Beoordelingen over De Oringer Marke 3-sterren

Hoofdstraat 9, 7873 BB Odoorn, Nederland

#2 van de 2 hotels in Odoorn

Honden hotel

Het bedienend personeel laat honden toe in het restaurant. Die mag dan zelfs op de stoel aan tafel zitten, staat af en toe met de poten op de tafel en eet van de tafel en bord mee. Het bedienend personeel ziet het en zegt er niets van. Bij het bedienen wordt de hond nog even geaaid en vervolgens wordt zonder de handen te wassen andere mensen hun eten uit geserveerd. Dan kijk je toch opeens heel erg anders naar het eten en alles wat voor je staat. De toegezegde motorstalling bleek toch niet beschikbaar te zijn.

Warme ontvangst en vriendelijk personeel

Alles is superschoon en netjes maar wel een beetje gedateerd.

Warme ontvangst en vriendelijk personeel Waren er maar een nacht. Bedden sliepen goed en het ontbijt was prima.

Slechte nachtrust door de te warme kamer: daardoor slecht.

Kamer: zonder voorzieningen, bijv. een (eenvoudige airco), mag de kamer bij hoge buitentemperaturen en daardoor een veel te hoge binnentemperatuur en onvoldoende ventilatiemogelijkheden, niet verhuurd worden. De op de kamer aanwezige ventilator was volstrekt onvoldoende.

leerzaam verblijf

chagrijnige personeel. vond de oudere man achter de balie nogal rascistisch overkomen. Kon geen goedemorgen er van af met zijn enge blik en wilde me nog 1x laten betalen omdat hij niet goed in systeem

Jonge medewerker aan dr balie avond daarvóór. Kunnen ze leren hoe het ook kan. Hij verdient een 10.

vreselijk en totaal niet romantisch

het ontbijt was brood met kaas/vleeswaren of jam, pindakaas of chocopasta. Verder niks. En ik ben met mijn partner gegaan en we hebben geen 2 persoonsbed gekregen, maar 2 eenpersoonsbedden die aan elkaar waren geschoven waardoor de twee bedden telkens uit elkaar schoven en 1 van ons op de grond lag. We hebben daardoor ook besloten de bedden gewoon uit elkaar te schuiven en beiden apart te slapen. Dat was dan ons romantisch weekendje weg....... de douche was ook vreselijk... Na het douchen was de vloer kletsnat (leuk als je naar de wc wilt) de deuren die de douche moesten vormen konden niet goed dicht waardoor water aan de onderkant overal en nergens naartoe ging. Dit was geen aanrader.

ontbijt prima

zijn geschrokken van de vervelende opmerking van de manager omtrent ons diner. Het was druk en wij werden gedumpt in een zijkamer. Door alle drukte ??? kon ons diner eerst pas na een 5 kwartier wachten worden geserveerd (niet door de chef) maar er werden "hulpkrachten" op afgestuurd. Al met als een hele nare, vervelende ervaring. Dit heeft ons weekend wel beinvloed.

ontbijt prima

Wij hebben ons verblijf als zeer aangenaam ervaren en is zeer zeker voor herhaling vatbaar.

Wij hebben niets om op aan te merken.

Voor ons was alles naar tevredenheid. De gastvrijheid en vriendelijkheid, de verzorgde kamers, de faciliteiten. Het feit dat je huisdier welkom is. Al met al komen wij graag weer een keertje terug.

Knus verblijf in het prachtige Odoorn met een gunstige ligging

Het hotel is wat verouderd, daar zou het hotel nog pluspunten kunnen behalen.

Heerlijk plekje in het prachtige odoorn, genoeg faciliteiten en vriendelijk personeel. Odoorn en het hotel zijn erg sfeervol, een familiaire gezelligheid.

Prima verblijf in goed verzorgd hotel, mooie rustige omgeving.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

we misten de croissants bij t ontbijt, maar dat is natuurlijk pure luxe. De rest was supervers en goed verzorgd. Ruime keus.

familiekamer was ruim. Niet zomaar 2 bedden 'bijgezet'(wat vaak gebeurd) maar echt meegerekend dat er 4 pers. slapen.

Teleurstellend

Een mini flatscreen in 2018 uit het jaar 0,geen txt functie een verrekijker meenemen als je vanuit bed tv wilt kijken! Het ontbijt tjah alles was er behalve scrambeld egs en bacon,scrambeld egs word er gerserveerd in gekookte vorm. De bacon moet je erbij denken. Er word gezegd 3 sterren,maar vind 1 ster genoeg. Het zijn gehorige kamers,de kachel tikte de afvoer vd wastafel lekte en we hadden de junior suite met mogelijkheid het balkon te betreden,ware het niet dat deze volledig was afgesloten van buitenaf dus er was al bepaald dat je van het balkon geen gebruik kan maken(bied deze mogelijkheid dan ook niet in de omschrijving zeg ik dan). Het bed had aan het voeteneind onderaan allemaaal plukken haar leek het wel. Het zag er vies uit. En er hingen oude spinnewebben her en der (waren donker van kleur dus vandaar de conclusie dat het oude spinnewebben zijn) Ik heb voor deze overnachting 84€ betaald incl ontbijt en toeristenbelasting. Ik vond de prijs niet in verhouding voor de accomodatie.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

We vonden het heel gezellig.

Dat er geen personeel bij de receptie zit als je binnen komt .Of als je buiten zit moet je ook lang wachten voor er iemand komt , ook als zeg dat je buiten wat wilt gebruiken.

Het ontbijt was erg goed en het diner dito

dochter en ik genoten

het weer op de tweede dag maar daarom zijn we op de eerste dag naar de dierentuin gegaan.

Mijn dochter en ik hadden een prima kamer met 2 2-persoonsbedden dus ruimte genoeg. Lekker gegeten, ontbijt was prima en de volgende dag gebowld.

kamers waren geweldig!

smaak van de hapjes tijdens het bowlen viel ons wat tegen. Er werden wel goede afspraken gemaakt over het bezorgen vd hapjes.

kamers waren geweldig!! heel goed ontbijt!! bowlingbaan in de kelder is gezellig. p

Fijne ambiance om tot rust te komen en te genieten.

Niets !

Je bent echt een welkome gast. Vriendelijk personeel, mooie kamers, schoon en een prettige ambiance. Zelfs 's avonds laat bakken ze nog bitterballen voor op de kamer, omdat de kinderen honger hebben. Top dus !

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

Voor slapen te doen

Toeristenbelasting was hoger dan de gemeente voorschrijft, deze is standaard € 1,15 terwijl er meer dan het dubbele word gerekend € 2,50 per persoon Restaurant was niet beschikbaar, er verbleef een grote groep die in het restaurant genoot van optredens.

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Hotel ligt centraal .van daaruit alles in korte tijd te bereiken

Gemiddelde leeftijd van de gasten / dit waren hoofdzakelijk bejaarden De kamer die we toegewezen kregen echter na melding hiervan kregen wij een andere kamer.

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 20 mei 2017

Onvoorstelbaar fantastisch

Absoluut geen negatieve opmerkingen over dit hotel.

Hotel ligt centraal in het dorp naast een kerk naast een plein. Hotel en kamers omfortabel en goed ingericht met aandacht voor karakter en gebruik! Onvoorstelbaar vriendelijk personeel en eigenaar uitermate deskundig mbt kennis over de streek. Alles is gericht op comfort en ontzorging van de gast.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Tegenvallend hotel bezoekje
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een familiekamer geboekt. Alleen waren die blijkbaar al volgeboekt maar ze hebben ons evengoed een familiekamer laten boeken terwijl dit een gewone 2 persoonskamer was waar ze nog 2 opklap bedjes hadden neergezet! We zaten dus met zijn 4en in een erge kleine kamer met 2 opklapbedjes die heel heel slecht waren, mijn zoontje van 11 zakte er telkens doorheen. Ook was het bloedheet in de kamer. Bij uitchecken dit alle 2 gemeld maar helaas hebben wij geen enkele tegemoetkoming gekregen.

Ontbijt was wel goed, alleen erg jammer dat erg geen croissants waren. Dit is iets wat de kinderen juist erg lekker vinden.

gedateerd maar goed hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De douche en badkranen zijn niet meer van deze tijd,je moet de tempratuur zelf mengen. Erg veel stof in de radiator van de badkamer!!

Het is een eenvoudig maar goed hotel. Het diner was erg goed. Ook leuk was het bowlen als avondbesteding. Zeker aan te bevelen.

Alles was superschoon, personeel vriendelijk
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Temperatuur in de kamer was veel te warm. balkon deur kon wel open, maar daar zat de afzuiginstallatie van de keuken, dus niet echt lekkere lucht. Prijs/kwaliteit van het diner slecht. 3,5 euro voor 4 sneetjes stokkbrood? In totaal zit je voor het zelfde geld in een luxer hotel.

Alles was superschoon, personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Leuk voor een nachtje

Is een prima hotel.

Een prachtige mooi dorp. Veel wandel en fiets gelegenheid. Personeel vriendelijk. Uitzicht kamer niet mooi, plat dak, andere darken.

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Hotel Oringer Marke: pas op je tellen!!

Het lijkt er op dat het succes boven het hoofd groeit. Diner ' s avonds niet bijzonder. Het ontbijt was ronduit slecht. Geen goede aanvulling van het buffet. Wanneer er iets mankeerde geen personeel aanwezig. Tafels werden niet afgeruimd dus goed zoeken naar een plekje enz. enz. Grote tegenvaller na meerdere bezoeken aan dit hotel.

Hotelligging is prima in een prachtige omgeving.

Met een flinke modernisering zou dit een fantastisch hotel zijn.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Avond eten volgens halfpension menu was matig niet heel bijzonder en erg eenvoudig. Overige keuze op het menu flink aan de prijs.

Prima ontbijt met uitgebreide keuze. Het Hotel is schoon en fris, maakt echter wel een heel 'oubollige' indruk. Het merendeel van de klandizie was dan ook 60 plus. De locatie is prima.

grote tegenvaller na wat reviews gelezen te hebben en de score van 8,0

Het diner was ronduit slecht; taaie aardappelballetjes, saus uit een pakje en alles leek opgewarmd in de magnetron. De enige vraag toen we er bij uitchecken iets van zeiden was; waarom heeft u voor het HP menu gekozen? Alsof het iets uit maakt of je het menu kiest of a la carte. Geen compensatie hiervoor gekregen. Wij komen hier niet meer terug

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

acceptabel tot goed.

De betaling via Booking.com vooraf was bij het hotel niet bekend. Uitzoeken duurde vrij lang. Daarnaast was het ook lastig dat we pas vanaf ca 8 uur konden ontbijten, want we moesten uiterlijk 8 uur vertrekken in verband met andere afspraken die geen uitstel konden verdragen; ontbijt werd dus snel haastwerk; niet echt prettig.

ontbijt goed vdrzorgd

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Het was ok

- personeel was niet altijd even vriendelijk - onze kamer lag langs de sauna en daar hadden we enorm veel lawaaihinder van (pratende mensen)

- ontbijt was goed, veel soorten vers brood - junior suite was voldoende groot met grote badkamer, incl bad en douche - gratis parking bij het hotel - voor 1 a 2 nachten goed genoeg, zeker niet langer - prijs - kwaliteitsverhouding goed hotel - dichtbij Wildlands (dierenpark) waarvoor we kwamen

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Prima uitvalsbasis, uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding

Het ontbijt was stipt om 8 uur klaar en van een goede kwaliteit. Prima bed. Alles super schoon. Natuurlijk de kamer en badkamer zouden ruimer kunnen, maar voor de prijs is dit echt grote klasse.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

de kamers waren netjes en comfortabel, het ontbijt was...

de kamers waren netjes en comfortabel, het ontbijt was goed/voldoende keuze. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk dat er bowlingbanen waren. Goede uitvalsbasis voor Wildlands zoo Emmen.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Een prima en betaalbaar 3-sterren verblijf.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer (2.37) was wel aan vernieuwing toe en erg donker. Badkamer douche lekte en verwarming ratelde. Ontbijt was ok, niet heel uitgebreid. Drie sterren waardering klopt dan ook wel.

De prijs/ kwaliteit.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Tegenvaller

Verwarming ging s nachts uit ennwas koud. Ontbijt pastor 20.00 uur. Stond om 7.45 uur nog voor een dichte deur van het restaurant. Dus maar eerst even de spullen in de auto gelegd. Kon toen niet meer terug daar de deur niet meer open ging. Dus zonder ontbijt vertrokken. Later wel gebeld en een klacht ingediend. Ik zou terugkoppeling krijgen maar nog geen reactie gehad.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Familiekamer is erg klein.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Na alvast lunch in hotel te hebben genuttigd vroegen we hoe laat we ongeveer in kamer konden. Vanaf drie uur en met belofte dat het extra nagevraagd zou worden. Nadat we zijn gaan wandelen bleek kamer om half vier nog niet schoon. Toen we in vieze kamer kwamen en dit terug meldden bij balie werden we als klant volledig genegeerd, geen excuses en ging alle aandacht naar wie hiervoor de schuld zou krijgen. Nadat we baliepersoneel erop wezen dat wij met koffers stonden te wachten (terwijl zij druk met de rug naar ons gekeerd bezig waren te overleggen met hoe ook alweer de schoonmaakster heette) raadden ze ons aan een rondje te gaan wandelen (inmiddels vier uur en schemer). Toen we aangaven dat we niet wilden en zelf om andere kamer vroegen als mogelijke optie werden we als lastige klant aangekeken. Een andere kamer was gelijk geen optie en omdat we niet weer wilden gaan wandelen dan maar een gratis drankje gekregen met een portie bitterballen tijdens het wachten. Schoonmaakster zou 20 min moeten reizen van huis en dan nog 20 min moeten werken. Sleutel werd na drie kwartier zonder excuses overhandigd. We kregen het idee als lastige klant te worden gezien en behandeld. Fout van vergeten kamer kan gebeuren, maar reactie daarop naar ons toe vinden wij klantonvriendelijk. Los problemen op nadat je eerst voor klant heb gezorgd en draag de verantwoordelijk van al het personeel samen. Waarom ons 20 min exra laten wachten als je met z'n tweeen achter balie staat en alvast kan beginnen met schoonmaken en waarom geen excuses als hotel?

Dicht bij natuurgebied.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Prima verblijf, goed om te overnachten, kies een ander restaurant.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het eten in het restaurant was matig. De carpacio met paprika was niet te doen. Een opmerking hierover zou het bediendend personeel overbrengen naar de keuken, echter daarna niets meer van gehoord. Ook werd hiervan niets gecompenseerd. De prijzen in het restaurant zijn te hoog voor de kwaliteit die wordt geboden. Erg jammer.

Kamer, bedden,sanitair waren prima in orde. Ook de prijs van de kamer was in evenwicht.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Rustige locatie en erg lekker eten
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamer was klein voor een familiekamer, net als de badkamer (en hoewel we om een bad hadden gevraagd, kregen we een douche).

Het avondeten -dat we in het restaurant van het hotel nuttigden- was buitengewoon lekker. En de rust rondom het hotel was fijn om goed te slapen. Prima ontbijt ook. Leuke extra: de bowlingbaan in de kelder in fifties stijl.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima, aardige mensen en goed verblijf. We waren er dan ook voor de derde keer.

We waren 's avonds te laat om nog eten te kunnen bestellen (keuken tot 20.00 uur open), maar er werd meteen aangeboden om snacks voor ons te frituren.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

De juniorsuite is een ruime kamer met grote badkamer.

Kamer was ruim, maar enigszins gedateerd.

De juniorsuite is een ruime kamer met grote badkamer. Het ontbijt was uitstekend! Ruime keus aan brood en beleg. Leuk dorpje, mooie omgeving en veel mogelijkheden om te wandelen en fietsen.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima verblijf in De Oringer Marke.

De vraag om ons om 7.00 uur telefonisch te wekken, ging de mist in. Gelukkig hadden we de torenklok nog zodat we op tijd opstonden. Situering van douche in badkuip is niet handig.

Ontbijt zeer uitgebreid en smakelijk.

• Beoordeeld op: 12 november 2016

de bowlingbaan en biljart. Deze waren niet op orde.

we hadden een fijne kamer gekregen, met laminaat,vanwege allergie. Ontbijt was goed en uitgebreid. Kamers waren netjes. Douche, goed, maar weinig druk op het water.

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Omstandigheid maakte dat het een plezierig verblijf was.

begeleiding naar de kamer, kon het niet vinden. Ook geen enkele uitleg of prettige verblijf oid gewenst. Kon wat beter, Is maar bijzaak.

Ik was verrast door het comfort als alleengaande, heb via booking.com geboekt, dat verschil is groot.

Een prima plek dicht bij waar wij moesten zijn

Wij hadden een concert in Valthermond. Odoorn is daar dichtbij, dus een goede plaats om te overnachten. Wij hadden geluk met de boeking op korte termijn (herfstvakantie). Vriendelijke, behulpzame staf. Goede en ruime kamer en een prima ontbijt. Kortom heel prima.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Prima fiets omgeving!

Het ontbijt was doorsnee, geen extra's voor de zondagmorgen. Gesneden bruin brood of een hard wit broodje. Hard gekookte eieren, geen roerei of gebakken ei, goedkope ham en geen vers fruit. Al met al niet slecht, maar ook niet bijzonder.

Het bed was in orde, goede matrassen.

Prima verblijf met uitstekend ontbijt
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het ontbijt was prima en vriendelijke mensen.

Prima stay in mooi stukje Nederland

Koeling op de kamer. Een fan lijkt me niet meer van deze tijd voor deze prijs

Prima ontbijt met genoeg variatie

Ligging van het hotel

Kamer aan de kleine kant

Ligging van het hotel

Kamer erg beperkt, ontbijt niet overdadig.

Kamer erg beperkt, ontbijt niet overdadig.

ontspannen

Oubollig interieur. Veel te klein TV op de kamer!!

Diner en ontbijt

Ontvangst

In volle te vredenheid

Hier heb ik geen opmerkingen over

Kamers prima in orde hygiëne goed Vriendelijk personeel redelijk in prijs mooie omgeving

Prettig verblijf.

Het ontbijt was ruim voldoende. De omgeving nodigde uit voor een fijne avond wandeling.

Uitstapje naar Emmen met de kleinkinderen

Een hardere matras.

Prijs in verhouding met kamer en ontbijt is prima

Kleine douchecabine.

Kleine douchecabine.

Ontbijt was prima verder hebben wjj niets gegeten of gedronken vanwege een feestje elders

Heerlijk.

Geen aanmerkingen.

Prima kamers, geweldig ontbijt.

Gezellig uitje met kids en vrienden

Muffe donkere kamer en traditionele weinig verrassende keuken

Gastvrijheid en de bowlingbaan

Aangenaam, gezellig.

De ontvangst. Het restaurant is goed. Het ontbijt was goed. De kamer was netjes, kortom prijs/kwaliteit verhouding is goed.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Prettig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Roerei was niet gaar. Verder uitstekend

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

over het algemeen een prima hotel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

bedden waren helaas niet erg comfortabel. De matrassen waren te zacht.

over het algemeen een prima hotel

Prima ontbijt, lekkere bedden, goede uitvalsbasis voor...

borrelende geluiden in de radiator/cv

Prima ontbijt, lekkere bedden, goede uitvalsbasis voor fietstochten

Goede service voor acceptabele prijs

Personeel speelt goed in op wensen.

heerlijk nachtje weg
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

vriendelijk en behulpzaam personeel. we hebben genoten van ons verblijf.

Goede kamer en goed ontbijt

Geen idee

Goede kamer en goed ontbijt

Alles goed zelfs het weer viel mee.

Niets te melden.

Alles O K

Wij hadden een jachthondenproef in Odoorn bij de familie Meppelink, dus dit hotel ligt prima en is g

n.v.t.

De kamer is prima ingericht en groot met prima badgelegenheid.

Uitstekend hotel als uitvalbasis voor een bezoekje aan Drenthe (en in ons geval een blues-avond in G

Bed was wat zacht, maar dat is natuurlijk iets persoonlijks....

Ruime junior-suite, prima ontbijt, vriendelijk personeel.

Even een gezellig kort uitje

Sproeier in bad

Leuke inrichting..

vreemde lift

vreemde lift

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Redelijk maar geen tweede keer.

Kleine badkamer.

Ontbijt keurig.

Badkamer vernieuwd en zeer goede bedden

Kamer zelf was ietwat oud, geen koelkast.

Badkamer vernieuwd en zeer goede bedden

Ons zoontje: "het was net vakantie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kamers zijn ietwat gehorig.

Heel vriendelijk personeel. Zijn een nachtje geweest, lekker gegeten en rijkelijk ontbijt. Erg straffe koffie

Goed keuze voor 1 nacht verblijf

Schone kamer

Rustig hotel

Het ontbijt was minder, weinig variatie

Mooie grote kamer. Fijn balkon

Ontvangst was heel goed

1 persoonskamer was heel klein . Licht op de badkamer miniem.

Ontvangst was heel goed

Prima hotel maar wel goed on iets aan onderhoud te doen!

De kamer is aan onderhoud toe, raam sloot niet goed, vloerbedekking had vlekken, stekkerdoos op stekkerdoos aangesloten ...

Goed ontbijt, ruime kamer.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Net hotel , alles goed schoon , personeel iets minder kwam misschien door de warmte

Personeel had meer aandacht voor groep ouderen die waren gearriveerd , jammer

Zag er netjes uit en schoon

Prima overnachting

Ontbijt wat simpel

Restaurant en ontbijt waren goed

Kamer was zeer gedateerd. Houten vloeren. Hoorde de bovenbuurman snurken. Veel geluid vanaf terras.

Restaurant en ontbijt waren goed

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van De Oringer Marke