendelijk en behulpzaam Bij de reservatie kan je enkel boeken met Visa en niet met een maestro kaart dat vind ik jammer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goede locatie, recht in het centrum. Kwaliteit die je verwacht bij het boeken van een Novotel!

Soms wel wat geluid van mensen die passeren door het winkelcentrum, maar waarschijnlijk afhankelijk van de kant van het hotel waar je verblijft. Geen minibar op de kamer, maar wel een kleine koelkast.

Perfecte locatie, heel dicht bij het centrum en op wandelafstand van het station. Erg vriendelijk personeel, steeds klaar om je vragen te beantwoorden. Goede kamer, veel ruimte, goed bed. Het uitgebreide ontbijt is een topper!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Mooi hotel, super personeel en goed eten. Wel prijzig

Je betaald meer voor de locatie dan de kamer Het uitzicht was waardeloos. Allemaal sigaretten voor het raam :( Als we volgende keer gaan, zullen we dubbel nadenken want het is vrij prijzig. De kamer leek niet zoals op de fotos

De kamer was oke maar ook niet meer dan dat, Je merkt dat je echt voor de locatie betaald. Personeel was super netjes en konden onze vragen beantwoorden. Wij hadden ook het ontbijt wat eigenlijk net iets te duur is maar wel super heerlijk en veel keus! Aan het eten en personeel lag het niet!

• Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De drankprijzen in de lobby liggen vrij hoog. (3,80euro voor frisdrank)

Vriendelijk onthaal, fijn ontbijt, comfortabele kamer en super dat je aan een kleine prijs fietsen ter plaatse kan huren!

Centraal gelegen en verzorgd.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Geen opgemaakt bed bij aankomst voor ons kind, maar dit hebben ze zeer snel opgelost. Geen koffie aanwezig op de kamer, maar dit hebben ze ook zeer snel opgelost. Tweede dag geen grote handdoeken meer gekregen.

De service zoals we die gewoon zijn van een Novotel en de ruime kamer. Ondergrondse parkeergelegenheid direct verbonden met hotel.

Zeer aangenaam.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Bedden iets aan de harde kant. Airco niet uit te zetten.

Goed ontbijt, ruime uren voor ontbijt. Zeer centraal gelegen en 's avonds heel rustig (Hotel gelegen in overdekte winkelstraat). Airco in de hotel kamers, zelf in te stellen.

Prettige omgang met de werknemers achter de receptie en bij...
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Bij inchecken bleek dat het hotel de betaling van 1 nacht ipv de gereserveerde 2 nachten hadden verwerkt voor aankomst dmv onze creditcard. Bij inchecken moesten we de 2e nacht accorderen en werd om onze creditcard gevraagd om de toeristenbelasting en parkeerkosten te voldoen, terwijl bij uitchecken bleek dat ze alleen klaargezet waren en er nogmaals om betaling werd gevraagd. Erg verwarrend voor ons als gast. Vooral omdat wij zelf onze financiële gegevens niet konden checken door het gebruik van onze creditcard. Bij het ontbijt viel ons met name zondagochtend op dat het te druk was om maar 2 personeelsleden hiervoor in te zetten. Hierdoor was o.a. de vleeswaren groente en fruitin de koeling voor een geruime tijd op en niet aangevuld. Bij reservering mijn voorkeur voor 2 éénpersoonsbedden aangegeven. Helaas was dit niet mogelijk en werd dit ruim van te voren per mail medegedeeld. Het zou fijn zijn als dat in de toekomst wel mogelijk is zoals het ook inmiddels gebruikelijk is in andere vergelijkbare hotels.

Prettige omgang met de werknemers achter de receptie en bij het ontbijt!

De rest was het allemaal net niet. Geen stopcontact in de badkamer. Föhn viel steeds uit elkaar. Ontbijt maar tot 9.30 uur!!! Door kabaal in lounge was receptie-personeel niet te verstaan. 1 dun plastic bekertje dat gelijk kapot ging voor 2 personen. 2-Persoons dekbed; dat is toch niet meer van deze tijd ! Het viel mij erg tegen.

Locatie en ontbijt zijn top.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Locatie en ontbijt zijn top. Fijn dat je pas om 12:00 uur hoeft uit te checken. Prettig dat de toilet niet in de badkamer zit. Wel relatief duur voor een kleine kamer.

De ontvangst wat buitengewoon vriendelijk en de kamer was...

geen

De ontvangst wat buitengewoon vriendelijk en de kamer was uitgesproken ruim. De locatie van het hotel is top. Zeer centraal gelegen. Het ontbijt buffet was ook uitstekend verzorgd. Kortom aanrader dit hotel.

Top hotel!

Ligging, geweldig hotel en de klantvriendelijkheid. Wij moesten onverwacht weer vertrekken heel vriendelijk geholpen alle begrip en kregen al ons geld terug.

Prima hotel!

Bij het douchen in het bad moest je de stop eruit halen anders vulde het bad zich. Op de kamer stonden bij de waterkoker 2 papieren bekers, dit was wat krap.

Midden in het centrum. Vriendelijk personeel Heerlijk ontbijt Fijn een gratis flesje water op de kamer, het was die dag erg warm.

Heel fijn verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

de grote van de executive kamer viel wat tegen.

ontbijt was heerlijk. locatie is perfect. op loopafstand van het station, openbaar vervoer bijna voor de deur, centrum en bezienswaardigheden, Scheveningen heel goed bereikbaar. kamer schoon en voorzien van badjas en slippers

De uitrusting van de fitness ruimte was onvoldoende in...

De uitrusting van de fitness ruimte was onvoldoende in kwantitatief opzicht. Goede apparatuur, alleen wat weinig waardoor je soms wat langer moet wachten.

Vriendelijk, netjes en schoon...super locatie!

We hadden alleen wat problemen met de douche, druk en temperatuur varieerde constant.

Ontbijt was top! Super vriendelijk personeel en een schone, nette kamer.

Goed voor maximaal 1 nacht

Kamer is muffig want er kan geen raam open. Geen ventilatie op badkamer. Allerlei toeters en bellen op kamer en in badkamer die nonsens zijn. Wat moet je met een duikbril en zwemvliezen in een douche ??

Zeer vriendelijke medewerksters

leuk weekend in den haag

de ligging van ons kamer , 418? er is dringend nood aan geluidwerend glas, door de ligging van de kamer in een smalle doodlopende steeg en de resonantie van het geluid op straat hoor je alles heel duidelijk, alle straatlawaai en zelfs stemmen worden daardoor versterkt naar omhoog geleid. heel jammer voor anders zo'n goed hotel , maar bijna geen oog dicht gedaan.

overheerlijk en uitgebreid ontbijt.

Het personeel was vriendelijk en de kamer was netjes
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het ontbijt had iets uitgebreider gemogen en ze mogen op de site bij het parkeren er wel bij zetten dat het niet voor grote auto’s is

Het personeel was vriendelijk en de kamer was netjes

De centrale ligging, de mogelijkheid om te parkeren was ook...

Door de centrale liggen was de weg ernaartoe in het centrum niet zo een simpele rit maar dit ligt niet echt aan de accomodatie zelf.

De centrale ligging, de mogelijkheid om te parkeren was ook een enorm pluspunt. En tot slot de vriendelijkheid van het personeel was zeker de kers op de taart.

Dit hotel is een uitstekende keuze voor een verblijf in het centrum van Den Haag!!

Het ontbijt is zeker een aanrader! De ligging is super bij de passage en dus de winkelstraat, auto is niet nodig. Kamers zijn niet overdreven groot, maar je hebt alles wat nodig is en ze zijn verzorgd en netjes!

zeer goed
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

bereikbaarheid was moeilijk via gps owv autoluwe stad een aantal personeelsleden welke mee instonden voor oa ontbijt waren niet in staat om ons in het nederlands voort te helpen,voertaal was engels

uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel

We verblijven hier altijd voor een weekendje Den Haag en het...
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

We verblijven hier altijd voor een weekendje Den Haag en het blijft een aanrader. Geweldige locatie, comfortabele kamers, goed ontbijt en gezellige bar. Een extra ster gaat naar het heel vriendelijke en behulpzame personeel!

De ligging is inderdaad excellent.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

De ontbijtruimte is wat te klein en het ontbijten kan maar tot 9u30. Dus een drukte rond 9u valt niet uit te sluiten

De ligging is inderdaad excellent. Een echt familiehotel vanwege de gratis formule voor kinderen.

Prima functioneel hotel, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige locatie en goede prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De matras van de slaapbank op onze kamer was erg slecht, de kamer was voor 3 personen wel nogal krap. Een mini wc en je kon doordat de slaapbank uitgeklapt was vrijwel nergens meer lopen. Onze kamer keek uit op de passage, die nogal gehorig was. De galm van de mensen en muziek was zelfs met raam dicht best hard en met raam open echt storend.

Zeer vriendelijk personeel bij receptie, verschillende mensen getroffen in die paar dagen, en iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeer goed matras in ons 2 persoonsbed, erg lekkere douche, prima locatie midden in de stad en prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Echt geweldig op een prachtige locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Wij hadden de suite. Geweldig uitzicht in de passage van Den Haag. Genoten. Heerlijk ontbijt en wat een vriendelijk personeel. Zij zijn echt het visitekaartje van het hotel!

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

OK voor een nacht, maar niks méér

Een ietsje méér Citizen M gevoel ... Ambiance, eten, bar, muziek, ...

Kamer OK, badkamer en bed zéér goed Uitzicht véél minder Minibar : Enkel een flesje plat water - Is jammer

Mooie grote kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Mooie grote kamer. Gelegen midden in het centrum van Den Haag, winkels, restaurant, cultuur alles in de directe omgeving. Lekker uitgebreid ontbijt buffet.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

wij komen terug

dat onze melding van het niet schoon zijn in de wc tussen de closetrol en plasticzakje niet was weggehaald, het was duidelijk een restant van menstruatiebloed

voor ons was compleet, perfecte locatie, midden in de stad, prima garage

Heerlijk hotel met ruime kamer, en zeer vriendelijk personeel
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Tv stond wat te ver Vd bedden en een stopcontact voor de waterkoker nergens te vinden .. hebben m even op t nachtkastje moeten zetten

Fijne ruime familiekamer

Prachtige locatie met mooi hotel voorzien van alle denkbare voorzieningen.

Het afvoerputje van de douche was verstopt en er kwamen ondefinieerbare zaken naar boven. Was niet zo fris.

Hele mooie kamer alle voorzieningen (o.a. nespresso machine)

Prima hotel, maar onder mijn verwachtingen.

Ik had voor het geld meer van de kamers verwacht. Door de foto's die ik van tevoren had gezien verwachtte ik neer te kunnen kijken op de Passage of uitzicht te hebben op het Binnenhof. Verder vond ik een aantal dingen niet ideaal in de kamer: er was geen wc-borstel en ik miste ook een wasbak op de wc, er waren alleen kleine, open prullenbakjes en er zaten gele vlekken op de muur in de WC.

De locatie en het personeel waren echt top!

Goed naar onze zin gehad.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Geboekte kamer was niet beschikbaar en kregen we een kleinere (met kleine restitutie). Bij de eerste keer ontbijt was alles op en werd met niet of slecht bijgevuld, de 2e dag was ok

De locatie en de bereidwilligheid van het receptiepersoneel. Dat we de auto wat langer in de parkeergarage mochten laten staan om op de laatste dag na het uitchecken nog te kunnen gaan winkelen.

Mooi gastvrij hotel in het hart van centrum Den Haag
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Raam keek uit op de passage waardoor veel galmend geluid. Raam dicht is aan te raden.

Kamer was ruim met goede bedden. Ontbijt was uitgebreid en vers. Formule Novotel is heel gastvrij met een knuffel voor de kinderen en drankjes inde koelkast.

Mooi hotel op goede locatie

Badkamer is best klein en niet veel plaats om toiletspulletjes neer te zetten. Helaas was parking vol.

Locatie en ontbijt . Zeer vriendelijk personeel.

Zijn er even heerlijk tussenuit geweest, Den Haag is ons goed bevallen

Kleine kamer en krappe badkamer zonder bad en niet zo fraai uitzicht

Unieke locatie zo in de passage, modern en schoon hotel. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We komen zeer zeker terug in het voorjaar of de zomer.

Personeel was super vriendelijk en hulpzaam ontbijt was...
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Personeel was super vriendelijk en hulpzaam ontbijt was perfect ligging van het hotel was goed gelegen je kon overal te voet gaan winkels,restaurant enz alles was in de buurt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

TOP-ligging, de rest is prima.

Ontbijt (€ 21) niet in hotel genomen, voldoende andere gelegenheden in de buurt die gezelliger en een betere prijs kwaliteit verhouding hebben

De ligging (in de galerij) kan niet beter t.o.v. het (winkel)centrum

• Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Badkamer sanitair was niet in orde, wastafel liep niet door, badkraan lekte op de vloer en de stop van het bad sloot niet af. Gemeld ze gingen er wat aan doen

Het weekend was een verrassing voor mijn vriendin haar...

Met grotere auto kan men niet in de parking en de parkings dichtbij zijn zeeeeer duur.

Het weekend was een verrassing voor mijn vriendin haar verjaardag, bij aankomst in de kamer was deze mooi versiert.

Gezellig rondkijken en shoppen in hartje Den haag

zitten in lobby is koud als de deur naar de passage open gaat , hier zou in de lobby een glazen scherm kunnen staan dit houd de kou deels tegen ieder geval de tocht en de receptie houd toch zicht op de deur.

ontbijt was goed , kamer netjes , leuk in het centrum , parkeren onder het hotel ,

Locatie is top.

Schoonmaken van de kamer kan beter. Kleine vieze plekjes op muren gezien en afgeknipte nagels rondom de prullenbak

Locatie is top. Je zit midden in de stad.

Kamer was mooi zoals aangegeven op de foto's.

Als we de kraan van de wasbak open deden kwam er een put lucht uit het putje... Dit was niet zo fijn.

Kamer was mooi zoals aangegeven op de foto's. Makkelijk in de tram stappen voor de deur naar Scheveningen!

Weekend weg met vriendin

Prima hotel. Niets op aan te merken. Nette en schone kamers, heerlijke bedden, vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt, kindvriendelijk door speelhoekje en lopend ontbijtbuffet voor kinderen. Prijzig, maar het is het waard door bovengenoemde en de locatie.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Net hotel met ruime kamers

Alles net te modern ingericht, mist een beetje gezelligheid, wordt van alles aan gedaan door het personeel om dat te compenseren

Centraal gelegen in centrum, eigen parkeergarage, schoon en fris, alle aandacht die nodig is van het personeel zoals tips, plattegrond van de stad, uitleg wat de mooie punten zijn in de stad.

Zéér goed gelegen om centrum Den Haag te verkennen met alle belangrijkste bezienswaardigheden.

Een beetje meer bergruimte voor kledij op de kamer zou wenselijk zijn.

- Zeer uitgebreide ontbijtmogelijkheden - niets tekort - Comfortabele kamer - voorzien van al het noodzakelijke voor een citytrip - Ondergrondse parkeergarage van het hotel

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Goed hotel op fantastische locatie.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Niet voldoende plaatsen bij het ontbijt. Onvoldoende aanvulling ontbijtproducten. Downgrade van kamer omdat we via Booking.com hadden geboekt.

De locatie tegenover het Binnenhof was prachtig.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Ideale voor een weekend citytrip

Het ontbijt verliep chaotisch. Niet iedereen kon tegelijk zitten, er waren niet voldoende kleine lepels, broodjes werden bijgevuld maar waren telkens op zeer korte tijd weer op. Wel genoeg keuze tussen brood, beleg, yoghurt, fruit, spek en ei,...

Ideale locatie in het centrum van Den Haag. Mooie kamers, ruimte genoeg, voorzien van alle nodige faciliteiten.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Verblijf op hotspot in Den Haag met veel mogelijkheden(kunst, cultuur en politiek) op loopafstand
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Een heel uitgebreid en verzorgd ontbijt. De locatie van het hotel was geweldig. Midden in de stad. Naast het Binnenhof en ook op loopafstand van het Eschermuseum, Mauritshuis en diverse restaurants en winkels. Vriendelijk personeel die klanten persoonlijk benaderen. Niet zo afstandelijk. Voor gezinnen met kinderen zeker een aanrader.

Prima hotel op een fijne locatie.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

WiFi werkte slecht. Slechte föhn op badkamer en geen stopcontact om eigen föhn te gebruiken. Tevens liep water in wastafel zeer slecht weg.

Goed bed (matras erg goed)

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Zakelijk maar tof, aangename stad, hotel parking véél te duur!

Airconditioning in de kamer werkte niet, enkel blazen maar niet koud (kamer 507) Ik vind persoonlijk de ondergrondse parking te duur. Ik betaalde er ongeveer 185€/nacht en dan wordt je nog 22,5€/dag aangerekend voor ondergrondse parking, schandalig!

Ontbijt was geweldig, vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Heerlijk hotel, midden in de stad en dat zonder geluidsoverlast.

Kamer was erg warm, ondanks dat het raam 's nachts open stond.

Alles! Eerste indruk super, netjes en schoon en vriendelijk personeel. Parkeergarage onder het hotel, en ligging midden in de stad. Super ligging overal dichtbij. Nette en schone kamer, geen geluidsoverlast.

Perfect
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Executie kamer met 2 volwassenen en 2 tieners. Slaapbank zeer goede kwaliteit. Aparte wc en badkamer met aparte douche en bad. Perfect met zijn vieren

De locatie was prachtig

Voor de prijs was het een kleine, weinig bijzondere kamer. Je betaalt vooral voor de locatie. Goed ontbijt maar niet zo fantastisch als soms omschreven.

De locatie was prachtig

Vroeger beter :-(
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De afgelopen jaren hebben we reeds 3 maal bij dit hotel geboekt. Jammer genoeg was deze keer de kwaliteit duidelijk minder dan anders. Onze kamer was de kleinste van de 3 boekingen ondanks het feit dat onze zoon nu juist groter is en we telkens hetzelfde type hebben geboekt. Tevens was er in de badkamer ook geurhinder door de afvoer. De communicatie verliep stroever dan in het verleden waardoor er misvattingen gebeurden.

De centrale ligging in de stad.

Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad.

Geen mogelijkheid om handdoek op te hangen in badkamer

De ligging midden in centrum.Keurige schone kamer . We waren al vroeg in het hotel maar we kregen al meteen een kamer. Bovendien werden we hierdoor kosteloos omgeboekt voor een executive kamer

Uitstekend hotel voor een citytrip naar Den Haag en een uitstapje naar Scheveningen.

Geen fan van vast tapijt in de kamer. Verouderd gebouw is nog te merken in de kamer. Te smal bed, minder dan 1m60, waardoor het als éénpersoonskamer aanvoelde.

Typische Novotel kamer op een uitstekende locatie met een lekker uitgebreid buffet. Het was stil wanneer de winkels gesloten waren. WC apart van de badkamer is een pluspunt.

Afgezien van bovengenoemd negatieve punt en lang wachten bij t inchecken, toch aangenaam verblijf
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Inrichting douche / badkamer aan vernieuwing toe; onaangename geur komt uit de afvoer van de wasbak; als je je gezicht wil wassen, heb je deze geur direcht in je neus.

Vriendelijkheid personeel en alhoewel in de stad, rustig met n veilig gevoel.

goede ligging hotel, maar al betere Novotels geboekt

kamergrootte, buitenkant ramen zeer vuil, straatlawaai (tram) duidelijk hoorbaar ontbijtpersoneel was niet echt op de hoogte dat men tot 11u kon ontbijten, om 10u20 zei hij dat we nog 5 minuten hadden

de ligging

Het hotel is goed gelegen.

Het hotel is goed gelegen.mooie en propere kamers.het ontbijt is verzorgd en gevarieerd ( heel veel keuze ).het personeel is heel bekwaam en vriendelijk.😊😊😊

Een ontspannend kort verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

De parkeerplaatsen in de garage zijn beperkt en kunnen niet gereserveerd worden (22.5 euro pn)

Snelle check-in - Kamer gelegen aan de kant van de Passage (overdekte winkelgangen) die 's nachts afgesloten wordt, is erg rustig. Propere kamer met koffie/theefaciliteiten + goede verduistering - ontbijt met ruime keuze tussen gezond, hartig en zoet en verschillende soorten koffie's. Hotel is centraal gelegen in de buurt van de vele winkels, eet-drinkgelegenheden en de toeristische trekpleisters van Den Haag. Madurodam, Strand van Scheveningen, Kijkduin, ... zijn in de buurt en gemakkelijk te bereiken via OV of auto.

Den haag is een prachtige stad om te bezoeken en Piet Mondriaan is overal aanwezeig!!!
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Het hotel is helemaal geen 4 sterren waard! Kleine kamers, heel weinig kassen en bergruimte, kleine badkamer die niet zo proper is (lavabo vertoont schimmel en loopt niet door), plastieken bekers (4sterren he!!), papieren beker om koffie te drinken. Ook het uitzicht was belemmerd door werken. En er was geen lift van de garage naar de receptie.

De parking met autolift was super. het ontbijt was heel lekker. Vriendelijk personeel. de ligging van het hotel is midden tussen alles, gezellige winkels, restaurants en cafeetjes.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima locatie

wij ontbijten laat en op de tweede dag was het buffet bijna leeg de badkamer was niet zoals op de foto bij de boeking werd aangegeven, was een beetje een tegenvaller

Zo de deur uit en het centrum in, super !

Mooi hotel met centrale ligging

De koffie. En met vier personen op een kamer zou wel heel krap zijn (als je de slaapbank uit zou klappen kan het tafeltje er niet meer staan).

De ligging was geweldig, je steekt de straat over en je staat op het Binnenhof. Ondanks dat je midden in het centrum zat, hoorde je nauwelijks verkeer. Bedden lagen goed en kamer was schoon. En we hoefden er niet klokslag twaalf uur uit.

Een klacht ombuigen naar een maximaal positieve beleving. Dat is service !

Warm op de kamer.

Het personeel is heel vriendelijk en hulpvaardig. We hadden een klacht over de warmte in de kamer en het gebrek aan ventilatie ( ramen konden niet open ). Direct werden we omgeboekt naar een betere kamer die wel heerlijk koel was.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Aangepaste kamer
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Aangezien ik rolstoelafhankelijk ben en een aangepaste kamer nodig heb, met name in de badkamer. Deze kamer was perfect aangepast!! Ik zou zo terug gaan.

De moeite waard

Jammer dat er geen WC-borstel op de kamers is. Lijkt me toch geen overboden luxe. De parkeerplaatsen waren zeer krap. Je kon haast niet meer uit je wagen. Het ontbijt was ons inziens veel,te prijzig. Hier hebben we geen gebruik van gemaak. Het zag er wel gevarieerd uit maar je kan niet meer eten dan wat je binnen krijgt !

Ligging en accommodatie prima. Zeer vriendelijk personeel.

Fijn hotel op goede locatie!

Geen mogelijkheid om eigen föhn te gebruiken in badkamer (geen geschikt stopcontact)

Locatie en mogelijkheid om bij hotel te parkeren tegen schappelijke prijs (€22,50 per 24 uur).

mooie rustige kamer, prima ontbijt en goed gelegen midden in...

de zich in de hall bevindende tafelvoetbal voor de ( vele!) kinderen maakte de verstaanbaarheid aan de receptie bijna onmogelijk!

mooie rustige kamer, prima ontbijt en goed gelegen midden in centrum. Van daar uit directe verbinding naar het strand.

Super hotel, ook voor gezinnen.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

- Gratis kamer upgrade - mooie nette kamer - vriendelijk personeel - invalide parkeerplaats voor de deur (gratis parkeren!!) - heerlijk ontbijt

Goed ontbijt.

Badkamer, afscheidingsdeur van douche sloot niet goed af waardoor de vloer flink nat werd. Afsluiting wastafel was kapot.

Goed ontbijt. Vriendelijk personeel.

ideaal voor cityweekend tussendoor

personeel aan de receptie niet altijd vriendelijk

Goed ontbijtbuffet tafelvoetbal in de lounge: leuk voor kinderen prima gelegen: middenin winkelcentrum op wandelafstand van station

Mooie central ligging en stil.

Parkeergarage alleen via autolift bereikbaar. Manouvreerruimte te klein. Zondagochtend niet weg kunnen rijden doordat andere auto schuin in vak stond. Kamer te heet, 24 C. Te weinig opgeruimde tafels bij ontbijt

Mooie central ligging en stil.

Dat we met de kinderen op een kamer konden verblijven.

1 persoonsdekbedden ipv 2 persoons

Dat we met de kinderen op een kamer konden verblijven. Kinderen zijn echt welkom Goed ontbijt Vriendelijk personeel

Ruime kamer.
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank

Hygiëne badkamer kon beter. Douchen ging niet makkelijk daar douchekop elk moment kon vallen. Ontbijt verliep wat rommelig: beschikbare ruimte niet toelatend als iedereen tegelijk komt en wanneer dingen op zijn, wordt het niet (altijd) aangevuld)

Ruime kamer. In het weekend tot 11:00 ontbijt mogelijk. Vanuit hotel loop je direct het centrum in. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Fijn hotel midden in het centrum
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

Let op vanuit de garage is alleen een trap naar boven, dus eerst boven uitladen .

Overheerlijk ontbijt. Hotel ligt midden in het centrum, tegenover het Binnenhof

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novotel Den Haag City Centre