Beoordelingen over Charme Hotel Oranjeoord 3-sterren

Hoog Soeren 134, 7346 AH Hoog-Soeren, Nederland

#1 van de 1 hotels in Hoog-Soeren

• Beoordeeld op: 16 oktober 2018

Kamersuite was ruim en netjes.
    • Suite

De Wi-Fi is waardeloos. Je krijgt verbinding met het netwerk maar er is geen tot nauwelijks internet verbinding. Duidelijke bezuiniging op een paar routers. Dit is niet nodig in deze tijdgeest. De kamer was mooi en netjes. Wel vreemd dat als je een suitehebt geboekt dat het bed voor de 2e nacht niet wordt opgemaakt.

Kamersuite was ruim en netjes. Bediening was aardig en meedenkend.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Kort maar krachtig

Badkamer mag wel vernieuwd worden maar voldoet prima

Supervriendelijk personeel en ontbijt was erg lekker. Medewerker van het ontbijt was zeer attent en had een goed humeur

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Heerlijk weekend gehad
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Er is geen kledingkast op de kamer en er staat maar één stoel om even rustig te kunnen zitten.

De prachtige omgeving en het zeer vriendelijke personeel. Eén jongeman kwam zelfs een salade op onze kamer brengen !!

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima uitvalsbasis op de Veluwe
    • Suite

Het babybedje was wat uitgezakt, waardoor onze dochter van 5 maanden bijna de gehele nacht in het grote bed van d'r ouders heeft geslapen.

Ruime kamer en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

prettig

De kamer was klein maar dat was niet erg wat wel erg was dat de douchekop kapot was en het water alle kanten uit spoot op toen ik daarom omdat mijn haar omdat toch nat was met shampo ingesmeerd had om het te wassen viel de aan en uit knop ook nog uit elkaar. Heb toen mijn haar in het bad moeten uitspoelen.

het ontbijt was lekker en uitgebreid Het bad was heerlijk

• Beoordeeld op: 22 september 2018

prima als tussenstop op onze fiets vakantie
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het constante monotone geluid van een motor van koeling of iets dergelijks. Ging de hele nacht door. Hebben erg lang op ons (prima) eten moeten wachten.

mooie plek en een mooie (zolder) kamer . Goed ontbijt en erg lekkere koffie.

Prima , verblijf !

Het hele hotel maakt een wat verwaarloosde indruk. Een allegaartje van stijlen. Ontbijt is wat sober , maar voor 50 euro in zo een mooie kamer is dat geen enkel bezwaar.

Prijs / kwaliteit prima. Omgeving is schitterend. Kamer voor 1 persoon perfect.

Matig oke, ik zou dit hotel niet aanbevelen.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bediening was maar matig. Bij het inchecken werd er niet om identificatie gevraagd. Ook geen uitleg gekregen over ontbijt, uitchecken en dinermogelijkheden. Als we zelf aangeven het diner in het restaurant te willen nuttigen, blijkt dat die reservering helemaal niet is vastgelegd. Beetje jammer. Het eten was ook maar matig. De pomodorisoep had helemaal niks met pomodori van doen. Eerder een scherp gekruide bouillon. Oh, en parkeerruimte was ook onvoldoende. We stonden met de auto uiteindelijk 10 minuten lopen van het hotel vandaan.

Hoewel we er niet om gevraagd hebben, kregen we toch een studio-achtige kamer. Lekker ruim, bed was prima. Ontbijt was ook ok. Verse warme broodjes! Dat kom je ook niet overal tegen.

Uitstekend geschikt voor één overnachting omdat we in de buurt moesten zijn voor huwelijk.
    • Suite

Ontbijt was basic, niet erg aantrekkelijk, ongezellige ontbijtzaal. Jammer omdat de rest van het hotel juist prima verzorgd is.

Super vriendelijk personeel dat ons bij aankomst wat vroeger dan volgens boeking vermeld in de kamer liet, waardoor wij voldoende tijd hadden om ons nog wat op te knappen voor het huwelijk waarvoor wij kwamen. Heerlijk ruim en zonnig balkon bij alle kamers op de eerste verdieping,

De kamer was lekker koel en dat met een buitentemperatuur...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De jacuzzi was buiten werking en het ontbijt viel een beetje tegen. Er stond een man alleen bij het ontbijt en die kon het niet zo goed bijwerken. Hij werkte keihard, maar het was gewoon heel erg druk en dan is een mannetje meer beter. Hierdoor lag er geen bestek op de tafels en werden de tafels alleen afgeruimd als mensen erom vroegen,

De kamer was lekker koel en dat met een buitentemperatuur van 35 graden.

Fijn hotel met warme uitstraling
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Ontbijt was goed, kon er lang mee vooruit, het werd wel wat te warm op de kamers, (Oranje zonneschermen?) maar dat is nu moeilijk te voorkomen. Het was zeker een van de betere hotels die we de laatste jaren boeken en hopen er nog wel eens heen te gaan.

de omgeving
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de porties in het restaurant waren veel te klein a la carte porties zijn de zelfde als in een goedkoper menu moesten om brood vragen, kregen 1 bolletje ter grootte van een bitterbal. met serveert porties zoals men bij een sterrenrestaurant in een 8 gangen menu doet. daar past deze hoeveelheid maar hier zeker niet

de omgeving

voldoet aan de verwachtingen
    • Suite

op een plaats waar veel fietsers komen is de fietsstalling ondermaats en er is geen ruimte om natte fietskleding te drogen

kamers en badkamer zijn prime top keuken

5,5
    fraaie locatie maar rommelig gebeuren.
    • Suite

Het ontbijt was rommelig, de ontbijt ruimte wat kalig en er werd niet afgeruimt of opnieuw gedekt. Het aanblik van de openkeuken vanuit de ontbijtzaal is niet fraai. Ontdanks dat tijdens het diner vis werd aanbevolen en besteld door ons beiden, kwam de kelner na heeeeeeeelllllll lang wachten aanzetten met twee borden vlees met de bijgaande mededeling dat de kok het zo had beslist. De totale organisatie van het hotel lijkt wat rommelig te verlopen.

Kamer was goed maar als er veel oudere gasten komen en dat was tijdens ons verblijf het geval, dan vind ik douchen in bad niet helemaal van deze tijd. Het balkon was niet er schoon.

Fijn !

Het balkon was niet echt schoongemaakt, beetje jammer ...

Zelfgemaakte jam bij het ontbijt! Slapen met open raam en de vogeltjes horen. Bos vlakbij.

Genoten van goed hotel op prachtige locatie.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

het uitzicht vanaf de kamer.

Prima kamer maar helaas uitzicht op het dak van de aanbouw. Fijn dat er een douche was, geen gehannes met douchen boven een ligbad. Prima bed met leeslampjes. Uitstekend ontbijtbuffet. De locatie van het hotel is prachtig, in het bos gelegen met wandel-en fiets faciliteiten direct rond het hotel. Hoog Soeren is een lekker rustig dorp net buiten Apeldoorn. Huurfietsen van het hotel zijn erg goed. Personeel erg vriendelijk.

Goed en mooie omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn zeer gehorig. Wij zaten precies boven de keuken aan de achterkant. Dus tot laat in de avond lawaai van opruimen. En altijd het gezoem van een soort afzuig systeem dat zich op het dak bevindt. De gordijnen zijn niet verduisterend. Dus al heel vroeg wakker.

De ligging van het hotel is goed

Mooi weer en heel mooie fietstochten.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Bediening in brasserie. Fietsenstalling. Staat van het hotel. Er moet dringend is een grondige opfrissing gedaan worden zowel binnen als buiten.

Een beetje ontgoocheld toch .Verwachten we niet bij onze Noorderburen .een schoonmaakteam zou

Moest Oranjeoord de terassen en balcons s ontdoen van alle mos ,af en toe s grondig poetsen en schoonmaken ,zodat het een nette indruk geeft .Nu is het niet net .Ipv bordjes op vensters van terras aan te brengen met « opletten voor gladde terras « ,zouden ze beter s flink schrobben om gladheid van mossen te elimineren . .Het is een charmehotel onwaardig .Echt ,on-Nederland . Dit hotel heeft potentieel zat .Een pallet spic en span of Mister Propre is hoogst nodig .De trapleuning zou ook een beurt kunnen gebruiken . Plakkerig .

Ligging uiterst goed .Rustig ,mooie omgeving .kwaliteit brasserie was goed .Kwaliteit matrassen prima .Maar n kast is er dan weer niet te bespeuren ,zelfs niet in hun charme kamers . Mooie teras buiten !

• Standaard Kamer met 2 Bedden

Kleine kamer met piepkleine douchecel. Termostaatkraan douche zal vast, douche dus niet bruuikbaar (bloedheet). Huiswijn niet te drinken. Sober ontbijt.

Fijn.

Ontvangst was verre van hartelijk en gastvrij. Douche niet goed af te stellen (werd niet heel warm). Ontbijt was in potentie goed. Erg traag bijvullen waardoor we niet hebben ontbeten wat we graag wilden.

Omgeving is mooi. Bedden zijn goed. Ontbijt in potentie goed.

Geweldig gegeten, kamer eenvoudig maar wel voldoende en fijn dat onze hond mee mocht!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kamer/sanitair redelijk klein en eenvoudig; een paar lampjes extra, wat meer bergruimte in de badkamer, een echte kast in de kamer en de mogelijkheid om zelf thee te zetten op de kamer zouden verbeteringen zijn. Ontbijt voldoende maar wel relatief eenvoudig.

Restaurant was boven verwachting, ruime kaart en echt van een goed culinair niveau; we hebben heerlijk gegeten 3 avonden achter elkaar, zowel van de compacte als de uitgebreide menu kaart.

Het hotel is prachtig gelegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen fohn aanwezig en geen haakje in de badkamer om kleding op te hangen.

Het hotel is prachtig gelegen. Wij kwamen voor de wildavond en hebben zelden zo'n leuk evenement meegemaakt. Gaan zeker nog een keer.

Goed maar het viel tegen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Gedateerd hotel. Enig opknapwerk zou wenselijk zijn. In dit jaargetijde is het al gauw saai omdat een wandeling in de omgeving niet mogelijk was gezien alle regen. Men zou meer voor de gasten kunnen doen. (o.a. leestafel)

De locatie/het ontbijt/de bedden

• Beoordeeld op: 29 december 2017

zie boven omschreven. Voor een 3 sterren hotel een acceptabel hotel

Zie hierboven omschreven

Kamer ( 3 ) en bedden waren prima. Badkamer zag er heel goed uit . Jammer dat het kerstontbijt tot 10 uur was en om 10.10 uur alles al was opgeruimd. Ook ongezellig om voor het ontbijt 3 grote ruimtes te gebruiken waardoor er een ongezellig ontbijtsfeer was waar in iedere grote ruimte slechts een klein aantal mensen aanwezig waren. Zet met kerst een kerstboom in de ontbijtzaal en verder enige kerst aankleding dat brengt sfeer en gezelligheid. Nu was het zeer ongezellig.

Rommelig hotel met weinig aandacht voor de gast.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Kregen niet de gereserveerde kamer, twee persoons bed i.p.v. 2 apparte bedden en het bad bevond zich in een hoek van de kamer. Alleen dakramen dus geen uitzicht. Verder een wazig opgezet ontbijt, veel troep in de open keuken. Niet veel belangstelling van het personeel. Bij afrekenen niet gevraagd of alles naar wens geweest was, gemiste kans, we gaan hier niet meer naar toe.

Geweldige ligging in Hoog Soeren.

Prima overnachting, maar niet speciaal
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hygiene liet te wensen over. Er groeit schimmel in de douche. Personeel in de avond was niet zo vriendelijk. Vreemd dat er geen waterkoker oid in de kamer aanwezig was. Dit in tegenstelling tot vergelijkbare kamers in andere hotels

Locatie was prachtig, midden in de bossen

Mooie omgeving en redelijk hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamers waren sumier. de matrassen slecht. De veren van het matras waren voelbaar, je moest schuiven in bed om lekker te liggen.

De omgeving en de ligging van het hotel waren mooi. Het hotel lag aan een rustige weg. Heerlijk stil in de avond en nacht

Mooie ligging, sfeervol hotel, kleinere maar schone kamer met bad! Ontbijt prima.

Personeel

De ligging van het hotel is prachtig! Het hotel ziet er van binnen ook mooi en sfeervol uit! De kamer is goed, bedden liggen heerlijk. Wel een wat kleinere kamer. En wat ik persoonlijk jammer vind is dat er geen fohn was, geen waterkoker om zelf een kopje thee te kunnen zetten. Kamer was verder schoon! Het personeel vond ik in het algemeen niet hartelijk. Ook geen uitleg over mogelijkheden. Hebben een kwartier aan de receptie gestaan totdat er eindelijk iemand kwam en we voor de eerste keer naar onze kamer konden. En wat ik jammer vond is dat ik bij de boeking had aangegeven dat we wellicht onze hond zouden meenemen. Had daar vragen over. Toen ik niks hoorde en er zelf naar vroeg, waren alle kamers waar honden mochten komen vergeven. Maar voor 25 euro extra mocht hij dan mee op een andere kamer? Uiteindelijk zou het voor 15 euro mogen, omdat zij niet hadden gereageerd. Hond naar pension gebracht...Hotel goed en mooie ligging. Personeel vond ik in het algemeen echt wat koeler, niet hartelijk. Zijn er ooit eerder geweest en toen voelde het prettiger aan!

Mooie locatie, groot terras buiten. De kamer gemiddeld.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De temperatuur van het water van de douche is te laag. De kamer is gehorig. Weinig parkeerruimte.

De hygiene van de kamer dik in orde. De aanwezigheid van een balkon.

Gezien het voorgaande; matig tot slecht

De hygiene De eerste aangeboden kamer had een enorme schimmllucht; was niet weg te krijgen; andere kamer gevraagd; werd geweigerd, men zou vol geboekt Zijn. Toen op internet baar de beschikbaarheid gekeken; er bleek nog plaats; nadat ze hiermee geconfronteerd werden, kreeg ik een andere kamer(!)gezien het voo

Het was een perfect weekend.

De badkamer van 1 van onze vrienden was erg krap.

Het hotel is gelegen in een rustige omgeving. Om te wandelen gewoonweg perfect. Ontbijt was goed geregeld. Volop van alles aanwezig.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima voor korte overnachting

Hygiëne kan beter (kamer/badkamer niet echt schoon, stof, nog volle pedaalemmer van vorige gast e.d.). Kleine 1p kamer, gedateerd. Schuifdeur naar terrasje gaat stroef. TV hangt op een onhandige onlogische plaats?! Kamer is zeer gehorig, kan het gesprek van buren verstaan.

Prima verzorgd ontbijt. Was begane grond, voor reizen met de hond, zeer fijn het kleine terrasje/zitje, uitgang zo door de tuin. Hotel is prachtig gelegen, je wandelt zo de bossen in. Parkeerruimte aanwezig.

Een uiterst aangenaam verblijf temidden van de Hoog Soerense bossen.

De schuifdeur naar het terras is erg luidruchtig en moeizaam te openen. De tv hangt heel hoog boven de deur en het beeld wordt hierdoor wat verbogen. Onaangenaam voor de ogen. Vanuit het bed kan men geen tv kijken. De oplossing zou zijn het toestel op ooghoogte naast de open kledingkast op te hangen. Het terras was niet aangeveegd waardoor al het zand en de dode bladeren mee naar binnen kwamen en ook de terrastafel en stoel waren vuil. Op mijn verzoek werd het terras aangeveegd, maar het zitje werd overgeslagen. Jammer. Dit doorgegeven aan de receptie bij mijn vertrek. Dus hopelijk wordt dit onderdeel verbeterd in de toekomst.

Ontbijtbuffet was prima, het bed goed, de badkamer met bad en douche heerlijk met uitstekende waterdruk vooral in het bad. Schone handdoeken elke dag. Comfortabele leesstoel aanwezig. Gelukkig een leeslampje bij het bed. Ik kon mijn fiets op mijn eigen terras van kamer 2 stallen. Hier en daar wat kleine plekjes van achterstallig onderhoud, bv de badkamerspiegel. Locatie temidden van de stille bossen was helemaal te gek. Oneindig veel fietsplezier op de Veluwe. Paleis Het Loo met veel prachtige zaken en een indrukwekkende tuin op minder dan 20 minuten ontspannen fietsen. Ik was erg blij en tevreden in dit Charme hotel.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Teleurstellend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Waren naar concert geweest kwamen om 11 uur terug vroegen wat te drinken zegze heb de kassa al opgemaakt was stil ze hoorde tot kwart voor 12open te blijven toen blies ze dekaarsen uit en dhet licht uit andere mensen die ook binnen kwamen keken ook raar op Zeer slechte zaak

Onbijt goed Haar in putje S,Vonds slecht en onvriedelijk pesoneel zeer slecht

Prachtige ligging van hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie omgeving en een nette ruime kamer. Wij hadden een balkon en dat is mooi. Twee restaurants en in Hoogheid is het lekker culinair eten, maar wel geduld hebben.

Door het mooie weer hebben we een paar heerlijke dagen gehad.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer was gedateerd ingericht met kapotte kringloopwinkel spullen.

Het ontbijt was mager, alleen kaas en ham. Wel eieren, geen jam. Als je later kwam was het brood op. Ook sap en vla was dikwijls op.

Een heerlijk verblijf in dit charmante hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het vertrek, jammer dat we niet langer konden blijven.

We hadden de Deluxe Tweepersoonskamer (met korting): Wat een prachtige hoekkamer! (kamer 33) Een groot balkon ook in een hoek, dus altijd zon. We vonden het echt jammer om uit te checken. Een heerlijk ontbijtbuffet. Ook zeer attente medewerkers, die alle mogelijke service hebben geboden bij een noodgeval.

te doen voor 1 nacht
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Geen radio en wekker (zoals Booking vermelde bij het aanbod) op de zeer gedateerde en ouderwets ingerichte kamer. Het balkon was ronduit smerig met groene aanslag en gras tussen de planken ondergrond. Slechte parkeergelegenheid.

De mooie omgeving. Verder alles zeer minnetjes.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

De omgeving is heel erg mooi.

Hotel was in de renovatie waardoor stapsgewijs de verschillende onderdelen werden aangepakt. Het gaat mooi worden. Instapdouche voor ouder iemand gevaarlijk, overigens mooie badkamer maar gladde vloer. Balkons spekglad

De omgeving is heel erg mooi.

Heerlijk ontbijt, super locatie, vriendelijk personeel maar...

Het bed dus..zie hierboven

Heerlijk ontbijt, super locatie, vriendelijk personeel maar erg slecht bed.. harde veren die uitsteken en pijnlijk waren.Heel Slecht geslapen hierdoor..

• Beoordeeld op: 15 april 2017

hotel goed kamer snachts loeiende motor ophet dak kamer 12
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamer was klein motor op het dak tegen onze kamer aan bleef de hele nacht loeien hebben niet geslapen en zijn eerder weggegaan kamer 12

ontbijt was goed vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

een grote teleurstelling!

erg simpele kamers, ongastvrij personeel , slechte informatie/kommunikatie, absoluut geen charme hotel en charme kamers. voor lange mensen een ramp vanwege schuine wanden

de locatie

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Te duur voor wat er tegenover staat.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Als 1 persoon moest ik net zoveel betalen als voor 2 personen. Kamer heb ik dan nog enigszins begrip voor, maar ik ontbijt niet voor 2 personen. Miste ook shampoo en douchekapje op de kamer. Zeker voor die prijs had ik dat wel verwacht.

Mooie ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Genoten van het diner 's avonds. Daar kwamen we ook voor :-)
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eenvoudige wat gedateerde kamer. Deur naar het terras kon niet open vanwege een defect slotje. Buiten meubilair is echt aan vervanging toe.

Uitstekend restaurant. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Fijn verblijf waarvan we echt hebben genoten maar wij hadden pech met onze kamer!
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamer (nr. 17) was erg klein en de meubels zijn waarschijnlijk bij de bouw (rond 1900) naar binnen gebracht en nooit vervangen - geldt mogelijk alleen bij onze kamer want mensen op de zolderverdieping hadden een veel grotere kamer. Ook de TV had een heel slecht, waarschijnlijk analoog, beeld, de toiletbril zit los en als je het bad vol laat lopen met de stop er in loopt het toch langzaam leeg. De fietsenstalling stond bijna helemaal vol met tafels en op het resterende deel stonden waarschijnlijk huurfietsen zodat een aantal hotelgasten hun dure elektrische fietsen gewoon in de open lucht moesten zetten wat met dit vochtige weer en de vorst niet echt fijn is. Het personeel was prima met uitzondering van de persoon die meermalen met een brandende sigaret in zijn mond de keukenruimte in en uit liep.

Het ontbijt, het bed, de locatie en het personeel was (bijna) allemaal prima.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Omgeving en prijs

kwaliteit gastrobar.

Omgeving en prijs

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Het verblijf was goed

Not applicable

Het hotel ligt in een mooi gebied. Goed om er een nacht te zijn

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Vriendelijk personeel en een prachtlocatie

Vriendelijk personeel en een prachtlocatie

Heerlijk verblijf gehad!
    • Suite

Heerlijk verblijf gehad! En geweldig restaurant! Uitstekende ligging voor wandelen en fietsen op de Veluwe!

Ligging en omgeving

Comfort, prijs/kwaliteit in onbalans

Ligging en omgeving

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Gauw nog eens terug

Uitstekende keuken, prachtige omgeving

Aangenaam door de goede ligging, het mooie weer en de omgeving, ideaal om te wandelen en te fietsen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijsverhouding restaurant, net iets te duur voor het aangebodene

De locatie en de omgeving

mooi en rustig gelegen charme hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de kamer was erg klein, slechte tv en geen kast (wél lekkere bedden)

de ligging, de ouderwetse uitstraling en het zeer uitgebreide ontbijt

zal8g om te wandelen

sommige kamers te klein

het ontbijt was heerlijk en ook de ligging

Eenvoudige gedateerde badkamer

De kamer rook bij binnenkomst niet erg fris

mooie omgeving, en goede bedden
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

de administratie was niet optimaal, we hadden alles betaald maar was niet in de computer bijgewerkt.

de bedden waren perfect

Geen aandacht voor de hotel gast wel voor de paasbrunch gasten waardoor er een karig ontbijt was.

Personeel

Omgeving

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Comfort hotel
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Badkamer/toilet moet je dwars zitten knieën tegen muur

Ligging in het bos en rust

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Temperatuur in restaurant en ontbijtzaal.

Ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Prima hotel in een prachtige omgeving
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Een kleine, maar comfortabele kamer met prima douche. Het ontbijt is ruim voldoende en het personeel vriendelijk. De omgeving schitterend!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

een aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

restaurant:lunch diner dessert subliem!

Tof!Mooie omgeving!Hopelijk komen we in de zomer terug!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was heerlijk!Restaurant is een aanrader!Top!Proficiat aan de koks en het personeel!Dessert subliem!

• Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen klerenkast in de kamer

ontbijt

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

prima verblijf

ontbijt was goed. bedden prima. wij mochten de aparte kamer gebruiken voor ons gezelschap.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Een paar geweldige goedverzorgde ontspannen dagen genoten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt en de kamer waren geweldig en ook kun je hier goed lunchen en dineren en de omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

het ontbijt was goed
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

kamer niet schoon oud hotel best een opknapbeurt nodig

het ontbijt was goed

Zeer goed bevallen!

Kan niets opnoemen!

Ja, alles in het hotel beviel goed!

Best wel redelijk,maar wij gaan niet terug
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel, Lange duur eten, slordigheid locatie

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Mooie omgeving, renovatie is geslaagd maar nog werk aan de winkel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Te weinig legplankjes in de badkamer

Het ontbijt was goed.
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

Wij (2 pers.) hadden 1 klein stukje zeep, om onze handen te wassen en te douchen. Verder deed de tv het niet.

Het ontbijt was goed.

Prima ontbijt;
    • Standaard Kamer met 2 Bedden

De kamers zijn erg gehorig.

Prima ontbijt; ruim voldoende keuze op de menukaart voor het diner; prachtig bos om te wandelen.

Leuk, ontstpannen en rustige omgeving
    • Suite

Vloerbedekking had vlekken en enkele lampjes deden het niet

Ruime kamer, ontbijt, omgeving

Goede kamer nr.
    • Suite

Een drie gangen menu in rest. Hoogheid vond ik wel wat lang duren nl. Twee en half uur

Goede kamer nr. 18 graag ook voor een volgende keer.