Beoordelingen over Hotel Oorsprongpark 2-sterren

F.C.Dondersstraat 12, 3572 JH Utrecht, Nederland

#28 van de 30 hotels in Utrecht

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Niet voor herhaling vatbaar

Ontbijt niks bijzonders.geen lift en lagen op 3 hoog daar moete ze jongeren leggen.wc was nog geen toilletborstel en krapjes de toillet en ook derest niks om erges wat op te leggen

Omgeving.

Handige plek en goede faciliteiten. Geen topper.

Erg sluip / kruip door naar de (bovenste) kamer. Ventilatie van de kamer was slecht: slechts een kantel-/kiepraam dat maar deels open kon. Badkamer gedateerd. Vaste douchekop en geen mengkranen is niet meer van deze tijd Kleine kamer. Verlichting onhandig ingericht.

Prima ontbijt en gastvrij ontvangst. Goede service door personeel en prima openbaar vervoer erg dichtbij.

Erg basic hotel zonder enige luxe.
    • Basic Tweepersoonskamer

Erg basic hotel zonder enige luxe. We kregen een kamer op de bovenste verdieping, erg benauwend !! Het bed was een twijfelaar dus erg smal. Dit is met je partner mss niet zo'n probleem maar met een vriendin wat minder. Na enig aandringen bleek er nog een kamer beschikbaar met 2x1 pers. bedden op de benedenverdieping. Dit was echt een verademing aangezien de kamer ook veel frisser was. De locatie was prima , nog wel wat verder vanaf het centrum ,maar omdat wij fietsen hadden goed te doen. Al met al vond ik de prijs €95 erg hoog voor het hotel, wat ons betreft niet voor herhaling vatbaar.

Erg geschikte uitvalsbasis met goede faciliteiten.

De eenpersoonskamer had een groot bed/twijfelaar wat extra fijn was. De locatie is ideaal, direct aan de Biltstraat en naast de bushalte. Je kunt op ieder tijdstip overal komen binnen een paar minuten.

De tuin aan de kleine gracht, de grote ramen voor toegang...

Het personeel waren niet erg vriendelijk. Alleen een glimlach gekregen toen we vertrokken. Jammer, want een vriendelijke glimlach kost niets en maakt de bezoeker meteen op zijn gemak.

De tuin aan de kleine gracht, de grote ramen voor toegang tot de tuin, nabijheid van centrum, mooie ontbijtruimte met toegang tot de tuin. Vrede en stilte.

Comfortabel, voldeed aan verwachtingen, ik zou er weer naartoe gaan in de toekomst

Het ontbijt was simpel en niet heel uitgebreid.

Locatie was goed, en het hotel is een mooi oud gebouwtje, niet een onpersoonlijk groot hotel. Kamer was klein, dat vond ik geen enkel probleem, wel van alle gemakken voorzien. Inclusief klein balkon, heerlijk dat ik de deur open kon zetten.

Goede budgetoptie voor kort verblijf in Utrecht centrum.

Kamer rook wat muf, meubilair gedateerd, dekbedhoes van Ikea. Kussen erg hard waardoor ik slecht sliep. Douchekop zat onhandig in de hoek van de douche en voor mij (1.96m) op schouderhoogte.

Basic hotel, maar daar is de prijs ook naar. Ligging is prima met snelle busverbinding naar de stad, om de paar minuten. (betaalde) parkeerplaats recht voor de deur van het hotel. Check in was efficiënt.

Ik overweeg om terug te gaan!

De kamer was schoon. De douche moet beter schoongemaakt worden. Kalkvorming is duidelijk zichtbaar. Dit is niet het ergste. Wel dat uit de douche gloeiend hete druppels vallen tijdens het douchen (douchekop moet ontkalkt worden).

Het hotel ziet er van buiten heel mooi uit. Binnen is het ook schoon. Het hotel is gevestigd in een rustige omgeving, maar toch dichtbij het centrum. Prijs-kwaliteitverhouding vond ik heel erg goed!

Voldoet als je even een plek zoekt om te slapen, maar verder niet.

Zeer kleine kamer, met badkamer die op een postzegel past. En dat tegen toch best een flink bedrag. Hoe prop je zoveel mogelijk gasten in elk een kamertje? Zeer gehorig, als de eerste medehotelgast gaat douchen gebeurt dat letterlijk naast je hoofd.

ongestoorde werkplek zonder afleiding. gratis thee en koffie bij de receptie.

Heerlijk en goed verzorgd verblijf

Ik heb op donderdag telefonisch contact gezocht ivm een aantal vragen en werd na twee vragen afgebroken omdat de betreffende medewerker het te druk zou hebben net het ontbijt. De hoorn werd opgelegd en ik bleef verbijsterd naar mijn telefoon kijken.Ik vond dit zeer onbeschoft.

De kamers waren keurig en fleurig. Het sanitair prima. Het ontbijt was erg goed en werd steeds aangevuld.

Hebben er het beste van gemaakt !Ondanks rotweer en staking bussen en plaatselijke treinen!

badkamer veel te klein ,sliepen op 2de verdiep met steile trap 2kleine vensters , met vrienden samen geboekt zij hadden kamer op 1ste verdiep met ruime badkamer en venster mat balkon! Zelfde prijs wat niet kan! Ander kamer gevraagd zelfde avond maar baas was er niet en alles was volzet!!

vriendelijk, goede ligging ,goede bedden, nieuw tapijt!

Prima.

Toiletpapier hing zo dat je erg lenig moet zijn om het te pakken. Wifi werkte niet (geen van allen) Ik mistte een waterkokertje oid op de kamer. Dat had ik voor die prijs wel verwacht. Het ontbijt vond ik oké maar alleen ham en kaas als broodbeleg vond ik erg summier. Vrienden van mij zaten in een veel goedkoper hotel (99 incl ontbijt) wat extreem luxe was dus prijs-kwaliteit klopt niet.

Ik vond het personeel super vriendelijk en de kamer was keurig netjes.

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Heerlijk en voldoende ontbijt voor de prijs.

Toilet rook bij aankomst niet schoon en oogde ook niet schoon.

Heerlijk en voldoende ontbijt voor de prijs. Gastvriendelijk personeel. Prima bed om op te slapen en goed werkend Wi-Fi.

Goede uitvalsbasis voor verblijf in Utrecht.

Op de hygiëne was wel wat aan te merken. In de badkamer hing nog een gebruikte handdoek. Ook was afvalbakken niet geleegd. Kapotte lampen niet vervangen. Een late uitcheck (tegen betaling) was helaas niet mogelijk.

Rustige ligging en centrum snel bereikbaar. Goed ontbijt.

Goed voor één nacht puur en alleen om te overnachten.

Oud, zeer eenvoudig, lelijk afgewerkt, lijkt meer een studentenkamer dan een hotelkamer.

De locatie was goed tov het centrum. De kamer was schoon. Koffie- en theefaciliteiten bij de receptie. Goed matras.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

een goedkoop eenvoudig toeristenhotel aan de rand van...

de wifi was erg slecht

een goedkoop eenvoudig toeristenhotel aan de rand van Utrecht maar centrum is erg goed bereikbaar: bushalte om de hoek. Perfect voor een weekendje Utrecht als je geen superhoge eisen stelt aan een hotel.Lekker ontbijt , fietsenverhuur

Top locatie, top prijs, prima kamer voor een paar dagen Utrecht!

Het is wel lastig voor gasten die moeilijk te been zijn. Het hotel bevat geen lift, en als je niet op de eerste verdieping zit dan kan het een flinke klimtocht zijn. Verder zijn de faciliteiten binnen de kamer redelijk minimaal, maar meer kan je voor zo'n prijs ook niet verwachten.

Een top locatie! Bus op de hoek van de straat en lopend in 15 min in hartje Utrecht. Voor de prijs een hartstikke goede en fijne kamer om een paar nachten in te verblijven. Wij hebben niet voor het ontbijt gekozen, maar toen we er 's ochtends langs liepen zag ook dat er heerlijk uit.

Een gunstige locatie t.o.v. het centrum

Onze kamer rook naar sigaretten. Dag erna om een andere kamer gevraagd. Personeel kwam niet erg vriendelijk over. Uiteindelijk wel een andere gekregen. Bij het uitchecken werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest.

Prima hotel.

Prima hotel. Maar een minpuntje was het feit dat het in de badkamer - door het luchtventilatiesysteem - af en toe naar sigarettenrook rook. Terwijl het een niet-rokenhotel is.

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Voor een nacht of twee prima, maar iets aan de dure kant voor de geleverde kwaliteit.

De kamer was niet heel smaakvol ingericht m.i. Overal hangen grote knopen aan de muur... Ook is er verschil tussen de kamers, want mijn vriendin had bv een ( nep)plant op haar kamer staan, maar ik niet. Dan de badkamer: volgens de recensies die ik las zou deze erg schoon moeten zijn. Ik trof echter kleine haartjes op de vloer aan en ook zat er schimmel op de tegelvoegen. Een krukje of een paar ophanghaken voor de kleding zou ook welkom zijn geweest. Verder miste ik een washandje. Die had ik zelf meegenomen, maar dat is niet echt handig omdat je dan met een nat exemplaar in je tas/ koffer zit. In eerste instantie dachten zowel mijn vriendin als ik dat er geen bekertjes in de badkamer waren, maar die bleken verstopt te zijn in de twee douchegelhouders. Over het bed: prima, maar het dekbed was erg kort en dan ben ikzelf zo groot nog niet... Tot slot: het zou heel handig geweest zijn als op het informatieblad niet alleen de wifi inlogcode vermeld werd, maar ook de inlognaam. Nu werd er bij de inlogpogingen een hele rij verbindingen vermeld waarbij het gissen was welke van het hotel was!

De kamer was rustig; geen last van geluiden vanuit de andere kamers of buiten. Het ontbijt wordt op de website gepresenteerd als biologisch, maar dat was niet voor alles zo. De thee was bijvoorbeeld gewoon van Pickwick. De standaardvarianten. De keuze uit ontbijtproducten was wel ruim en daarom toch een positieve beoordeling voor het ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Gewoon een eenvoudig hotel

De hardnekkige rooklucht op mijn kamer.

Gewoon een eenvoudig hotel op een weinig bijzondere locatie. Het personeel is vriendelijk. De kamers zijn eenvoudig maar netjes. Helaas hing in mijn kamer een hardnekkige rooklucht die ook niet verdween door het raam te openen.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

prima hotel dichtbij het centrum in een verrassend mooie wijk

geen kanttekeningen, dit hotel doet wat het zegt

verrassend goed hotel dichtbij het centrum, alles is goed verzorgd. Hygiëne perfect, goed bed en een smaakvol ontbijt. Gewoon een leuk laagdrempelig hotel. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Redelijk hotel - in relatie tot de prijs .

De kamer stonk erg naar sigarettenrook. Een uur lang het raam wagenwijd open om de lucht een beetje dragelijk te maken. Dit kan echt niet! Weinig kastruimte. Doucheruimte niet echt goed schoon.

Prima ontbijt in mooie ruimte. Goed bed in kleine maar nette kamer.

De kamers zijn prima.

Het bed(dengoed was te smal).

De kamers zijn prima. De bus naar P en R Uithof is vlakbij! En zowel vanuit het hotel als van Uithof is het centrum met OV prima te bereiken.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Maximaal 1 nacht!

Er werd gerookt in een kamer vlakbij waardoor onze kamer heel erg naar rook stonk. De kamers zijn heel erg gehorig, je hoort de buren hoesten en praten. De hygiëne viel ook tegen, er lag veel stof en de badkamer was ook niet overal even schoon. Voor 1 nacht prima te doen zonder hoge verwachtingen, maar meer dan 1 nacht zou ik niet aanraden!

De locatie van het hotel is goed ten opzichte van de stad.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

goed slaapverblijf voor de korte duur

Bereikbaarheid naar hotel met auto is slecht door de busbanen. In hotel veel gangen, trappen en deuren, waardoor overzicht zoek is.

Prijs/kwaliteit is goed. Eenvoudige kamer, doch alles aanwezig. Ontbijt is goed.

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Kamers zeer klein maar schoon en netjes.

De grootte van de kamer viel erg tegen. Er paste net 2 bedden in het hok. En daar hebben ze ook nog een kast en 2 stoelen bij gekregen. De deuren konden net open. Je moet niet breed zijn voor deze kamer.

Kamers zeer klein maar schoon en netjes. Geen schimmel in de badkamer.

lekker voor een weekend

Kamer was netjes maar niet heel erg schoon. Spinrag aan het plafond en sanitair matig schoon.

Prima hotel voor een weekendje Utrecht. Alles wat je nodig hebt en op loopafstand van het centrum.

Hotel goed voor een nacht Utrecht.

Prijs kwaliteit is ok, goed ontbijt. Kamers en badkamer nogal minimaal maar goede bedden. Onze CV kon niet uit, daarom nogal warm in de kamer. Goed hotel voor een nachtje Utrecht.

Er was een redelijke toegang tot de tuin,Het ontbijt was...

Het schoon maken van sanitair, Dit is na het melden hiervan niet goed doorgegeven,waardoor wij de dag van aankomst en een paar dagen erna geen schone sanitaire ruimte was. En dit was dan het duidelijk zichtbare gedeelte wat niet schoon was, het speldje in de wasbak is de hele week niet opgevallen door de schoonmaakploeg, Voor de rest werden bed en handdoeken elke dag netjes vervangen,

Er was een redelijke toegang tot de tuin,Het ontbijt was standaard maar prima voor elkaar,

Leuke locatie, maar hotel heeft een opknapbeurt nodig!

Hoewel het hotel in een erg mooi pand gevestigd is, is het binnen verouderd. De kamer is klein, niet erg proper, en de badkamer ronduit oncomfortabel. De prijs-kwaliteitsverhouding is dan ook volledig uit balans.

De locatie: op wandelafstand van het mooie centrum, verschillende leuke eetgelegenheden in de buurt. Als je op de P+R parking De Uithof gaat parkeren, stopt de bus quasi voor de deur, dus dat is wel erg handig!

Fijne stad, jammer van hotelkamer.

Badkamer was niet proper. Personeel was niet echt vriendelijk, te gemaakt. Ze konden ons geen pasklare antwoorden geven. Geen al te beste bedden, gehorig hotel.

Bereikbaarheid. Ideaal gelegen voor een kort verblijf.

Goed ontbijt, mooie ontbijtruimte.

Badkamer was erg klein en bed was tegen muur geplaatst, zodat één van ons daar moeilijk uit kwam. Voor 1 nacht overigens geen probleem. Hotel heeft steile trappen.

Goed ontbijt, mooie ontbijtruimte. Locatie is prima, op loopafstand van het echte centrum van Utrecht. Ook met openbaar vervoer (veel bussen) prima te bereiken. Hotel zelf ligt in rustige straat, geen last van verkeer gehad.

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Prima budget hotel.

De styling van de kamers is slecht. Rare kleurencombinaties, een allegaartje van spullen, kleuren en dessins. Met weinig geld en iets meer moeite kan het er veel gezelliger worden gemaakt. Geen handdouche, alleen een grote douchestraal vanuit de bovenhoek.

Prima ontbijt in de serre, met uitzicht over het watertje.

Op loopafstand van het centrum van Utrecht.

Ontbijt was wel erg sober met maar 1 soort kaas en 1 soort vleeswaren. Geen bacon en roerei.

Op loopafstand van het centrum van Utrecht. Kamer was klein maar comfortabel genoeg maar wel aan de dure kant.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Prijs/kwaliteit verhouding meer dan prima

Éénpersoonsbed, kleine kamer, oordopjes waren fijn dat ik die bij mij had.

Schoner dan ik in eerste instantie had verwacht toen ik binnen kwam. Douche is fijn, matras is lekker.

Net goed genoeg

Douche was verschrikkelijk. Kop kon er niet af en de douchekop kon ook niet naar beneden geschoven worden dus je moest je haar wel nat maken. En water spoot alle kanten op behalve naar beneden.

Ligging van het hotel

te kleine kamers en geen lift.

Hond vriendelijk. Opladen elektrische auto voor de deur (50m) en op wandelafstand nog vele laadpunten. P&R parking (fantastisch)

Liggig hotel.

De grote van het bed. Geen airco en het was vreselijk warm weer. Geen mogelijkheid voor koffie/thee op de kamer. Geen lift waardoor we trappen op moesten naar 3e verdieping.

Liggig hotel. Ontbijt goed verzorgd.

4,0
    Tip. Op de hoek is een zeer goed restaurant, met lekkere...

Zeer steile trappen. Moeilijk te doen met bagage. Zeer heet op de kamer. Geen airco. Zelf om een ventilatortje moeten vragen. Primitief piepklein badkamertje, zonder bewegingsruimte. Geen assistentie bij ontbijt. Op de Website staat aangegeven in het centrum. Maar dat is verre van... Busvervoer weliswaar vlakbij.

Tip. Op de hoek is een zeer goed restaurant, met lekkere originele visgerechten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Het ontbijt voor 7 euro was prima.

De kosten voor een 3persoonskamer waren echt belachelijk veel. Zeker in verhouding met een tweepersoons. Terwijl 3e bed er vast staat..

Het ontbijt voor 7 euro was prima.

De lokatie was voor mij ideaal dicht bij de bushalte die op...

Het is binnen een klein doolhof met vele gangetjes en trappetjes. Het is handig wanneer je hier op bedacht bent.

De lokatie was voor mij ideaal dicht bij de bushalte die op de dag van aankomst vanaf het station direct bereikbaar was en op de dag van vertrek de bus direct doorreed naar de universiteit waar ik die dag heen moest.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Ontbijt was prima, vooral mooi zicht op park.

Veel trappen, maar op zich geen last van.

Ontbijt was prima, vooral mooi zicht op park. Opvallend rustig op de kamer ondanks dat er een vrij drukke straat in de buurt is.

Met de korting was het een prima hotel voor een kort verblijf.

De kamer was wel schoon maar er lag wel een laag stof op de kast. De douche was niet heel prettig, de straal ging alle kanten op en zat te dicht naast het douchegordijn. We werden helaas gewekt door de buurman die lang liep te rochelen en te kokhalzen op zijn badkamer, het was blijkbaar erg gehorig, niet heel aangenaam. Ik vond de kamer en het hotel ook redelijk oudbollig, maar wel prima. Jammer dat we maar tot 9.45 uur konden ontbijten, hier hadden we graag nog gebruik van gemaakt.

We zijn er alleen maar geweest om te slapen. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt maar vond de prijs voor het ontbijt wel heel prima. En op de foto's te zien was het ook een prima ontbijt. We zijn ook niet in de tuin geweest maar dit zag er ook prima uit, zo aan het water.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

niet echt wat we verwacht hadden

het ontbijt, dit was voor €7,- pp erg karig, koude gekookte eieren, oud brood, en weinig keuze in broodsoort en hartig broodbeleg. de ruimte op de kamer, vooral de wc/doucheruimte was erg klein.

het was erg rustig geen lawaai en geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Basic hotel zonder verdere voorzieningen

Het hotel heeft twee sterren. Dat is waarschijnlijk een ster voor de moeite, en een ster voor het feit dat je een eigen (mini)badkamer hebt. Verdere voorzieningen: nul. Erg klein bed voor personen >1.80m. Gehorige kamers (snurkende buren).

Ontbijt was eenvoudig, maar voor de geboden prijs voldoende. Algemene prijs/prestatieverhouding nog juist in orde. Goede ligging ten opzichte van OV en restaurants.

• Beoordeeld op: 29 maart 2017

Bedden lagen niet goed. Kussens hard en dekbed veel te kort voor de lengte van het bed. Ramen tochtten. Wanden waren felgroen geschilderd. Tegels in de badkamer boven ooghoogte waren vies.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Basic, ok voor korte citytrip

Personeel niet gezien en niet vriendelijk

Ontbijt was basic, alleen buffet,geen vriendelijk woord Koffieautomaat: werkte slecht,beter verse koffie! Kamer ok maar ook basic en oud, veelstijlën doorvelkaar

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Prima voor een verblijf om alleen te slapen, veel waar voor je geld.

Voor mij maakte het niet uit, maar je moet wel stijle trappen op kunnen lopen. En ik was alleen, maar was blij dat ik niet met 2 personen in het 2 persoonsbed hoefde te liggen, dan was het niet ruim.

Sober, maar met liefde ingericht hotel, met oog voor praktische details. Prima: bed, douche, raam dat open kan, ontbijt, uitzicht vanuit ontbijtruimte. Lekkere stoeltjes in de kamer. Fijne ruimte beneden voor koffie thee met koek en krant.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

mooie ligging en gebouw, zeer steile trap(géén lift), hoge drempels onderweg, schimmel in badk.

geen koffie/thee op de kamer, badkamer had zwarte schimmel op de voegen.....ook verse, die er met een toiletpapier al af te halen was

Ligging, ruime kamer

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goed voor het doel waarom ik er was. Gewoon uitrusten en slapen!

Schoon nieuw douchegordijn maar wel haren in de douchebak. Antenne was los van de tv dus ik had alleen maar sneeuw en geen zenders!

Het prima ontbijt en het goede koffiezet apparaat.

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Nooit meer, viel erg tegen
    • Basic Tweepersoonskamer

Hele kleine kamers en kleine twee persoons bedden.( ljkt wel een twijfelaar) Toen gevraagd naar een andere kamer, ook hetzelfde. Zeer gehorig. Je hoort wie er komt en gaat. En wanneer iemand een kraan of douche aan heeft staan. Haar en veel kalk in de douche. Kort om, nooit meer. Prijs en kwaliteit, komt niet overeen.

Vriendelijke medewerker maar zeer slonzig gekleed voor een hotel medewerker.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

95 euro is echt teveel voor deze kamer

De kamer was erg gehorig. De bedden en kussens zijn hard. De laatste keer dat ik onder lakens sliep is wel 40 jaar geleden. Het is verbazend dat een hotel dat nog steeds heeft. de prijs-kwaliteit verhouding is daardoor niet optimaal. 95 euro voor deze kamer was echt teveel.

De locatie is prima. lekker rustig. De kamer was warm bij aankomst. De ontvangst was prima. Wifi werkte uitstekend.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

ging wel

Kleine badkamer traplopen de eerste 2dgn vriendelijk geholpen bij uitchecken kregen we alleen te horen sleutel draait zich om en gaat weg strange .

locatie was dichtbij de bussen

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Koud en onbehaaglijk op de kamer door niet goed werkende verwarming. Hotel wat gedateerd, een zesje

Buiten vroor het en binnen, op mijn kamer was het koud. Toen ik dit aangaf bij het personeel bleek dat dit probleem al bekend was. Erg vervelend dus dat ze dan toch deze kamer verhuurt hebben, en dan ook nog voor het volle pond.

Prima ontbijt. Voorzieningen als wifi, tafeltje, tv , waren aanwezig

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Basic maar prima hotel

Er kan altijd iets beter,maar de belangrijkste dingen (schoon, vriendelijk personeel, lekker bed, ontbijt) zijn voor mij in orde. Mensen die slecht ter been zijn: kies een ander hotel, de trappen zijn echt heel steil! En het hotel is een soort doolhof. Ik snap na twee bezoekjes nog steeds niet hoe het in elkaar zit. Ik nam de trap naar beneden en stond i.p.v. bij de receptie opeens buiten.

Voor de 2e keer in een half jaar dit hotel geboekt voor werk. En weer tevreden. Basic hotel, maar prima bed, fris beddengoed, ouderwetse badkamer maar met heerlijke waterstraal. Eenvoudig ontbijt, weinig keuze in hartig beleg. Maar wel hardgekookte eitjes en een ruime keuze in biologisch beleg (honing, pasta etc.). Gezellige ontbijtruimte met serre en prachtig uitzicht. Een tip: ga in de buurt eens eten bij Grieks restaurant Europa. Lekker dichtbij hotel en zeer lekker en goed geprijsd eten.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

prima voor het doel

op wc zitten is erg krap

heerlijk ontbijt / fijn bed / koffie en thee beneden te krijgen / spiegel met goed licht en vergrootspiegel aanwezig

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

volgende keer weer

Gezien prijs kwaliteit helemaal niets!

Voor een prima prijs een nacht in Utrecht doorgebracht met aansluitend een goed ontbijt. Geen topkwaliteit hotel maar wel een top prestatie dat alles wat je krijgt voor deze prijs ook goed voor elkaar is.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Douchedeur kapot en onvriendelijk personeel

's ochtends wilden wij douchen. Het deurtje van de douchecabine was kapot, als we dan zouden douchen zou de hele badkamer nat worden. Dat leek ons niet zo prettig dus hebben we niet gedoucht. Bij het uitchecken wilden we dit aangeven, maar de man achter de balie was niet in ons geïnteresseerd en alleen bezig met zijn telefoon.

De eerste indruk was goed.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Prijs kwaliteit verhouding niet in balans.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het personeel was nou niet echt vriendelijk te noemen. En ook de kamer viel tegen. Klein, ook het bed. En de badkamer was niet schoon. Het lijkt meer op een studenten huis.

De locatie.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prima hotelkamer, schoon en rustig.

Het geboekte tweepersoonsbed bleek uit twee losse, aan elkaar geschoven bedden te bestaan, die helaas ook nogal gemakkelijk weer uit elkaar schoven toen we er in lagen :-)

Schone en rustige kamer. Centrum goed te lopen, maar ook bushalte om de hoek. Mooie buurt.

Viel erg tegen

De hotel kamer was heel ouderwets en niet schoon voor de prijs van €70. Muren waren zwart, klein badkamertje met een douchekop uit de jaren 0. Behoorlijke tegenvaller, ik heb meerdere hotels gehad voor €70 euro en zelfs goedkoper en die waren schoon en modern ingericht. Parkeren is ook een ramp, na een kwartier eindelijk wat gevonden.

De bedden waren top

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Het balkonnetje

Na enkele minuten douchen liep de douche over, waardoor de vloer van de gehele badkamer blank stond. Eerder hiervoor vroegen wij ons al af waarom de tegels loslagen voor het toilet. Ook wisselde het water continu af van warm naar koud. Het ventilatie rooster was te goor voor woorden en her en der waren vochtvlekken op de muur te zien. Gelukkig waren de vele spinnenwebben niet bewoond. De twee losse een persoonsbedden die naast elkaar stonden waren niet comfortabel en schoven erg snel. Zeer rumoerig, muren hielden weinig geluid van zowel binnen als buiten het hotel buiten. Televisie was erg gebrekkig met de strepen door het scherm. Het ontbijt was erg karig in verhouding met de prijs..

Het balkonnetje

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Gratis koffie

1 persoon kamer was beetje je te duur Voor een te kleine kamer . En Te oude badkamers met een douche gordijn!

Gratis koffie En vlak bij het centrum

Geen waterkoker op kamer. Erg kleine badkamer.

OV heel goed. Bushalte 1 minuut lopen. Alle bussen gaan naar het centrum. Binnen 10 minuten ben je midden in de stad.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Helemaal goud!

Gratis ontbijt, ik had gelezen dat dit erbij hoorde en was hiervan uit gegaan. Voorderest niks op aan te merken, top hotel!

Heerlijk! Kamer mooi schoon, top!

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Prima hotel.

Prima hotel. Je moet niet te veel verwachten, want het zijn kleine kamers, maar dan valt het niet tegen! Aardig personeel, alles was netjes voor elkaar. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar daar had ik spijt van. Zag er goed uit. Het hotel is goed te bereiken, elke minuut stopt er wel een bus om de hoek.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Viel tegen.
    • Basic Tweepersoonskamer

Wifi was matig. Omdat ik in een kelder zat, had ik ook geen bereik van mijn mobiele provider. Kleine, muffe kamer. Sanitair kan een upgrade naar de jaren 90 gebruiken.

Bed was goed. Ontbijt ook. Koffiecorner in het hotel.

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Fijn

We hadden gevraagd voor een tweepersoonsbed, maar deze was niet in onze kamer. Dit werd ook niet bij het inchecken geïnformeerd.

Heel fijn en rustig hotel.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Erg gehorig. Vanaf een uur of 8/9 hele harde bonken waardoor het lijkt alsof ze tegen je muur aan het slaan zijn. Schoonmaakster stond tot 2 keer toe ongevraagd naast mijn bed (privacy?). Een optie om aan te geven met een hanger bijvoorbeeld om schoonmaak over te slaan was er niet.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Hotel voor een nacht, prima

Hotel twee flinke trappen op met koffer. De eenpersoonskamer had geen airco, gelukkig was het niet te warm. De douche had flinke kalkaanslag en de douchekop spoot alle kanten op.

de centrale ligging naar de cursuslocatie bushalte om de hoek. Goed gebruik gemaakt van aantal m2. Zelfs aan een föhn was gedacht. Schone handdoeken en het bed was van goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

Fijn voor een nachtje
    • Basic Tweepersoonskamer

Geluidsoverlast van andere gasten. De muren zijn echt heel dun, dus als de buren terugkomen van een avondje stappen hoor je dat heel goed.

Ontbijt was echt heerlijk. Zeer gevarieerd!

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Weinig genot voor veel geld

Prijs kwaliteit. Kamer is klein en duur. Badkamer stonk naar urine. Bed was te smal. Kamer verouderd

Goed ligging prims ta doen met OV

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Redelijk stuk lopen naar het centrum

Ontbijt, ei met spek.

Ontbijt, ei met spek.