Beoordelingen over Postillion Amersfoort Veluwemeer 4-sterren

Strandboulevard 3, 3882 RN Putten, Nederland

#13 van de 20 hotels in Putten

Ik kom zeker nog eens terug, dit om een fijn hotel fijne fiets routes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De fietsenstalling is veel te klein, en zeker dat er zo veel mensen komen fietsen.

De ligging was rust gevend,dat het toch vlak bij de snelweg is. Ook het uitzicht bij het water.

Het uitzicht en het ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat het water van de douche en de lavabo veel te heet was. Moest bijna 5 minuten water laten weglopen eer het draaglijk was.

Het uitzicht en het ontbijt.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het zou om een gerenoveerde kamer gaan, er was geen airconditioning. De kamers waren hierdoor erg benauwd en warm. Voor de prijs van het ontbijt hadden wij meer verwacht dan koffie en sap uit een automaat.

Locatie aan het Veluwemeer is perfect, tijdens ons bezoek was het heel warm dus dit was een uitkomst. Compliment voor het personeel, ondanks de extreme hitte bleef het personeel correct en klantvriendelijkheid uitstralen. Goede bedden, kamer oogt netjes en schoon.

Heel rustig hotel en mooie locatie en fietsvriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was niet beschikbaar om twee uur .Eerst aanschuiven en dan nog een uur wachten en heel onvriendelijk .

Heel rustig hotel en mooie locatie en fietsvriendelijk.

De ligging, schitterend aan het Veluwemeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Balkon was vies. Enkele personeelsleden waren onvriendelijk.Dachten terwijl we hotelgasten waren dat we een sluiproute door het hotel naar het Veluwestrand pakte.Erg vervelende benadering zonder excuses.Het duurde lang voor men op het terras een drankje of iets te eten kreeg.Ontbijt was te duur. Aan een kant van het bed ontbrak het nachtkastje..bevestigingspunten waren er wel.

De ligging, schitterend aan het Veluwemeer.

De vriendelijke medewerkster bij de receptie maakte heel...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer en ruimte eromheen na het restaurant en de receptie is het zeer gedateerd en daarom vind ik het te duur.

De vriendelijke medewerkster bij de receptie maakte heel veel goed.

Teleurstellend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op onze voorlaatste avond keken we enorm uit naar een diner opnhet terras. Het zaalpersoneel had echter beslist dat er niet op het terras mocht gegeten worden omdat de buienradar had aangewezen dat het ging regenen. Op de moment dat wij aankwamen was het 23 graden en was er geen regen en wees de buienradar ook geen regen aan. Maar ze weigerden ons eten op het terras te serveren en werden verplicht in een warm restaurant te eten

Het mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Een fantastische ligging, direct aan het water met prachtig...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Op warme dagen warmen de kamers ook flink op. Het gebrek aan een airco op de kamer om snel de echte warmte af te voeren is dan wel een gemis. Gelukkig zijn de kamers wel standaard voorzien van horren en een ventilator, dat helpt zeker.

Een fantastische ligging, direct aan het water met prachtig uitzicht. Hygiënische kamers, vriendelijk personeel en een prima keuken.

Heerlijk gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij persoonlijk vinden de bedden te zacht. Matrassen lopen weg van elkaar daardoor een gleuf.

Alles in orde was bij aankomst. Prettige sfeer. Veel mogelijk heden om naar toe te gaan.

geslaagd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de wellness was tijdelijk het turks stoombad buiten werking, dit hadden we graag gedaan maar de sauna en de rest van de ruimte = top

goede ontvangst, mooie setting, vriendelijk personeel, goed en volledig ontbijt

Super voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets het was prima! Wel 15 minuten rijden naar dorp Putten. In de omgeving geen winkels.

Mooi hotel, mooie lounge binnen en buiten.terras aan t water, mooi uitzicht.ernaast ligt t strandje. Het was 27 graden dus mooie dagen gehad. Erg leuk!

De kamer was basic, enigszins retro maar wel schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt viel helaas tegen.....

De kamer was basic, enigszins retro maar wel schoon. We hadden uitzicht op het mooie Veluwemeer, samen met 10000 muggen :o) Daar kan de accommodatie natuurlijk niets aan doen maar het is wel goed om te weten.

Voor 1 nacht een aardig verblijf zeker door het adembenemende uitzicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer kon beter; hoewel ik twee eenpersoonsbedden had besteld was er een tamelijhk klein bed met 1 onderlaken en 1 dekbedovertrek (er werd wel 1 dekbedovertrek op verzoek gebracht) maar het bed lag niet lekker en de kamer was smakeloos ingericht. De douche in het bad vond ik niet prettig en was nogal verouderd.V

Het uitzicht vanaf het terras

Prachtig uitzicht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden. Ik had gevraagd om een kingsize. Die kamer was niet klaar. We kregen een upgrade maar dat was een kamer met twee bedden. Heel smal en niet fijn.

Het was netjes en schoon. De locatie is mooi. Het uitzicht over het water is prachtig.

Zeer goed, dank zij vriendelijk personeel en groot restaurant waar men niet op mekaar zit.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Deur op de kamer naar terras sterk beschadigd. Terras van kamer was vuil, lang niet proper gemaakt

Ontbijt was goed, het bijvullen van de schotels liet soms op zich wachten

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was jammer dat je de auto moest pakken om een restaurant te vinden. Locatie was beter geweest als er op loopafstand iets geweest was.

Het ontbijt was super! Uitzicht was geweldig! Het personeel was heel vriendelijk. Fijn dat de bar tot 24.00 uur open was.

Mooi hotel; heeft wel onderhoud nodig
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Veel dingetjes kapot of versleten in bv. de badkamer en het wellnesscentrum. Knop van voetenbad kapot en was daardoor niet te gebruiken. Ook kwam er kokend water uit de emmer die volgens mij als een koude douche moet fungeren. Ook rondom het hotel is de tuin niet onderhouden en was het rommelig; zonde, want de locatie is prachtig.

Mooi hotel op een mooie locatie; ook het wellnesscentrum was heerlijk. Kamer had mooi uitzicht op het water.

mwaaahhh
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het lekker maken met een dooie mus met extra bij betalen ontbijt en belachelijk veel geld , en een kamer tussen de kamer waar de aannemers bezig zijn .. geen optie om je eigen verbouwing te ontvluchten voor twee dagen

booking was exclusief ontbijt 16 euro per persoon voor een per dag wat neerkomt op 64 euro extra bijbetalen voor een gemiddeld ontbijt behoorlijk aan de prijs!!!!!!!!!! zo komt je voor de grap uitje bij booking .com toch op een een redelijke dure grap... altijd weer een zuur momentje uiteindelijk betaal je gewoon de prijs zoals aan de balie ...

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

De receptiemedewerkster was ontzettend vriendelijk en...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik vind de foto’s op booking.com niet representatief. De twee kamers die wij zagen, lijken niet op die van de foto. De prijs/kwaliteitverhouding vind ik niet kloppend.

De receptiemedewerkster was ontzettend vriendelijk en behulpzaam! Datzelfde geldt voor het personeel dat werkzaam is in het restaurant. Er wordt zelfs roomservice geboden!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was, vooral badkamer, erg gedateerd. Is op zich niet erg maar stukken uit bad,(ietswat gerepareerd) en stukken uit deur zijn niet nodig.Snel renoveren!

Ontbijt was prima. Personeel zeer aardig.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

tip; de kitranden mogen weleens nagekeken worden, sluit niet helemaal. en zien er niet helemaal fris uit. de matrassen was voor mij iets te veel doorgezakt. verder alles oke

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

♥ Even weg van de alledaagse drukte ♥
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Spinnenwebben in de hoeken van de kamer. Bij aankomst (schaam)haren in de douche en op de badkamervloer. Losliggende tegels op het balkon. Geen koelkastje op de kamer. Kamer/sanitair werd niet dagelijks gepoetst, enkel bedden opgemaakt en vuilbakken geledigd.

Supervriendelijk personeel. Rustige (Comfort)kamer met prachtig zicht op het Veluwemeer. Prima bedden. Wij hebben telkens heerlijk ontbeten, voldoende keuze. Bij aankomst stond er een miniflesje Cava en een flesje water op de kamer.

Prettig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt wij vinden het weinig en met kerst hadden we wat meer verwacht. De ontbijttafel bleven lang staan met vuile borden vw kerstbrunch werd ons vertelt door het personeel. Wij vonden dat erg vervelend en zijn de 2de kerstdag niet lang aan het ontbijt gebleven. Ons irriteerde dat enorm en hebben geklaagd bij de receptie die hebben ons gehoord en goed en netjes opgelost voor ons.

Schone kamers

goede overnachtingsplek als er geen speciale events zijn....
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beide kerstdagen was er een kerstbrunch in het hotel, waardoor het ontbijt voor de hotelgasten ongeveer vergeten werd: buffet niet aanvullen, tafels niet afruimen, onvoldoende bestek en serviesgoed etc. Tweepersoons matras was erg instabiel: omdraaien in je slaap maakt de ander wakker: let op: twee aparte matrassen bestellen!

Voor een overnachting tussen de familiebezoeken met kerstdagen prima, gemakkelijk bereikbaar en rustig aan het Veluwemeer. Kamer was gerenoveerd, maar eigenlijk alleen de badkamer.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heel goed hotel, mooie kamers en lekker ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1. Er was weinig licht in de kamer. In een staande schemerlamp zat geen gloeilamp. Toen ik hierover belde zei men dat er kortsluiting in de lamp zat. Als dit dus al bekend was, waarom is de lamp dan niet voor onze aankomst vervangen? Ik moest vervolgens zelf om een vervangende lamp vragen, die trouwens wel snel gebracht werd. 2. Op de eigen website stond vermeld: Films op aanvraag. Dit bleek niet te kloppen.

De kamers zijn mooi, netjes verzorgd en zeer schoon. Uitzicht prachtig over het meer. Ontbijt lekker.

Té sober.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel was zeer oudbollig. Kamers met een accomodatie uit de jaren 70. Kennelijk was de douche vervangen en hing er schots en scheef een stang met een gordijn. De gaten zaten nog in de muur. Het behang en de vloerbedekking zaten vol plekken. Eten was zeer matig en een kleine kaart.

De vriendelijkheid van het personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2017

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 badjas aanwezig en geen waterkoker. Dit gemeld bij de receptie. 's Avonds de receptie hier op nieuw over gebeld. Telefoongesprek werd abrupt beeindigd. Bij het uitchecken, dit op nieuw gemeld. De schuld werd bij de housekeeping gelegd. Er wordt reclame gemaakt dat elk probleem binnen 15 minuten wordt opgelost. Jammer genoeg was dit niet het geval en werd er vrij laconiek gereageerd .

Ontbijt was goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Ruime kamer, met uitzicht op het Veluwemeer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer was tamelijk klein en het bad was duidelijk oud/gebruikt.

Ruime kamer, met uitzicht op het Veluwemeer. Heel fijn dat de hond ook welkom was.

Het ontbijt was ruim voldoende, kamers waren ruim genoeg met...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Interieur is gedateerd, vast tapijt is aan vervanging toe evenals de terrasvloer van de kamer. Ramen niet gepoetst. Beperkte keuze van de restaurant kaart.

Het ontbijt was ruim voldoende, kamers waren ruim genoeg met gezellig terrasje en heerlijk uitzicht op het meer. Personeel was zeer attent .

• Beoordeeld op: 23 september 2017

prima verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

best eerst de afstandsbediening van de tv nakijken, de batterij was leeg

Een heerlijk ontbijt, de kamers daarentegen mogen opgefrist worden, waren ouderwets in vergelijking met de rest van het hotel

Helemaal in orde
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was gedateerd, maar retro is in :).

Schone kamer grenzen aan de tuin, waardoor we direct met de hond naar buiten konden. Personeel is zeer vriendelijk en het ontbijt was erg goed.

een hotel van dezelfde keten zouden we wel bezoeken
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

vanuit een kamer op het gelijkvloers was het zicht op het meer beperkt door de haagjes die bijgeknipt kunnen worden Op TV geenkeuze van vlaamse zenders, we komen nochtans in voldoende aantal als ik zie hoeveel auto's met een belgische nummerplaat er staan en het zullen niet de walen zijn die hier logeren

Zalig rustig in prachtige omgeving, wel een ietwat verouderd hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De accommodatie is toch wel wat aan vernieuwing toe. Ijskastje op de kamer zou wenselijk zijn. De terrasjes aan de kamer zijn niet zo proper meer en aan vervanging toe.

De omgeving, makkelijk bereikbaar, gratis parking Verhuur van fietsen

Uitzicht op het Veluwemeer is prachtig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was zeer gedateerd. Spiegels waren niet schoon, veel stof aan het plafond en zilvervisjes. Dit hotel is niet te vergelijken met andere Postillion hotels.

Uitzicht op het Veluwemeer is prachtig. Locatie in de buurt van de snelweg.

Gedateerd en muf, maar functioneel hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smal oncomfortabel bed, gehorige gang, stopcontacten zonder randaarde, lage waterdruk in douche, kitnaden aan vervanging toe. Muffe lucht in kamer.

Flexibel en vriendelijk personeel. Stille stofzuiger waar ik niet wakker van werd. Gratis parkeren voor de deur, goede fietsenstalling. Balkon met uitzicht over de haven.

De omgeving bij het Hotel was erg mooi.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Losse Balcon tegels van kamer 128 waren uiterst vervelend. Badkamer moet nodig schoon gemaakt. Hebben nu zelf het toilet goede beurt gegeven.

De omgeving bij het Hotel was erg mooi.

de kamers waren goed behalve dat de kluis het niet altijd...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

het was redelijk warm op de kamer en geen vliegengaas dus konden we de deur en raam niet open zetten

de kamers waren goed behalve dat de kluis het niet altijd openging en kapotte kasten hadden voor de rest alles goed

Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Eigenlijk niets.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker. Ligging van hotel vlakbij het meer en onze kamer prachtig uitzicht op het meer. Perfect vertrekpunt voor fietstochten.

Mooi uitzicht vanuit buitenterras.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer. We zijn maar een nacht geweest. Volgens mij het oudste gedeelte. Geen airco op kamer, kleine bed 2 persoons. We konden nog niet eens goed draaien in de nacht. Bij receptie was een duidelijk verschil aan kwaliteit ruimtes.

Mooi uitzicht vanuit buitenterras. Lekker intbijt. Genoeg keuze.

Vriendelijk personeel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een 4* hotel hadden we meer van het ontbijt verwacht. Er was op zich voldoende maar niet echt iets bijzonders en het leek erop dat niet alles steeds werd bijgevuld.

Vriendelijk personeel. Alle kamers hebben een balkon. Mooi uitzicht (kamer met uitzicht op het meer). Ruime kamer (comfortkamer). Keurig onderhouden.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een zwembad zou dit hotel afmaken.

Grote aangename kamer met uitzicht op het meer. Een hele uitgebreid otbijt, vriendelijk en servicegericht personeel en lekkere aparte thee smaken.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Zowel voor werk als ontspannen geschikt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij de buffetten voor het ontbijt en de lunch was er weinig keus als je een voedselallergie hebt.

Het uitzicht, comfortabele kamer en het terras aan het water. De vergaderlocatie was ruim en rustig opgezet.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het verlaten van het hotel leverden we telkens de sleutel in. Echter bij terugkomst werd er naar mijn mening niet goed gecontroleerd welk kamernummer wij hadden. Door de proef op de som te nemen hebben wel bewust een verkeerd nummer opgegeven. Dit sleutelnummer hebben we ook zondermeer gekregen bij verschillende medewerkers. We hebben ze hierop ook aangesproken. Hier zou meer op gelet moeten worden. 2de minpunt vonden wij de te kleine 2 persoonsbedden.

Het ontbijt was goed Medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam

Prima verblijf aan het water
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer vind ik voor die prijs wel erg oud. De kamer ligt op de begane grond en heeft alleen een deur om open te zetten ( kan ook half), maar dan kan wel iedereen naar binnen. Met zicht op het terras zal dat niet snel gebeuren, maar het voelt niet fijn. Met 27 graden is het dan wel erg warm.

Erg vriendelijk personeel, ook als ze even op een andere afdeling stonden, probeerden ze je goed te helpen.

Mooie locatie aan het veluwemeer, airco zou geen overbodige luxe zijn
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers zijn van erg verschillende kwaliteitsniveau. Onze kamer keek uit op het parkeerterrein was gerenoveerd maar zat direct onder het dak. Door het kleine raam was het er snik heet en hebben we na 1 dag andere kamer gevraagd. Ze hadden er niet 1 van hetzelfde comfort niveau, maar wel een goedkopere die op de begane grond was. Deze was iets koeler maar erg gedateerd. Uiteindelijk hebben we besloten om toch uit te checken. Een refund van de overige nachten was na wat discussie wel mogelijk.

Dicht bij de snelweg, maar daar hadden wij geen last van. De kamer was mooi gerenoveerd, maar de badkamer bleef wat krap. Fijne gordijnen (licht dicht) weinig last van geluid van andere kamers/gang. Ontbijt was netjes, leuke extra's zoals gerookte zalm en pannenkoeken, maar heb het ook uitgebreider meegemaakt. De ventilator en koffie/thee faciliteiten op de kamer zijn een fijne toevoeging. Bed was lekker zacht.

Leuk Hemelvaartweekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wat meer muurhaken in de kamer/badkamer en een handdoekrek zouden handig geweest zijn. Nu hebben we onze handdoeken uit noodzaak elke keer laten vervangen omdat je ze nergens kan hangen om te drogen tegen de volgende douchebeurt. Het brood/koeken-assortiment bij ontbijt mocht wat uitgebreider. Naast enkel de croissants bvb ook nog mini-koffiekoekjes, cake ed , of meer soorten pistolets....

Het uitzicht op het meer van uit de kamer was heel mooi. Personeel was behulpzaam.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Geen tweede keer boeken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg gedateerd, vooral de kamers! Balkon niet schoon, geen tafeltje en de tegels lagen los en schots en scheef!! Geen koelkastje op de kamer. De douche is oud, een cabine met schuifdeur,en een douchekop die niet eens recht bleef hangen. Erg klein bed ( 1.40 breed ) bij comfortkamer. Geen washandjes, ook geen weggooi. Koffie en thee faciliteiten werden bij meerdere dagen overnachten niet eens bijgevuld. Voor ons geen tweede bezoek!

Aardig en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Fantastisch gelegen aan het Veluwemeer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airconditioning op de ontzettend warme kamer en de aanwezige draagbare ventilator was helaas erg stoffig (kwam ik te laat achter). Gelukkig is het middelste raam voorzien van een hor, anders had het vanwege de muggen niet open gekund.

Fantastisch gelegen aan het Veluwemeer, geweldig terras aan het water, goed restaurant en heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed bed en mooie schone badkamer, minibar-koelkastje op de kamers op de 1e verdieping.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Voor hetzelfde geld kun je meer waar voor je munten krijgen bij andere hotels.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De muur van de badkamer. Bruine tegeltjes uit het jaar van de hippies. Dàt kan ècht niet meer. Ook het ligbad is te klein.

De ligging van het hotel aan het water.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Paasverblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Buitenkant van het hotel. Geen onderhoud gepleegd de laatste tijd Groep Duitsers was om 6 uur in de morgen op de gang met elkaar luidruchtig aan het praten

Ontbijt uitstekend. Verder eten ook goed!!

Viel tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wellness verders geen andere activiteiten te doen. Oubolige kamer. Geen koelkast geen glazen geen melk en suiker op de kamer.

Mooie lounge en terras

• Beoordeeld op: 19 maart 2017

Het uitzicht van de kamer en t feit dat je lekker dicht bij...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Onze kamer was niet gedaan en we hadden dus voor de volgende dag geen handdoeken (wel gekregen bij de receptie later). T ontbijt. Zelf jam ed uit potjes in schaaltjes doen wat veel minder hygiënisch is als kleinverpakkingen. Geen komkommer en tomaat bv wat lekker is voor broodje gezond.

Het uitzicht van de kamer en t feit dat je lekker dicht bij t water zat en daar kon wandelen. Heerlijk op t balkon gezeten uitkijkend over t water en genieten vd rust.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Personeel is geweldig, eten en drinken en ontvangst is prima, kamer ernstig toe aan een update.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De faciliteiten: een klein bed, een t.v. die niet werkte, een rook-vrije kamer met een grote sigaretten lucht en een douche waarbij zeker 10 minuten hebben moeten wachten totdat het water warm werd.

Het vriendelijke personeel dat goed en met plezier hun werk deed.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

topverblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

klein min puntje. gehorigheid kamer. maar ligt ook vaak aan andere hotelgasten hoe die zich gedragen.

vriendelijkheid personeel. ruime kamer, goed diner en ontbijt

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

zeker aan te raden!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het deel waar wij waren zijn de kamers wel wat verouderd, Wel goed schoon en netjes maar meubilair (bedden!) is toch wel aan vervanging toe. Maar het uitzicht op het meer vergoed heel veel.

Mooie locatie, uitzicht op het meer, vriendelijk personeel, goed restaurant

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

De vriendelijkheid en flexibiliteit van het receptie...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer oudbollig en lawaaiig. Kon andere gasten duidelijk horen lopen, praten en toilet doortrekken

De vriendelijkheid en flexibiliteit van het receptie personeel

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Goed hotel op mooie locatie, kamers en badkamers zijn wat verouderd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het duurde erg lang voordat er warm water was in de badkamer. Dit is onnodig veel waterverspilling . Menukaart zou wat uitgebreider mogen.

Diner is veel beter na eerder teleurstellende ervaring te hebben afgelopen zomer.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Dramatisch deze keer!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Na een eerste fijne ervaring is er deze keer een heel nare ervaring opgetreden. Nadat wij de laatste keer zijn uitgecheckt en de keer daarop weer wilde inchecken voor een overnachting, werden wij totaal onverwachts aan de receptie uitgemaakt voor dieven , leugenaars en vandalen. We werden beschuldigd van het stelen van 2 stenen mokken , het roken op de kamer, en het vernielen van de waterkoker op de kamer. Wij zijn hierdoor echt aangedaan en ons van geen kwaad bewust, mijn vrouw rookt maar doet dit altijd buiten en binnen kan ook helemaal niet want er hangt een rookmelder. De 2 ontvreemde drinkbekers die hebben wij zo wie zo niet aangetroffen op de kamer en hebben zelf plastic bekers gebruikt die we altijd bij ons hebben. De waterkoker konden we haast niet gebruiken omdat deze was gebruikt om melk te koken wat te zien was aan de dikke laag vastgekoekte aangebrande melklaag op het verwarmingselement. Dat dit hotel de zaken niet op orde heeft en steken laat vallen en deze fouten daarna neerlegt bij de hotelgasten en deze zelfs echt beschuldigd van deze feiten terwijl er ook nog gasten achter ons stonden te wachten, dat vinden wij schandalig en van een zeer laag niveau!! Dat dit zomaar kan gebeuren en dat daarna wordt verteld dat we niet meer welkom zijn in dit hotel is iets wat we anderen graag willen besparen en ons advies is dan ook om dit hotel te mijden om zodoende problemen te voorkomen voor iedere toerist of zakenman cq vrouw!!!! Echt zwaar beneden maats!!!

De ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Uitstekend liggende locatie, en ZEER vriendelijk personeel,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets alleen dat badkamer gedateerd was , maar geen reden niet meer te komen. Vloerbedekking in restaurant en gangen is eigenlijk aan vervanging toe.

het zeer vriendelijke personeel, en het verzoek dat we hadden een kamer op begane grond ivm honden was zeer goed gehonoreerd. Komen zeker terug, tijdens ontbijt kregen zelf honden een koekje

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

slapen slecht, de rest prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het bed was echt slecht. Kuilen en veel te zacht.Dit hebben wij gemeld, de medewerkster zou het de manager melden. Bij uitchecken vroeg zij: en was alles goed, " buiten de slechte bedden " om. Wij waren perplex. In een hotel kom je toch juist om lekker te slapen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Uitstekend hotel gelegen aan het Veluwemeer.

Geen minpunten

Kamer zag er zeer netjes uit. Een uitstekend uitgebreid ontbijt. Diner van de menukaart, was goed. Vriendelijk personeel / bediening. Prachtige uitvalsbasis voor mooie wandelingen op de Veluwe / Oostvaardersplassen.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Een hotel voor fietsuitstapjes. En hartelijk personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De bedden waren te zacht. Het geluid van de snelweg.

Op de kamer stond een heerlijke bank. Verder was het ontbijt prima. De locatie ook geweldig om fietstochten te maken. We komen hier a.s. zomer zeker terug voor een fietstocht.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Makkelijk aan de snelweg en toch mooi uitzicht aan het water. Krap tweepersoons bed. Matig matras
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dat je apart moet betalen voor het wellness deel zonder dat dit vooraf duidelijk op de site staat. Site is sowieso niet duidelijk

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Korte overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs voor een ontbijt is gewoon echt duur (Euro 16,00). Ook bij aankomst meteen aan de receptie vooruit betalen is niet echt klantvriendelijk.

Service was goed. Eten was van goede kwaliteit. Kamer was ruim maar wel wat gedateerd. Wel schoon.

Prachtige locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prachtige locatie aan het Veluwemeer! Vriendelijk personeel, ruime keuze bij het ontbijt en op zondag kun je gebruikmaken van de 'lazy sunday' waarbij je voor een meerprijs van 15 euro tot 17.00 op de hotelkamer kunt blijven.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Na een slechte ervaring afgelopen zomer veel verbeterd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt verschilt nogal per dag en er is bijna geen bediening aanwezig hier door blijven er veel gebruikte tafels achter en worden niet afgeruimd.(rommelig)

Na een slechte ervaring afgelopen zomer veel verbeterd. Complimenten voor de keuken en bediening.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Prima locatie en prijs kwaliteit in verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamers mogen ook gerenoveerd worden in dezelfde stijl als het restaurant.

Ligging is mooi en de delen van het hotel die gerenoveerd zijn prima. Kamer was groot met mooi uitzicht op het meer.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Personeel was heel vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was heel vriendelijk. Echt een aanrader. 's Avonds bij een wijntje een heerlijk borrelgarnituur was perfect. We komen zeker weer eens. Ook de sauna voor maximaal 2 personen is voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 30 november 2016

Heel slecht. Betaald voor ontbijt en comfort. Geen van beide was aanwezig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt buffet bijgeboekt was er helemaal geen ontbijtbuffet!!!! €30,- betaald voor 3 veel te harde droge broodjes met een boordje kaas. De bedden waren slecht. Badkamer slecht en heel oud. Geen twee persoonsbed terwijl dat wel in de reservering stond. Nee dit echt nooit meer!

Het uitzicht

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Natuurpracht aan het Veluwemeer!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik zal de volgende keer kiezen voor 2 enkele bedden, het gekozen dubbele bed was echt smal. Maar dat zijn uiteraard persoonlijke voorkeuren. Het doet niet af aan ons verblijf in het hotel, dat was verder echt prima!

Locatie pal aan het Veluwemeer, ontzettend mooi! Maar ook Amersfoort is het bezoeken waard en Hof Ter Loo, richting Apeldoorn is prachtig. Ontbijt is goed, alles aanwezig. Hotel kan hier en daar een "opfrissinkje" gebruiken, het betreffen echter kleine mankementjes. Het voltallige personeel is super-vriendelijk: van aan de balie, in het restaurant maar ook de toevallige ontmoeting van een kamermeisje op de gang; allemaal welgemeend hartelijk! Super!

• Beoordeeld op: 11 november 2016

goed voor één nacht op doorvaart
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel wordt gerenoveerd en dat is ook wel nodig. Het restaurant was matig. Een zalm met een vieze grondsmaak die we voor lief moesten nemen. Het restaurant wenste de deuren vroeger te sluiten ondanks dat het betrekkelijk groot aantal bezoekers..

Het ontbijt was goed. We waren op doorvaart met de boot en daarvoor is dit hotel prima.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Rustig en sober
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was sober en een beetje slordig. Jam en pindakaaspotjes , dat kan toch netter. Naar boter en beschuit moeten vragen om 8.30 uur terwijl er 3 personeelsleden rond liepen. (Moest nog uit de voorraad komen).

Rustig hotel , thee en koffie vrij verkrijgbaar, prima kamer met losse douche.

Omschrijving Postiljon Amersfoort.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Last van mijn rug door te harde matrassen. Het uitzicht werd belemmert door een paar bomen (niet dat de bomen weg hoeven, maar toch).

Ontvangst en verzorging personeel. Ontbijt

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Verouderd
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel heeft dringend een opknapbeurt nodig, zowel van binnen als van buiten. Het geheel toont verouderd. De gangen naar de kamers zijn donker en sfeerloos. Kamer en badkamer zijn ook verouderd (comfortkamer). Slecht bed en waardeloze waterstraal in douche. Geen minibar op kamer. Al met al geen 4 sterren waard wat ons betreft.

De ligging van het hotel direct aan het veluwemeer is prachtig. Personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Wij komen volgend jaar terug 👍
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was matig onderhouden..