Beoordelingen over Novotel Eindhoven 4-sterren

Anthony Fokkerweg 101, Strijp, 5657 EJ Eindhoven, Nederland

#14 van de 28 hotels in Eindhoven

Oké voor een nacht
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De gigantische puinhoop bij het ontbijt - wachttijden van een half uur voor koffie.... Altijd fijn wanneer er twee bussen Engelse toeristen voor je aan het ontbijt zijn aangeschoven. En dan maar één koffie-thee machine voor het hele ontbijtcircus. Wat ook tegen viel, behoorlijk zelfs, was de warmte van de kamer. Het was weliswaar warm, maar een airco op 5 graden en de blower op de hoogste stand zou ook een kamer op de hoogste verdieping wel koel moeten krijgen!

Het ontbijt op zich was uitstekend; de kamer ook - los van de temperatuur op die kamer.

Ingezet op park&fly bij deze overnachting.
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Ingezet op park&fly bij deze overnachting. Echter, bij de terugreis " no deliverance on promise ", immers, hebben méér dan 30 moeten wachten op shuttle/taxi om ons terug naar het hotel te brengen (amper 3 km) en hebben uiteindelijk zelf een taxi ingehuurd en betaald..... ; konden op weinig ondersteuning rekenen van staf @ reception.....

Zeer aanbevelenswaardig hotel maar mijd het restaurant!
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Slaapbank

Bedienend personeel in de lounge had meer aandacht voor elkaar dan voor de paar aanwezige gasten. Kwaliteit van de twee genoten hoofdgerechten in het restaurant (gegrilde tonijn + mixed grill) was buitengewoon slecht terwijl de gevraagde prijs bepaald niet laag was. Het personeel slaagde er niet in hier een goede oplossing voor te vinden.

Prima bereikbaarheid, ruim parkeerterrein (tegen betaling), goede faciliteiten. Shuttledienst naar nabijgelegen Eindhoven Airport met een parkeerarrangement bij het hotel.

Een zesje
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Bijzonder onvriendelijk barpersoneel. Als je iets bestelde werd je niet aangekeken, bestellingen kwamen niet, kreeg geen bestek bij m’n pizza. En het parkeren kost 6,75 niet bijzonder veel, maar Why? Maak dat toch gratis voor je gasten. Het is niet dat je midden in het centrum zit.

Prima kamer, hotel ligt op ideale ligging op weg naar het vliegveld.

Kamer is modern en schoon, bed slaapt lekker!
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Slaapbank (3 Volwassenen)

maar 1 dame die het laatste uur alle lekkers van het ontbijt bij moet vullen en tafels afruimen is te weinig!!

Kamer is modern en schoon, bed slaapt lekker! Onbijt prima, veel keuze ( als het goed bijgevuld wordt)

Famillie,doorreis/vakantie ideaal hotel.
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Slaapbank

Toen we wilde eten duurde de bestelling wel erg lang,en merkte dat er ook irritatie was bij andere gasten. Maar het eten was heerlijk,dus maakte het wachten goed.

Alles is prima bij dit hotel,zeker locatie als je op doorreis bent zowel met auto,of op weg naar vliegveld. zeer vriendelijk personeel met uitgebreid ontbijt. Kamers schoon en groot.

Kamers zijn keurig onderhouden en personeel is vriendelijk.
    • Superior Kamer met 2 Eenpersoonsbedden en een Slaapbank

Ontbijt was vrij beperkt qua keuzemogelijkheden. Hotel was ook best prijzig voor wat je krijgt.

Kamers zijn keurig onderhouden en personeel is vriendelijk. Hotel is goed gelegen, vlak bij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

• Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Informatie ( op de site ) over shuttle bus naar vliegveld en parkeermogelijkheden bij hotel tijdens vliegvakantie

Compacte , praktisch ingerichte , schone kamer. Restaurant smakelijk , leuk ingericht en staat open voor persoonlijke invulling menu/diner. Gunstige ligging t.o.v. vliegveld. Parkeermogelijkheden. Servicegerichte , vriendelijke medewerkers.

Nette kamers en prima eten in het restaurant.
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Al kan het hotel daar niet heel veel aan doen... luidruchtige gasten op de gang. Ook festivalgangers die ‘s nachts terug kwamen.

Nette kamers en prima eten in het restaurant. Zeer vriendelijk geholpen aan de balie. Ook het vervoer naar het vliegveld was prima geregeld!

Hotel met flink aantal minpunten tijdens ons verblijf van 1 nacht.

Toegewezen kamer bleek bij aankomst 's nachts al bezet! Gelukkig was er op dat moment niemand op de kamer aanwezig. Verder, meereizende familie werd om 05:00 wakker gebeld dat taxi gearriveerd was, ze hadden helemaal geen taxi besteld! Discussie over betaling van kamers, 3 kamers betaald er werd beweerd dat er maar 2 waren betaald. Kortom, niet echt een professionele organisatie.

Dichtbij gewenste locatie

Over het algemeen heerlijk ontspannend weekend (zusters quality time)
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Jammer dat alleen 1 kleine flesje complimentary water in de koelkast voor 2 personen. Er is koffie faciliteit in de kamer, maar geen normale oploskoffie, alleen 4 zakjes decafe koffie.

gemoedelijk sfeer, vriendelijke personeel, ruime kamer met geode bedden.

Prettig verblijf met oog op verbeterpunten!
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Toilet in de lobby was vies en handdoekrol op en lag op de grond. 3x tegen personeel verteld. Hier werd niets mee gedaan. Bediening in de lobby was niet erg vlot.

Kamer

Prima hotel voor een nachtje.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Een ontbijt voor € 19,50 per persoon is veel te veel. 2 broodjes, jus en een eitje voor samen € 40,-- hebben we dus niet gedaan.

Omdat het weer opeens beter werd, konden we 's middags heerlijk buiten op het terras een wijntje drinken. Prima bediening. De kamer was goed, bed was goed en de douche was goed.

Handig na een late aankomst op vliegveld Eindhoven, prima...
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Best duur, en ik vraag mij af hoe oudere, niet zo lenige mensen in en uit het bad moeten komen, waar de douche is...opstapje zou handig zijn!

Handig na een late aankomst op vliegveld Eindhoven, prima bedden, ruime kamer.

Omdat ontbijt nog niet gereed op tijdstip van vertrek, werd...
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Omdat ontbijt nog niet gereed op tijdstip van vertrek, werd een ontbijtpakket bezorgd. Dat was erg aardig. Kamers zijn typisch Novotel uitvoering, goed bed, bed bank, overzichtelijk.

Sleep and fly
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Heerlijk icm een vroege vlucht. Vanwege een heel vroeg vertrek niet kunnen ontbijten... bij de receptie de optie gekregen broodjes mee of ontbijt bij terugkomst! Goede service!

Geweldig!
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Wij hadden voor 1 nacht een park-sleep en fly arrangement. Alles was zeer goed; vriendelijk behulpzaam personeel. Prima kamer met fijne bedden en een heerlijk inloopdouche. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Ik had bij de reservatie doorgegeven dat we met twee...
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Ik had bij de reservatie doorgegeven dat we met twee kinderen reisden met het verzoek een kinderbedje te plaatsen. Het kinderbedje stond evenwel niet op de kamer (en daar hebben we nog 45 minuten moeten op wachten) en ook het zetelbed stond niet klaar. Dat hebben we dan maar zelf gedaan.

Prima ingerichte kamer met een zitgedeelte.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Voor ons raam stond een grote halogeen lamp die de gevel uitlichtte.

Prima ingerichte kamer met een zitgedeelte. Matrassen lagen prima, diverse verschillende kussens. Toplocatie!

Als het echt hoeft
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

check in - stagair die van er niet veel van bakte. Werd uiteindelijk overgenomen door een staff member, niettegenstaande ik voor 4 nachten wilde inchecken was hij er in geslaagd mij kamer 405 te geven die de volgende moest vrijgemaakt worden voor renovatie. Daarna kamer 313 gekregen, het stinkend tapijt is vervangen met een soort laminaat, de rest van de kamer is het zelfde met een likje verf erboven (de zitbank is vernieuwd...) Ik vul al jaren feedback in via booking.com, dan krijg je van management Novotel normaal 'dank je' niet meer niet min....

Locatie-locatie-locatie... s'avonds joggen langs de rivier naast hotel is een plus!

Prima verblijf, super geregeld!!
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

We hadden de familie kamer gereserveerd met parking voor de dagen dat we met vakantie waren.Dit was helemaal top. Goed geregeld en dit gaan we zeker de volgende keer weer doen. We waren met zn 3en en dit was een mooie oplossing om deze kamer te boeken.

uitstekend
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De formule voor vertrek met een vroege vlucht is ideaal en rustgevend. Geen stress om op tijd te komen vermits je heel dichtbij logeert. Dan met taxi naar de luchthaven en de vakantie kan beginnen.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

erg gemakkelijk in combinatie met vliegreis
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

park / sleep arrangement was goed, maar bij het ophalen door de taxi moesten we buiten wachten. Dat viel wel wat tegen, het was nogal fris ! Wachten in de vertrekhal was niet mogelijk, omdat alles al op slot was.

ontbijt was heerlijk, kamer goed. Park / sleep arrangement is erg handig !

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Vriendelijk personeel en een schone nette kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Het was erg warm op de kamer s nachts. Gelukkig kon het raam open want de airco deed niet veel. Ontbijt is duur.

Vriendelijk personeel en een schone nette kamer. Goed bed.

vriendelijkheid van personeel en goede nachtrust en bedden
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Het taxivervoer bij het afhalen aan de luchthaven verliep niet zo vlot, we hebben zeker een half uur moeten wachten en met de werkzaamheden rond de luchthaven niet duidelijk waar we werden afgehaald

vriendelijkheid van personeel en goede nachtrust en bedden

Prima gehad.

Niets viel tegen. De taxi hadden wij via het hotel laten regelen. Wij betaalden 35 euro. Met taxi teruggegaan en toen betaalden we maar 22 euro. Dus taxibedrijf die het hotel standaard inzet, wel erg duur.

Heel goed ontbijt, prima kamer en goede bedden. Wel erg warm op de kamer en de temperatuur viel niet goed te regelen. Met raam open, maar geeft lawaai van buiten.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Comfortabel verblijf voor ochtendvlucht
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Douche lekte erg, maar dit is een kwestie van repareren. Jammer dat er geen shuttles gaan naar het vliegveld, heb zelf een Uber besteld.

Prima service, goede kamer, goede bedden, goede badkamer. Voor een vroege vlucht in de ochtend prima verblijf, alleen is er verder niks te doen in de directe omgeving in het hotel. Voor het doel van vliegen is het echter een uitstekende accommodatie.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Ideaal hotel als je een weekendje Eindhoven doet. Je bent in no time in het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Dat bij het verlaten van het terrein de slagboom niet automatisch omhoog ging na het scannen van het kenteken van m'n auto.

Het was mogelijk om later uit te checken. De aparte toilet ruimte op de kamer was ook zeer prettig.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Goed hotel voor overnachten als je gaat vliegen vanaf Eindhoven

Geen minpunten

Ontvangst was erg vriendelijk. Wij hadden recht op ontbijt, maar doordat we de volgende ochtend erg vroeg op vliegveld moesten zijn hadden we geen gelegenheid om te ontbijten. De receptioniste vroeg meteen of we de volgende ochtend een ontbijtpakket mee wilden. Pakket was zeer goed verzorgd, inclusief fruit en yoghurtje Bedden waren ook erg goed!

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Perfecte locatie indien u met de wagen komt.

De parking is betalend.

Perfecte locatie indien u met de wagen komt. Op slechts 5 minuten van de luchthaven en op 10 minuten van het centrum. En uitstekend en goedkoper alternatief voor het hotel bij de luchthaven.

Redelijk/goed
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Het was erg benauwd/warm op de kamer, ook met airco. We konden de temperatuur maar niet goed krijgen. Ik heb daardoor erg slecht geslapen. Verder vond ik de kaart in het restaurant niet erg interessant en bovendien prjjzig!

Schoonnen ruim

Goed gelegen dichtbij de luchthaven !
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

De meesten komen hier overnachten om een vroege vlucht te halen, maar toch was de ontbijtzaal maar open om 6 uur. In ons geval - Kerstvakantie - zelfs maar om 7 uur. Het ontbijtpakketje dat je meekrijgt is heel basic, terwijl je evenveel betaalt voor de kamer. Er was koffie te verkrijgen in de receptiehall, maar ook daar moest je betalen als de ontbijtzaal nog niet open is. In de kamer was er ook muziek te horen 's avonds, een feestje aan de gang ?

De ligging t.o.v. de luchthaven en het parkeer-slaap-fly arrangement. Het avondeten was goed.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was schoon en netjes.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Dat we als hotelgast het parkeren moesten betalen. Restaurantbezoekers hoeven dat niet. Volstrekt onduidelijk en oneerlijk maar ook ongastvrij.

Het ontbijt was heerlijk en de kamer was schoon en netjes.

Wij verwachten meer vriendelijkheid .
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Te fubctioneel en wij hadden geboekt voor een langer verblijf op de dag van vertrek ... maar toen wij rond 12.00 even onze kamer verlieten was bij terugkomst de kamer geblokkeerd .De recptioniste had ons niet geinformeerd dat wij de kamer kaart weer moesten activeren !

Goed ontbijt maar matig gepresenteerd

Rustgevend, zonder zorgen
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Bij het inleveren van de kaart bij vertrek is er plots toeristenbelasting en parkeergeld te betalen. Voor 4 personen, twee nachten +/- 28 euro vind ik wat veel!!! 6,75 euro/nacht om je wagen te mogen parkeren????

Ontbijt top!! Kamer proper en ruim!

Prima voor een tussenstop
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Dat bij het inchecken er niet even gemeld werd, dat er extra geld van de creditcard werd gehaald, dan oorspronkelijk kamerprijs.

Het ontbijt was uitgebreid en werd regelmatig aangevuld.

We kwamen vanwege vertraging van onze vlucht midden in de...
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

We kwamen vanwege vertraging van onze vlucht midden in de nacht (kwart voor vier) aan bij het hotel en werden zelfs op dat tijdstip zeer gastvrij ontvangen. Hulde!

• Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De verlichting in het toilet was slecht

Het ontbijt, niet al te uitgebreid, maar wat er was, was goed. De kamer voor 2 personen, goed, maar zijn er nog kinderen bij, dan echt te klein Voor een weekend, goed te doen.

Tevreden
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Voor ons was alles naar wens.

Het ontbijt was zeer lekker en vers. Ondanks dat het onverwacht vol zat wegens het niet vertrekken van vliegtuigen bleef het personeel zeer vriendelijk en kalm.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Deze keer niet zo’n prettig verblijf Novotel
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

‘s Nachts om 12.30 veel lawaai buiten, zingen, muziek en luid praten erg irritant als je vroeg weer op moet!! Wat heeeel erg tegenviel was het bestelde ontbijt om 6.30 op kamer wat dus niet kwam😡echt balen, niet kunnen eten, 7 uur kwsm taxi...je betaald 151,-!! voor 1 nacht sleep-park-fly met ontbijt, uiteindelijk (maar) 20,- vergoed voor het niet gekregen ontbijt terwijl ze nomaal 17,50 p.p. rekenen. Wel erg aardige nachtportier die echt probeerde mee te denken,

Voor de ongeveer 8e á 10e keer verbleven in Novotel. Dicht bij vliegveld, vriendelijk personeel, goeie taxiservice,

Super aanrader voor jonge mensen voor feestjes enzo en natuurlijk voor in te spelen op je vluchturen
    • Superior Driepersoonskamer

De afstand naar het centrum

De uren waren zeer variabel en geen probleem om aan te passen, zo kwamen we om 12u toe en mochten we direct in de kamers (normaal 14u) en mochten om 16:00 (normaal 12:00) vertrekken (omdat we pas om 08:00 terug thuis waren) vriendelijk personeel en tof mooi hotel

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Slecht
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De kamer, stopcontacten in de kamer te weinig, kon de haren niet föhnen en stylen voor een spiegel. Kinderbed wat je zelf moest uitklappen, is ook niet normaal.

Hey

Locatie goed, slaapbank is echter niet fatsoenlijk op te slapen.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Slaapbank voor de kinderen (in de vier persoons kamer) was een drama. Dit ook aangeven bij receptie, ze bevestigden dat deze slaapbanken voor kinderen van 10 jaar en ouder eigenlijk gewoon niet geschikt zijn en dringend vervangen moesten worden. Een aantal kamers had al vernieuwde slaapbanken, deze kamers waren echter bezet. Beetje jammer dat ze ons een kamer gegeven hebben waarvan ze wisten dat de slaapbank niet geschikt zou zijn voor onze grotere kinderen (leeftijd moet je tenslotte opgeven tijdens reserveren). Overigens geen andere grote kinderen gezien in het hotel, alleen kleintjes, onduidelijk waarom ze ons dan geen kamer met een nieuwe slaapbank gegeven hebben. Wij vinden, door de bijzonder slechte nacht/bedden, dit hotel geen aanrader. Receptie heeft ook niks gedaan om het voor ons op te lossen of tegemoet te komen, gemiste kans!

Ontbijt prima, hotel lag op prima locatie, 10 min rijden van centrum.

Prima verblijf m.u.v. minpuntje voor het ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De prijs/kwaliteit verhouding voor het ontbijt is niet goed, te duur voor wat je kreeg. Men kon de drukte niet goed aan en sommige etenswaren werden niet meer aangevuld.

De kamers waren prima en compleet, vooral het aparte toilet, de mooie slaapbank en de tussendeuren voor slapen met gezinsleden.

Goed voor te slapen meer niet.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Personeel onvriendelijk. Eten word zonder iets te zeggen verplaatst. Andere mensen worden beter behandelt

Omgeving was goed. Bed was goed. Lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 8 november 2017

kort maar krachtig,aankomst 00.00u vertrek 6.45u
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

We hadden op het vliegveld problemen met onze bagage en de service desk van Novotel heeft dit op een snelle en adequate wijze opgelost.hiervoor veel dank!

De late uitckeck 12u
    • Superior Driepersoonskamer

We hadden een kamer voor 3 de slaapplaats voor 3de is een zetelbed geen probleem maar dan wel met een matras waar je de resors niet doorvoeld aub ook de derde betaald voor een goed bed

De late uitckeck 12u

We hadden een auto gehuurd en deze alleen geparkeerd op het...
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

We hadden een auto gehuurd en deze alleen geparkeerd op het parkeerterrien voor het inladen van onze baggage (max. 30 minuten), maar moesten vervolgens toch parkeergeld betalen voor de hele dag! We hadden nog aangegeven dat we maar kort geparkeerd hadden, maar achteraf zagen we dat ze toch de hele dag gerekend hadden.

Prima hotel, vriendelijk personeel
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Zeer nette kamer en vriendelijk personeel. Wij hadden een park en fly arrangement geboekt en dat is prima verlopen. Shuttle (taxi) van en naar de luchthaven perfect !

Comfortabele kamers
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Er zijn geen negatieve punten aan te merken. Geen klachten. Wij verbleven er met 2 kinderen van 11 en 14 jaar. Ideale oplossing voor overnachting met het gezin.

Kamer is zeer netjes. Slaapbank is ideaal voor kids. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Lekker gevarieerd ontbijt. Wij komen zeker terug.

Alleen goed voor 1 nachtje ivm vertrek vanaf Eindhoven Airport, verder niet!
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

- Verouderd hotel, zeker geen 4 sterren! - Gaten in lakens - Geen mogelijkheid tot huren films - Gehorig - Geen fijne kamertemperatuur - Ongezellige kamers

- Dicht bij Eindhoven airport - Toilet gescheiden van badkamer

Goed.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad. Bus op 10 minutenlopen, gaat frequent. Verder in de omgeving van het hotel niets te beleven. Wel goed parkeren. Prima ontbijt, schone kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

We hebben geslapen.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Airco/verwarming werkte niet goed, waardoor het veel te warm bleef in de kamer. Raam kannopen, maar dan is er heel veel verkeerslawaai.

Goed bed, goed bad

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

We hebben ons toch vermaakt Door activiteiten buiten de accommodatie te doen.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De diner was vaak koud. Weinig keuzes.er was geen entertainment beneden. Niks qua activiteiten voor de kinderen.De receptie was niet echt vriendelijk.

De kamers waren geweldig de omgeving was ook wel te doen.

top
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

we hebben 1 nacht geboekt, geen ontbijt genoten omdat we er erg vroeg uit moesten ivm de vliegreis. Het zwembad hebben we ook niet kunnen bewonderen. De kamers en personeel was super.

Ideaal voor een vroege vlucht vanaf Eindhoven.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Voor onze kinderen (3 en 4 jaar) was er maar alleen een kindermenu voor een vast bedrag. Aangezien onze kinderen niet zoveel eten konden we niet wat minder bestellen voor een mindering in prijs. Uiteindelijk hebben we het opgelost door 1x een menu te bestellen.

Lekker eten in het restaurant. Goede bedden. Ontbijtpakket lag klaar om 05.00 uur. Goede combinatie parkeren, slapen en transfer naar de luchthaven.

Bedden waren vrij hard.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Er was geen fles water op de kamer terwijl dit wel was aangegeven. Ook waren er te weinig handdoeken. Wij hebben om extra gevraagd. 1,5 uur later was dit nog niet geleverd. Na nogmaals vragen, werden ze geleverd.

Bedden waren vrij hard. Verlichting was in heel de kamer vrij vel, niet de mogelijkheid lampjes onderling uit en aan te doen.

• Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Het wachten op het opnemen van drinken/eten.

Speelhoek binnen, speeltuin buiten en het avond eten was erg lekker. Geen ontbijt gehad moesten om 5 uur snachts vertrekken

Net hotel, goed ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Muziek in de lobby. Wel zo gezellig als je er nog een drankje gaat nuttigen.

Het was netjes en goed verzorgd. Wij waren er met ongeveer 30 personen voor een honkbaltoernooi. Alles netjes verzorgd. We zaten (bijna) met z’n allen op 1 etage. Wat voor de kinderen natuurlijk perfect was.

Handig ivm vliegveld

Voor de 3 persoonskamer moesten we zelf een slaapbank uitklappen waardoor de kamer ook nog eens zeer klein werd. Daarnaast konden we niet ontbijten ivm vroege uitchecktijd. Er werd op dat moment niet meegedacht in overige mogelijkheden.

De locatie was praktisch

Voor een overnachting goed, voor meerdere dagen kamers te klein
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

kamer erg klein, ivm bedbank die uitgeklapt was. Vloerkleed had erg veel vlekken en veel stof onder het bed. Bar personeel mag wel iets vlotter zijn.

Ontbijt was super verzorgd. Personeel erg vriendelijk. Goede koffie.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Uitgerust op vakantie

kan het niet bedenken

Prima sleep-park-fly arrangement. Kan het iedereen aanraden. 's avonds inchecken, lekker slapen en uitgerust (zonder ochtendfiles) met de taxi naar het vliegveld Eindhoven.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Voor een overnachting als tussenstop om op het vliegtuig te stappen heel fijn.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Het diner. Marketing technisch belooft de tekst over het eten meer dan de realiteit op het bord waarmaakt.

Kamer was erg gezellig en het uitzicht op de tuin heerlijk. We hebben 's avonds in het restaurant gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Wijn was top. Eten o.k

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Gaan we vaker doen.
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

Niet goed was het diner. Wat het nagerecht zou zijn was verkeerd uitgelegd en daarom konden we dit niet opeten vanwege gezondheid, personeel reageerde niet op onze opmerking hierover en er kwam geen correctie.

Personeel aan de receptie was perfect, zij zochten voor ons een vergeten oplader na terugkomst 3 weken snel op. Ontbijt was in lunch tasje en oke

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt!
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De bedden waren iets te hard, om maar iets te moeten zeggen ;-)

Vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt! Ideale uitvalsbasis om de luchthaven van Eindhoven te bereiken.

Prima hotel en gunstig geprijsd.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De temperatuur in de kamer vonden wij 's nachts te hoog voor een comfortabele nacht.

Luxe kamers met prima bedden, goede hygiene en vriendelijk personeel.

Degelijk zakenhotel met te weinig personeel beschikbaar
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Er wordt bezuinigd op personeel. De balie was 's morgens onbemand. De kentekenherkenning bij de slagboom voor het verlaten van het parkeerterrein functioneerde 's morgens niet correct (hoewel de avond tevoren reeds betaald), maar assistentie van personeel ontbrak gedurende lange tijd. Onacceptabel om op deze manier het risico te lopen afspraken te missen.

Een comfortabele kamer in een zakenhotel tegen een heel scherpe prijs in het weekeinde.

• Superior Driepersoonskamer

Afrekenen blijft een lastig verhaal hier. De ene keer is het de toeristenbelasting, dan het ontbijt, dan weer een reservering op de credit card die te lang open blijft staan. Kan dus beter. Maar voor de rest prima, vriendelijk en gastvrij.

We kwamen om te Geocachen te voet of met de fiets en dat is gelukt.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

De kamer had een vreselijke vieze vloerbedekking. Dit is niet waar je als gast over wilt lopen. Heeft het iets te maken met de honden die worden toegelaten? Honden in het restaurant vind ik ook niet kunnen. Het lampje van de koelkast ging de hele dag en nacht aan en weer uit en aan en uit....... Dat was niet echt fijn voor de nachtrust.

Ontbijt was prima! Diner was wat wij gegeten hebben in elk geval erg lekker.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

prima start van de vakantie.

geen opmerkingen

betrof een overnachten/lang parkeren arrangement ivm vliegreis van nabijgelegen luchthaven. bij vertrek om 4.30 een ontbijt pakket meegekregen. Taxi waren er snel

zeer tevreden over park-sleep-fly arrangement, goede kamer,...
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

zeer tevreden over park-sleep-fly arrangement, goede kamer, prima ontbijt, goed parkeren en keurig met taxibusje gebracht en weer gehaald van de luchthaven. Meerwaarde is de mooie tuin met zitjes bij dit hotel .

Deze slaan we de volgende keer over...
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

1 lift voor 4 verdiepingen 6 euro parkeren matig ontbijt de slechtste hoofdkussens OOIT lawaaiige kamers prijs/kwaliteitverhouding niet in orde

Heel prettig verblijf in een modern en schoon hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Een tweede lift zou prettig zijn.

Genoten van de tuin en het terras. Hotel is keurig schoon, bedden en kussens lagen heerlijk, airco op de kamer. Dubbele deur in de kamers waardoor er weinig geluid van de gang was te horen. Zonder kosten extra laat uitchecken.

Ons verblijf was comfortabel en goed verzorgd.
    • Superior Tweepersoonskamer (2 volwassenen en 2 kinderen)

Er was een avond dat het parkeer terrein helemaal vol stond en dat wij moesten improviseren met een parkeerplek. Staff had gecontroleerd of de auto daar kon blijven staan, dat kon dan weer wel. De doucheput in onze kamer kon niet zo veel water hebben. De douchekuip begon na een paar minuutjes douchen bijna te overstromen. Kwestie van leidingen laten ontstoppen, doucheput was namelijk wel schoon.

Het Novotel is makkelijk te bereiken, het ligt namelijk direct naast de A2. Auto wordt automatisch geregistreerd na het inchecken zodat men vervolgens het terrein in en uit kan rijden wanneer men wilt. Er is een grote lounge / bar plek in de buurt van de ingang / incheckbalie.

Prima prakeerarrangement.
    • Parkeer-slaap-vliegarrangement

We kregen ontbijt mee in een papieren zakje, omdat onze vlucht vroeg vertrok. Stelde echt niets voor, dat zou wel leuker kunnen.

Parkeerarrangement is perfect. Heen en terug met de taxi naar de luchthaven.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novotel Eindhoven