Beoordelingen over Paleis Hotel 4-sterren

Molenstraat 26, Den Haag Centrum, 2513 BL Den Haag, Nederland

#11 van de 39 hotels in Den Haag

Perfecte plek voor een verblijf in het fraaie Den Haag!

Tja?

Superlokatie, prima service, de kamers zagen er verzorgd en klassiek romantisch uit. Het ontbijt was top, vers bereide eieren etc. Handige parkeerplek.

Gezellig hotel. Top personeel! Mooie omgeving!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Heel gezellige kamer. En met een schitterende badkamer met goed werkende en onderhouden apparatuur. Top! Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Hotel ligt in een mooie oude gezellige straat waar veel te zien is. En op loopafstand de leukste bezichtigingen te doen zijn. Zeker een herhaling waard.

Mooi goed gelegen schoon en gezellig hotel, met als echte minpunt het ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt te duur voor wat je krijgt. Er is geen of te weinig brood. Er is weinig keuze in broodbeleg. Er zijn te weinig zitplaatsen, waardoor er mensen gewoon niet meer bij konden!! De organisatie van het ontbijtbuffet is hoogst amateuristisch. De matrassen zijn te zacht en onregelmatig van strukuur. Na onze eerste nacht werden alleen de gebruikte handdoeken vervangen. Geen beddegoed rechtgetrokken of andere zaken gecorrigeerd, zoals dat normaal wel gebeurd in een hotel van deze prijsklasse.

Mooi gezellig hotel. Vriendelijk personeel. Goede parkeerplaats, vlakbij het hotel. Locatie midden in centrum, dichtbij leuke pleinen, winkels, musea en goede restaurants. Mooie schone ruime kamer.

De ligging is super.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer heeft geen verluchting. Raam kan ook niet open. Prima ontbijt tussen 8 en 10:30 u. Spijtig dat er om 9:45 u geen brood meer is. ‘Sorry mevrouw, we hebben al 3 keer aangevuld en al het brood is op’ Men probeerde dit dan uiteindelijk op te lossen met half ontdooid toastbrood te serveren. De volgende morgen was er geen probleem meer.

De ligging is super. In het autoluwe centrum van Den Haag, dicht bij bezienswaardigheden en vlakbij shoppinggebied. Parkeren kan in parkeergarage op ongeveer 500 m van het hotel. Je krijgt korting via het hotel. Dagpasjes voor het openbaar vervoer kan je ook kopen bij de receptie ( je bent op een kwartiertje met de tram in Scheveningen voor een dagje strand) De ruime kamers zijn in orde, maar geen airco wel een vrij geluidsarme ventilator. Slapen met open raam is in het weekend geen probleem maar op weekdagen zorgt dit ‘s morgens vroeg wel voor lawaai . Personeel is heel enthousiast en vriendelijk.

Prima verblijf met attent personeel.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Toch een klein dingetje.... De TV, is een veredelde monitor, klein dus!

Op dezelfde dag, rond 17:00 uur accomodatie geboekt. Werd snel teruggebeld over het bed. Waren twee losse, of ik dat wist. Nee, maar ze zouden bijelkaar geschoven worden. Attent mij daar direct op te benaderen. Kamer was relatief ruim, midden in hartje Den Haag. Met € 160,- niet goedkoop, maar je zit in het centrum. Sfeervolle kamer, douchen in bad, prima ruim, maar zacht bed. Werd ‘s nachts wel paar keer wakker van uitgaanspubliek, maar hoort erbij als je daar slaapt. Heb niet ontbeten en kan daar niets over zeggen. Prima hotel!

In het oude staat met goede sfeer. Mooi en aangenaam.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen Airco, ventilator. Maar was niet warm.

Echt goede locatie. Personeel helpt graag. Receptie open 24h. Koffie was lekker. In de oude stad. In de buurt kleine cafetiere. Hotel met goede sfeer. Bed was groot dus kan je lekker slapen.

Een grote grap!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Alles !! Ik kom daar voor een nachtje rust. Daar lig je dan op een bed van 1.40m breedt en dat nog voor 2 personen. De douche kon ik amper in draaien zo klein was het. Nachtlampje naast mij deed het niet en de hoofdsteun van de bed die zat amper vast. Dat is balen zoveel geld voor zulke lage kwaliteit.

Personeel

Heerlijk in hartje Den Haag!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was kleiner en gedateerder dan gedacht, en alles nog wel echt in oude stijl: wat wil zeggen klein bad, lage toilet, alles gewoon nogal krap. Parkeren op die locatie dramatisch maar ja dat hoort bij hartje Den Haag, dus is onze eigen keus.

Het ontbijt was heerlijk. De bediening was erg vriendelijk. De ontbijtzaal was wel een beetje klein, maar verder prima dus. Verder is het een klein charmant hotel waarbij de ligging t.o.v. Binnenhof, Hofvijver, Mauritshuis e.d. optimaal is.

Paleishotel met barstjes ...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer viel tegen: heel smalle (eigenlijk geen) doorgang tussen bed en raam (om gordijnen te sluiten moest je op je bed gaan staan), televisie vanuit bed eigenlijk niet goed te bekijken, schrijftafel stuk en stoffig, gordijnophanging hingen los in de muren( nog sporen van nieuwe gaten die werden geboord !) Wel veel geld voor de aangeboden kwaliteit (ook ontbijt is duur)

De ligging is top, het is er rustig, personeel is heel vriendelijk (alhoewel, elke dagdeel een ander gezicht !)

gezellig.
    • Executive Tweepersoonskamer

Ik kon geen mini bar/koelkastje vinden. Het ontbijt was erg karig qua keuze.

Het gebouw is heel erg oud, en die sfeer is intact gebleven, ondanks dat de badkamers uiteraard later zijn toegevoegd.

Prachtig klein hotel in gezellige buurt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Je moet in bad staan om te douchen maar er is geen antislipmateriaal aangebracht. Erg gevaarlijk zeker voor oudere mensen!

Prachtig klein hotel in gezellige buurt

Niet helemaal een paleis.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De eerste kamer (305) had een zacht bed en een douche in het bad. Toen we aan het eind van de middag terugkwamen stonk het op onze kamer heel erg. De rioollucht zou, volgens de medewerker, vaker voorkomen. Gelukkig konden we een andere kamer krijgen. Daar was wel een aparte douche, maar wel heel krap. En deze kamer (202) lag aan de andere straat met de ramen boven een cafe. Oordoppen verplicht.

Zeer vriendelijk en gastvrij personeel. Locatie midden in het centrum is prettig.

Uitstekend ontbijt!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Misschien de kamers iets beter in de verf. Aankleding is top. En wij hadden twee aparte bedden tegen elkaar, ietsje minder maar prima kwaliteit.

Uitstekend ontbijt!, leuk personeel. Heel persoonlijk en gezellig hotel.

Stijlvol hotel in verkeersvrije straat; zeer centraal gelegen en parkeertoren op wandelafstand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De centrale ligging zorgt natuurlijk wel voor wat nachtlawaai.

heerlijk even in andere sferen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er liggen oordopjes in de kast. Wees niet zo eigenwijs als wij waren: gebruik ze! We hadden ons best wel voorbereid op geluid gezien de locatie en we zijn thuis behoorlijk wat gewend, maar dit was toch wel heftiger dan gedacht.

Fantastisch centraal gelegen. De klassieke inrichting was echt iets voor ons, even de sfeer van het oude Den Haag opsnuiven. Ons hondje was ook welkom. Direct bij binnenkomst in de kamer voelden we ons thuis, de sfeervolle verlichting, het rook heerlijk, alles brandschoon, van alle gemakken voorzien.

Hotel op toplocatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was niet echt schoon in de kamer en er moest gedoucht in het ligbad.

De locatie, de sfeer van het hotel, de vriendelijkheid van het personeel en de goede bedden.

De locatie van het hotel is uitstekend;
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was koud en met een (1) verwarming duurde het even voordat de kamer warm was. Te weinig stopcontacten; om de tv aan te kunnen zetten, moest je een stekker van een lamp uit het stopcontact halen om de stekker van de tv in het stopcontact te kunnen doen.

De locatie van het hotel is uitstekend; de medewerk(st)ers van het hotel attent, behulpzaam en enthousiast - bijna te enthousiast.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Echt Haags chique hotel in het hart van de stad.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche in midden van het bad. Glasscherm op onhandige plek, gevolg is veel water op de vloer. TV erg klein. Kussens niet zo comfortabel (harde veren).

De ontvangst was hartelijk en gastvrij. We kregen een gratis upgrade naar een superior kamer. Deze was zeer ruim, mooi klassiek ingericht. Ook de badkamer was groot. Brede fijne bedden. Gratis thee- en koffiezet mogelijkheid. De locatie kan niet beter. Hartje centrum met alles om de hoek. Het hotel ligt in een gezellige buurt.

• Beoordeeld op: 8 november 2017

Gezellig en sfeervol klein hotel, als je vroeg wil gaan slapen, neem dan een kamer aan de achterant
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel geluid van de straat bij mooi weer en je hoort de lift

Mooie kamers, in sfeervol straatje gelegen, dichtbij het winkelcentrum en parkeergarage Torenstraat.

Leuk hotel in t centrum maar te slecht geïsoleerd dus veel lawaai s nachts.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg lawaaiig, zowel van buiten als van andere hotelkamers en gang. Meerdere keren wakker geworden door stemmen van mensen. Ik zou dit hotel dan ook niet aanbevelen, wat jammer is gezien de verdere positieve indruk.

Locatie was erg goed, midden in centrum. Kamer was leuk ingericht, prima kleine badkamer. Vriendelijk ontvangst

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Heerlijke plek in hartje Den Haag
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een douche in een bad, maar gezien de ruimte in de badkamer was er geen andere optie

Heerlijk groot bed Een oase van rust middenin hartje Den Haag Genoeg leuke kroegjes en restaurantjes om uit te kiezen Ruim opgezette kamer

Mooi hotel op een briljante locatie in het centrum van Den Haag.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het niveau is gewoon goed, maar bij een dergelijk hotel verwacht je af en toe positief verrast te worden, dat gebeurd helaas niet.

De locatie en de inrichting

Sfeervol en mooi gelegen hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was relatief klein. Ook was het er vrij warm (mede door het mooie weer).

Het hotel is zeer centraal gelegen, midden tussen bezienswaardigheden, restaurants, winkels en café's.

AAngenaam!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de verlichting op de kamer - te weinig koffie ; waarom niet iedereen al onmiddellijk een kannetje geven -de lavabo is wat te klein.- de verwarming hed mogen aanstaan; het was 's avonds een beetje fris

Locatie is top!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was beetje gedateerd en niet echt schoon. Wij sliepen aan zijde Oude Molstraat, dus was wat gehorig. Er lag keurig oordopjes in de kast.

Locatie is top!

Heerlijk.

Helemaal niets

Het personeel was heel erg vriendelijk. De kamer was prachtig met een heerlijke badkamer. Het ontbijt was prima. Met speciale wensen wordt zo mogelijk rekening gehouden Kortom een hotel waar wij zeker gaan terug komen!😄

Mooi hotel voor herhaling vatbaar.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het (onterechte) brandalarm dat ons op zondagochtend zeer vroeg wekte.Dit zorgde er voor dat wij ook erg vroeg zijn vertrokken. Dat vond ik erg jammer en deed af aan de beleving.

Gezellig en mooi hotel. Ontbijt was prima en in de omgeving genoeg te doen.

Ditmaal kamer aan de straatkant.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ditmaal kamer aan de straatkant. Dat is rumoerig. Geen ontbijt genomen, € 18, -- is echt te veel. In de omgeving zijn plenty mogelijkheden om een ontbijtje te scoren.

De ligging is perfect.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de keuze in gerechten bij het ontbijt zeer beperkt is en dat de jus niet vers is. Het hotel is niet heel fris (vloerbedekking) en 's nachts hoor je de muizen achter de muur trippelen (niet in de kamer, hoor). Veel straatgeluid ook, terwijl ik had gevraagd om een rustige kamer.

De ligging is perfect. Enkele van de leukste kroegjes van Den Haag zijn schuin tegenover te vinden (Momfer en Huppel the Pub). Het hotel heeft een wat ouderwets karakter, al moet je van de stijl en inrichting houden. Uitgesproken luxe is het allemaal niet. Wel leuk dat je in de kleine en gezellige ontbijtzaal zeer vriendelijk wordt bediend.

Hotel OK, maar toegewezen kamer voldeed niet
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De toegewezen kamer was klein, zonder airco, boven de café's, terwijl het een warme zomerdag was. Men gaf ons geen enkele mogelijkheid om van kamer te wisselen dan wel flexibiliteit voor annulering. Dat viel ons als terugkerende gast erg tegen.

Op basis van een eerdere goede ervaring, hadden we weer geboekt. Maar het verschil in kamers is wel erg groot in dit hotel.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Niet naar verwachting.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid, je wordt verwezen naar een garage in de stad. Het heeft in dit hotel helemaal te maken in welke kamer je verblijft. Dat kan heel positief zijn (aan de achterzijde) maar in ons geval (aan de weg, boven een café) was het verblijf niet prettig. Omdat het hotel vol was, konden we niet omboeken.

Het hotel ligt in het centrum, dus alles is in principe op loopafstand. Er is 1 straat verder een fietsverhuur.

geen airco en het geluid van het restaurant was onder ons...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen airco en het geluid van het restaurant was onder ons was best wel erg goed te horen. Daarbij konden we de gordijnen niet open doen want dan keken de gasten van het restaurant zo naar binnen.

Comfortabel hotel centraal in Den Haag
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Veel nachtelijk lawaai van de straat door luid pratende voorbijgangers. Aangezien er geen airco aanwezig is ben je genoodzaakt het raam open te laten.

Ruime sfeervolle kamer met grote comfortabele bedden. Heerlijk ontbijt. Vriendelijk personeel. Zeer centrale ligging in Den Haag ingezellige buurt.

Knus, perfecte ligging, wel wat muffig
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vieze vloerbedekking met vlekken. Muffige geur. Matrassen waren ongelijk in hoogte en voelden wat verouderd aan.

Knus hotel, gezellige ontbijtzaal, komen vragen of je een gebakken eitje wilt en zo. Perfecte ligging!

6,0
    dat het hotel zeer centraal ligt.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Waar ik erg last van heb gehad is dat ik geen airconditioning had en geen ventilator, het was warm weer en de kamer was erg warm, ik moest dus de ramen open doen. Op zich geen probleem maar tot diep in de nacht was er rumoer op straat van uitgaand volk. Aangezien er restaurants en bars in de buurt zijn, wat ik juist erg leuk vond, maar ik had een kamer aan de straatkant en dus was het erg gehorig. Wel jammer want ik was van plan vaker te komen, vond het hotel leuk gelegen en mooi op de fotos bij booking. Ik vond het tapijt in mijn kamer wel vies. De rest was erg schoon.

dat het hotel zeer centraal ligt. het beddengoed was lekker en de badkamer keurig.

Heel goed voor een stedentrip Den Haag, evt icm Scheveningen
    • Executive Tweepersoonskamer

Parkeren moet in een nabijgelegen parkeergarage. Maar ja, dat weet je als je midden in het centrum wil zitten

Vooral de ligging is fantastisch. Kamer is mooi, leuke style. Bedden zijn heerlijk

Locatie, kamer was schoon, goede badkamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Jammer dat de kamer twee eenpersoonbedden had ipv een tweepersoonsbed. We hebben ze aan elkaar geschoven. Kamer had wat achterstallig onderhoud (sommige delen vd muur hadden een nieuw likje verf nodig). Wij hadden het gevoel dat we vooral voor de locatie betaalden. Afbeeldingen die bij Booking op de website staan bij de kamersoort komt niet overeen.

Locatie, kamer was schoon, goede badkamer.

Een mooi klein hotel met een plezierige staf, midden in de stad, waardoor afstanden gemakkelijk zijn
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vergeleken met enkele jaren geleden is de perfectie teruggegaan naar goed. Het gaat om details, zoals de versleten stoelen en de vlekken erop in onze kamer. Hier en daar zijn beschadigingen zichtbaar. De TV staat te ver van het bed en de airco maakt teveel lawaai.

De ligging van het hotel is perfect. Dichtbij de belangrijke plekken inde stad. Het gebouw ademt luxe en is op het eerste gezicht aantrekkelijk met de kamers in verschillende kleuren. Het personeel is behulpzaam en voorkomend.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Tof ingerichte kamer, vriendelijk personeel en lekker...
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was kleiner dan aangegeven via booking.com. Maar de inrichting is wel zoals op de foto.

Tof ingerichte kamer, vriendelijk personeel en lekker ontbijt. Heel leuke locatie in Den Haag (en eigenlijk gemakkelijk te voet te bereiken van Den Haag HS als men het niet erg vindt een beetje te lopen).

Mooie ruime kamer;
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden er niet zo veel last van, maar er is 's nachts wel veel lawaai van straat door de horeca en het uitgaansleven in de buurt. 20€ extra voor een klein hondje vind ik niet goedkoop.

Mooie ruime kamer; vriendelijk personeel. Uitstekende locatie voor als je in het gezellige deel van de binnenstad wilt zijn

Geweldige ontvangst, heel vriendelijk personeel op een...

Minpuntje: bij temperaturen van +25° C zou een ijskast op de kamer handig zijn

Geweldige ontvangst, heel vriendelijk personeel op een prachtige locatie in het centrum van Den Haag. Dichtbij alle mogelijke winkeltjes, restaurants, tattoo- coffee- en gitarenshops, ...

Gezellig!

Prijs van het ontbijt.

Locatie is perfect, gelegen midden in de gezellige straatjes met café's en restaurantjes. Knus boetiek hotel, alles schoon en netjes, ruime kamer en badkamer. Wifi uitstekend.

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Den Haag is een erg leuke stad voor een citytrip!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik had op basis van de foto's een iets grotere kamer verwacht. De badkamer is prima maar de wastafel is erg klein. Je kunt er geen spullen op kwijt.

locatie is super! Midden in het centrum, dicht bij alle leuke plekjes.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Beoordeling van een leuk intiem hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De prijs, 179,00 euro een jaar geleden een stuk goedkoper en ook het ontbijt was een stuk duurder. de gehorigheid zowel binnen als buiten,

De plaats, de inrichting en de ruimte, het ontbijt

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Leuk hotelletje in leuke Hofbuurt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan straatzijde, dus veel nachtelijke herrie. Smal bed en hoop gestuiter wanneer één van ons op de andere zij ging liggen.

Leuke kamer, bijzonder avondtheetje

Fijne plek in oude centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt (2e shift op zondagochtend): rommelig en heel traag in bijvulling van relatief klein 'buffet', wat er was (en/of uiteindelijk kwam), was wel goed van kwaliteit.

Fijne, centrale plek in oude centrum, vriendelijk personeel, prettige kamer (superior aan rustige achterzijde van het hotel).

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Heel mooi verblijf, leuke ervaring geweest!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dekbed was een beetje oncomfortabel en verwarrend, meer licht zou ook fijn geweest zijn.

Uitstraling van de kamer, leuke sfeer, heel royaal. Drinken was geregeld. Leuke welkomst kaartje. Mooie badkamer, hele ruime bed! Alles mooi verzorgd.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

paleis verliest zijn royale charme
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lift problemen, terwijl kamer op derde verdieping. Stof niet afgenomen in de kamer. Stoel beschadigd. Leeslamp hield zijn stand niet. Gebroken gordijnring. Vier ster en prijs niet waardig.

Zeer gastvrij personeel. Zeer goed bed en bedlinnen. Ontbijt voldeed aan de verwachting

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Goed hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Een iets langer bed, met dekbed ipv dekens zou fijner zijn. Verder was de kamer enorm heet gestookt wat niet zo prettig is als je wilt gaan slapen.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, lekker centrale locatie.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Mooi hotel en prima locaties, maar lawaaierig en niet alles functioneerde goed.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Lawaaierig tot zeker 1.00 's nachts in hotel. Had gevraagd om rustige kamer en die bleek helemaal niet rustig te liggen maar aan de straat en op de overloop! Badkamer verwarming deed het niet en water was niet erg warm.

Locatie en styling

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Citytrip nog leuker door fantastisch hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is redelijk eenvoudig en dan wel prijzig.

De kamer was fantastisch, alles was aanwezig: badjas, koffie, thee, douchegerief etc etc. Te veel om op te noemen. De kamer was heel ruim. Zalig bed. Veel kussens. Knisperende lakens. Super lokatie. Parkeergarage heel dichtbij.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Romantische nacht in Den Haag
    • Executive Tweepersoonskamer

Het bad en de douche zouden idealiter gescheiden zijn in een executive kamer, daarbij voldeed het douchescherm niet. Hierdoor werd de badkamer erg nat.

De kamers zijn geweldig stijlvol en romantisch met een heerlijk bed. De ligging is werkelijk fantastisch midden in het centrum en het hotel straalt één en al historie uit.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Vriendelijk, persoonlijk, gastvrij en fijne sfeer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt kan een update gebruiken naar organisch en gezond. Verlichting in kamer kan sterker. ( meer licht, niet meer lampen)

Ligging en gastvrije sfeer. Vriendelijke en snelle service.

• Beoordeeld op: 17 december 2016

Als de minnen er niet waren zou ik veel vaker hier komen, een leuk hotel met een vriendelijk team

Zie boven

Op zich zelf was de kamer niet slecht maar een zeer zeer groot minpunt is dat je geen controle over de verwarming hebt, dus te koud,EN ook hier de luidruchtige/standaard ventilatie (blijkbaar in hele hotel) niet kan uitschakeken.Uitdrukkelijk een tweepersoonsbed gevraagd maar 2 bedden met alleen 1 hoeslaken als 'bindmiddel' gekregen.

• Beoordeeld op: 11 november 2016

Zeer aangenaam hotel, aanrader!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Indien mogelijk dubbele beglazing.

De kamer was zeer netjes maar vermoedelijk in de zomer veel te veel lawaai van uitgaanders. Het ontbijt was zeer verzorgd en grote keuze. Vriendelijk personeel en behulpzaam zowel aan de receptie als bij het ontbijt

• Beoordeeld op: 5 november 2016

• Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Van de twee bedden was er een erg doorgezakt, de ander ging wel en gelukkig kon ik kiezen. Kleine tv, en geen wifi. De prijs is vrij hoog voor de geboden kwaliteit, ook in vergelijking met andere hotels in de buurt.

De locatie is prima, maar de hotelkamer was qua inrichting nogal gedateerd. Wel mooie badkamer. Geen last van straatlawaai.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Leuke kleinschalige accomodatie met een geweldige ligging
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van de straat, 's avonds t.g.v.de omliggende horeca en 's morgens door bevoorrading. Ramen dus moeten sluiten, helaas geen airco. en ten tijde van ons bezoek vrij warm in de kamer. Ontbijt erg prijzig maar veel elders genoeg alternatieven.

Sfeervol en kleinschalige accommodatie. Kamer prima met fijne bedden. Uitstekende ligging in het Hofkwartier met veel leuke restaurantjes en café's . Vriendelijk en gastvrij personeel.

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Prima verblijf maar prijs kwaliteit niet in evenwicht, ondanks aanbieding.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer kleine TV,met kort snoer. Vanaf het bed slecht te zien en ondertiteling niet te lezen. Geen airco ,maar kleine ventilator. Daar kamer aan oude Molstraat(veel horeca) lag, op zaterdagavond zeer rumoerig,dus ramen dicht van kleine kamer ,waardoor het erg benauwd en warm was . Lekkende douchebak waardoor vloer van badkamer geheel drijfnat werd. Dit gemeld bij receptie bij vertrek.

Receptie personeel zeer voorkomend en hulpvaardig Stijl van het hotel(kleurstelling) zeer verzorgd. Locatie in het gezellige centrum.

Geluidsoverlast van lift naast de kamer.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van lift naast de kamer. Werd perfect opgelost door het aanbieden van een andere kamer.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Niet voor mij
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Smalle bed, kamer was kleiner dat ik verwacht had Personeel of hoofdpersoneel op 11/9 /'18 met roze blazer

Allemaal niks!!!

Geluidsoverlast

Geluidsoverlast Slecht bed

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Super locatie, alles op loopafstand.
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Super locatie, alles op loopafstand. Zalige bedden! Parkeren bij hotel mogelijk. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

De toch wat stoffige kamer

De toch wat stoffige kamer

• Beoordeeld op: 7 september 2018

Zalig!!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gezelligheid, iedereen was heel vriendelijk , mooi kamer

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

heel relaxed
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende service en zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Fijne kamer, fijn personeel. Schoon. Fijne sfeer

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Het personeel bepaald hier de positieve sfeer!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was heel behulpzaam en attent! Nette kamers. Goede ligging in het centrum.

Geen 4sterren waard
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen 4 sterren waard. Kamer oppervlakkig net. Ontbijt beperkt en onvoldoende tafels tov aantal kamers.

Locatie en de bedden waren prima.

Comfort van de kamer was minder dan verwacht. Ik vond het niet 4*

Locatie en de bedden waren prima. Lekker ontbijt.

Locatie aardige inrichting

Smal bed

Locatie aardige inrichting

De entourage en de ligging

De entourage en de ligging

De locatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was goed, maar de keuze was beperkt

De locatie!

Goede prijs/kwaliteit

Nachtlawaai

Goed ontbijt. Leuke kamer, maar helaas nachtlawaai...

Fijne locatie
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren niet meer stevig en de verlichting van de kamer is niet optimaal.

Hartelijk ontvangst, uitstekende locatie.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

locatie, uitstraling
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kleine kamer en heel jammer een klein bed

locatie, uitstraling