Beoordelingen over Hotel De Oude Molen 3-sterren

Molenweg 48, 6561 AK Groesbeek, Nederland

#2 van de 5 hotels in Groesbeek

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Uitstekend ....als we nog een keer in de buurt wandelen gaan we zeker terug naar de De Oude Molen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De bereidwilligheid van het personeel om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het aanbod om onze natte kleren( na een dag wandelen met 2 flinke stortbuien) in de droogtrommel te doen. Onze natte jassen mochten in de warme kelder hangen etc etc Het lunchpakket met een lekker broodje gezond.(zonder bijbetaling)

Er was een miscommunicatie wat betreft de boeking bij...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De gehorigheid op de kamer en douche en toilet gedeeld.

Er was een miscommunicatie wat betreft de boeking bij Booking.com, er was iets mis gegaan bij de reservering maar alles is naar volle tevredenheid door het hotel opgelost. Het was een erg gehorige kamer maar het ontbijt ‘s morgens wat super.

voor herhaling vatbaar

Er was geen airco aanwezig

Het ontbijt was eenvoudig, de kamer netjes en zeer vriendelijk personeel. Goede locatie alleen jammer van het vele verkeer.

heerlijk verblijf gehad!
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ik lees hier nu over lunchpakketjes die werden aangeboden. Deze werden mij niet aangeboden terwijl bekend was dat ik wandelaar was. Volgende keer boek ik wel rechtstreeks bij het hotel, want betaalde nu 45,- ex ontbijt (á 7,50) terwijl de kamerprijs ter plekke 36,50 incl. ontbijt was.

De ontvangst was vriendelijk, ik voelde me direct erg welkom. Kamer eenvoudig en gedateerd, maar misschien juist daardoor ook wel heel leuk en sfeervol. Erg lekker gegeten (3-gangen verrassingsmenu voor slechts 17,50). Vooral de vriendelijkheid van de medewerkers was heel fijn en je merkte dat dat ook z'n doorwerking had op de andere gasten en de algehele sfeer. ontbijt eenvoudig, maar prima. Erg lekkere koffie!

Een geweldige sfeervolle locatie waar gastheer weet hoe hij met zijn gasten om moet gaan

Airco met deze temperaturen was fijn geweest

De gastheer was zeer gastvrij en vriendelijk mijn complimenten. Elke vraag werd meteen beantwoord of gerealiseerd.

Op naar de oude molen!!!

Ik wou graag een harde matras en die was niet voorhanden dus heb ik op de grond geslapen wat niet erg was hoor als mijn rug maar goed ligt.

Deze ruime kamer was uitstekend en erg netjes het ontbijt voortreffelijk en de ontvangst schitterend . Buitengewoon vriendelijke mensen. Ik kom zeker terug naar deze kamer in dit leuke hotel

Ontzettend vriendelijke ontvangst en heel gastvrij personeel.

Ontzettend vriendelijke ontvangst en heel gastvrij personeel. Een mooie ruime kamer, heerlijk geslapen. Het ontbijt was erg lekker, en het lunchpakketje dat we ontvangen een hele leuke verrassing. Echt een aanrader wanneer je de NS-wandeling doet. Bedankt voor het prettige verblijf!

Zeer aan te bevelen voor 1 of 2 daags verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Niets als je de prijs kwaliteit beoordeelt

Bijzonder hartelijke ontvangst, keurige schone kamer , uitstekend ontbijt en tot onze verassing nog een heerlijk lunch pakket omdat we de ns wandeling wandelden. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding TOP!

Een echte aanrader!

Deze accommodatie is een echte aanrader voor fietsers en wandelaars. Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam. We konden van de ontbijttafel een lunchpakketje klaarmaken. Hiervoor werden zelfs broodzakjes uitgedeeld. De vriendelijke eigenaar heeft ons zelfs naar het beginpunt van onze wandeling gebracht toen er geen taxi te bereiken was. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Accomodatie was gedateerd maar voldeed.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel restaurant is gedateerd, en dat blijkt uit de aankleding en inrichting. Maar voldoet verder prima. Prijs-kwaliteitverhouding is wel oké. Ontbijt voor € 7.50 p.p. voldoet goed maar is niet bijzonder.

De ligging is echt geweldig, heerlijk terras
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er is niets op aan te merken.

De ligging is echt geweldig, heerlijk terras Fantastische bedden Schoon sanitair ontzettend vriendelijk personeel Hier weten ze wat gastvrij is.

De ligging, in 10 minuten wandelen ben je in het centrum van...

Het was warm afgelopen weekend, waardoor het op de kamer ook erg warm werd. Er was geen airco. Ook sloot het restaurant al om 20.00.

De ligging, in 10 minuten wandelen ben je in het centrum van Groesbeek. Mooie uitvalbasis voor wandel- en fietstochten.

Het hoofdgerecht buiten beschouwing gelaten, was het een heel geslaagd weekend

De dienstdoende kok had kennelijk zijn dag niet want het vlees van de mixed grill was niet goed gegrild. Het heeft even in een griillpan gelegen maar was niet goed gaar. De biefstuk was echter wel goed gebakken evenals de zalm van het andere menu. De klacht is wel doorgegeven, maar daar is verder niet op teruggekomen.

Gastvrijheid en de vriendelijkheid van het personeel. Ruimhartig ontbijt en een lunchpakket.dat inclusief is. De locatie is heel gunstig;,het hotel ligt vlakbij de LAW Pieterpad.

goede keuze in combinatie met ns-wandeling Cuijk-Nijmegen.

Het rook een beetje muf en er waren vliegen in de kamer.

Gezellige sfeer, heel mooie locatie. Huiskamergevoel in de kamer. Prettige plek om meer nachten te verblijven, wij waren er maar 1 nacht. De badkamer was schoon, er waren voldoende handdoeken. Het bed sliep prima.

ruime kamer met goede bedden, volop parkeerplaats, nabij het...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de trap naar boven is nogal steil, maar dit is vooral een probleem als je niet goed ter been bent

ruime kamer met goede bedden, volop parkeerplaats, nabij het centrum en openbaar vervoer voorzieningen. Ondanks dat veel kamers bezet waren hebben wij geen last gehad van de andere gasten. De gedeelde sanitaire voorzieningen waren keurig netjes.

de trap

het ontbijt was uitstekend maar nog belangrijker: ik werd geweldig geholpen met mijn spullen verplaatsen, mijn hond naar boven brengen en met het ophalen van spullen bij de dierenarts. Julie hulpvaardigheid was top!

Personeel vriendelijk.

Geluidsoverlast door verkeer buiten. Jammer, had verwacht rustiger te logeren. Geen haakjes voor jassen, weinig licht om te lezen bij het bed.

Personeel vriendelijk. Heerlijke ruime kamer maar buiten erg druk.

Hier komen we zeker terug!

Oude TV met slechte beeldkwaliteit op kamer. Redelijk gevaarlijke steile trap naar kamers.

Vriendelijkheid uitbaters en personeel, lekkere maaltijden, ligging voor fietstochtjes en bezoek aan Nijmegen. Hond welkom.

Eenvoudig hotel boven buurtcafé.

Comfort van de kamer viel wat tegen. Versleten handdoeken, douchen in bad en de oude douchekop hangt te laag. De twee eenpersoonsbedden kunnen niet goed tegen elkaar worden geschoven. Wij sliepen aan de achterkant en hadden geen last, maar het hotel ligt aan een drukke weg.

Eenvoudig hotel boven buurtcafé. Gezellige drukte, spelletjes voor de avonden. Kamer is ruim. Vriendelijk personeel. Zonder extra kosten werd een lunchpakketje voor ons gemaakt voor tijdens de wandeling.

Gewoon goed

Eenzijdig ontbijt ( mag iets gevarieerder zijjn : een paar koffiekoeken bvb) Klein biefsteakje !!!

Hartelijke ontvangst. Goede uitleg betreffende “wat te doen in de regio”. Vers fruitsap bij ontbijt, omelet was een surplus. Zeer ruime kamer 👍👍

Was voor 1 dag. Dus ok. Voor langer verblijf zou ik wc + badkamer op eigen kamer willen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Tv was slecht (afstandbediening deed het niet en de tv was echt heeel klein) en de kamers gehorig.Buren waren op zondag morgen 7:00 uur wakker en vonden dat iedereen maar wakker moest worden door de tv of radio heel hard te zetten

Kamer was groot. Bed was goed

Het ontbijt was prima.

Wij zijn wat ouder en de trap naar boven was voor ons en onze hond erg lastig te belopen. Dat was ons enige nadeel.

Het ontbijt was prima.sAvonds heerlijk gegeten voor een gunstige prijs.Heerlijke matrassen.Bizonder vriendelijkt personeel.Erg aardig voor ons hondje.

Fijn hotel met aardige mensen en goed prijs/kwaliteit verhouding

In de bar ruikt het wat muffig

De kamer suite is lekker ruim met nog een bankje erin, zoadat er genoeg plaats was voo mijn honden. Verder zijn de3 eigenaren en het personeel erg vriendelijk en behulpzaam Ontbijt is prima met lekker broodjes en , yoghurt en een spiegeleitje

Rustig hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De menukaart voor het diner: het zou ook mogelijk moeten zijn alleen een hoofdgerecht te bestellen

Rustig hotel met goede prijs/kwaliteit verhouding

Positieve en warme ervaring, waarbij we ons verwend voelden!

Weinig. Hooguit de ietwat gedateerde inrichting, hoewel deze ook bijdraagt aan de gemoedelijke en huiseljke sfeer

De geweldige en hartelijke bediening en uitstekende service. Geen moeite was teveel om het de gasten naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Super!

Wij hadden een kamer vlak boven een of ander apparaat wat om de 30 seconden aan sprong. We moesten het raam sluiten om niet wakker te liggen van dit geluid. (Veel kamers liggen aan de andere kant, waardoor deze dit geluid niet zullen horen).

Leuk verblijf, veel wandelaars omdat het hotel aan het Pieterpad ligt. Leuk om 's avonds je tijd door te brengen, met kaarten, darten of poolen, of lekker bij de kachel zitten, nadat je de hele dag gewandeld hebt. Gezelligheid!

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Heerlijk verwend.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een hele hartelijke, persoonlijke ontvangst. Grote bereidheid om aan persoonlijke wensen/behoeften te voldoen. Je voelt je echt even in de watten gelegd. Met lekker eten, biertjes van de tap, goed ontbijt en lunchpakketje mee voor tijdens de 2e dag van de NSwandeling.

geweldige gastvrijheid, heerlijke bedden en zalig eten met liefde ontvangen en uitgezwaaid
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Geweldig aardig en betrokken personeel! Zou bijna naar deze regio verhuizen. .. voor natuur en de ongelooflijke gastvrijheid. Ook heerlijk eten in het restaurant en scrabble bij t haardvuur

• Beoordeeld op: 15 november 2017

super, kom zeker nog een keer terug

de stijle trap gaf wat problemen voor de hond

Het ontbijt was prima. En de bediening was geweldig. erg vriendelijk en gastvrij personeel. heel lief en makkelijk in omgang met de hond.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Een aanrader. Vooral de kwaliteit van de maaltijden was uitstekend. Compliment voor personeel.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

hygiëne kon iets beter. een keer luchtafvoerroosters schoonmaken was geen overbodige luxe. Zaten vol stof (viel echt op). Electra lampje op nachtkastje zaten draden bloot !!

eten was overheerlijk en zag er goed verzorgd uit

Goed hotel voor weinig geld
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

het hotel is erg gehorig, en de tv werkt niet naar behoren, en weinig zenders beschikbaar, wifi ontvangst was op de kamers ook niet heel goed

De kamers waren ruim , weinig last van het toch wat drukke verkeer vanaf de straat, vriendelijk personeel, zowel tijdens ontvangst als tijdens het bezoek aan de bijbehorende horecagelegenheid.

Aardig personeel, maar zeer oncomfortabel verblijf, vooral vanwege de lawaaierige verkeersweg.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het hotel ligt pal aan een zeer drukke en lawaaierige weg, waardoor we erg slecht hebben geslapen. Verder is het hotel wel erg oud/karig qua inrichting. Piepklein oud beeldbuis televisietje op de kamer, waar je helemaal scheef in bed liggend naar moet kijken.

Handige locatie halverwege de tweedaagse NS wandeling "Mookerheide". Heel aardig dat wij als wandelaars een lunchpakketje mee kregen voor dag 2.

Leuk en gezellig familiehotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De trap naar de kamers is erg steil en smal.

Ruime tweepersoonskamer met laag zitje en tafel met twee stoelen. Wastafel op de kamer, gedeeld toilet en badkamer: De kamer was schoon, zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Hond is zeer welkom en kan rekenen op bakjes voor water en voer, ‘s ochtends een plakje worst. Zeer voordelig en dus goede prijs/kwaliteit verhouding.

Voor 1 nacht was het prima
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Toilet voorzieningen mag wat mij betreft wel iets beter. Toilet en douche op de kamer zou een pre zijn.

Kamer voor 1 nacht was prima en het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Ruime, schone kamer met wc en badkamer vlakbij op de gang.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Ruime, schone kamer met wc en badkamer vlakbij op de gang. Heerlijk geslapen. Vriendelijk personeel, mooie eetruimte, erg gezellig! Hier komen we graag terug.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

aardig.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de hygiene in de douche was niet ok, behoorlijk wat schimmel op de tegels en de douchedeuren. er zat ook schimmel bij het raam in onze kamer. Voor mensen met gevoeligheid voor verkeerslawaai is dit hotel niet aan te raden, ligt aan een drukke verkeersweg. Wij dachten dat we een aanbieding boekten, dit was helaas niet het geval, normale prijs toen we het ontbijt bijboekte. Misleiding van Booking .com!

de gastvrijheid van het personeel, top! goed ontbijt en diner, ruime kamer en goede bedden Prachtige omgeving om te wandelen

• Beoordeeld op: 15 september 2017

bediening eten en ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

bij gedeelde badkamer gingen we uit van delen met de 2e kamer welke wij hadden geboekt , het bleek badkamer toilet op de gang met de hele verdieping delen te zijn

bediening eten en ontbijt

Een gezellig hotel, mooie omgeving!
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Al hebben we geen problemen gehad met andere gasten, een gedeeld badkamer vond ik zelf niet zo prettig. Daartegenover staat wel dat we een eigen wastafel op de kamer hadden en dat er een 2de toilet was.

Een gezellig hotel met zeer vriendelijk personeel. Ontbijt was zeer goed. Prijs/kwaliteit verhouding is super!

Prima voor even een kort verblijf
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedateerde accomodatie Los stopcontact Geen afstandsbediening bij tv Erg gehorig 1 badkamer en 1 toilet delen met meerdere kamers

Vriendelijk personeel, heel gastvrij Verblijf prima, menu kaart prima, ontbijt prima

• Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

???!!!! misschien een kwastje verf???

Allereerst zeer hartelijk en erg vriendelijk personeel !!!!!! dit soort mensen maak je niet vaak meer mee in de horeca een dikke 10!! Het eten was erg goed dus ook een dikke pluim voor de kok De kamer was zeer netjes enigszins gedateerd maar schoon!!! We bevelen dit hotel zeker aan De prijs die ervoor wordt gevraagd is een """koopje"" !!!

Op zoek naar huurgelegenheid in Groesbeek of omgeving ter overbrugging van oplevering huis.

Alleen de trap naar boven niet zo comfortabel.

Prima ontbijt, mooi terras, leuke ouderwetse gelagkamer en op prima afstand van het centrum. De bediening van het personeel was erg vriendelijk en klantgericht.

Goed verlopen, indien nodig zullen wij zeker weer daar boeken.

De kamer was heel warm, een koelinstallatie voor de kamers is een aanrader.

Ontvangst prima, aardig en vriendelijk personeel, schone en ruime kamer. Ontbijt heel goed geregeld met een snelle en vriendelijke bediening.

Op zich een prima kamer voor de prijs die je betaalt en een...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gehorig en een gezamenlijke badkamer en wc is ons niet goed bevallen omdat andere gasten de hele wc-bril natplasten. Zou fijn zijn als iedereen wat meer aan de andere gasten zou denken.

Op zich een prima kamer voor de prijs die je betaalt en een leuk terras met een lekker biertje van de tap. Ontbijt was basic maar prima, zeker voor deze prijs.

Zorgeloos geslapen

Geen opmerkingen

De vriendelijkheid van het personeel, informeel, de gezelligheid van de vele wandelaars welke aankwamen voor een broodje en een kop koffie

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima accommodatie
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Avondmaaltijd was minder van kwaliteit

Prijs kwaliteit verhouding was prima! Vriendelijk personeel. Ontbijt was heerlijk. Voldoende handdoeken, schoon en prima bedden.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Top hotel

Grote kamer, heerlijke douche. Heerlijk 3 gangen keuzemenu. Lekkere biertjes. Heel vriendelijk personeel. Prettige ontvangst bij binnenkomst en ' smorgens voor ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Fijn hotel!

Perfect gelegen op de wandelroute Cuijk-Nijmegen, zeer vriendelijke ontvangst. Ruime, schone kamer, lekker bed, prima ontbijt en als bonus kregen we een lunchpakket mee voor onze wandeltocht. Top! Je kunt ook prima eten in het hotel.

Prima hotel voor de ns-wandeling Cuijk-Groesbeek.

Prima hotel voor de ns-wandeling Cuijk-Groesbeek. Boven verwachting goed gegeten voor een relatief lage prijs. De drank is eveneens heerlijk normaal geprijsd. En 's morgens nog een lunchpakketje mee gekregen.

Het persoonlijke onthaal en de flexibiliteit.

Het persoonlijke onthaal en de flexibiliteit. We vroegen of het ontbijt een uur vroeger kon omdat we op excursie moesten en dat was geen enkel probleem.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Een gerenoveerde kamer met een prima ontbijt

De kamer is warm door de zomerse dag. Het hotel bevindt zich aan een driesprong met doorlopend doorgaand en optrekkend verkeer. Daarom is het niet wenselijk om het raam open te zetten voor frisse lucht.

De badkamer is prachtig gerenoveerd.

goed verzorgt

het avond eten het was ook wel druk maar we moesten lang op het eten wachten en ik had mixgrill genomen 2 stukjes vlees was wel goed gebakken en 1 stukje te lang en mn vriendin had kipspies die was de lang gebakken of oude kip die was ook wel taai

het ontbijt was goed verzorgt niks op aan te merken,de hotelkamer was ook prima,personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Leuk gelegen in dorp Groesbeek in bosrijke omgeving en dicht...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Eenvoudig hotel met etagedouches ipv op de kamer; maar daarmee wel goeie value for money

Leuk gelegen in dorp Groesbeek in bosrijke omgeving en dicht bij Nijmegen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Prima voor nachtje slapen goede prijs/kwaliteits verhouding.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Zeer gehorig, vooral dichtslaande deuren. Beetje gedateerde accomodatie. Douche en toilet gedeeld (hadden wij gemist bij het boeken)

ruime eenvoudige kamer met twee fautuilles. Goed ontbijt! Vriendelijk personeel. Goede prijs/kwalieits verhouding.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Relaxed weekend in gezellige omgeving
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamers zijn enigszins gedateerd, echter maakt de hygiëne dat weer goed.

Het personeel geeft het gevoel alsof je al jaren over de vloer komt ook al ben je er voor het eerst.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Wij hebben het prima naar ons zin gehad ondanks de gedateerde inrichting en ontbijt.

het hotel was wat gedateerd. Inrichting van eetzaal en andere ruimtes wat slordig. Her en der stapels stoelen en kussens. Dat is niet echt uitnodigend en gezellig.

Bedden waren prima, personeel heel vriendelijk. De omgeving van Groesbeek is geweldig.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

een prima slaapplek op het Pieterpad

Men heeft niet op het reserveringsformulier gelezen dat 1 persoon glutenvrij is. We hebben er zelf ook niets van gezegd, we hadden zelf glutenvrij brood bij ons. Het gebeurd vaker dat er niets is, dus ga jezelf met je spullen op pad.

Het zitje met tv in de hotelkamer

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Personeel was heel aardig.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Misschien jammer dat de douche en toilet op de gang is, maar dat wisten we van te voren.

Personeel was heel aardig. Avondeten was heerlijk. Ik ben veganist en dat was totaal geen probleem voor de kok. Beneden zag het er heel gezellig uit. De houthaard werd voor ons aangestoken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

We hebben genoten en zullen zeker nog eens vaker hier naar toe gaan

alles was prima

Fijne kamer, een prima bed en een goed ontbijt. Bovendien, omdat we een tweedaagse wandeltocht liepen, werd ons een heerlijk lunchpakket aangeboden. Verder lekker gegeten in het restaurant

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Zeer fijn personeel, goeie kamer.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Soms was de kamer wat gehorig. De deuren zijn niet heel dik.

Zeer aardige, bereidwille mensen. Gezellig en fijn. De kamer was prima, voorzien van alles dat een kamer nodig heeft.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Wij komen hier wel vaker en zeker niet voor het laatst.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De douche van de gedeelde badkamer kan beter maar wij vinden sfeer het belangrijkst.

Geen poespas. Gezellig. Je voelt je op je gemak. De diversiteit aan gasten en clubjes die gebruik maken van het café. ( biljartclub,vogelaars,wandelclub enz.) Zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Een goed door reis hotel, s'avonds komen s'ochtends weer weg.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Er was zichtbaar sprake van achterstallig onderhoud. voorbeeld stopcontact naast bed was stuk en gevaarlijk zeker voor kleine kinderen. Hoeveelheid eten in het restaurant was mager.

Het ontbijt was goed, het personeel was vriendelijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Gezellig familiehotel met hartelijk personeel, goed eten en prima bedden.

We bleken met onze oude hond een smalle, vrij steile trap op te moeten naar de kamers. Gelukkig kon onze zoon haar dragen anders was het wel een probleem geworden.

Sobere, maar schone kamers, prima bedden. Ontbijt en kerstdiner uitstekend. Informele, gezellige sfeer met hartelijk en zeer bereidwillig personeel.

Prima familiehotel op prachtige plek, uitstekende uitvalsbasis voor een wandeling of fietstocht
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Op de tap stond bockbier, maar er zat stiekem Grand Prestige in... dat viel 's ochtends niet mee ;)

Het personeel is ongelooflijk vriendelijk, behulpzaam en gezellig. We hadden het geluk dat de Groesbeekse Top 50 live werd gedraaid in het café, dus een en al gezelligheid! Goede bedden en het gedeelde sanitair op de gang is keurig. 's Ochtends een lekker ontbijtje met gebakken eitje.

Keurig hotel/cafe/eetgelegenheid in prachtige omgeving
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Gedeelde badkamer en wc. Dat betekent dat ik de hele nacht mensen naar de wc hoorde gaan met deuren die dan dichtvallen en horen lopen etc. Dat is helaas een zwaar minpunt. Maar daar is de prijs dan wel naar natuurlijk.

Personeel zeer vriendelijk. Zeer goed en persoonlijk bereid ontbijt. Gedeelde badkamer/wc maar wastafel op de kamer aanwezig. Zeer schoon. Mooie omgeving.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Viel tegen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

de kamer. Er hing op de kamer een nare geur van ouderdom/sigaretten de kamer, douche en toilet waren zeer gedateerd . De kitranden van de douchecabine waren vies en zwart.

Het ontbijt De bedden

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Prima voor 1 nacht, maar niet langer.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Alles zeer gedateerd, niet meer van deze tijd. Ging in bed liggen en gelijk zakte ik door het bed. Gelukkig was ik alleen en kon in het 2e bed liggen, anders was het een groot probleem. Niet prettig om 00.30 uur. Mis ontbijtbuffet. Er was een uitgeserveerd ontbijt en dat is toch beperkter.

De ligging, bereikbaarheid. Maaltijd was prima.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Gastvrij en heel vriendelijk personeel. Bedankt.

Misschien een extra douche. Maar prima prijs/kwaliteit accommodatie.

Zeer gastvrij. Prima diner en een super ontbijt. Mochten zelfs een lunchpakket maken!! I.v.m. pieterpad wandeling. Gastheer heeft zelfs gereden om de auto's naar de eindbestemming te brengen. Super !!!

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Vriendelijk personeel, leuke prijs, ontbijt was lekker (en...
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een vrij drukke weg loopt dicht langs het hotel en dat gaf wat geluidsoverlast. Ik slaap graag met open raam maar dat ging hierdoor niet. Verder zijn de faciliteiten eenvoudig (bijv. verouderd sanitair), maar daar is de prijs ook naar en het was voor mij niet storend.

Vriendelijk personeel, leuke prijs, ontbijt was lekker (en fijn dat het inbegrepen was).

• Beoordeeld op: 12 november 2016

Het is een gezellig hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

We konden pas 16.00 uur terecht. Dat vonden we wat aan de late kant.

Het is een gezellig hotel. Fijn personeel. Het diner (verrassingsmenu) was fantastisch! Ook de omgeving is heel mooi!

• Beoordeeld op: 7 november 2016

IN de hotelkamer stond op een bord een prijs voor mijn kamer...
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

IN de hotelkamer stond op een bord een prijs voor mijn kamer die veel lager was dan ik de volgende dag moest betalen. De eigenaar meldde me dat dat inderdaad het geval was, maar dat dat het gevolg was omdat ik de kamer via internet had betaald. Hij meldde me ook dat hij mij bij wijze van coulance een tientje minder in rekening had gebracht. Wat een onzin, dingen toezeggen qua prijs, en dan achteraf zaken in rekening brengen die helemaal niet zijn gecommuniceerd. Dit is niet acceptabel, klantonvriendelijk en niet integer. Vandaar mijn negatieve oordeel, ik kom er nooit meer, en communiceer dat ik in mijn netwerk

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

De moeite waard om weer terug te komen.
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

"s avonds bij het slapen gaan hadden we wat last van het horen dichtvallen van de deur in het café.

De gezelligheid en de heerlijke ochtend ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 september 2016

simpele kamer
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

dat ik via boeking .com 50 euro betaald heb met 18% korting terwijl als je met 1 persoon de kamer boekt(wat in mijn geval zo was) direct je maar 36,50 hoefde betalen

goed ontbijt

prijs/kwaliteit oke

inrichting kamers

zeer vriendelijk en vrolijk

Uitstekend en tevreden en gastvrije mensen
    • Basic Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Een stopcontact was er niet bij de badkamer spiegel en ook niet ergens in de kamer voor het scheren.

personeel was goed ,en de hygiene was correct .

Prettig verblijf.

Ouderwetse inrichting

Ontzettend vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel.