Beoordelingen over Hampshire Hotel Parkzicht Eindhoven 3-sterren

Alberdingk Thijmlaan 18, 5615 EB Eindhoven, Nederland

#11 van de 28 hotels in Eindhoven

Goed verblijf

Mooi omgeving. Zeer vriendelijke en goed geholpen. We konden al eerder in de kamer wat heel fijn was zodat we ons konden omkleden voor een bruiloft in de buurt. Heerlijk stil en goede bedden.

Heaven in Eindhoven

Alles klopt hier, emphatisch personeel, heerlijke gerechten, prima kamers en uitstekende lokatie. Hulde aan het bedienend personeel, iedereen is zeer vriendelijk en klantgericht, uniek in Nederland. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend

Heerlijke ruime tuinkamer, ideaal met hond.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Heerlijke ruime tuinkamer, ideaal met hond. Tegenover een park waar we de hond konden uitlaten. Het is ong 10 minuten lopen naar het centrum. Vriendelijk personeel. Genoeg gratis parkeergelegenheid.

Er waren een paar heel erg luidruchtige gasten aanwezig die het respect voor de rust voor anderen om 4.00 in de ochtend niet kunnen opbrengen.

Over het hotel de omgeving geen opmerkingen. Gewoon prima

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Wij zijn tevreden.

Een doos tissues en flesjes water op de kamer.

De vriendelijke glimlach bij het heerlijke ontbijt, dat speciaal voor de zwemmers extra vroeg geserveerd werd; geweldige service.

Hampshire hotel parkzicht beoordeling

Het bed vond ik heel zacht. En er kwam veel licht door het raamkozijn. Door die twee dingen heb ik niet zo goed geslapen.

De locatie en hoe het hotel eruit zag. Leuk dat het geen hoog gebouw is en het terras erbij zorgt voor een gezellige uitstraling. Het is 20 minuten lopen van het centrum. Voor ons ideaal.

• Beoordeeld op: 6 juni 2018

Heerlijk hotel in een gezellige stad.

Een beetje weinig kastruimte voor een langer verblijf. En de airco stond recht op het bed gericht met resultaat een zware verkoudheid.

Uitstekend ontbijt met veel verse items. Zeer vriendelijk personeel, zowel in de receptie als in het restaurant. De kamers zijn ruim en comfortabel.

rustige kamer;

hoeveelheid parkeergelegenheid; prijs ontbijt; douche liep niet goed door

rustige kamer; vriendelijke ontvangst; vrij parkeren; loopafstand tot centrum; wandeling naar centrum door prettige omgeving; prijs van de kamer.

We hebben een heel prettig weekend gehad.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Onze kamer was heerlijk ruim en rustig gelegen. Het prettigst aan het verblijf waren de vriendelijke en flexibele medewerkers van het restaurant. De sfeer was relaxed, maar wel professioneel.

De airco en vriendelijkheid.

De dekbedden waren te dik voor de zomer en de bedden te smal

De airco en vriendelijkheid. Enkele personeelsleden waren wat onervaren maar ze deden wel hun best.

prettig hotel, nette service, alles opgeruimd, gewoon goed.

niks zonder overdrijven, gewoon goed.

prettig hotel, nette service, alles opgeruimd, gewoon goed. zoals je zou verwachten. kwaliteitsstandaard ligt hoog. ga er steeds weer als 1e keus als de prijs goed is.

Kamers waren ruim!

Onhandig dat de drankjes die op het terras gedronken werden niet op het kamer nummer gezet konden worden.

Kamers waren ruim! En ik kon om half 12 al in de kamer dus dat was erg fijn!

Locatie is top!

Zachte Kussens

Locatie is top! Tussen 2 prachtige parken in en 15 min wandelen van centrum. Vlakbij prehistorisch dorp (waar dit wknd een Vikingen festival was) en 10 min. Van het van abbe museum. Bedden goed, ontbijt goed, vriendelijke service. Lekker gegeten in het restaurant. Mooie frisse schone kamer met airco.

Mooi hotel, vriendelijk personeel en heerlijk eten bij het aansluitende restaurant.

Het Hampshire park werd op vrijdag, mooi weer, bezocht door veel jonge lui die voor overlast (afval en geluid) zorgden. En aangezien het park zo dichtbij was en we het hotel voor de hond strategisch hadden uitgezocht, viel dat een beetje tegen.

Vriendelijk personeel, fijne kamer en heel attent een hondenvoederbakje met snoepjes op de kamer.

Prima verblijf en uitstekende verzorging.

Als we dan toch iets moeten zeuren: bij het ontbijt waren er geen kleine lepeltjes voor de yogurt, dat moest met een soeplepel.

Het is een uitstekend hotel, we verbleven maar één nacht, maar het vldeed in alle opzichten. Prima kamer en een uitstekend ontbijt. Omdat we moe waren, blijven we in het bijhorende restaurant eten en zijn daar werkelijk heel erg verrast door een geweldig diner met uitstekende wijnen.

Heerlijk verblijf,zeer vriendelijke mensen

Ik vind zelf een balkon altijd zo lekker!

Geweldig mooi terras aan de voorkant van het hotel! De zon en dat was erg fijn! Vriendelijk personeel! Rustige omgeving en 10 minuten ben je in de stad!

Het is prima. Vriendelijke receptionistes. Een lekker ontbijt. Een nette en schone kamer.

De deuren waren redelijk gehorig bij het sluiten of sommige mensen gooien de deuren dicht. De bediening/afruimen bij het ontbijt mocht wat mij betreft iets later gebeuren; niet als je nog aan tafel zit. Ook al hadden we het eten op.

Het ontbijt was prima. Alles erop en eraan. Ik miste wel wat meer verschillende broodjes en warme croissantjes. Ook miste ik de karnemelk, warme eieren en wat meer soorten kaas. Maar op zich was er meer dan genoeg. Aardig personeel. Lekker geslapen. De kamers waren netjes en bijna geen geluiden van buitenaf te horen.

Heerlijk, relaxed en vooral netjes en schoon verblijf gehad. In een mooie,rustige omgeving met sfeer

In verhouding tot de kamer is de badkamer krap. Maar goede douche en alles netjes en schoon!

Mooie locatie, met het parkje erom heen. Lekker terras voor de eerste warme dag van dit jaar! Met geweldige bloesem om je heen genieten van de eerste Voorjaars zon in alle rust. De kamer was zeer ruim en ongelooflijk netjes/ hygiëne! Hier kunnen vele hotels een voorbeeld aan nemen.

- Het diner in het restaurant van het hotel was zeer goed.

- Hygiëne - Zeer gehorige kamers, heel veel lawaai - Deluxe kamer was naar onze mening een standaardkamer met weinig extra’s. Zeer kleine badkamer

- Het diner in het restaurant van het hotel was zeer goed. - Vriendelijk personeel

Ontbijtkosten waren volgens booking.

Extra kosten. Onacceptabel . 10% korting. Ontbijt eraf halen. Ja, zo kan ik ook een deal verzinnen

Ontbijtkosten waren volgens booking.com inclusief. Echter nog €29 moeten afrekenen. Is niet volgens de afspraak. Graag nog reactie op mijn klacht

Heerlijk hotel in een rustige buurt.

Geen lift, maar dat wisten we en hebben er zeker geen punt van gemaakt!!

Het hotel is een prachtig jaren dertig gebouw. Heerlijk onderhouden en nog steeds de "grandeur" van toen. Personeel is ontzettend vriendelijk en de keuken voortreffelijk. Wij moesten 's avonds op tijd in het nabijgelegen Parktheater zijn en we werden tijdens het diner op de hoogte gehouden hoeveel tijd we nog nodig zouden hebben om rustig te kunnen eten,vertrekken en op tijd aan te komen.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Ik vind een ontbijt van €14,- belachelijk. Bied de mogelijkheid van a la carte ontbijten aan - ik ben tevreden met een kop thee en een broodje of bakje yoghurt. Ik ontbijt nooit uitgebreid.

Ik ben om de hoek opgegroeid. Had hier al vaker gegeten en heb nu geslapen én gegeten. Wat een warme ontvangst bij de receptie, in het restaurant. Helemaal top!!

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Rustig hotel

Beddegoed was niet schoon, wat wel snel en charmant werd opgelost door se receptioniste. Kamers zijn wat gehorig.

Rustig hotel, vlakbij het parktheater. Kamers zijn ruim, sanitair is netjes, personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Fijn verblijf op een top locatie

Vooral de vriendelijkheid van het personeel was fijn. Het personeel heeft zichtbaar plezier in hun werk en doen hun uiterste best om een praatje te maken, je het naar je zin te maken. We hebben lekker ontbeten en ook lekker geborreld in het restaurant. Ook fijn dat het hotel op loopafstand van het leuke centrum is.

De kamers waren mooi verzorgd en ruim!

Bij het douchen is de kracht van de straal water uit de douchekop te zwak.Dat is niet zo handig.

De kamers waren mooi verzorgd en ruim! Ook het interieur was mooi.

• Beoordeeld op: 8 december 2017

Prima hotel op een mooie rustige plek, maar toch dichtbij de stad.

Het pand is aan de oude kant en is dus ietwat gehorig. Geen groot probleem maar je hoort wel het een en ander vanuit de gang of andere kamers.

Het hotel is gevestigd in een goede wijk op een vrij rustige locatie. Een mooi park ligt recht tegenover. Je kunt er vrij makkelijk parkeren, vaak voor de deur en altijd wel in de directe omgeving. Het personeel en het ontbijt zijn prima en de kamers voldoen goed.

Prima locatie voor een dagje shoppen in Eindhoven

De badkamer was nieuw maar door het oude gebouw was de vloer kapot en daardoor gevaarlijk voor blote voeten.

Mooie locatie, vlakbij het centrum en toch gevoel dat je buiten de stad bent.

fijn en kom graag terug

ontbijt veel te duur. Te harde geluiden op gang van dichtvallende deuren

fijne frisse kamer met prettig lamplicht en veel ramen. gastvrijheid en vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Gastvrij en prima hotel

We logeerden met z'n tweeen ( geen stel) de bedden konden niet een stukje uiteengeschoven worden. Ook was er een kleine en een grote handdoek voor ons ( dat is voor 1 persoon)

De uitstekende restaurant keuken

Prima hotel op loopafstand van park en centrum.

Best veel omgevingsgeluid in de nacht en ochtend, we vonden de kamer wat te warm dus wilden graag het raam open houden. We hadden best veel last van bevoorradingsverkeer in de nacht en ochtend, glasbak hoeft toch niet s nachts geleegd?

- Prettige kamers met uitzicht op park en parking. - Ruime badkamer. - Loopafstand van het centrum - Gratis parkeerplaatsen voor het hotel

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We konden al vroeg inchecken, hetgeen heel plezierig was. Fijn dat er ook een fietsenstalling beschikbaar was. De bar bleek nog open na het feest en daardoor hebben we heerlijk na kunnen praten. Ontbijt was perfect en goed aangevuld, ook tegen het eind van de ochtend. Kortom: een heel gastvrij hotel!

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

schone mooie kamer en dito sanitair

gehorigheid zowel van buiten als van binnen ( gasten in kamers boven en naast ons) gordijnen zijn te kort en daardoor komt s morgens al snel daglicht binnen

schone mooie kamer en dito sanitair

Prij/kwaliteit top

‘s nachts veel lawaai op de gang, dit kon je zeer goed horen in de kamer.

Prijs/kwaliteit is in orde. De lunch, zeer lekker. Zeer vriendelijk personeel. Hebben ontbijt vroeger kunnen regelen. Proper Wat kleine, verouderde kamers, maar niet echt een probleem om juist te overnachten. Zeker een aanrader.

Idd voor mensen in een rolstoel is er geen lift.Dat is minder.

Heerlijk diner.... ontbijt in het zonnetje!!! Het kon buiten, terwijl er binnen gedekt was. Zeer vriendelijk personeel!!! Mooie kamer en goede badkamer!!!! Top!!!

afdoende maar tegenvallend

beter schoonmaken (spinnen in de hoek), stof op het schilderij boven het bed, langere gordijnen (licht van aangrenzende hal/nooduitgang stroomde onder te korte gordijnen de kamer binnen, moest met badkamerjassen corrigeren om de kamer donker te krijgen); geen ramen open laten staan als gasten in donker arriveren (muggen komen dan binnen als gasten licht aan doen)

Makkelijk te bereiken locatie, redelijk stille omgeving, gratis parkeren voor deur, eenvoudig aanpasbare inchecktijden

Prima kamer en bed

Prijs voor het ontbijt is niet over the top, maar wel stevig (€ 15 per persoon). Samen met de toeristenbelasting van € 3,50 p.p. zorgt dit dat we de overall prijs-kwaliteitsverhouding als goed, maar niet uitstekend hebben ervaren.

Prima kamer en bed Lekker ontbijt met attente service (op terras in de zon) Mooie omgeving Stadswandelpark

let op bij afrekenen.

bij aankomst moest meteen afgerekend worden. de rekening bleek, na betaling, de helft te hoog. het teveel betaalde werd, na een onduidelijke berekening, contant terugbetaald. echter bij vertrek werd nog eens gevraagd de toeristenbelasting te betalen, terwijl dat bedrag bij aankomst al voldaan was. dus zowel bij aankomst als vertrek ontstond er een onaangename discussie. ontbijt was slecht.

rustige locatie.

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

De omgeving is prachtig, het hotel is klein en het...

Kamers zijn behoorlijk gehorig, dit kan lastig zijn als er beneden in het restaurant een bedrijfsborrel of zakelijke aangelegenheid is.

De omgeving is prachtig, het hotel is klein en het restaurant is een fijne plek voor ontmoetingen.

Zoals gewoonlijk een heel leuk verblijf.

Zoals gewoonlijk een heel leuk verblijf. Alleen viel deze keer het bed een beetje tegen. Vorige keer hadden we 2 aparte bedden. Nu kregen we de kans om voor een kleine prijs een queensize bed te nemen, maar echter was dit toch aan de kleine kant. Voor de rest was het een uitstekend verblijf!

De locatie.

Geen lift aanwezig! Hoofdboord bij bed was niet echt schoon. Bij aankomst zaten er (vet) vlekken op. Na tussentijdse schoonmaak was onze deur niet dicht gedaan. Iedereen kon naar binnen lopen.

De locatie. Je loopt door verschillende parken zo naar het centrum van Eindhoven.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijn hotel voor theaterbezoek

Mooi hotel in rustige omgeving, Parktheater om de hoek. Fijn restaurant waar je ook na de theatervoorstelling nog terecht kon voor een drankje. Ruime lichte kamer.

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

We hebben geen ontbijt geboekt, dus ik weet het niet.

kan niks bedenken

We hebben geen ontbijt geboekt, dus ik weet het niet. Fijne rustige plek, op loopafstand van het centrum. We hadden gevraagd voor 2 kamers naast elkaar en die ook gekregen.

Hartelijke ontvangst, kamer prima qua grootte voor ons en...

Kamer aan de voorkant van het hotel waardoor het 's nachts met het raam open wat lawaaierig was helaas.

Hartelijke ontvangst, kamer prima qua grootte voor ons en uitstekend gegeten in het restaurant!

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Heerlijk.

Voor ons persoonlijk waren de matrassen te zacht.

Ontbijt was prima . Vriendelijk personeel. Propere kamer en douche . Tegenover een park , lekker in de natuur.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

fijn verblijf

Er werd ons 10% korting beloofd tijdens het diner in het restaurant. Deze hebben we jammer genoeg niet gekregen (vergetelheid?). Aan de receptie was ons nochtans verteld dat dit automatisch doorgeven werd en we dit niet extra dienden te vermelden. Er waren gratis koffie en thee faciliteiten op de kamer. Echter was het thee-vakje gewoon leeg (vergeten aan te vullen?).

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel. Fijne ontvangst. We vroegen de weg naar een zaak in de buurt en er werd voor ons meteen een plannetje uitgeprint. Men bood aan te helpen met de bagage. Lekker diner in het restaurant. 's ochtends uitgebreid ontbijt: Gerookte zalm, cava, vers fruit, spek, eitjes, cornflakes, mini croissants, brood, pistolets, yoghurt,... Op vlak van hygiëne niets aan te merken.

• Beoordeeld op: 17 maart 2017

Goed verzorgd, vriendelijke mensen, kleine verbeterpuntjes

De kamer was netjes verzorgd maar had weinig licht en een heel klein flatscreen en een nogal vreemde indeling.

Het ontbijt was rijk geoutilleerd, heel goed verzorgd en de bediening was uitstekend

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Prettig verblijf in rustig gelegen hotel

De badkamer was wat aan de krappe kant, maar gezien de prijs mogen we helemaal niet klagen..

We kregen een ruime rustig gelegen kamer. De WiFi was uitstekend. Goede bedden en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

We zijn alleen maar in onze kamer geweest, maar die was gewoon goed. Alles zag er mooi uit, badkamer mooi en hygienisch, bed was goed en lag lekker. Niks te klagen

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Niet meer dan oké

Enorm gehorig, waardoor we veel last hadden van andere gasten. Volgende dag aangegeven bij personeel, het enige dat werd gezegd 'ja, mijn collega kreeg ook al klachten'.

Locatie was prima, we konden lopend naar het centrum.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Prettige lokatie met een aantal verbeterpunten.

Geen schone handdoeken ondanks dat ze op de grond lagen. Kleine badkamer. Groot en luidruchtig gezelschap met skatende jeugd tijdens het diner (waarom geen afsluitbare ruimte.) . Overigens wel spontaan gratis koffie voor de overlast.

Mooie lokatie en de rust

Super, personeel uitstekend

De openingsdeur was zwaar, moeilijk te openen. Verder niets wat tegenviel, ben positief over dit hotel

Het personeel van de avond en de nacht waren geweldig! Super vriendelijk en hebben nog mee geholpen voor het vinden van de beste route naar het klokgebouw. Ook de kamer was schoon, heel fijn verblijf gehad. Leuk dat er een waterkoker is.

Geweldig!

De kamer was een beetje koud en slecht warm te krijgen, en weinig stopcontacten voor het opladen van telefoons.

Vriendelijk personeel, geweldige ontbijtzaal, uitgebreid ontbijt, fijne bedden, leuke kamers, gewoon top.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

De ligging.

Bedded, matrassen schoven steeds uitzelkaar. De kamer was heel gehorig zeker als mensen boven lopen en waren de kussens heel zacht. Is heel persoonlijk maar er was geen keus.

De ligging. Uistekende ligging als je makkelijk naar de stad wil kunnen. Mooi wandelen.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Aangenaam hotel ook voor gezinnen met kleine kinderen.

Er is inderdaad geen lift maar de trappen zijn goed te doen.

Mooie locatie tegenover een park en goede parkeergelegenheid. Vriendelijk personeel en prima kamer. Het kinderbedje was een campingbedje met extra matras, warm dekbedje, kussen én aankleedkussen. Ontbijtbuffet was prima!

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Een keurig hotel, vriendelijk personeel, eindcijfer net voldoende

Wij vonden de kamer klein. Dit geldt ook voor de badkamer.

Het ontbijt was goed, hoewel we tot 08:00 uur moesten wachten op zaterdag. De bedden waren goed. De kamer was keurig.

• Beoordeeld op: 21 november 2016

Er ging helaas dit keer te veel mis om te kunnen genieten van ons verblijf, jammer
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Bij aankomst om 15:10 uur was de kamer niet gereed. Men was nog bezig met het plaatsen van een douchedeur. We moesten rekenen op nog 1 uur wachten. Tot overmaat van ramp deed de verwarming het niet en viel de stroom ook nog uit later op de middag. Dit was al de derde keer dat bij aankomst de kamer nog niet gereed was terwijl we iedere keer het tijdstip van aankomst aangeven. Door de kou het avondeten en de rest van de avond bij onze zoon doorgbracht.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Prettig verblijf, jammer van de kamer!

Kamer: bed was matig Oude beschadigde spullen. Vloerbedekking was vies. Rommelig geheel( loshangende elektrakabels)etcetera.

Prima personeel. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Het is mooi gelegen nabij het park.

Er zijn enkel een paar kleine lampen in de kamer. Als je 's avonds binnen komt, moet je dus even wachten vooraleer je veel kan doen totdat de nachtlampjes voldoende licht geven.

Het is mooi gelegen nabij het park. Bij aankomst werd er aan de receptie uitgelegd hoe we langs de Dommel naar het centrum konden wandelen. Dit was een leuke aanrader! Daarnaast waren de lakens heel comfortabel en zacht

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Fijn verblijf

sfeervol hotel aan de rand van een mooi park met parkeerruimte en mogelijkheid een fiets te huren, perfect voor het bezoeken van verschillende locaties. De medewerkers zijn erg aardig .

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Huisdiervriendelijk hotel gelegen in een groene omgeving
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Wij verbleven in een studio en het is niet echt een minpunt maar als er iets mag aangepast worden is het een betere lamp die wat meer licht geeft om 's avonds aan tafel te zitten eten of zeker zoals nu de dagen korter worden en het snel donker is toch iets meer licht te hebben

Alles was heel goed verzorgd, heel vriendelijk personeel, een huisdier vriendelijk hotel. Het hotel is gelegen tussen een aantal parken ideaal om met een hond te gaan wandelen en is bovendien op wandel afstand van het centrum. Wat maaltijden betreft wij hebben enkel gebruik gemaakt van roomservice om 's avonds in onze studio te dineren en het eten was heerlijk. Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Sfeervol en vriendelijk

Comfort op de kamers beperkt (kleine kamer, geen koelkastje, geen kluisje). Het vooroorlogse gebouw is in goede staat maar gehorig.

Zeer sfeervolle en rustige locatie, maar niet te ver van het centrum. Vriendelijk personeel. Hotel is schoon. Prijs OK.

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

goed onbijt.

Ik vond de kamers erg gehorig. Hoorde de bovenburen gewoon lopen. doorspoelende wc's en elke deur op de gang.

goed onbijt. Ruime kamers. goed restaurant.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

enorm vriendelijk, attent en behulpzame medewerkers.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

De uitrusting van het keukenblokje verdient een upgrade.

Zeer attent, behulpzaam en vriendelijk personeel, mooi appartement/studio, heerlijke bedden, veel rust en stilte en prachtige directe omgeving

• Beoordeeld op: 12 oktober 2016

Hier ben je uitstekend gelogeerd!!!

Ruime en luchtige kamer met airco. Warme dranken op de kamer. Mogelijkheid om te douchen na de marathon van Eindhoven. Zeer rustige omgeving nabij het stadspark.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Hebben genoten van ons verblijf

ijskastje op kamer dan was alles prima tapijt op kamer moet eens goed gereinigd worden

leuk om buiten lekker te kunnen ontbijten. ideale locatie,mooi aan het park. mooi terras,vriendelijk personeel .

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Geweldige kamer en vriendelijk personeel.
    • Studio met Uitzicht op de Tuin

Er waren twee theezakjes neergezet in het keukentje, maar niks om koffie mee te maken. De lakens waren eigenlijk iets te klein voor het bed, deze waren in de ochtend helemaal van het bed af en lag ik zonder onderlaken op mijn bed.

Het was een heerlijke kamer met een mooie tuin eraan. De airco was heel erg fijn met het warme weer, heerlijk geslapen.

Leuke locatie, prima geslapen

Een klein koelkastje zou best handig zijn geweest: op de kamer zelf kun je niets koel houden. Het ontbijt is best prijzig (daarom niet genomen).

Uiterst vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede airco voor de warme dagen. Alles is heel netjes schoon en het gebouw zelf ziet er leuk uit. De gratis thee op de kamer was ook erg prettig.

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Fijn hotel

Nacht portier had niet zoveel zin om wat biertjes na elf uur te tappen.we kregen ze wel na wat aandringen

Vriendelijk ontvangst.goed verzorgd hotel. Lekker ontbijt op het terras.

gewoon goed

prijs ontbijt

ontbijt goed, maar relatief duur

Goede kamer en een heerlijk ontbijt.

x

Goede kamer en een heerlijk ontbijt.

Prima hotel om een nacht te verblijven, goede prijs/kwaliteit

Niets prima hotel

Professioneel hotel, prima voor een nacht, goede prijs/kwaliteit verhouding

heel goed.

Het parkeren was een beetje moeilijk, weinig plek.

Het ontbijt was buitengewoon goed!!!

het buiten terras en dicht bij het centrum.

het buiten terras en dicht bij het centrum.

Fantastisch!!!!bij vrienden op bezoek in Eindhoven

Badkamer

Alles!!!

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Mooi stijlvol hotel op loopafstand van centrum

Mooie kamers op een mooie locatie maar wel loopafstand van centrum. Late uit check was echt heerlijk relaxed. Gewoon lekker uitslapen

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hampshire Hotel Parkzicht Eindhoven