Beoordelingen over Novotel Rotterdam Brainpark 4-sterren

K.P. van der Mandelelaan 150, Kralingen-Crooswijk, 3062 MB Rotterdam, Nederland

#24 van de 58 hotels in Rotterdam

Gebaseerd op 1908 beoordelingen over dit hotel

Prijs/kwaliteit is dit een prima hotel, gratis parking,...

De steak met whiskysaus was niet ok en heb ik maar half op gegeten.

Prijs/kwaliteit is dit een prima hotel, gratis parking, degelijke kamers. Vlak bij de aftrit van de autosnelweg. Vooral voor zakelijke klanten. Om Rotterdam te bezoeken lig je wel wat ver van het centrum. Het diner was wel een tegenvaller.

Prima verblijf.

In een North Sea Jazz weekend verwacht je dat er op ingespeeld wordt. Bijvoorbeeld door middel van vervoer of door de bar wat langer open te houden. Zeker gezien de ligging op een ('s avonds) verlaten industrieterrein.

Goed zakenhotel. Ruime kamer, goed bed. Metro op loopafstand. Niets op aan te merken. Grappig was ook het express-ontbijt. Tegen een lager tarief een beperkt ontbijt. Beperkt zit in de keuze en zeker niet in de hoeveelheid.

Fijn hotel met prima ontbijt en mooi uitzicht.
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Niks was gewoon prima

Mooi uitzicht vanaf de 13e verdieping. Ik bleef er met mijn twee zoons slapen en er zo 1 extra bed zijn. Maar ze hadden twee extra bedden klaar gezet. Super verzorgt!

Uitstekend hotel op saaie locatie

Wij waren er voor het nsj, maar dit hotel ligt niet echt in de buurt (echt niet eigenlijk). Het ligt op een bedrijventerrein, absoluut sfeerloos. Tot slot was er voor ons een vrouw die geen Nederlands sprak. Daar was iets met de boeking. De receptioniste legde dat echter zo warrig uit, dat ik het ook niet kon volgen.

Uitstekende kamer, grote badkamer. 'S Avonds laat (als in 1:00 's nachts) konden we nog wel een drankje mee naar boven nemen. Maar het hotel was desalniettemin rustig. Kamer had een hal en een tussendeur, wat het heel rustig maakte.

Prima hotel voor een zakelijke verblijf

Ontbijt is erg prijzig 20 euro gelukkig is er ook een alternatief voor 10 euro

mooi zakelijk hotel, heerlijk geslapen en fantastisch uitzicht. Netjes geholpen door het personeel

goed, maar nood aan een facelift

kamers hebben een facelift nodig. kamers ogen stoffig, meubilair heeft zijn beste tijd gehad. het bed was wel zeer goed

ligging net aan de autosnelweg met gratis parking. door nabijheid van metro vrij snel in hartje Rotterdam

Prima hotel voor een zakelijk verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Fijn bed en ruime kamer. Ik kreeg, zonder er naar te vragen, een kamer met een douche (geen bad). Ik vermoed op basis van eerdere recensies. Chappeau! Goede service. Verder een goed ontbijt.

Value for money
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

We kregen een upgrade en er lag een kleinigheidje klaar in verband met mijn vriendin haar verjaardag wat erg attent was. Vrolijk en vriendelijk personeel en het uitzicht op de 17de verdieping was een mooie extra.

Goed!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

We hadden dit keer 2 losse bedden en 1 bed was niet goed. We hebben dit doorgegeven ook. Maar andere keren dat we hier logeerden hebben we wel goed geslapen. Het "kleine" ontbijt is voor ons een perfecte optie.

Personeel is super vriendelijk en de locatie is perfect.

Heel prettig verblijf gehad, met allervriendelijkst en zeer behulpzaam personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

We misten de Belgische zender kanaal 1. We konden er niet naar kijken, er was geen uitzending op.

Mooie indeling van de kamer, met een zithoek. Handig dat de tv gedraaid kan. Fijn groot bed, met één grote matras. Mooie badkamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Gedineerd in het restaurant; was heerlijk! We hadden een kamer op de 16e etage met een mooi uitzicht. De kamer was schoon en de bedden lagen heerlijk. Gratis parkeergelegenheid bij het hotel! Metrostation op loofafstand.

Uitgebreid ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Diner in het restaurant viel heel erg tegen. Vrij smakeloos en behoorlijk prijzig. Volgende ker toch maar het centrum in voor een goede maaltijd.

Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Teleurstellend
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

De faciliteiten. Sportschool was vies, matjes was vies en stuk, geen gewichten aanwezig. Andere atriburen waren stuk of buiten gebruik. Teleurstellend. En alle klokken stonden nog op de oude tijd. Vond ik verwarrend en slordig.

Personeel was vriendelijk en zeer gastvrij.

• Superior Driepersoonskamer

Kamer was niet gereed voor 3 personen... Weinig informatie vanuit de balie van faciliteiten. .waar kun je wat vinden, Hoe de lift werkt (met kaart, ed)..

Ruime kamer..prima bedden. Prima sanitair.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Prima hotel voor een zakelijk verblijf

Jammer dat je in bad moet douchen. De airco, als je die aanzet, maakt vrij veel lawaai.

Prima, ruime kamer. Goed ontbijt. Fijn bed. Het ontbijt is uitstekend. Vriendelijk personeel en handig gelegen nabij de uitvalswegen van Rotterdam.

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Bij ontbijtbuffet de lege borden niet al te snel van de tafel afruimen, geeft u het gevoel dat je 'weg' moet.

Lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het ontbijt voldeed niet aan de verwachtingen.
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Het ontbijt voldeed niet aan de verwachtingen. Voor 20€ pp verwacht ik meer dan wat droge broodjes, slechte automatenkoffie en roerei gemaakt van poeder.

bedden lagen lekker alhoewel bij de twinkamers zijn bedden smal.

Ontbijt had bij de prijs inbegrepen moeten zijn. € 19,50 p.p. is echt teveel wanneer je als gezin met 3 kids komt. De stop van het bad sloot niet goed, zodat ik vaak moest bijvullen. simpele kamer, met verouderde inrichting. Update zou een goed plan zijn en ook hygiënischer vooral vloer.

vriendelijk personeel. beddengoed in slaapbank was niet verschoond.... kamermeisje op verdieping aangesproken en die heeft meteen het bed opnieuw opgemaakt. geweldige service!

Relax
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Prijs voor ontbijt was wat te hoog voor hetgeen je kunt eten.

Kamers waren heel ruim. Vriendelijk personeel. Tramstation is niet zo ver ervan en gemakkelijk in gebruik. Muren zijn geluidsdicht, je hebt geen hinder van lawaai.

Steriel, klinisch, ongezellige kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Prijs van het ontbijt uitzonderlijk hoog van E 20, was het compensatie met het aanbod van het warme gedeelte met nasi / witte bonen in tomatensaus, zie ik als overdone.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Een prima verblijf.
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

De airco in de lift!! Bah wat een kou. Het weer hield me ervan om een keer vaker naar de lobby te gaan. Het tussendoor afruimen aan de ontbijttafel vind ik ook vervelend. Het doet afbreuk aan sfeer.

Het bed was goed. En de keuze van het ontbijtbuffet was ruim. Erg lekker ook.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Op het ontbijt na, een goede prijs-kwaliteitverhouding.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Hoewel het ontbijt qua smaak goed was, vond ik het een beetje aan de prijzige kant.

Het ontbijt was lekker, veel keuze ook. De kamer zag er netjes uit en fijn dat er een eigen badkamer is. Bedden sliepen goed. Nog een pluspunt is dat je redelijk dicht bij het centrum zit.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Een aangenaam verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Het enige minpunt dat ik ervaren heb was de cappuccino uit de automaat bij het ontbijt. Mijn "lekkere kop koffie van de dag" heb ik elders in Rotterdam moeten drinken.

De Wifi op de kamer is goed (ik heb zonder storing de herhaling van Wie is de mol? gekeken op mijn telefoon). Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. Een van de beste hotel-ontbijten die ik heb gehad.

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Gelukkig was het maar 1 nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

-In bad douchen is al niet handig en comfortabel, zelfs ouderwets. Erg onhandig om tussen de wastafel en de vaste douchewand op het bad - in het bad te komen en eruit idem. -Bij inchecken werd er gevraagd of ik ontbijt wilde- ja gaf ik aan dat 19,50 redelijk duur is voor zo'n eenvoudig hotel. Maar ik had geen keus. Wat blijkt loop ik de lift in hangt er info dat je ook kunt kiezen voor een klein ontbijt van 9,50 . Die keus kreeg ik dus niet bij de receptie en ik had al betaald voelde me lichtelijk opgelicht. Bij de ontbijtzaal de volgende ochtend wordt er geen onderscheid gemaakt tussen klein of groot ontbijt. Hotel mag wel naar de moderne maatstaven een update krijgen. Prijs te hoog.

Kamers waren schoon maar erg eenvoudig. In bad douchen is al niet handig en comfortabel, zelfs ouderwets. Erg onhandig om tussen de wastafel en de vaste douchewand op het bad - in het bad te komen en eruit idem.

Accomadatie prima omgeving zeer ongezellig eten restaurant slecht en ontbijt prijs/kwaliteit niet op
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Ik vond het ontbijt voor de prijs van 19,50 p.p erg tegen vallen ik ben dit beter gewend!! Het avond eten in het restaurant was ronduit slecht!! Voorgerechten waren nog wel redelijk .Ik laat zelden een maaltijd staan, maar dat heb ik nu wel gedaan. Mijn partner had de varkenshaas..droog met door gekookte groenten, zelf had ik de truffelpasta papperige hoop met veelte veel room en geen truffel te bekennen zelfs geen vleugje .noem het dan niet zo.Geen liefde voor je vak kok! Het restaurant vond ik erg ongezellig, maar dat vinden zakenmensen misschien fijn.

Personeel was aardig en hulpvaardig, kamers waren netjes en rustig.

het was een goed verblijf

Het was te warm op de kamer, kon de temp zelf niet regelen en er kon geen raam open.

Fitnessruimte met het uitzicht. Ontbijt en vriendelijke mensen. Roomservice.

Ontvangst plezierig.

alles naar wens gelopen

Ontvangst plezierig. Vrij parkeren op bewaakt parkeerterrein. Royale keuze ontbijtbuffet. Schitterend uitzicht kamer 14e verdieping over Brainpark en Kralingen

Prima om te slapen maar niet om te eten!

Eten was slecht. Salade met harde slastronken en de spaghetti bolognese leek op spaghetti uit blik! Te dik, te gaar en tomatenketchup er al doorheen als saus. Niet opgegeten en doorgegeven dat het slacht was maar geen reactie van het personeel. Jammer!

Mooie kamer, schoon, vlakbij openbaar vervoer en uitvalswegen. Prima locatie tegen een prima prijs.

Bij het inchecken overnachting betaald , bij het uitchecken...
    • Superior Driepersoonskamer

Bij het inchecken overnachting betaald , bij het uitchecken zou ik 0.18eurocent te weining hebben betaald... toch een beetje vreemd ik heb het betaald maar niet echt correct .

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Helemaal goed.

Vriendelijk personeel. Zeker de front-office dames! Zij hebben keurig taxi geregeld en mij geholpen bij het trachten terug te vinden van mijn telefoon.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Locatie vlak bij de Erasmus Universiteit.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Kamer was ok, maar erg gehorig. Hele nacht duidelijk verkeerslawaai gehoord. En een sterke brom was de hele nacht aanwezig. Ontbijt is in orde maar met 19,50 euro wel erg aan de prijs.

Locatie vlak bij de Erasmus Universiteit. Goede bereikbaarheid met de auto en gratis parkeermogelijk op het terrein van het hotel.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Personeel was vriendelijk
    • Superior Tweepersoonskamer met Slaapbank

Kamer was ongezellig en zeer verouderd. Schoongemaakt maar ranzig. Bed ok, maar kussens hopeloos hard Doucheslang schoot van kraan terwijl ik mijn haar aan het wassen was.

Personeel was vriendelijk Bed ok

oor Ahoy bezoek, prima hotel, goed bereikbaat per metro

Badkamer, geen aparte douche. Prijs ontbijt er hoog. Alternatief beschikbaar staan in de lift. Geen informatieboekje over hotel in de kamer.

Heerlijke bedden en ruime kamer, leuk uitzicht.

Nooit weer!

Het diner was erg slecht en helemaal voor de prijzen die er voor worden gevraagd! Badkamer was een drama, allemaal haren in het bad en op de handdoeken en het handdoeken rek zat los van de muur.

De kamers waren prima, goed bed en het ontbijt was ook naar verwachting.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Zakelijke sfeer, cfm verwachting.

Prijs ontbijt is te hoog; 20 EU pp. Dat hebben we elders genoten. Het vragen daarnaar door de receptiemedewerker was qua toon op de rand van beleefdheid.

Prettig.

Hygiëne badkamer.

Ontbijt was heerlijk. Echter was de hygiëne van de badkamer vreselijk. In ons badkamer vonden we haren. Gebeld met de receptie en kregen wij een nieuwe kamer. Ook daar vonden wij haren in de badkamer .. Erg jammer. Want het ontbijt en kamer was daarentegen wel redelijk.

Prima weekend accommodatie

Prima prijs. Hotel ligt dicht vijanden snelweg. Gratis parkeren. Je kunt met het openbaar vervoer naar het centrum. Tip voor het ontbijt. Ze hebben een ontbijt voor 19,50 en voor 12,50. Ontbijt voor 12,50 is prima met ruime keuze

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Genoten
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Temperatuur kamer erg warm om in te slapen, de hele nacht de ventilator in de badkamer aan

Fietsen kunnen huren en de auto nog de hele dag mogen laten staan

Prettige locatie voor zakelijk verblijf.

Enkel het ontbijt deed me schrikken, 20 euro voor een regulier buffet is erg bijzonder.

Ruime kamers voor een zeer goede prijs. Alles heel schoon. Erg vriendelijk personeel dat paraat staat om te helpen waar het kan. De locatie tov Erasmus en Brainpark is erg prettig.

Er waren 2 soorten ontbijt mogelijkheden;

Er waren 2 soorten ontbijt mogelijkheden; normaal en uitgebreid. Wij hadden gekozen voor het normale ontbijt. In deze keuze werd je achter in de hoek weg gezet. Het ontbijt was zeer slecht en warme gerechten waren koud en het meerendeel werd niet aangevuld. Door het personeel kreeg je ook echt het gevoel dat je werd gezet als niet belangrijk en we zaten niet op ons gemak.

Goed hotel

Ventilatie maakte hoge piep/schrapende geluiden, maar was uit te schakelen; Wastafelstop ontbrak; Tweepersoons bed was eigenlijk twee eenpersoons bedden met twee losse dekens; Ramen kunnen niet open, maar geen show-stopper.

Enorm vriendelijk personeel; Ruim voldoende parkeervoorziening; Goed te vinden; Metrostation lopend te bereiken, Kamers ogen schoon; Leuk uitzicht over de stad.

Goede locatie maar teveel minpunten om er nog eens heen te gaan
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

De badkamer was voor mij niet geschikt: douchen in bad. Dus niet kunnen douchen. De bedden bleven niet tegen elkaar staan,gleden al snel uitelkaar. De kwaliteit van het eten was slecht en erg prijzig. De prijzen kwamen totaal niet overeen met wat op de site staat

Ligging aan de snelweg en de ruimte van de kamer

Het uitzicht op de skyline van Rotterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Hygiëne was niet goed vitrage hing half los toen ik het vast wilde hangen kwam ik centimeters stof tegen op het kozijn. Wc rol was leeg bij aankomst.

Het uitzicht op de skyline van Rotterdam

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Wij komen niet terug.
    • Superior Driepersoonskamer

- de ramen kunnen niet geopend worden en de airconditioning bromt continu. - de badkamer was niet goed schoongemaakt, de vloer lag vol haren. - de ontbijtruimte was rommelig en niet schoon, om niet te zeggen vies. - het personeel is zakelijk maar niet vriendelijk.

De parkeergelegenheid.

Modern

Lekkere cocktails gedronken maar barman kon vriendelijker en geen vers munt meer waardoor verschillende dranken niet gemaakt konden worden.

Lekker ontbijt. Met geluk heb je een prachtig uitzicht op Rotterdam. De kamer is heel ruim met een goed bed. Leuk is het gratis flesje water en de smartphone box.

Novotel

Niets op aan te merken.

Het personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en eerlijk. De kamers waren netjes en schoon en het eten was lekker. Een dikke voldoende.

Ondanks bovengenoemde verbeterpunt, hebben we een top verblijf gehad @ Novotel Brainpark Rotterdam.
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Een 2-tal medewerksters/ receptionisten was niet zo klantvriendelijk. Maar bij het inchecken en uitchecken hadden we gelukkig wel een baliemedewerkster/ receptioniste die wel heel erg klantvriendelijk was.

Het ontbijt was lekker, maar dit zat helaas niet in de prijs inbegrepen.De kamers waren netjes en verzorgd.Er was een speelkamer voor de kids. We hadden een mooi uitzicht. Metrostation Kralingsezoom was op loopafstand van het hotel.

Prima voor een nacht
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Het personeel was heel professioneel maar niet allemaal even hartelijk. De prijs was vrij hoog voor wat je krijgt. Het hotel heeft een soort winkeltje maar dit is ontzettend duur! Het ontbijt was top, maar er was veel al bijna leeg of op.

het ontbijt was heerlijk, de hotelbedden heel fijn. De kamers zijn totaal niet gehorig en prima in orde! Ook het hebben van een bad was een pluspunt.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Vriendelijk personeel, ruime kamer, extra bankje om lekker...

Ramen kunnen niet open en douchen in bad

Vriendelijk personeel, ruime kamer, extra bankje om lekker te zitten, koffie- en theefaciliteiten op de kamer, modern en schoon en top bedden!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

we waren met 3 personen.
    • Superior Driepersoonskamer

we waren met 3 personen. Hiervoor was in de kamer een slaapbank. Dit was zelf even uitzoeken. Maar geen extra handdoek of hoofdkussen. De kamer was puur ingericht op 2 personen. Hiervoor hebben we een paar keer met de receptie moeten bellen.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Uitstekend hotel voor familiebezoek in Capelle
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Prima hotel. Ruime kamer. Met de rolstoel veel gemak, ruimte en goed aangepaste douche. Ontbijt op de kamer wordt tot 12 uur geserveerd en was prima verzorgd.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Het ontbijt was heerlijk, we werden warm verwelkomd in de...

Het ontbijt was heerlijk, we werden warm verwelkomd in de ontbijt zaal door personeel, eten was telkens voorradig en ontzettend veel keuze, van warm ontbijt tot luxe broodjes tot veel vers fruit. Wij hebben er overnacht om naar de kuip te gaan - je bent er met de auto zo en ook naar de kuip is het een klein stuk. Om het centrum in te gaan kan je met de metro die je er snel brengt. Ideale locatie voor iemand die met de auto komt

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Geen aandacht voor speciale verzoeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Ik had kamer op 1e verdieping gevraagd ivm liftvrees. Volgens mij wordt naar zo'n verzoek helemaslniet gekeken en kunnen jullie deze mogelijkheid tot verzoek beter van de site halen

Goeie kamer

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Hotel waar je prima een paar nachten kunt verblijven
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Niets, we zijn 2 nachten gebleven en alles voldeed aan de verwachting. Voor mensen die naar de binnenstad van Rotterdam willen, is de afstand wellicht wat groot.

We zijn hier natuurlijk maar kort geweest, maar de kamer was ruim en schoon en de bedden waren prima. Een bad/douchecombinatie (de douchekop kon zodanig bevestigd worden dat je staand kon douchen). Het ontbijt (de uitgebreide versie) 's morgens bood ook voldoende keus. Er is de mogelijkheid om te kiezen voor een kleinere ontbijtvariant met minder keus. Duurzaam bezig. Gasten worden gestimuleerd nog een dagje extra met de handdoeken te doen, dat levert ze € 5,00 korting op bij het kopje koffie in de bar beneden. Als gast van het hotel kun je gratis parkeren bij het hotel.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Helaas de laatste nacht niet kunnen annuleren omdat het niet rechtstreeks bij hotel was geboekt, maar via booking.com

Prima hotel, nette en mooie kamer

alles was aanwezig voor een goed verblijf

Geen opmerkingen

Mooie kamer met uitzicht, uitgebreid ontbijtbuffet, alles zeer net, aan de rand van de stad, 15 mnt. tot centrum met de fiets, rustig gelegen, vriendelijkheid

Prijs-kwaliteit zeer oke!

Receptie was erg vriendelijk, vlot verblijf gehad, alles dik in orde! Lekker en uitgebreid ontbijt, grote parking bij de accommodatie die gratis is als je er verblijft.

Een uitstekend hotel voor een goede prijs!

Zou ik niet weten.

Ontbijt was zeer uitgebreid met heerlijk vers fruit b.v. De bediening was erg goed, zeer vriendelijk personeel. De kamer was goed en ruim. Badkamer ruim en goed. Het rook overal erg fris en lekker. Al met al vonden we dit hotel een prima keuze!

Helemaal Prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

De kamer was ruim en compleet van alle gemakken voorzien en het personeel was bijzonder vriendelijk en correct! En gratis makkelijk parkeren en vlakbij de stad.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Ontbijt veeeel te duur.

Ontbijt veeeel te duur. Gevraagd om de slaapbank in te klappen omdat we die niet zouden gebruiken en hij er niet zo fris uitzag. Zouden ze doen maar we kwamen terug en de slaapbank stond nog steeds uitgeklapt.

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

De ruime schone kamers, het aardige en behulpzame personeel...

Het bed is niet echt comfortabel. Te stevig matras waar schouders en heupen niet comfortabel in zakken.

De ruime schone kamers, het aardige en behulpzame personeel en de locatie, niet te ver van de tram naar het centrum.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Lokatie;

Zeer, zeer trage internet Waarom wordt Rechtstreeks boeken,omgeleid naar Booking.com ??

Lokatie; wel ver als je naar de stad moet gaan; goede parkeer mogelijkheid.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Goed hotel voor een overnachting
    • Superior Driepersoonskamer

Wij waren al in de kamer toen de schoonmaakster nog binnenkwam. Zij klopte op de deur en kwam gelijk binnen. Wij vonden dit niet zo gepast, omdat wij ons aan het omkleden waren. Bij de slaapbank is het wel oppassen waar je gaat zitten anders zit je op een harde stang.

Ontbijt was erg lekker en ruime keuze. Kamer was schoon en netjes! Goed hotel voor een overnachting!

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Vriendelijk personeel ontbijt buffet ruim gesorteerd
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

Staat van onderhoud van de badkamer.. om 6.30 uur stalen bakken van levering of ophalen afval maakte ons wakker. Het geluid van de weg duidelijk hoorbaar. Geen mogelijkheid om te ventileren middels een raam of rooster.

Vriendelijk personeel ontbijt buffet ruim gesorteerd

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Niets :)

De kamer was heel mooi en modern ingericht en het bed was zalig! Het personeel is heel vriendelijk! Toen er lawaai was boven onze kamer was dit door te bellen naar het onthaal in 5 minuten opgelost! :) Ook de bar is heel mooi ingericht en gezellig. Het ontbijt was super, je had er ruime keuze van eten! Ook de ligging was ideaal, je was er in 10 minuten in het centrum door het openbaar vervoer!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Prima locatie! Fijn verblijf!

Het ontbijt was goed! Maar €19,50 pp vinden wij echt te veel geld!

Erg ruime schone kamers!!! Dichtbij metro waardoor het makkelijk is om Rotterdam te verkennen!

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ligging aan de rand van Rotterdam, gratis parkeren en...

Inchecken duurde nogal lang. Moesten lang op de lift wachten. Bij aankomst in de kamer hadden we 2 eenpersoonsbedden ipv 1 tweepersoonsbed. Is opgelost door een andere kamer aan te bieden. Helaas viel savonds onze tv continu uit. Personeel is komen kijken maar kon niets vinden, hebben ons weer een andere kamer aangeboden. Hebben we afgeslagen omdat we geen zin hadden 's avonds voor de 2de keer te verhuizen. Ze proberen het dus wel voor je op te lossen.

Ligging aan de rand van Rotterdam, gratis parkeren en vriendelijk personeel. Ruime kamers, als je op een wat hogere etage zit heb je ook een mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Prima hotel, met vriendelijk personeel
    • Superior Tweepersoonskamer met Bank

Alles was prima in orde. Het enige minpunt was dat ik met geen mogelijkheid de verwarming aan kreeg in de kamer dus was erg koud. Volgens de receptie mowst ie het wel gewoon doen maar niet in kamer 312 ben ik bang ! Voor de rest een prima verblijf gehad.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Om terug te komen.

Op booking stond ontbijt €17,50 wat wij persoonlijk al duur vonden en terplaatse was het nog € 2 duurder.

Kamers piek fijn in orde. Kamerpersoneel zeer vriendelijk. Ontbijt wel lekker.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

goed hotel, goede bedden, maar als de planning tegenzit zorg dan voor goed gastheerschap

25 dec. telefonisch gevraagd of wij vanaf 13.00 uur konden inchecken. Was geen enkel probleem. Echter toen wij dus de 26e om 13.20 uur aankwamen, moesten we nog ca. 1,5 uur wachten alvorens de drie kamers werden vrijgegeven, wel excuses maar geen kop koffie o.i.d. ter compensatie aangeboden gekregen.

Een goed hotel met goede en voldoende faciliteiten.
    • Superior Driepersoonskamer

1. Ontbijt van € 20,00 prijzig, zeker voor een kind; 2. bediening bij avondeten, ik had het idee dat er onderbezetting was waardoor wij na het eten niet meer werden bediend.

1. Kwaliteit bedden; 2. Gratis wifi; 3. Bereikbaarheid + parkeren; 4. Rust in het hotel.

booking.com en novotel hebben de klantgerichtheid van een buschauffeur

de klantenservice en de klantgerichtheid van zowel booking.com als van het hotel zelf zijn ver beneden de maat.

het feit dat ik gewoon niet geweest ben

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Jammer voor een rookvrij hotel dat we door de rook van buitenrokers moesten lopen om de entree te bereiken.

Nette complete kamer, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, voldoende parkeermogelijkheid, rookvrij hotel, gebruik van fairtrade doucheproducten.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

geen klantenservice / geen commercieel gevoel / slechte hygiene in de kamer
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en een Slaapbank

afgezien van een stinkende en verstopte wc en een groezelige bank in de kamer (met vlekke waar ik niet eens aan durfde te denken waar het van was) , was de manier hoe zowel booking.com als novotel om is gegaan met een verkeerde boeking. goedkope hotelprijzen betekenen ook dat de commerciele flexibiliteit en de bereidheid om een oplossing te vinden compleet zijn verdwenen. voor mij geen reserveringen meer via booking.com en bij novotel zowel prive als zakelijk.

locatie

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Kamer voor 3 personen gereserveerd en vooraf betaald.
    • Superior Driepersoonskamer

Kamer voor 3 personen gereserveerd en vooraf betaald. kamer was klaar voor twee personen. Na melding werd het bed opgemaakt. Eerst alleen met een laken, omdat we ook kussens wilden kwamen er later kussens en toen we naar bed wilden zagen we dat er geen dekbed voor dat bed was! Werd wel weer gebracht, maar toch beetje vreemd.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Novotel Rotterdam Brainpark