Beoordelingen over Park Hotel 4-sterren

Stadhouderskade 25, Amsterdam Oud-Zuid, 1071 ZD Amsterdam, Nederland

#119 van de 410 hotels in Amsterdam

Gebaseerd op 1986 beoordelingen over dit hotel

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Aangenaam hotel op uitstekende locatie.
    • Executive Kamer

Er viel niets tegen, wij waren hier al eerder geweest.

Rustige, lichte, comfortabele executive kamer op de 7e verdieping. Goed bed. Vriendelijk personeel.

Mooie kamer maar zeer vuile gang

Kamer naast de onze werd verbouwd, geen last van lawaai maar gang leek wel een bouwwerf zo smerig. Daarnaast vind ik ook dat je niet dezelfde prijs kunt vragen voor deze kamer dan de andere ( foto’s op website) er was enkel een dak venster, je kon dus niet echt naar buiten kijken, dit had ik wel graag geweten bij boeking.

Ligging is perfect, kamer is mooi ingericht.

Goed genoeg om nog een keer te bezoeken.

Nauwelijks NL sprekend personeel aan balie en diverse openbare ruimtes. Kamer was qua uitrusting zeer goed verzorgd echter wanden waren aan verfbeurt toe!

Locatie is super. Vondelpark, Leidseplein en museum plein in de directe omgeving

ontbijt prima
    • Executive Kamer

Momo: super lekker eten, desondanks het lawaai en schaarse verlichting. Hippe sfeer als bar niet als restaurant. Verder enorm overprijsd!!!!! Brandalarm: alleen te horen in centrale gang, niet op kamer op de hoek!! K655. Veiligheid???? verder hieromtrent via personeel verwarde communicatie. Parking te duur! Desondanks Wi-Fi code geen verbinding mogelijk. Wel overal goede 4G. Rekening op tv is zeer goed idee maar toch zeer onrustwekkend als verkeerde sommen toegevoegd worden!! Tot 6500 euro voor 2 dagen!!!!

ontbijt prima executive kamer prima in orde. goede regendouche Personeel zeer hulpvaardig en vriendelijk!!

Ontbijt was best veelzijdig, maar je merkt heel duidelijk...

De kamer was om 16.30 uur nog niet schoongemaakt

Ontbijt was best veelzijdig, maar je merkt heel duidelijk dat het niet allemaal topkwaliteit is. Dat zeker voor de prijs van een ontbijt die niet mis is.

te duur voor wat het was

slechte matras // onze auto was verplaatst zonder toestemming // open badkamer ( maw toilet gewoon in kamer met glazen scheidingswand ) // nachtlawaai andere gasten ( slaande deuren ) // slecht wifi bereik // personeel was niet echt informatief, we hebben zelf moeten informeren naar parking, ontbijt enz, over toeristische bezienswaardigheden enz hebben ze ook helemaal geen info gegeven.

het ontbijt was inorde, het personeel was vriendelijk, kamers waren proper, goede ligging van het hotel, mooi modern hotel

super locatie

bed was te klein, en te zacht maar dat is persoonlijk, jammer dat de venster niet open kon, en helaas de koffie bij het ontbijt was niet lekker

locatie is de max, zeer netjes hotel, en parking voor ons was ook super, lekker ontbijt, dat bij het aankomen men iedereen ontvangt en een korte babbel slaat, vind ik heel netjes en persoonlijk een hele dikke plus

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

4e keer Park hotel maar dit was helaas de laatste keer

-Houding personeel: nonchalant reageren als midden in de nacht t brandalarm afgaat. - kamer: verwarmingsbuizen liepen door de kamer en die tikte continu waardoor we niet konden slapen. - Bed, heel zacht en we lagen in t midden in een kuil. Was bekend en doorgegeven aan de baas. - Algemene service en oplossingsgerichtheid personeel. Er werd niks gedaan met feedback en ons werd niet het gevoel gegeven dat er alles aan gedaan is om de problemen op te lossen. - we zouden nog gebeld worden door een manager maar ook dit is helaas niet gebeurd.

Locatie Interieur hotel

Zeer duur, zeker voor de accomodatie dat we kregen aangeboden.

Bedden/matrassen waren veel te zacht. Er was geen afgesloten badkamer. Toilet en douche in de kamer zelf. Lift ging maar tot het 4de verdiep, wij moesten nog per trap naar het 5de verdiep, en personeel heeft niet aangeboden om de valies naar de kamer te brengen. Sommige personeelsleden spraken geen Nederlandse, iets wat je toch verwacht in een land als Nederland. Maar deze ervaring hadden we niet enkel in het hotel, maar ook in de rest van de stad. Bar is gesitueerd in de inkomsthal en niet echt comfortabel en/of gezellig

Ligging was wel goed, dicht bij Vondelpark en Leidseplein

Prima verblijf, komen zeker nog een keer terug.

Badkamer had een bad met daarin een regendouche. Geen handdouche aanwezig en als je wat langer bent kun je daar niet onder staan.

Vriendelijkheid van het personeel, inrichting/sfeer van het hotel.

Voortreffelijke ligging en wij gaan nog eens terug maar dan in een andere kamer.

De kamer vonden wij niet ruim. Daarnaast vonden wij het niet fijn dat de wastafel in de kamer was. Dat gold ook voor het toilet en de badkamer; beiden waren niet met een deur.

Prima ontbijt en zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Prima, wat ik als zakelijke reiziger verwacht.

Ik kreeg een gratis upgrade, maar kon niet zeggen dat ik nu een extra speciale kamer had. Gaf mij het gevoel dat het alleen maar een trucje was.

Uitzicht

Royaal ontbijtbuffet;

Droge lucht en overal in hotel was het erg warm.

Royaal ontbijtbuffet; ruime keuze. Comfortabele, schone kamer van alle gemakken voorzien (shampoo, conditioner, handcreme, haardroger, minibar, roomservice, etc)

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima ligging van het hotel met vriendelijk personeel maar verder matig.

De bedden,deze waren naar onze wens veel te zacht, het bedbord hielp hier niet aan mee. We zakte beiden naar het midden toe. Schoonmaak was ook niet helemaal oké, veel stof op kastjes en hoeken. Wc bleef doorlopen na 1 x te zijn geweest en in de douche hing het zeepbakje los. Niet verschrikkelijk maar voor een kamer van 200,- verwacht je meer. De afsluiting van de deur klopte ook niet, het lijkt net alsof de mensen op de gang bij je binnen staan.

Ontbijt was goed en personeel erg vriendelijk.

Zeer prettig

Omdat het sneeuwde had ik 3 dagen geen tv, beetje moeilijk te begrijpen in deze tijd. Savonds mag het licht in de lobby wel iets gedimd worden voor warmer gevoel.

Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel, goede sfeer, kom zeker terug...

De locatie,bed, badkamer, vriendelijk personeel

De kamer was heel klein. Voor de prijs had ik wat meer verwacht: bijv een welkomstdrankje, kleine attentie, iets verassend. In ieder geval iets wat motiveert om terug te komen en weer zoveel te betalen. Nu zie ik weinig verschil met een goedkoper hotel behalve de locatie.

De locatie,bed, badkamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Zaterdagvoormiddag - we hadden de kamer ter beschikking tot...

Zaterdagvoormiddag - we hadden de kamer ter beschikking tot 12u - luidruchtige (boren?) werkzaamheden in belendende kamer. Hoogst ongepast voor een kamer die om en bij de 230,- kost. Parking in het hotel kon worden aangeboden - evenwel aan dezelfde exuberante prijs (65,-/nacht) als in nabije parking.

Centrale ligging en toch makkelijk bereikbaar

De bedden zijn heel klein. Parkeerplaats aangeboden door het hotel is heel duur. Je kan beter betalend parkeren op straat in de buurt. Scheelt de helft.

Ligging is zeer centraal. Het in-en uitchecken verliep zeer vlot. Er werd ter plaatse nog de mogelijkheid gegeven om aan de voor- of achterkant te logeren. We hebben genoten van een heerlijk ontbijt met à la carte mogelijkheid.

Wederom een superverblijf!!

Douchen in een bad past in mijn ogen niet bij een hotel van deze standaard.

De 'late check-out' en de attentie op de kamer ter ere van ons 1-jarig huwelijk.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

Heerlijke bar!
    • Executive Kamer

Kleine vliegjes in de badkamer, heb er een stuk of 10 doodgeslagen. Last van het verkeer wat tot diep in de nacht voorbij komt en je goed hoort.

Ontbijt was slechts tot half 11, mag van mij in het weekend tot 11u zijn.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Gewoon goed.

Volgens site van booking.com kost ontbijt €18,50 maar later moet je €23 afrekenen omdat je blijkbaar moest reserveren. Schandalige aktie om een paar euro's te verdienen,

Junior suite was goed en heerlijk ontbijt. Goede ligging, vlakbij Leidseplein.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Top hotel,top locatie!!

Bedden mogen echt wat beter.Zijn niet hard,maar gewoon aan vervanging toe.Boxsprings zou jullie hotel vierenhalve ster opleveren.Wat betreft de rest,TOP hotel!!

Badkamer geweldig!!Personeel allemaal super vriendelijk en behulpzaam,zoals het hoort.Locatie perfect!!

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

Niet bijzonder en te duur.
    • Executive Kamer

Executive kamer had uitsluitend een dakraam, na klacht een andere kamer gekregen. Kamer is gehorig, bedden te zacht.

Uitstekende locatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Bij uitchecken lastig om uit te leggen aan de receptioniste dat onze auto in de parkeergarage was gezet door een medewerker En we de auto graag weer terug wilden om naar huis te gaan Voor een flinke auto is de garage erg klein

• Beoordeeld op: 9 februari 2017

Het hotel en de stad zijn een aanrader voor shoppers en kunstliefhebbers.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het restaurant 's avonds werkt met een tijdslot en de gerechten worden er door de strot geramd. Jammer want het eten is er heerlijk.

De sfeer en inrichting is hier super.

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Duur voor wat je krijgt

Volgens omschrijving zijn de bedden groot: 150-180cm. Het bed dat wij hadden was slechts 140cm. We hebben twee maal gevraagd of er een alternatief was aangezien mijn vrouw 7,5mnd zwanger was, maar blijkbaar zijn al hun bedden van die grootte. Als compensatie hebben we geen parking moeten betalen. Airco werkt niet. Receptie raadt aan om gewoon de chauffage aan te zetten. Jammer voor een overnachting van 180€ zonder ontbijt.

Locatie heel goed - personeel is vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Luxe hotel op fantastische locatie

In de kamer was het behoorlijk warm. Niet koeler dan 19 graden te krijgen. Met raam open slapen was het net te koud. De WiFi deed het niet. Het was niet duidelijk uitgelegd aan de receptie. Beter krijg je dit op papier uitgelegd bij het inchecken.

De ligging is perfect. Alles op prima loopafstand. De kamer met uitzicht op de grachten was top! We kregen een upgrade naar een grotere kamer. Uitgebreid obtbijt.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Goed, maar dan voor 3/3,5 ster.

Op zich was de kamer ruim. Echter, de afwerking was wat minder. Oogde iets rommelig (slecht geschilderd). Verwarming werkte slecht. Er was een vlek op het beddengoed, die zat er na drie dagen nog op. Voor vier sterren hadden wij wat meer verwacht. Tja, en dan parkeren voor 65,- per dag. Gelukkig zag ik het op het laatste moment nog in een beoordeling staan. Het hotel maakte er geen duidelijke opmerking van toen ik de plek reserveerde. Tip: p en r olympisch stadion: 3 euro voor 3 dagen!!!

• Beoordeeld op: 29 december 2016

iets duurderhotel, maar de prijs dubbel en dwars waard.

Locatie, gemakkelijk bereikbaar met OV. Verwenfeer in het hotel,zeer gastvrije ontvangst, de HEERLIJKE zeep en bodylotion, gratis appeltjes, heerlijke bedden.Eigenlijk alles!!

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Centraal gelegen hotel met prachtig eve

De bedden in de split level zijn extreem zacht. In de normale kamers is dit beter.

Fijn centraal gelegen hotel met goede service. Mooi ingerichte kamers. Vooral de split level suites zijn prachtig, luxe en heel ruim! Een zeer uitgebreid ontbijtbuffet waar vele extra's vers op bestelling klaar gemaakt worden zonder extra kosten.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Voor een geslaagde citytrip in Amsterdam
    • Executive Kamer

Ik zie graag Nederlands sprekend personeel, hoeft niet perfect maar ik blijf het raar vinden dat men in restaurant bij ontbijt in Engels wordt aangesproken in de hoofdstad.

Personeel maakt het verschil. Zeer vriendelijk en attent. Het hotel is bovendien smaakvol ingericht en de schilderij reproducties van beroemde werken van Vincent van Gogh in de lobby zijn een aanwinst. De ligging aan het Vondelpark is prachtig, Museumplein en Concertgebouw om de hoek. De fietsen van het hotel zijn goed onderhouden en dat maakt het mogelijk om nog meer van de stad te genieten.

Top hotel kort bij het Leidseplein

- Kamer op de eerste verdieping: redelijk wat geluiden van de straat te horen

- Top locatie - Verzorgde en goed uitgeruste kamers - Beveiligdge parkeerplaats

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Mooi gelegen hotel met dynamische sfeer , goed ontbijt en prettige sfeer
    • Executive Kamer

ik vind het jammer dat niet alle medewerkers Nederlands spreken; ook niet eenvoudige zinnen. Ik begrijp dat er veel buitenlandse gasten zijn maar om in Amsterdam in het Engels te worden aangesproken vind ik een verarming.

Het ontbijt is zeer goed verzorgd. We hadden een upgrade gekregen naar torenkamer; mooi ingericht met hay kussens.

Te duur.

Te duur voor zo een klein kamer.

Locati

Wij kregen wat we van een viersterrenhotel hebben verwacht en zullen zeker terug keren

De hulpvaardigheid van het personeel

Subliem

Geweldig personeel en veel te doen rond het hotel! Toplocatie

Het bed was geweldig

In verhouding duur, maar ja, Amsterdam hè..

Het bed was geweldig

was super en zeker hotel een aanrader

alles was goed verzorgd

Goede locatie, dicht bij het centrum maar toch nog rustige...

Parkeren kan je beter doen buiten het centrum.

Goede locatie, dicht bij het centrum maar toch nog rustige buurt. Mooie kamer

• Executive Kamer

Er was iets niet goed geregeld maar dat werd heel correct en vriendelijk opgelost.

Service en personeel.

Niks alles was kapot

Niks alles was kapot

Prima bed!

Heerlijk Jensen bed, top!

Geweldig genoten

ontbijt goed

matrassen zijn slecht te noemen

ontbijt goed

Parkeren

Bijzonder af te raden

Bijzonder veel nachtlawaai, douche ging niet, airco half waardoor snikhete kamer. parking aan 65€! voor 6uur...

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Het ontbijt en dinner waren heerlijk!

De parking was vrij duur.

Het ontbijt en dinner waren heerlijk! Super goede bedden en rainshower!

Onwijs lekker bed en de kamer was netjes en schoon.

Onwijs lekker bed en de kamer was netjes en schoon.

Wij hadden liever een douche cabine in plaats van een bad

De kamers zijn goed en schoon

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Dicht bij centrum

Brandalarm in de ochtend. Vreemde afhandeling.

Ligging is super als je de musea wilt bezoeken

Ligging is super als je de musea wilt bezoeken

Lawaai van buiten

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Fijn om weer terug te zijn in het Park Hotel na 40 jaar !!

Zeer vriendelijke ontvangst !

Het was een zalig verblijf, we gaan zeker nog terug!

Het ontbijt was super lekker, vers fruitsap, vers fruit, alles heel verzorgd 🔝

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

Dank voor de geweldige up grade!

Dank voor de geweldige up grade!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Helemaal in orde, upgrade naar een grotere kamer zonder verdere kosten. Vriendelijk personeel.

Parkeren erg prijzig.

Prima ontbijt.

Kamer kon wel een upgrade gebruiken

Kamer kon wel een upgrade gebruiken

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Comfort bedden / te zacht

Comfort bedden / te zacht

Goede locatie, centrum goed bereikbaar vanaf ligging hotel.

Vrij duur om achteraf ontbijt bij te boeken.

Accomodatie van de kamer en onthaal was prima.

Zeer goed en gastvrij hotel met heerlijk ontbijt

Perfect hotel, buitengewoon vriendelijk en gastvrij personeel

Heerlijk!

Mooie inrichting. Heerlijk bed

Goed!

MOMO restaurant serveerde voor Euro 45 een kleine hoeveelheid vis plus klein bakje rijst. als hoofdgerecht...over de top !

Geur badkamer vies

Vriendelijkheid personeel | Locatie

Zeker de moeite waard om terug te komen!

Zachte bed

Ontbijt en vriendelijkheid personeel

Top!!!0

Geen gratis parkeren bij het hotel

Het hotel die centraal ligt

• Beoordeeld op: 24 december 2017

locatie

kleine kamer; raam kon niet ver genoeg open; douche/wc klein

locatie

Heerlijk !!

Prijs van het ontbijt

Heerlijk bed en kussens

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Ok

Dat het bed te zacht is dus geen steun en dat er enige tijd geluidsoverlast was.

Het uitgebreid ontbijt was in orde.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

we hebben een leuk weekend gehad in Amsterdam met een fijn hotel!

alles was prima, goede locatie en een gezellig verblijf!

Mooie strakke kamer, perfect gelegen bij het casino en naast Momo, waar ze een heerlijk ontbijt bereiden.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Parkeren te duur

Value for money, restaurant Momo, uitstekend ontbijt, mooie kamers

Het hotel gaf ons een gratis upgrade naar een heel mooie...
    • Executive Kamer

Het hotel gaf ons een gratis upgrade naar een heel mooie kamer. Top!

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Niet voor herhaling vatbaar

Te klein zowel kamer, bed, douche Enkel vuilnisbak in toilet Verouderd

Ontbijt is heerlijk