Beoordelingen over Parkhotel Horst - Venlo 4-sterren

Tienrayseweg 2, 5961 NL Horst, Nederland

#3 van de 4 hotels in Horst

• Beoordeeld op: 24 september 2018

De lokatie van het hotel is prachtig, goed ontbijt!

Televisie deed het niet. Voor ons niet zo belangrijk, echter hingen er kabels los uit de muur waardoor het overduidelijk was dat de boel niet werkte. Wat mij betreft niet zo netjes om de kamer op die manier te presenteren aan gasten.

De lokatie van het hotel is prachtig, goed ontbijt!

goed hotel in fijne locatie

Er was geen koelkast op de kamer. Het ontbijt viel ook tegen. Voor de prijs van € 15 pp had ik wel meer keuze verwacht. Bovendien moesten we het apart afrekenen, omdat we via booking.com hadden geboekt. Dat viel erg tegen. Via het hotel was de prijs lager en zat het ontbijt er bij in. Min puntje.

De locatie was geweldig en het zwembad heerlijk.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prettig en goed eten

De kamer was erg warm ook s-nachts. De enige optie is tegen bijbetaling een mobiele airco. Ik vind dat de kamer met climatcontrol voldoende op temp gehouden kan worden.

Ontbijt was prima en heerlijk

Ontbijt was goed verzorgd.

Veel achterstallig onderhoud in het hotel, lekkage bij de douche, vlekken in het tapijt. Geen koelkastje op de kamer.

Ontbijt was goed verzorgd. Het hotel ligt in een mooie omgeving. Voldoende parkeerruimte.

Geen 4 sterren maar 3 sterren

We reizen naar de hele wereld in en dit is niet de eerste 4 sterren voor ons. Prijs en kwaliteit voor wat je krijgt en verwacht van de 4 sterren hotel is niet klopt. Geen airco, geen koelkas, geen thee/koffie faciliteit, geen gratis water fles in de kamer ( maar ze hebben wel tesla oplader paal bij de parkeer plaats ), eten duur. Allemaal erg oud en minimalist.

Locatie en personeel en binnenzwembad.

Alles was verder prima.
    • Suite

Was wel warm op kamer..airco kon het niet goed koud krijgen..buiten natuurlijk ook extra warmde.

Alles was verder prima.leuk hotel en vriendelijk personeel.de lokatie was perfect

Heel fijne vakantie gehad, ideaal om strandvakantie met fietsvakantie te combineren.

Jammer geen airco op de kamer, zou voor deze prijs toch mogen. Ontbijt zeer volledig, maar voor deze klasse hotel zou ik ook een cava verwachten. Openingstijden van binnenzwembad in de ochtend te laat

Hotel is zeer snel bereikbaar, zonder hinder van verkeer. Heerlijke zwemvijver/strand. Goede bedden. Ruime kamer. Heerlijk ontbijt (buiten of binnen eten). Binnenzwembad. Super vriendelijke receptie !

kamer uitzicht ontbijt personeel , alles geweldig
    • Suite

-house keeping , kamer was waardeloos schoongemaakt -op de site staat buitenzwembad, hiermee wordt t meer bedoeld, dat is beetje verwarrend

kamer uitzicht ontbijt personeel , alles geweldig

Lekker rustige locatie met leuk zicht op het meer.

Airco kon snachts niet blijven opstaan omdat deze aan het licht netwerk hing... Maar dat is enkel storend als het 30 graden is natuurlijk

Lekker rustige locatie met leuk zicht op het meer. 's avonds konden we nog lekker buiten zitten aan de bar! Het zwembad was een welkome verfrissing! Mogelijkheid om fiets te huren om de buurt te verkennen... Ontbijt was waar voor je geld!

Mooi verblijf met prachtige locatie

Geen koelkast en wel iets aan de dure kant voor deze kamer. Maaltijd in restaurant viel wel tegen.

Locatie aan het meer was prachtig, super uitzicht. Mooie kamer en comfortabel bed. Aardig personeel en mooi terras. Lekker rustig, niet gehorig. Goed uitgebreid ontbijt.

De ontvangst was hartelijk.

Niets, alles was prima. We hebben een leuk verblijf gehad bij jullie. Dit is voor herhaling vatbaar.

Het ontbijt was goed en ruim voldoende, ik zelf zou het fijn vinden om vers gemaakte jam erbij te zetten, in de plek van de kuipjes. De kamer en badkamer is netjes, en de grote bedden liggen uitstekend.

Geweldig!

De kamers zagen er normaal uit. En hadden hier en daar wel opgeknapt mogen worden

De welness was echt geweldig en goed ingericht. De omgeving is prachtig. Veel te doen in de omgeving, voor elk wat wils.

Prima.

Heel slecht. We moesten betalen voor kraanwater bij het eten, terwijl we aten en 2 flessen wijn hadden en we sliepen ih hotel. volgens ons gezelschap is dat zelfs wettig niet veroorloofd om geld te vragen voor het water. Ontbijt was prima. Het leek fabrieksbrood te zijn uit de diepvries en dan in de oven. Vers ve goede bakker is lekkerder. Kan er niet lekkerder (verse) jam gepresenteerd worden, ipv die kuipjes. En we misten de aardbeien bi het ontbijt in dit seizoen toch een must met aardbeienland naast de deur. Dit ipv champagne.

Het was oosterwind, en heerlijk weer. Daardoor konden we zonder last te hebben van de naastgelegen snelweg buiten dineren en ontbijten op het terras. Dat was genieten met uitzicht over de plas.

Schone kamers, fijne bedden, uitgebreid ontbijt, zeer...

Eigenlijk niets. Voor deze ene nacht was het perfect.

Schone kamers, fijne bedden, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel. Het restaurant is ietwat aan de prijzige kant maar eten en bediening zijn goed,

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Ontbijt was goed, bediening prima en vriendelijk

In kamer 110 was ongeveer om het kwartier een hard piepend geluid te horen, leek uit het plafond te komen (iets van haperende airco of zo). Aangezien we er laat waren en geen zin hadden van kamer te wisselen, hebben we het gelaten, in de loop van de nacht hield het op. Misschien moet er even naar gekeken worden. Kussens in bed zijn enorm hoog.

Ontbijt was goed, bediening prima en vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Goed geslapen en gegeten

Ontbijt. De kamer zelf is aan een opknapbeurt toe (behang zat los) en de indeling is sowieso wat vreemd. Tussen het bed en de muur zit ongeveer dertig centimeter om doorheen te lopen. Bij aankomst moest ik door de sneeuw ploegen (de volgende ochtend was er wel geveegd

Ontbijt was redelijk eenvoudig, spek was helemaal korzelig. Kamer is wel aan een opknapbeurt toe. Hert avondeten was wel echt goed, prima gegeven. Bij de balie werd ik keurig geholpen door een zeer vriendelijke vrouw.

Prima verblijf voor een nachtje.

De vloerbedekking zou wel vervangen mogen worden hier zaten nogal wat vlekken in. Ook had ik het idee dat er wel wat vaker gestoft mag worden. Op bijvoorbeeld de tv (die het overigens niet deed) en op de rand van het hoofdbord bij het bed lag er toch wel een laagje stof.

De kamer was in orde net als de badkamer met een ruim ligbad voor 1 persoon. Het ontbijt was prima met redelijk veel keuze. Het personeel was ook erg vriendelijk. Ook is het Hotel zéér gemakkelijk te bereiken vanaf de snelweg.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

wij komen t.z.t. vast terug

een klein minpuntje was een lekkende doucheslag en staande onder de douche terwijl de partner de badkraan opent, verminderd de waterstroom van de douche

Een pluim voor alle medewerkers! De lokatie is prima. De kamer was goed, voldoende kastruimte en thee en koffiefaciliteit

Er waren in de tijd geen andere hotels beschikbaar. Alleen dit hotel had nog kamers.

Het restaurant. Dat vond ik slecht. En het personeel was opdringerig. Ze wilden je maar zoveel mogelijk alcohol laten drinken, wat voor hen ook het lucratiefst is. Een ander min punt is dat er geen computer ruimte was, waar je gebruik kon maken van de computers van het hotel. Je werd verwezen naar de openbare bibliotheek!!!!

De ligging van het hotel. De kamers waren goed, maar niet zo goed als bij Van der Valk.

Druk hotel, goed ontbijt.

Kamer, veel kalkaanslag op kranen en in douche bij de douchebak. Te warme dekbedden. Geluidsoverlast van sluisdeuren op gang en lawaaierige gasten (waar t hotel zelf weinig aan kan doen uiteraard). We zijn vaker geweest, maar dit was de minst fijne keer, wordt ook elke keer opvallend drukker ih hotel, ook te merken met t ontbijt.

Ontbijt is zeer uitgebreid en smakelijk! Personeel vriendelijk.

Prachtig

Niets ..... het was een geweldig weekend

Zeker zijn 4 sterren waard . Rust en genieten Geweldig weekend Prachtig hotel Zeer vriendelijke en hulpvaardig personeel .

Voldeed niet aan de verwachtingen

Ligging van de kamer, direct aan de lift en centrale hal wat ons geen goede nachtrust gaf. Airco-unit is er later gemonteerd en is een mobiele variant die erg veel herrie geeft. Communicatie door de receptie was routinematig en waren eigenlijk niet echt geïnteresseerd hoe het verblijf was geweest. Accommodatie richt zich duidelijk op wat ouder publiek en voor die doelgroep zal het vermoedelijk ook een prima verblijf zijn.

Accommodatie ligt centraal gelegen, direct aan de snelweg Kamer en hotel geven een verzorgde en schone indruk

Locatie en omgeving prima!

Prijzig; we hadden voor 3 personen geboekt, maar betaalden voor 4 personen ontbijt omdat niet uitmaakt of je met een of twee personen boekt. Achteraf hadden we dus beter zonder ontbijt kunnen boeken. Wordt geweten aan booking.com. We kwamen ook niet in aanmerking voor kortingstarief dat wel gold voor degene die direct geboekt had terwijl we wel gewoon in het hotel moesten afrekenen. Niet erg flexibel dus.

Locatie en omgeving prima!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

We hebben genoten van hotel en zeker omgeving.

Het personeel aan de balie mat, amper een extra woord bij begroeting. Bij vertrek niet even vragen of alles naar wens was. Aanvulling van het ontbijtbuffet verliep niet vlot. Tafel werd al gedeeltelijk afgeruimd terwijl wij nog zaten te eten.

De kamer was uitstekend, na 2 dagen beddengoed wissel : geweldig Badkamer van alle gemakken voorzien.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

eerst zeer kleine confortkamer gekregen alleen met douche ...

eerst zeer kleine confortkamer gekregen alleen met douche ,na aandringen grotere kamer gekregen. op bestelbon booking.com kamer met bad gereserveerd uiteindelijk hadden ze toch grotere kamers

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Het terras is bij mooi weer een echte troef !

Te weinig personeel bij het ontbijt (heel mooi weer en moesten zelf onze tafel op het terras dekken) - het buffet werd onvoldoende aangevuld

De kamers waren comfortabel - vriendelijk personeel

Zie bovenstaande

Ontbijt was super en de kamer ook alleen miste de minibar (koelkast ) voor ons. In het park om het hotel zaten veel groepen bierdrinkende Polen . Wat het een beetje een pauper uitstraling gaf

Dat we als dank voor onze booking.com boeking het ontbijt ( wat bij rechtstreekse boeking gratis is) nu voor €30,- mochten afrekenen. Dus maar niet meer boeken via booking.com ???

Weekend uitstap Horst aan de Maas

Vloerbedekking in de kamer was wat gedateerd en de kamer was niet zo ruim.

Extra late check out kwam goed van pas en de gerechten uit het a la carte restaurant waren smaakvol. Nette ruime badkamer met bad en aparte douche.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Top verblijf gehad.

Het zou handiger zijn als er een lichtknopje aan de buitenkant van de badkamer zat. Nu moest je in het donker opzoek naar het lichtknopje in de badkamer.

Goede bedden en hygiëne. Heerlijk uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goed maar kan beter.

De badkamer was niet oké het water liep niet goed weg waardoor het erg glad werd in de douche.

Het ontvangst s'morgens bij het ontbijt en de service en bediening verdienen een dikke pluim.

• Beoordeeld op: 23 november 2016

Dat we de dag van tevoren al konden inchecken ivm onze...

Dat we de dag van tevoren al konden inchecken ivm onze bruiloft.. hierdoor hoefden we op de dag zelf niemand te vragen om voor ons in te checken.. en het personeel was hierin zeer behulpzaam..

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Heerlijk hotel!
    • Suite

Mooie ligging aan meer,aardig en zeer correct personeel,goed uitgebreid ontbijt,schone kamers,we komen hier ieder jaar (ivb concert)een weekend terug,wederom super verblijf!

Super fijn hotel

Eigenlijk was er niets wat beter kon. De sauna ruimte en ophangmogelijkheden van badjassen was wat klein. Maar allemaal fijne gasten en samen kom je er dan uit.

Het personeel was erg vriendeljjk. Mooie schone badkamer. Lekkere bedden en je kon fijn een raam open zetten. Goed ontbijt. Mooie locatie. Wij gaan hier vaker komen!

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

bereikbaarheid, parkeermogelijkheid, menukaart restaurant.

Het ontbijt is vergelijkbaar met andere hotels maar €30,- als prijs is absoluut in geen verhouding tot datgene wat er geboden wordt. Vergelijkbaar assortiment bij andere hotels ligt het prijsniveau lager.

bereikbaarheid, parkeermogelijkheid, menukaart restaurant.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zie voorgaande opmerkingen.

Door de ligging (vlakbij de snelweg) wellicht wat minder geschikt voor een langer vakantieverblijf.

I.v.m. een busreis vanaf Horst voor 1 nacht geboekt. Prima ervaring !

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Bed en ontbijt

Op het moment dat je de lift uitstapt valt het meteen op: smoezelige vloerbedekking, deuren en deurposten beschadigd. Dag 2, alleen kleine handdoeken, tissues niet aangevuld. Slechte wifi verbinding op de kamer, niet handig als je wilt werken. Zwembad met roest en schimmel. Als je van de sauna gebruik wilt maken, moet je eerst weer naar de receptie boven om een dagkaart te halen en vervolgens moet je door een stalen beveiligingspoort, zoals die bij een voetbalstadion, belachelijk. Geen faciliteiten op de kamer voor koffie/thee. Kamers redelijk gedateerd, met matige kwaliteit TV. Voor wat het hotel beneden uitstraalt helemaal niet met elkaar in overeenstemming. En iemand met een handmaaier onder je raam om 8.00 uur 's ochtends is ook geen feestje...

Bed en ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

- Locatie

- Dikke kussens - Locatie lichtschakelaar lamp badkamer

- Locatie - Vriendelijk personeel

Rustig fijn hotel

De wat versleten vloerbedekking in de kamer en op de gang

Rustig fijn hotel

perfect

menu kaart had iets ruimer gemogen

Prima ontbijt ,goede ruime kamer .

Prima ontbijt ,goede ruime kamer .

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Duur betaald hotel. Geen 4 sterren waardig

Bedden veel te zacht. Ontbijt te karig en onhandig opgesteld.

Goede ligging ten opzichte van andere plaatsen

1 nacht

Af en toe een rooklucht.

Mooie lokaties.

Net ennruine kamer, goed ontbijt

Geen knappe klimaatregeling, laat staan een airco in de kamer.

Net ennruine kamer, goed ontbijt

Heel prettig hier te verblijven

Geen suikerbrood

Goed ontbijtje, miste het suikerbrood.... :)

Heerlijk weekend

Geen koffie en thee faciliteiten op de kamer...en geen koelkastje

Locatie en het ontbijtbuffet

Minibar was leeg en stond uit

Minibar was leeg en stond uit

Even heerlijk tot rust gekomen

Mooie locatie met heerlijk terras met mooi uitzicht. Kamer zag er keurig uit, ontbijt was ook prima en uitgebreid.

Aanrader

Goede locatie, mooi zicht over het water.

Stukje afwerking van de muren

Zwembad, locatie, natuur.

Verblijf was zeer aangenaam

Prachtige omgeving, aardig personeel en prima kamer en ontbijt.

Super weekend!

De matras was voor mij te zacht

Top locatie

Aanrader

Geen airco

Mooie lokatie

Superhotel.

Superhotel. Zeer mooie kamers. Vriendelijk personeel. Lekker ontbijtbuffet!

Ontbijt goed verzorgd. Prima. Kamer uitstekend.

Prima ontbijt

Er lag een dopje in m’n schone bed en kamer rook muf/ schimmel

Prima ontbijt

Heerlijke grote bedden.

Ligt vlak aan een grote weg

Heerlijke grote bedden. Goede badkamer.

Genoten

Vond de slaapkamer, gangen en lift erg warm.

Prachtige ligging. Heerlijk ontbijt. Heerlijk zwembad

Fijne kamer, vriendelijk personeel en fantastisch uitzicht

Niet van toepassing

Fijne kamer, vriendelijk personeel en fantastisch uitzicht

Hele fijne weekend gehad!!

Kamers een beetje warm, maar dat is een algemeen iets in alle hotels😐

Ontbijt en diner waren goed. De bedden waren super groot en goed.

Prachtige plek, en genoeg te doen!

Prachtige plek, en genoeg te doen!

goede accommodatie, vriendelijk personeel, restaurant: lekkere maaltijden

uitgebreid ontbijt nette , ruime kamers bar en brasserie in hotel prima restaurant prijs kwaliteit: ok

Lokatie

Lokatie

Geen frigo op de kamer

Heerlijk ontbijt in een mooi decor. Goede ruime bedden.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

De kamer

Het eten

De kamer

Kasteelpark

Kamers

Kasteelpark

Mooi verzorgde kamer, mooie omgeving.

De prijzen in het restaurant waren toch vrij prijzig. Vooral voor wat je kreeg.

Mooie omgeving

Heerlijk verblijf

De meeste stopcontacten waren verstopt

Heerlijk en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

Niet relevant

Goed ontbijt , voldoende parkeergelegenheid met mogelijk tot opladen elektrische auto.

Uitstekend!
    • Suite

De bediening in het restaurant bij het diner.

De mooi suite, uitzicht en de wellness

Dit hotel heeft alles onder 1 dak voor een heerlijk...

Dit hotel heeft alles onder 1 dak voor een heerlijk ontspannen weekend.

Netheid en behulpzaamheid

Netheid en behulpzaamheid

zeergoed ,voor herhaling vatbaar

de eieren waren niet echt smakelijk en droog , misschien een ruimer aanbod en pannenkoekjes zijn welkom

het ontbijt was zeer verzorgd

In het algemeen hebben we zeer genoten van het hotel.

Niks.

Het ontbijt was perfect. De kamer was ook perfect.