Beoordelingen over Parkhotel Hugo de Vries 3-sterren

Dorpsstraat 13, 6741 AA Lunteren, Nederland

#2 van de 4 hotels in Lunteren

Hotelkamer was mooi en schoon.

Weekend waarop we geboekt hadden was er op vrijdag en zaterdag een bruilof in het hotel. Wij als hotelgasten konden niet aan de bar zitten ,in de tuin of voor op terras van t hotel gaan zitten met een temperatuur van 27 a 30 graden !!!!Toen ik er pas wat van zie was er plaats buiten op een binnenplaatsje. Waar t een rommeltje was , bladeren vieze tafels en stoelen. Ik vind dat t hotel meer rekening moet houden met de hotelgasten als er een bruiloft plaats vind, Tenslotte betalen wij ook voor ons verblijf .

Hotelkamer was mooi en schoon. Ook de badkamer. Ontbijt was lekker en vers. Personeel was heel vriendelijk. 👍Toppie.

Onpersoonlijk hotel en ongezellige kamer.

Onpersoonlijk hotel en ongezellige kamer. Geen terras om iets te drinken. Ramen kunnen niet open. Duur ontbijt ! Een hotel geschikt voor mensen die voor hun werk onderweg zijn en weinig eisen stellen.

ontbijt was goed verzorgd.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen airco dus erg warm op slaapkamer .Er kon geen raam open op slaapkamer. vreselijke stank uit putje in de badkamer!

ontbijt was goed verzorgd. personeel vriendelijk.

Tegenvallend agv gehorige kamers, luidruchtige bruiloftsgasten en achterstallig onderhoud.

Itt hetgeen de receptie beweerde was de kamer alles behalve geluiddicht. Er was een bruiloft en tot 's nachts 2:00 uur liepen er gasten luidruchtig heen en weer naar de kamers. Defect koffie-apparaat, defecte afzuiging badkamer, doucheslang kapot, slechts 1 nachtlampje aangesloten, kamernummer met stift aangevuld, veel stof onder bed. Ter compensatie van het ongerief zijn overigens de drankjes bij diner niet in rekening gebracht.

Mooie locatie, heerlijk gegeten in het restaurant.

Vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ramen kunnen niet open. Op doordeweekse dag was het erg rustig. Wat ongemakkelijk is als je een hapje eet. Het draagt niet bij aan gezellige sfeer.

Vriendelijk personeel.

Super helemaal Super Top!

Dat we maar zo kort verbleven ... volgende x zeker langer 😜

Het Hotel is erg mooi en de omgeving ook, de mensen in het Dorp net als in het Hotel erg vriendelijk... loop afstand van het Centrum / NS Station en het buurtbos ...

De televisie had niet veel Nederlandse zenders en was ook niet helemaal scherp qua beeld. De afstandbediening deed het niet, waardoor ik naar de tv moest lopen. Het matras lag niet geweldig, heel zacht en er zat een kuil in.

De ruime slaapkamer, de douche was ook fijn en ruim.

Zeer teleurstellend

- Bij ontvangst kregen wij het gevoel dat we niet verwacht/gewenst waren - Bar was dicht - Bij het inchecken een aantal vragen gesteld waar de medewerkster zelfstandig geen antwoord op wist - Slaapkamer aan het parkeerterrein waardoor veel geluidsoverlast - Bruiloft waarover wij vooraf niet geïnformeerd waren - Gebrek aan stopcontacten, ook geen stopcontacten naast het bed - Restaurantpersoneel dat niet weet welke wijn men in huis heeft - Badkamer waarbij na het douchen de hele badkamer nat is - Slechts 1 grote handdoek in de badkamer Wij waren met de racefiets, in gezelschap van een hotelmedewerker deze gepakt. Duidelijk was dat wij geen ruimte hadden voor bagage, En toch werd ons als goedmakertje een fles wijn aangeboden? Al met al kwam het hele verblijf en de interactie met het personeel erg knullig over.

Ligging van het hotel

bed en douche
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

veel geluidsoverlast van andere gasten geen servetten bij ontbijt buffet te kleine koffiekopjes voor de automaat geen zoetjes of goed verstopt

bed en douche

vaak niemand achter de receptie, maar er was een telefoon om iemand te bellen en dan kwam er iemand.

alles was goed, locatie, personeel, was schoon. Goed ontbijtje.

goede accomodatie met veel potentie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tegelijkertijd met ons logies, was er een bruiloft. De aandacht van het personeel ging daar volledig naar toe. Ik vind dat men dit wel even had mogen melden van te voren.

locatie en kamer

prima hotel voor 1 nacht voor een goede prijs

lichte geluidsoverlast van feest wat gevierd werd in hotel en ook parkeren was lastig bij terugkomst 's avonds in hotel ivm het feest

lekkere douche, prima bed, ontbijt voldoende keuze

Ligging is top!

wij hadden kamer 135 - erg gehorig, dirket naast de nachtingang. De nachtingang is een schuifdeur die erg veel lawaai maakt. Bij de boekingvoortgang was iets verkeerd gegeaan; onms stond alleen nog deze kamer ter beschikking. De dame wees ons erop dat het gehorig zou kunnen zijn, wat ook zo was!! De douche had geen douchegordijn, de ramen kunnen niet open!

Ligging is top!

Op 1 nacht na wederom een prima verblijf met goede service.

De herrie van geschreeuw die wij hebben ervaren door verschillende groepen tussen 02:00 en 03:00uur snachts. Bij het indienen van de klacht kregen we te horen dat er toevallig een bruiloft aan de gang was en er briefjes hingen dat men 'stil'moest zijn achter bepaalde deuren. Echter komen wij al 5 jaar in het hotel en elke keer is er een bruiloft aan de gang. Nooit eerder iets vernomen van geluidsoverlast..

- De zachte bedden - Ligging in het centrum - Ivm fiets tocht kan er een ontbijtpakketje gemaakt worden om mee te nemen.

Prima uitvalsbasis voor fietsen op de Veluwe

Kamer 123 en 124 naast een installatie oid, storende geluiden. Niet alle lampjes bij de bedden functioneerden. Nieuwere gedeelte rustig, maar niet zo sfeervol, volgebouwd.

Prima uitvalsbasis voor fietsen, degelijk, sfeervolle zalen.

Vriendelijke mensen, mooi gebouw, goed ontbijt, gratis...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg warm, ondanks de airco. Er konden geen ramen open. De badkamer was prima, de thermostaat knop van de douche was kapot, evenals de knop om het toilet door te spoelen.

Vriendelijke mensen, mooi gebouw, goed ontbijt, gratis parkeren, mooie omgeving.

Erg genoten, mooie omgeving en locatie en vriendelijk en behulpzaam personeel !

Het licht aan 1 kant van het bed deed het niet, maar daar heb ik een melding van gemaakt. Wat ik overigens wel miste, waren de washandjes.....

De kers op de taart was voor mij de glutenvrije broodjes. Erg lekkere broodjes! (ik maak ook wel anders mee). Alles is goed bevallen, wij zijn erg tevreden!

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We vonden de douche niet zo handig, omdat er geen scherm oid is, wordt de hele badkamer nat.

Vriendelijke receptioniste, lekker ontbijt en prima bedden. Mooi pand.

Aardig hotel voor één of twee nachten.

De kamer was netjes, de badkamer wat verouderd maar voldeed wel. Bij het douchen werd alles erg nat omdat er geen douchewand was. Het ontbijt moest apart worden betaald maar was erg eenvoudig. Een koffiemachine met matige kwaliteit koffie, jus d'orange uit een pak. Brood en beleg vond ik niet bijzonder. Bij een volgend verblijf zou ik niet meer in het hotel ontbijten. Jammer dat er 's avonds geen gelegenheid meer was voor een drankje in de bar of het restaurant.

Vriendelijk personeel, goed bed.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Niet alleen een aanrader maar ook voor herhaling vatbaar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De koffieautomaat bij het ontbijt was verschrikkelijk. Het duurde bijna 3 minuten voordat je een cappuccino had en het apparaat maakte kabaal voor 3. Dat gezegd hebbende, was het niet van invloed op ons verblijf en konden wij en andere gasten er ook wel om lachen.

Vriendelijk personeel, zeer goed verzorgde accommodatie, prijs-kwaliteit verhouding van drankjes in de lounge was ook prima, veel keus bij het ontbijt.

We hadden er iets meer van verwacht

De knop van het toilet hing los en de wc rol houder hing los. Geen verwarming in de badkamer waardoor erg koud. Er hing geen douchegordijn dus de hele badkamer en toilet waren nat na een douchebeurt. De gordijnen waren zo dik en lang dat het de warmte van de verwarming tegenhield met als gevolg dat het ontzettend koud was op de kamer. Dus we hebben de gordijnen op de vensterbank moeten leggen. Er kon niet geventileerd worden want als het raam openstond, hing het gordijn ervoor en ventileerde het niet. Dus gordijnen moeten open om te kunnen ventileren. Het personeel gaf weinig informatie over de omgeving. Het was leuk geweest als er folders lagen met wandelingen in de buurt. Er was niet echt een gezellige bar om aan te zitten in de avond. Dit kwam misschien omdat er weinig reserveringen waren. Maar wij hebben het erg gemist dat je 's avonds niet een drankje in het hotel kon drinken.

Het bed was heel erg goed. De douche was ook goed. Personeel was vriendelijk.

Functioneel en schoon

Jammer dat ik niet een grotere kamer kreeg aangezien verteld werd dat bijna alle kamers leeg stonden. Heb voor 1 pers kamer betaald dus zou een mooie service zijn maar is niet noodzakelijk. Ramen konden niet open maar was wel goede ventilatie

Kamer goed schoon en badkamer ruim. WiFi werkt perfect en leuke menukaart voor als je eten op kamer wilt bestellen

Leuke en gezellige omgeving.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was leuk als er tijdschriften op de hotel kamer zouden liggen. En een waterkoker en thee zakjes en koffie zakjes zouden liggen.

Het ontbijt was heerlijk. De hotel kamer was gewoon niet heel bijzonder.

Prima verblijf voor 1 nacht. Goed verzorgde schone kamer met eenvoudige douche gelegenheid op kamer

Goed verzorgd was het afhalen van de sleutel uit een kastje bij de deur. Werkte prima maar restaurant/bar waren gesloten en geen mens gezien verder. Kon wel patatje bestellen volgens brief op kamer maar gezelligheid is er dan niet. Koffiemachine in de prachtige gang dus dat is prima.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Alles was goed behalve de min puntjes badkamer.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het toilet had wel lager gemogen, de verlichting in badkamer was erg matig i.v.m. make up van je gezicht want er was ook geen make up spiegel met verlichting, de gewone spiegel hing hoog.

ontvangst en kamer en ontbijt was prima.

ontbijt goed personeel goed
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

kamer: badkamer koud. afvalbakje badkamer niet geleegd. kraan en douchekraan nodig voor verbetering vatbaar: wastafelkraan gaat stroef en douchekraan zijn onderdelen ervan af.

ontbijt goed personeel goed

Mooi ingerichte kamer en badkamer, zag er heel goed uit.

Het was heel koud op de kamer toen we binnen kwamen, daarna kregen we het bijna niet warm. Het duurde uren voordat het een klein beetje comfortabel was.

Mooi ingerichte kamer en badkamer, zag er heel goed uit.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Het hotel is goed bevallen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is heel karakteristiek, alleen jammer dat er geen bloemetje op de tafels stonden.Dat zou de sfeer verhogen en gezelliger maken. De koffie was niet echt slecht, maar kan veel beter. Misschien wel handig om bij de douche een glazen wand te zetten, als afscheiding voor de wc.

De bedden liggen uitstekend. Erg fijn dat er voldoende ruimte was om te parkeren. Locatie uitstekend en erg centraal.

De prijs-kwaliteisverhouding klopte.

Het was te koud in de kamer, het was gehorig en er druppelde iets continu in de badkamer wat niet uit de kraan kwam waardoor ik er niets tegen kon doen. Een lamp deed het niet en dat was improviseren.

Dat het ontbijt een half uur na de officiële eindtijd nog beschikbaar was.

goed hotel , netjes ontvangen , vriendelijk personeel
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de verlichting was ongezellig en de ventilator voor frisse lucht moeilijk te regelen .

Het ontbijt was goed en de kamer was voor de gevraagde prijs in orde

Een prima verblijf met een lekker ontbijt!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In de douche zou een douchegordijn fijn zijn, nu was het ook voor de wc erg nat. Daarnaast had de verlichting iets feller gemogen, het was lastig lezen in de avond.

De kamers zijn niet ruim, maar prima ingericht. Hele fijne bedden! Een ruime en schone douche. Het was er netjes en de prijs was prima! Het ontbijt was lekker en je kon ontbijten in een hele mooie zaal. En een hele vriendelijke dame bij binnenkomst.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Kamers waren voor één nacht, en daar waren de budgetkamers...

Voor mij persoonlijk waren de bedden iets minder, maar de overige leden van onze groep vonden deze wel fijn; dus heel persoonlijk.

Kamers waren voor één nacht, en daar waren de budgetkamers prima voor ingericht; Alle basisbehoeften aanwezig. Voor een langer verblijf zou ik persoonlijk de luxere kamers nemen. Alle kamers zijn op de begane grond, dus eventuele moeilijk lopende gasten kunnen deze goed bereiken. Het ontbijt is goedkoop en eenvoudig, prijs/kwaliteit was prima. In de buurt een mooie bosrijke omgeving, en diverse eetgelegenheden wat snel te bereiken is met de auto.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

De badkamer.toilet en douche zonder afscheiding waardoor alles nat na douchen. Toilet zo hoog dat mijn voeten niet bij de grond konden.

Schoonbed en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 22 november 2017

welness en wandelverblijf op de Veluwe

Dat ik lekker in de boslucht met open raam sliep en wakker werd met de geur van de joint die de buurman opstak. Kan het hotel niet zo veel aan doen, lijkt me niet de norm voor dit hotel. Leuke kamers, de gangen doen wel iets shabby aan.

Mooie omgeving en op steenworp afstand van sauna de Veluwe. Leuk aangeklede kamer, prima bed en ruime badkamer.

Wij hebben prima genoten daar.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

TV deed het niet. Vlekken in vloerbedekking. 's Avonds niet even gezellig aan de bar.

Kamers redelijk goed. Ontbijt redelijk goed. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

• Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ventilatie er was een rooster aanwezig maar geen raam dat open kan. Daardoor nachts te warm.

ontbijt was ruimvoldoende ook gezien de prijs ,bedden lekker breed. Led tv met alle zenders.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Kortdurend, dus geen gebruik gemaakt van faciliteiten .

Kon pas na 2100 u parkeren. Kon er niet eten ivm eetgelegenheid verhuurd. Kon nachtingang niet vinden en ben door terrasdeur geglipt. Kan dus ook iedere inbreker doen.

Ontbijt prima, kamer eenvoudig en rustig.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Prima hotel voor een uitstekende prijs
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De WiFi is matig qua snelheid

De prijs-kwaliteit is uitstekend te noemen. De kamers zijn oké maar prima voorzien. Het restaurant serveert heerlijke gerechten voor een goede prijs.

fijn hotel

vind tapijt op vloer onhygiënisch. toilet en spiegel in badkamer heel erg hoog , hotel is waarschijnlijk verpleeghuis geweest ik herken dit namelijk van mijn werk.

goede bedden grote kamer

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Aanrader !
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen ramen open kunnen zetten

Prachtig hotel. Sliepen in de aanbouw , prima kamer ,alleen jammer dat er geen raam open gezet kon worden. Ventilatie maakte erg veel lawaai en we hebben die uit gezet. Heel vriendelijk personeel en op t ontbijt valt niks aan te merken. Aanrader !

Voor herhaling vatbaar,zeker in combinatie met saunabezoek,ontbijt werd daardoor gratis aangeboden!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We misten een kastje/plankje in de badkamer voor onze toilettassen.

Vriendelijke ontvangst, ruime kamer met goede bedden, vroeger inchecken was geen probleem en na uitscheck onze koffers nog even achterlaten ook niet. Tenslotte is de omgeving van Lunteren een fietstochtje meer dan waard.

Het viel, vooral na een eerder verblijf toch wat tegen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er hing in de kamer en vooral de badkamer een bedompte lucht. De badkamerdeur mag na het douchen niet te veel open staan. Dan gaat het brandalarm af en wordt er €250,- extra bij de klant in rekening gebracht.

De ligging is mooi. Dicht bij alles. Een goede uitvalsbasis voor wandelen en bezoek van musea.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

aangenaam hotel met een gedateerde badkamer

De badkamer had geen douchescherm of gordijn, ook al deed je voorzichtig alles was nat en vochtig na het douchen . dat is echt niet prettig. Het bed was erg klein, was steeds bang eruit te vallen.

ontzettend vriendelijk personeel

Kamers vielen tegen.

De kamers vielen tegen gezien de foto's op de website. Het meubilair was oud en niet netjes. Na klagen kregen we een andere kamer.

De vergaderruimte was netjes en bevatte de faciliteiten die we nodig hadden. Het personeel was behulpzaam.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

niet aan te raden
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was vochtig en muf, er kon geen raam geopend worden. meubilair krakkemikkig, en versleten, met name de bedden. Ontbijt hebben we na 1 keer geannuleerd en zijn elders gaan eten.

?

Prima en knus hotel in prachtig pand op mooie lokatie.

De kamer die ik had was prima schoon, maar het sanitair zou een veel betere en luxere uitstraling krijgen wanneer er een douchecabine geplaatst wordt. Nu heeft de badkamer meer een idee van een verzorgingstehuis en wordt alles kletsnat eromheen.

De ligging is prachtig tov Veenendaal, ede en bennekom. De kamers zijn wel wat klein, maar schoon en van alle gemakken voorzien. Het personeel is erg vriendelijk.

De douche wekelijk voortreffelijk en personeel zeer...

Jammer dat ik tot 2 keer naar een kamer werd gestuurd die nog niet schoongemaakt was , kreeg ter compensatie een zeer grote en comfortabele kamer en een gratis consumptie. En midden in de nacht ( 02.00 )een zeer luidruchtig gezelschap ging staan feestvieren in de gang voor de kamers , na aandringen van mijn kant zijn ze 15 min. later naar de kamers gegaan

De douche wekelijk voortreffelijk en personeel zeer vriendelijk

Kamer geboekt ivm bruiloft in het hotel, prima combinatie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- bedden mogen steviger - douch was niet afgeschermd met douchgordijn oid, hele badkamer is dan nat - wasbak zaten allemaal barsten in

- goed ontbijt - alles op begane grond - nacht ingang - prima kamer

Keurige accomodatie voor 1 of 2 nachten

Geluid er was een bruiloft

Kamer was netjes en schoon..behalve de ramen waren echt smerig.Het bed was prima maar de kussens zijn van kunststof en dat wordt heel warm.Geen bad maar n nette douche

Redelijk

Ontbijt was erg karig en slecht aangevuld Beide nachten last gehad v luidruchtige bruiloftsgasten die hun kamer of auto zochten Bedden waren goed maar enorme spleet tussen beide matrassen Badkamer zag er goed uit, maar met douchen wordt alles nat

Lokatie was prima Parkeren was prima Personeel was vriendelijk Hondvriendelijk

nette accomodatie.

zie boven

receptie slecht bezet, b.v. om uit checken was niemand aanwezig. Na een kwartier wachten niemand te zien, dus maar weg gegaan. (we hadden overigens niets af te rekenen).

Heerlijk wandelen in de omgeving
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer was erg klein en er kon geen raam open waardoor het erg warm en benauwd werd

Locatie en personeel. Ook de gerechten van de menukaart waren heerlijk

Ontbijt was heerlijk, de kamer is gedateerd.

Geen douchegordijn Om de waterkoker te gebruiken was het stopcontact op een rare plaats.

Ontbijt was heerlijk, de kamer is gedateerd. De kamer en de badkamer zijn schoon.

niet aan te bevelen, zelfs niet voor 1 nacht
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel is sterk gedateerd, badkamer zeer vochtig en met volwassen zilvervisjes; er zijn kamers waar geen raam open kan, zonder airco bovendien; prijs/prestatie in onbalans

Ontbijt was redelijk maar eenvoudig

Erg goed hotel op een leuke locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Jammer dat we het restaurant (dat gesloten was vanwege een bruiloft) niet hebben kunnen proberen. Als je de badkamer deur na het douchen in 1 x open doet dan bestaat de kans dat de rookmelder in de kamer afgaat en dan moet je € 250 betalen voor de voorrijkosten van de brandweer. Dat zou beter aangeven kunnen worden, bijvoorbeeld op de binnenkant van de badkamer deur.

Het ontbijt was goed, ruime keuze, lekkere koffie. Prachtige oude villa. De kamer in het nieuwe aangebouwde gedeelte is ruim en de badkamer ook. Alles lekker schoon en fris. Het personeel was vriendelijk en professioneel.

heel vriendelijk

kleine opmerking de bedden waren erg laag ook slecht voor de schoonmakers, het Hotel is nodig aan klein onderhoud

ontbijt was goed. Heerlijk geslapen

'n Mooi hotel met vriendelijk personeel: voor herhaling vatbaar!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Door de hittegolf van de voorgaande dagen was het erg warm op de kamer. Helaas kunnen de ramen niet open; de aanwezige airco had lange tijd nodig om de warmte te verdrijven.

Allebei onze honden waren welkom. De receptioniste was zeer vriendelijk en gaf leuke tips voor de omgeving (geweldig restaurant "De Verrassing" ligt op loopafstand!)

Mooie villa biedt particulieren niet wat je zou verwachten

Sobere kamer, uitzicht op blinde muur, gangen juist overdadig met 'gezellige' dingetjes gedecoreerd. Terrasje ingeklemd tussen nieuwe aanbouw; tuin alleen voor partijgasten. Roomservice vooral borden patat of "in rozé bereidde zalm". Ingesteld op feesten.

Prima ontbijt in het mooie, oude gedeelte; vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Toppunt van slecht ondernemerschap in een kneuterig bedrijf.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs/kwaliteits verhouding was heel slecht. Euro 72,-- voor een dergelijke kamer in zo een gedateerde boel is absoluut niet o.k. Ik moest nog Euro 10,-- bijbetalen voor een kamer waarvan het raam open kan. De sauna is een houten doos van 1m2, echt heel poor.

Dat ik inmiddels beter begrijp waarom van der Valk in staat is om zo te groeien in enkele tientallen jaren. Ze moeten concurreren in een markt met veel van dit soort kneuterige hotelletjes. Die met een verouderd bedrijf nog wat geld proberen te verdienen.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Heel goed hotel, met een aantrekkelijke klassieke correctheid!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Matras van bed te zacht! (maar dit schijnt heel vaak de norm te zijn!) en ik overleef alles wel hoor.haha

ontbijt geweldig, personeel uiterst attent! En dacht goed mee.

Mooi hotel op een mooie lokatie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Parkeren was een drama! Heel leuk dat ze een trouw lokatie willen zijn, maar dit maakt het parkeren voor de mensen die in het hotelverblijven erg vervelend alles stond boven op elkaar geparkeerd en er was nergens plek over voor ons.

Prachtige omgeving en ook een erg mooi hotel.

• Beoordeeld op: 21 april 2017

Ik ben niet zo van de eenpersoonsbedden. De doucheruimte is ruim, wel meteen de hele badkamer nat..

Prima prijs kwaliteit verhouding. Goede keuken, prima ontbijt. Parkeren voor de deur, gratis WIFI.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Rust en Historie
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ontvangst ? Bediening overigens zeer attent en alert. Geen ontbijt genoten. Doen we de volgende keer. RBar/Lounge zag er heel gezellig uit. Chapeau

Uitstraling en perfecte inrichting van een historisch gebouw

• Beoordeeld op: 17 april 2017

De fietsen mochten binnen staan

het ontbijt en we konden niet elke dag het diner in het restaurant gebruiken

het ontbijt was minimaal heel weinig keus . elke morgen was er wel stokbrood maar geen gesneden brood of krentenbrood. de keus en de prijs verhouding slecht

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Mooie locatie voor een feest maar blijf er niet slapen

De sauna is een soort bergkast. Het 'onderlaken' op het bed is geplastificeerd; ongetwijfeld om het matras te beschermen, maar als gast lig je 'hard en krakend' en dus niet comfortabel. De legergroene bedspreien geven het geheel een oubollig karakter (overigens is het bedlinnen daaronder kraakhelder wit). De wifi is geschikt om een mailtje te ontvangen, maar totaal ongeschikt om aan te werken. De douche bestaat uit een slang aan de muur; iets meer luxe zou hier niet misstaan. croissants lijken van het type Dannerole.

De restaurantruimte (ook gebruikt voor trouwerijen) ziet er erg leuk uit. Hier en daar staan 'oude' voorwerpen in de gangen. Dat geeft sfeer. Leuk dat er eens een keer een echte luie stoel op de kamer staat. Ook de buitenkant van het hotel ziet er erg leuk uit.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

een overnachting, meer niet
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de badkamer..geen afscheiding bij de douche. wastafel met grote barst restaurant was dicht ventilator op slaapkamer maakt herrie hotel maakte verlaten indruk

Zeker voor herhaling vatbaar!!!!

terug naar de schitterende badkamer, douche niet te lang want de hele badkamer wordt drijfnat, beetje jammer, had zelf gelukkig een dweiltje bij me, want ondanks de trekker die daar keurig stond, moest ik wel even nadweilen. In de kamer was een deur die in verbinding stond met de kamer naast de onze. De wand is dun en bovendien hing de TV aan diezelfde muur, waardoor de buren last hadden van het geluid van onze TV. Dus alleen heel zacht zetten, zorgde voor het niet geven van overlast.

Prima ontbijt, goede bedden, mooie ruime kamer, schitterende badkamer......maar

Hoewel er een bruiloft gaande was werd er bij terugkeer rond...

Hoewel er een bruiloft gaande was werd er bij terugkeer rond middernacht binnen no-time een plekje gevonden waar wij nog even gezellig door konden borrelen. Men kwam zelf nog een paar keer met iets lekkers lang. Buitengewoon goed van vertrouwen en gastvrij.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Prima voor te slapen.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De enorme stilte in ontbijtzaal geen achergrondmuziekje, er was geen personeel te bekennen..... pas veel later kwam er iemand.en bij aankomst wilde ik graag dineren, helaas geen plaats????? Vol???? Voor je eigen gasten geen plaats??? Ben dus naar ander hotel gegaan.... zo raak je klanten wel kwijt... ik was maar alleen, heb me aangesloten bij de anderen van mijn reisdoel(opleiding) die dus ergens anders zaten. Daar ga ik nu voortaan boeken, is wel gezelliger.

Vriendelijk ontvangst

We waren hier met een groep.

We waren hier met een groep. Sommigen hadden eenpersoons kamer, sommigen tweepersoons. De kamers waren keurig schoon, badkamer erg basic. Maar wat wil je voor die prijs!!!! Het buffet-ontbijt was erg lekker en uitstekende keus.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

Gezellig verblijf, maar ik vond het een gehorig hotel. Verder aardige mensen

Het was erg gehorig. Bed te smal. Lampje boven het bureau was stuk. Ik wist niet hoe de verwarming werkte, heb het niet gevraagd omdat ik er maar voor één nacht was.

Heerlijk ontbijt.. aardige mensen, mooie omgeving. Mooi hotel.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

wij konden geen boeken of spelletjes vinden, miskien kan dat een aandachs punt zijn.

dat er savonds geen plekje was om fijn bij elkaar gaan te zitten voor een spelletje te doen dat was jammer. dat vonden wij een minpunt .

Het ontbijt was uitstekend en de kamers waren netjes

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

prima hotel Met de enkel aanpassingen is het helemaal top.

De waterkoker voor de thee was prima alleen jammer dat hij niet te gebruiken was omdat er geen stopcontact voorhanden was. Dit gold ook voor het opladen van de telefoons Geen stopcontact. Verder hingen de toiletpotten veel te hoog Wij konden met onze voeten niet op de vloer. tevens was ook de spiegel in da badkamer veel te hoog geplaatst Bij het scheren was nauwelijks mijn gezicht te zien.

Mooie inrichting en ligging

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Ontbijt is niet heel uitgebreid, dit kan uiteraard ook komen...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De badkamer is zeer aan vervanging toe.

Ontbijt is niet heel uitgebreid, dit kan uiteraard ook komen door de weinige kamers die bezet zijn in deze wintermaanden, waardoor ook het ontbijt wat wordt ingekrompen.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Tijdens het ontvangst was er weinig tijd voor ons omdat er...
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Tijdens het ontvangst was er weinig tijd voor ons omdat er op dat moment een grote klaverjasmarathon bezig was. Vreemd vonden we het dat er vooraf betaald moest worden. avonds was er met heel veel moeite een drankje te krijgen. En... het ontbijt was goed, maar te eenvoudig.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Parkhotel Hugo de Vries