Beoordelingen over Hotel Papendal 4-sterren

Papendallaan 3, 6816 VD Arnhem, Nederland

#8 van de 16 hotels in Arnhem

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Top locatie, heel vriendelijk personeel en het ontbijt is...

Enige minpunten waren de douche die zelfs op de koudste stand nog erg warm was en het douche gordijn waar de snottebellen aanzaten.

Top locatie, heel vriendelijk personeel en het ontbijt is hartstikke goed.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Lekker bed alleen jammer dat er geen tweepersoonsbedden zijn.

Uitzicht Ligt wat afgelegen dus je moet wel een auto hebben. Wel dicht in de buurt v de Hoge Veluwe Het ligt op een terrein voor sporters en het hotel is gericht op sport. Paste niet echt bij ons.

Lekker bed alleen jammer dat er geen tweepersoonsbedden zijn. Parkeerterrein is gratis Goed prijs kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

prima verblijfslokatie zeker omdat ik de dag erna een sessie vanuit bedrijf daar had

temperatuur regeling in de kamer en het vallen van eikels op de auto op de parkeerplaats en bij elektrisch laden heb je geen keuze om de auto dan ergens te zetten waar dit niet is.

de nachtrust

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Mooie locatie met veel voorzieningen en veel te doen in een...

Papendal ligt nogal ver uit het centrum en dat is eigenlijk het enige

Mooie locatie met veel voorzieningen en veel te doen in een rustige omgeving. Personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 oktober 2018

Ondanks pech met een van de fietsen hebben we weer een heerlijk weekend gehad
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kaart van het restaurant en dat je moet betalen voor een karafje kraanwater

Wij komen hier vaker om te fietsen in de omgeving, dus het bevalt. De ongedwongen sfeer, de prachtige omgeving en de ligging

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was echt smakeloos en je merkt dat de goedkoopste ingredienten zijn gebruikt. Of alleen werden afgebakt van de minste kwaliteit

Kamer was mooi schoon, ruim en goede wifi

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

prima ontbijt , helaas sfeerloze kamers na renovatie en ook in de gang minder sport fotos' en sfeer

renovatie heeft kamers en uitstraling kil en minimalistisch gemaakt . Grauwe beton kleuren en kastruimte veel te hoog in een soort rek , geen nachtkastjes, maar n soort uitschuifplankje waar niets op past. Kortom een tegenvaller mbt kamer en ook jammer dat mooie portretfoto's van sporters weg zijn en een onduidelijke compilatie op de gang hangt . Geen sfeer meer.

ontbijt prima zoals altijd, ligging in bos en personeel prima

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Wij vonden het een uitstekend verblijf voor 2 zonnige dagen en bezoek aan activiteiten in omgeving.

Er kan altijd wat beter maar niet de moeite waard te melden.

Ontbijt was meer dan voldoende en veel keus. Bij de uitgang stond nog fruit om mee te nemen voor onderweg. Heerlijk terras in de zon in borreltijd (dus voor het diner). De omgeving prachtig en op afstand van bezoek aan musea etc.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Fijne locatie en personeel. Voelde me welkom.

Ik had een iets bijzonderder ontbijt verwacht, nog meer gezonde dingen.

Goede bedden en een mooie en warme badkamer. Goede ontbijtzaal. Leuk dat topsport overal in was doorgevoerd, geeft een speciaal gevoel.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Rustig weekendje in een veelzijdige streek
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De open badkamer hoeft niet voor ons en het was fijn geweest dat er meer keuze was voor kamers met een groot tweepersoonsbed.

Mooi hotel op heel rustgevende locatie. Comfortabele bedden. Lekker eten in de Dug Out bar en bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Werkelijk uitstekend hotel vanwaaruit de prachtige omgeving (de Hoge Veluwe) goed te bereiken is.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechts dit puntje: de koffievoorziening in de ontbijtzaal was/is wat behelpen: een lange rij wachtenden voor u.

Werkelijk alles in dit hotel is picobello. Dat moet voor komende gasten voldoende zijn!

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Goed gelegen, maar te druk.

17.50€ vonden we te duur voor het ontbijt. 12.50€ was een betere prijs geweest. Bij aankomst duurde het te lang vooraleer onze reservaties per e-mail geboekt, gevonden werden. 's Morgens was er om 7 uur te veel lawaai van een vrachtwagen die bij de leveringen de motor liet draaien. Om 8 uur stond die er nog.

De bedden waren goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2018

nooit meer
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

onze hulp inde huishouding logeerde bij u zij is spaanse ik had gevraagd hoe het moest met de afrekenig van te voren of achteraf wij sliepen in een ander hotel toen ze in moest checken moest ze wel van te voren betalen ook het eten waardeloos geregeld voor een spaanse die geen geld op zak heeft terwijl ik een voruit betaling voorgesteld had klijn burgerlijk

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Weekendje weg

kamer wordt niet schoon gemaakt ondanks kaartje aan de deur. Enkel excuses van de receptie, niet gevoel dat serieus wordt genomen. Ligt tochwel enigszins achteraf

Ontbijt goed, kamer wordt niet schoon gemaakt ondanks kaartje aan de deur. Enkel excuses van de receptie, niet gevoel dat serieus wordt genomen.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Het was geweldig mooi en wij hadden ook prachtig weer.

geen bad maar een douchecabine Het avondmenu hebben wij niet gebruikt omdat er voor ons weinig keuze's waren

Het ontbijt was super uitstekend en de kamer was prima alleen zouden wij geen bad willen om erin te gaan staan om te douche De fietsen vonden wij ook heel apart om in het hotel in een aparte ruimte te stallen.

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Een aanrader

Alles goed bevallen!!

De kamers up to date, mooie badkamer, erg schoon! Ontbijt was erg goed, een mooie locatie, mooi uitzicht tijdens eten buiten bij de bar.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

goed verblijf gehad maar dat ene incident hoort niet in een 4-ster accomodatie thuis.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Enig minpunt was dat er om 3.30 uur in de nacht van zaterdag op zondag enkele idioten het nodig vonden om veel lawaai op de gang te maken en op deuren te bonzen. Was er niemand bij de receptie aanwezig die deze lieden kon aanspreken ?

Ontvangst was goed , vriendelijk personeel. Kamers ruim, schoon , ruime douche met apart ruim toilet. Uitstekende bedden , goed verzorgd ontbijt, goed verzorgd diner.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

voor 1 of 2 nachten zou ik zeker nog eens gaan.

badkamer was brandschoon, maar wel wat gedateerd in vergelijking met de rest van de kamer. Deze mag wel richting 2020 getrokken worden. Kleinigheid: de cappucino is niet aan te raden mag wel iets hogere kwaliteit zijn. (zowel bij het ontbijt, als bij de dug-out bar.)

heerlijk ontbijt. vriendelijk personeel. groots opgezet complex.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Ideaal voor sporters en bedrijven, maar geen aanrader voor een romantisch weekendje.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is veel te duur voor wat je maar krijgt. Voor 17.5 euro pp verwacht je op zijn minst iets speciaal (pannekoeken, wafeltjes, cake, vers fruit met meer dan meloen en ananas en een paar druiven, meer dan 1 koffiemachine, evt bediening aan tafel voor een chocomelk, ...). Op onze dag van aankomst was er een bedrijfsevenement, waardoor het erg druk was. Er was een feest aan de gang wat gelukkig om 22u30 gedaan was. Op zaterdag werden we door de gasten boven ons wakker gemaakt om 3u 's nachts... De kamers zijn erg gewoontjes en sober.

De bedden waren uitstekend.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Best okay.

Sobere kamer. Kleine tv. Gedateerd sanitair. Niet echt uitgebreide menukaart. Slechts 1 koffieautomaat bij het ontbijt en dus lang wachten. Prijs ontbijt in vergelijking met andere hotels behoorlijk prijzig.

Bed was zeer goed. Rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

uitgebreide keuze vh ontbijt.

ervaring personeel in bar en bij ontbijt. douchen in bad vond mijn moeder can 72 niet fijn en beetje gevaarlijk.

uitgebreide keuze vh ontbijt..veel ruimte om re parkeren personeel erg jong en niet goed getraind(weinig hospitality gevoel en suppervisor hoort achter de schermen zijn personeel te wijzen op dingen en niet in bijzijn van gasten.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Gewoon heel erg prima. Zou er zker weer een kamer boeken.

Het kleine bureautjes was wel heel erg klein om de noodzakelijk voorbereidingen te doen voor mijn volgende werkdag. Maar het was goed te doen. Ik heb per abuis niet in het restaurant gegeten ( maar in de Dug Out). Beter was geweest dat men ( ook gezien de drukte) me had verwezen naar het restaurant op de 1e verdieping.

Eenvoudige kamer maar prima voor een (paar) nacht(en) te verblijven. Rustige omgeving . Prima vriendelijke en snelle ontvangst. Ontbijt heb ik 's morgens erbij geboekt en dat was geen probleem. Goed restaurant op de 1e verdieping.

Prima verzorgd hotel

super hotel, bezocht wegens concert van Helene Fisher, vooraf heerlijk gegeten in t a la carte restaurant. Daarna met de auto naar het station waar pendelbussen goed georganiseerd naar t gelredome gingen, en later weer naar de korenmarkt😜. Taxi terug in de nacht en meteen een goede ochtendwandeling om auto op te halen. Mooie kamer top ontbijt kortom meer dan prima overnachting Vriendelijk personeel achter receptie, en in restaurant.

Kamer en faciliteiten
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We waren bij een concert geweest en toen we terug kwamen wilden we nog wat eten en drinken,maar omdat er veel te weinig personeel was,is dit niet gelukt. Na 20 min hebben we maar wat uit de automaat gepakt. Jammer hier had op geanticipeerd moeten worden daar jullie zelf een bus hadden geregeld naar dat concert.

Kamer en faciliteiten

Het ontbijt was Top !

Kamer was wat minder modern...en we miste Koffie op de kamer. De meeste hotels hebben voorziening om koffie of thee te zetten op de kamer . Maar het blijft een aanrader. Hotel was prima voor een weekendje Arnhem.

Het ontbijt was Top !

Prettig verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er was geen mogelijkheid om koffie te zetten op de kamer. De meeste hotels hebben wel een waterkoker en koffie en thee op de kamers. Losse bedden vinden wij ook altijd een domper. S nachts hoorde je gasten die laat op de kamer kwamen de bedden tegen elkaar aanschuiven. Wat geen nut heeft want je valt er gewoon tussen in... Dames aan de bar hadden het druk, regel 1 van de horeca werd daardoor vergeten: zorg dat je gasten tevreden zijn, blijf lachen en behandel de gast zoals je zelf behandeld wilt worden.

Kamers waren netjes, geweldige douche in de kamer. Ontbijt was zeer uitgebreid en goed.

De accomodatie nodigt uit tot een volgend verblijf.

De lengte van ons verblijf, eigen schuld, hadden we maar langer moeten boeken haha

Buiten het prettige verblijf dat we bij jullie ervoeren is het hotel ook heerlijk gelegen als uitvalsbasis naar het Park de Hoge Veluwe, verschillende fietsroutes en Arnhem en Nijmegen als bezienswaardige steden

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Handige plek om De Hoge Veluwe en dus Kröller-Müller en/of het Jachthuis St. Hubertus te bezoeken!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

1 Keer mijn hoofd flink gestoten aan de “hangende plank” boven de schrijftafel. Rare plek met scherpe hoek eraan.

Voor mij de gunstige én rustige ligging. Ondanks vele groepen sporters, waar ik geen last van had.

Lokatie, ideaal om vanuit hotel naar Oosterbeek te fietsen...

Wel een erg kleine TV op de standaard kamer, gedateerd. Voor 2de keer is een speciale haarhanddoek tijdens schoonmaken van de kamer meegenomen.

Lokatie, ideaal om vanuit hotel naar Oosterbeek te fietsen om daar deel te nemen aan de Airbornewandeltocht. Ontbijtbuffet biedt een zeer ruime keuze. Fietsverhuur, ook elektrisch zonder borg.

Mooi hotel op prachtige locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk niets, maar een waterkoker op de kamer is prettig.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie kamer met airco. Uitgebreid ontbijtbuffet. Prachtige locatie.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ik miste een washandje in de kamer. Wij hebben wel een washandje gekregen nadat wij voor een hebben gevraagd. Een badjas huren voor 5 euro vind ik duur voor maar twee (kleine) sauna cabines. Badjassen zijn in principe niet nodig omdat je gebruik kan maken van handdoeken die in de sport ruimte te vinden zijn.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Kamer was comfortabel en ruim.

Eenvoudige kamers.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor een sporthotel waren de faciliteiten voor de hotelgast erg minimaal. Neem zeker zeep/douchegel mee, met de aanwezige tunes redt je het niet...

Eenvoudige kamers. Maar wel alles netjes en proper. Ontbijt was prima verzorgt.

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het water kwam onder de douchedeur vandaan en in de douche hangt een glazenplankje voor zeep/shampoo, maar dat hangt op een nare plaats. ivm stoten en van de muur afstoten bij het langslopen.

Ontbijt was SUPER!! Kamer prima en het personeel bijzonder vriendelijk.

Comfortabel en een mooi verzorgd verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij het ontbijt stind er een rij van gemiddeld 8 mensen voor het enigste koffieapparaat, dat was dringen voor een bakkie koffie en die heb je echt nodig s”morgens vroeg😜

We hebben heerlijk geslapen op de prima bedden, het was ook lekker koel en een mooie kamer!!

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

een extra koffiemachine bij het ontbijt zou geen overbodige luxe zijn een machine of ... voor warme chocolademelk zou leuk zijn. Ik vond het ontbijt heerlijk. PS. Bij m'n English breakfast hadden witte boontjes in de tomatensaus het 'perfect 'kunnen maken.

mooie omgeving, rustige sfeer

Mooie ligging om de Hoge Veluwe te verkennen.

Vooral het ontbijt was een tegenvaller. 17,50€ per persoon! Het fruit was niet vers, de keuze was povertjes. En je kon niet boeken zonder ontbijt. 35€ voor 2 voor een droge omelet zonder paddenstoelen is een slecht begin van de dag.

De parking en de rust in het park. De gevel van het hotel zag er veelbelovend uit. De sportvloer in de gangen was heel leuk. Hadden bij het reserveren niet begrepen dat het een sporthotel was.

Prima hotel als je rust zoekt of op doorreis bent.

Helaas was er geen mogelijkheid om koffie of thee op de kamer te zetten.

Prima ontbijt. Schone kamer, meer op efficiëntie ingericht dan op comfort. Goed bed, maar smal.

Familieweekend "50 j" was tof
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nachtlawaai om 5 h 's morgens door groep Houthalense would-be atleten terugkerend van een uitgangsnacht.

Hotel Papendal is rustig gelegen in een verzorgd domein. Leuke kamers met goede airco. Prima ontbijt in een aangenaam restaurant met mooi uitzicht.

Heerlijk, ontspannen 2.0!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De wifi, die is er wel maar werkt slecht.

Prachtige locatie, heel vriendelijk personeel, goed restaurant met heel erg vriendelijk personeel. Het diner was goed, ontbijt was goed, kamer was goed. Wij gaan zeker terug komen!

Genoten van het verblijf. Dicht bij alles wat de omgeving van de Hoge Veluwe te bieden heeft.

Misschien wel drank voorzien op de kamer. Waterflesje gezien de hitte.

Prima ontbijt. Veel variatie. Lekker eten in restaurant. Rustige mooie natuuromgeving Goede bedden.

Heerlijk stekkie

Helaas geen airco of losse ventilator beschikbaar. . In deze hitte zou dat wel fijn geweest zijn.

Verder gewoon alles goed. Heerlijke bedden, copieus ontbijt, fijne ligging.

Wij vonden het zeker voor herhaling vatbaar maar dan niet meer op de begane grond aan de entree kant

Het was in de nacht erg rumoerig, wij hadden een kamer op de begane grond aan de kant van de ingang en daar was het tot een uur of 4 in de nacht luidruchtig. Het was erg warm waardoor het raam wel open moest want er was geen airco

Het personeel was ontzettend vrolijk en behulpzaam. Oplossingsgericht

Het ontbijt was ruim en lekker.

We misten een kleine frigo op de kamer. Bij het avondeten werkten er verschillende nieuwe collega's/jobstudenten op dienst die tot ergernis van vele klanten veel fouten maakten door slechte communicatie onderling.

Het ontbijt was ruim en lekker. Vriendelijk personeel dat klaar staat om te helpen. Ideale omgeving om te wandelen en fietsen. Ook voor gezinnen is er van alles te doen in de omgeving.

De kamer die wij kregen toegewezen kwam totaal niet overeen...

De kamer die wij kregen toegewezen kwam totaal niet overeen met de kamers als op de fotos op de site. Veel minder luxe en geen airco. Matig ontbijt, niet veel opties.

Ideaal hotel voor enkele nachten

Efficiënt georganiseerd hotel met opvallend vriendelijk personeel. Kamertypes zijn in verschillende prijsklassen. Laagste prijsklasse is nog altijd een mooie en zeer nette kamer. Arnhem ligt wel een tiental kilometer van het hotel. Parkings in Arnhem zijn erg duur.(14 Euro voor 5 uur)

voorlichting over de kamer

Het ontbijt was geweldig. Een standaard kamer is niets voor de ouderen. Geen douche, maar een douche in het bad. Maar één gemakkelijke stoel.

Prachtige ligging in de natuur.

Op zondagavond is het restaurant gesloten. Dan kan er alleen in de bar gegeten worden.

Prachtige ligging in de natuur. Rustige omgeving. Vriendelijk personeel. Aangezien het ook een sportcentrum is kan het soms erg druk worden. Schone kamers, uitgebreid ontbijtbuffet.

Geweldig rustig!

De accomodatie ligt echt in het groen! De rust van de natuur ervaar je onmiddellijk. Alles is zeer net en ordelijk. Vriendelijk personeel. Iedereen zegt goeiedag in het voorbijlopen! Bij het ontbijt heb je meer dan genoeg keuze.

Leuk voor sporters maar ongezellig

Op de foto's zag het hotel er leuk en fris uit. Eenmaal gearriveerd deed de standaard-2 pers. kamer ons denken aan een F1-hotel: praktisch, klein en ongezellig. Snel een "superior" kamer geboekt. Een stuk beter maar nog steeds ongezellig: met één knop gaan vrijwel alle lampen aan of uit. Nadruk op duurzaam vonden we een beetje misplaatst: TV springt standaard aan als je de kamer binnenkomt, climate control stond in beide kamers standaard aan op standje "bevriezen" en was, nadat wij even weg waren geweest, weer opnieuw aangegaan/aangezet terwijl het raam openstond (bij 27 graden). Kortom, kom vooral als sporter naar papendal en niet als rust / gezelligheidszoeker.

De bedden sliepen goed! Ook het ontbijt was goed verzorgd met ruime keuze.

Aanwezig voor een cursus.

Er zat een jong team voetballers in het hotel, die ‘s avonds nog veel lawaai maakte.

Aanwezig voor een cursus. Prima locatie om 1 nachtje te overnachten. Schone kamers.

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Sauna viel tegen, geen zwembad.

Top locatie om recreatief te fietsen in de Veluwe. Ontbijt was uitstekend verzorgd. Vriendelijk personeel. Mooie kamers en stille omgeving.

Kort verblijf maar voor ons vijf op vijf

Het enigste wat wij spijtig vonden was dat er geen koelkastje in de kamer was. Maar dat is dan ook alles!

Wij kwamen van een festival om 23u. Super snel ingecheckt, we zijn heel vriendelijk ontvangen. Kamer was netjes en strak, bedden waren perfect. We moesten pas uitchecken om 12u en het ontbijt was echt heel netjes! Inclusief yakult drankjes (voor de liefhebbers).

Onze kamer had een open verbinding met de badkamer (toilet was apart). Je hebt daardoor geen privacy in de badkamer. Het is een kwestie van smaak maar wij hebben een voorkeur voor een aparte badkamer.

prima ontbijt

Heerlijk ontspannen in een sportieve omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Klein puntje buiten de kamer: Gehuurde fiets had een zadel dat scheef stond, dat had van te voren rechtgezet kunnen worden.

Rustige ligging in bosrijke omgeving. Mooie fietsomgeving, je bent zo in het centrum van Arnhem, en als je de andere kant opgaat, ook zo op de Hoge Veluwe Bedden van goede kwaliteit. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

Super ontspannend met top ontbijt

Super ontbijt! Alles was aanwezig :-) spek en eieren, pannekoeken, allerlei soorten beleg, vers gesneden fruit, verschillende soorten yoghurt, smoothie...

Hip hotel op een mooie locatie!

Kamer op de begane grond voelde enigszins onveilig. Ik verbleef er alleen, en ivm het mooie weer wil men dan toch het raam open zetten. Nou ben ik een stoere meid, dus ik heb me eroverheen gezet.

Hip hotel op een mooie locatie.

Het is er zo goed dat we steeds terug gaan.

We werden over heel de lijn in de wat gelegd.Ieder verblijf is voor ons top wetend dat we meer dan 20 maal een weekend in Papendal hebben geboekt en er volgen er nog.

prachtige sportomgeving , sauna aanwezig, precies genoeg voor ons drieen

voor ons heel storend, de muziek op de " achtergrond ", maar dat is tegenwoordig in zo veel horeca-/kledingzaken t geval ook was het n beetje onduidelijk waar het ontbijt plaatsvond de fitnessfaciliteiten

goed ontbijt, ( echter beetje chagrijnige kokkin toen er pannenkoekjes moesten worden bijgebakken )

Rustig en mooi verblijf met heerlijk ontbijt en avondeten!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Voor ons was er niks verkeerd op te merken.

Het ontbijtbuffet was supergezond en overtrof onze verwachtingen. Het avondeten was overheerlijk met heel aangenaam personeel die instond voor de bediening. Een echte aanrader!!

prima, voldoende, leuk in "sport-stijl" aangekleed.

In restaurant klopte er niet zo veel van; bediening liet te wensen over. Stoel kapot, stond er de volgende dag weer. 2x verkeerde gerechten gebracht. Zorg voor onderscheid in menukaart en drankenkaart (waren aan buitenkant hetzelfde waardoor vergissingen). Te weinig (kleine/gebruikelijke) gerechten voor kinderen .

Goed ontbijt; gevarieerd en ook keuze voor de "gezonde mens".

Heerlijk ontbijt, prima diner.

Jammer dat in de kamer geen stoel aanwezig is om even te relaxen. Het zou ook prettig zijn als je even een kopje thee of koffie op de kamer kan zetten.

Heerlijk ontbijt, prima diner. Vriendelijk personeel bij de receptie.

alles is gezegd hierboven en keren dit jaar nog 4 maal terug

Nette kamers, iedere dag perfect in orde , zuivere badkamer tot in detail.Het ontbijt een hoogtepunt.Wij kunnen het weten denken ik na een 22 ste verblijf.

Het was redelijk.

Zie bovenstaande

Was niet eerste verblijf en voor het eerst kamer niet oké; matras had kuilen waardoor slecht geslapen (niet fijn als je een intensieve nascholing NPi volgt)en douchekraan was niet in te stellen qua temperatuur en dosering waterhoeveelheid. Betrof kamernr 404. Rest is prima in orde zoals ontbijt, lunch en diner.

Altijd weer een feestje om op Papendal te zijn.

De kamers zijn gehorig. Mijn bovenburen hadden harde muziek aan ( gelukkig maar tot 22.30) en schoven met stoelen/bedden. Geen gestoorde nachtrust gehad gelukkig.

Locatie en restaurant waren super. Ook het matras lag heerlijk.

Prima prijs-kwaliteitshotel in een sportieve omgeving
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is netjes, maar mijn tip aan het hotel: vervang even die versleten stoel, gebroken hanger of kapotte lamp in de kamers, dat oogt een stuk beter.

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Er is een ruim parkeerterrein en het hotel heeft een restaurant en een bar met terras. Het is leuk om tussen de sporters te verblijven; sporters lopen in judo-pak of fietskleding door de gangen. Papendal is zoals bekend echt een sport-locatie. Sporters moeten goed ontbijten; het ontbijt in het hotel is dan ook geweldig. Veel keuze en ruim voorradig.

Inspirerend tot rust komen
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen ijskastje op de kamer.

De locatie en kamer: inspirerende en mooie omgeving, ideaal om te sporten en te genieten. Superieur kamer is goed geluidsdicht en ontzettend knap. Ideaal als je met een baby of peuter reist. Magnifiek ontbijtbuffet!

Lekker verblijf in de natuur.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het restaurant. We verwachten veel maar het Bie een klein beetje tegen.. de sauzen waren erg dominant. De kaart leek culinairer dan dat het daadwerkelijk was. We miste badjassen in de kamer (op de begaande grond moesten de gordijnen dus continu dicht want vanuit de douch naar bed kon je vanaf buiten zien)

Ontbijt was lekker, veel keuze en tot laat dus heerlijk rustig aan kunnen doen. Verder heerlijke natuur, bar en terras waren fijn met prima prijzen . Personeel top en vriendelijk.

mooie omgeving, maar erg gedateerd hotel, wat zich meer richt op beurzen dan overnachtingen.

Kleine kamers en kamers zijn niet meer van deze tijd, geen aparte douche, maar douche in bad, met een douchegordijn. Erg weinig beschikbare stopcontacten. Erg kleine tv. Geen waterkoker op kamer.

mooie omgeving

Fijn hotel met mooie ruime kamers.

Ik miste een koelkastje op de kamer. Op de gang stond ook geen Eisblokjes machine waardoor ik de frisdrank niet koud kon drinken. Beneden stond wel een drank automaat maar om nu voor ieder drankje telkens weer naar beneden te lopen......

Goed en schoon hotel. Het personeel was zeer vriendelijk. De kamers waren schoon en ruim genoeg. Het eten dat mij door de roomservice werd geserveerd was oké en de bediende was zeer vriendelijk. Zij bracht mij ook een paar ijsblokjes op verzoek.

Ideaal voor kort verblijf

Om half 9 zondagochtend de kamers stofzuigen is niet echt klantvriendelijk.

Tof luchtig modern hotel voor een scherpe prijs. Niet meer of minder dan je nodig hebt voor een kort verblijf. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Op zich prima om lekker tot rust te komen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Smalle bedden waarvan de matrassen van de box schoven en de matrassen waren mij iets te hard. Parkeerplek voor minder valide wel aanwezig maar ik moest best ver lopen met de koffers

Het ontbijt was de eerste dag prima. Tweede dag iets minder. Mooie stille bosrijke omgeving

Gezellig

Dat de natte handdoeken werden opgehaald , overigens hingen er wel schone aan de deur!

Het ontbijt, ruim voldoende keuze. Kamers waren schoon, en leefbaar. Bedden waren goed!

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontbijt was lekker vond het alleen jammer dat er geen meeneem beker was voor de koffie omdat we n druk schema hadden voor n toernooi moesten we snel eten. Verder was t lekker

Prima overnachtingsplaats. Alles afwegend iets aan de dure kant.

Kamer aan de kleine kant, evenals de badkamer.

Accommodatie prima, faciliteiten ruim. Restaurant en ontbijt uitstekend. Evenals de bar, koffie en dienstverlening. Dienstverlening bij aankomst en vertrek uitstekend.

Top met kleine minus voor kleine porties in resto

Kwalitatief maar eerder duur restaurant. De prijzen op zichzelf vielen mee in het resto, maar het voorgerecht zag je bijna niet liggen...

Scherpe prijs voor een goed hotel