Beoordelingen over Parkhotel Den Haag 4-sterren

Molenstraat 53, Den Haag Centrum, 2513 BJ Den Haag, Nederland

#15 van de 39 hotels in Den Haag

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Ligging is prima, midden in het centrum.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers nogal klein en geen douchegordijn/ deur

Ligging is prima, midden in het centrum. Parkeerplekken in de garage zijn ruim genoeg. Uitgebreid ontbijt ( ook glutenvrij brood ). Behulpzaam personeel. Als ik nog een keer een weekend naar Den Haag kom dan zeker weer in het Parkhotel

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Namens het hotel kregen we een fles bubbels op de kamer voor...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Namens het hotel kregen we een fles bubbels op de kamer voor ons 45 jarig huwelijk. Uitstekend ontbijt. Wij, onze zoons en schoondochters waren zeer tevreden met de kamers.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2018

• Executive Tweepersoonskamer

Ik had het fijn gevonden als iemand me vertelt had hoe laat het ontbijt was.

Het ontbijt was erg lekker, het personeel ontzettend aardig en de kamer was geweldig.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

Goede locatie, goede bedden ,matig ontbijt en geen goede approach bij de receptie

Zoe hierboven

Het ontbijt is matig.De bedden jitstekend. Het personeel aan de receptie reageert op opmerkingen alleeen maar met "u bent de eerste" Geen reactie " wat kunnen ee voor u doen om iets te compenseren (TV werkte niet 2keer).

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Nooit meer naar dit hotel.
    • Budget Eenpersoonskamer

Onbereikbaar met eigen vervoer. Geen parkeermogelijkheid in een overvolle binnenstad. Het hotel vermeld dat niet op hun site. De parkeerkosten in een parkeergarage mag de gast zelf ophoesten. Bij aankomst wordt je vriendelijk verzocht om zonder meer 50 euro borg te betalen. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. Niet aan te raden.

De lift

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Fijn verblijf midden in het centrum van Den Haag!
    • Executive Tweepersoonskamer

Douche had geen douchegordijn o.i.d., daarom stond na het douchen de halve badkamer blank. (water liep al meteen over na het aanzetten van de douche.)

Grote kamer, Top locatie, heerlijk bed.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Prima gelegen hotel in centrum van Den Haag
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers en badkamer zijn wat gedateerd, zeker in relatie tot hoe de gemeenschappelijke ruimtes eruit zien.

Ontbijt was super, verder prima gelegen hotel met schone kamers en een heerlijk bed. Vriendelijke personeel en smaakvolle gemeenschappelijke ruimtes.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

De kamer was fantastisch
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dat er niet was doorgeven dat er ook ontbijt geboekt was, maar de receptie heeft dit direct in orde gebracht na het tonen van de bevestiging

De kamer was fantastisch

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Prachtig hotel op prachtige locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nadeel van de prachtige locatie: bereikbaarheid. Geen eens ruimte om even koffers uit te laden. Aantal parkeerplaatsen bij het hotel zelf beperkt. Parkeergarage is 5 minuten lopen.

Het ontbijt was super: zeer uitgebreid assortiment, prachtige zaal. Locatie is geweldig, middenin de stad, we hadden uitzicht op het park achter Paleis Noordeinde. Ideaal voor een rondje hond uitlaten.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Prima hotel voor kortdurend verblijf in de stad
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren. Was in nabijgelegen parkeergarage (inpandig geen ruimte meer) en erg prijzig.

Ontvangst vriendelijk en het bed was goed. Leuke restaurantjes in de buurt.

best ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

kamer klein, ook kleine compacte badkamer, met open douche, vloer nat tot aan de wc

heerlijk ontbijt kamer zeer klein, functioneel doch niet aangenaam.

Ok
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het tweepersoonsbed had een balk onder het matras wat ervoor zorgde dat het matras van mijn vrouw afliep. Ze is meerdere keren bijna uit bed gevallen.

Personeel was netjes en vriendelijk

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Bijzonder fijn verblijf gehad.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks, alles was helemaal goed! Ontbijt hebben we niet genomen, vonden we wel wat aan dure kant; 21 euro.

De locatie is perfect, personeel oprecht vriendelijk, verder rustig, hele fijne bedden en heerlijke douche. Waterkoker met oploskoffie en thee op de kamer, zelfs een eigen strijkbout.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Kort maar aangenaam. Een aanrader voor zakenmensen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Geweldige kamer en bed. Ontbijt was ook heerlijk. Bar is relatief klein maar in de buurt is genoeg te vinden. Personeel en accomodaties zijn exact wat je verwacht van een klasse-hotel. En dat is meer dan je vaak krijgt.

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Als we Den haag nog eens bezoeken komen we terug
    • Executive Tweepersoonskamer

er waren de tweede dag nog zeepresten in het bad

personeel is zeer vriendelijk, kamers zeer goed met terras en uitzicht op tuin en park, zeer rustig, ontbijt zeer goed. Parking kort bij het hotel ( werken in de hotelgarage)

• Beoordeeld op: 23 september 2018

Aangenaam verblijf
    • Budget Eenpersoonskamer

Niets. Ik ken de locatie en die is gewoon prima. Meerdere keren verbleven.

Heerlijk rustige kamer. Centraal gelegen. Goede koffie. Zeer geschikt voor zakelijk verblijf

• Beoordeeld op: 20 september 2018

in het algemeen heel goed, perfecte ligging, correct personeel, door de minnetjes geen hoger cijfer
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt had o.i. wat beter gekund. m.n. de keuze in broodsoorten vil wat tegen (weinig tot geen volkoren beschikbaar) ook relatief veel voorverpakt brood (vinden wij niet geheel passen in de entourage). verder werd er traag aangevuld, waardoor je te k voor niets komt. (op enig moment waren beide koffieautomaten buiten werking)

Kamers was perfect, ruim en vooral een gescheiden toilet en wasgelegenheid. klein minpuntje is de airco die (naar wij denken) aan vervanging toe is. was nl niet in staat de ruimte behoorlijk te conditioneren.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

boven verwachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

mijn dochter en partner waren er voor hun eerste nacht na hun trouwfeest. personeel hielp heel erg mee met eerder inchecken om de kamer te versieren, met afrekenen en borg buiten hen om en het hotel trakteerde ook nog op een feestelijke fles wijn met kaartje! Wat een service ! geweldig.

• Beoordeeld op: 6 september 2018

Leuk hotel vlakbij het centrum
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer rook een beetje muf, we hebben het raam moeten openzetten telkens we in de kamer binnenkwamen.

Het hotel is ideaal gelegen dichtbij het stadscentrum in een verkeersvrij straatje. De winkelstraten zijn vlakbij en de tramhalte is een straat verder. We hadden een ruime kamer met grote badkamer. Alles was aanwezig. De lobby is heel modern met verschillende leuke salons en er is ook een tuin. De trappenhal en de kamers zien er wat ouder uit dan de vernieuwde lobby.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Prima locatie, mooie, ruime kamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Detail: niet alle handdoeken vervangen. En op de 2e dag was de koffie niet aangevuld en waren de kopjes niet gewassen.

Paraplu's stonden voor de gasten klaar bij de entree/ uitgang

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Hotelkamers zijn tegengevallen
    • Budget Tweepersoonskamer

Veel te kleine kamers,wij hadden al maanden van tevoren vijf kamers geboekt en wij kregen mini kamertjes waar we met twee personen niet konden passeren!!

Leuk voor een weekendje weg
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de twee aparte bedden schoven heel de tijd uit elkaar. Ik had thans bij de reservatie om een kamer met een dubbel bed gevraagd.

Vriendelijk personeel, goed ontbijt wel aan de dure kant. Ideale ligging in het centrum.

Prachtig hotel en zeer goed ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij hadden een kamer met balkon en uitzicht op de tuin.Zeer mooie kamer,en zeer rustige ligging.Het ontbijt was super!Het hotel is ook zeer proper en nieuw

Op en top verblijf in Park hotel.

De kamers zijn netjes met nieuwe badkamers maar de decoratie van de kamer is nogal saai.

De locatie, de parking in het hotel, het ontbijt, de rust in volle centrum Den Haag. Mijn moeder logeerde in een prachtig éénpersoonskamer met wit marmer badkamer.

Prachtige kamers, maar de airco werkt niet!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco werkte niet! We hadden een superior kamer geboekt. Bij het inchecken zei de jongen dat hij had besloten ons een upgrade te geven naar de executive kamer. Vertrouw nooit een gratis upgrade! De kamer was erg warm en na ruim een uur koelde de airco nog steeds niet. Bleek dat er 's middags al een monteur voor was geweest. En dat ze geen andere kamers beschikbaar hadden. Vandaar dus die zogenaamde upgrade. Er werd ons zonder dat we erom vroegen meteen een korting van 25% aangeboden. En de volgende dag zouden we een andere kamer krijgen. Die was echter pas na 3 uur beschikbaar. Wij zijn eerst de stad ingegaan en kwamen rond half 5 in onze nieuwe kamer. Die had een kingsize bed, terwijl we een twin hadden geboekt. Gebeld: er waren weer geen andere kamers beschikbaar, tenminste niet met een werkende airco. We konden wel 2 sets beddengoed krijgen. Vooruit. De kamer lag op het zuiden, dus daar had de hele dag de zon op gestaan. Airco aangezet, 2 uur gewacht: geen koele lucht. Toen was voor ons de maat vol. We hadden geen zin in nog een nacht niet slapen van de warmte. Dus hebben we uitgecheckt. Eerst kregen we te horen dat we wel moesten betalen voor de 2e nacht, want we hadden niet op tijd geannuleerd. Dat weigerden we natuurlijk. Ten eerste was de kamer pas na 3 uur klaar en ten tweede wilden we niet annuleren, maar was de kamer niet in orde Als hij goed was geweest, waren we gewoon gebleven. Toen hoefden we toch niet te betalen voor de 2e nacht. Ander minpunt: de parking is erg duur, €22,50 per dag. Als je gebruik maakt van Parkmobile, kun je 300 meter verderop afgesloten en overdekt parkeren voor €2,50 per uur, met een maximum van €12,50 per 24 uur (dus niet per dag).

Locatie is perfect, hartje Den Haag. Vanbinnen is het hotel prachtig, ruime entree met een kleine bar aan de ene kant en een soort lounge aan de andere. Wij hadden de executive kamer. Die was erg groot en mooi. Er is een Nescafé apparaat en afhankelijk van de kamer een bureau en/of een bankstel. Ruime, nette badkamer. Het ontbijt is in een mooie zaal aan de achterkant. Er is erg veel keuze. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Parkeren kan in de eigen parkeergarage, of als die vol is tegen hetzelfde tarief bij een nabijgelegen parking. Dit is alleen bijna 2x o duur dan als je via Parkmobile een parking boekt!

Erg mooi hotel in het centrum, uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, helaas hotelkamer erg warm
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg warm. Er was weliswaar een airco en hoewel die aanstond, leek die nauwelijks resultaat te hebben. De kamer lag op de bovenste verdieping, dus onder het dak. We hebben dit gemeld en er kwam een wat vaag antwoord over dat 'men daar mee bezig is'. Ik denk dan: 'als men daar mee bezig is, dan is het dus bekend, en verhuur je die kamer niet (er waren nog genoeg andere kamers, hadden wij het idee)'. Hoe dan ook, afgezien van een te warme kamer, was het een prima verblijf.

Het ontbijt was uitstekend. Het is een mooi hotel met vriendelijk personeel, ideaal gelegen in het centrum.

• Budget Eenpersoonskamer

Ondergoed en slaapgoed van de vorige gast hing nog in de badkamer en kussen rook naar parfum van vorige gast (gelukkig fris kussen in de kast). Bij het uitchecken zei de receptionist dat er niets aan de prijs gedaan kon worden omdat ik de kamer al had betaald. Jointroker op balkon dat voor de kamers langsloopt.

• Budget Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer. Was wel heel erg klein Ben al vaker int pRkhotel geweest naar a e tevredenheid maar dit was wel een heel.klein kamertje

Voor mij was alles prima!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Voor mij was alles prima!

Super ontbijt, nette en comfortabele kamers, zeer vriendelijk personeel. De ligging is uitstekend midden in het Hofkwartier. Voor een kort verblijf heb je helemaal geen auto nodig en misschien ook zelfs geen openbaar vervoer om alles te bereiken. Alles bevindt zich op wandelafstand.

Fijn hotel, centrale ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer aan de achterkant had en balkon, wat fijn was. maar dan heb je wel wat overlast van de keuken.

Mooi hotel, schone comfortabele kamer met een goed bed! Lekker uitgebreid ontbijt.

Mooie locatie voor een verblijf in het centrum van Den Haag.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was redelijk klein en de badkamer helaas nog kleiner. Nauwelijks ruimte om je toiletspullen ergens te kunnen neerleggen. Wel hygienisch volledig in orde.

Een modern hotel in een rustige straat in hartje Den Haag. Onze kamer keek uit op de achterzijde van paleis Noordeinde. Het hotel heeft een mooie grote tuin. De kamer heeft een waterkoker voor koffie en thee. Wij mochten onze (OV) fietsen gratis in de garage stallen

Prima voor een kort verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking voor de motor wordt als autostaanplaats aangerekend. Men kan kleinere parking voorzien tegen gunstigere prijs.

Goede uitvalbasis voor een stadsbezoek. 4 sterren waardig hotel. Prima ontbijt. Vriendelijk personeel.

Goed hotel, goede centrale ligging.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik irriteer me enorm aan bepaalde hotelgasten die enorme berg eten opscheppen, en na 1 hap laten staan. Als ze weg gaan is de tafel een puinhoop. Die verspilling is niet nodig en zonde. Ik merk dat dit vooral bij bepaalde bevolkingsgroep veel voorkomt. Maar hier kan het hotel weinig aan doen komt overal voor.

Ontbijt was compleet en er was voldoende variatie. De kamer, en badkamer waren netjes. geen parkeergelegenheid bij het hotel zelf beschikbaar, Maar op loop afstand een grote parkeergarage beschikbaar, met korting van het hotel.

Leuk uitstapje Den Haag.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden wat kleine problemen met de airco maar het hotel heeft dit uitstekend afgehandeld.

Centrale ligging in het centrum van Den Haag. Leuke restaurantjes en cafés in de omgeving. Alles op loopafstand te doen. Heerlijk ontbijt en zeer vriendelijk personeel.

prima hotel

lange rij bij het in en uitchecken, maar 1 medewerker achter de balie

prima kamer voor een overnachting in Den Haag. Fijne locatie in het centrum van Den Haag

Het hotel was goed gelegen om Den Haag te bezoeken.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was aan de kleine kant.

Het hotel was goed gelegen om Den Haag te bezoeken. Mooi hotel, verzorgd, aantrekkelijk interieur. Vriendelijk en behulpzaam personeel. We konden gebruik maken van de parkeergarage na reservatie. Ook zijn er fietsen beschikbaar, €15 per fiets/ per dag. Ideaal om de buurt te verkennen. De wifi werkte goed.

Uitstekend vermaakt
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima kamer niet groot wij hadden een rolstoel bij ons maar wel opklapbaar dus we konden ons prima redden er mee. Verder hadden we een kamer beneden dat was idiaal, Alles was netjes schoon. Heel goed ontbijt. Dit hotel is een aanrader voor een paar dagen of langer.

Dat het in het centrum ligt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij inchecken werd niet verteld dat de airco het niet deed, nadat ik dit gemeld te hebben werd mij een korting van 25% aan geboden. Heb een korting van 30% uiteindelijk gekregen.ik zou niet meer hier terug gaan.

Dat het in het centrum ligt.

Een topklasse hotel !
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Niks ; alles was tiptop in orde !!!

Het ontbijt was fantastisch, lekkere koffie, versgeperst fruitsap, verse fruitsla, pancakes, ... !!!!! Bedden héél comfortabel, kamer héél hygienisch. Personeel héél professioneel, vriendelijk en behulpzaam.

Onvergetelijk

De eerste nacht werkte de airco niet in de ons toegewezen kamer. Gezien de buitentemperatuur (ongeveer 30° C) viel dit erg tegen, maar het betrof uiteraard een geval van heirkracht. Omdat het defect niet onmiddellijk hersteld kon worden, werd ons voor de 2de nacht een andere kamer aangeboden en bij de afrekening werd ter compensatie een mooie korting toegekend, wat wij zeer hebben gewaardeerd.

Het ontbijt was niet goedkoop, maar overheerlijk en dus zijn prijs waard

would recommend this hotel to anyone
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

helemaal niets. Misschien beter aan de mensen die een parkeerplaats hebben geboekt, melden dat ze in de GPS Prinsestraat moeten inbrengen om ter bestemming te komen. Het vinden van de parking was lastig.

het ontbijt was super. Personeel heel vriendelijk en de ligging kon niet beter. Parking was OK al was de ruimte om te parkeren wat krap.

Aanrader: prijs-kwaliteit zit zeer goed en heerlijk ontbijt!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Matras iets te zacht maar is persoon afhankelijk.

Erg vriendelijk personeel. Net, knap gebouw. Propere kamer, lekkere koffie op de kamer. Heerlijk ontbijt. Uitstekende locatie.

Mooi hotel en een mooie locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij waren zeer tevreden en zouden zo weer terug gaan! Alleen met onze andere kamer was iets mis daar deed de airco het niet maar dit is ook goed opgelost!

Locatie en kamer

Prachtig hotel met minpuntjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco deed het niet op de kamer. En het hotel wist ervan en hebben gasten niet bij incheck geinformeerd of proberen over te boeken. We hebben wel 50 procent retour gekregen maar goed als we dit eerder wisten hadden we zelf een andere oplossing gezocht op een van de warmste dagen van het jaar. Mijn tip is bel de gasten van te voren die op de kamer slapen en geef ze opties.

Het hotel is heel mooi en is zeer centraal gelegen. Ontbijt is te duur daarom niet genomen.

Rustig fijn hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er moet eerst een borg betaald worden per creditcard. Dit kon niet op een andere manier.

Heel veel rust en hele fijne bedden. Een moderne badkamer en goed ontbijt.

Superhotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco lawaaierig en service bar rond 23 uur. Zeker 15 mensen die closed kregen te horen, zeker omdat receptie bij ontvangst super was en we toen kregen te horen dat men rond elven soepel zou zijn als er meerdere mensen zouden zijn en die waren er zeker. Klein smetje maar wel jammer.

Klantvriendelijkheid, humor en prijs/kwaliteit waren super

Wij komen hier terug!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet zo mooi en modern als de kamer die we bij ons vorige bezoek aan dit hotel hadden. Maar nog steeds ok.

Zeer attent, vriendelijk en hulpvaardig personeel. En een toplocatie. Met een uitgebreid ontbijtbuffet. De bubbel bij het ontbijt ter ere van de verjaardag van mijn vrouw was een zeer aangename verrassing.

Goed hotel briljante plek kleine kamers zacht bed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was erg klein. Het bed nam grootste deel van oppervlak. Bedden waren toe aan onderhoud, onderstel was erg slap.

Service was goed. Problemen met bed werden opgelost en ongevraagd werd er korting gegeven vanwege 1 nacht op de vloer slapen vanwege te zachte bedden

Onze kamer was ruim, met een heel ruime badkamer.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden de pech er op de heerste dag van het jaar te zijn. Airco deed niets. Er stond wel een losse ventilator, maar die deed ook niet veel.

Onze kamer was ruim, met een heel ruime badkamer.

Ligging en vriendelijkheid personeel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was niet conform informatie. De douche bevond zich in het bad wat voor mijn moeder die al op leeftijd is, niet praktisch was. De kamer was ook kleiner dan online gepresenteerd. Onze kamer wad niet met de lift bereikbaar waardoor je met koffers de trap op moet.

Ligging en vriendelijkheid personeel.

Warm maar wel de moeite waard
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vantevoren was gevraagd om een normale douche en een twee persoons bed maar we kregen een douche in een bad en twee eenpersoons bedden. Ook was tijdens ons bezoek de airco kapot wat erg vervelend was

Lekker ontbijt en behulpzaam personeel

Mooie locatie, net hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco werkte niet vanwege technische mankementen en het was extreem warm op de kamer. Ik had bij de reservering aangegeven 2 aparte bedden te willen, aangezien die optie werd aangeboden. Ik kreeg echter 2 boxspringbedden met één matras en één dekbed. Ook had ik een kamer op de begane grond gevraagd en die was niet beschikbaar.

Locatie was goed, midden in het centrum en goed bereikbaar met OV. Ontbijt was goed.

We hebben het hier super gehad echt een dikke aanrader!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De airco deed het niet dus het was een sauna op de kamers. We zijn hier wel voor gecompenseerd, erg netjes afgehandeld

Mooi hotel, fijne kamers, locatie top, vriendelijk personeel.

Lang moeten wachten bij het inchecken.
    • Executive Tweepersoonskamer

Lang moeten wachten bij het inchecken. Kreeg een kamer waar de airco stuk van was, receptionist ging met mij in discussie over de extreme warmte. Wel nieuwe kamer gekregen. Op de oude kamer wat laten staan, receptionist (andere) ging ook in discussie dat het niet kon. Zucht daar moeten ze echt wat aan doen.

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De badkamer is goed maar klein. Het nadeel is dat je de spullen niet kwijt kunt.

De locatie is perfect. We hadden een kamer met balkon wat met het warme weer heerlijk was. Stoelen binnen zitten prettig. Heerlijk, rustig hotel. Met zeer behulpzame mensen aan de receptie.

Vriendelijk personeel, mooi hotel, gratis fietsen in de...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We kregen een kamer met kapotte airco. Het personeel wist dit voor zij ons de kamer toebedeelden. Not done bij temperaturen van 30 graden!

Vriendelijk personeel, mooi hotel, gratis fietsen in de garage mogen zetten, lekker ontbijt

Personeel is vriendelijk, comfort is goed.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is veel te hoog geprijsd voor wat je krijgt. Enkele koffiemachine voor ongeveer 80 man is veel te weinig.

Personeel is vriendelijk, comfort is goed.

Mooie locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Douche zonder douchedeur. Na het douche is heel de badkamer nat. Dit zie je dus ook aan de voegen in de badkamer.

Mooie locatie. Van buiten ziet het er oud uit maar van binnen keurig netjes.

Prima ligging in leuke stad
    • Executive Tweepersoonskamer

de (grote)kamer vertoonde heel wat minpunten. -slechts één smalle kast voor kleding -airco werkte onvoldoende badjas was vuil badkamer benodigdheden waren onvoldoende ( onder het mom van duurzaamheid en "green award"wordt hier duchtig bespaard) -geen drinkglazen aanwezig.

De ligging is perfect.Grote kamer ( executive),parking en vriendelijkheid personeel aan de balie

Geweldig goede service!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We waren al een paar maal eerder in het hotel. 1 Kamer beviel ons het best en daar heeft de receptie een aantekening van gemaakt, zodat we nu opnieuw deze kamer konden krijgen. Geweldige service!

Het hotel ziet er erg netjes uit en de locatie is top!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het hotel ziet er erg netjes uit en de locatie is top! Wij vonden het ontbijt erg duur maar in dezelfde straat zit een tentje waar je heerlijk kan ontbijten.

Uitstekend hotel, prima ligging, bijzonder aardige medewerkers. Zeer aan te bevelen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt is, in vergelijking met andere hotels, aan de sobere kant.

Aanvankelijk een kamer waar de airco niet werkte, zonder probleem andere kamer gekregen (uitzicht op paleis Noordeinde). Goede, niet overdadige voorzieningen. Personeel zeer vriendelijk, correct en behulpzaam. Ligging hotel is fantastisch. Parkeervoorziening idem.

Prima hotel op een goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- Schone en nette kamer - De locatie, dichtbij allerlei voorzieningen zoals winkels, restaurants en bezienswaardigheden. - Vriendelijk personeel

Niet tevreden. Prijs-kwaliteitverhouding beneden alles.
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was veel te klein. Niet groter dan kleine gevangeniscel. Geen plaats om koffers te plaatsen, dan maar op enige stoel (in 2-persoonskamer). Geen kleerhangers, dan maar boven op koffer. Geen plaats voor kleine voorwerpen (bril, GSM, reisdocumentatie en dergelijke) ergens op tafel of desk te leggen, dan maar op vensterbank. Twee vensters met zicht op ingesloten ruimte. Accommodatie beneden alles.

Ontbijt: behoorlijk. Vriendelijk en gedienstig personeel

Heerlijk verblijf in het centrum van een gezellige stad waar je welkom bent.

Eigenlijk niets.

Onze kamer was niet groot maar van alle gemakken voorzien, inclusief koffie en thee op de kamer en een ligbad! Het ontbijt was prima. Personeel zeer vriendelijk. Airconditioning was zeer aangenaam.

Verblijf Parkhotel
    • Executive Tweepersoonskamer

Voor deze prijs kun je ook een hele suite met jacuzzi krijgen. Aan de straatkant hoorde je veel lawaai. Ik heb hierdoor slecht geslapen. Groot raam in de badkamer, waardoor het erg warm was. Voor deze prijs mag je wel wat benodigdheden verwachten in de badkamer. De stop in de badkamer ontbrak. Er was 1 badjas. Jammer dat je achter dingen aan moet, een kamer hoor je gecheckt te hebben voor je gasten. De wc was ook nog vies. De airco werkte niet, waardoor de kamer erg warm was. Een waterkoker zou ook wel handig zijn geweest, met theezakjes.

Mooi centraal in het centrum. De kamer was ruim en een mooie badkamer. Vriendelijk personeel. Mooie entree van het hotel met de opvallende trap.

Goed hotel /top locatie!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamers waren prima. Je kan de kamer goed donker maken en het was er erg stil qua slapen. Ook mooi uitzicht op de tuin en het stukje paleis. Toch best leuk en bijzinder om dat als uitzicht te hebben. Verder is de ligging perfect. Je loopt zo het centrum in of pakt de tram naar Scheveningen. Wij hadden een retour kaartje gekocht in de tram voor €6.50 p.p. dus dat is prima te doen. De tram komt ongeveer om de 11 min langs om op te stappen. Ik zou dit hotel zeker weer boeken en aanraden. 😊

een heerlijk weekend.
    • Budget Tweepersoonskamer

dat er nog apart voor ontbijt betaald moet worden.

Mooi gelegen in het midden van den haag, mooie kamer ,met mooi uitzicht,alleen jammer dat er op de prijs nog apart het ontbijt bij komt van 21,50pp.

Heel goed bevallen
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer was redelijk klein, maar voor de prijs die wij betaald hebben wel acceptabel.

Ligging in het Hofkwartier was perfect. Om de bocht restaurants, cafés, terrassen, winkels en bezienswaardigheden. Gebouw is prachtig van binnen.

Heerlijk ontbijt en ideale ligging.

Er viel niets tegen.

Heerlijk ontbijt en ideale ligging. Behulpzaam personeel. Ik was hier met mijn echtgenote en onze drie kinderen met hun partner.( in uw eerste vraag is deze optie niet voorzien.)

absoluut aan te raden, zowel voor zakenreizen als voor een stadstripje
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel, prima ligging, een prettige sfeer en een geweldige kamer. Ik verblijf hier altijd als ik in Den Haag ben en het is elke keer een beetje thuiskomen

helemaal goed!
    • Budget Tweepersoonskamer

Deze locatie is perfect, zo ook het personeel en de entourage. De budgetkamer had wel inderdaad die uitstraling; budget. Maar qua prijs-kwaliteit klopt dat wel.

Ligging is erg goed;

Ligging is erg goed; zeker als je wilt gaan winkelen, lekker eten en/of een terrasje wilt pakken. Prijs-kwaliteitverhouding is goed. Je krijgt waar voor je geld.

Ideale locatie voor bezoekje aan de hofstad

Ontbijt is prijzig

De locatie is perfect voor een Haags nachtje uit. Direct de stad in. Midden tussen de bezienswaardigheden, winkels en de bars. Toch heb je geen enkele notie van de stad, de kamers zijn zeer stil. Parkeerruimte is volop aanwezig.

Top locatie midden in het centrum bij gezellige straatjes.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij douchen is de hele badkamer meteen nat, daar is ook de wc. Geen minibar. Koffie- en theefaciliteiten viel tegen, vieze oploskoffie en waterkoker die vies en langzaam is. Kamer ook gehorig dus oordoppen meenemen.

Top locatie midden in het centrum bij gezellige straatjes. Personeel is vriendelijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Parkhotel Den Haag