Beoordelingen over Radisson Blu Palace Hotel Noordwijk 4-sterren

Picképlein 8, 2202 CL Noordwijk aan Zee, Nederland

#9 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

Prima kamer, hotel met vele faciliteiten, goed verzorgd ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

In de badkamer was een multifunctionele douche aanwezig (stralers - stoom) maar dat werkte helaas niet naar behoren. Ook de douchestraal viel erg tegen. Kussens waren wel een beetje zacht. Het licht in het toilet was stuk.

De kamer was goed van formaat. Badkamer was verder voldoende uitgerust en schoon. Het bed was groot en sliep prima. Het ontbijt was top, heel erg uitgebreid en alles voldoende aanwezig. Een grote plus was de ondergrondse parkeergarage. Met warm weer staat je auto lekker koel en op de dag van vertrek kan je auto er nog de gehele dag blijven staan.

Weekendje aan zee
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Lift onderhoud duurde te lang, waardoor met een kinderwagen lastig is om beneden te komen Personeel restaurant werkt niet mee aan kleine oplossingen Tv kast erg stoffig, lang niet in gepoetst

De luxe op de kamer. Genoeg ruimte voor onze dochter van 14 maanden. Snel op het strand, mooi uitIcht vanaf ons balkon.

Fijn verblijf dichtbij strand
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Duur ontbijt dus lekker op strand van genoten

Heerlijk bed, vlakbij strand, mooie kamer. Fijne parkeerservice (je kan dag van vertrek gewoon gebruik van blijven maken zonder extra kosten).

Vriendelijke bemanning is een understatement. Een warm welkom inclusief een fles bubbels.
    • Junior Suite met Toegang tot Spa en Fitness

Geen goede Wi-Fi in de kamer / balkon. Beperkt wellness. Om 3 uur nachts het alarm van de buren voor een 10-15 minuten... Veel licht inval in de kamer van de buitenverlichting, maakte het inslapen moeilijk.

Voor de prijs had ik meer verwacht. Van alle kanten van dit hotel, een nét niet deluxe ervaring. Ruime kamer, goed bed. Ruim bad, okay douche.

We hebben er van genoten. Heel vriendelijk personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het ontbijt was lekker maar stond niet in verhouding met de prijs. Ook vond ik het parkeergeld aardig aan de prijs

Wij hadden een invalide kamer en deze was perfect. Super groot en van alle gemakken voorzien.

OK, maar niet wauw
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Slecht bed (zeker extra bed, wat overigens 50 euro extra koste, twerwijl we al voor 3 personen haden geboekt), geen schone handdoeken, geen WC papier bijgevuld, hygeine afval niet leeggemaakt, ....overal, niet wat je verwacht van 4 sterren hotel.

Locatie, ruimte, ontbijt, rust, etc

Aardige medewerkers, royale kamer, schoon.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Eerder verbleven we aan de voorzijde van het hotel, daar is het een stuk rustiger. Aan de achterzijde zit een parkeerterrein, en zijn kerkklokken (ieder half uur) goed hoorbaar.

Aardige medewerkers, royale kamer, schoon.

superweekend gehad in deze mooie accomodatie
    • Palace Suite met Toegang tot Spa en Fitness

De kamer werd laat in de middag schoongemaakt, wat de planning op dag wat moeilijk maakte. De minibar waar extra voor betaald was, werd niet aangevuld.

De suite gereserveerd, prachtige kamer met veel luxe. Een zeer mooie accommodatie op steenworp van het strand waar je in de diverse strandpaviljoens heel lekker kunt eten.

Om tot je rust te komen tussen het zaken doen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Ik mis bij het ontbijt verse (goede) koffie. Ik zag personeel koffie drinken uit een goed apparaat en voor gasten was een iets minder koffieapparaat beschikbaar gesteld. Dit vond ik jammer. Overigens was het per saldo gewoon goed.

Het verblijf voldeed aan mijn verwachtingen. De grootte van de kamer was top. Ook was er een aparte toilet gescheiden van de badkamer. Ook was de locatie perfect. Dichtbij strand en parkeren onder het hotel. Het ontbijt was uitgebreid en lekker.

Net hotel, aardig personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Qua accommodatie ed niks aan te merken. Vind alleen de parkeerkosten best hoog! 10 euro zou wat redelijker zijn

Net hotel, aardig personeel. En heel aardig: we kregen een gratis upgrade van de kamer

kon niet beter
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

prima locatie, heerlijke bedden,super ontbijt ( wel prijzig), schoon en luxe. Parkeren in de garage en nergens meer naar omkijken, goed geregeld. Uitchekcen om 12.00u was ook super relaxed

Fijn hotel, lekker eten en prima kamers
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het is fijner als er meer gasten zijn, het voelde wat raar om - weliswaar vrij vroeg op de avond - alleen in het restaurant te zitten. Ook de prijs van de parking aan 27 EUR is wat vreemd als je op straat gratis kan staan.

Alles was in orde, er viel nergens echt iets op aan te merken.

Wij hebben ons wel vermaakt het was echt strandweer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het poetsen van kamer viel ons erg tegen,er lag vloerbedekking op kamer maar onder het lag er gewoon een grijs tapijt van stof. Op balkon lagen de sigaretten peuken nog van vorige gasten en ramen naar balkon zagen ook erg vuil uit . Zwembad hebben we niet gebruikt het was er erg warm in die ruimte leek wel een sauna

Het ontbijt was redelijk tot goed ,avond eten was goed ,En dat je onder het hotel kon parkeren tegen betaling was prima

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Super locatie, hygiëne moet beter.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Super locatie, hygiëne moet beter. Paaseitjes onder het bed met Pinksteren en panty en sokken van vorige gasten in de lade. Goede gym. Diner ook goed. Restaurant ongezellige ruimte; dit kan toch makkelijk beter. Ontbijt bizar duur. Veel gasten ontbijten hierdoor elders

Om aan te bevelen bij een bezoek aan Noordwijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Onze moijito ... alleen water en beetje munt.

Ontbijt in orde en ook lekker gegeten in het restaurant van het hotel . Ook de attentie op de kamer voor mijn man zijn verjaardag. Verrassing alom.

Luxe hotel, voorzien van alle gemakken en faciliteiten.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Wifi was erg matig, steeds geen bereik. Indien we wilden opladen dan kon dit alleen in de stopcontacten waar de lampen in zaten en dan moest je opletten dat de lamp wel aan was anders laadde hij niet op.... Hotel van dit kaliber hoort perfecte wifi te hebben. Parkeren in de garage bij het hotel schandalig duur, 27,25 per nacht, dat hebben we dus niet gedaan. Kleine 800 meter verder is een straat waar je nog gratis kan parkeren, daar hadden we het geluk dat ( na 2 rondjes rond rijden) iemand vertrok en hebben we de auto neergezet. Wij kwamen met onze dochter van 9 jaar oud. Via booking.com een De Luxe kamer geboekt, volgens booking.com pastte dit "prima". Niet dus... Alleen als je kind bij je in je bed slaapt. (alleen 2 persoonsbed aanwezig) dan kan het. Anders moet je dus upgraden naar een Comfort kamer a 25.00 per nacht en betaal je ook nog voor je kind een toeslag van 22.50. Dit naast de toch al hoge hotelprijs maakt dat je ineens 100.00 voor 2 nachten meer kwijt bent. Vanwege de onduidelijkheid door/bij booking.com heeft het hotel mij een gratis upgrade aangeboden en moest ik alleen de toeslag voor ons dochter betalen. Dat vond ik dan wel weer netjes, maar nog steeds meer dan 200.00 per nacht kwijt, best fors bedrag...........

Luxe hotel, voorzien van alle gemakken en faciliteiten. Zwembad erbij (hoort bij welness gedeelte), weliswaar klein maar heerlijke temperatuur van het water. Na een dagje zee (die te koud was om in te zwemmen) heerlijk om hier nog extra uurtje te verblijven . Ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. Personeel is heel vriendelijk

Comfortabel verblijf aan zee
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De onduidelijkheid over de slaapplek van ons zoontje (4) zou kunnen slapen. We zouden uiteindelijk voor een apart bed nog bijna 100 euro moeten bijbetalen voor 2 nachten. Qua ruimte kon hij wel makkelijk tussen ons in dus hebben we dat gedaan. Daarnaast de hoogte van de parkeerkosten. Aqua center viel wat tegen qua grootte.

De kamer was ruim en mooi. Fitness was super.

Perfecte locatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De kamer had schoner gekund helaas! Er lagen nog sokken onder het bed en op het balkon lag een zakje met allemaal sigaretten peuken erin....

Ruim opgezet en heerlijke bedden!

Heerlijk genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De bedden! We hadden 1 kingsize bed geboekt maar het waren 2 losse bedden tegen elkaar die dus steeds uit elkaar schoven

Heerlijk hotel, ideale locatie! Dicht bij het strand

Fantastisch hotel ! Zeker aan te raden!
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Spijtig dat er geen suggestiemenu werd voorgesteld . In de bar geen citroenthee te krijgen .

De mooie kamer, het super ontbijt, het.comfortabele bed ! De ligging !

het ontvangst door de receptie, het wegwijs maken in het...

nvt

het ontvangst door de receptie, het wegwijs maken in het hotel, het vriendelijke en behulpzame personeel, het ontbijt wordt perfect uitgevoerd en smaakt heerlijk, een grote hoeveelheid aan producten, je vraagt niet mis, het diner voortreffelijke, de hygiëne is in dit hotel perfect

Een net hotel, maar de welness mag geen naam hebben.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

de welness. We hadden verwacht dat er een ruime welness bij zat, maar sauna was klein. zwembad was ook klein, waar ook kinderen in zaten met opblaas dier luchtbedjes. Het stelde niet veel voor. ook wilde wij een massage boeken, deze was al vol. Wisten niet dat we dit van te voren konden boeken. Uiteindelijk een dag later dit geboekt, maar ook toen was er een beperking in de massage die we konden kiezen, omdat de masseur er niet aanwezig is. Daarnaast zijn kosten voor het parkeren ook hoog 27 euro, terwijl dit een eigen parkeer garage is van het hotel. Ook de kosten voor het ontbijtbuffet 23 euro p.p. vonden wij aan de dure kant.

De kamer. Deze was ruim opgezet en netjes. Fijn dat de wc apart was van de badkamer. Genoeg ruimte om spullen op te bergen. Nette badkamer.

Jammer dat klachten niet serieus zijn genomen.
    • Junior Suite met Toegang tot Spa en Fitness

Klachten afhandeling, door receptie geen klachten afhandeling n.a.v. klacht van zeer slecht bed op kamer 2110. Klacht is niet serieus genomen.

Ontbijt was goed

Eindelijk een dagje zorgeloze vakantie.

Bestaat niet.

Het ontvangst was geweldig. Zeer vriendelijk. De kamer geweldig. Wat het meest opviel hoe de medewerkers samen werken en het de gasten zo gezellig mogelijk maken. Echte ouderwetse gezelligheid.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in uw hotel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het ontbijtbuffet vonden wij erg duur.

De kamer was prima maar het was onduidelijk in de reservering dat er nog betaald moest worden voor een derde bed.

• Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het parkeertarief van 27,50! Schandalig hoog tov andere hotels in omgeving. Zij bieden gereduceerde tarieven Dit heeft ons weerhouden om in het hotel te ontbijten, borrelen etc. Waren zeer teleurgesteld en dit nemen we volgende keer zeker mee in overweging om te boeken. Voor 2 nachten (1,5 dag) waarvan we één dag op stap zijn geweest, is 55 euro voor parkeren erg veel geld. Garage was nagenoeg leeg! Het hoeft niet gratis, maar hotel tegenover is gratis en Huis ter Duin 12,50

Fijn verblijf op een mooie locatie

Parkeren erg prijzig €27 per dag

samen met onze dochter van 9 maanden hier 2 dagen geweest. Kamer is netjes en groot genoeg. Babybedje functioneerde naar behoren. Ook was er een Luieremmer en aankleedkussen geregeld. WiFi werkte goed. Het was rustig, geen geluidsoverlast

matig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Bij aankomst bleek dat er 2 verschillende kamers zouden geboekt zijn terwijl duidelijk in de boekingsbevestiging 2 dezelfde kamers stonden. Verder werd er totaal geen rekening gehouden met kamers naastliggend of tenminste in elkaars buurt. Met gevolg downgrade genomen op 1 kamer om toch in dezelfde vleugel van het gebouw te kunnen zitten. verder was de kostprijs dan toch overroepen voor dergelijke kamers.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

• Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Restaurant en bar waren gesloten dus moesten we met dit akelige weer de deur uit om wat te eten en dat op zaterdag avond zonder reservering. Dat alles in het hotel gesloten was had ik graag voor aankomst geweten.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

was in orde , volgende keer zelfde soort,
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

dat er een paar maal de kamerkaart opnieuw code moest laten programeren.

was in orde , volgende keer zelfde soort, wifi op mijn computer dat deze via wifi mogelijk voor andere zicht baar zijn !!!

fantastisch
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Helaas was het Turks stoombad buiten gebruik

Heerlijk ontbijt op de kamer, ruime slaapkamer en badkamer met separaat toilet. Prachtige ligging vlakbij de boulevard

Het ontbijt was zeer uitgebreid, het restaurant was prima,...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het zwembad is klein. Er zijn wel wat leuke extra's in het zwembad (sauna etc) maar voor kinderen is dat niet geschikt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid, het restaurant was prima, de kamer was mooi en er was een leuke kinderspeelhoek.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

wij komen hier zeker opnieuw relaxen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

misschien wat meer keuze in het diner, wat overigens voortreffelijk smaakte!

prima ontbijt,mooie ruime kamer met ruime badkamer. het toilet apart is geweldig.

Prima, maar behoorlijk aan de prijs
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Er zaten wat vieze vlekken in de vloerbedekking en de kamer kan sowieso wel een upgrade naar deze tijd gebruiken en wat gezelliger worden ingericht. Ontbijt was op zich wel ok, niet heel speciaal, aangezien we er €22,50 pp voor moesten betalen vond ik de keuze voor broodbeleg echt minimaal.

Kamer was op zich lekker ruim, ligging van het hotel is perfect.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Lekker en volledig ontbijt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Bubbelbaden in de welness-ruimte waren allemaal buiten gebruik. Handdoekjes erg klein en geen badjas te vinden op de kamer.

Lekker en volledig ontbijt. Grote kamer met goede faciliteiten.

Ontspannen en relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

informatievoorziening rondom benodigdheden bij wellness kon beter - badjas meenemen etc

Rugmassage was heerlijk, fijne wellness faciliteiten, lekkere cocktails en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

Slechte bediening vooral die engelse sprekende,hij moest...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Slechte bediening vooral die engelse sprekende,hij moest elke keer aan een collega vragen wat ik bestelde. En dan nog maar niet te spreken als ik een jagermeister bestelde kreeg ik dit lauw in een klein limonadeglas ze hadden geen jagermeister glas deze moet ijs en ijs koud zijn. Dit was zeer slegt.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

(bijna) helemaal naar wens en voor herhaling vatbaar
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

ik had wat moeite met de dikte van het bedkussen, vrij stijf en niet makkelijk vervormbaar. daardoor iets minder goede nachtrust gehad.

prima verblijf gehad voor één nacht. Alles wat je van een hotelkamer verwacht was er.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Goede service en vriendelijke dames als personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Personeel iets te terug houdend mogen best meer sociaal ziin. Robot gedrag is nooit goed lijkt mij. Kan begrijpen dat je een standaard wil aan houden kwa aanspreken. Maar een persoonlijke kijk er op is beter.

Goede service en vriendelijke dames als personeel

Heel comfortabel en luxe weekend, dichtbij restaurants en strand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Parkeren viel tegen, het was duur en er werd niet verteld dat het achter het hotel een stuk goedkoper was dan in de parkeergarage van het hotel.

Bedden waren heerlijk, ontbijt was geweldig. Douche met massagejets was ook geweldig!

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Uitstekend!
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Zwembad aan de kleine kant (maar desondanks prima).

Grootte van de kamer (superior). Groot genoeg voor een gezin.Parkeren kost geld maar ideaal. Goed ontbijt. Goede service (plaatsen kinderbedje).

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

ruime kamer, groot bed, heerlijke stoomdouche, dichtbij...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

bed een beetje hard, wastafel niet waterpas zodat de vloer nat werd

ruime kamer, groot bed, heerlijke stoomdouche, dichtbij strand, geweldig ontbijt, vriendelijk personeel bij ontbijt

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Een heerlijk ontspannen nachtje weg!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De gezichtsbehandeling was heerlijj! En de stoomdouche in de kamer had ik niet verwacht, een cadeautje. Aardig personeel ook, we mochten paraplu’s lenen voor ons etentje savonds

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

prima hotel met super ontbijt en veel faciliteiten
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Kamers ietwat gedateerd, harde matras, maar vooral de airco te kouds s winters ook bij off stand

super ontbijt tevens heel vriendelijk personeel zowel in restaurant als incheckbalie. Fijne douche met stoomcabine

Ligging super leuk, kamer viel tegen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Ze schrijven dat een kind onder de 12 gratis op de kamer mag maar hij lag in een gleuf tussen de bedden in en de dekbedden waren te klein voor drie personen. Wc was erg vies.

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Verl geld voor een redelijke kamer. We hadden er meer van verwacht
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De kamer, geen wasbakje op de wc, handenwassen moest in de badkamer gebeuren terwijl de wc separaat was. Geen badjas of slippers op de kamer, vloer was niet schoon. Faciliteiten in het zwembad werkten niet allemaal.

Diner was fantastisch

Fijn verblijf, komen hier jaarlijks.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Let op bij het het boeken van de kamers; we hebben ervaren dat de kamers aan de achterkant van het hotel grenzen aan een parkeerplaats. Wij zaten in kamer 1011, -2 etage op de hoek (begane grond). Deze zijn ondanks de goede isolatie niet geheel immuun voor geluidsoverlast van de parkeerplaats en van het stappubliek. Ik ben een lichte slaper en heb hier tot laat (03:00) last van gehad. Dit kun je natuurlijk melden bij de nachtportier, maar omdat het een komen en gaan is van mensen (op zondagochtend vroeg) is het de vraag of die het probleem oplost. Boek bij voorkeur een kamer aan de voorkant van het hotel of op een hogere etage.

Als sinds 2011 komen wij bijna jaarlijks terug bij Palace Hotel. Hoewel de stijl van het hotel wat gedateerd is, zijn de kamers prima, leuke sfeer en het personeel behulpzaam. Deze keer hadden we helaas een paar opmerkingen over de schoonmaak en geluidsoverlast (over het laatste zo meer). Dit werd bij melden keurig opgepakt door de receptie en kregen een tegemoetkoming, chapeau! Het ontbijt is wat prijzig (losse prijs 19.50 pp) maar compleet. Het bestaat uit een lopend buffet met veel verse zaken (brood, fris fruit), alleen de roerei is niet helemaal vers, net als de jus d'orange. Koffie is goed (bonen). Je zult waarschijnlijk wel iets goedkoper om de hoek kunnen ontbijten, maar zeg nu zelf, als je 100 euro of meer hebt betaald voor je kamer, waarom bekibbelen op het ontbijt? Gemakzucht dient de mens.

Tof voor één nacht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Op booking.com zou duidelijker aangeduid mogen staan dat parkeren in de hotelgarage tegen betaling is (25 euro). De wellness was wat krap en de massagebaden waren defect.

De vriendelijke ontvangst aan de receptie en bij het ontbijt. De douchecabine met eucalyptusstoom.

Prima voor een kort verblijf.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Spa viel erg tegen. Veel kleiner dan op de foto's deed vermoeden - daarnaast waren alle jacuzzi's buiten gebruik. Erg jammer. Geen gebruik gemaakt van ontbijt - erg duur voor 20euro per persoon. Wij hebben bij de bakker om de hoek een lekker ontbijt gehaald. Parkeren kan in de garage, echter hebben wij op straat geparkeerd. Scheelde veel geld...

Staff was erg vriendelijk, locatie is top! Kamer was prima, de stoomcabine in de kamer was erg leuk en hebben we dan ook gebruik van gemaakt. Lunch was erg goed in het restaurant, ondersteund met hele vriendelijke mensen.

Fijn en comfortabel hotel, vlakbij het strand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Spa is nogal klein en alle whirlpools waren defect.

Fijn en comfortabel hotel, vlakbij het strand. Vriendelijk en behulpzame medewerkers, heerlijk ontbijt. Tegenover het hotel zit bistro / restaurant Iets andere, echte Franse keuken en goed eten.

Heerlijk ontbijt met mooie loungebar met leuke muziek op groot scherm en vriendelijke bediening .
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Miste bad in de badkamer.

Goed ontbijt croissants heerlijk warm bij de aanvulling. Zeer snelle service mbt vaas te leen voor bloemen en fohn die werd gebracht maar nog in lade in badkamer te blijken liggen.

Fijn ontbijt en een mooie "klassieke" kamer op een...
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Overnachting van de auto zou wel wat goedkoper mogen...

Fijn ontbijt en een mooie "klassieke" kamer op een goede locatie, vlakbij het centrum en het strand.

Heerlijk verblijf gehad! Prima hotel!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Verwacht niet teveel van de welness. Dit vonden wij erg klein, 1 sauna en 1 stoombad met een klein zwembad.

Lekker ontbijt, fijne ruime kamers. Hotel is centraal gelegen nabij het strand, winkels en diverse restaurants. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Geweldig hotel, gezellige lounge, uitstekend ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De kamer naast de onze werd bezet door een stel met baby, dit was overduidelijk te horen doordat er een tussendeur was met die kamer. Tip: isoleer de tussendeur beter.

Ruime kamer met koffie en thee faciliteiten, king size bed was prima, matras wel wat aan de stevige kant.

We komen weer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Bubbelbaden buiten werking, alle drie. Fijn maar erg klein zwembad. Geen aantrekkelijke verzorgingsproducten in de badkamer. 1 wastafel van de 2 liep niet door.

Ontbijt van sublieme kwaliteit. Beste zalm, heerlijk brood eb keuz tussen zacht of hardgekookt ei. Plus alles wat je nog extra wenste was mogelijk. Heerlijk grvoel van luxe maar niet tè,je voelt je er toch echt thuis. Alles heeft kwaliteit en zeer goede service.

prima hotel voor een kort verblijf - ontbijt en parking prijzig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Onze douche was een zgn stoomcabine. alleen was deze wel oud en ook hier en daar in de naden vies. De airco werkte, maar maakt in de laagste stand nog steeds veel herrie. het ontbijt was 24 euro en hoewel prima verzorgd, zeker geen 24 euro waard. het hele hotel komt nogal zakelijk en stijf over - met tapijten met motieven e.d. De bar is mooi, maar met overwegend oudere mensen hetgeen de stemming niet echt 'levend' maakt.

we hadden een deluxe kamer geboekt en deze was zeer ruim en rustig gelegen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Goed bereikbaar en goede locatie.

Ontspannen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De bedden waren wel wat rommelig opgemaakt en het was wat wennen om te liggen.

Wij vonden dat de kamer heel goed aan de verwachtingen voldoen. De bediening in de bar was heel attent, evenals aan de balie. Omdat één van ons moest vertrekken voor het ontbijt werd er direct aangeboden een ontbijt mee te geven. Dat was top!

Rustig gelegen en toch erg dichtbij dorp en strand
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De douche!! Ik had mijn kamer opgewaardeerd naar een grotere kamer met zeezicht. Maar de douchedeur ging niet helemaal dicht. Er bleef een grote spleet over, waardoor er veel kou binnenkwam. Zo slecht dat ze op zo'n dure kamer zo'n slechte douche hebben. Na overleg met de receptie kreeg ik een andere kamer aangeboden, zelfde grote ook met zeezicht. Ook daar sloot de douchedeur niet! Zo raar! Uiteindelijk een andere kamer gekregen aan achterkant van het hotel, waar een stoomdouche inzit. Geweldig!

Rustig gelegen en toch erg dichtbij dorp en strand

Prima voor een dag.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Ontbijt aanbod was karig. Geen verrassing oid. Kamer had 2 deuren ... waarschijnlijk familiekamer. Erg gehorig. Hoorde tv van de buren. Jacuzzi’s alledrie out of order.

Kamer was groot. Sauna en stoombad prima.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Top verblijf!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Super vriendelijke medewerkers, vooral Sanne van de receptie heeft ons erg goed geholpen. Ook de ontbijtmedewerkster (met blond haar) was zeer vriendelijk! Heerlijke kamers, van alle gemakken voorzien en erg schoon. Hier komen we zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Weldaad door stoomcabine op kamer
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Parkeren is veel te duur, 25 euro per dag, wij parkeren altijd een stuk verderop gratis, en lopen in 10 minuutjes naar het hotel.

Eucalyptus Stoomcabine op de kamer (Deluxe)

Upgrade gekregen.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Grote verschillen in badkamers bij onze twee kamers :één kamer douche en bad en twee wasbakken , andere alleen bad en een wasbak. Het was koud in de lounge.

Upgrade gekregen. Grote kamer met badkamer en apart toilet. Heel schoon. Bar was laat open. Tot zeker 1uur. Heerlijk ontbijt. Aardig personeel.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Locatie is erg mooi, van het hotel had ik meer verwacht.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De faciliteiten qua wellness, gedeelte was niet beschikbaar. Zwembad erg klein. Kamer was erg klein, niet goed schoongemaakt, tv deed het niet. Restaurant was erg prijzig. Receptionisten vertellen weinig informatie, en ik kreeg de borg niet volledig terug, de reden was onbekend.

Het ontbijt was niet heel uitgebreid, maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Mooi hotel met net geen zeezicht
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

parkeerkosten 25 euro bij het hotel en langs de boulevard was ik van 18:00 tm 8:00 de volgende ochtend 1,25 kwijt.... doe iets aan die belachelijke parkeerkosten bij het hotel, slaat echt helemaal nergens op.

mooie ruime kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

geen enkele van de jacuzzi werkte, allen defect.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

geen enkele van de jacuzzi werkte, allen defect. water zwembad niet te warm. tegenvaller, moest ook naar receptie bellen voor badjas en slippers, zouden standaard moeten zijn in kamer

• Beoordeeld op: 19 november 2017

lekker uitwaaien aan het strand!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Parkeren in het hotel was duur (meer dan € 20 per dag).

Goed en ruim bed, fijne kamer, vriendelijk personeel, goede locatie (5 minuten wandelen naar het strand)

Het verblijf is goed meegevallen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het was een beetje te koud in het restaurant tijdens het avondeten waardoor het minder gezellig werd.

Alles was prima in orde. Van de vriendelijkheid bij de receptie tot het schoonmaakpersoneeltoe.

het viel ons tegen,ook het dineetje was onder de maat
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De afvoer van de douchebak zat verstopt, er was maar 1 bed opgemaakt,de stoomfunctie werkte niet,de lift techniek was opengemaakt,de bedienig in het restaurant was een maisje van 16 en een heer van 64 Ze deden hun best

de kamer was ruim en ook goed ingedeeld,er ontbrak een welkomst kaartje of flesje of zoiets

• Beoordeeld op: 12 november 2017

We hebben genoten!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Misschien kunt u de baden bij het zwembad beter weghalen, ze waren allemaal buiten gebruik/defect.

Het personeel in het restaurant was heel erg vriendelijk, ik was samen met mijn zoon van 9 en we voelden ons heel erg welkom. En het zwembad viel ook erg in de smaak!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Genoten van een prima ‘high wine’ in de lounge!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Ik be geschrokken van de parkeerkosten: 25 euro per dag!! Parkeren zou inclusief moeten zijn bij dit 4sterren hotel!! Ontvangst receptie: geen uitleg over faciliteiten, maw zelf alles vragen en uitzoeken.

Genoten van een prima ‘high wine’ in de lounge! Geweldige vriendelijke ober en sommelier;) In maand november is deze high wine 2for1! Wel vragen naar deze actie, er wordt geen reclame voor gemaakt!

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Super! Alleen het parkeergeld.............
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Het viel tegen dat we moesten betalen voor het parkeren. Ons inziens hoort zoiets eigenlijk bij de prijs inbegrepen te zijn.

Kamer super! Ook heel fijn om een Nespresso apparaat daar te hebben, waarmee we een heerlijk kopje koffie konden zetten. Het ontbijt was ook heel gevarieerd en uitgebreid. Met name de yoghurthoek met allerlei verschillende soorten noten en muesli was zeer goed. Thee hebben we niet gedronken.

Zeker het overwegen waard om nog eens terug te gaan.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Alleen het weer was een beetje minder, veel wind. Maar dat valt, geloof ik, buiten de invloed van het hotel(personeel)

Veel dingen waren goed tot prima. Het personeel was tegen het perfecte aan, zeer behulpzaam, vriendelijk en inventief. De ligging, zo kort aan het strand, is heerlijk als je van zee en strand houdt. Fietsen in de regio is mede door de fietspaden goed te doen. Ook de inpandige fietsenstalling is fijn. Kortom een aanrader dit hotel.

Voor herhaling vatbaar. "Super ontvangst en iedereen zeer vriendelijk".

Feitelijk niets.

In- en uit check O.K., heel vriendelijke juf. aan de balie, we mochten deze zelfs vroeger betrekken. Personeel "super" vriendelijk, diner heel smakelijk en bord mooi afgewerkt. De ober die ons bediende op zaterdag avond was heel vriendelijk, sprak ons aan, maar we hadden de nodige privacy. Chapeau aan de kuisploeg, alles héél proper. We komen zeker nog terug.

Heel fijn hotel voor een nachtje in Noordwijk.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

De prijs voor het parkeren van de auto onder het hotel vonden wij behoorlijk aan de hoge kant.

Heerlijk ontbijt. Ruime keuze in producten. Grote kamer, dit was erg fijn.

De combinatie locatie - hotel - mooi weer staat garant voor een prima verblijf in Noordwijk
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Toegang tot Spa en Fitness

Deel van de kamers ligt of aan een drukke straat of aan de openbare parkeergelegenheid waar ook vuilcontainers staan die geleegd worden

De ligging van het hotel