Beoordelingen over Paal 8 Hotel aan Zee 4-sterren

Badweg West 4, 8881 HB West aan Zee, Nederland

#1 van de 1 hotels in West aan Zee

Prachtig gelegen aan het strand!
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

Prachtig gelegen aan het strand! De extra grote familiesuite heeft een prachtig uitzicht vanaf de balkons op de 2e verdieping naar zowel de zee als het eiland. Op het ene terras genieten van de ochtendzon en andere terras in de middag! Behulpzaam, vriendelijk personeel.

Ontbijt prima, kamers waren prima, heerlijke bedden.
    • Suite

Dat huisdieren zijn toegestaan in dit hotel is prima,maar ook in restaurant vinden wij te ver gaan en zeker als de eigenaar het huisdier laat mee eten van het bord waar misschien de volgende dag een andere gast van eet.

Ontbijt prima, kamers waren prima, heerlijke bedden.

Wij hebben een leuke korte vakantie gehad die zeker voor herhaling vatbaar is.
    • Deluxe Kamer

In het verrassingsmenu werd ons aanbevolen om mosselen te eten. Deze werden heel droog en koud opgediend en de kwaliteit was minder. Wij hebben 3 avonden op het hotel gegeten en alle andere gerechten hebben ons wel bevallen. Bij thuiskomst waren we wel verrast dat wij zowel aan booking.com als aan het hotel € 9,90 toeristenbelasting hebben betaald

Ruime kamer en badkamer. Het was leuk om ter plaatse een fiets te kunnen huren. Interessante ligging van het hotel om zowel een fietstocht, een strandwandeling of een wandeling in de natuur te ondernemen.

Dankzij de uitstekende service van het personeel een fijn verblijf
    • Deluxe Kamer

Make-up spiegel en tissues in de badkamer ontbreken. Een continu klagend gehuil van de wind, onder de kamerdeur door.

Locatie, ligging balkon, zeer vriendelijk personeel; huurfietsen bij het hotel.

ok
    • Deluxe Kamer

Het personeel aan de receptie was zakelijk maar zeker niet supervriendelijk. Na een fout op de eindafrekening kon er nog geen excuus af.

Het personeel van het restaurant was supervriendelijk. De ligging is schitterend

Fijn dicht bij en strand en een goede strandtent.
    • Deluxe Kamer

Parkeergelegenheid niet heel erg dichtbij. Ontvangst in eerste instantie niet vriendelijk.

Fijn dicht bij en strand en een goede strandtent. Mooie ruime kamer.

Heel goed
    • Deluxe Kamer

Het balkon boven het restaurant is lastig en de eetzaal is wat te donker.

Prima ontbijt..heerlijke locatie vlak aan zee. Goede busverbindingen vlakbij met andere plaatsen op eiland en de boot.

Verwennerij ten top.
    • Grote Familiesuite

Een uItgebreidere en overdekte fietsenstalling zou fijn zijn. Vooral tijdens Oerol zijn de fietsenrekken vol en buiten de fietsenrekken parkeren is niet aan te bevelen met veel wind.

Het ontbijt was heerlijk, uitgebreid en goede kwaliteit. De suite was comfortabel. Wel veel geluidsoverlast door de wind, terwijl onze suite niet op een hoek was. Heerlijke badjassen.

Heerlijk hotel en zeker een heerlijk eiland om te verblijven
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

De kamers, wc en badkamer is tussendoor niet schoongemaakt. Wel schone handdoeken en bed opgemaakt

Ons appartement was mooi/ erg groot . De ligging is supermooi en het ontbijt is goed

Comfortabel hotel
    • Deluxe Kamer

Het ligt vrij afgelegen dus je moet aardig wat afstanden fietsen om naar restaurantjes of winkeltjes te gaan.

Aardig personeel, en de wellness accomodatie maakt het verblijf erg aangenaam vooral als het buiten slecht weer is. Heerlijke bedden.

Niet opnieuw.
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

De prijs kwaliteit is niet in orde. De appartementen zijn niet zo luxueus als wordt beschreven. Als het erg duur is zijn de verwachtingen ook hoger. Bedden niet zo goed. Personeel tegen arrogante aan. Je moet als gast het behoorlijk goed doen voor ze in plaats van andersom! Bijzonder.

Ontbijt was goed. Te vroeg afgelopen, maar ze waren er relaxed mee. (half uur uitloop). Restaurant verder goed.

• Suite

Door windoverdruk het slot van de kamerdeur niet altijd goed in het slot.

Ontbijt was prima. Kamers heel comfortabel. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

De bedden zijn mij net iets te zacht

Zeer ruim appartement met grote woonkamer. Ontbijt als gebruikelijk lekker. Lokatie perfect en lekker bij het strand. Bij strandtent paal 8 is het ook heerlijk zitten en eten. We komen zeker nog een keer

Heerlijk en relaxed
    • Suite

De vriendelijkheid van het personeel had beter gekund. Goedemorgen zeggen en een vriendelijk gezicht, dat wil je zien als je in een hotel verblijft.

Top ontbijt...heerlijke kamer met 2 tv's en groot balkon😀

Zonder alle honden in het hotel was het absoluut perfect geweest.
    • Deluxe Kamer

In dit hotel zijn veel honden. Zelfs tijdens het ontbijt zaten er soms wel 3 honden in de ontbijtruimte. Mijn partner is allergisch voor honden en heeft alle dagen vreselijk lopen snuffen en niezen. De honden verblijven ook in de hotelkamers. Hier ligt tapijt op de grond en staan stoffen banken. Ik vind dat niet hygienisch. Helaas niet op gelet met boeken. Voor mensen met honden ideaal maar als je allergisch bent of het niet prettig vind je ruimte te delen met honden zou ik op zoek gaan naar een ander hotel.

Heerli,jk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, prachtige plek midden in de duinen en vlakbij het strand.

Voor dit verblijf te kostbaar
    • Deluxe Kamer

Afzuiging in de badkamer werkte niet er was ook veel lawaai van een leiding wat heel veel ruis in de kamer tot gevolg dat wakker word.

Ontbijt was geweldig en terras mooi

Vriendelijk personeel, mooie omgeving, mooie ruime kamer,...
    • Deluxe Kamer

Het eten in het restaurant was niet van een super niveau, een gemis aan een stopcontact in de badkamer en make up spiegel voor de dames, comfortabele kussens maar wel een onfrisse geur.

Vriendelijk personeel, mooie omgeving, mooie ruime kamer, toffe lounge, gezellig terras.

Het was een van de meest relaxte vakanties die we ooit hebben gehad.
    • Deluxe Kamer

De afvoer in de douche en de wasbak was niet echt goed. Maar het probleem werd wel snel verholpen nadat wij dit bij de receptie hadden gemeld.

De locatie. Het was echt de beste locatie die je kunt hebben.

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prachtige ligging met vergane glorie
    • Deluxe Kamer

Ramen buiten zo vies..kon je niet doorkijken..Begane grond..Gordijnen sloten niet goed af, veel licht doorheen. Kopjes koffie werden niet opgehaald

De ligging en het ontbijt

Heerlijk relaxed. Goed verzorgd.
    • Suite

We slapen graag met open raam maar dit was op de begane grond / kamer 4 helaas niet mogelijk.

De ligging, ruime opzet accomodatie, het restaurant, dat onze hond mee mocht en dat we vanaf onze kamer directe toegang hadden tot de duinen.

Fijn verblijf.
    • Deluxe Kamer

Het ontbijt was erg onder de maat, weinig keuze en alles steeds op. De badkamer had veel zwarte oude kitranden en er hingen veel spinnenwebben. Er is geen airco of climat control op de kamer. Niet eens een raam. Was best warm.

Mooie locatie, uitzicht is fantastisch, lekker en goed bed, ruime kamer, restaurant was erg netjes en uitnodigend. Personeel is correct en vriendelijk.

Verwend uitwaaien!
    • Suite

Wat een toplocatie! Prachtig uitgebreid strand op een steenworp, we zijn heerlijk uitgewaaid. Het ontbijt was goed verzorgd met ruime keus; zelfs poffertjes op zaterdag! Kamer was ruim (wij hadden een suite) met groot balkon en heerlijk uitzicht op zee. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant is ook van goede kwaliteit, ook een aanrader als je niet in het hotel verblijft, met lekker terras. We zijn heerlijk bijgekomen!

Heerlijke daagjes genieten van het eiland.
    • Deluxe Kamer

De afvoer van douche en wasbak was op beide gehuurde kamers slecht. Voor een toplocatie was dit een tegenvaller.

Bijzonder ruime kamers met een prachtig uitzicht. Ook goede faciliteiten zoals sauna. Eenvoudig maar goed verzorgd ontbijt.

heel erg fijn
    • Deluxe Kamer

Het enige minpuntje vond ik de tussendeur waardoor onze kamer nogal gehorig was. Gelukkig gingen de buren vroeg naar bed.

Top hotel. Fantastisch ontbijt. Het uitzicht was geweldig. We hebben ook een avond genoten van een overheerlijk diner in het hotel.

Terschelling is altijd geweldig en locatie Paal 8 subliem
    • Deluxe Kamer

Luxe kamer was als verrassing omgeboekt naar Luxe suite ,maar vonden wij oubollig ingericht en in de douche bleef water heel lang staan. Vonden we het geld niet waard.

Goed ontbijt met alle keuze! Koffie net als jus d’orange minder!

• Suite

Dat er geen airco in de kamers was, dan was het perfect geweest

Sauna, zwembad was perfect, ontbijt was heerlijk, mooie locatie zeer dicht gelegen aan het strand perfect gewoon, heerlijke bedden.

Heerlijk verblijf en mooi uitgangspunt om lekker door de prachtige natuur van het eiland te fietsen.
    • Deluxe Kamer

Details: aanvulling toiletpapier en badshampoo e.d. kon beter.

Prima strandhotel op een prachtige en heerlijk rustige locatie. Goed maar redelijk standaard ontbijt.

Heel relaxed
    • Grote Familiesuite

Bezoekers die van rust en natuur houden zijn hier prima. Andere dorpen zijn wat groter en bieden winkels en horeca als je dat wenst. Afstanden zijn allemaal heel klein dus ook prima op de fiets.

Bij goed weer een prachtig eiland. Hotel zeer compleet met restaurant, terras, zwembad. Bediening vriendelijk en relaxed om je een onbezorgde vakantie te laten beleven. Lokatie is rustig. Top.

heerlijk

zwembad was wat gedateerd

Prachtig uitzicht zowel aan de duin kant als zee kant; hond en kindvriendelijk; dicht bij het strand; ruime kamers; fijne bedden; prima ontbijt. De ligging van het hotel is geweldig; dichtbij het strand; prachtige brede stranden waar de hond overal los mag! Familiekamer is lekker ruim.

Heerlijk en we komen zeker nog eens terug!
    • Suite

Op sommige plaatsen rook/stonk het echt naar "hond". De hoeveelheid eten van het diner viel tegen. Het waren zeer kleine porties en wij zijn echt geen grote eters.

De kamer, heerlijk groot. De sauna. Dat het hotel elektrische fietsen verhuurd.

De kamer, gedateerd maar desondanks zeer de moeite waard.
    • Suite

Het ontbijt goed maar niet verrassend. Dagelijks hetzelfde!,

De kamer, gedateerd maar desondanks zeer de moeite waard. Ruim met een apart woon/slaap gedeelte en uitzicht over de duinen en Noordzee.

Super genoten mede ook door het fantastische weer.
    • Suite

Op de bank waren hondenharen. Het gordijn was niet goed bevestigd zodat het slaglicht van de vuurtoren binnenviel.

Prachtige locatie met fijn buitenzitje

Kamer - Ontbijt - Restaurant voor diner
    • Suite

Eigenlijk niets. Of toch: Tot minstens 2 meter rond de tafel met fruitsap en dergelijke bleef je aan de grond kleven. En dat verminderde niet: Werd hier grondig gekuist ?!

Kamer - Ontbijt - Restaurant voor diner

Genoten en ontspannen
    • Deluxe Kamer

Sauna faciliteiten waren wat minder. Geen koelings mogelijkheden. Geen koud water. Alleen kon je naar buiten om te koelen. Kamer was er warm! Kon geen raam open.

Super kamer en uitzicht! Heerlijk bed en uitgebreid ontbijt.

De locatie aan zee is echt geweldig te noemen!
    • Deluxe Kamer

De zithoek op het balkon was aan vervanging toe en ik miste een grote (pas) spiegel.

De locatie aan zee is echt geweldig te noemen! Mooi hotel met een fijne ruime kamer, niet superhip maar gewoon basic en netjes. Uitgebreid ontbijt met vleeswaren, zalm en eieren. Ik kom zeker terug :-)

Fantastisch!

Bedbank in de woonkamer zodat de 5de persoon niet op een bijschuif bed hoeft. Plek genoeg boven voor 2 extra slaapplekken

De familiekamers waren super groot met een grote woon /eetkamer boven met 2 heerlijke balkons en prachtig uitzicht. Heerlijk onbijt. Prachtige ligging van het hotel

Heerlijk hotel aan het grote strand van Terschelling
    • Grote Familiesuite

Paal 8 ligt direct achter de duinen, je loopt zo het strand op. Het hotel is confortabel, de kamers uitstekend verzorgd, de medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam, ontbijt en lunch prima en erg lekker. Het zwembadje en de sauna zijn heerlijk als de zee nog te koud is. Uiteraard hangt er wel een prijskaartje aan de locatie en het confort.

was ok, maar service had wel wat meer gemogen.
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

Er was laatste dag geen warm water, we konden niet douchen. Viel tegen dat er niets geregeld werd, nog geen kopje koffie kon er vanaf ter compensatie. Voor 4 sterren is dat een beetje jammer. Woonkamer in familie suite heel erg groot maar sfeerloos, slaapkamer daarin tegen vrij klein. Complete keuken in de woonkamer met inductiekookplaat, maar waarvoor ? Keuken kastjes waren leeg. Geen pan niks . Inbouw espresso apparaat had geen koffiebonen ? Koffie zetten met Senseo ? waarom geen nespresso apparaat met cupjes ipv senseo ? Ook dat is mager voor 4 sterren hotel en voor de suite.

Ontbijt was heerlijk, bedden in de kamer waren goed.

• Suite

De kamers zijn goed en schoon maar beetje gedateerd

Het ontbijt en diner waren fantastisch echt goed. Het hotel krijgt ook een update binnen afzienbare tijd helemaal top

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prima maar er zijn verbeter puntjes. Maar zeker geen reden om niet te gaan!
    • Deluxe Kamer

Schoonmaak is matig evenals de algehele hygiëne op de kamers. Ook zijn de kamers zeer gehorig en gedateerd. Restaurant bij het hotel heeft een slechte kaart. Strandtent 500 meter verderop serveert veel lekkere gerechten en meer variatie.

Ligging van het hotel is prachtig, je bent in een paar minuten op het strand of in de duinen.

Als er iemand in het gezin gehandicapt is, dan is het...

Als er iemand in het gezin gehandicapt is, dan is het prettig om die auto in de parkeergarage bij de hand te hebben..... Nu was de afstand naar de parkeerplaats voor de auto te groot.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Super fijne dagen gehad op Terschelling bij Hotel Paal 8
    • Deluxe Kamer

Als ik iets moet verzinnen...dan de parkeerplaats...was niet optimaal, stukje lopen....voor mensen iets minder goed ter been is het misschien een minpuntje.

De locatie/ligging was super! Prachtig in de duinen aan zee! Rust verzekerd!

Zie boven

Wij zijn zeer tevreden,alleen de sauna en zijn faciliteiten kunnen nog wel wat aanpassingen hebben,zoals rustbanken ( mede omdat je niet in het zwembad terecht kan)goede koelingsmiddelen zoals bv een stort emmer,dompel bad ect

Fantastische locatie, ruime kamer, met alles was nodig is,...
    • Deluxe Kamer

De auto parkeer locatie is circa 100 m van de hotel ingang en bij forse wind&regen is dat een beste afstand.

Fantastische locatie, ruime kamer, met alles was nodig is, de sauna/stoomcabine mooi schoon en toegankelijk. En het ontbijt is de beste start van de dag.

Fantastisch weekend gehad
    • Deluxe Kamer

Uitleg van de "sleutel" van de kamer. Dat je die niet bij je mobiel moet houden anders doet hij het niet meer

De kamer had uitzicht op de duinen. Echt schitterend.

Heerlijk Verblijf
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

De kamer is wel aan een update toe .vlekken op de vloerbedekking , bank versleten . Een beetje kaal kon wel wat gezellig in staan .

Ontbijt kan wel wat beter niet veel bijzonders voor zo'n hotel

Het was heerlijk vertoeven in het hotel net het strand op 100 meter lopen!!!

Tijdstip van schoonmaken kamer...midden op de middag v9nd ik niet prettig

De familiekamer is echt heerlijk ruim als je met 2 stellen gaat heb je toch een ruim zitgedeelte waar je heerlijk kunt ontspannen/wachten op elkaar.

Genoten!!!
    • Suite

Geen stopcontact in badkamer. Maar ook geen spiegel ergens in de kamer met een stopcontact. In de kast was een grote spiegel maar het snoer was met te kort om daar voor te staan. Aanrader om boven het tafeltje een spiegel te hangen!

Super locatie, alles was naar wens!

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

een fijn verblijf gehad
    • Deluxe Kamer

roomcleaning. het gefluit van de luchtverfrisser bij wind uit bepaalde hoek. een boek tussen de deur gedaan. toen hield het fluiten op.

het ontbijt was goed. verder de welnessfaciliteiten en de rustige locatie kort aan zee. zeer prettige bedden. restaurant en lounge gedeelte ook fijn. kortom een fijne break.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Top weekend gehad!
    • Deluxe Kamer

Een geweldig locatie. Wij hadden een suite aan de zeezijde. Direct vanaf je privéterras zo met de hond de duinen in. Loopafstand vanaf het hotel naar het strand 300 meter. Eten in het restaurant ook echt aan te bevelen. Wij komen hier zeker terug.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Super!
    • Deluxe Kamer

Misten een ruimte waar de fietsen droog gestald konden worden. Staan nu in weer en wind

Mooi gelegen hotel. Zeer comfortabel. Vriendelijk personeel. Zeer ruime kamer!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Het was een fijn verblijf.
    • Grote Familiesuite

De familie studio heeft onderhoud nodig. De deuren naar het terras sloten niet of slecht. De wind giert door de voordeur. Interieur van de studio is gedateert.

Locatie- vlakbij zee. mooi uitzicht vanaf het balkon over de duinen, de ruimte overal binnen in het hotel, goede bedden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk verblijf gehad in jullie super accomedatie en dicht bij de zee.
    • Deluxe Kamer

Het personeel was erg vriendelijk en ze namen de tijd voor een praatje. De hotelkamer was ook erg netjes, niets op aan te merken. Het ontbijt is altijd fijn, alleen als je om ongeveer 10:00 uur aan het ontbijt zit, dan is het meeste wel op, wordt er niet meer bijgevuld.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

aangenaam
    • Deluxe Kamer

Randen onder de douchedeuren en doucherand beter schoonmaken.

Prima kamer met uitzicht op zee, jammer dat bij één raam het uitzicht belemmerd wordt door een ronde (architectonische?) hoek. Vriendelijk en attent personeel, goed ontbijt en een heerlijke sauna. Wel een badjas maar geen slippers ( misschien goed om te vermelden dan kun je die zelf meenemen). Ik kreeg zelfs een leuke verjaardags attentie van het hotel waarvoor nogmaals dank.

Goed verblijf in een mooie ruime kamer.
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

In de hal ruikt het een beetje naar natte hond. De kamers zijn wel goed en fris! De keuze tijdens de lunch is beperkt.

Ontbijt was goed. Leuke grote kamers.

Relaxed!
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

Iedere dag genoten van het uitzicht (zie foto’s) in penthouse (extra grote familiesuite) indrukwekkend! Ontbijt was uitgebreid en heerlijk! Vanaf hotel loop je zo het strand op en de duinen in.

Goed verblijf.
    • Deluxe Kamer

Wat wij als niet prettig hebben ervaren is dat er honden worden toegelaten in het restaurant Verder als je binnen komt ruikt het erg naar honden.Op de kamer was dat gelukkig niet het geval maar als je naar buiten wilde of naar het restaurant dan kwam de hondenlucht je tegemoet.

Het ontbijt was prima. En het diner was ook heerlijk.

Absolute aanrader!
    • Deluxe Kamer

Kamer was erg warm en buiten een deur die open kon slecht te ventileren. De deur open zetten op de begane grond geeft namelijk geen veilig gevoel.

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel! Honden zijn overduidelijk welkom. Ondanks dat we in een "hondenkamer" verbleven was daar niets van te zien. Netjes en schoon.

Zeker vatbaar voor herhaling.
    • Deluxe Kamer

Er was niets dat tegenviel. Alles heel comfortabel en goed.

Prima keuken en bediening. Prima kamer en badkamer, ruim, schoon en warm. Prachtig uitzicht op duinlandschap en Noordzee!

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Mooie escape van het 'vaste land' / randstad
    • Deluxe Kamer

Check out was 10.30 uur. Voor een zondag met nog een hele dag voor de boeg had dat van mij 12.00 uur mogen zijn. Maar dat is muggenziften. Al met al een top verblijf (extra mooi door goed weer). Bijzonder vriendelijk personeel (oprechte mensen) die het ook leuk vinden om in deze industrie te werken

Wat is dit een mooie plek zeg. Uitzicht... tja, duinen en zee. Hoe mooi wil je het hebben. Uitstekende service (kritische consument). Zeer vriendelijk en meedenken in opties. Zo is er een goed geprijsde fietsenhuur met bagageservice! Overtreffend hoor. Dan heb je voor twee dagen een fiets (een nacht hotel) en kun je de fiets in de haven inleveren waar je weekendtas op je wacht; ongekend. Sauna faciliteiten top. Eten was erg lekker (hoewel aan de prijs)

Prima genoten van het korte verblijf
    • Grote Familiesuite

Jammer dat er geen verse koffie, cappuccino en verse vruchtendranken werden geserveerd bij het ontbijt.

Bij de entree werden we verwelkomd met een heerlijk knapperend haardvuurtje, waar we gezellig hebben gelounged onder het genot van een hapje en een drankje. Personeel zeer vriendelijk en de badlakens en badjassen waren super zacht.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Heerlijk weekend Terschelling ontdekt en uitgerust!
    • Deluxe Kamer

Voor mij kon het zwembad iets warmer zijn maar dat kon misschien ook omdat we in de avond nog even gingen zwemmen. Verlichting bij het bad zou fijn geweest zijn. De hele badkamer was fijn verlicht behalve onder de douch en bad gedeelte.

De kamer was uitstekent! De badkamer was fijn met een bad en douch. Het bed was erg fijn en was blij dat het een groot matras was ipv twee! Ik kom zeker terug!

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Diner in het restaurant was erg goed
    • Deluxe Kamer

Ze kunnen wel iets doen aan de koffie uit het automaat bij het ontbijt; als ik het vriendelijk uitdruk, wist ik niet hoe snel ik tegen extra betaling een cappuccino moest halen aan de bar

Diner in het restaurant was erg goed

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Toplocatie waar we op slag verliefd op geworden zijn!
    • Deluxe Kamer

Het enige nadeel is dat de parkeerplaats een eindje lopen is en dat is niet erg als de weg 's avonds goed verlicht is. De straat was echt pikkedonker, we moesten zelf wat licht maken met onze telefoon.

Alles was goed aan dit hotel, we gaan er zo weer naar toe!

Heerlijke kickoff voor het nieuwe jaar!
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

Op sommige momenten was de bediening in het restaurant wat chaotisch. Maar dat was niet heel erg storend.

De familiesuite die wij hadden was zeer ruim en het restaurant heeft een uitstekende kaart. De bereikbaarheid is prima met de bushalte pal voor de deur.

Vooral de locatie maakt dat het hier aangenaam vertoeven is.
    • Extra Grote Familiesuite (4 Volwassenen)

Zwembad is klein en donker, verder wel ok. Stoombad werkte niet, de sauna was wel goed. We kregen een ontbijtpakket mee voor de laatste dag, maar dat was redelijk beperkt en niet zoals we hadden besproken aan de balie. Jammer, want geef een serviet en een plastiek mesje mee, pak een eitje en wat zalm in en je hebt al een ontbijtpakketje van een andere categorie. Wat voor de prijs zeker geen overbodige luxe is.

Prachtige locatie! Ruime kamers met mooi uitzicht (je betaalt er voldoende voor natuurlijk) en goede bedden. Het ontbijt was lekker, maar men kon helaas niet volgen bij het aanvullen, dat was jammer. Goed restaurant met grote porties (en soms rare combinaties zoals frietjes bij quiche).

Fijn hotel met prima ligging!
    • Deluxe Kamer

De honden tijdens het ontbijt. Ik zou als hotel zeggen, gasten met honden blijven achter in de ontbijtzaal en de overige gasten kunnen voor bij het ontbijtbuffet zitten. Dit ivm hygiëne en ook voor de mensen met een allergie voor honden.

De ligging vlak aan het strand is heerlijk! Ook kregen we een update van een Deluxe kamer naar een Suite, super!

Heerlijk!
    • Suite

Personeel maakt niet fouten. Jong en onervaren. Horeca ih restaurant kan beter. Je betaalt best veel ih restaurant. Het sauna gebeuren is ook erg gedateerd..de stoomcabine was kapot. Hier zou het hotel nog een slag kunnen maken

Ontbijt, ligging, uitzicht, eten

Zalige korte break met leuke en lekkere overgang van Oud naar Nieuw
    • Deluxe Kamer

Het hotel is hier en daar aan wat renovatie en vernieuwing toe. Bijvoorbeeld douche, douchescherm. Te weinig stopcontacten zodat men met de haardrogers niet in de buurt van badkamerspiegel kan werken. Gangen laten heel veel wind door, zodat er flink wat geluidsoverlast is in de kamer (bij matige of hoge windsnelheid).

Mooi hotel met familiale sfeer. Unieke locatie. Kind- en huisdiervriendelijk. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Vermits ik een melk- en tarweallergie heb, moest het menu voor mij aangepast worden. Hier werd prima rekening mee gehouden!

De grote open haard, het restaurant en de sauna.
    • Suite

We moesten het personeel meerdere keren herinneren aan een reeds doorgegeven bestelling. Door de wind was er een enorm lawaai in de kamer. De beloofde badjas en slippers waren er niet. Vervelend als je naar het zwembad/sauna wilde.

De grote open haard, het restaurant en de sauna. De ligging in de duinen vlak aan zee.

een mooi verblijf op een prachtige plek
    • Deluxe Kamer

De temperatuur in de kamer was voor ons te hoog en die was niet bij te stellen.

De ligging in de duinen vlak bij zee. De rust van de plek. Het uitstekende ontbijt.

een accomodatoe om echjt tot rust te komen in weldaad en vriendelijkheid
    • Deluxe Kamer

het is jammer dat het stoombad het niet deed. dat was een van de redenen om juist in Paal 8 te overnachten. Het argument was dat er met kerst geen monteur gebeld kon worden, wij waren er echter op donderdag en vrijdag, dus ná de kerst. alle andere pluspunten hebben dit ruimschoots gecompenseerd

ondanks dat het hotel volgeboekt was , heerste er een hele rustige en ontspannen sfeer. al het personeel is ontzettend vriendelijk. het hotel ligt prachtig. je loopt zo het duin in. het is een hondvriendelijk hotel maar voor de mensen die geen huisdier hebben, niet hinderlijk.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Heel prettig: schoon, fijne locatie en super personeel. Wij komen terug!
    • Grote Familiesuite

Een dag werd de kamer niet schoon gemaakt. We hebben tien minuten de "niet storen" kaart op de deur gehad, maar ze zijn de hele dag niet meer terug gekomen. Jammer, want we hadden onze handdoeken al op de grond gelegd om te verwisselen.

Het personeel is echt super! Behulpzaam, in voor een praatje. Onze kamer was heerlijk ruim en schoon. Locatie is fantastisch, heel dichtbij het strand! Auto is wel gewenst (in de zomer had een fiets ook voldaan, maar nu was het al heel vroeg donker + amper straatverlichting.)

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fantastisch, we komen zeker terug
    • Deluxe Kamer

De kok was wat royaal met zout, vooral met soep, maar verder was het prima eten in het restaurant van het hotel

Heerlijk hotel, zeer vriendelijk personeel en we hebben genoten van de ruime kamer met apart zitgedeelte.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Heerlijke dagen op een prachtige locatie aan zee. Met E - bikes lekker het eiland verkennen. Top!
    • Suite

Het eten en drinken zou wat goedkoper moeten zijn. Meer gemiddelde menu keuze en wijn SB geen 6€ per glas. Dat is jammer en absoluut niet nodig.

Geweldigverblijf op een fantastische locatie bij de zee.