Beoordelingen over Hotel Restaurant Oud London 4-sterren

Woudenbergseweg 52, 3707 HX Zeist, Nederland

#2 van de 8 hotels in Zeist

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Een goed adres voor overnachting en diner ‘s avonds.
    • Comfort Kamer

Het hotel ligt aan een drukke weg. Niet in de buurt van wandelpaden.

Een verrassend ruime binnenplaats dat als terras is ingericht. Het restaurant in het oude gedeelte is gezellig en het diner was heel goed. Bezoek de ezel opvang dichtbij!

• Economy Kamer

Vriendelijk en attent personeel. Net hotel. Kamer niet luxe, maar gewoon comfortabel. Wel een hele mooie overkapping bij de kamers. Het avondeten was heerlijk, warm en goed verzorgd. Wel behoorlijk aan de prijs. Het ontbijt was basic, maar kwalitatief goed. Goede uitvalsbasis voor bezoek aan de jaarbeurs in Utrecht.

• Economy Kamer

Wij zaten in een van de oudere kamers, bedden waren aan de zachte kant. Bovendien was het ook erg warm in de kamer en waren er geen ramen om te openen. Ontbijt voor 16 euro pp. Persoonlijk vond ik dit wel prijzig als je zag wat je er voor kreeg. Sinaasappelsap uit pak bijv, had op zn minst verse sappen verwacht...

Ruime kamer, zag er (ondanks dat het wat gedateerd was) prima uit. Lekkere warme douche.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Prima hotel, wel op tijd wat drinken/versnapering halen wanneer gewenst op de kamer
    • Economy Kamer

'Geen minibar maar maxibar' stond op een kaartje (in plastic houder) bij binnenkomst op de kamer. De maxibar(bij de receptie) is bedoeld als vervanging van de minibar. Om 23.15 aangekomen bij de receptie werd me verteld dat deze al dicht was. Op het kaartje stonden geen openingstijden, mocht wel vermeld worden welke openingstijden deze maxibar had. Dit is dus geen vervanging voor een minibar, die heeft immers geen openingstijden.... Sauna word alleen op verzoek verwarmd, moet een half uur tot een uur van te voren worden aangegeven.

Schoon en prima faciliteiten voor een (aantal) nacht(en). Zwembad en sauna bij de prijs inbegrepen. Voor herhaling vatbaar als ik weer hier in de buurt dien te zijn.

Afgeknipte teennagels en gebruikte wattenstaafjes...
    • Economy Kamer

Mijn kamer was smerig! Helaas de afgeknipte teennagels van de vorige gast aangetroffen naast een nachtkastje (iiiieeeuuuwwww!!) en er lagen gebruikte wattenstaafjes op de grond!! Het bed is groot, maar het matras is erg zacht en biedt geen ondersteuning. De ontbijtzaal is mooi en er kan ook op het terras ontbeten worden, er is continentaal ontbijt verkrijgbaar. Prijs-kwaliteit is niet goed in verhouding; de koffie komt uit een automaat, sinaasappelsap is niet vers. Ook de koffie aan de bar komt uit een met-een-druk-op-de-knop-automaat en kost maar liefst 3,50EU! En met dat gevoel ging ik huiswaarts, geld is belangrijker dan gasten.

Het personeel is beleefd en behulpzaam. De kamer en badkamer zijn ruim en de ramen in de kamer kunnen geopend worden. In de kamer is een waterkoker aanwezig en een tv met Nederlandse en internationale kanalen. Wifi werkt prima! Er is een airco dus de temperatuur in de kamer is prettig. Het hotel ligt in een prachtige bosrijke omgeving en is met de auto goed bereikbaar, helaas met het openbaar vervoer minder goed. Er is voldoende parkeergelegenheid. Er zijn prima fietsen te huur voor 15EU per dag. Het zwembad is aangenaam, de sauna is verouderd en erg donker.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Heerlijk hotel!
    • Comfort Kamer

Het bed schuift snel van plaats. De maxibar was niet compleet, je kon niet alles kiezen wat op de kaart stond, wel prima prijzen. Ik miste de bodylotion op de kamer.

Ontbijt was heerlijk, het restaurant was erg goed. De kamer was comfortabel. We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Te dure kamer
    • Economy Kamer

Kamer aan een binnentuin. Geen rechtstreeks daglicht. Voelde opgesloten. De foto's op Booking bij deze kamer suggereren wat anders. Gordijnen met vlekken. Snoeppapiertje op stoel.

Restaurant met uitstekend eten.

Heerlijk weekendje weg.
    • Deluxe Kamer

Helemaal niets op aan te merken.

De vriendelijkheid van het personeel. Prachtige omgeving en heerlijk eten waaraan veel aandacht is besteed. Je voelt je welkom.

Tevreden.
    • Economy Kamer

Geen Vlaamse TV zenders . Als je verblijf langer dan 1 dag duurt en je wil in het restaurant de menu nemen...dan moet er wel meer keuze zijn....Slechts 1 menu keuze en wij waren er 4 dagen...

Het feit dat we, indien we wensten, buiten konden eten. Vriendelijk personeel , fijne keuken en goede koffie.

We hebben genoten

Helemaal NIETS

Het is een prachtig hotel ..Met veel voorzieningen .schoon en mooie ruime kamer .heerlijk bed fijn balkon .heerlijk zwembad .stoombad en sauna...Het ontbijt was super ..De omgeving voor wandel en fietstochten zijn geniaal.

Gewoon super !!

Helemaal niets !

Mooie kamers, prima eten, veel parkeerplaats, goede voorzieningen. Personeel springt er echt bovenuit -supervriendelijk en behulpzaam. Niks is teveel.

Ontbijt was prima.
    • Comfort Kamer

Badkamer was niet helemaal zoals je nu mag verwachten. Neem aan dat deze kamer nog op de lijst staat om te updaten. Enige vreemde was dat alle elektrische apparaten tegelijkertijd aan of uit moesten. Dus tv kijken vanuit bed kon alleen als alle lampen in de kamer aan waren? Deed je de lampen uit ging ook de tv uit???

Ontbijt was prima. De kamer waar wij verbleven was ruim, goede bedden.

Hotel en restaurant wat hospitality en gastronomie brengen zoals het hoort!
    • Deluxe Kamer

Wij komen hier graag om "even" op vakantie te gaan zonder al te ver te hoeven reizen. Wederom heerlijk (buiten) gegeten en genoten van de gastvrijheid.

Heerlijk gehad
    • Comfort Kamer

De kamer was wat gedateerd en sommige plekken wat smoezelig, maar verder goed en aardig compleet. Persoonlijk miste ik de minibar, wel is er een maxibar, maar daarvoor moet je eerst naar de receptieruimte

goed ontbijt en nette, complete wellness met zwembad, veelal professioneel personeel. Verder: fantastiche omgeving! Wij kwamen om te mountainbiken en daarvoor is de utrechtse heuvelrug ideaal, ook zijn er evt via het hotel fietsen te huren.

heerlijk in de bossen
    • Economy Kamer

prijs van fietshuur, 15 euro per dag per fiets, was dus 30 euro samen, bij meerdere dagen kun je beter een 2e hands fiets kopen!

fantastisch ontbijt en vriendelijk personeel, ideale ligging en lekker zwembadje.

Kwaliteit van het ontbijt.
    • Comfort Kamer

Inrichting kamer nogal ouderwets. Kan wel een opfrisbeurt gebruiken. Bediening tijdens ontbijt niet zorgvuldig. Tafels met vuile gaat etc. Lege ongezellige ruimtes.

Kwaliteit van het ontbijt. Afhandeling aan de receptie vriendelijk en correct.

Slechte nasmaak
    • Comfort Kamer

Was bij vertrek uit de kamer vergeten broek mee te nemen uit de kast. Bij navraag de volgende dag beweerde het personeel dat er geen broek gevonden was.

Prachtig gelegen locatie met prima faciliteiten, maar heeft een moderniseringsbeurt nodig.
    • Deluxe Kamer

Airco is oud en koelt de kamer niet echt, zeker belangrijk bij een kamer onder het dak. Inrichting ook vrij gedateerd, heeft update nodig. Goed bad en douche. Minibar op kamer is aanrader.

Prachtig gelegen locatie, gemakkelijk bereikbaar. Nette en schone kamers, wel gedateerd. Fantastisch binnenterras, zeer gezellig en goed bezocht. Parkeergelegenheid is uitstekend.

Ideale ligging van het hotel doet het 'em.
    • Economy Kamer

De kamer was niet wat we verwachtten op grond van foto's en prijs. De kamer was duidelijk gedateerd. Een paar shampooflesjes neerzetten doet daar niks aan af. We zaten weggepropt in een warm souterrain, zonder uitzicht, in een kamer met een ronkende airco die de warmte niet kon verdrijven. Als je het uitzette was het snel al weer veel te warm. En je kon horen wanneer de bovenbuurman naar het toilet ging..

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid en aan alles was gedacht, zelfs aan de poffertjes. De locatie van het hotel is ideaal voor wanneer je in Zeist wilt zijn en de entree en restaurant en het buitenterras zagen er verzorgd uit.

Kort verblijf
    • Comfort Kamer

Airco zou fijn zijn, er staat wel een ventilator.

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer, heerlijk ontbijt. Hotel staat in een prachtige omgeving. Met het warme weer kun je er heerlijk buiten eten.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Heerlijk nachtje met mijn dochter voor haar verjaardag verbleven.
    • Comfort Kamer

Bedden waren perfect. Zwembad, sauna en stoomcabine ook heerlijk. Bij ontbijt miste ik de wentelteefjes en de zalm. Avondeten was heerlijk, wel iets aan de prijzige kant. Heel gastvrije bediening.

• Comfort Kamer

Onze kamer lag op de 1e etage. Er is geen airco maar wel een ventilator. Het was vrij warm dus we wilden de schuif deur open laten's nachts maar er stond een grote machine onder ons raam die veel herrie maakte(kamer 59). Ik heb geslapen met oordopjes.

Heerlijk gegeten in het Voorhuys, het restaurant van het hotel. Prima fietsen gehuurd in het hotel, kant en klare fiets routes liggen klaar bij de receptie. Heel vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt. Prachtige omgeving.

Heel hartelijk personeel.
    • Economy Kamer

De kamer gedateerd en rook erg naar schoonmaakmiddelen bij binnenkomst. Gelukkig kon het raam open.

Heel hartelijk personeel. En het bed sliep wel goed.

Ruime kamer en ruime badkamer.
    • Economy Kamer

Zeer warme kamer. Geen air conditioning. De douche die haaks in het bad is gezet is belachelijk. Geen ruimte. Lawaai op de benedenverdieping.

Ruime kamer en ruime badkamer. Prettig bed.

Prima hotel op mooie locatie.
    • Comfort Kamer

Bar. Na diner weinig gezelligheid om nog wat te drinken bij slecht weer. Bij mooi weer kan je lekker buiten zitten wel.

Lekkere terras buiten. Ontbijt en uitstekende kwaliteit diner. Zeer vriendelijke personeel.

Een heerlijk Pinsterweekend in een goed hotel en fantastische omgeving
    • Economy Kamer

De centrale ligging van het hotel, met een goed fietsknoopnetwerk, van daaruit kan je alle kanten op. B.v. Soestdijk, museum Soesterberg, Lage Vuurse, Austerlitz. Bij de balie zijn verschillende fietsroutes verkrijgbaar.

Super goed
    • Economy Kamer

We zijn een waterbed gewend, dus het slapen is altijd een probleem. Bedden zijn vrij hard.

Het is een prachtige locatie, met mooie kamers. Er staan overal verse bloemen En het personeel is erg aardig en kundig. Het eten is heerlijk. En ze doen de moeite om mee te denken bij een glutenvrij dieet. Fantastische dagen gehad.

Heerlijk ontspannen weekend!
    • Comfort Kamer

Ik denk dat interieur wat gedateerd is. het geheel kan een facelift gebruiken.

Bijzonder vriendelijk personeel. mooie omgeving en heerlijke wellnes. Ook restaurant was goed. Grote ruime kamer en netjes.

Kamer 45 heeft een heel vervelend geluid: een leidingkoker...
    • Comfort Kamer

Kamer 45 heeft een heel vervelend geluid: een leidingkoker waar geruis door raast, de hele dag én nacht door. Zelfs met oordopjes hoor je het nog en word je er wakker van. Dat is een minpuntje dat misschien voor velen klein is, maar als je een lichte slaper bent en speciaal de avond voordien naar daar reist om uitgerust aan een congres te kunnen beginnen, wel een groot issue is.

Prima vermaakt, prachtig hotel,alleen kamer matig. Personeel top
    • Economy Kamer

De kamer wat gedateerd. Badkamer met enigste wc erg klein voor 2 personen. Gratis onbeveiligde Wiffi, toch niet verstandig hier gebruik van te maken. Restaurant waar we anders wel gegeten zouden hebben, had geen geschikte dinermenu voor ons. Gelukkig in de buurt prima restaurants. Bed bezorgde ons pijn in de rug. Te kleine TV gezien de afstand om te kijken.

Prima ontbijt en vriendelijk personeel. Mooie locatie

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Ze waren heel behulpzaam bij het glutenvrij dieet.
    • Economy Kamer

Glutenvrije koekjes waren nog niet voorzien, maar werd wel geregeld voor de toekomst.

Ze waren heel behulpzaam bij het glutenvrij dieet. Personeel was erg vriendelijk. Keurig netjes, heel hygienisch. Super netjes.

Ontbijt was prima, diner in het restaurant ook.
    • Economy Kamer

Kamer was veel te warm, omdat de kamer op de begane grond was kon er 's nachts geen raam open. Bed te zacht, dekbed niet ademend. In het geheel een matige kamer, beetje vergane glorie.

Ontbijt was prima, diner in het restaurant ook.

Gewoonweg goed

Het duurde even vooraleer het toilet kon spoelen telkens je het gebruikte..

Ruime kamer met leuke balkonnetje. Uitstekend ontbijt & top restaurantje!

Niet wat wij ervan verwacht hadden.
    • Economy Kamer

Benauwde slaapkamer in souterrain, geen ventilatiemogelijkheid, slecht werkende airco. Water lekkage uit plafond in één van de kamers. Slot van één van de kamers werkte niet.

Locatie, redelijk goed ontbijt, goed parkeren

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

De stilte
    • Economy Kamer

Ontbijt was uitstekend, maar het personeel was nukkig, mogelijk nog niet uitgeslapen. (maar mischien verwachten Limburgers de gastvrijheid die ze in Limburg gewoon zijn)

De stilte

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Goed voor een weekendje rust.
    • Comfort Kamer

Ontbijt was heel simpel, niet veel assortiment. Wc en douche zijn apart. Wc hok is erg klein. Kamer heeft geen tapijt als vloerbedekking. Ook geen airconditioning. Al met al, had meer verwacht in een “comfortkamer” aangezien het een 4 sterren hotel is.

Rustig en mooie locatie tussen de bomen. Eigen parkeerterrein gratis.

Goede accomodatie, heerlijk gegeten. Was iets te koud om te kunnen fietsen
    • Economy Kamer

Kamer ietwat gedateerd, maar alles was aanwezig.

Heerlijk ontbijt. Ook het 3 gangendiner in de brasserie was fantastisch. Aardig, attent personeel in de bediening

Lekker eten in het restaurant en bediening was vriendelijk.
    • Economy Kamer

Ontbijt veel echt tegen Eieren, speck, champions alles was echt koud (zelfs niet warm). Hygiene in het zwembad kan beter

Lekker eten in het restaurant en bediening was vriendelijk. Afgesloten parking

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Verrekte slechte
    • Economy Kamer

Echt een afknapper is het gammele bed. Het bed stond op in storten, poten gingen van links naar rechts. Daarbij het matras is ontzettend slechte kwaliteit. Met rugpijn en doodmoe opgestaan.

Lokatie. Vooral de brasserie goed en lekker eten.verrekte

aangenaam en releaxed
    • Comfort Kamer

Het dekbed was erg zwaar en warm, maar dat is persoonlijk. De dinerkaart mag van mij ook wat eenvoudigere gerechten bevatten, dan zou ik alle drie de avonden in het hotel hebben gegeten.

De wellness was compleet en luxe. De kamer was ruim.

Goede prijs/kwaliteitsverhouding
    • Economy Kamer

Prima eenpersoonskamer, goed bed, schone kamer, functioneel sanitair. Zeer uitgebreid ontbijt, heerlijk diner. Kom zeker een keer terug in de zomer maar dan om de omgeving te gaan bekijken want daar was nu geen tijd voor ;)

Wij hadden dit hotel uitgezocht vanwege het zwembad voor ons...
    • Economy Kamer

Wij hadden dit hotel uitgezocht vanwege het zwembad voor ons zoontje die graag wilde zwemmen. Nu bleek er de gehele dag zwemles te zijn en konden we geen gebruik maken van het zwembad. Teleurstelling.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Ok
    • Economy Kamer

Bed kapot geen koffie en thee faciliteiten op kamer. Geen waterkoker voor babyvoeding en ook geen babybedje op kamer terwijl wel aangegeven.

Zwembad rustig. Prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima voor een nacht na een heerlijk diner alles onder één dak.
    • Comfort Kamer

Kamers beetje oubollige ingericht met flink wat slijtagelekken op diverse meubels. Jaren 50 tafel en stoelen. Badkamer zou een make-over niet misstaan. Uitzicht op binnenplaats niet echt fraai. Aanwijzing waar oplaadpunten voor auto's zijn ontbrak op Booking.com en zou ook in zijn algemeenheid wel in beschrijvingen opgenomen mogen worden.

Klassiek hotel met veel ambiance. Aan de achterzijde schitterend gelegen in de bossen. Mooie ruime kamers met klein terras uitkijkend op binnenplaats. Ontbijt goed verzorgd met alles aanwezig. Vriendelijk personeel. Zeer goed restaurant met uitstekende en persoonlijke bediening ondanks geheel vol op zaterdagavond.

Het verblijf was top. Zeker voor de prijs/kwaliteitverhouding
    • Economy Kamer

Helaas ging er precies om half 1 op woensdag een alarm af. Ik schrok wakker, heb uit de schrik de nacht portier gebeld. Die zei dat er iemand probeerde te douchen. Best gek dat het alarm dan af gaat.

De ruimte van de kamer is echt groot. In vergelijking met de prijs is dit hotel zeker een goede aanrader. Het personeel is echt super vriendelijk. En de bar/restaurant was ook meer dan top.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Wil je niet weten
    • Economy Kamer

We hebben totaal niet geslapen, we lagen op de eerste verdieping met uitzicht op de afval container. Dit was s'nachts ook te merken met lawaai en opruimen, dit hotel heeft ook vergader ruimtes en waarschijnlijk moesten ze dit in de nachtelijke uren opruimen en stoelen verplaatsen (of verbouwen) we weten het niet. Maar een geluk het was om 02:00 weer rustig tot 06:00, dus toch nog even geslapen👍👍

Ontbijt was goed.

prachtig hotel en zeer vriendelijk personeel.
    • Economy Kamer

diner is soms onvoldoende en soms zeer lekker , b.v. vlees en visgrechten waren prima,enkel groenten een beetje eigenaardig, enkel wild b.v. fazant was echt niet ok , wel is het een gezellige eetruimte, toch een beetje aandacht betsteden aan de keuken, en dan is alles perfekt!!

prachtige ontbijt ruimte en een zeer goed en uitgebreid aanbod

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Alles zeer naar tevredenheid.
    • Deluxe Kamer

Gegeven het gestelde onder 'wat beviel u het meest'zal het duidelijk zijn dat er in deze geen opmerkingen zijn.

Waren over het geheel zeer tevreden, wat niet echt verwonderlijk is, daar wij deze accommodatie in de tijd dat wij nog in Utrecht woonden, met regelmaat hebben bezocht. Op toch nog iets bijzonders te vermelden: de bitterballen waren buitengewoon lekker.

Comfortabel hotel.
    • Comfort Kamer

Wij verbleven in een comfortkamer. Een prima en ruime kamer. Twee losse bedden, zoals vooraf gevraagd. Vriendelijke ontvangst. Hotel met geschiedenis, die je ook op een leuke manier terugziet in de (moderne) inrichting. Heerlijk ontbijt!

Een accomodatie waar we terug zullen keren door de services en schoonheid en de ligging
    • Economy Kamer

Bij binnenkomst van de kamer (61) vonden wij de kamer zeer te muf ruiken , eigenlijk direct de kamerdeur open gezet echter waren daaronder de personeelsleden aan het roken waardoor dit direct onze kamer in kwam en dat vonden wij als niet roker niet echt fijn en hebben direct de deur weer gesloten Het jammere daarvan is dat je bomen ziet maar shag rook... Ok het personeel rookt al buiten maar wellicht iets verder op een rook ruimte i.p.v. onder de kamers

De service van het personeel Wij hebben gevraagd of wij snel konden eten en binnen half uur stonden we buiten en het was heerlijk ,goed verzorgt en netjes uitgeserveerd echt geweldige services !

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Prima hotel op een mooie locatie voor een heerlijk verblijf.

Geen tegenvallers

Prima hotel, mooi gelegen en van alle gemakken voorzien. Fijne ruime kamer met apart toilel en badkamer. Overigens met een prima douche. Ontbijt was goed, je kunt er heerlijk eten... kortom: hier kan je heerlijk overnachten.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

uitmuntend
    • Economy Kamer

Helaas waren er gasten tot in de nacht zeer luidruchtig op de gang en binnenplaats.

Ik kom graag in Oud London. De service is fantastisch en het personeel weet duidelijk een juiste klantbeleving bij de klanten te creëren. Ontbijt is ook fantastisch en wordt zelfs aan het einde van de ontbijttijd netjes aangevuld.

Het restaurant!
    • Economy Kamer

standaard kamers zijn aan update toe. dit is nog jaren 90. ontbijt was erg standaard en niet op mooiste locatie hotel.

Het restaurant! echt top keuken en de gastvrijheid en vriendelijkheid. heerlijk stil 's nachts en prachtige omgeving

Hotel was prima. Booking.com maakt misleidende reclame.
    • Economy Kamer

Misleidende reclame van booking.com.: bij de foto van het hotel staat een kopje met de melding:" met ontbijt," Ontbijt is echter niet inbegrepen: 16€ extra

Zeer vriendelijk personeel. Nette kamers.

Een echte aanrader.
    • Comfort Kamer

Er waren alleen geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Het hotel/restaurant ligt wel buiten Zeist.

Prima ontbijt, Goede nette comfort-kamer met inwendig balkon. Goede service van het personeel. Hebben hier al 3 keer gelogeerd en gegeten en komen zeker weer terug.

• Economy Kamer

Bedden, wij hadden een klein tweepersoons bed die ook een diepe kuil had in het midden. Het was niet erg om dicht tegen elkaar aan te liggen maar wel erg warm 😉

Vriendelijke personeel, goed bereikbaar.

Degelijk.
    • Economy Kamer

Het is sterk verouderd en ik had een verblijf zonder ontbijt geboekt. Dit werd achteraf extra berekend bij het uitchecken, hiervan had ik ook geen gebruik gemaakt.

Alles was degelijk en in orde. Het was erg hygiënisch.

Prettig verblijf, wij waren er te kort maar zag er gezellig uit had er graag iets langer verbleven.
    • Economy Kamer

We hebben eigenlijk echt heel erg slecht geslapen omdat we een doorgezakt bed hadden wat ook niet al te groot was. Ik heb hier niet over geklaagd maar dat had ik eigenlijk wel even moeten aangeven denk ik.

Het ontbijt was heel erg lekker. Het bed viel echter enorm tegen, was helemaal doorgezakt en klein.

Heerlijk verwend en zeer klantvriendelijk!

nvt

De kamers waren zeer ruim (zeker erg fijn met babybedje). Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, niks was te veel (van flesjes warmen tot ander kussen, geen enkel probleem / zo geregeld)

Prachtige accomodatie voor een fietsvacantie.
    • Comfort Kamer

72 tv kanalen maar geen enkele Vlaamse post.Dranken aan de dure kant.

Fantastisch lekker en uitgebreid ontbijt.Heerlijke kamers. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Lekker diner.Grote afgesloten ruimte om de fietsen te stallen.

heel goed ontbijt, elektrische fiets was niet goed opgeladen...
    • Economy Kamer

vonden het een beetje gedateerd, en keken uit op een vuil container

heel goed ontbijt, elektrische fiets was niet goed opgeladen, kregen wen een gewone fiets maar hebben er niet voor betaald

Geweldig goed en gezellig hotel en alles schoon en prachtige bloemstukken overal door het hotel.

Niets!!!

Ontbijtbuffet geweldig veel keus en de binnentuin om te ontbijten en te lunchen ook geweldig gezellig! En dat wij de fietsen binnen konden zetten ook toppie!

verwennerij in een prachtig stuk natuur
    • Deluxe Kamer

meer een tip, het verschil tussen de ruimten die al geupdate zijn en het oude gedeelte is best groot. Vanaf het terras kijk je op een gang met rode deuren, dat is zonde. Als alleen al de deuren ook mooi donker of zwart zijn, is het al veel chiquer.

de zeer flexibele staf, het heerlijke terras beschut tussen de muren van het gebouw, waardoor we buiten konden dineren. De heerlijke fiets en wandelomgeving. Het kadootje op -3 met zwembad en sauna.

Het onthaal was uitstekend.
    • Economy Kamer

De bediening had sneller gekund. De plaatsing van de lichtschakelaars op de kamers liet te wensen over.

Het onthaal was uitstekend. Het ontbijt was gevarieerd en lekker.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk.
    • Comfort Kamer

Het ontbijt was zeer uitgebreid en heerlijk. We hebben er 's avonds ook gegeten, en het waren zeer fijne gerechten. Prima restaurant. Het personeel is heel vriendelijke en behulpzaam

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

heerlijk ontspannen in een gastvrije omgeving.
    • Economy Kamer

De kamer, maar zie boven.

Het ontbijt was heerlijk. De kamer was minder maar dat kwam ook omdat het een economy kamer was. De ongelooflijke gastvrijheid viel ons op. Het personeel verdient heel veel complimenten.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

• Comfort Kamer

We hadden niet 1 groot bed maar 2 losse bedden. Die schoven steeds heel makkelijk uit elkaar

Kamer was mooi en groot. Toilet en badkamer waren twee aparte ruimtes.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Verzorgd en gezellig complex met zorgzaam en attent personeel.
    • Economy Kamer

Niet genoeg zitplaatsen/ligstoelen aan het zwembad. Mediatoestellen (smartphone/tablet/... ) zouden er moeten verboden worden. Fitnesszaal : beperkte verscheidenheid betref. de toestellen. Weinig spieroefeningen mogelijk.Te opgesloten.

Fijn en verzorgd ontbijt. Tot in de puntjes. Niet per se uitgebreid, en het is ook niet nodig ! Zeer mooie/rustige omgeving. Vriendelijk personeel. Aangename aparte afdelingen : propere terrassen bv, verzorgd en functioneel.

• Comfort Kamer

Het eten is zeer lekker maar prijzig. De vriendelijke bediening maakt echter veel goed.

Uitstekend ontbijt, lekker eten, zeer vriendelijk personeel, ruime comfort kamer met terras, prachtige ligging in bosrijk gebied.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Het ontbijt was prima en de kamer was standaard goed en...

Zie boven

Het ontbijt was prima en de kamer was standaard goed en schoon wij vonden het niet prettig dat er in t zwembad zwemles etc werd gegeven wij vinden,dat het zwembad voor de gasten moet zijn,anders moet men dit aangeven in de documentatie,zodat de gasten dit weten

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

prima hotel voor 1 of 2 nachtjes
    • Comfort Kamer

De t.v. op de kamer was wat klein. Het zwembad ligt in de kelder, geen daglicht en afgeschermd van de buitenwereld. Het hotel ligt ver buiten het centrum, aan een doorgaande weg.

Mooi omsloten terras, ontbijt was prima, restaurant goed. De kamer was goed, apart toilet ook fijn.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Heel prettig!
    • Economy Kamer

De badkamer had iets groter kunnen zijn. In de eindafrekening waren flink wat fouten geslopen maar die werden door de receptionist op een goede, ontspannen manier opgelost.

Het ontbijt was prima, de kamers goed en met name de ruimte vóór onze kamers met een grote tafel waaraan we als groep even konden zitten, was heel fijn.

Heel fijn hotel
    • Economy Kamer

Zeer vriendelijke en correcte ontvangst. Ongevraagd zorgde de receptioniste er voor dat (vanwege het dag en afwezigheid klimaatregeling) om 's avonds het raam open te zetten. Wij waren namelijk tot laat in de avond afwezig. Werd prima verzorgd. Het ontbijt was zeer verzorgd, vers brood, goed beleg en een warm, zacht eitje. Heerlijk. het personeel hield alles correct, vriendelijk en snel bij. Prima voor elkaar.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Rust, comfort in goed hotel met prachtige omgeving
    • Deluxe Kamer

Personeel zeer vriendelijk, kamer comfortabel. Prachtige omgeving en op beperkte afstand veel mogelijkheden voor wandelen. Diner in restaurant was erg goed, ontbijt prima en veel keuze. Ben een regelmatig hotelbezoeker maar weet nu al dat ik zeker terug kom in dit hotel ..

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Prima alleen discussie rond de boeking en het ontbijt
    • Comfort Kamer

Dat we drie nachten geboekt hadden en dat bij de boeking stond aangegeven dat het exclusief ontbijt was. Het bleek echter achteraf dat de laatste nacht inclusief ontbijt was hetgeen nergens stond aangegeven bij de boeking.

Dat onze fietsen keurig onder dak konden worden geparkeerd.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Restaurant Oud London