Beoordelingen over Hotel Molenbos Texel 3-sterren

Postweg 224-226, 1795 JT De Cocksdorp, Nederland

#5 van de 12 hotels in De Cocksdorp

Uitstekend.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Kan het niet zo gauw zeggen

Het ontbijt was heerlijk veel variatie, voldoende aanwezig en wisselend. Kamers schoon, 2 stoelen aanwezig, tuinsetje 2 stoelen en een tafel, koelkastje en waterkoker , voldoende parkeer gelegenheid. 5 min. lopen naar het dorp Cocksdorp Aan de overkant begin van de fietspaden richting duin

Uitstekende informatie en een snelle afhandeling van mijn bestelling.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

De fietsenstalling is in een drukke periode nogal aan de krappe kant wanneer men zijn persoonlijke elektrische fietsen meebrengt, die zou wat groter mogen zijn.

Zeer goed en uitgebreid ontbijt, zeer goede service. De kamers waren steeds goed verzorgd, Niets op aan te merken. Wij waren zeer tevreden en komen zeker terug !!!!!

De klein schaligheid van het hotel
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Ontbijt is heerlijk uitgebreid n keurig verzorgd Ik vond alleen jammer dat de sneetjes brood droog waren. Het diner was voor ons niet zo omdat wij geen mensen zijn van vis . Maar dat is zeer persoonlijk

De klein schaligheid van het hotel Het ziet er gezellig uit Erg vriendelijke en behulpzame personeel

Volledig naar mijn zin.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Een opmerking.....wanneer de tafels in de ontbijtzaal worden opgeruimd is het misschien handig voor het personeel een karretje/cateringwagen aan te schaffen. Het personeel wordt dan minder belast omdat men nu meerdere malen heen en weer moet lopen. Dit is geen negatieve opmerking.

De kamer was modern, ruim genoeg voor 2 personen.Twee comfortabele fauteuils met een goede leeslamp ernaast. Prima matras. En elke dag prima (lees perfect) schoongemaakt. Kortom een goed hotel. Het ontbijt ook uitstekend.

Geweldig...zeker voor herhaaling in de toekomst.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Wij hadden en tweede verdieping, dus was het niet zo handig voor grote koffers (wij maakte een langer reis, van daar meer baggage).

Het ontbijt was heerlijk, en aan de extra verzoek voor glutenvrije opties werd uitstekend voldaan! Rustig en relaxed!

het was ver onder de verwachtingen, voor een kamer van 150 euro per nacht
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

veel maar vooral geen airconditioning !! elke warme dag op het eiland is een ramp voor je nachtrust, ramen openzetten werkt niet vanwege muggen en vliegen... kortom heel slecht. Aan het verzoek om een fan te installeren werd geen gehoor gegeven.

M u v verkeerslawaai fantastisch verblijf!!!!
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Van het verkeerslawaai ondervonden we wel behoorlijk veel hinder. Komen sowieso terug maar uitsluitend wanneer er een kamer aan de achterzijde beschikbaar is. Alles verder perfect!!!

Geweldige kamer !

Lekker rustig en ontspannen.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Het personeel mag iets spraakzame zijn en vriendelijker. HONDEN in het hotel en in de lounge.kan NIET, ook niet fris als je er moet eten. Een extra koffiezet apparaat als het hotel vol is met gasten...te lang in de rij voor de koffie.

Heerlijke mooie en schone kamers.

Prima service van het hotel, prima ontbijt buffet.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Niets veel tegen in dit hotel, prima ontbijt buffet.

Prima service van het hotel, prima ontbijt buffet. Geen gebruik van gemaakt maar op de kaart stonden prima diner opties.

Uitstekend ontbijt en diner en heerlijke uitvalsbasis om naar de stranden etc. te gaan.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

We hadden een kamer met balkon aan de achterzijde. Het hotel grenst daar aan een broedgebied van diverse vogelsoorten. Heerlijk om op het balkon naar de vogels te luisteren en te kijken. De specht laat ook regelmatig van zich horen.

Goede eerste indruk van Texel!
    • Driepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

De ontvangst was erg goed verlopen. Wij hebben meteen gebruik gemaakt van de 3-gangenmenu na onze lange reis. Ruime, comfortabele en schone kamers. Het ontbijtbuffet was uitstekend. Vriendelijk personeel, goede service. Al met al onze eerste bezoek aan Texel was zeer geslaagd.

Prima accommodatie
    • Driepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Geluidsoverlast van buren. Harde muziek stemmen om 7.30 en s avonds laat. Hopelijk incident.

Gemak, alles dichtbij, moderne inrichting, uitgebreid ontbijt

Mooi verblijf en vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Het diner zou wat uitgebreider kunnen, nu ligt er bij het ontbijt een briefje met wat er savonds gegeten gaat worden. Het is 1 vlees of 1 visgerecht waar uit gekozen kan worden. Vind het zelf iets te karig, hebben hier zelf dus niet gegeten. maar denk dat als we gewoon van de kaart hadden kunnen kiezen we dit zeker wel gedaan zouden hebben

Ontbijt was goed, kamers ook erg netjes en modern. personeel was vriendelijk en behulpzaam. Feit dat je hier ook gewoon fietsen kunt huren is erg fijn. | We hadden zelf al elders fietsen gehuurd maar hadden beter moeten lezen en het gewoon hier moeten doen.

Prima hotel met een geweldige ligging
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Zeer gehorig als men op de gang liep, matrassen zijn al zeer zacht, maar waren in onze kamer doorgelegen aan één kant dus moesten deze zelf omdraaien om het beter te laten liggen, het is in de kamer zeer warm en de aanwezige ventilator was net voldoende om de boel koeler te krijgen terwijl het in de zomer nog warmer wordt. Onder de bedden was al enige tijd niet schoon gemaakt.

Goed ontbijt, zeer prettige tuin die grenst aan de kamer met privé zitje. Prima badkamer die netjes was schoongemaakt en heel vriendelijk personeel.

Gezellige en ruime kamer, helemaal in strandsfeer.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Gezellige en ruime kamer, helemaal in strandsfeer. Mooie inrichting met prima bed, twee zeteltjes, groot bureau en grote kast. Kraaknet. Heel rustig ook, geen straatlawaai, geen geluid uit de aanpalende kamers. Alles prima in orde.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

de kamer,bar personeel heel vriendelijk en een geintje leuk...
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

de douchkop te klein lullig dingetje mag wel wat groter,zeker als er meer van die mannen konen zo als ik komen.

de kamer,bar personeel heel vriendelijk en een geintje leuk leu

Genoten van hotel molenbos
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Het is een beetje gehorig.

Hotel was super! Mooie locatie, schoon en het ontbijt en dinner was heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug naar hotel molenbos.

Heerlijk om hier te verblijven. Een hotel om naar terug te komen.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Jammer dat er geen gebakken spek bij het roerei zat. De sleutelhanger was een gedraaid stuk touw, niet zo hygiënisch.

De hygiëne. De inrichting van de kamers. Gezellige gemeenschappelijke ruimtes. Vriendelijke eigenaar. Lekker ontbijtje.

Prettig hotel in een fraaie omgeving.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Onze kamer keek uit op een mooi gazon waar gerelaxed kon worden met pick nick tafel en een zeer fraai uitzicht op het natuur gebied de Moksloot. Verder een prima ontbijt en zeer fijne bedden. Ondanks de koude nachten bleef het heerlijk warm in het hele hotel en de kamer.

Heerlijk tot rust gekomen in dit goede hotel.

Ik zou het niet weten !

Goed ontbijt. Heel nette kamers en vooral heel schoon, wat ik heel belangrijk vind. Waterkoker en koekastje ook aanwezig. Mooie rustige locatie op 3 km van de vuurtoren.

Een heel fijn en rustig hotel om Texel te verkennen.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

De sfeer in het hotel, gezellig, gastvrij. De mogelijkheid om zelf de kamer uit te zoeken. Hele mooie kamers. Op loopafstand van De Cocksdorp, waar diverse winkels en een fietsenverhuurder te vinden zijn.

Nette accommodatie op een goede lokatie van het eiland.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Keurige moderne kamer. Doucheruimte netjes en schoon. Ruime parkeergelegenheid. Een terrasje met 2 goede tuinstoelen, vrij uitzicht op de tuin. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fraaie en nette kamers en prachtig zwembad bij De Krim
    • Driepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Netheid en inrichting kamers. Gebruik kunnen maken van fantastisch zwembad en faciliteiten van het bijbehorende resort De Krim. Ontbijt was ook uitstekend.

Mooi en gezellig hotel.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Helaas geen mogelijkheid om a la carte te eten. Bedden waren voor iemand met een zwakke rug veel te zacht. Dat laatste is voor ons helaasde enige reden om niet meer terug te gaan.

Mooi en gezellig hotel. Schone kamer. Mooi uitzicht vanaf ons balkon. Heerlijk gegeten.

Fijn verblijf op Texel
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

De bedden zijn wat aan de harde kant. Het plafond van de badkamer was duidelijk al langere tijd niet schoongemaakt (stofnesten, vlekken, spinraggen). In tegenstelling tot de rest van de badkamer, die verder brandschoon was.

Prima hotel voor een verblijf op Texel. De Cocksdorp is een dorp met weinig vertier, maar het ligt wel prachtig aan de Waddenzee / Noordzee en bij de vuurtoren. Het hotel is op loopafstand van het dorp. We hadden een mooie, ruime kamer, die modern ingericht is. Het ontbijt is uitstekend met een buffet met ruime keuze. Het personeel is erg vriendelijk. Ga zeker ook een keer dineren in het restaurant van het hotel!

Lekker golfen op de Texelse
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Tot 8 uur 's ochtends is het restaurant dicht en het licht (nagenoeg) uit want dan pas gaat het restaurant open. Ik wilde om 7:00 a.m. een aantal emails lezen en beantwoorden en moest dit onder het licht van de noodverlichting op de gang doen. (het kon niet op de kamer daar mijn reisgenoot nog lag te slapen)

Goed hotel vlakbij de Golfbaan 'De Texelse'. Uitstekend voor een weekendje golfen. Allervriendelijkste mensen, goed ontbijt, en een keurig hotel

Een heerlijk hotel om een aantal nachten te verblijven
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Kleinschalig en rustig hotel op een mooie plek met prima (gratis) parkeerfaciliteiten. Kamer en sanitair erg schoon en werd iedere dag schoongemaakt en bedden opgemaakt. Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd.

Goed verzorgd en ontspannen weekend Texel
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Lastig om dinerkeuze bij half-pension nog aan te passen op kieskeurige eter, veel verkeer langs het hotel

Prima ontbijt, moderne en schone kamers, vriendelijk personeel

Een gastvrij hotel met uitstekende voorzieningen en prettige sfeer : aanrader om terug te komen.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Zeer verzorgd compleet buffet en overzichtelijk opgesteld. Tafels met voldoende tussenruimte en prettige stoelen. Restaurant en loungeruimte sfeervol.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Top.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Het dekbed is veel te warm voor deze tijd van het jaar.

De gastvrijheid, de ligging van het hotel. Kamers zijn eenvoudig, maar schoon, heel belangrijk Hele goede keuken, kortom een accommodatie naar mijn hart.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

• Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Niets, nou ja misschien jammer dat er geen lift is naar de eerste verdieping. (We waren/zijn namelijk ruim boven de 80.

Wij hebben het verblijf in het hotel als uiterst prettig ervaren. Vooral het personeel was uiterst voorkomend. Jammer dat het vanaf Gorinchem zo'n reis is, anders . . . .

Goede accommodatie met Top ontbijt
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Er zou iets gedaan moeten worden aan de deuren van de hotelkamers die wat ons betreft niet goed afgesteld staan. Deze slaan te hard dicht waardoor s ochtends rustig wakker worden of uitslapen er niet in zit. Een andere tip voor geluidsdemping zou vloerbedekking ipv laminaat zijn.

Super ontbijt, frisse en schone kamers, heerlijke bedden, er was een ventilator op de kamer beschikbaar, gratis parkeren, dicht bij het strand en gebruik van het zwembad van het park de krim dat op loopafstand zit!! Wij waren overigens ruim voor inchecktijd, maar hoefden maar een kleine 20 min op de kamer te wachten. Was snel geregeld!! Kortom, super service!!

Het was fantastisch.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Een fijn hotel in een rustige omgeving. Comfortabele,schone kamer. Goede service en een uitgebreid ontbijt. Bent u op zoek naar rust en genieten van de natuur tijdens uw vakantie dan is dit hotel zeker een aanrader.

• Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Ontbijt was zeer goed, keuze uit de kunst. De kamers zijn van een 4* niveau, leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. Leuk zitje, prima TV (qua grootte) goed aanbod aan zenders. Wij hadden aan de kamer een eigen terras. Vlotte en vriendelijke bediening. Korte afstand van De Cocksdorp centrum, vindt ik persoonlijk leuker dan de Koog

Prima hotel met vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Lekker ontbijt. Zeer comfortabele bedden. Vriendelijk personeel. We hebben daar de eerste avond gedineerd en prijs-kwaliteit bekeken, was dit zeer goed. Een kamer aan de achterkant is beter, want het hotel ligt aan een straat met druk verkeer. Mooie wandel en fietspaden in de buurt.

Super verblijf op een schitterend eiland .
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Het bed bestond uit twee éénpersoonsbedden. Ze liggen prima alleen niet optimaal als je tegen elkaar aan wilt slapen.

Net een mooi hotel. Prima ontbijt en goede ligging.

Top, op 'de kop' van Texel.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Ruim opgezette kamer. Wij kregen een kamer met extra bed (3 persoonskamer) toegewezen. Ideaal was dat in de badkamer een aparte douche was naast het ligbad. Het ontbijt was goed verzorgd. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Konden gebruik maken van zwembad bij de Krim maar hebben hier geen gebruik van gemaakt.

Heel fijn hotel!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Het zou nog beter zijn als er een scheiding was tussen het stallen van huur- en privéfietsen. Nu moet alles onder 1 overkapping staan en wij vinden het zonde om onze dure elektrische fietsen tussen zo'n chaos te stallen. Wij zijn zuinig op onze spullen en die fietsen zijn tegenwoordig erg duur. Met huurfietsen wordt over het algemeen niet zo zorgvuldig omgesprongen en het fietsenhok was erg vol.

Belangrijkste punten voor ons zijn: is het schoon? Ja!! hier is het echt schoon! Complimenten daarvoor. Het bed werd opgemaakt en regelmatig verschoond, super. Is het ontbijt goed? Zeker! Heel fijn dat er een koffieautomaat is met goede koffie! Ontbijtbuffet compleet en goed verzorgd. Is het niet gehorig? Nee. Totaal geen geluiden van andere gasten gehoord (zij ook niet van ons hoop ik ;-) )

rustig, veel ruimte, lekker ontbijt met lokale zuivel en...
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Eigenlijk was alles heel fijn.

rustig, veel ruimte, lekker ontbijt met lokale zuivel en veel fruit. Behulpzame staf, gemoedelijke sfeer. Goede uitvalbasis voor wandelen en fietsen.

Zeer ruime kamer met zithoek en eigen terras.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Zeer ruime kamer met zithoek en eigen terras. Mogelijkheid om zelf een thee of koffie te zetten op je kamer. Mooie badkamer. Hotel is een goede vertrekplaats om te fietsen of te wandelen. Ruime fietsenstalling. Ontbijt is verzorgd en zeker voldoende. Het avondmaal kan je reserveren, wij hebben hier 1 keer 's avonds gegeten en dat was top.

Hotel Molenbos is een goede uitvalbasis om Texel per fiets te verkennen. Prachtig eiland !!!!!!!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

De fietsenstalling zouden ze mogen uitbreiden, aangezien vele hun eigen elektrische-fiets meebrengen. Verder geen tegenvallertjes.

Ontbijt : Zeer uitgebreid, en lekker !!

Top hotel!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Super mooie kamers en heel erg schoon! Ook heel leuk terrasje/tuintje bij de kamer. Ontbijt was ook super lekker!! Vriendelijk personeel! Zou zeker nog eens terug gaan.

Wie van rust en comfort houdt zal dit hotel zeker waarderen !
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

De kamer op het gelijkvloers mét eigen terrasje en uitzicht op de tuin was mooi ingericht en heeft uitstekende bedden. De 2 zeteltjes in de kamer waren erg comfortabel. Hygiëne in het hotel is uitmuntend ! Het hotel ligt op loopafstand van het centrum De Cocksdorp en op 4 km van de vuurtoren en het strand bij de vuurtoren. Dit strand is subliem !

goed en schoon gerenoveerd hotel
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

erg warm op de gang,en deur sluit niet helemaal goed af dus veel geluiden te horen vanuit de gang.

schoon en mooi gerenoveerde kamer,koffie thee faciliteit, koelkast,,goede bedden en heerlijk dekbed,goed ontbijt,kamer aan achterkant dus lekker rustig en donker.

Relaxt hotel,goede bedden en goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Na verlate aankomst helaas niet mogelijk om te eten. Geen a la carte restaurant,maar bij inschrijving voor vijf uur.

Goed ontbijt en heerlijke bedden. Mooi opgeknapte kamer en rustig gelegen.handig dat er koelkast en koffie/ thee faciliteiten zijn

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Heel fijn!!!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

De uitrit is niet zo goed te overzien.

Het ontbijt was goed .Heel fijn rustig.We dachten dat een week te lang was,maar we hadden best nog wat willen blijven.Daar kwam ook bij dat we fantastisch weer hadden!

Onze eerste keer op Texel en dan in dit hotel! Dat krijgt nog een keer een vervolg.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

De prijs is aan de stevige kant.

Kamer was heerlijk. Schoon, ruim, modern en voorzien van een koelkastje. Heerlijke bedden en een badkamer met een schoon bad (dat zie je meestal anders). Heerlijk balkon op het westen. Kon niet beter met het mooie weer dat wij hadden.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Elke dag weer een prima start.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Het gehele hotel was uitstekend. Vriendelijk personeel, mooie kamer, lekker ontbijt en goede parkeerplaats bij het hotel. Wij komen zeker terug hier!

We hebben genoten van een goede en gastvrije accommodatie.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Een goed hotel, fijne kamer, ziet er als nieuw uit. Prettige locatie aan de rand van het dorp. Opvallend aardig en behulpzaam personeel. Dit noemen ze gastvrij.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Zeer aangenaam hotel met prettige medewerkers; restaurant viel tegen.
    • Driepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Het driegangen diner dat je kunt boeken kost 27,50 €. Het komt echter wat minimaal over en ontstijgt 'hoteleten' maar net. Een broodje of toastje bij de soep zou het al wat royaler maken, en een warme groente bij het hoofdgerecht ook. Het kleine schaaltje kant en klare sla dat we kregen voor drie personen vonden we wat betreft hoeveelheid en kwaliteit niet genoeg. Als je bij het dessert te horen krijgt dat er geen dessertwijn is, omdat daarvoor een fles open moet, dan besef je dat je in een hotel zit te eten en niet in een restaurant.

Zeer vriendelijke ontvangst. Kamer voor drie personen is - mits je elkaar goed kent - goed te doen. Twee bedden staan tegen elkaar, dus niet drie individuele bedden verspreid in het appartementje. Prettig ingericht. Balkonnetje heel fijn, waterkoker, thee, badspullen, ontbijtbuffet: allemaal prima.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

• Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Het was een warme dag en er was geen airco in het hotel

Kamers zijn netjes, ontbijt was prima. Parkeer gelegenheid prima, dicht bij het strand , restaurantjes en fietsverhuur

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Gewoon goed
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Jammer van de lange rij elke ochtend voor een kopje koffie bij het buffet. Als je op een populair tijdstip ontbijt, is het erg krap bij buffet en sta je lang te wachten voor je ergens bij kunt. Zou prettiger zijn geweest meer privacy op ons terrasje

Bed en douche in kamer 4 was heerlijk. Ontbijt was matige keuze maar goede kwaliteit.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Kleinschalig goed hotel
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Terras Uitzicht op kamer Geen lift Vervangen bedlinnen Geen Mogelijkheid van lenen/ huren badlakens

Vriendelijk personeel Goed ontbijt Prima locatie Moderne uitstraling ( binnen) Golfarrangement

Fantastisch geslapen en gegeten was fenomenaal

Helemaal niets

Als kado van onze buurtjes gekregen omdat mijn man 80 is geworden en ik zelf tijdens het verblijf 77. Deze paar dagen zijn meer dan fantastisch geweest. Ontzettende vriendelijke ontvangst ook gedurende iedere dag van ons verblijf. We werden er verlegen van. We voelden ons speciaal. Heerlijk geslapen , en het eten zo lekker voor ons een 3* hoor. Of we ooit het halen om terug te gaan is onzeker maar als het ons lukt doen we dat. Groetjes Fam , Verhoeven uit Rotterdam.

• Beoordeeld op: 4 juni 2017

Zeer prettig verblijf, zeker voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Badkamer miste een goede plek om toilettassen neer te zetten en badkamer was wat gedateerd. Douche varieerde ook in temperatuur. Echter zijn dit puntjes op de i. Al met al een zeer prettig en goed hotel!

Heerlijk ontbijt en zeer prettige en nette medewerkers.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

De bankjesin de overigens mooie serre van Het molenbos staan wat te ver af van de tafeltjes.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Hoewel de matrassen van de bedden in het Molenbos echt niet slecht te noemen zijn, zou het denkbaar zijn om over boxspringmatrassen na te denken......

De ligging van Het Molenbos is prettig. De aankleding is aangenaam: niet schreeuwerig, niet overdriven.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Een aanrader tegen een eerlijke prijs.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

UItgebreid ontbijt en heerlijk diner aan eerlijke prijs waar rekening werd gehouden met bepaalde intoleranties/allergieën. Heel vriendelijk personeel. Mooie en verzorgde kamer en badkamer.

Fantastisch!
    • Driepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

De kapstok zat aan de verkeerde kant tegen de muur, of er zou géén stoel vlakbij deze muur moeten staan. Als we een jas op wilden hangen aan de kapstok lukte dat alleen als we de stoel die haast tegen de muur stond een stukje verschoven.

De kamer zag er keurig en schoon uit. De bedden waren erg goed. Het ontbijtbuffet was uitstekend! Erg veel keuzemogelijkheden bij dit ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima verblijf, fijne kamer met goede bedden en heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Ik had een kamer aan de voorkant van het hotel en door verkeer op de weg en dicht bij ingang hotel was er wat lawaai met raam open, ik ben helaas een slechte slaper.

Goede bedden. Lichte ruime kamer. Heerlijk ontbijt en zeer behulpzaam personeel. Hotel zeer aan te raden.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

• Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Het zijn heerlijke ruime kamers. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is fantastisch. Doordat dit zo goed was hebben wij niet eens buiten het hotel naar restaurants gekeken. Locatie is schitterend. Dichtbij natuur gebieden en het strand. Je fiets kun je bij het hotel in de fietsenstalling zetten. We hebben zeer genoten van ons bezoek aan Hotel Molenbos

Prettig hotel voor een weekendje weg.

Een heel prettig, schoon en modern hotel. De buitenkant van het pand oogt een beetje gedateerd, maar wanneer je binnenkomt volgt een aangename verrassing. Alles is mooi aangekleed en keurig netjes verzorgd. Ontbijt is prima en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Mooi hotel voor een paar dagen Texel
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Tegenvallen deed er eigenlijk niets maar als we iets moeten noemen is dat het menu elke dag bestond uit twee gerechten (vis/vlees) en dat moet je dan net liggen. Het is echter wel begrijpelijk als je maar een klein hotel bent.

Het ontbijt was heerlijk en de kamers waren niet gehorig. We hebben ook een keer in het restaurant gegeten en ook dat was lekker. Verder is het een hotel waar je goed tot rust kan komen en zeer vriendelijk wordt behandeld.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Heerlijk verblijf in een super hotel een echte aanrader!!!!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Enigste minpunt was de zware deur van de kamer

Super mooie en schone kamer inrichting van het hotel was echt heel mooi vriendelijk en behulpzaam personeel

Comfortabel

De bedden dus.

Geweldige kamer met buitenzitje. Helemaal compleet, niets gemist. De bedden waren alleen te zacht naar mijn smaak. Verder alleen maar lof.

Leuk verblijf met alles erop en aan!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Vriendelijkheid van 1 personeelslid! Niet direct elektrische fietsen te huur Wel op wandelafstand van hotel

Super ontbijt Douche en bad op kamer! Info voor evenementen in de buurt!

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Gezellig hotel met een prima keuken.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Drankjes op onze rekening die wij niet hadden besteld, maar dit werd netjes opgelost.

Gezellig ingerichte kamer, wij zaten op de begane grond aan de achterkant van het hotel, met terras en zeer rustig. Iedere dag is er een heerlijk menu waarbij je uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee desserts kunt kiezen. De kwaliteit van het eten is echt super, mooi opgemaakte borden en voor een zeer schappelijke prijs, net als de wijn, en netjes een karaf kraanwater erbij. Je kunt 's morgens zeggen of je in het hotel wilt eten, je hoeft het dus niet ieder avond te doen, wij raden het iedereen aan om het zeker een keer te doen. Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Luxe hotel, goed onderhouden en schoon.

Nvt alles was top

Luxe hotel, goed onderhouden en schoon. Ruime kamer met zitje en ruime badkamer met bad en aparte douche. Lekkere bedden, je kan zelf ook thee/koffie zetten op je kamer. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Vriendelijk personeel, die je ook tips kunnen geven over het eiland. We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Hotel met heerlijke kamers, prima ontbijt en uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Restaurant trok ons niet genoeg om te proberen. Beschikbare gerechten klonken ok, maar niet veel keus en sfeer niet denderend.

Mooi ingerichte ruime kamer met fijne ruime badkamer. Ontbijt uitgebreid genoeg en lekker. Restaurant niet geprobeerd.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Lekkere hotelletje in het noorden van Texel
    • Tweepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Jammer dat er geen 2 persoonsbed ter beschikking was.

Het ontbijt en het avondeten waren geweldig, gewoonweg zeer lekker!! Ontvangst was heel hartelijk en vriendelijk. Ruime kamer en badkamer mét bad én douche. Fietsenverhuur mogelijk wat voor ons een groot pluspunt was.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Genoten van de fijne service
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Lekker ontbijt. Smart tv op de kamer was heel fijn. Goede service en strand op wandelafstand. Ook vooraf alle belangrijke info gekregen voor veerboot en parkeervignet.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Alles was naar wens. Aanrader!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Het was een beetje gehorig.

wij werden hartelijk ontvangen. We vonden het een heel gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel. we waren er met onze familie met 7 personen, iedereen was tevreden. schone kamers, fijne bedden, lekker ontbijt met warme broodjes. Lekkere koffie. Alles goed bijgevuld. Wij komen graag een keertje terug in dit hotel.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Top en onvergetelijk

Geen tegenvallers gehad

Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid. De kamers zijn schoon en ruim. De badkamer is ook ruim. Het personeel is erg vriendelijk en neemt ruim de tijd voor iedereen. We gaan zeker nog een keer terug

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Rustig en netjes.
    • Driepersoonskamer Bad/Douche/Toilet

Springveren bed niet comfortabel. Stoelen hutje mutje geplaatst waardoor je niet bij de kapstok kan komen. Een personeelslid erg aardig. Ander personeelslid deed zich geen enkele moeite op mijn vraag om eventuele verlenging. Terwijl op Booking.com wel een mogelijkheid bestond... Gelukkig zijn er genoeg fijne hotels op Texel en het tweede beviel boven verwachting nog beter. Bovendien krijgt een dorpje met een gezellig pleintje toch de voorkeur boven een lange rechte straat.

Rustig en netjes. Ondanks Y-splitsing waar genoeg verkeer langskomt. Ontbijt wat je ervan mag verwachten. Prachtige foto's van Texel aan alle muren. Plus-supermarkt op loopafstand. Diverse restaurants op loopafstand: De Rog beviel goed!

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

We komen zeker terug!
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

Bed sliep lekker maar wij vonden het dekbed allebei veel te warm terwijl we met het raam open sliepen en we de verwarming op * hadden gezet. De 2e nacht daarom maar alleen onder de hoes geslapen.

Ontbijt was heerlijk, restaurant erg gezellig, personeel zeer vriendelijk! Kamer schoon en gezellig ingericht!

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Toplokatie en vriendelijk maar zoeken nog een goede kok.
    • Tweepersoonskamer Douche/Toilet

We komen hier nu al enkele jaren. Is er een nieuwe kok gekomen? Of heeft de oude niet meer zo'n zin? Na n dag lang buitenspelen is het fijn om voor het diner gewoon in je hotel aan te kunnen schuiven, maar de kwaliteit van het eten is beneden peil. Zoals de meeste gasten noodgedwongen dus maar "buiten de deur" eten.?

lokatie blijft een pré om steeds weer terug te komen. Van hier uit is een rondje Texel fietsen een feest. Aan het einde van de rit is de vuurtoren een bemoedigend baken aan de einder. Dan weet je dat je bijna terug bent en een lekkere douche kan pakken. Ontbijt en kamers zijn prima. Vriendelijke mensen.