Beoordelingen over Novotel Rotterdam Schiedam 4-sterren

Hargalaan 2, 3118 JA Schiedam, Nederland

#3 van de 9 hotels in Schiedam

Schoon, vriendelijk personeel, ruime kamer.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Toen ik om 14u wilde inchecken was de kamer nog niet klaar. Bij terugkomst om 16u was het nog steeds niet gereed! Gelukkig kon de receptioniste mij een andere kamer aanbieden.

Schoon, vriendelijk personeel, ruime kamer.

Prima kamer, goed ontbijt en schoon. Mooi aangelegd met terras en zwembad.

Dat de bar etc. al dicht was we hadden nog heel even na NSJ bij het hotel buiten op terras willen zitten. En de pech dat de tram en metro deels niet reden en de pendelbus slecht reed waardoor het hotel nu lastiger te bereiken was kostte meer tijd.

Dat alles nieuw was in de kamer en het bed slaapt heerlijk

goed hotel voor een bezoek aan Rotterdam.

Het hotel was overladen met grote groepen (sportclubs, jongeren op uitstap...) die tot 23.30 in het buitenzwembad speelden en 's nachts door de gangen hosten. We hebben er iets van gemeld aan de receptie en er werd ons meteen een andere kamer voorgesteld waar we die nacht heerlijk geslapen hebben. Bedankt daarvoor. Prima service.

Zeer ruim assortiment bij het ontbijt. De kamers waren praktisch, schoon en voldeden aan alle comfort.

Gaan we zeker weer gebruik van maken

- prijs ontbijt. Geen gebruik van gemaakt maar kan dus niet oordelen wat je voor €19 krijgt.

We zochten een betaalbare slaapplaats, verwachten alleen een schoon bed. De buitenkant voldeed aan de niet hoge verwachting , de binnenkant was boven verwachting . Keurig, netjes, modern. Prima kamers van alle comfort voorzien, compleet , nette en schone badkamer met heerlijke douche .

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Oke kamer, ontbijt is te duur
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt kostte 19 euro en we vonden we te duur dus hier hebben we geen gebruik van gemaakt. Het personeel kon geen tips geven over restaurants in de buurt, omdat ze niet uit Schiedam kwam. Dit was jammer. De kamer was niet goed schoon gemaakt.

De matras lag goed en de douche was goed.

Centraal gelegen voor een trip naar Rotterdam, Delft en Schiedam.

De lift was erg traag. Voordeel was wel dat ik vaker de trap nam naar de 2e verdieping of terug. De waterdruk in de douche valt weg als je het toilet doorspoeld.

Mooie ruime kamer, zeer vriendelijk personeel en een geweldig ontbijt. Overals is gratis snelle wifi. Kortom een prettig verblijf.

Geen nachtrust!!!!

We hebben geboekt om ontspannen naar een Taekwondo wedstrijd te kunnen gaan. (moeten nl. 3 uur rijden om op plek van bestemming te komen) Echter hebben we ongeveer 2 a 3 uur geslapen, doordat we vroeg op bed zijn gegaan. Tussen 1 en 4 uur was er gigantische overlast van andere gasten. Hard praten, ruzie maken, deuren smijten enz. Af en toe was het even rustig en daarna begon de ellende weer. De wekker ging bij ons om 6.15 uur.

Nette kamers, en eten was goed. Zowel avondeten als ontbijt. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Heerlijk slapen op loopafstand van daadwerkelijke bestemming!

Geen tegenvallers, behalve heel duur ontbijt, derhalve niet afgenomen.

Top inrichting, goede bedden, ruime kamer. Personeel heel vriendelijk. Op loopafstand van Thermen Holiday en de tram richting centrum Rotterdam. Heel veel parkeerruimte. Stille kamer.

Nachtje Schiedam

Afstandbediening deed het niet. Ongevraagd schone handdoeken. Weinig koffiefaciliteiten en in plastic bekers.

Fijne bedden. Goede douche. Openbaar vervoer vlakbij.

Mooie kamers voor weinig geld.

Benauwde langzame lift. Ik heb er alleen overnacht dus kan geen oordeel maken over andere faciliteiten.

Mooie moderne kamer. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Loopafstand van tram en metro station.

Voor de prijs die wij hebben betaald is dit een goed hotel.

20.00 euro p/p voor het ontbijt is véél te duur voor wat er aangeboden wordt, het wordt ook slecht aangevuld en de zelf te snijden brood (1 stuks) wordt niet afgedekt met een doek/servet zodat een ieder het met zijn blote handen moet vast houden om een snee brood af te snijden, dus ABSOLUUT niet hygiënisch. Advies voor het hotel is deze te verlagen naar 12.50 euro.

De ligging van het hotel is perfect, zowel voor het centrum van Rotterdam/Schiedam als ook de uitvalswegen.

Bed is heel groot en ligt goed.

Verblijf zonder toestemming rechtstreeks van visa af. Heb niet moeilijk gedaan maar het was niet de bedoeling om via visa af te rekenen. Er was wel een voorstel gedaan om terug te boeken. Maar ik wou hier geen tijd voor maken.

Bed is heel groot en ligt goed. Ontbijt was ook heel goed.

Goede kamers.

Wakker gebeld om 22 uur omdat ik moest gaan afrekenen.... Leuk als je wakker bent van 4 uur.. Bij nazicht van de betaling stond het ontbijt de dag erna ook al bij.. Dit terwijl we dit niet gingen nemen..

Goede kamers.

Uitstekende matras, goede douche, lekkere shampoo etc.

Jammer dat het Nespresso apparaat op de kamer kapot was. De schoonmaakster had het kunnen zien, want er zat een capsule in het opvangbakje die niet doorgedrukt was. Die was nog van de vorige gebruiker van de kamer.

Uitstekende matras, goede douche, lekkere shampoo etc. Drankjes in de bar vriendelijk geprijsd. Prima gratis parkeren. Gratis fles Spa Blauw.

kamer werd niet schoongemaakt omdat er spelende kinderen op...

kamer werd niet schoongemaakt omdat er spelende kinderen op de gang die deurhanger hadden weggehaald. Daar kon het personeel niets aan doen maar er werd ook achteraf (na melden) niets aan gedaan. Geen afvalemmer geleegd, geen koffie theezakjes gebracht etc. Geen vuile handdoeken weggehaald.

Ontbijt bijboeken kostte 19,- euro p.p. Dat vonden wij erg duur, dus hebben we ergens anders gegeten.

Mooie nette kamer met een bankje wat fijn was om te lezen of tv te kijken.

De kamers waren netjes en schoon en voorzien van alle...

De kamers waren netjes en schoon en voorzien van alle faciliteiten. Gratis parkeren. Ontbijt hebben we geen gebruik van gemaakt. dus ook geen beoordeling.

Heel goed behalve een idioot duur ontbijt

Ontbijt voor €19 per persoon is irritant, €120 euro voor met zn 6en, dat is echt absurd prijsbeleid vind ik. We hadden de neiging om naar McDonalds te gaan n kilometer verderop, uiteindelijke uit gemakszucht niet gedaan de eerste dag maar 2e dag voor €8,50 prima ontbijt in oude centrum op 5 minuten rijden, maar t blijft onhandig en irritant! Leidt ook tot all you can eat want alleen voor n kop koffie en croissant betalen is way too much! Dat is toch ook niet de bedoeling!! Doe daar alsjeblieft iets aan want daardoor kleeft er veel meer irritatie aan ons bezoek dan nodig, want verder n heel fijn hotel.

design! personeel, airco, stille stand en werkt goed, bedden heerlijk, douche

Even weg

Kwaliteit van het bed. Veel te hard. Heb dit gemeld aan de receptie en hebben me bevestigd dat we een niet gerenoveerde kamer hadden. Dus geen probleem voor nieuwe kamers.

Novotel concept. Gratis parking. Stille kamer.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Fuck op met dat commentaar in de evaluatie zeg: goed op weg 😖

Het eten, heb soep en een salade genomen. Salade vond ik slecht, teveel tonijn, te weinig groenten.

De. Riendelijkheid en dat er een raam open kan op de kamer

Een goed hotel in een goede omgeving.

De parkeerplek was er smerig. Grote touringcars die veel rotzooi dumpten waardoor het terrein er smerig uitzag

De loctie van het hotel is goed bereikbaar en in een fijne buurt

Faciliteit zwembad was een uitkomst!

Bij aankomst bleek ons verzoek van 2 kamers met connecting doors niet mogelijk. Toen bleek dat de twee geboekte kamersook niet op dezelfde verdieping/ gang waren. Erg onhandig met 2 volw en 3 kinderen... Ondanks onze vroege boeking zou dit niet kunnen omdat alles vol zat. Dop in gootsteen/wastafel kom niet open, was stuk waardoor het water in de wastafel niet weg liep.

Faciliteit zwembad was een uitkomst!

Goed hotel maar teleurstellend in matras en niet open zwembad.

Matras was versleten, gewoon gaten erin. En vooral teleurstelling dat het zwembad bij 27 gr niet open was. Speciaal hiervoor dit hotel gekozen. Nergens vermelding gekregen. Niet leuk vr groot en klein.

Lekker ontbijt tot 12.30u Vriendelijke ontvangst.

Korte vakantie

Helaas deed de airconditioning het niet, dit hebben we doorgegeven maar hij werkte tot onze laatste dag nog steeds niet.

Als altijd was het ontbijt heel goed, de kamer goed ingericht en het personeel heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Erg vriendelijk personeel, kranten bij het restaurant.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ontbijt wat prijzig . Ook niet erg rustig gelegen, raam open geeft veel lawaai vd straat en de AC staat niet op koelen. Lift is erg langzaam.

Erg vriendelijk personeel, kranten bij het restaurant.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

vriendelijk personeel

Prijs die gevraagd werd voor huisdier 25 euro per dier terwijl je zelf de kamer zeer netjes achter laat. Voor de prijs had ik een nettere kamer verwacht nu maakte het een oudere indruk.

vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 april 2017

Tegenvallend voor 4 sterren

Er lag hondenpoep onder ons bed en er zat een behoorlijke schimmelplek op de muur. Bij binnenkomst hotel rook het sterk naar urine savonds hadden ze een luchtverfrisser opgehangen zodat het wat frisser rook.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel

Kamer OK

Weinig, alleen is het hotel een beetje standaard voor zakenreizigers. Schuifdeur naar badcel / toilet laat veel ruimte voor "geluiden"

Kamer OK

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

prima locatie om de stad te bezoeken . fijn zo aan de a 20. tram in de buurt

het bed comfort viel erg tegen. de matrassen zijn ernstig aan vervangen toe.voor een prima hotel als dit is, is hier een flinke slag te slaan.

in verhouding met de prijs per nacht. vond ik het ontbijt nog al aan de prijs. dit in verhouding tot dat werd aangeboden. de presentatie van de vleeswaren en kaas was zo jaren 70 met 15 euro was dit ook betaald geweest.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Niet aan beginnen, zoek een ander eerlijk hotel!

Het was niet duidelijk dat het verblijf zonder ontbijt was. Dit is ook niet bij het inchecken gemeld maar juist verwezen naar de tijden voor het ontbijt. Achteraf kom je er dan achter dat je 2 dagen per persoon 40 euro ontbijt moet betalen bij het uitchecken. Ik had niet meer op dan een bakje yoghurt. Dat ze niet zeggen dat ontbijt niet inclusief is dat is een maar dat ze dan zo veel geld voor zo'n waardeloos ontbijt vragen dat gaf me zo'n domper op mijn weekend weg. Een bier kost €5.50. Zo overdreven duur. We waren met het uitchecken 126 euro kwijt en 118 euro voor de kamer. Van dat geld had ik ook in Barcelona kunnen zitten. Novotel jullie hebben me goed afgezet en opgelicht door me in jullie verkoop truckjes te laten trappen zodat jullie fijn mijn portemonnee leeg konden kloppen.

Mijn gezelschap

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Rustig en compleet.

Vloerbedekking in kamer was aan vervanging of grote schoonmaakbeurt toe

Er was een laadpaal voor elektrische auto's, goed ontbijt, rustige kamer, restaurant goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Kamer was compact, maar zeer efficient ingedeeld en heerlijk...

Het hotel was erg schoon, maar het rook af en toe wel een beetje te chemisch in de gangen. Een iets prettiger luchtje van de schoonmaakmiddelen zou het helemaal perfect maken.

Kamer was compact, maar zeer efficient ingedeeld en heerlijk schoon

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Fijne kamer, goed schoon!

Bed, 2 dekbedden is prettiger dan 1. Ontbijt: niet goed bijgevuld, eieren/bacon koud. Aan de balie wiat men niet of het op donderdag koopavond was.

Fijne kamer, goed schoon! Sympathiek personeel!

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Goede prijs kwaliteit verhouding. Prima voor kort verblijf., Gunstig gelegen bij snelwegen.

Temperatuur in de kamer was bij aankomst erg laag, Het is niet echt warm geworden, ondanks dat wij de verwarming hoog gezet hebben. Badkamer praktisch maar erg klein.

Vriendelijke ontvangst. Uitgebreid ontbijt. Wel duur. Moderne, praktische kamer. Snelle uit check procedure.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Heerlijk verblijf!

Wij hadden geen ontbijt genomen ivm de hoge prijs.

Hele nette kamer met een heerlijk bed! Ook de badkamer was erg schoon. Vriendelijk personeel! Ideaal naast de snelweg.

Oud en nieuw

Rond een uurtje of 1:00 snachts kwamen we terug in het hotel. Wij wilden nog een flesje champagne bestellen om het nieuwe jaar te vieren maar helaas was er niemand meer aanwezig met de "sleutel voor de voorraadkast" Bestellijst ligt opvallend op de kamer. Gemiste kans

Heerlijk bad

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Leuk gezellig hotel met vriendelijk personeel

Richting aanwijzing niet iedereen heeft een gpss

Gezellige kamer, top douche, zeker als je een hele dag wedstrijden heb gehad, lekker eten, en iedereen is er vriendelijk , wat leuk is dat de hond mee kan, ( volgende keer ga die mee

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Goede ruime kamer, fijn bed, goed ontbijt en avond eten.

Toilet tegen zijkant muur gemonteerd, niet echt handig.

Goede kamer, ruimte zithoek, fijn (niet te zacht) bed. Lekkere keuken, en Brugse Zot van de tap :)

Matig hotel, ondanks de vriendelijke overnachtingsprijs voor ons niet voor herhaling vatbaar

Binnenkomst van de kamer voor een minder- of invalide persoon (rolstoel c.q. scootmobiel) veel te krap: verder dan het halletje kom je niet omdat de doorgang bij het bed veel te smal is. Afzuiging in de badkamer werkte niet en kennelijk al heel lang niet want het stonk uren in de wind naar schimmel. Vloerbedekking in de kamer erg smerig en moet gewoon vervangen worden. Kraan en wasbak door het "design" uiterst onhandig. We kregen het de 1e avond bijna niet warm in de kamer (bij binnenkomst stond de thermostaat op 15 en zelfs na opdraaien tot 30 graden nog steeds kil op de kamer). Rare bedoeling dat je moet tekenen dat je niet rookt op de kamer. Hadden dit keer ons hondje niet mee en dat was maar goed ook: €25,- per nacht voor een huisdier is belachelijk duur.

Vriendelijk personeel bij de (24-uurs) receptie, bed/matras was prima, koelkastje en koffie-/theefaciliteit op de kamer. Hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt dus hierover is geen beoordeling mogelijk. Ligging nabij autobaan handig.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Prima voor een nachtje overnachten

Locatie naast de snelweg (heb je geen last van, maar je kan alleen met de auto weg), de reservering op je creditcard blijft lang vast staan, ook nadat je al betaald hebt.

Prima kamer (superior) voor een nachtje overnachten in Schiedam, nette badkamer en goed bed.

• Beoordeeld op: 21 september 2016

Het was noodzakelijk en ik heb goed geslapen.

Het personeel is vaak erg jong en niet allemaal heel erg vriendelijk. Ik moet een handtekening zetten om te beloven dat ik niet zal roken op mijn kamer. Ik ben een niet-roker en wil gewoon op mijn woord geloofd worden. Ik ben vaak in het buitenland in een NOVOtel geweest en heb dit nog nooit meegemaakt. Ik heb een hekel aan 'wantrouwen'. In het restaurant loopt het personeel te rennen om iedereen te bedienen. Ik voel mij bijna bezwaard om iets te vragen omdat ik zie hoe druk ze het hebben. De vloerbedekking in de gangen en op de kamer is duidelijk aan vervanging toe, het zit vol vlekken. Prijs van het ontbijt is te hoog.

Kamer en badkamer prima in orde. Eten eenvoudig en goed.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Het buitenzwembad.

De prijs voor het ontbijt is te hoog. Er is niet gereageerd op de vraag via Booking com. "zijn er fietsen te huur?". Er zijn geen fietsen te huur.

Het buitenzwembad. De locatie is prima, makkelijk te vinden. Ruimte binnen om de fietsen te stallen. Koffie/thee voorziening op de kamer. Ruime, rustige kamers.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Prima verblijf, we zouden het weer doen.

Ontbijt prijs was buiten proporties. We hebben er geen gebruik van gemaakt om die reden. Wel fijn dat het dus ook niet hoefde. Kamer was schoon! Badkamer ook, maar als je goed kijkt zie je dat het meer een dweil is die even gauw over de vloer gaat dan dat de vloer echt schoon schoon is.

Prima bed, prima kamer. Gemakkelijke locatie om met auto te bereiken. Omgeving is niet gezellig, maar dat was ook niet de reden van bezoek.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2016

Dicht bij NS station

Helemaal geen eetgelegenheden in de buurt, dus in het restaurant gegeten. Horeca duur en matig. De badkuip was verstopt s'avonds en hebben het meteen gemeld. Dit werd niet verholpen, dus we hebben niet kunnen douchen - groot minpunt. Personeel haalde schouders op toen we het weer meldden.

Mooi buitenbad met veld, klein speeltuintje en groot terras. Goede bedden, schoon en rustig. We hadden de TGV vanuit Rotterdam nodig de volgende ochtend en was een goede lokatie hier voor.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Comfortable hotel, vriendelijk personeel

Ontbijt viel iets tegen. Roerei leek meer op klonterig custard, geen broodrooster. Misschien uitzondering want is altijd goed geweest.

Comfortable hotel, vriendelijk personeel

De. Kamer heerlijke bedden

De. Kamer heerlijke bedden

Om alleen te overnachten is het goed. Andere bezigheden buiten de deur zoeken.
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen kok, dus geen vers warm eten 's avonds.

De kamer was koel. Zwembadje aanwezig, prettig in deze warme dagen.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Goed zakenhotel.

Goed bed. Ruime kamer. Goed ontbijt.

Fijne en moderne kamer.

Wij vonden het ontbijt heerlijk, maar personeel die ochtend niet vriendelijk!

Fijne en moderne kamer. Leuk Bluetooth boxje; even eigen muziek!

ramen gingen niet open , airco werkt niet

ramen gingen niet open , airco werkt niet

Zwembad (koud)

Zeer verzorgd hotel, vriendelijk personeel

Goed functioneel hotel

Goed functioneel hotel

Prijs kwaliteit kan echt niet.

Prijs kwaliteit kan echt niet. Somber zakelijk hotel

Volgens verwachting

Comfort en locatie

kort
    • Executive Tweepersoonskamer met Slaapbank (3 Volwassenen)

de prijs vooral een ontbijt voor 19 euro

Gerechten iets te vetrijk

Goeie energie

Lekker ontspannend

N.v.t.

De kamer was netjes en er was veel keus bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

goed geslapen, dat was waar we voor kwamen.

drank aan de receptie duur en de wijn was niet erg lekker

kamers goed en schoon, met raam open slapen veel lawaai van verkeer.

Heerlijk hotel na een dag sauna

Duur ontbijten

Heerlijke stortdouche

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Nette kamers, comfortable bed en prima ontbijt

Kuispersoneel kwam 2 X aankloppen voor opkuis op zondagmorgen om 9.30 u.

Nette kamers, comfortable bed en prima ontbijt

Kamer was netjes, gevarieërd onbijt. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Voor die prijs zou wel ontbijt inclusief moeten zijn

Voor die prijs zou wel ontbijt inclusief moeten zijn

Schone kamer, lekker bed, gunstige prijs

Stoep looppad naar welnesscentrum

Schone kamer, lekker bed, gunstige prijs

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Mooi gerenoveerd hotel

De veel te hoge huisdierkosten € 25 p.st.p.n.

De kamers waren mooi en groot

prijs

Geweldig kamer

Prima kamers, goed bedden
    • Executive Tweepersoonskamer

Het is erg gehorig in het hotel. De gesprekken die op de gang worden gevoerd kan je woordelijk volgen.

Prima kamers, goed bedden

Niet schoon

Niet schoon

Het bed en de douche.

Geen bad, maar begrijpelijk voor de prijs van €65

Het bed en de douche. Geen extra kosten

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

We kregen een upgrade: een pas gerenoveerde kamer!

Het ontbijtbuffet is standaard, de prijs daarom te hoog.

We kregen een upgrade: een pas gerenoveerde kamer! Heel vriendelijk personeel.

Overnachting ivm bezoek aan Rotterdam

Op de gang hing een rooklucht. € 19,50 voor ontbijt vonden wij erg prijzig en hebben daarom er vanaf gezien

Het goede bed

Het was prima

Geen gebruik gemaakt van het ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Ruime kamer

Badkamer te klein en schuifdeur gaf te veel lawaai. Teveel in- en uitloop van Polen

Ruime kamer

zwembad kan niet gebruiken. afgedekt met plastic.

aardig personel.