Beoordelingen over Hotel Palanka 3-sterren

Walramplein 9, 6301 DC Valkenburg, Nederland

#46 van de 52 hotels in Valkenburg

6,4

6,4

Prima voor een weekend met een vers basis ontbijt

Hygiene, er hing een rare lucht in het hotel en dat bleek van de riolering buiten te zijn (in het centrum wordt er flink ver-/gebouwd

Locatie van het hotel

Goed en uitgebreid ontbijt, heel dicht bij het centrum met...
    • Standaard Eenpersoonskamer

De lift werd iets na elven 's-avonds uitgezet.

Goed en uitgebreid ontbijt, heel dicht bij het centrum met grote parkeerplaats. Zeer vriendelijk personeel.

Oud en gedateerd hotel. Kamers niet meer van deze tijd.

Het is een gedateerd hotel. De kamers zijn echt aan een opknapbeurt toe. Badkame rruim maar zeer pover ingericht met oude douchecabine. Slaapkamer rook erg muffig. Geen airco en oude houten vloeren met vieze vloerbedekking.

De ligging is mooi in het centrum. Personeel is erg vriendelijk en de zelf gemaakte jam van de eigenaresse is héérlijk. Maar qua prijs en kamers zijn ze te duur. Oud en gedateerde kamers. Ontbijt is prima.

Ik zou er niet boeken !!
    • Budget Tweepersoonskamer

De muffe lucht, slecht bed, oud, niet echt schoon. Wij vinden ouder ogende hotels niet erg maar het moet dan wel goed zijn.

Eigenlijk was alleen het ontbijt redelijk.

Ruime kamer, goede locatie

Matras was slecht. Geen koffie/thee voorziening op de kamer. Een raam kon niet verduisterd worden. Op zondag maar tot half tien ontbijten. Ik heb veel betaald voor deze kamer en vond dat niet in verhouding staan tot het gebodene.

Ruime kamer, goede locatie

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Goede ligging en goede bedden

Het stonk er erg, het was erg oud, je kon echt zien dat er al jaren geen goed onderhoud gepleegd was. Scheuren in de muren, ook scheuren die “weggewerkt” zijn maar niet netjes. Hele oude douchecabines. Kasten die smerig lijken door de noesten. Dat het gebouw oud is, is niet erg. Maar de manier om het fris op te knappen mist hier nogal. Bovendien nadat we de hele dag weggeweest waren en ‘s nachts terug kwamen was onze deur niet op slot. De schoonmaakster was vergeten de deur op slot te doen.

Goede ligging en goede bedden

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Ok voor een nacht slapen en ontbijt. Maar dat mag wel goedkoper.

De inrichting is erg gedateerd en de indeling van de publieke ruimtes en de kamers is erg onlogisch. Je moet ook veel trapjes lopen.

Het ontbijt. De kamer was ok, maar niet om er lang in te verblijven. Even tv kijken en dan slapen. Parkeren achter het hotel is convenient maar kost wel € 12.50 per dag.

Ontbijt was goed

Geen licht in de douchecabine (donker tijdens douchen) (lamp kapot) Geen licht bij de wastafel (lamp kapot) Oude gedateerde kamers

Ontbijt was goed

Kamer op zich was wel oke.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel is gedateerd en nodig aan onderhoud toe. Er is zeker 30 jaar niets aan de inrichting gedaan.

Kamer op zich was wel oke. De douche daarin tegen was slecht. Maar prima prijs kwaliteit verhouding. Voor €60,--'excusief ontbijt moet je ook geen luxe verwachten

Super naar ons zin gehad echt een aanrader!!
    • Budget Tweepersoonskamer

Mij is niks tegen gevallen.

We waren met ons gezin voor een dag en we hebben goed naar ons zin gehad. Receptie personeel was zeer vriendelijk. De kamers waren prima en vooral schoon dat vind ik wel belangrijk punt. En smorgen’s het ontbijt was heerlijk, je had genoeg keuze van brood tot beleg. Al met al prima naar ons zin gehad we komen zeker hier terug!!!

perfecte lokatie, goed ontvangst goed ontbijt ,kamer in deze staat is te duur

kamer was op zolder en erg warm, badkamer heeft wel wat onderhoud nodig,(losse tegels op de vloer ) toilet doorspoelen en het water komt in de doucheputje weer omhoog

lokatie

Weekendje Valkenburg

Aan de voorkant was een grote bouwput...helaas geen terras bij het hotel. Vond het hotel oubollig. Er waren geen handdoeken voor zwembad en moest met natte badkleding door hotel terug naar kamer. (Misschien zorgen dat er badjassen zijn?) Koffie en jus' dorange bij ontbijt waren niet lekker, erg waterig.

Goede ligging. Personeel was vriendelijk. Elke dag schone handdoeken en bed opgemaakt. Prettig dat er parkeergelegenheid is (€10,00 wel duur) Goed ontbijt buffet.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Enigszins vergane glorie. Houten vloeren waardoor je de buren en bovenburen hoort lopen.

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker tegen het centrum aan masr tkch rustig

Hotelkamer was ruim genoeg voor 2 nachten.

Hotel is verouderd, met name de vloerbedekking in de gangen zijn hard aan vernieuwing toe. Zwembad aanwezig, klein, maar vooral het water was koud, dus niet lekker om even te gaan zwemmen met kinderen. Wifi was prima door het hele hotel. Parkeren 10.00 extra per nacht per auto. Is betaalbaar en was vooraf bekend, maar ik vind extra betalen voor het parkeren bij een hotelovernachting altijd een minpunt. Wat vooraf niet duidelijk was via booking.com was dat je voor een kind op je kamer met extra bed, 40.00 per kind per nacht moet bij betalen. Ik had hier vooraf over gebeld dus ik wist het maar op de site stond aangegeven dat het "prima paste" met 2 volwassen en 1 kind op de kamer, wat dus niet het geval was. Prijs vond ik aan de hoge kant voor een dusdanig verouderd hotel.

Hotelkamer was ruim genoeg voor 2 nachten. Hotel is verouderd, maar kamers waren wel schoon en dat vinden wij belangrijk. Ontbijt was uitgebreid genoeg, zowel warm als koud eten aanwezig. Locatie is heel goed, midden in het centrum. Personeel was vriendelijk.

Slecht onder houden hotel.

De gordijnen waren stuk, bedlampje deed het niet. Douche kop moest je vast houden tijdens het douchen,kon je niet ophangen. Matrassen zakten door. Enkele beglazing, slechte ventilatie. Tegels in badkamer lagen los. Erg gehorig.

We zaten midden in het centrum.

Te veel geld voor wat je krijgt

Het is erg verouderd en ze werken met goedkope producten, de shampoo was bijvoorbeeld net water en werd niet bijgevuld en de cola die ik bestelde was van een B-merk, dit terwijl je toch best veel betaald

De bedden lagen heerlijk en de locatie was top

Het hotel ligt erg dicht bij het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel ligt erg dicht bij het centrum. Je kan bij het hotel parkeren, maar iets verderop heb je ook een ruime openbare parkeerplaats. Kamers zijn schoon en de bedden liggen erg comfortabel. Het ontbijt was super! We hebben heerlijk ontbeten. Het zwembad vonden de kinderen helemaal een succesnummer.

Heerlijk 2 dagen gefietst met goede kamer in Palanka.
    • Budget Tweepersoonskamer

Gehorigheid (kamer voorzijde: nacht lawaai van mensen die hard spraken/schreeuwden bij ophalen auto na avond stappen) en gordijnen die veel licht doorlieten waardoor vroeg wakker.

Service personeel

Oubollig, goed ontbijt, achterstallig onderhoud, maar te vriendelijk voor woorden.

De inrichting is heel oubollig, alles is scheef. Maar die vriendelijkheid maakt alles goed. Komen hier zeker terug, ligging is ook voortreffelijk.

De vriendelijkheid van de eigenaren van het hotel.

Prima kamer.

Parkeren was iets prijzig

Prima kamer. Hadden net een nieuw bed vertelde de medewerker. Deze lag dan ook super. Locatie was echt super!!! Je loopt zo het centrum in.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

zeer leuk
    • Budget Tweepersoonskamer

Vriendelijke uitbaatster,zeer behulpzaam, de kamer was heel proper en ruim. Het ontbijt was zeer lekker en neen hele vriendelijke ontbijtdame.Wij komen zeker terug.

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

viel tegen maar kan ook niet veel verwachten voor die prijs

hele hotel was oubollig en heel gehorig de douchecabine was veeeel te klein je kon er amper omdraaien. en alles zag er totaal niet schoon uit. lift was kapot

ontbijt was prima! bedden lagen ook prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Zouden we niet meteen terugkeren

Ontbijt was van goedkope kwaliteit en zwembad gruwelijk koud

Locatie kamer 17 prachtig uitzicht op de mooi verlichte ruine Douche met goede straal sater

Redelijk maar niet aan te bevelen

Oud hotel, zachte bedden, erg gehorig, miste mogelijkheid koffie/thee op kamer. Oude kleinde douche, mager ontbijt.

Aardig personeel, midden in centrum Valkenburg.

Het hotel bleek zondagmiddag gesloten, waardoor we de koffers uiterlijk 13:00 uur moesten ophalen en we die dag niet optimaal konden benutten.

Uitgebreid ontbijtbuffet met verse broodjes. Prima locatie, hele goede prijs-kwaliteitverhouding.

In centrum

Duur parkeren

In centrum Supervriendelijk en gastvrij personeel die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. (Voorbeeld: advies voor leuke plekken in de buurt, goede service en uitleg bij vragen, gevraagd om champagne bij ontbijt en hoefden achteraf de 2 glazen en bijbehorende lekkernijen niet eens af te rekenen)

Aanrader voor goede prijs kwaliteitsverhouding

Bad en de prijs van de parkeergelegenheid

Ontbijt was super en gevarieerd. Centrale ligging in het centrum, ruime parkeerplaatsen, winkels zijn dichtbij

1 keer en daar blijft het bij

Het hotel is echt oud en de kamers zijn oud en erg gehorig. Badkamers ook echt toe aan renovatie. De douche slag kwam overal water uit, het is prijzig voor wat je krijgt. We hadden een kamer recht tegenover de nachtingang wat ervoor zorgt dat je doordat het zo gehorig is in een nacht wel vijf keer wakker wordt door mensen die terug komen naar het hotel, waardeloos. Het ontbijt is er matig. Niet veel keuze, wel ok, maar mag wel uitgebreider qua keuze, had er meer van verwacht toen ik het heb geboekt. Medewerkers zijn erg vriendelijk. Parkeren kost 10 euro per dag bij het hotel. Dat vind ik ook een beetje jammer. We kwamen eind vd dag( kon vanaf 15 uur op de kamer) en gingen dag drie ochtend weer weg( 10 uur weer van de kamer) en moesten voor drie dagen betalen.

De locatie was top, midden in het centrum

• Beoordeeld op: 23 december 2017

troosteloze sfeer

Zwembad savonds niet geopend wegens weinig hotelgasten. Geen douche of omkleedhok bij zwembad. Troosteloze sfeer in en om hotel. Ontbijt erg karig.

Grote badkamer

Alles super!
    • Budget Tweepersoonskamer

Service super. Goed ontvangst en een lift voor de bagage. Niet gebruik gemaakt van het zwembad maar wel even gaan kijken, zag er mooi uit! Ontbijt was goed verzorgd en met onze buikjes goed gevuld nog een gezellige kerstmarkt dag gehad. Super weekend! Bedankt Palanka.

Fijn verblijf in het midden van Valkenburg. Kunt overal te voet naar toe.

Zwembad was niet noemenswaardig en er stond aangegeven dat er een sauna was maar die was nergens te bespeuren.

Fijn verblijf gehad, vriendelijk personeel. Locatie kan niet beter! Midden in Valkenburg!

Super hotel echt een aanrader!!!
    • Budget Tweepersoonskamer

ik heb geen negatiefe opmerkingen

We hebben het goed naar ons zin geha. we zijn vriendelijk ontvangen. Het personeel was zeer behulpzaam. Kamers waren schoon en netjes. Ontbijt was heel lekker alles was vers en ik vroeg of ik warme melk kon krijgen en die kreeg ik ook meteen. Zwembad was lekker groot en warm :) Al met al is deze hotel wel een aanrader. Ik kom volgend jaar zeker weer naar dit hotel heb echt super naar mijn zin gehad.

De ligging van dit hotel is prima evenals de bedden en het...

De ligging van dit hotel is prima evenals de bedden en het ontbijt. De prijs/kwaliteit is prima, het is een hotel zonder veel luxe maar alles wat nodig is voor een prettig verblijf is aanwezig.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De prijs/kwaliteit viel ons erg tegen.

Zeer verouderde en gehorige kamers. De badkamer was ook zeer eenvoudig. Zeer kleine douche met onhygienisch douchescherm.

Het ontbijt en de ligging van het hotel waren prima.

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het verblijf voldeed.

Het gebouw was erg oud en de inrichting van de kamer zeer sober. De foto's op de website waren erg voordelig genomen. De vloer van de kamer liep zo schuin, dat we bij het uit het bed stappen bijna het evenwicht verloren. De douche was een soort kant en klaar geplaatste kabine, die er niet erg aantrekkelijk uit zag. We hebben er dan ook geen gebruik van gemaakt.

Dicht bij het centrum van Valkenburg. Goed ontbijt. Lift. De bedden lagen goed, maar erg zacht.

zeker een heel goed weekend gehad

De bedden zijn heel laag(kamer 1) |En er waren stofdraden aan de gordijnen in het zit gedeelte beneden.(ik heb zelf kamers schoongemaakt)misschien let ik te veel op. De site vind ik onduidelijk. Ik wil alweer boeken voor volgend jaar eind nov begin dec maar dat kan nog niet ik kan geen prijzen zien als mijn zoon een 1 pers kamer wil en wij twee. Want voor de gastvrijheid zou ik terug komen.

Het personeel was geweldig vriendelijk. Je voelde je heel welkom. Ook het ontbijt was goed. Ook werd de auto sneeuw vrij gemaakt voor vertrek. En kreeg je Champagne bij het laatste ontbijt. Ik vond iedereen gast vrij. de kerst grotten waren dicht bij zoals het centrum

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Al bij al : Een zeer goed, proper, deftig en warm hotel, met parkeergelegenheid. (betalend)

De bar waar toch iets meer keuze zou mogen zijn wat betreft sterke drank en bieren. Ik bestelde een Grand Marnier maar de fles was leeg :-( Een restaurant of eetgelegenheid had een groot pluspunt geweest. (Maar niet getreurd : eetgelegenheden in de buurt genoeg.)

Hotel in het centrum van Valkenburg. Het ontbijt was heerlijk. Zeer ruime kamer (14) en lekker warm.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Ik zou er nog terug gaan.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel is verouderd maar toch netjes. Teveel parkeergeld € 10/dag/per auto terwijl er toch een grote parking was. € 5 zou klantvriendelijker zijn . Ik boek in principe nooit in een hotel met parkeergeld. Klant moet gratis kunnen parkeren.

Ligging is perfect. het ontbijt was heel goed. Vriendelijk onthaal. Prijs/kwaliteit goed.

Weekeindje

Schimmel in badkamer viezigheid in de linnenkast en veel spinnenwebben en helaas de lift tussen 24.00 en morgens 7 buiten gebruik en voor parkeren moest je 10 euro betalen ( dit hebben we niet gedaan)

Rustige nacht in een prachtig kader!
    • Budget Tweepersoonskamer

Buffet was beetje simpel, maar 't was zeker ok voor de prijs die ze maar vragen

Prachtig kader, sommige delen zien er oud maar in elk geval proper en onderhouden uit! Uitbaters heel vriendelijk!

Het was zeker geen 3 sterren verblijf, eerder een twee sterren hotel.
    • Budget Tweepersoonskamer

- Lift stopt met werken na 00:00, als je dus later dan middernacht aankomt kun je de trappen nemen. - Het stonk er erg naar verf - kamer was oudbollig, gordijnen sloten niet aan tot de muur waardoor er veel licht binnenkwam

Het hotel ligt op nog geen 5 minuten lopen vanaf gezellige...
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was in de nacht veel rumoer van mensen die de trap op en af liepen, krakende verwarming.

Het hotel ligt op nog geen 5 minuten lopen vanaf gezellige terrasjes/eetgelegenheid. Heel dicht bij centrum.

Heerlijk in huislijke sfeer

Misschien een koelkastje op de kamer, maar dan ben ik echt aan het muggenziften.

Het ontbijtbuffet was lekker en genoeg keus! Prachtig uitzicht op ruïne

Voor dit geld een prima kamer, mooi gelegen aan het centrum. Verwacht geen hoge kwaliteit op slaapkamer.

Nachtelijke onrust, kamer waar wij sliepen lag bij de nacht ingang. Helaas waren er andere gasten die overlast deden veroorzaken.

De bedden, die waren erg confortabel en lagen prima. Badkamer was netjes.

hier ga je niet nog eens naar toe.mooie foto's bij jullie op site.maar dat is misleidend

Zwembad water was vies en koud en er was geen toilet of normaal kleedhokje. bed was niet goed.matras was op. Door leegen. badkamer er zat urine op de tegels naast het toilet gewoon vies. hotel is gedateerd is toe aan een opknapbeurt alles.

Het ontbijt was goed.

Ons verblijf bestond uit een goede nachtrust en verder waren we er niet.

Hierboven aangegeven

We hadden aangegeven dat we een twee pers.kamer en gratis ontbijt wilden voor € 50 per dag. Toen we hadden geboekt en de bevestiging kregen zag het er anders uit nl géén gratis ontbijt maar € 10 ,- per ontbijt en € 10,- parkeergeld per dag en € 10,- tax. Totaal voor twee dagen € 170,- i.p.v. € 100,-géén verwelkoming met een kopje koffie. Géén kamer zonder trapjes,dus drie keer een andere kamer geprobeerd en uiteindelijk een kamer op de vierde verdieping genomen die gelijkvloers was, en daar werd de vriendelijkheid niet beter op.we moesten wel iets aksepteren want € 100,- kregen we niet terug.i.v.mknie operaties ,drie protheses ga ik niet akkoord met moeilijke trapjes waardoor ik grote risico,s moet nemen om géén ongeluk te krijgen.we hebben dus genoegen genomen met een kamer op de vierde verdieping. De kamer was klein en simpel ,de stoelen hadden te kleine zittingen waardoor de randen pijn deden.ouderwetse leidingen die er niet zo schoon uitzagen. We komen er niet meer terug het doet niet uitnodigend aan,en te duur voor wat het te bieden heeft. Uiteindelijk hebben we de ontbijten laten vallen en daardoor ging er € 40.- van de prijs af en hebben we voor een kale kamer ,met bedlampjes die het niet deden ,betaald. Het bed was goed en schoon de douche was ook goed en de lokatie erg mooi in het centrum.

goed hotel , lekker dicht bij het centrum, veel gewandeld en veel gezien.
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden een budget kamer geboekt, en omdat het rustig was kregen we een comfort kamer zonder bijbetaling, dat vond ik heel vriendelijk. De kamer was schoon net netjes. Ontbijt was voldoende

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding, met originele kamers en super vriendelijk personeel
    • Budget Tweepersoonskamer

Authentiek hotel, frisse, prettige en ruime kamer op goede locatie midden in Valkenburg. Het trappenhuis is wat gedateerd, zo ook sommige douchecabines die wel goed schoon zijn. Super vriendelijk personeel, niets is te veel.

Vriendeljjkheid en gezelligheid

kwaliteit van de koffie maar dat is een persoonlijke smaak.

Kamer en het hotel was boven onze verwachting. zeker voor die prijs. we zijn dusdanig tevreden dat we wederom een boeking hebben gemaakt voor later dit jaar.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Niet voor herhaling vatbaar.

Beide dagen stond er oud brood op het ontbijt-buffet, terwijl het doordeweekse dagen waren en er dus wel vers brood te koop is. De kamer was zeer gedateerd, maar wel schoon.

niet te begrijpen dat dit een 3 sterren hotel is en dat tripadvisor een 7,6 als beoordeling geeft.
    • Budget Tweepersoonskamer

- oud staat van het interieur - verschrikkelijke muffe lucht - veel te kleine douche - door gelegen matrassen - veel vuil op de bodem van het zwembad - de bij komende kosten voor het parkeren (10,- euro p/d)

- de ligging van het hotel - parkeer gelegenheid

Echt super genoten!

Het hotel was een beetje gedateerd en een nieuw vloerbedekking op de kamer is wel nodig!

Het ontbijt was goed. Bedden waren fantastisch en netjes. Badkamer schoon!

Mooie plaats Valkenburg wel centraal hotel! Te duur!

Alles gedateerd krakende vloeren! Geen douche wel bad moet de sproeier in de hand houden ! Lastig voor oudere mensen! Prijs verhouding te duur!

wel schoon! Ontbijt was ook goed! Personeel wel vriendelijk!

functioneel maar niet gezellig.

Hotel verouderd. Niet gezellig. Voor 2 overnachtingen was er slechts 1 zeepje per persoon. Je kan elk dus maar 1x douchen op 2 dagen :-)

Bedden goed. Veel parking. Ontbijt ok. Kort bij centrum gelegen.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Het is oke als je gezond ben en niets wil. Kamer was schoon en douche en toilet redelijk. Slecht ter been .niet doen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Er was niets..geen gasten geen personeel. Een onvriendelijke receptioniste die naderhand een beetje bijtrok. Moesten om 18.00 uur al via de nachtingang via een ijzeren trap naar de eerste verdieping. Nee. Geen volgende keer. Betaal wel iets meer.

Het was budget.. en bij het centrum.

Voor 1 nacht prima

Kamers netjes maar verouderd ,vloerbedekking op de grond is niet zo fris. En hele kleine douchcabine met plastic schuifdeur. Voor 1 dag prima maar meerdere dagen is het onvoldoende

Ligging goed, en aardige ontvangst. Ontbijt goed

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Liging en ontbijt goed! Gezelligheid, uitstraling hotel slecht.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Wifi, die deed het dus niet. Werd verteld dat het aan de telefoon lag? Volgende dag deed het nog niet. Kamerdeur kon je net op slot krijgen. Hotel zelf zeer weinig te beleven, leuke bar met binnenzwembad. Maar de bar was gesloten de gehele dag?

Ontbijt was keurig en goed. Loop afstand van het centrum en bezienswaardigheden.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Matige acomodatie, oudbollig, toe aan renovatie

Kamers zijn dringend aan renovatie toe, vooral de badkamer, echt niet meer van deze tijd. Overal zijn mankementen zichtbaar.

Vriendelijk personeel, fietsenkelder aanwezig - op slot, ontbijt oké.

prima hotel voor 1 nacht en dan weer door....
    • Standaard Eenpersoonskamer

Kleine kamer, hotel verouderd, deuren sluiten niet goed, kleine douche. al met al prima hotel voor 1 nachtje, maar moet echt opgeknapt gaan worden.

Prima locatie, perfect gelegen bij restaurants, bars enz. holland casino met de auto binnen 5 min.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Perfecte ligging!

Dertig euro extra op basisprijs van 220 voor 2 nachten tweepersoons comfortroom,voor parkeren. Ook waren de kamrs in het hotel echt wel wat gedateerd maar lekker ruim en schoon. Prima bedden en TOP ligging, prima ontbijt :)

Perfecte ligging!

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Eenvoud in het Bourgondische zuiden
    • Standaard Eenpersoonskamer

Het zwembad kan echt een verfje gebruiken. Hier is het verval niet meer goed te praten. De omkleedcabine is een no go arena. En het parkeren kost geld: 7,50 euro.

Midden in het erg gezellige centrum. Het is een sober doch schoon hotel. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd
    • Standaard Eenpersoonskamer

ontbijt was uitgebreid en goed verzorgd de kamer was klein, om alleen te slapen is dat voldoende. de uitstraling van het hotel, als je na de receptie en bar verder loopt is erg verouderd. de trappen en vloeren liepen scheef

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Ontbijt en ligging

Voeteinde van ons bed stond veel hoger dan ons hoofdeinde, kussens dan maar aan het voeteinde gelegd, wel zeer lastig om dan even naar tv te kijken. Zeer veel lawaai op de gang, slecht geisoleerd...

Ontbijt en ligging

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Het was prima te doen voor 1 nacht en wij hebben heerlijk van het centrum van Valkenburg genoten.
    • Budget Tweepersoonskamer

De bedden. Er stond een 2-persoonshemelbed en wij zijn niet meer gewend in een 2-peroonsbed te slapen. Ook de badkamer kan beter. Hij was supergroot, maar je kon moeilijk douchen. Er hing geen douchegordijn en de douchekop moest je vasthouden. Die hing niet op.

Het ontbijt was goed en de locatie is uitstekend

Vriendelijke bediening, lekker eten dus zeker voor herhaling vatbaar :)

- Geen toiletpapier in de badkamer. s'morgens vroeg zelf moeten gaan vragen. - Door de Amstel Gold Race (wielertoeristen) stond de parking overvol en hadden sommige zelfs geen parkeer plaats meer.

- Ontbijt was heel lekker - iets ouder hotel maar alles aanwezig wat nodig is - zeer vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 7 april 2017

een hotel om terug te komen,

de uitstraling van het hotel aan de buitenkant viel wat tegen , vooral als je naar de andere hotels in de straat keek. misschien een paar mooie vlaggen tegen de gevel ( limburg/ nederland/ europa) , dat geeft zo'n hotel direct veel meer uitstraling en loop je er niet zo naar te zoeken, ga je er ook makkelijker naar binnen om kopje koffie+ vlaai te drinken, op de kamer (comfort) wat weinig haakjes om je jas etc op te hangen , terwijl de standaard kamer een grote kast en kapstok had.

heerlijk ontbijt , werd goed aangevuld als iets op was, we kregen zelfs de vraag of we nog een gebakken eitje wilden. het zwembad was een leuke aanvulling op het verblijf. misschien daar iets meer gezelligheid > parasolletje , wat (nep) planten , was nu een beetje kil ondanks de mooie muurschildering. we liepen zo het uitgaansgedeelte van valkenburg in, supermarkt schuin tegenover. matrassen bedden > lagen heerlijk

het ontbijt is goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

het ontbijt is goed. kamer was ook behoorlijk alleen oud / douchruimte was zeker aan vervanging toe maar best te gebruiken. beetje schilderwerk en nieuw tapijt kan zeker geen kwaad. Maar gezien de prijs zeker de moeite waard.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

het was verder prima
    • Budget Tweepersoonskamer

er was een zitje maar je kon er niet wat drinken was ook geen bladeren om te lezen niet veel personeel aan wezig enkel de scoonmaak van de wasbak die liet te wensen over die was niet schoon gemaakt

goede kamer goed geslapen verder heerlijk rustig in het hotel prima

Echt niet doen!

Kamer, geen balkon zoals beloofd, zittend douchen in bad, vies, oud, gehorig, slecht onderhouden, erg prijzig, onveilig, schimmel, alles eigenlijk op het ontbijt na. Bij de receptie geklaagd maar noemen het een luxe kamer omdat er een hemelbed staat en een bad in zit. Hemelbed valt bijna uit elkaar, althans die paar balken die een hemelbed moeten voorstellen en het bad vol schimmel wil je niet eens aanraken. Kortom echt spijt dat we voor deze te Gore tent iets betaald hebben, willen er niet eens meer gratis zitten. Dan nog maar niets zeggen over de ligging. Heel druk, constant herrie en glasbakken die om 6 uur in de ochtend worden geleegd. Kortingsbonnen sauna of casino waren er niet terwijl wel beloofd, WiFi doet het niet. Kortom niets van het aangeprijsde op jullie website is waar. Pure misleiding.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Kwaliteit/prijs redelijk.

Spreekt voor zich. Modernisering is hard nodig.

Het ontbijt was prima. Maar het hotel is oubollig en de kamers zijn moeilijk te vinden vanwege allerlei kleine en grote trapjes en onduidelijke bewegwijzering. Overal lag behoorlijk wat stof op de trappen. De kamers waren netjes alleen het bed werd niet opgemaakt.

• Beoordeeld op: 16 december 2016

gezellige dagen,waar we ons eigenlijk aan niks gestoord hebben,we gaan zeker terug komen

het zwembad viel een beetje tegen,ook hadden we de pech dat er net vers water in zat,bijgevolg zeer koud

de kamers waren zeer ruim en proper.we vonden het vooral fijn dat de badkamer zo ruim was en hebben genoten van het bubbelbad

• Beoordeeld op: 10 december 2016

Vergane glorie

Hotel is dringend toe aan een opknapbeurt. Kamer was koud. De verwarming moesten we zelf aanzetten. Om de kamer te bereiken, moesten de nodige trapjes op/af gelopen worden terwijl je op dezelfde (eerste) verdieping bleef. Dit is niet handig als je met een rollator loopt en je dit ook tijdens de boeking hebt aangegeven. We konden pas om 8.30 uur ontbijten en ook niet eerder want toen we om 8.28 uur beneden kwamen, werd ons te verstaan gegeven dat we te vroeg waren en nog moesten wachten in de lobby. De foto's van het ontbijt zien er mooier uit dan dat het in werkelijkheid is. We hadden geen luxe verwacht voor de prijs die we voor 1 overnachting moesten betalen maar dit was achteraf gezien toch nog te duur.

• Beoordeeld op: 3 december 2016

Mooie locatie en een goede prijs-kwaliteitsverhouding.
    • Budget Tweepersoonskamer

-Het bad is wat klein en de badkamer komt wat verouderd over. -wc-papier werd niet bijgevuld. -Een waterkoker op de kamer had het helemaal afgemaakt. -Geen badkleedje. -Het rode stand-by lichtje van de TV (wij geven voorkeur aan een zo donker mogelijke kamer)

-De prijs. -Het bed lag heerlijk (met uitzondering van de spleet in het midden). -Omdat er kamers vrij waren kregen wij een mooiere kamer van de gastvrouw. -Wij hadden een kamer met prima uitzicht. -Dichtbij het centrum; Uitstekende locatie. -Rustig/stil s'nachts. -Ruime badkamer. -Een fijne en goed verwarmde kamer. -Kamer was goed donker s'nachts

• Beoordeeld op: 28 november 2016

super!!!!!

Wij vonden alles goed. De wiffi op de kamers was slecht

Ontbijt was zeer goed. De bedden waren uitstekend. Liggen hotel helemaal top. Op na volgend jaar! !!!!

• Beoordeeld op: 22 november 2016

Valkenburg: prachtige natuur, de amuseroutes, mergelgrotten,ruine,resto's in kerstsfeer : de max !
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was een allegaartje van verschillende meubelen en een gordijn voor het grote venster in de badkamer om de buitenwereld af te schermen, had voor meer privacy gezorgd !

Alles in overvloed qua ontbijt en steeds werd er bijgevuld. Vriendelijk personeel. Goede matrassen. De ligging quasi in het centrum. Super !