Beoordelingen over Hotel Okura Amsterdam – The Leading Hotels of the World 5-sterren

Ferdinand Bolstraat 333, Amsterdam Oud-Zuid, 1072 LH Amsterdam, Nederland

#51 van de 446 hotels in Amsterdam

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Negomi en netheid van de kamer
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer was bloedheet door de zon, ondanks scherm. Fiets huren duurde lang. Bar boven te druk om drankje te doen.

Negomi en netheid van de kamer

Wij hebben voor 850,- met twee personen gegeten in Ciel Bleu...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hebben voor 850,- met twee personen gegeten in Ciel Bleu en ook geluncht in Serre en overnacht en dan krijg je 40,- parkeerkosten. Belachelijk voor 1 nacht en zeker niet klantvriendelijk.

Het hotel heeft een 10
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Japans sterrenrestaurant Yamazato gevestigd in het Okura Amsterdam krijgt een 1 voor de moeite, de Michelinster zou per direct ingetrokken moeten worden!

Het hotel heeft een 10

Meer van verwacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is zeer prijzig en weinig bijzonder. Had ik meer van verwacht. Kamer was vrij gehorig, ik kon de buren goed horen.

Kamer is comfortabel en het hotel op zich ook. Fijne douche, goed bed. Parkeren bij het hotel gaat ook goed, tegen een schappelijke prijs.

geweldig
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

dit is nu de 2e maal dat ik hier verbleef en wederom was alles tip top in orde! Het ontbijt was heerlijk! De kamers zijn super comfortabel! En het personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam!

zeer vriendelijk personeel alsook in het Serre restaurant
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking is zeer prijselijk alsook het feit dat je voor drankje in Welness gedeelte dient apart te betalen

zeer vriendelijk personeel alsook in het Serre restaurant

Dat ik er al 8 dagen sliep en dan wou ik 2 dagen verlengrn...
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

Dat ik er al 8 dagen sliep en dan wou ik 2 dagen verlengrn en zeggen hotel vol is sorry ben een vaste klant van ze dus slecht buitenland gaat het anders dus denk 2 x na als ik wel er weer zou slapen al kom ik et al jaren

Tophotel met zeer goed uitgeruste kamers en zeer vriendelijk...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tophotel met zeer goed uitgeruste kamers en zeer vriendelijk personeel. Restaurant Sazanka is een echte aanrader, eigen chef met showcooking per 8 personen!

Leuk
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

Spa ging op zaterdag pas op 10u open, terwijl op de site staat dat het in het weekend om 8u opent, waardoor we er amper gebruik van hebben kunnen maken. Kamer kon wel iets moderner en ruimer (had executive room)

Service Uitzicht van kamer

Heerlijk hotel met veel faciliteiten.
    • Superior Suite

We hadden een kamer inclusief ontbijt geboekt en dat was niet bekend bij het hotel. Dat gaf enige verwarring bij de receptie. Zowel bij het inchecken als bij het uitchecken. Ik vind dat als de verwarring al tijdens het inchecken is opgelost ik dat niet nog een keer bij het uitchecken opnieuw aan een ander receptionist moet uitleggen. Zeer ongemakkelijk! We hadden een diner in de 'Serre' gereserveerd. De kaart viel daar enorm tegen. De porties waren klein en het eten was oké. De bediening was gehaast en had weinig oog voor de gasten. We moesten steeds aandacht vragen als we iets wilden bestellen. We hadden een supplement besteld maar die waren ze gewoon vergeten. Om het goed te maken hadden ze die niet op de bon gezet zeiden ze. Maar die hadden we niet eens gekregen! Wel hadden ze 2 extra glazen wijn op de rekening gezet die later weer gecorrigeerd moest worden. Erg slordig allemaal.

De spa was goed. De massages die we geboekt hadden waren heerlijk. Je wordt daar echt in de watten gelegd! Het ontbijt was zeer uitgebreid! Er was een Japans ontbijt, cruesli, croissants, verse sappen, echt heerlijk!

Mooi luxe hotel, maar pas op dat je niet zonder overleg een kleinere kamer krijgt dan geboekt.
    • Executive Junior Suite

We hadden via booking.com een executive junior suite geboekt (en bedrag al afgeschreven op credit card). Maar we kregen zonder overleg een gewone kamer op 4e etage. Hier kwamen we zelf achter. Bij navragen was het hotel vol en kon de jongen achter de balie niks voor ons doen. Pas toen we op het punt stonden om dan maar naar huis te gaan kon er ineens wel een executive junior suite geregeld worden. Met city view. Wij hadden een gewone executive junior suite geboekt. Je moet dus zelf goed in de gaten houden of je niet opgelicht wordt! Dat geeft wel een nare bijsmaak aan zo’n luxe hotel.

Mooi groot zwembad. Mooi uitzicht vanuit de kamer. Ruime suite.

goede Locatie. Kamer basic, personeel jong en onervaren
    • Executive Junior Suite met Uitzicht op de Stad

Bij inchecken was kamer niet klaar. Voor zo’n bedrag en zo’n hotel kan dat eigenlijk niet. Personeel jong en onervaren. Kamer niet mega luxe, terwijl executive. Nog even en out-dated.

Geweldige locatie met personeel die je met charme behandelt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeer fee is aan de prijs

Kamers zijn sfeervol ingericht en van alle gemakken voorzien, geweldig uitzicht over Amsterdam, fijne ligging , nabij winkels , horeca en ov. Personeel zeer vriendelijk en respectvol naar ieder die hier te gast is

Leuk hotel, vooral uitzicht over Amsterdam vanuit de kamer, maar heel duur

40 euro/nacht voor parking wagen is heel duur ontbijt is duur maar wel ok

Vriendelijkheid personeel mooie kamer met mooi uitzicht leuk zwembad sauna, stoombad niet groot maar wel in orde

Afgelopen zaterdag hebben wij de verjaardag van mijn vrouw...
    • Superior Suite

Afgelopen zaterdag hebben wij de verjaardag van mijn vrouw gevierd. Na het plaatsen van een opmerking tijdens het reserveren van een tafel bij het Japanse Yamazato restaurant, ontving ik vrijwel direct een email. Hierin werden een aantal mogelijkheden aangegeven om de gelegenheid bijzonder te maken. Besloten om een taartje en een grote bos rozen bij het dessert te laten komen. Daarnaast hadden we een upgrade van een executive suite naar de presidential suite gehad. Dit is natuurlijk altijd leuk. Het complete personeel van het hotel en tevens die van het restaurant verdienen een groot compliment. Wij hebben genoten van ons bezoek!

Goed hotel, maar wel toe aan een update.
    • Superior Suite

Het hotel mist wel wat frisheid; het is niet meer echt van deze tijd.

Het is een goed hotel, zondermeer. Meerdere restaurants, leuke ligging, lekker zwembad, aangename ontvangst.

Waanzinnig!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De hele entourage in het Okura is fantastisch, je voelt je een prinses! Het uitzicht over Amsterdam is om stil van te worden, zo mooi! Wij hadden een executive kamer op de 17de verdieping. Mijn man was jarig en het Okura had gezorgd voor een felicitatie kaart met lekkere macarons. Erg attent!

heerlijke luxe plek om bij te komen van een drukke dag in Amsterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

voor een 5 sterren hotel mag er wel wat kritischer gekeken naar details; bordje voor de nooduitgangroute etc. hangt scheef aan de deur. De ramen aan de binnenkant zaten vingerafdrukken etc. op; moeten dus nodig gewassen worden. Ook was de deur aan de binnenkant niet secuur schoongemaakt; je zag de veegvlekken op de deur; doek was denk ik niet helemaal schoon of niet goed nagewreven..

heerlijk hotel, personeel top, gastvrij en super vriendelijk.. Wel jammer dat sommigen alleen Engels spreken. Prima kamer op de 16e verdieping. Schoon, compleet en comfortabel. Heerlijke bedden. Prima ontbijt. Geweldige restaurants en entourage

Fantastisch hotel. Jammer dat onze getrainde bordercollies niet mee kunnen in restaurant, bar enz...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze begeleidingshonden niet welkom in restaurant, bar en bij ontbijt. Erg jammer! Parkeren 56 euro voor 14 uur.

Ontbijt was fantastisch . Upgrade naar kamer was top!

Geweldig hotel!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Temperatuur op de kamer is aan de hoge kant.

Geweldig hotel! Voorzien van alle luxe en vriendelijk personeel. Wij hebben bij Sazanka gegeten, fantastisch!! Ruime keuze bij het ontbijt. Spa en zwembad heerlijk!! Lounge op 23 etage fantastisch uitzicht. Enorm genoten van ons verblijf!! Zeker voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Hoog niveau, maar jammer van de feest vierende groep boven ons.

Hotel is erg gehorig.

We hebben erg veel last gehad van een feest vierende groep boven ons, en de hele nacht niet geslapen. Dit is uitstekend opgelost door receptie door meteen alle ontbijt gratis te zetten !!!

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

• Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

De kamers mogen voor die prijs wel iets moderner. Radio via de tv is al 20 jaar hetzelfde. Had ook gekund via iPad of met je telefoon ergens heen streamen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

ontbijt prima,executive junior suite groot en mooi uitzicht...
    • Executive Junior Suite

weinig of geen mogelijkheid om kleine snacks te krijgen,wel in de executive lounge ,maar te weinig ,vlug op. parking 40 euro per nacht is overdreven,bij deze kamerprijzen zou de parking inbegrepen moeten zijn

ontbijt prima,executive junior suite groot en mooi uitzicht nu 6e verdieping,verleden keer 18e was mooier qua uitzicht

Fantastich verblijf in luxe hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Parkeergelegenheid

menu in restaurant Serre was wel erg eenvoudig, niet spannend, we hadden hier meer van verwacht. Eten op zich was er prima en zeer goede service. Dat dit concept niet goed werkt getuige er ook van dat dit restaurant op zaterdagavond grotendeels leeg is.

Mooi hotel met fantastische restaurants en panoramische bar. We hadden dit hotel daarom ook uitgekozen zodat we onze dochter 's avonds in bed konden leggen en mijn vrouw en ik uitgebreid konden genieten van alle faciliteiten. Deze keer in Sazanka gegeten, wat een feestje !Dit alles op loopafstand van bezienswaardigheden in de stad

Stay with the most friendly hotel in Amsterdam
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen) met Toegang tot Nagomi Health

Verlichting was niet ideaal volgens mijn wensen maar ok, geen probleem. Koud-warm aanduiding op kranen omgekeerd. Was verwarrend en eigenlijk zelfs gevaarlijk. Iets dat dient rechtgezet te worden.

Uitermate vriendelijk personeel dat met volle overgave alles doet voor de beste service. Heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet waar je alles kan krijgen wat je wenst. Fijn zwembad. Goede roomservice. En mijn zoon kreeg als verrassing een verjaardagstaartje op de kamer. Hoe attent! Zeker wetende dat de bediende zelf bij de check-in had opgemerkt dat hij pas verjaard was.

fijn prettig en schoon hotel
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Sauna is ons gezegd dat het met badkleding verplicht is. Het bleek dus alleen zonder badkleding te zijn. dat had wel beter gecommuniceerd mogen worden.

ontbijt prijzig maar wel zeker de moeite waard, erg goed ontbijt.

Perfect locatie, maar voldeed deze keer helaas niet aan de hooggespannen verwachtingen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was wat aan de kleine kant, In de minibar stond een half lege wijnfles en na contact met de receptie hierover bleek de halve fles wijn nog steeds in de koelkast terwijl housekeeping toch echt in de kamer was geweest.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Fijn om alles onder 1 dak te hebben.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg gedateerd. Je betaalt een behoorlijk bedrag en dat is niet erg, maar het lijkt alsof je een jaren 70 kamer binnen loopt. De prijs verhouding lijkt dan ook wat scheef te gaan, zeker ook omdat het niet direct in het centrum ligt.

Heerlijk gegeten, wat een fijn om zulke top restaurants bij elkaar te hebben. De vriendelijkheid van vooral het Aziatische personeel was geweldig. De Nederlandse staff kwam wat arrogant over. Enorm fijn om alle faciliteiten onder 1 dak te hebben.

Comfortabel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijtbuffet was prima maar gezien de status van het hotel en de prijs had ik er meer van verwacht met meer keuzemogelijkheden en finesse. Heb elders betere ervaringen.

Mooie en schone kamer.

Een feestje!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hele verblijf was een feestje. Helaas was het wat mistig waardoor het uitzicht vanaf de executive lounge beperkt was. Heerlijk gezeten en een drankje gedronken. Nadat we 's avonds terug kwamen stonden onze slippertjes klaar. Heel fijn bed en uitgebreid overheerlijk ontbijt. Kortom een feestje.

Totale ontspanning
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is vrij duur. Fitnessruimte is beperkt voor krachttraining. Kamer was vrij warm, overdag is dat fijn maar ‘s nachts niet.

Stille kamer met goede voorzieningen. Gastvrije behandeling door het personeel, ze zijn flexibel en denken met je mee. Fijne sauna en whirlpool.

Heerlijke nacht weg in een geweldig hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

Ik vond in het hotel dat de schoonmaaksters hier en daar wat plekjes zijn vergeten. Zeker de vitrines naar het zwembad toe.

De kamer is heel erg mooi, je kunt in bad zitten en van het uitzicht genieten. Verder ook heerlijke koffie op de kamer.

Voor herhaling vatbaar :-)
    • Superior Suite

Was veel te warm op de kamer ... minimum temp was 22 graden. Kamers zijn niet overdreven ruim maar voldoende ( executive suite ) Brand gat in stoel op de kamer van sigaret of sigaar ( non smoking ?? )

Full mini bar... Coffee and thee... Wifi gaat als een malle dat was super.. Personeel is bijzonder vriendelijk en attent. Er zijn veel personeels leden die buiten het “corporate” aardig zijn echt heel vriendelijk en leuk zijn.. heerlijk gegeten in Sazanka ....

ontbijt was super, ambiance perfect
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

erg warme kamer, airco moest aanblijven in de nacht. omdat deze veel geluid maakt is dat niet bevorderlijk voor je nachtrust

ontbijt was super, ambiance perfect

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Heel goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt verliep chaotisch, er was te weinig personeel wat best raar is want je weet natuurlijk als hotel hoe hoog de bezetting is. Parkeren in de parkeergarage is relatief duur. Wij hebben 40 euro betaald en minder dan 24 uur geparkeerd. En dan nog een piepklein minpuntje, de rij bij het uitchecken was gigantisch lang.

Het personeel is supervriendelijk. Het uitzicht geweldig, de kamers zijn comfortabel. De ligging van het hotel is perfect.

Teveel geld voor de geboden hotelkwaliteit.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

Alles ziet er toch een beetje gedateerd uit op de kamer, met een styling anno 1995. Weinig Japanse stijlelementen (gemiste kans). Een airco die je wel uit moet zetten wil je rustig slapen. En een raam dat maar op een miniem kiertje kan, wellicht sinds Herman Brood het raam iets te wijd openzette in een nabijgelegen hotel. Als Japannofielen raden wij het ‘traditioneel Japanse’ restaurant Yamazoto ook af: met room, broccoli en jacobsschelpen gevulde sinassappels is net een brug te ver. In Japan eet je in een ryokan op het platteland al beter en creatiever. En besteed je er een bijna 900 euro aan een te dure kamer en een chefs menu in een sterrenrestaurant, is het dan echt nog nodig de parkeerkosten ook door te belasten a 40 euro?

Een heerlijk bed in een redelijk grote kamer (we kregen een automatische upgrade) en uiterst vriendelijk personeel. En zo’n enorm geinig (en hygiënisch) Japans toilet, met water en een föhn voor ‘daar beneden’. Onwaarschijnlijke keuze aan 3 verschillende sterrenrestaurants en een bistro met een Bib Gourmand, ongekend voor Nederland. En wat een fantastische rijke, bijzondere en veelzijdige sakés hebben ze er.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

zalige ervaring , aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de nacht overlast gehad van de kamer naast ons rond half 4 s'nachts 2x moeten bellen voordat de beveiliging langs ging en het rustig werd... dit was wel een min puntje tijdens ons verblijf. Had verwacht dat er een soort van compensatie zou komen . is wel het enige minpunt.

net personeel, mooie schone kamers, lekkere lay down service. Een enorm fijn hotel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Zalig!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het vertrek werden we geconfronteerd met een hoge rekening. Uiteindelijk goed opgelost door Okura maar daardoor het duurde veel te lang!!

Heerlijk hotel met prachtige kamers! Hele fijne welness en zwembad.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Mooi hotel maar voor de kamer zelf hoef je hier niet te boeken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kort bed, kon niet met douchen onder de douchekop staan ivm laag plafond, terwijl ik maar 1.90 ben. Stootte ook hoofd aan de lage nooduitgang bordjes in de gang. Minibar 7,50 voor een water erg prijzig. Kleine kamer ondanks upgrade naar executive. Dit was niet terug te zien in de kamer. Erg gedateerd

Mooi uitzicht vanaf de 20e verdieping. Goede service, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Wederom goed verzorgd!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een bekende plek voor ons! Extra lovende woorden ditmaal voor de charmante, correcte en uiterst proffesionele dames in de bar! Ze gaven blijk van herkenning, interesse met een ontspannen en persoonlijke touch. Chapeau!!!

Een beleving op zich.
    • Superior Tweepersoonskamer (1 of 2 bedden) met stadszicht

De reservering was niet goed verwerkt. We kregen een pittige rekening die niet overeen kwam met het bedrag dat door Booking bevestigd was. Jammer.

De hele entourage. Ontvangst, de kamer met uitzicht over Amsterdam en heel vriendelijk personeel. Luxe zoals het hoort te zijn. Een top hotel!

Zeer goed ontvangst, goed en professioneel personeel. Housekeeping was slordig.

Kamer niet in orde.

kamer was niet in orde bij aankomst, producten waren niet bijgevuld na laatste gasten. Kussens vergeten op het bed te leggen....... wc functioneerde niet goed. We hadden een krant besteld voor ochtends, maar die waren ze vergeten. Alles wordt wel met een glimlach opgelost.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ontspannen
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is prettig, maar sommige dingen boteren niet helemaal. Het personeel is vriendelijk, maar luisteren half..hierdoor ontstaat er miscommunicatie tussen klant-personeel en het personeel onderling. Kamers hebben goede voorzieningen, onze kamer rook niet fris (riolering). Het voelt alsof het hotel in 2005 is blijven hangen, een beetje oubollig. We verbleven in een 'executive kamer'.

De uitstraling en het interieur van het hotel is prettig. Het ontbijt was fantastisch en het eten bij yamazato was gezellig. Het eten is wel traditioneel, verwacht dus niet een smaakexplosie..

Centraal gelegen hotel met goed ontbijt en mooi zwembad, verder niks bijzonders.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg warme deken, wij konden er niet door slapen... Verder door een foutje van ons tijdens de boeking ineens moeten bij betalen, waardoor een extra hoge kamerprijs.

Heerlijk ontbijt

We hebben genoten van het verblijf!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ramen in de kamer waren aan de buitenkant erg smerig. Dit was wel jammer i.v.m. het schitterende uitzicht over Amsterdam.

De service gerichtheid van het personeel.

Sublieme culinaire ervaring in Yamazato!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ontbijtlzaal is zonder daglicht - geen vensters en ook geen mogelijkheid om buiten te ontbijten bij mooi weer bijv in de Serre

Restaurant Yamazato was subliem met zeer hartelijke ontvangst en bediening

6 sterren
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Parkeergelegenheid

Jop een fantastische sommelier bij Ciel Bleu Hartelijke bejegening door Nynke bij de receptie Zelden zoveel vanzelfsprekende vriendelijkheid en dienstverlening gezien. Altijd persoonlijk en nooit afstandelijk. Absoluut top

Steengoed én zeer sfeervol hotel!

Niet van toepassing.

Wij komen al jaren logeren bij Okura en steeds weer worden we getroffen door de heerlijke sfeer, de fantastische restaurants en de buitengewoon servicegerichte mederwerkers.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

De start was verkeerd, het hotel was verder goed
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Omdat ik geen creditcard bij me had, moesten we 200 euro borg betalen, terwijl de hotelkamer al betaald was. Op zich vond ik dat een slechte service.

De rust in het hotel, terwijl het in zo n grote stad ligt

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden hard en klein, en er komt veel daglicht binnen, gordijnen slecht.

Parking goed, fijne badkamer met tv (zenders zouden een keer fatsoenlijk ingesteld mogen worden)

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Luxe dagje weg en heerlijk japans diner in Sazanka.

Badkamer is wat warm

Ruime kamer, goede voorzieningen, aardig personeel, goede badkamer, makkelijke douche, goed bed, goede restaurants en goed ontbijt

Zalig er even tussenuit
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Kwaliteit v TV id badkamer. Afstandsbediening vr TV in bed werkte niet maar genoeg leesvoer mee 😉

De upgrade was een super verrassing! De restaurants zijn van topkwaliteit. Zeer aangename loungebar op 23ste verdieping.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Zeer goed
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Het aanspreken in het engels terwijl je in Nederland bent 😏 begrijpend dat er een multicultureel clienteel het hotel bevat .

Het feit bij de minste opmerking werd er ook effectief zeer snel gereageerd.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Teleurgesteld
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco was defect, op vraag voor actie kwam er geen reactie, op een vage belofte van een mogelijke upgrade bij een volgend bezoek na. Badkamer was niet net, niet het niveau dat je in deze klasse van hotel kan verwachten.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Te veel betaald voor middelmatig hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Parkeergelegenheid

De kamer was niet zoals gehoopt. Haar in de douche van de vorige hotelgasten. Vlekken op het dekbed . Vlekken op de overgordijnen . Niet meteen wat je verwacht van 5 sterren ... jammer maar te veel betaald voor dit hotel.

Het hotel was zeer mooi en vriendelijk ontvangst . Jammer genoeg stonden we aan het onthaal direct met een probleem . Dubbel moeten betalen omdat er iets niet correct was met de betaling. Desondanks het geld wel meteen van de rekening was .

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Het hotel was in orde, goede service.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Maar dat mag dus wel voor die prijs en uiteindelijk was de prijs toch wel duurder dan voorzien daar er hier en daar nog vanalles bij kwam...bv. voor die prijs mag de parking wel inbegrepen zijn....Ontbijt was lekker maar ook weer extra voor betaald... Dus kwaliteit was goed maar je betaald er ook voor dus ja das wel een minimum dan...Toch beetje erover...

Het hotel was in orde, goede service...

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Allereerst, het uitzicht maakt dit hotel voor Nederlandse...
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

Sommig interieur enigszins gedateerd.

Allereerst, het uitzicht maakt dit hotel voor Nederlandse begrippen uniek. (Vooral vanaf onze kamer op de 22e verdieping) Verder waren onze ervaringen bij de restaurants Ciel Bleu en Yamazato voortreffelijk, voornamelijk door het uitstekende eten en de service. Ook de algemene service in het hotel was super, waaronder behandelingen in de Nagomi Spa. Alles is hier in het hotel te vinden, je hoeft er niet uit. Zeker een aanrader en een plek waar wij zeker zullen terugkeren!

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Ideaal voor zaken, vlakbij RAI, prettige wijk (Zuid en De Pijp)
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamers, slechte airconditioning, house keeping kan beter (bij aankomst imprint van iemand die op het bed gezeten had), vuile buitenkant vensterramen.

Fijne sfeer, behulpzame staff, chique uitstraling, mooi zwembad en wellness. Wel te weinig bedden aan het zwembad. Prettige omgeving.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Zo'n ervaring gun je iedereen - fantastisch!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De inrichting/look&feel van de bar op de 23e verdieping paste niet helemaal bij de rest van het hotel/sfeer. Maar personeel en drankjes daar waren top!

Personeel, ontbijt op de kamer, Yamazato

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Heel vriendelijk personeel en mooi hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Minpuntje is dat verschillende leden van de staf geen Nederlands spraken We hadden omdat dit onze huwelijksreis was een flesje drank gekregen maar dit was over tijd

Heel vriendelijk personeel en mooi hotel

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Benadert de perfectie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen) met Toegang tot Nagomi Health

Voor 5 sterren en deze kostprijs te veel geluid van badkamers en waterleidingen naburige kamers. Daar zijn we alle 4 's nachts meermaals van wakker geworden.

Ontbijt was geweldig, kamer vroeg beschikbaar, spa is zalig, de geschakelde kamers waren zeer luxe. Enfin, formidabel en mooi hotel, behalve het lawaai van de buren.

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen) met Toegang tot Nagomi Health

Ontbijt kon specialer, was typisch Engels ontbijt verwachtte iets meer Japans. Uitleg over bar of mogelijkheid om s'avonds iets te drinken ontbrak

Ontvangst bij aankomst, bedden, restaurant

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Heerlijke avond en nacht.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vind het apart dat als je zo'n dure kamer boekt je daarnaast nog zoveel geld moet betalen voor je parkeerplek. Voor 1 nacht moesten we nog €40,- extra voor parkeren betalen.. en dat terwijl je al €270,- voor een nacht betaald hebt.

Ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Heerlijk bed!

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Goede kamers maar zeer slecht ontbijt voor héél véél geld.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel slecht was het ontbijt wat resulteerde dat wij met nog twee andere groepen (8 man in totaal) de tweede morgen ergens anders op een 500 meter van het hotel van een heerlijk ontbijt genoten onafhankelijk van elkaar. Tafels niet opgeruimd, brood al gesneden en uitgedroogd op het buffet, koffie niet lekker en dat voor € 29,50 per persoon. Schandalig. Het was de manager die zo nu en dan even een bordje zelf kwam opruimen van tafels om ons heen. Maar sturing geven aan de hoeveelheid personeel (dit waren er meer dan voldoende) wat daar rond liep, niet dus. Verder werden de kruimels van de tafel gewoon op de grond gegooid met een vaatdoek. Mooi voor zo'n duur hotel.

Mooi hotel met goed personeel en het eten in het restaurant de Serre was goed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijk weekend gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik moest lang zoeken naar de knop om de gordijnen in de badkamer naar beneden te doen.

Goede ontvangst, vriendelijk personeel. Kamer is gratis geupgraded. Kamer was super. Lekker gegeten in de restaurants in het hotel. Voor mij was de spa ook 1 van de redenen om naar dit hotel te komen. Spa behandelingen zeker aanrader. Fijn de krant die aan de deurpost hing.

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Zeer luxueus, gastvrij, mooi en comfortabel hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel is super maar dat zie je ook terug in de prijs. Maar dat is erg subjectief wellicht. Verder geen noemenswaardige minpunten.

Ontzettend luxueus en comfortabel hotel. Zeer vriendelijk, gastvrij en zorgzaam personeel.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

zeer vriendelijk personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

details zoals: Lamme douchekop Te harde matrassen en geen vervanging mogelijk Kamer thermostaat deed het eerste nacht niet. superwarm.

zeer vriendelijk personeel. goede locatie in amsterdam.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Prima verblijf in Okura met een schitterend uitzicht!
    • Executive Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Uitzicht op de Stad

De sauna was klein, het baliepersoneel was erg zakelijk. De spa was gesloten. Het eten was erg prijzig.

Het uitzicht was prachtig, de kamer zeer luxe, het eten heerlijk. Erg fijn bed!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Het personeel is perfekt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hygiene. Het toilet, de pot, op onze badkamer was bijna zwart ipv wit. Beneden in de hal stroomde 1 toilet , vol papier, bijna over. Heb dit gemeld bij de receptie. Deur bezemhok stond open, doet afbreuk aan deze ruimte. Verder miste ik de welkomstkaart en het kersttaartje van vorig jaar. Kleine attentie, maakt het verschil. Ontbijt vinden wij te duur en hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Het personeel is perfekt. Zeer vriendelijk en deskundig

Aanrader
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bar op 23ste is niet zo groot en dus weinig plaats.

Het ontzettend vriendelijk personeel en het lekkere eten. Ontbijt maar vooral het schitterende Sazanka.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

Slechte informatie, communicatie tussen booking en okura en beroerde afhandeling

Slecht geinstrueerd personeel. We moeten veel geld teruggestort krijgen we hebben nl dubbel ontbijt en parkeren moeten betalen anders konden we niet uitchecken.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Service en ontbijt perfect.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- kamer erg warm, ook na airconditioning in de avond werd de kamer in de nacht opnieuw erg warm om onduidelijke reden - TV: beeld erg slecht. Wel is 2x iemand geweest om dit op te lossen (na eerste keer werd verteld dat het opgelost was, maar dat was niet het geval), is niet gelukt uiteindelijk.

Service en ontbijt perfect. Diner Ciel Bleu fantastisch!

uitstekend voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

lang wachten met inchecken en dat kon pas om 15.00 uur ipv. 14.00 uur zoals op de bevestiging en Amsterdam oud zuid is een leuke buurt.

Congierge service was perfect.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Japans Restaurant geen ster waard! Sushi zeer lekker, hoofdgerecht ondermaats. Sfeer resto kan ook beter.

Comfort badkamer + kamer, netheid, vriendelijkheid personeel. Uitstraling hotel. Ontbijt ook meer dan ok.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Normaal altijd goed maar na 5 x een verblijf hier was dit de laatste x
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

hygiene en de badkamer deur was defect de concierge kwam deze wel gelijk proberen te repareren maar was na aankomst in onze kamer nog steeds niet goed.

Vrij lastig met inchecken, ondanks dat alles al betaald was