Beoordelingen over Hotel Old Dutch 3-sterren

Haven 142, 1131 EW Volendam, Nederland

#3 van de 10 hotels in Volendam

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

Hotel is erg gehorig, was voor ons niet erg storend.

Prijs kwaliteit verhouding was prima. Mooie locatie, om ondernemend bezig te zijn, o.a. naar Amsterdam.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het ontbijt was TOP!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik had een kamer met meerzicht geboekt! Last minutes, dat is waar! Maar we hebben de prijs voor zo'n kamer betaald en helaas maar een standaardkamer gekregen. Om de zee te kunnen zien, moest je op de bureau van de kamer staan! In de badkamer kon je bijna niet bewegen. Geen stopcontacten rond het bed. Om naar het toilet te gaan, zat je half onder de wastafel! Geen zeteltje op deze kamer! Ik ben nochtans al vaker in dit hotel geweest en was altijd zeer tevreden. Maar dit kan echt niet voor de prijs die we hebben betaald. Deze kamer was deze prijs niet absoluut niet waard!

Het ontbijt was TOP! En proficiat voor de dame die helemaal alleen het ontbijt verzorgde in de zaal. Het was behoorlijk druk en zij moest het helemaal alleen doen! Maar ze deed dit prima!

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

locatie midden in het centrum met prachtig uitzicht
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kleine plastic verpakkingen shampoo in de badkamer kun je makkelijk vervangen door grote dispenser, beter voor t milueu. Bij het ontbijt staat een thermosfles koffie. Een espresso kan tegen meergeld worden besteld. Niet erg gastvrij

We keken uit over de haven met prachtige zonsopkomst

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De kamer, super mooi uitzicht, het eten was heerlijk.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het personeel in het restaurant was wat onverschillig. En bij het ontbijt werd naar ons geroepen dat t niet de bedoeling was om daar te zitten er werd geen alternatief geboden! Voor ons geen probleem verder. De schoonmaaksters van de kamers hadden een stevige woordenwisseling tijdens hun werk in een kamer verderop die wij in onze kamer letterlijk konden volgen!

De kamer, super mooi uitzicht, het eten was heerlijk. Centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De ontvangst. Niemand achter de receptie en het duurde nogal lang voor we werden geholpen.

Mooie kamer met uitzict op de haven en het water. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Leuk hotel voor een bezoekje aan volendam

De badkamer is wat aan de krappe kant, vooral de ruimte op het toilet. Als je geen maatje 36 bent, zit je al snel klem tussen de radiator en het muurtje. Dit zou wel wat ruimer mogen. Ook misten we een kapstok in de kamer voor het ophangen van jassen.

Goede bedden, heerlijk en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Verder wel genoten.

Geen lekker hoekje om savonds beneden te zitten.het ontbijt viel tegen.spek aangebrand.koffie thermoskan geen warm brood .Fruit eerste dag oud.. tafel niet gedekt. Ontbijten op de kale tafel.niet mooi opgesteld.jammer hadden het anders verwacht..

De bedden.lagen goed. Dinee ook prima.

Mooie locatie, maar geen fijn hotel.

We waren de derde week van augustus dit is in Volendam een feest week. Dit wordt nergens vermeldt. We hebben ontzettend veel geluidsoverlast gehad. Veel leuke restaurant en bars waren dicht of besloten voor de Volendammers. Jammer..

De locatie is top!!

Ontbijt was goed verzorgd geen overdaad maar wat er was was...

Bij de receptie had wel wat meer het restaurant aangeprezen mogen worden

Ontbijt was goed verzorgd geen overdaad maar wat er was was van goede kwaliteit . De kamer was netjes en had en rustig uitstraling.

Prima hotel. Zeker een aanrader

We werden om 22:00 aangesproken of we nog een laatste drankje wilden gaan bestellen want ze gingen sluiten. Terwijl op de deur en op de website stond 23:00. Dat viel wel tegen. Dit had te maken met het feit dat er kermis 4 dagen geweest. Ergens wel begrijpelijk maar voor ons erg jammer

De locatie van het hotel. Vriendelijk persoon en het ontbijt was prima geregeld voor iets op was lag er al weer nieuwe producten

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Vriendelijk personeel. Leuke sfeer zowel binnen het hotel als buiten (restaurantjes,tearooms,winkelt

Kamers waren verouderd, likje verf nodig. Bad/douche niet zo praktisch. Geen airco,lerk wel nodig toen we binnen kwamen.

Ontvangst was zeer vriendelijk. Kamer hag uitzicht op het Ijselmeer en haven. Je zag bij mooi weer Marken liggenHet ontbijt was goed (kaas,ham,salami,gerookte zalm,harde ei,roerei......). Je kon voor enkele uren er tegenaan. Vriendelijk in het algemeen. Goede vakantie gehad.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

wat leuk was aan onze tijd hier had helaas niets te maken...

De ontvangst had vriendelijker gekund, de kamer is redelijk, het ontbijt is matig, fantasieloos. De entourage van het restaurant en de prijzen op de menukaart beloven een heerlijk diner maar dat was redelijk. Vooral de spareribs was niet bijzonder wel bijzonder saai (alleen maar ribbetjes uit de magnetron) wel redelijk qua smaak maar voor wat je ervoor moet betalen niet best :(

wat leuk was aan onze tijd hier had helaas niets te maken met het hotel / restaurant. Overigens was het hotel wel schoon.

Locatie is schitterend op de Dijk, voor ons was het op...

Ontbijt was goed, maar zou van mij wel wat uitgebreider mogen.

Locatie is schitterend op de Dijk, voor ons was het op loopafstand van ons bruiloftsfeest. Mooie kamers ,keurig schoon, bedden sliepen goed.

Vriendinnenuitje

Als ik een hotel ga boeken verheug ik me toch ook altijd op het ontbijt, helaas viel dat een beetje tegen. Koffie in Thermoskannen, gelukkig wel heet. En voor het brood was het mooi geweest als er een broodrooster stond. Het voelde niet echt als een verwennerij, maar smaken verschillen.

De locatie van het hotel was prima, met uitzicht op het water.

fijn

De matras en dat andere gasten 's nacht om 2.00 uur luidruchtig over de gang liepen.

Kamers waren zeer schoon, ook de inrichting van de kamers was mooi.

7.5

Het ontbijt had iets uitgebreider gekund. Meer soorten brood en croissantjes. Er waren ook alleen bruine afbakbroodjes en geen witte. Misschien al op

Ruime kamer

Heerlijk bijgekomen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat er geen waterkoker op de kamer was waar je eventueel zelf koffie of thee kunt zetten om 22:00 kon je in het restaurant niks meer krijgen .

Onbijt was echt goed.prachtig uitzicht.je zit recht aan de dijk waar alles is echt perfect.kamers ook goed elke morgen schone handdoeken .

Heerlijk ontbijt.

We hoorden s avonds en s ochtends vroeg wel erg goed de deuren van andere kamers.

Heerlijk ontbijt. Lekker buiten met zicht op het Markermeer. heerlijke bedden. Erg schoon.

standaard kamer voldoet

paar stopkontakten bij het bed zou prettig zijn

locatie is prima en het ontbijt uitstekend. Fantastisch eten in het restaurant le Pompadour. Zeer vriendelijk personeel

Niet voor herhaling vatbaar.

Vlottere bediening bij het avondeten . Meer personeel in de zaal,zowel s morgens als s avonds! Geen airco noch in de zaal noch in de kamer vlak onder het dak!

ontbijt=OK Avondeten: meer dan een uur en een kwart na de bestelling moeten wachten op voorgerecht. Hoofdschotel , st . Jacobsschelpen, goed gebakken, maar wegens overmaat zout oneetbaar!!!

Super verblijf gehad voor de tweede keer👌
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ik vond het jammer dat er niet een water koker met kopjes voor thee of oplos koffie op de kamer stond.

De ligging van het hotel is prima evenals het ontbijt en de service om veilig je fiets/scooter te stallen.

Had meer verwacht. Ondermaats

Snik hete kamer(geen airco) dus met raam open slapen en dan gaan ze nog even s'ochtends vroeg veel herrie maken.waardoor dat we slecht nachtrust hebben gehad. , warm eten was ondermaats. Coquilles was veel te zout. Als je het dan meld. Zegt de ober kan niet altijd zes gooien. Frieten waren te hard gebakken. Ontbijt. Had beterekoffie verwacht plaats van opzet koffie. Fruit was overijp. Weinig keuze. Geklutst ei was koud.

Veel dingen defect niet klant vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Eerste dag geen gebruik kunnen maken van de douche die deed het niet met deze temperaturen beetje balen. Lift was kapot heeft het een halve dag gedaan van de 3 dagen dat we er waren. Ik ben pas bevallen en erg last van bekkeninstabiliteit en het hotel ook op een lift uitgekozen. Ik had een stoel van binnen buiten gezet omdat ik daar beter op kon zitten ivm mn bekken eigenlijk alleen omgedraaid maar dat mocht niet dus zijn we maar ergens anders gaan eten. Verder geen stopcontact naast het bed maar stond ook niet op de site dat dat zo zou zijn eigenlijk ga ik daar zelf vanuit dus dat was mijn eigen fout anders niet erg maar ik slaap met een apparaat ivm slaapapneu.

Uitzicht op t water was super

de bedden het uitzicht en de gastvrijheid
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

de lift die het niet deed daarna weer gemaakt en snel weer kapot was en op de 3 de verdieping zitten met mijn vrouw die last van de knieën heeft

de bedden het uitzicht en de gastvrijheid

Viel tegen qua accommodatie , eten en personeel goed.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Dat er geen airco was, geen koelkast en koffiezetapparaat. En geen stopcontact bij het bed. Dat mag je in deze tijd toch wel verwachten. Erg warm in de kamer daardoor en maar 1 stopcontact om 2 telefoons en iPad op te laden. Ook door erge warmte had het fijn geweest als je wat drinken koud had kunnen zetten. Gedeelte om te douchen erg klein terwijl wij toch echt niet abnormaal groot of gezet zijn.

Het uitzicht

Het was erg ontspannen en goed om uit te rusten, de kamer was niet zo schoon helaas.

De kamer was niet gestofzuigd. Op het douchegordijn zit schimmel De douchekop/kraan is stuk Airco is ook wel aan te bevelen.

Het diner en het ontbijt waren erg lekker. De gastvrijheid van het personeel was ook goed. De locatie is prachtig, het is echt ontspannen om uit te kijken over de mooie haven van Volendam! Het is ook een erg gezellig dorp

Geen stopcontacten bij het bed. Dit is misschien een overbodige luxe, maar het is prettig om daar stopcontacten te hebben voor het opladen van de telefoon ivm een wekker die gezet moet worden.

De service en uitleg bij het in en uit checken en de locatie van het hotel.

Gezellig restaurant en terras.

Kamer enigzins aan de warme kant. Krappe douche met douche gordijn. Gras maaien in de haven om 6:30 al kan het hotel daar uiteraard niets aan doen, maar wie bedenkt dat in vredesnaam.

Gezellig restaurant en terras. Locatie dikke prims. Prima bed. Leuke mensen.

Perfecte locatie, maar een beetje in de tijd blijven hangen.

Er hangt een douchegordijn (onhygiënisch) en de badkamer was wat gedateerd. De levende kreeften in het restaurant vinden we niet meer van deze tijd (dieronvriendelijk) en er was niet veel keus voor vegetariërs.

De locatie was perfect. De kamers zijn lekker ruim en licht.

Volendam was leuk, verblijf ik hotel minder.

Kamer erg stoffig , balkon lagen de tegels er uit. Kamer kan wel wat vernieuwing en opfrissing gebruiken zeker niet de 120 euro waard. Verder was het personeel niet vriendelijk.

Omgeving was mooi

heerlijk genoten!! een aanrader we geven het door!!

alleen 1 klein dingetje we waren met z'n 4 tjes het ene stel op verdieping 3 en wij op 2 verschil in kamers de onze iets kleiner vroeg me af waar dat hem in zit?

Keurig hotel vriendelijke mensen heerlijk ontbijt en diner.... bedden waren geweldig en alles netjes schoon we hebben genoten!

Ontbijt simpel, kamer goed, maar licht in badkamer was kapot...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Lamp vervangen in badkamer na melding, dit is helaas niet gebeurd

Ontbijt simpel, kamer goed, maar licht in badkamer was kapot, hebben dit gemeld, maar is niks aan gedaan

Prima hotel om Volendam te kunnen bewonderen.

Bedden waren doorgezakt. Eén van de twee kussens was erg hard, waardoor één van ons een nekpijn heeft opgelopen.

Ontbijt was prima. Kamers ook prima (basic).

Nooit meer
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kamer is oud en slecht onderhouden, schilderijtje van de nooduitgang stond op de grond, handdoekenhaakjes op badkamer waren afgebroken. De badkamer erg smerig, kitnaden niet wit maar zwart van vuiligheid. De verstrekte shampo schuimt niet. Zelfs met het douchegordijn dicht, veranderd de badkamer in een zwembad. De stoelen van het restaurant hoor je zelfs op een kamer op de tweede etage schuiven over de vloer! Personeel erg onvriendelijk!

Het uirzicht vanaf de kamer erg mooi

Prima en perfecte ligging

Het balkon was niet uitnodigend om even de deur open te zetten. En de stoel in de kamer was aan vervanging toe. Dat vond ik persoonlijk niet heel hygiënisch.

Hartelijk welkom van het personeel aan de balie, vriendelijk en alles in een keer duidelijk kwa uitleg over het ontbijt en over na 00:00u het hotel in komen. Ontbijt was netjes en zodra iets op was werd hij aangevuld ook al was het ontbijt ver afgelopen.

Prima voor een nacht. Bij meerdere dagen niet aan te raden.

Kamers te warm, te veel geluid vanuit andere kamers en de douche is te klein. Ook nadeel dat je 5 minuten moet lopen om bij de parkeerplaats te komen.

Lekkere bedden en goed ontbijt

Eten was super kamer goed schoon

Veel mensen komen laat terug veel lawaai zelfs uit bed gegaan om te vragen wat rustiger kan maar hoort er bij als mensen gaan stappen

Eten was super kamer goed schoon

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Prima verblijf in een leuk hotel.

De sluiting van de buitendeur, de code werkte niet. Gelukkig kon iemand binnen de deur openen.

Prettig personeel, ruime en schone kamer met het door ons gevraagde uitzicht.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

leuk om nog eens te doen

de koffie viel mij tegen ik had de smaak of er zout in zat verder was het goed ontbijt was lekker

ontbijt was goed de kamer uitstekend en bedden sliepen heerlijk

Fijn verblijf👍

Het douchegordijn vonden wij onhygiënisch, sorry! Zorg voor ‘n glazen wandje, beter schoon te maken👍 Met Pinksteren komen wij met 8 personen terug en hebben dan kamers aan de zeekant, hopelijk zijn die beter😊

leuk hotel, midden in “ het gebeuren”!!

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Heerlijk verblijf, lekker dichtbij alles maar in het hotel op de gang en kamer veel te warm

het was veel en veel te warm in het hotel, niet normaal. De lucht was zo droog...... Proberen verwarming uit te zetten maar bleef warm, uiteindelijk raam maar open gezet.

de ligging van het hotel / mooi hotel.

Luidruchtig

Heel luidruchtig. Kamer boven de keuken gekregen. Lawaai vanaf 6.30 hr tot 's avonds laat. Geluiden uit ander kamers ook goed hoorbaar. Gekomen om te ontstressen en uit te rusten, maar niet in geslaagd. Zelf niet met oordoppen

Goede ligging met mooi uitzicht over het meer

een goed en rustig verblijf

ontbijt simpel, maar vers en goed bijgevuld. Personeel vriendelijk, behulpzaam. De kamers zijn simpel maar voldoen aan een paar nachten, meer heb je niet nodig

geweldig genoten

kamer was prima in orde, mooi uitzicht over het haventje, gratis parking op loopafstand, ontbijt heel lekker eten in het restaurant ook heel verzorgd en lekker. goede uitvalsbasis voor amsterdam

Leuk maar te luidruchtig.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Erg luidruchtig, je hoort alles van de andere kamers en buiten. Douche kwam bijna geen water uit (weinig waterdruk)

Locatie was prachtig. Personeel vriendelijk en ontbijt prima.

We komen zeker terug.

Afstand tot parkeervoorziening plm. 500 meter is bij slecht weer of voor mensen die slecht ter been te ver van de hotelaccommodatie gelegen.

Diner was van goede kwaliteit. Ook 's-ochtends een prima ontbijt. Aangename sfeer.

goed verblijf voor n citytrip

voor het geld wat wij betaalde,( 70 euro voor 2 pers incl ontbijt) had ik weinig verwachtingen, maar dit is echt een goed hotel, goede bedden, fijne douche, het is niet luxe maar wel zeer schoon, en dat vinden wij erg belangrijk, en ja het was er idd erg warm, door de verwarmingen die jezelf niet kan regelen, maar om 12 uur snachts werd de temperatuur aangenaam en om 7u smorgens gingen de verwarmingen pas weer aan, ik zeg maar zo je kan het beter wat warmer hebben als te koud! En het ontbijt vonden wij erg goed verzorgd, verse gebakken broodjes erg lekkere vleeswaren, verse fruitsalade, zelf n roereitje met heerlijk gebakken katenspek was er, en niet onbelangrijk, het werd goed bijgevuld, als je hier iets tekort komt, dan ligt het echt aan jezelf. parkeren(gratis) 10 minuutjes lopen ook perfect

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Ontspannend

Kamer was frisjes

Lekker ontbijt in een zaaltje waar je zicht hebt op het water. Rustige omgeving. Personeel is super vriendelijk en helpt je graag verder met je vragen.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Een uitstekende accommodatie.

Jammer dat er geen waterkoker op de kamer stond voor een kopje thee of i.d. Gelukkig was er nog een café in de buurt open. Dus het heeft ons uiteindelijk aan niets ontbroken.

De bedden sliepen heerlijk. Er kon genoeg geventileerd worden! Het ontbijt was prima verzorgd, genoeg keus. Wij waren laat met aankomst, maar ook dat was prima geregeld dmv een toegangscode en de sleutel lag op onze kamer zoals afgesproken! Perfect!

Ontbijt was redelijk, ik had gehoopt op croissants en meer verse vis gezien de locatie

Heerlijk ruime kamer, we bleven 2 nachten en ook de 2e nacht bed netjes opgemaakt. Uitzicht aan de havenkant super! Modern ingericht. Geweldige locatie, erg vriendelijk personeel

Heel gezellig en warm bezoek aan Volendam.

De temperatuur in de kamers en gangen

De locatie is fantastisch. Op de Dijk en met een fantastisch uitzicht over de haven. Het zijn nette kamers. We hadden een klein beetje pecht met een overstromende douche en een kapotte verwarmingsknop. Maar na een melding hiervan werd dit meteen aangepakt en opgelost. Het was sowieso wel te warm in het hotel.

Hotel gehorig i.p.v. hotel als dutch

Lawaaiig kamer naast de lift de gehele nacht hoorde je geklapper in of nabij de lift. Tevens een voetbalploeg op de zelfde etage deze maakten veel lawaai en ruzie met andere gasten.

Was heel goed en eten en personeel was heel goed

Het was oké.

De kamer was erg klein in verhouding een grote entree. Snachts was er veel geluid op de gang en werd er op deuren geklopt. Toen er gevraagd werd of het verblijf naar wens was geweest is bovengenoemde aangeven. Er werd om gelachen en gezegd daar kunnen we natuurlijk niets aan doen. Niets eens goh wat vervelend etc...

De ligging van de hotel en de hygiëne.

Ligging goed en zeer vriendelijk personeel 's Avonds.

Veel tv zenders slechte ontvangst of helemaal geen signaal. Buiten gingen andere menuprijzen op dan op de menu kaart.

Ligging goed en zeer vriendelijk personeel 's Avonds. Bij het ontbijt werd niet op tijd bijgevuld en vlekken van 's Avonds zaten 'sochtends nog steeds op het glas van de koeling

Heerlijk genoten van ons verblijf bij old dutch

Er stond hele harde wind tijdens ons verblijf waardoor het enorm tochte in de kamer omdat wij het raam open hadden staan.

De kamer was heel ruim en schoon. Het ontbijt was goed! Het diner in het hotel was super! We hebben heerlijk gegeten!

Het was 1 fantastische nacht, veel bier op de dijk en vroeg te bed, want het pakhuis zat goed vol..!

Het was mistig dat wij hier kwamen, dus uitzicht was niet heel denderend. Maar volgende dag keken we zo richting Marken, dat was wel top!

Ligging hotel en uitzicht op haven/IJsselmeer

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Het ontbijt was zeer uitgebreid.

Ik kon de verwarming niet lager zetten, maar gelukkig konden 2 ramen op een kier, zodat er toch een aangename slaap temperatuur verkregen kon worden.

Het ontbijt was zeer uitgebreid. Het parkeren en bij de locatie komen was eenvoudig, omdat het buiten het hoog seizoen viel.

Fantastisch hotel voorzien van alle voorzieningen en gemakken, prettig en behulpzaam personeel en een mooie goede bar en restaurant ! Super Weekend gehad

Eten perfeckt Personeel vriendelijk. Bedden te zacht.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden 7 kamers geboekt (6kamers bijgeboekt rechtstreeks voor 1 nacht) voor ons 50 jarig huwelijk. DIT WISTEN ZIJ. Wat ons tegen viel dat er nog niet eens een flesje wijn vanaf ging (wij drinken overigens geen wijn) alleen al het idee

Van de 4 dagen waren er 3 dagen bij het ontbijt dat ik broodjes moest vragen die ze dan bij de bakker nog moesten halen.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren is een probleem. Wij moesten in het slechte weer (sneeuwstorm en glad) behoorlijk ver lopen met onze bagage (ongeveer 400 meter)

Mooie kamer, heerlijk ontbijt en een prachtig uitzicht op de haven van Volendam.

Ondanks het vroeg wakker zijn, toch een fijn verblijf! Fijne kamer en ook een goed ontbijt.

Vroeg gesloten om nog een drankje te doen. om 22.00 uur, al geen koffie meer te krijgen. Dit kon tevens op de kamer ook niet. Iets te weinig stopcontacten op de kamer. Begonnen 's ochtends met poetsen, waardoor we helaas vanaf 6 uur al wakker waren. Parkeren is nog een stukje lopen.

Het ontbijt was uitgebreid, werd ook goed bijgevuld. Personeel was erg vriendelijk. Kamer was ruim. Hygiëne, was goed. Badkamer met bad. Uitzicht op het IJsselmeer. Snelle afhandeling met in- en uitchecken.

Gezellig hotel! Uitstekende kamer!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Alles beviel ons eigenlijk wel. Wellicht dat de badkamer aan de kleine kant was, en parkeergelegenheid was buiten het centrum maar dat was te verwachten.

Midden in het centrum met uitzicht over het Ijsselmeer

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima hotel op goede lokatie

Verwarming op de kamer bleef aan, waardoor het warm was. Parkeren niet mogelijk bij hotel. Gelukkig wel gratis parkeren op loopafstand. Ontbijt was goed. Helaas geen gedekte tafels.

Lokatie was prima. Goede uitstraling.

• Beoordeeld op: 17 november 2017

kastruimte op kamer viel tegen ondanks de grote ruimte van de kamer

kamer was geweldig, fantastisch restaurant, ontbijt en diner geweldig, uitzicht grandioos

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Keurig hotel !!

Ik zelf heb niet zo goed geslapen omdat de matras oud en te zacht was , deze zijn wel aan vervanging toe ! Ontbijt is sober maar prima !

Goed hotel prijs kwaliteit goed

Super gezellige kustdorp
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het ontbijt was ondermaats. We hadden zeezicht besteld en zaten op de 3e verdieping zodat we maar zeezicht hadden door een kleine velux en venstertje in een spinde waar we niet konden in staan

De ligging was super

Ontzetten leuk en ontspannen

Niet veel, alleen de gehorigheid van de kamer naar de gang toe. Dit heeft ook met hufterigheid van andere mensen te maken en daar kan het hotel of haar personeel niks aan doen

Nette schone kamer. Een redelijk ontbijt. De locatie was top!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Mooi uitzicht.

OP de kamer was geen gelegenheid voor koffie/thee te zetten. Dus een beetje erg vervelend. Als je zo'n prijs betaald mag dat wel. Weinig zenders op tv

ontbijt was redelijk! Weinig hartig beleg keuze, allemaal vette worst en 1 soort kaas!

Super hotel voor een weekendje weg.

Geweldige ligging aan de haven. De auto konden we dichtbij parkeren, was wel even zoeken in een druk Volendam. De kamers waren schoon en prima bedden. Diner en ontbijt waren heerlijk. Kortom een aanrader.

Zeer plezierig verblijf.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

eieren ontbijt half gekookt. parkeren bij hotel onmogelijk, bij slecht weer is dit echt een minpunt. Er is echter wel een goede parkeergarage op 300 mtr. afstand.

de locatie diner was uitstekend

Een prachtige lokatie, schoon, netjes en zeer vriendelijk personeel.

Het restaurant vonden wij wat oud bollig en niet passen bij de sfeer van de kamers, maar dat is een kwestie van smaak en wat ons betreft bijzaak.

De kamer had een prachtig uitzicht op de haven. buiten ontbijten op het terras in de zon, heerlijk. Het is er schoon en netjes en het personeel zeer vriendelijk.

Redelijk maar zeker niet top!

Het ontbijt is erg matig. Niet al te veel keuze en de koffie drink je uit (letterlijk) kopjes van de Action waar allemaal hoekjes uit zijn. Tijdens het ontbijt wordt er gedweild, wat ook niet echt een welkome indruk geeft. Verder is het hotel heel erg gehorig. Bij lawaai op straat (en dat heb je nog wel eens aan de dijk natuurlijk) zit je direct rechtop in bed. De bar van het hotel zat op zaterdag om 23.00 uur al dicht, lijkt me erg vroeg.

De locatie was erg goed. Verder was het hotel niet te duur en zit je in Volendam best centraal, ook bijvoorbeeld richting Amsterdam.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

65 euro per nacht was de juiste prijs

Het douche water was koud, het bestek was nat en van de bekers en kopjes waren stukken af daar door hadden ze scherpe randjes, de zalm en gebakken spek waren vroeg op en werden niet aan gevuld. en er waren geen stopcontacten bij de nachtkastjes.

De locatie, en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Genieten op de Dijk!

Het was enorm gehorig. Veel Chineze mensen die de hele nacht in de weer waren. Slecht geslapen door de luidruchtigheid van de buren en de gehorigheid van het pand..

De locatie was prachtig, vanuit de kamer keken wij zo de dijk op! Ook het ontbijt was prima.

Heerlijk hotel

douche had weinig water. Doorgegeven bij vertrek. Zouden ze meteen een monteur heen sturen om het te repareren.

Ligging hotel is super. Prachtig uitzicht restaurant over de haven. Goed gegeten. Prima ontbijt.