Beoordelingen over Bilderberg Parkhotel Rotterdam 4-sterren

Westersingel 70, 3015 LB Rotterdam, Nederland

#21 van de 58 hotels in Rotterdam

De ligging en de ruime kamer.
    • Executive Kamer - Toren

Jammer dat iemand zich op mijn parkeerplaats had gezet, hoewel mijn naam duidelijk vermeld stond: men kon aan de receptie niet achterhalen van wie die wagen was alhoewel we op de info fiche de nummerplaat moesten vermelden. Gelukkig reed er iemand weg, want het is geen grote parking.

De ligging en de ruime kamer. Ze waren zo vriendelijk om nog een gereserveerde parkeerplaats te voorzien.

Uitstekend hotel voor citytrip

Uitstekende locatie, niet ver van het station, maar toch vlak bij het centrum (shopping en haven). Heel wat restaurants in de buurt. Ruime kamers, geen last van het geluid van de straat, goed ontbijt.

Toppositionering wordt niet waar gemaakt.
    • Executive Kamer - Toren

Het putje van de badkamer was verstopt. Daardoor stond ik in het afvoerwater en dat stroomde de badkamer in. Dit is uitermate onhygiënisch en getuigt van slecht schoonmaken. Ik verbleef maar voor een nacht, toen ik dit bij de receptie meldde bij het uitchecken werd alleen maar gemeld dat ze het spijtig vonden en het in orde gingen maken. Compensatie of een vergoeding werd niet geboden. Het ontbijt kost 20 euro. Dit is erg duur, tenminste 5 euro duurder dan vergelijkbare hotels. Alles is buffet en er zijn geen gerechten die ter plekke worden bereidt. Er wordt voor het restaurant echter wel gemeld dat het restaurant 'inspired by' de chef van een naburig 2 sterren restaurant is. Ik heb niets van deze inspiratie gemerkt bij dit standaard buffet. De kamer werd mooier voor gesteld dan hij was (via foto's hier op booking.com) en dat vond ik teleurstellend Er zijn mooie hoekkamers met grote ramen, en die indruk werd gegeven aan de geboekte kamer. Terwijl dit niet het geval was. Daarnaast werden er grotere bedden getoond. Nu was er 1 queensizebed, terwijl op de afbeeldingen 2 queensizes of kingsizes worden getoond. Er worden van die standaard slippers verschaft in de kamer. Op zich leuk. Maar een maat die werkelijk helemaal niet past. Net als in andere hotels overigens, ik heb nog nooit een slipper gehad die paste aan mijn maat 45 schoenmaat. Het ontbijtrestaurant is klein. Er zijn zonnige plaatsen met uitzicht, maar te weinig. Ik zat in een donkere nis. Er zijn bijna geen parkeerplaatsen (10) en die kosten 20 euro per nacht. Dit vind ik onvoldoende. Er zijn geen laadfaciliteiten voor elektrische auto's. Er werd een extra hotelheffing van € 2.20 of iets dergelijks in rekening gebracht, per persoon per nacht, waar ook btw over werd geheven. Dit werd gepresenteerd als een 'belasting', hetgeen niet waar is. Bij navragen bleek het een hotelheffing voor veiligheid of iets dergelijks te zijn. Dit is raar.

Er is een prettige achtertuin waar je gerieflijk kunt zitten. De locatie van het hotel en de openbaar vervoer faciliteiten zijn uitstekend. Het personeel is attent en beleefd. Ik kwam te vroeg aan, 11:30, en toch kon ik al in de kamer inchecken. Er is een bluetooth sound system, en de koppeling met mijn eigen audio streaming software (telefoon/ipad) werkte uitstekend.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ga je naar Rotterdam kies dan voor dit hotel

Geen koffie of thee faciliteiten, waterdruk minimaal, bad erg klein.

Locatie top, hele goede bedden en kussens, zeer attent personeel, goede parkeergelegenheid.

Heerlijk genoten in dit hotel.
    • Deluxe Kamer - Toren

Heerlijk verblijf gehad in dit hemelse hotel vol avontuur de hele setting is prachtig van ontbijt tot gezellig iets drinken aan de bar.Een voltreffer dit hotel.

Goed verblijf in het centrum van Rotterdam
    • Deluxe Kamer - Toren

We hadden eerst een andere kamer en daar waren we minder tevreden over dan de nieuwe kamer die we kregen. De boxen in de kamer deden het namelijk niet en er lagen haren in de badkamer. Het duurde erg lang om het voor elkaar te krijgen en uiteindelijk moesten we naar een nieuwe kamer. In de nieuwe kamer werkte alles en was het schoner.

We hadden de executive kamer. Deze kamer heeft mooi uitzicht over de stad en heeft heerlijke bedden. De locatie van het hotel is ook erg prettig.

• Deluxe Kamer - Toren

Werkende airco, was warm s nachts.

Ontbijt was prima Personeel supervriendelijk. Mooie kamer met gratis upgrade, alleen deed de airco het niet. (Wel netjes opgelost) Prima hotel om Rotterdam te verkennen.

Geen aperitiefkaart in restaurant, vrij ongeinteresseerd in woordje uitleg over wat te verkrijgen was, toen ook nog coctail in ordinair limonadeglas

Heel mooie kamer en badkamer

Fijn verblijf gehad en komen graag terug!
    • Executive Kamer - Toren

Het personeel is erg behulpzaam en attent (er stond zelfs een kaartje met een lieve tekst voor ons klaar in onze kamer met een paar flesjes water en appels). Ontbijt is goed verzorgd, uitgebreid èn lekker! Kamers zijn mooi en netjes, wij hadden kamer 5103 met een schitterend uitzicht over Rotterdam / Erasmusbrug etc. Zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden!

Het ontbijt was heel goed en gevarieerd.
    • Deluxe Kamer - Toren

De kamer was niet zo proper als je zou verwachten in dergelijk hotel in een Deluxe kamer.

Het ontbijt was heel goed en gevarieerd. Het personeel was heel vriendelijk. De ligging is super om Rotterdam te verkennen, vlak bij metro, Museumpark en gezellige Witte Dewith straat. Zeer comfortabele bedden. Geen last gehad van straatlawaai ondanks vrij centrale ligging.

Als critica niets op aan te merken

Ik ben nogal kritisch op de kleine dingen. Ik overnacht regelmatig in hotels en vind dat de basis gewoon in orde moet zijn. En heel vaak is dat niet zo, vaak is een kamer direct naast een lift, bedden of kussens slecht, personeel niet ontzorgend, slecht gepoetst of kapotte dingen op de kamer, ontbijt gewoon een ontbijt, etc. Dit was mijn eerste keer bij Bilderberg en 'it ticked all boxes'. Ik kan werkelijk niets bedenken dat niet in orde was. Doorgeslagen perfectionisten zouden nog kunnen oordelen dat de douchevloer ouderwets oogt, maar komaan, waar hebben we het dan nog over? Een douchevloer is gemaakt om veilig op te kunnen staan en niet om de schoonheidsprijs te winnen!

Voorzieningen goed; personeel onprofessioneel

* Het personeel ZEER onprofessioneel * Parking konden wij niet gebruiken i.v.m. werkzaamheden (ondanks reservering). Dit was ook NIET tijdig aan ons doorgegeven. * Te veel betaald voor wat je ervoor terug krijgt.

n.v.t.

Uitstekende ligging en gastvrij personeel

Tijdens ons verblijf, veel gasten. Daardoor nogal druk aan het ontbijt.

Uitstekende ligging, in het centrum van Rotterdam. Leuke kamer met balkon en ruime badkamer. Gevarieerd ontbijtbuffet. Vriendelijk onthaal.

Uitstekende locatie vriendelijk personeel.

Vlekken op de vloerbedekking kamer . Ontbijt was wat chaotisch. Wel excuses en men deed zijn best he tzo goed mogelijk te herstellen koffiemachine uitval, kan gebeuren. Dinerkeuken onder de vlag van te Loo moet strakker en gevarieerder.

Uitstekende locatie vriendelijk personeel.

Keurig hotel maar erg aan de prijs.
    • Deluxe Kamer - Toren

De temperatuur op de kamer vond ik echt vervelend en voor mij een reden om de volgende keer een ander hotel te kiezen. De airco (als je dat dan zo mag noemen) krijgt de temperatuur niet onder de 22 graden. Verder een keurige kamer en een prima bed

De lokatie was echt Top ! Het is er een schoon en fris met uitstekend personeel. Mooie kamer en het bed is prima.

Mooie uitvalsbasis voor bezoek aan Rotterdam
    • Executive Kamer - Toren

Wij hadden executive kamer op 7e verdieping en hier kon geen raam open. Airco kon het niet koeler krijgen dan 25,1 graden, wat wel erg warm is. Daarnaast geen lichtpunt bij de kledingkast zodat lastig is om spullen uit te zoeken in het donker.

Mooie locatie in het centrum met een heerlijk ontbijt. Leuke ambiance. Dichtbij Witte de Withstraat met vele leuke restaurants en barretjes.

Zakenhotel op gunstige locatie
    • Executive Kamer - Toren

Had me van het uitzicht meer voorgesteld. Ontbijt was voldoende maar niet meer dan dat. Het is wat sfeer betreft, meer een zakenhotel dan een toeristenhotel.

Goed bed. Stilte in het hotel. Ramen kunnen open. Nette badkamer. Gunstige ligging. Vriendelijk personeel. Beveiligd parkeren op bescheiden, afgesloten, eigen parkeerplaats.

Heel fijn hotel voor weekendje Rotterdam
    • Deluxe Kamer - Toren

Mooie complete kamer in de toren. Ontbijt was erg druk agv personeelsuitje maar is niet te wijten aan hotel. Het hotel ligt heel centraal voor bezoek musea als wel het centrum

Een goed hotel met uitstekende ligging
    • Executive Kamer - Toren

-we hebben geen negatieve opmerkingen.

Het ontbijt , met ruime keuze , was heerlijk. Onze kamer op de 11de verdieping gaf ons een mooi uitzicht over de stad , de badkamer was zeer ruim. Een ruime , beveiligde parking.

Top hotel en locatie, maar in vergelijking wel iets te prijzig.
    • Executive Kamer - Toren

Het uitzicht was niet rondom, wat echter wel zo leek op de foto's. Er kon geen raam open gezet worden, wat met de warmte wel lekker was geweest. Ook was het onduidelijk hoe de kosten in elkaar zaten, je kreeg een verwarrende bon met servicekosten (waarvoor?) en apart roomservicekosten.. Bedragen klopte ook niet.

Kamer was erg ruim, schoon en de locatie was perfect! Heerlijke ruime douche en goed bed.

Vriendelijkheid en bereidwilligheid van balie personeel.

Wil betalen voor hond is, doch vergoeding van E 25,- p/n staat in geen enkele verhouding met evt extra stofzuigen. Jammer, voor mij wellicht een reden om dit hotel niet meer te boeken. Relatief weinig prive parkeerruimte voor zo'n groot hotel.

Vriendelijkheid en bereidwilligheid van balie personeel. Heel attent en zeer professioneel personeel in restaurant met een kwalitatief zeer goede keuken. Gezellige sfeer.

Geslaagd!
    • Deluxe Kamer - Toren

Wij hadden 2 deluxe kamers in de Toren geboekt, maar kregen 2 standaardkamers op de eerste verdieping. Gelet op het verblijf van slechts 1 nacht hebben wij dit niet gemeld. Verder alles prima.

heerlijk ontbijt

Heel goed geslapen in de meest boeiende stad van ons land
    • Deluxe Kamer - Toren

We hebben in het Bilderberg hotel in Rotterdam heel goed geslapen. De kamer, de bedden en het comfort in de badkamer voldoen meer dan prima. Heel goed gelegen hotel. De Witte de Witstraat is erg dichtbij. Trendy Rotterdam !

Aanbiedingen niet boeken

We hadden een erg oude kamer waar het naar het riool stonk. Daarna andere kamer gekregen waarin het leek of we op een zolderkamertje zijn weggestopt met krakende vloeren en een badkamer die zo klein was dat als je uit de douche stapte direct op het bed landde

De locatie was top

Hemels

Ruime geluidsdichte kamer, in de bruisende buurt van wittedewithstraat en museakwartier. Jammer genoeg te weinig tijd op van de faciliteiten gebruik te maken Het zag er wel fancy uit.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Ruime, propere kamer .

Verblijf was tekort...

Ruime, propere kamer ... luxe, super uitzicht. heel vriendelijk personeel, lekker en rustig kunnen ontbijten ... , privé parking op naam...

De vriendelijkheid van personeel en de locatie en ontbijt.

Verouderd: ramen, vloerbekleding.. Verwarming die op het maximum stond en niet afgezet kon worden. Dure parking.

De vriendelijkheid van personeel en de locatie en ontbijt.

Fijn hotel op mooie plek in Rotterdam

De badkamer (in mijn laagbouw kamer) was ergonomisch niet de beste die ik ooit gezien heb. Het opstapje naar de bad/douche is erg hoog.

We hadden 5x 1-persoons kamers geboekt, die werden geupgrade naar 2-persoonskamers. De kamers in de laagbouw waren gigantisch groot. En de ligging van het hotel is fantastisch, zeker als een bezoek aan de Witte de With onderdeel het programma is.

Aangenaam verblijf op een goede locatie in trendy Rotterdam!

Inchecken

Mooie kamer met een exclusief uitzicht op het 10e verd! Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Het baliepersoneel gaf uitgebreid info en de barman was supervriendelijk!

We hebben genoten van het hotel en vooral van alles in de directe omgeving

Het personeel is zakelijk, maar niet bijzonder vriendelijk. De prijs van een ontbijt is zwaar overdreven.

De locatie, kwaliteit van de kamer, heerlijke bedden, het uitzicht.

prima hotel met minpunten, als je daarover struikelt

Geen rustig verblijf in de tuin voor terrasbezoek. Daarvoor moest je voor het hotel aan de straat zitten op houten kampeerbanken zonder rugleuning. Alle mensen op de stoep konden zo zien, wat je zat te drinken. Helaas was er een stoffen kussen en een sprei van stof, bron van ongedierte en vuiligheid. Dat had ik bij 4 sterren niet gedacht.

Het ontbijt was gewoon goed. De plek was voor mij ook goed bereikbaar en handig. Een rustige kamer, ook al vallen de kamerdeuren op de gang zwaar in het slot, wat je goed hoort.

Het ontbijt was niet slecht, maar we hadden beter verwacht.

Vuile versleten WC's, vloer badkamer vuil en versleten, niet te nauw met hygiene. De beneden gelijkvloers stinkt ook wat, dringend aan vernieuwing toe.

Het ontbijt was niet slecht, maar we hadden beter verwacht. Er was bijvoorbeeld geen vers fruitsap, er was geen verse thee, enkel thee builtjes van Pickwick, de worstjes waren overgaar, het koffiemachine zag er oud en versleten uit en al lang niet meer gereinigd. Daarentegen was het personeel wel super vriendelijk, wat allemaal wijst op het feit dat het hotel toe is aan een makeover.

voor herhaling vatbaar

ruime kamer en badkamer, kamer gelegen op het gelijkvloers, goed bed, vriendelijk personeel, je wordt naar je kamer begeleid, aanpasbare kamertemperatuur, gelegen vlakbij metrostation, op korte wandelafstand van WORM, geen geluidshinder van het verkeer

We wisten niet op voorhand hoeveel we moesten betalen voor onze hond. Booking zei ons dat alles in orde was en er geen extra kosten waren. Uiteindelijk hebben we alsnog €25 extra moeten betalen voor onze hond. Alsook moet je een borg betalen wat niet zo heel erg logisch is in een hotel.

Goede locatie, netjes en verzorgd

Kom zeker terug

Airco op kamer, koffie en thee faciliteiten op kamer zou mooi zijn

Super locatie, gezellige bar en restaurant, heerlijk ontbijt, fijn terras en binnentuin.

Geweldig.

Ik geniet altijd van een bad, maar er was een hele fijne douche met hele grote kop. Ook erg luxe. Raam bij de lift deur was zo schoon dat ik er tegen op botste toen ik een mooie foto in de gang aan het bekijken was...

Het personeel, de dames bij de receptie, waren super vriendelijk bij binnenkomst. Echt en oprecht. De kamer was prettig, schoon, heel mooi qua kleuren ingericht. Groot raam met mooi uitzicht (ik had een upgrade gekregen, echt een kado !) Niet alleen een heerlijk ontbijt maar ook heel goed personeel bij ontbijt, oplettend en vriendelijk. Verder ook een prachtige lokatie voor het ontbijt. Heb echt nog met kopje koffie zitten nagenieten terwijl ik naar buiten zat te kijken. Lokatie van het hotel is op loopafstand van heel veel in het centrum van Rotterdam. En natuurlijk van Boymans van Beuningen en de Kunsthal.

Het ontbijt was zeer goed en de kamers schoon goed verzorgd!

We hadden last van geluidsoverlast en ik heb daar 2 keer voor moeten bellen. als je 191 euro betaald verwacht je niet dat dat gebeurd. Ik heb een een korting van 10% gekregen op mijn eerstvolgende verblijf maar had liever een korting op het bedrag gehad

Het ontbijt was zeer goed en de kamers schoon goed verzorgd!

Fantastisch hotel, mooie kamers, heerlijk ontbijt, goede...
    • Executive Kamer - Toren

Fantastisch hotel, mooie kamers, heerlijk ontbijt, goede parkeergelegenheid. Maar vooral de mensen maken het verschil en dat was hier subliem. We voelden ons werkelijk thuis en niets was ze teveel.

Goede locatie
    • Executive Kamer - Toren

Kamer was erg warm en kregen we niet gekoeld met airco. Hierdoor niet goed geslapen. Publiek bestond voornamelijk uit ouderen.

Schone kamer, redelijk modern (executive kamer). Locatie midden in het centrum is perfect. Ontbijt ook goed.

Weekendje genieten in Rotterdam
    • Executive Kamer - Toren

Enige wat niet goed was het doucheputje liep niet goed door. Aangegeven bij de receptie en het werd opgelost.

Locatie is echt top. Station is lopend prima te doen. Om de hoek zit gelijk witte de withstraat met heerlijke tentjes om te eten en een drankje te doen. Kamer van het hotel was top. Prachtig uitzicht en alles werkte en was schoon.

Op zich uitstekend hotel doch de airco was een serieuze spelbreker om echt aangenaam te verblijven

De airco was stuk Blijkbaar een probleem in gans het hotel. Liefst 26 ° graden op de kamer zonder de mogelijkheid om een venster open te zetten. We hebben een andere kamer gekregen doch daar ook 23 ° ,te warm om comfortabel te slapen. Ook in de ontbijtruimte veel te warm. Het probleem kon blijkbaar niet direct opgelost worden, een compensatie had gepast geweest.Jammer.

Heerlijk ontbijt, ruime en zeer mooie kamers ,vriendelijk personeel

De locatie en het ontbijt.

Een kleine eenpersoonskamer aan gang waar iedereen langs kwam naar restaurant inclusief personeel met kletterend serviesgoed. Na 24.00 uur werd het pas rustiger...

De locatie en het ontbijt.

Perfecte ligging, verzorgd ontbijt maar oncomfortabele single kamer

Ik had een single kamer geboekt. Single kamers in het uiterste hoekje van de laatste hang, te bereiken via verschillende trappen en bochten, dat net groot genoeg is voor 1 bed en een tafeltje met een badkamer waar je met moeite kan draaien of keren en al helemaal geen ruimte hebt om toiletgerief te zetten, zijn niet meer van deze tijd. Bij het inchecken heb ik enkel m'n koffer gedropt en was ik na 5 min terug onderweg. Het is dus pas bij het slapengaan en vooral 's ochtends dat de ongemakken van zo'n kamer naar voor komen (zoals het oude raam dat moeilijk sluit). Ik heb dus na het inchecken hierover de receptie niet gecontacteerd omdat ik hiervoor geen tijd had en ik dacht dat ik het niet zo storend zou vinden. 's Morgens bij het uitchecken heb ik gemeld dat de kamer toch echt niet voldoet aan de noden van eender welke single reiziger (of het nu business of pleasure is).

De ligging van het hotel was voor mij ideaal, dicht bij Witte de With en makkelijk te bereiken met de wagen.

Fijn hotel met een goede locatie

Geen bad in de bevestiging stond dat de kamer wel een bad had.

Ruime kamer met een heerlijk bed en lekkere kussens. Zeer goede ligging. Heel vriendelijk personeel.

Mooie locatie

Het was heet in de kamer. Kon geen raam open. Airco koelde niet. Aangegeven aan personeel, zouden er meteen mee aan de slag maar er is niks veranderd.

Locatie en mooie kamer

Mooi, beetje chique hotel met een goede ligging.
    • Deluxe Kamer - Toren

De kosten van het parkeren op de binnenplaats van het hotel waren niet vooraf gecommuniceerd, zodat dit een onaangename verrassing was bij het uitchecken.

Heel goed bed en mooie badkamer.

Als altijd een perfecte uitvalsbasis om de stad in te gaan.

Ik had een late check-in. De staf was zeer vriendelijk en regelde een sandwich voor me om 00.30 uur, terwijl officieel alleen een pizza mogelijk was. Erg vriendelijk en klantgericht. Ik voelde me welkom!

Mooi sfeervol hotel, met ruime kamers en sfeervolle bar.
    • Executive Kamer - Toren

Kamer was keurig schoon, maar helaas geen handdoeken en koffie/thee bijgevuld. Wilde daarvoor bellen, maar de knop 'receptie' gaf geen gehoor, dus zelf naar beneden gegaan. Daar werd verteld dat je de '9' daarvoor moest gebruiken, maar dat staat op de telefoon dus niet aangegeven. Ik weet dat je bijna alles kunt krijgen, maar watjes/oorstaafjes moeten bij zo'n soort hotel standaard in de badkamer aanwezig zijn vind ik.

Super personeel in de bar. Perfecte service, persoonlijk en met een grote glimlach.

mooi hotel op super locatie maar niet geslapen door de airco
    • Executive Kamer - Toren

Ik heb geen oog dicht gedaan 2 nachten door de airconditioning. deze kan niet uit want dan is het te warm. als deze aan staat maakt deze heel veel lawaai en geeft hij licht door een bewegingssensor. ik heb hierdoor zeer zeer slecht geslapen 2 nachten lang! we kregen niet de kamer die we geboekt hadden op Booking.com niet degene met de ronde ramen. heel jammer. Inchecken duurde eindeloos lang. bij uitchecken moesten we voor belasting en 1 biertje nog 24 euro betalen. heel irritant.

kamers zijn heerlijk ruim top locatie

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Mooi hotel op de perfecte locatie.
    • Deluxe Kamer - Toren

Douchegedeelte te klein, niet goed aangepast voor mindervaliden. Airco werkte niet goed. Je krijgt de temperatuur niet lager dan 21+ graden. Met name s nachts te warm.

Locatie, prima kamer, restaurant, heerlijk gegeten.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Fijne locatie en goed ontbijt.
    • Executive Kamer - Toren

We hadden uitzicht op de westkant, wat niet heel bijzonder is (alleen huizen en een vervallen industrie plek). Een tip is dan ook om uitzicht op de oostkant te vragen. Voor een Executive kamer en de prijs die je betaalt (170 euro per nacht), mag je wel een kingsize bed verwachten in plaats van een queensize. De badkamer was verder wel ruim, maar een dubbele wastafel ipv een enkele zou toch fijner zijn.

Locatie: loopafstand van het centrum en naast de metro. Ontbijt is uitgebreid. Kamer (Executive) is ruim opgezet. Het bed ligt lekker stevig. En je hoort geen geluid van buiten. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik had om een kamer op een zo'n hoogst mogelijke verdieping gevraagd en kreeg ook netjes een kamer op de 10e verdieping.

Relaxerend, maar op een aantal punten voor verbetering vatbaar!
    • Executive Kamer - Toren

bij inchecken geen info over ontbijt. kamer had op bepaalde plaatsen vegen + redelijk veel stof, een loszittend vies latje onder het raam tegenover het bed , ramen niet proper (maar dit is een moeilijke want was op de negende verdieping)en bebloede zakdoekjes in het vuilbakje bij het bureau.. dat vonden we echt niet prettig.. De zachtgekookte eitjes waren niet zachtgekookt en dat stond ons ook een beetje tegen aangezien we echt zin hadden in een zachtgekookt eitje

hele comfortabele matras

Prima hotel tijdens het marathon weekend, maar ook voor een weekendje Rotterdam

Klimaat in de kamer kon beter. Het klimaatsysteem werkte even niet naar behoren. De technische dienst was hiervan op de hoogte. Het systeem zou opnieuw ingeregeld worden. (Men heeft ons verhuisd naar een andere kamer, waar het klimaat wel ok was)

Prima hotel en op loopafstand van de centrum met volop restaurants en kroegjes in de buurt. Ontbijt is prima verzorgd alsmede de bar voor een lekker kopje koffie 's-avonds. Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam. Parkeren kan op eigen terrein, tenminste als je op tijd bent. Anders parkeergarages in de buurt. Kamers in de hoogbouw hebben het mooiste uitzicht over Rotterdam. Erasmus brug en oude haven op loopafstand.

Uitstekende ligging

De wastafel was niet fijn gepositioneerd ten opzichte van de wc. Kan zijn omdat het een eenpersoonskamer was. Die zijn altijd wat minder ten opzichte van tweepersoonskamers. In dit geval ging zeer regelmatig een compressor aan. Gelukkig niet te lang zodat het niet al te hinderlijk was.

Zeer goede airconditioner. Kan vanuit je bed met een afstandbediening geregeld worden. De ligging van het hotel is uitstekend. Pal tegenover een metrostation en tramhalte. De hele stad heb je onder bereik. De gezellige Witte de Withstraat is vlakbij, net als meerdere musea. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Super relaxt verblijf gehad en voor herhaling vatbaar !

Kopje koffie vond ik wel erg duur.

In verband met de Marathon Rotterdam, heb ik 1 nachtje geboekt. Op loopafstand van het Centraal Station, de start en de finish van de marathon. Na de marathon mocht ik (ondanks dat ik al was uitgecheckt) toch nog even lekker douchen. Super !

Lekker verblijf in een goed hotel.
    • Executive Kamer - Toren

Airco maakte veel lawaai en temperatuur in de kamer bleef hoog (24 graden).

Goede kamer met redelijk uitzicht. Badkamer erg netjes en heerlijk bed. Ontbijt en restaurant prima, prijs vond ik aan de hoge kant.

Voldoende maar service wordt minder

Afstemming onderling tussen de medewerkers kan beter. Ik kreeg meerdere keren de bevestiging dat de onderlinge afstemming niet goed was. Dit vond ik zelf jammer tot soms vervelend.

De locatie midden in de stad was prima!

Beetje een tegenvaller gezien de hoge prijs.
    • Deluxe Kamer - Toren

De badkamer was niet schoongemaakt. De prullenbak zat nog vol. De binnen zijde van de kleding kast was niet te bekijken doordat er geen lamp in de buurt was.

Goede uitvalsbasis.
    • Executive Kamer - Toren

We waren iets te vroeg (13h) en konden nog niet inchecken. Wanneer we om 16h30 terug kwamen in het hotel werden we onder begeleiding naar onze kamer gebracht. De poetsdienst was blijkbaar nog bezig, we moesten nog 10 minuten wachten in de gang. Slecht geregeld... De verwarming op de kamer kon blijkbaar niet hoger gezet worden (temperatuur buiten rond het vriespunt). Het was in onze kamer net geen 20 graden. Dit werd door het personeel opgelost door 2 extra elektrische verwarmingstoestellen te plaatsen. Toen werd het lekker warm. Goed opgelost. Wel vreemd: in de gang was het wel behoorlijk warm. Ondanks deze zaken hebben we verder wel een leuke tijd gehad in dit hotel.

Uitzicht in de torenkamer. Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van het personeel. Het ontbijt was helemaal in orde, ook daar vriendelijk onthaal. Uitstekende ligging, goede uitvalsbasis. Parkeermogelijkheid vlakbij.

Prachtig hotel, alleen jammer van het ontbijt.
    • Deluxe Kamer - Toren

Het ontbijt. Zeer chaotisch. Onhandige 'ontbijtzaal'. Slecht bijgevuld ontbijtbuffet. Voor eerste paasdag verwacht ik wel wat extraatjes maar zelfs het Paasbrood was op rantsoen. Wij hadden, gezien de algehele indruk van het hotel toch wel wat meer verwacht.

Schone mooie moderne kamer. Badkamer met zowel douche als bad. Gezellig zitje met zicht op straat.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Lokatie ten opzichte van centrum Rotterdam is prima.

Ik blijf het bizar vinden dat je als klant bij het Bilderberg hotel een borg moet betalen bij het inchecken. Immers, men heeft de creditcard gegevens al. Dus waarom OOK nog een borg betalen. Als klant voel ik mij daardoor ontzettend gewantrouwd en niet gewaardeerd.

Lokatie ten opzichte van centrum Rotterdam is prima. Kamers zijn ruim, voorzien van koffie/thee faciliteiten. Bed is groot en goed. Het is fijn dat er parkeer gelegenheid is, al is het heel krap en staan de auto's soms erg onhandig geparkeerd waardoor je er niet uit kunt.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Perfect hotel voor een city trip in Rotterdam.

Ze hadden het ontbijt automatisch aangerekend terwijl ik hier geen gebruik had van gemaakt. In de avond bij de bar was er maar 1 personeelslid en wanneer het druk werd was dit te weinig.

De kamers waren ruim met veel lichtinval. Het was er proper en verzorgd, dit zowel in het hotel als de kamers. Men kan in de benedenverdieping gratis gebruik maken van de fitness + sauna. Dit hebben we elke dag gedaan en was een perfecte activiteit om je terug op te warmen na het koude weer buiten. Ook waren de kamers geinstalleerd met boxen die je kon verbinden met je GSM. Hierbij kon je rustgevende muziek op de achtergrond spelen. Ook met de parking hebben we geen probleem gehad. Je hebt namelijk een eigen parkeerplek met een naamkaartje. Het restaurant van het hotel is zeker een aanrader!

Niet voor herhaling vatbaar!!!

Kamer stonk naar riool, niet alleen die van mij , maar ook van mijn collega's. Parkeren is een ramp, en als er dan plek is betaal je de hoofdprijs. Prijzen in de bar zijn verschrikkelijk, staat niet in verhouding met de omliggende prijzen.

Ontbijt was oké, maar wel te duur. Bed was goed, daarentegen de douche/wc ruimte te klein. En een douche met gordijn is ook niet meer van deze tijd!!

4,5
    Het was ok maar de hotelkosten vielen me uiteindelijk erg tegen.
    • Deluxe Kamer - Toren

Bij boeking werd besproken dat ontbijt inclusief was en het parkeren gratis zou zijn. Bleek achteraf ipv 130 euro, 190 euro te kosten per nacht voor 2 personen. Vond ik erg veel geld voor een basic kamer.

Is centraal gelegen.

Mooie kamers

De parkeerplaats was vol, dus parkeren moest verderop.

Mooi hotel met uitstekende service, goede bedden en alle faciliteiten die men wenst. Uitgebreid ontbijtbuffet, gezellige hotelbar en vriendelijk personeel.

Aangenaam verblijf op een goede locatie!
    • Deluxe Kamer - Toren

We hadden maar één minpuntje: om 6u 's ochtends is de thermostaat beginnen zoemen, waardoor ons plan om eens lekker uit te slapen in het water is gevallen. Bij de receptie is ons wel beloofd dat de technische dienst dit meteen ging bekijken, dus hopelijk vervalt dit minpunt voor toekomstige gasten.

Centrale locatie, erg vriendelijk en behulpzaam personeel, comfortabele, mooie en propere kamer, goed ontbijt. Zeker een aanrader dus als uitvalsbasis om Rotterdam te verkennen.

Heerlijk verblijf

We kregen een gratis update, wat natuurlijk geweldig is. Helaas had ik een kamer met bad geboekt en die zat niet in de deluxekamer...

Het bed is onwijs lekker en de service en mensen zijn geweldig!

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel; de incheck was binnen 5 minuten geregeld, assistentie om de auto even te parkeren en de koffer naar de kamer te brengen. Upgrade naar 8e verdieping (schitterend uitzicht) voor 15 euro meer kortom....super !!

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Wij willen er graag nogmaals logeren !!

Voor ons waren er geen "tegenvallers". Verhouding ontbijt/prijs € 19,50 pp wel erg aan de hoge kant.

Ontvangst bij receptie uitstekend, auto van mijn vrouw weggezet op eigen parkeerterrein. Chique zakelijk uitstekend ontbijt. 's Avonds samen met onze kinderen en partners heerlijk gedineerd, helemaal klasse qua bediening, wijnen èn diner, sfeervolle gezellige ruimte. Kamer uitstekend en sfeervol, heerlijk bed met goede matrassen. Ligging t.o.v. centrum, musea, bezienswaardigheden formidabel.

Een goed. Verzorgde hotel voor ieder wat wils op een goede locatie voor jong en oud.
    • Executive Kamer - Toren

Was prima naar onze zin we hebben on s goed vermaakt en lekker rustig

De personeel was erg behulpzaam de kamers waren goed en we hadden een fantastische uitzicht

Zeer vriendelijke bediening en erg lekker ontbijt vooral de...

Lawaai van de airco installatie op het dak naast ons Prijs van biertje in de hotel bar 4,50

Zeer vriendelijke bediening en erg lekker ontbijt vooral de florel

Een heerlijk nachtje weg, in een fantastische kamer met panoramisch uitzicht!
    • Executive Kamer - Toren

We hebben gedineerd in het restaurant in de avond. Het ontbijt in de ochtend was een hele andere ervaring: druk, chaotisch, niet zo professioneel als 's avonds. Erg jammer. Verder was het ontbijt prima, redelijk wat keuze en mogelijkheden.

We vierden ons jubileum in dit hotel en bij aankomst stond er een flesje wijn voor ons klaar. Ontzettend mooi gebaar van het hotel! Restaurant The Park is voortreffelijk! Een hele bijzondere keuken en ervaring. Top! Wij hadden de executive kamer in de toren (11e verdieping), met panoramisch uitzicht over de stad (en de Erasmus brug). Ontzettend mooi in de avond.

Net hotel met vriendelijk personeel, maar het voldoet niet aan de verwachting.
    • Executive Kamer - Toren

Ik had een duurdere kamer geboekt voor de luxe en een mooi uitzicht (executive room). Uiteindelijk zaten we op 4e verdieping en keken we meer tegen de gebouwen aan, dan eroverheen. Ik vind de getoonde foto's niet voldoen aan de werkelijkheid. De kamer was niet luxer dan andere kamers in een 4 sterrenhotel. Daarnaast deed de airco in de kamer het niet en was het s nachts 22 graden. Veel te warm om te kunnen slapen en dus een hele slechte nachtrust gehad. Het ontbijt was voldoende, maar ik had het iets uitgebreider verwacht voor het geld en hetgeen Bilderberg uitstraalt.Daarnaast was de kaas beschimmeld en waren verschillende vleeswaren uitgedroogd.

Vriendelijk en attent personeel. Toen ik vertelde dat we er waren vanwege ons huwelijksjubileum, werd er toen we er even niet waren, een fles wijn op de kamer gezet. Ook kwamen ze met een passende tegemoetkoming voor de airco die niet werkte. Ook is het hotel mooi en netjes. Voldoende faciliteiten.

Alles was top.
    • Deluxe Kamer - Toren

Prijs voor drankje aan de bar vind ik persoonlijk echt overdreven. Vooral voor likeur of rum.

Alles was top. Personeel en de kamer. En ontbijt was ook prima. Locatie is geweldig. Wij hadden torenkamer op de 10de verdieping en uitzicht was prachtig.

Prima ontvangst, we kregen een update van de kamer.

Kan niets bedenken.

Prima ontvangst, we kregen een update van de kamer. Fijne ruime kamer, heerlijk bed. Het ligt zeer centraal, vlakbij allerlei musea die zeer goed te belopen zijn. O, ja en het ontbijt was heerlijk.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bilderberg Parkhotel Rotterdam