Beoordelingen over Hotel Orion 2-sterren

Julianalaan 19, 2159 LB Kaag, Nederland

#2 van de 2 hotels in Kaag

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

locatie op (kaag)eiland is apart.

afhankelijk windrichting ligt hotel in de baan van vliegverkeer. voor de absolute stiltezoeker is dat een punt (maar waar in Nederland is het nog stil?)

locatie op (kaag)eiland is apart. personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Bedden zijn goed, uitstekende televisie restaurant simpele kaart maar van zeer goed van kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Goed, maar er zijn wat aandachtspunten.

Het viel mij tegen dat er weinig waterdruk was, waardoor doichen niet echt heel fantastisch was. Tevens jammer dat het restaurant dicht was tijdens ons verblijf.

Kamer en ontbijt waren gewoon goed.

Voor een nacht een prima accomodatie

Drukte tijdens het ontbijt. Er was blijkbaar een familiereünie met veel rondrennende kinderen

Het ontbijt was redelijk. De kamer overtrof onze verwachting. We kregen een appartementje

Betere ervaring vorig jaar.

Het inchecken verliep niet erg vriendelijk. Één dag was de kamer niet gedaan. Geen schone handdoeken. Douche kop die telkens naar beneden kantelt tijdens het douchen. Bij het ontbijt droog brood en weinig keuze. "luidruchtig werk overleg" in de ontbijt zaal waar alle gasten bij zaten.

De locatie is super.

Schandalige prijs voor wat u krijgt!

Er was airco maar was niet aangesloten. Het toilet was kapot, als je doortrok dan vulde het zich niet waardoor het water in het reservoir soms tot ruim een uur bleef lopen en dus s'nachts een herrie waar je niet van kon slapen. De parkeergelegenheid is te klein voor het aantal gasten waardoor we elke dag half op de weg moesten parkeren. Daarnaast waren er maar insecten in de kamer dan erbuiten. We hebben binnen in de kamer meer dan 22 spinnen geteld. En bij het uitchecken werd nergens naar gevraagd. Niet hoe het verblijf was of alles naar wens was. Van ''s ochtends vroeg tot zeker 01:00 in de nacht vliegen er om de zoveel minuten vliegtuigen over die nog aan het opstijgen zijn. En om er te komen moet je de pont nemen die 4,50 kost per keer en je kan daar niet pinnen. Al met al komen wij hier nooit meer en was het voor de prijs die wij ervoor betaald hebben eigenlijk een beetje schandalig! Absoluut geen aanrader.

Het enige wat beviel was de sfeer van de locatie

Het mooie weer en de locatie

De kamer was zeer basic,geen airco,als je lang was kon je niet goed op toilet zitten. Het personeel was wel bereidt om iets te doen maar er straalde niet echt enthousiasme of een warm welkom vanaf. Het ontbijt was ookergbasic,miste wat fruit,tomaatje etc.

Het mooie weer en de locatie

Wat echt tegenviel was parkeren er is weinig parkeerruimte daar. De omgeving waar het hotel staat is mooi maar de straten zijn erg nauw

Het zit op een mooie plek. Het ontbijt was prima voor mij. De kamers zijn niet al te groot voor 1 persoon maar dat hoeft ook niet. Wat het belangrijkste is dat het redelijk dichtbij Lisse is zodat je niet ver hoeft te rijden voordat je op de Keukenhof bent voor castlefest

Na een eerder verblijf enthousiast,nu niet meer

Ontbijt matig,2soorten vleeswaren,geen tomaat,komkommer of fruit aanwezig. Kamer heel soberen direct aan doorgaande weg gelegen waar iedereen langsliep,dus geen privacy.nagenoeg geen mogelijkheid om te ventileren met deze warme dagen.

Niet voor herhaling vatbaar

Gastvrijheid, sanitair, water hoeveelheid douche, gehorigheid, schoonheid, locatie, onderhoud, ontbijt pas om 8 uur, daarintegen bar al om 22.00 dicht. En dan moet je dus op je kleine kamertje gaan zitten. Zeer ingetogen dorp, niemand die je gedach zegt.

Airconditioning

Goed verblijf maar niet voor gasten die slecht ter been zijn.

Wij moesten 2 stalen trappen op om bij onze kamer te komen. De kamer was schoon maar de intrede in de hal en de ramen waren vies dwz veel spinnenweb etc. Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer en het restaurant beneden was om 22.00 uur gesloten.

De bedden waren goed. Heerlijk geslapen. Geen lawaai van de vliegtuigen want het dak is zeer goed geïsoleerd. Ontbijt was goed. Kaageiland is erg leuk. Je kan er zeilboten huren of een sloep. Ook hele mooie fietstochten fietsen. Kortom een prima verblijf voor een paar nachtjes.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Weekendje weg

Geen badmatje. Weinig licht in de badkamer. Niets voor de deur. Hierdoor gevoel van minder privecy omdat de andere gasten langs onze kamer moesten lopen

De ligging op het eilandje. Goed bed.Lijkt ons zalig met mooi weer.

We hebben genoten!

Het is een 2 sterren hotel maar het voldoet ons inziens zeker als 3+. Het onbijt was prima. De kamer netjes. De bedden lagen goed. We waren er 2 dagen. De 1e dag hebben we in het hotel gegeten wat ook prima was. De locatie is prachtig op een klein idyllisch eilandje. Heel gemoedelijk. De bediening doet echt moeite het naar de zin te maken. Zeker een aanrader!

In verhouding tot andere hotels niet echt duur. Beslist goede service maar een wat eenvoudiger hotel

Lawaai van andere gasten. Erg warm op de kamer. Enige oplossing ‘s nachts de deur die aan de galerij grenst op een kier. Geeft een iets onveilig gevoel. Onder bed en langs plinten lag dikke stoflaag. Personeel kon op onze tweede dag het ontbijt niet bijbenen. Veel te laat bijgeladen, tafels te lang niet afgeruimd. Was ook andere bediening dan de dag ervoor. Misschien was er plotseling iemand anders ingezet die de druk niet aankon? Kan wel gebeuren natuurlijk dus ik wil dat niet te zwaar aanrekenen.

De ventilator op de kamer was zeer stoffig. Dit heb ik aangegeven en deze is direct goed gereinigd en ook gerepareerd aan een knop die niet werkte. Personeel is zeer vriendelijk.

Aardig hotel op een schitterende lokatie

Het was zeer onpraktisch dat we onze kamer alleen konden bereiken via de noodtrap aan de achterkant van het hotel . Kamers waren eenvoudig maar voor een 2 sterren lokatie voldoende. Personeel kon vriendelijker. Verder veel overlast van vliegtuigen en harde muziek toen wij er waren

De omgeving is het grootste pluspunt van dit hotel

Prima op een fantastische locatie

De bedden mogen echt wel eens vervangen worden.

Prijs kwaliteit is passend, zelfs een goed ontbijt voor de prijs. Locatie is geweldig en parkeren bij het hotel

Prachtige (watersport-omgeving).

Het is wel handig om te weten dat het hotel op een eiland ligt en de pont ernaartoe E 7,80 kost (retour). Pont vaart gelukkig "24/7". Inderdaad een enigszins gedateerd hotel maar de prijs er er dan ook naar (E 55,-- incl. ontbijt). En erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Oh ja, en het ligt onder de aanvliegroute van de zgn. "Kaagbaan" van Schiphol dus als de wind "verkeerd" staat.....

Prachtige (watersport-omgeving). En service dat ik 's avonds bij aankomst om 22.30 toch nog een tostie kon krijgen. Restaurant sluit om 21.00 u. En restaurant "Tante Kee" even verderop was om 21.30 u ook al dicht

niet voor herhaling.

Sorry,zie boven

Geslapen in mijn jeugdherberg, te duur om als ouderen langs buitenwenteltrap naar verblijf te moeten. Niet echt schoon, mensen die langs komen kunnen bij je naar binnen kijken.

De omgeving is erg mooi, maar het hotel valt een beetje tegen.

De kamers zijn erg gedateerd en ook de douches. Kamer lijkt wel schoon, maar onder het bed moest nog even gezogen worden. Dat werd wel gedaan toen ik er om vroeg. We hebben niets in de kast gelegd, omdat die ook niet schoon leek te zijn. Bij de bar hadden we wat meer gezelligheid verwacht. Misschien eens andere muziek proberen. De tweede avond zijn we daar niet meer gaan zitten.

Het ontbijt was voldoende, maar helaas alleen kaas, ham, hardgekookt ei en zoet als broodbeleg. Ik kan geen varkensvlees weten in verband met allergie, dus weinig keus.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Leuke ligging op soort van eilandje.

Badkamer zeer gedateerd, wc bijna onmogelijk om op te gaan zitten. Geen licht bij de wastafel/spiegel. Spinnewebben bij het raam. Ontbijt zeer karig, weinig keus.

Leuke ligging op soort van eilandje. Fijne bedden.

Zonde van t geld

Alles behalve lokatie

T was overal erg vies, vuil bakken nog vol kringen op de tafels vaatwasser had niet gedraaid ect, bad spekglad je kon niet douchen in bad,

Een tip: een balkje op het hoogste stapelbed wat voorkomt dat je eruit vallen kan. Verder echt heerlijke bedden!

Een heerlijk rustig familiehotel. Veel in de omgeving te doen en strak ingericht.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goede service, kwam om 01.

Goede service, kwam om 01.00 uur s'nachts aan. Was geen probleem, sleutel zat in de deur van de kamer. En het noodzakelijke pontje vaart dag en nacht. En de achtergelaten oplader wordt keurig opgestuurd.

Heerlijk, gezinsvriendelijk!

er viel verder niets tegen.

Kamer was klein maar prima, zeker voor deze prijs. Ontbijt was heerlijk, hoewel croissants nog wel een lekkere aanvulling zou zijn. Soms was er wel eens iets op: daar moest je dan zelf om vragen maar werd dan ook direct geregeld.

Klein, klein, klein. Alles is klein op dit eiland.

Dineren moest buiten het hotel. We zijn bij diverse restaurants geweest en zij hadden allen een ding gemeen, de bediening was tot sterven toe langzaam. 'n Wachttijd van 'n uur schijnt heel gewoon te zijn.

De kamers (en met name de badkamers) waren bijzonder klein. Het ontbijt was prima echter ondanks aangegeven was er geen mogelijkheid om te dineren. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Het weer heeft goed gedaan.

De kamer. Was erg klein. De hygiene viel tegen. Koelkast was vies. Er lag nog stof. Douche en toilet waren wel netjes. Het is wat gedateerd

Het heerlijke weer. Als het slecht weer was denk ik dat het niet een prettig weekend geweest was. Het zit rondom in het water waar je kan varen. Daar was het dit weekend perfect weer voor

Slecht

Ik zou dit aan niemand aanraden.Het was er absoluut niet proper.Zowel niet op kamers,nachttafels,kastjes onder de lavabo echt vuil en vies.Nog medicatie en oordoppen op grond gevonden.Ontbijtzaal wordt niet gepoetst ofzo.Zware teleurstelling!

De natuur buiten

Zeer matige kamer (nr.5 ) maar best redelijk ontbijt. Niet voor herhaling vatbaar.

Ontvangst!! Wát n sjacherijn van een vent; (man, rond 55 jaar, oude slobber kleding) binnen 5 min. ruzie mee gekregen als ik niet op mijn lippen had gebeten. Wat n aanfluiting voor n gastheer....zo'n man moet echt ander werk gaan zoeken!!

kamers geweldig?? Nee, was n hok van een paar M2 met veel haren in het doucheputje........

Genieten aan het meer!

Tapijt in de kamer. Hygiëne kon iets beter. De wenteltrap is niet zo gemakkelijk. Als je langer dan 1 nacht blijft en het eiland af moet, is het pont wel erg prijzig!

Het ontbijt is goed en lekker! Misschien nog wat fruit? Vriendelijke ontvangst, ook aan het ontbijt! Prima kamer met eigen ingang. Handig met een hond. Nette badkamer! Mooi gelegen. De overzet met het pont was een leuke ervaring. Lekkere eetadresjes in de buurt.

Weekend Castlefest

Alleen sinaasappelsap bij het ontbijt, verder niets aan groente of fruit. Weinig parkeerplekken, onhandig in- en uitrijden. Moeilijke wenteltrappen naar onze kamers.

Locatie vlakbij Castlefest / Keukenhof

Locatie leuk.

In hotel zijn honden toegestaan,in de kamers ligt zelfs vloerbedekking wat dus echt niet kan!! Ook zeer onhygiënisch om honden in de eetzaal toe te laten!! En te moeten ontbijten met 2 kwijlende labradors de tafel naast je,is niet echt fijn.

Locatie leuk. Vriendelijk personeel

Voor senior met volle portomonnee en 2dgn verblijf goed te doen!

Voelde ons een vreemde eend in de bijt. Voelde geen gastvrijheid, enthousiasme ontbrak bij personeel. Kamervloer tip: haal bedden van de plek. Sok, bril, plastic beker pepermunt vorige gasten en stof lag er nog onder....en elders ook!:-( Tijdens ons 7dgn verblijf is het toilet niet 1 x schoongemaakt. Of mogen we dat niet verwachten van een 2 sterren hotel? Eiland is prachtig. Een verblijf van 7 dgn is veel te lang! 1a2 dgn verblijf is aan te raden en te doen. Het is jammer dat je als hotelgast overgang pontje elke dag moet betalen. Het verplicht nl om hele dag weg te blijven, anders wordt het een kostbare aangelegenheid. Kosten 4,50 overgang naar pontje. Misschien een idee om ook een budget eetgelegenheid te maken. Althans, dagschotel betaalbare prijs aan bieden. Als je 7 dgn verblijft in een kamer zonder kookgerei, worden de kosten hoog. Als je het over het algemeen neemt, kan je beter buiten Kaag in hotel verblijven en lopend pontje over en eiland Kaag bezoeken en je bootje huren.

Het matras!

Zeer leuke plaats!

NIETS!

Zeer toffe omgeving om te wandelen en bootje varen! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel! Je bent snel in de buurt waar je dient te zijn. Hartelijk dank voor het verlbijf. Een tip: enkele stukjes fruit plaatsen bij het ontbijt.

Kamers zijn zeer gehorig.

Kamers zijn zeer gehorig. Elke ochtend meegenieten van de in het hotel verblijvende Oost-Europese werknemers van de lokale werf die om 6 uur opstaan. Kamers zijn gedateerd

Personeel onaardig verder heel basic

Ontbijt weinig keuze, geen vers fruit. Personeel niet bereid Koffiemachine aan te zetten voor cappuccino. Niet verteld bij de boekingdat er een feest was de volgende ochtend waardoor geen parkeerplaats meer was. Omboeken waren ze wel vriendelijk in.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Basic hotel in een leuke omgeving; maar hooguit voor een enkele nacht.

Er zijn weinig hotels zoals dit hotel, die via Booking.com annuleringskosten hanteren en bij aankomst ook nog direct om betaling vragen. Iets teveel vanuit het hotel gedacht. Wij hadden een kamer in het oude huis voorzijde, 1e etage. Op punten ontbreekt het aan aandacht: - de basic kamers in het oude huis (1e etage) zijn erg gehorig - 's nachts was de keukenventilatie o.i.d. continu hoorbaar - nul uitzicht - bedden zijn erg spartaans voor lichtere mensen - nachtlampjes bij bedden waren simpelweg niet aangesloten Moraal: Prijs-kwaliteit verhouding is scheef. Wellicht komt het doordat de streek erg toeristisch is, waardoor gemak kan ontstaan bij een hotel.

Ontbijt is op zich toereikend. Restaurant deel is ook netjes ingericht. Ontvangst was hartelijk. Omgeving is, zeker bij mooi weer, interessant.

Goed gewoon , geen super hotel maar dat was bekend . Voor de prijs zat .

Buiten geen goede fietsenstalling . (We waren op de fiets gekomen.) Wel een plekje gehad hoor in vergaderruimte 🤔😏 We misten wat fruit bij het ontbijt. Alle dagen kaas en ham ☹️😏

Het ontbijt was goed maar had liever wat wisselingen gezien. Bedden waren goed . Bad kamet niet zo blij met douche in het bad . Verder een mooi plekje. Leuk dorpje als je er nooit geweest bent. Kregen goed advies over route die we wilden fietsen.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

We gaan graag nog een keertje terug.

Niets, was wat we er van hadden verwacht.

Het overvaren met het pontje was leuk. Kosten overvaart retour ad € 4,50 vinden wij redelijk. Wij hadden een gezinskamer. Wisten niet dat er ook een bad aanwezig was, verrassing! Vanuit onze kamer zag je zelfs de koeien in de wei onder je raam staan. Vriendelijke mensen, mochten 's avond spelletjes doen in het restaurant, niets was te veel moeite. Ook de kinderen wilden nog niet naar huis. Je kunt er veel verschillende activiteiten in de omgeving ondernemen. Van een bezoek aan de Keukenhof, het lopen van het laarzenpad, bootje huren en naar Leiden varen tot aan bezoek aan Schiphol. Kortom een aanrader, zeker ook voor gezinnen.

• Beoordeeld op: 12 april 2017

tres bon qualite prix

het hotel is goed gelegen en heeft een goede kwaliteit/prijs het restaurant is terplaatse en heeft een goede keuken met verschillende keuze. heel kalme omgeving en goed bereikbaar. het personneel is heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

We zouden twijfelen...

Hotelkamer viel helaas wat tegen, de netheid had beter gekund. Redelijk gedateerde infrastructuur. Verder wat ditjes en datjes die ons tegenvielen. De uitbaters doen wat ze kunnen, en waren vriendelijk, maar we hadden de indruk dat het soms wat teveel werd qua organisatie en logistiek. We hadden het eigenlijk anders verwacht.

Mooi uitzicht vanuit de kamer, rustig gelegen. Voldoende parking. Ontbijt was goed.

prijs/kwalitei verhouding is zeer goed

kamer was net - het poetsen was wel een beetje "met de franse slag"

ontbijt was volledig - kamer is comfortabel met goede bedden en basisuitrusting (douche -wc - lavabo) - TV met (meer dan) voldoende kanalen

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Plek

Nors

Plek

• Beoordeeld op: 25 september 2018

De ligging.

Vieze vloerbedekking op slaapkamer waar je gelijk van buiten naar binnen loopt. Karig ontbijt

De ligging.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Verrassend en prachtige natuur

Onze fietsen hadden we liever in een afgesloten ruimte gezet in de nacht

De kamer was ruim en gezellig ingericht

Lokatie en service

Lokatie en service

Eens maar nooit meer.

Ontbijt.schoonmaken van de kamer. Parkeergelegenheid.

In feite niets

De bedden waren heel hard , geen klein koelkastje op de...

De bedden waren heel hard , geen klein koelkastje op de kamer ivm broodbeleg voor een dag sporten van mijn zoontje

ivm met boesch riva evenement 4 nachten in orion zoals gezegd matig

personeel onbijt kamer

locatie

Kamer was te doen

Slechte bediening. , ontbijt heel slecht. Koude

Kamer was te doen

Prima hotel alleen ontbijt viel tegen.

De keuze bij het ontbijt van beleg was zeer mager.

Goede uitleg gehad van de omgeving.

Bij Het personeel hadden wij liever gezien dat hun kleding de naam van het hotel op stond. Was nu best slordig.

De lokatie. Een goed hotel.

We hebben er een nachtje geslapen voor vakantie.

De gang was rommelig door een verbouwing. En de ramen waren niet schoon aan de buitenkant.

Het ontbijt was top. De kamer was goed.

Locatie is mooi

Klein sober en ouderwets kamertje die je kon bereiken met een wenteltrap die buiten ligt . Ontbijt erg basic en weinig keus

Locatie is mooi

gezellig

na ieder uitstapje al die beoordelingen invullen

kleinschalig dorpje

Een leuk, gezellig hotel, op een unieke plek!

Een leuk, gezellig hotel, op een unieke plek!

Wij vonden de omgeving heel mooi

De kamer was iets te klein

Wij vonden de omgeving heel mooi Het hotel lag op een top locatie

Zeker voor herhaling vatbaar

Ontbijt was heerlijk in een gezellig restaurant. Locatie fantastisch!

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk

Top locatie, goed standaard ontbijt inbegrepen.

Stof en spinnewebben in gordijnbakken en aan de ramen.

Top locatie, goed standaard ontbijt inbegrepen. Comfortabele bedden. Gezellig hotel.

was voor ons uitstekend

voor ouderen ijzeren trap omhoog

kamers en ontbijt was prima

genoten

weet ik niet

alles was goed

Overnachting voor 1 nacht prima leuke plek op dit kleine eiland

bedden linnengoed kapot, bed nakijken schroeven los kraakte

Ontbijt prima, leuke gemoedelijke zweer.

Prima voor 1 of 2 nachtjes, ontbijd was prima.

De badkamer (douch / toilet) gedateerd

De accommodatie was verassend op het eilandje Kaag

een stemmig verblijf in Kaag

het ontbijt was sober maar gepast

voor herhaling vatbaar

ontbijt eenvoudig, maar voldoende. diner was prima

We zijn vriendelijk ontvangen

We zijn vriendelijk ontvangen de kamer was schoon alles was aanwezig het ontbijt was goed Wij komen zeker weten terug

Vriendelijk personeel en rustieke plek zorgen voor een fijn verblijf

Kamer was klein, maar alleen heb je ook niet meer nodig.

Goed bed en zeer vriendelijk personeel

Super!

Zeer flexibel personeel, schitterende locatie, zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding

geweldig verblijf mooie locatie vriendelijk personeel

nvt

kamer geweldig, ontbijt prima

Erg rommelig en gedateerd

Slaapkamer met zijn stalen. En harde bedden.

Erg rommelig en gedateerd

Personeel heel vriendelijk,

Geen kleerkast

Personeel heel vriendelijk, Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 19 april 2018

ontbijt was zeker in orde, mensen vriendelijk en de kamers...

ontbijt was zeker in orde, mensen vriendelijk en de kamers waren zoals we verwacht hadden, zeer mooie omgeving

Ondanks wat minpunten toch een leuk veblijfsvegunning gehad

Kamer zeer klein en stoffig

Ontbijt was goed Bediening vriendelijk

mooie ligging je kan er vele kanten op uitstap , de rest was zoals verwacht

best een haardroger meebrengen van thuis, verlichting badkamerspiegel vernuftig maar te weinig licht

het was zoals verwacht

ok

Prijs van anderen was lager