Beoordelingen over Hotel Pastis

#7 van de 51 hotels in Maastricht

9,7

Rustig en kalm
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Ik ben een moeilijke slaper dus mss nog iets donkerdere gordijnen maar voor de rest niks.

Het ontbijt was werkelijk heerlijk! Dagverse producten en sommige waren ook zelfgemaakt. De eigenares was ook zeer vriendelijk en niks was er teveel

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Blij verrast

Geen tegenvallers

Het ontvangst was geweldig met koffie en thee op de gezellige binnenkoer. Het is eigenlijk meer een B&B dan een hotel. De buurt was ook heel gezellig.

Hotel pastis was voor ons een ware ontdekking !!!
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De buren waren aan het verbouwen. Dat veroorzaakte wat overlast.

Gastvrijheid - vriendelijkheid - ontbijt - bed- afstand hotel tot centrum (prachtige wandeling) - afstand hotel tot natuurgebied (hiervoor komen we later terug)

• Appartement met 1 Slaapkamer en Terras

Wij hadden het appartement met dakterras. Dat was prima in orde. Er is een minikeuken met koelkast en kookplaat. Het terras is heerlijk groot. Douche met losse douchekop. Het was heel warm weer en aangezien het de bovenverdieping is, was het wel erg warm, maar met alle ramen open, was het uiteindelijk te doen. Er stond overigens een ventilator. Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Lekkere thee. We kwamen op zondag aan, maar er was nog parkeerplek te vinden.

Verrassend knus en gezellig!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Klein verbeterpuntje:meer kleerhangers en de haak aan de binnenkant van badkamerdeur verwijderen. Omdat de deur niet helemaal open kan stoot je je schouder iedere keer.

Een klein hotel met de sfeer van een bed&breakfast. Warm welkom, heerlijk ontbijt en lekker dichtbij het centrum.

Maastricht én het hotel zijn zeker de moeite waard
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Wij zijn 65-ers en hadden een kamer op de tweede verdieping. Redelijk moeilijke trappen om te klimmen.

Goede matras! 's nachts wel veel lawaai op straat. Waarschijnlijk omdat 't WE was 😊

Interieur, locatie, kleinschaligheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De service die je bij zo’n klein hotelletje wel verwachten. We zijn namelijk niet of nauwelijks in contact geweest met het personeel. We hebben de sleutel opgehaald bij t restaurant voor t inchecken, omdat we na 17 uur aankwamen. De volgende dag zijn we niet verwelkomt of iets dergelijks, ik ga zelf maar aan dat wij die dag ervoor aangekomen waren. Het was fijn dat we de koffers konden achterlaten op de uitchecken dag tot 17 uur, maar we moesten wel wachten tot iemand naar het hotel kwam om open te doen. Dat voelde een beetje onpersoonlijk.

Interieur, locatie, kleinschaligheid.

Zalig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Op het oog schoon maar kijk je beter zijn er stoffige randjes en richeltjes en plukjes stof aan de stoelpoten.

Het warme welkom, de huiselijkheid. We voelden ons meteen op ons gemak. Heerlijke vintage inrichting.

Lokatie is geweldig voor als je het Pieterpad loopt.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het beddengoed, was eigenlijk geschikt voor 1 persoon, 1 erg small dekbed en een sprei. Dit hebben we bij ontdekking om 23:00 moeten verdelen.

Lokatie is geweldig voor als je het Pieterpad loopt. Ontbijt was ook erg goed verzorgd, met een gevulde maag het pad op!

Een echte aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Geen tegenvallers. Wat misschien een klein nadeel zou kunnen zijn is dat je vanuit de tweede locatie even naar buiten moet om naar de ontbijtruimte te gaan. Wij hadden het weer mee maar bij slecht weer zou dat misschien kunnen tegenvallen.

Prima hotel aan de rand maar toch vlakbij het centrum. Extra vermelding voor het uitstekende ontbijt met soms verrassend aanbod. De details en accenten geven net dat extra (kamer, ontbijtruimte, ontbijt...). Ook het supervriendelijke en behulpzame personeel (eigenaars?) mag niet onvermeld blijven! Een echte aanrader!

Ontspannend, gezellig en lekker!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Beetje ongemakkelijk dat er geen deur was aan badkamer/toilet.

Zeer vriendelijke bediening. Super lekker en uitgebreid ontbijt. Hele gezellige kamer.

Prima hotel op een uitstekende locatie in Maastricht.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Helaas op de tweede nacht hadden we wat last van een luidruchtige medehotelbewoner. Daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen, maar dat hield ons wel even uit onze slaap. Verder geen punten die tegenvielen aan de kamer of ons verblijf.

Geweldig gastvrij en comfortabel hotel. Goede service en ontvangst.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Heerlijk verblijf in een leuke stad in een heel fijn hotelletje
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk alleen prullenmandje op de kamer en een extra haakje op iets op te hangen

Een heerlijk ontbijt en een fijne kamer. Geen standaard hotelkamer maar een thuisgevoel

Heerlijk uitgebreid ontbijt, zeker waard erbij te boeken.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Weinig, alleen de vloer in de kamers/pand is misschien wat gedateerd.

Heerlijk uitgebreid ontbijt, zeker waard erbij te boeken. Personeel is heel vriendelijk. Er hangt heel persoonlijke b&b sfeer, wat voor ons helemaal goed was.

Dit verblijf is voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Alle kamers vintage style....zeer leuk. De dames van het ontbijt waren super lief en vriendelijk. Perfecte ligging van het hotel zowel om vanuit daar naar het centrum te gaan als van de st. Pietersberg te genieten.

Niets viel tegen

De vriendelijkheid s morgens bij het ontbijt was super, je voelde je helemaal thuis. Ook de hartelijke manier van ontvangst was geweldig.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Goed, eenvoudig hotel, maar budgetkamer kan tegenvallen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

kamer klein, zonder uitzicht, 1 stoel. Overigens eigen schuld. Had budgetkamer geboekt. Achteraf spijt, omdat de andere kamers veel ruimer waren met goed uitzicht en 2 fauteuils. Parkeren aan overkant straat 6 euro per dag. Onduidelijk hoe je voor meerdere dagen kunt betalen (knop "tarief").

vriendelijk personeel. goed ontbijt. netjes en schoon. gunstig gelegen t.o.v. centrum.

GASTVRIJHEID!☀
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Aanrader voor wie gaat voor sfeer, gastvrjheid en comfort! Geen tegenvallers!!!

Het ontbijt was uitstekend! Ook de enthousiaste medewerkers! Op elk moment van de dag: Top!!

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

een beetje ontgoocheld over het 'glutenvrij' ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

een beetje ontgoocheld over het 'glutenvrij' ontbijt. 4 sneetjes droog brood die enkel lekker waren als ze getoast werden. Toespijs was wel heel lekker en verzorgd.

Prima en rustig met vriendelijke ontvangst en prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Zoals gezegd deur voor toilet.

Prima hotel, dicht bij centrum, vriendelijk personeel en goed ontbijt. Wel jammer dat badkamer/toilet niet is voorzien van deur. Niet erg prettig voor de ander bij gebruik toilet. Prima uitvalsbasis voor winkelen (10 minuten wandelen) of bijzienswaardigheden omgeving.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

• Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het uitzicht van de kamer was niet geweldig, maar daar kan niks aan veranderd worden

De kamer was mooi en schoon. Het hotel heeft authentieke details. De service was erg goed.

Een prima rustige lokatie om de stad te verkennen (amper 1,5 km van het cenrtum)

onthaal na 1700 u was niet direkt duidelijk waar men zich kon aanmelden

ontbijt was goed voor ieders maag , lokatie was uitstekend voor een stadsbezoek ,amper 1,5 km van het vrijthof

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Het was geweldig.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Ons verblijf was geweldig, alleen hebben geen ontbijt erbij genomen, want dat vonden wij een beetje aan de prijs. Maar het is absoluut een aanrader👍 Ook op loopafstand van het centrum.

Gezellige citytrip.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Badkamer achter muur in de kamer is niet privé genoeg.

Gezellig hotel, fijne ontvangst, heerlijk ontbijt. De kamer was ruim en aangenaam. Op 10 minuten stappen van het centrum.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Een uitstekend verblijf in een sfeervol hotel met zeer vriendelijke gast -heer/vrouw.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Voor een stel is een tweepersoonsbed en tweepersoonsdekbed aangenamer. In sommige gevallen kan het zijn dat een open badkamer minder prettig is. Het ontbijt is voortreffelijk maar aan de prijzige kant; het zou aantrekkelijker kunnen zijn de kamer aan te bieden inclusief het ontbijt.

Een heel sfeervol hotel, leuke kamer, bedden zijn prima en ook het ontbijt is voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Echte Maastrichtse gezelligheid in een prachtig hotel!
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

We werden ontzettend enthousiast en warm onthaald, precies wat we nodig hadden nadat onze vlucht voor een weekend weg naar Bulgarije was gecanceld door RyanAir. De hotelkamer was heel stijlvol ingericht met houten vloer en retro meubels, weer eens wat anders dan een standaard NH Hotels kamer. Super comfortabele bedden en fijne douche. Het ontbijt was uitstekend verzorgd met deels bediening aan tafel.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

gehorigheid was het enige dat tegenviel. je hoort iedereen de trap op komen, kamers boven en naast je. Dit is ook echt het enige minpunt. Wanneer je oordoppen mee hebt en in doet, zal dit probleem verholpen zijn. Tip voor hotel Pastis, gratis aanbieden van oordopjes voor de gasten.

locatie, ruimte kamer, inrichting kamer, omgeving, personeel. vrijheden.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Als er op veel kamers tegelijkertijd gedoucht wordt, heb je wat minder warm water.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Ontbijt is erg lekker, alles vers en volop keuze.

Een aanrader om Maastricht te bezoeken!
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Badkamertje heel summier (wel proper en hygiënisch net!)

Ontvangst en bediening waren uitstekend! Heel fijn en warm onthaal, meer dan voldoende informatie, zelfs onze zware koffer werd naar boven gebracht! Zeer open en ontvankelijk personeel! Steeds luister bereid! Toppie!!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de kamer lag aan de voorkant, de weg was best druk

Wakker worden met de geur van versgebakken brood. Kamer was prima, met de combi van oud en nieuw, heel schoon Vlakbij de stad en bij de Pieterberg, alles lopend te doen Goede tips Hartelijke ontvangst van beiden

Prima voor n weekendje met z'n 2, met minimaal luxe
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De kleine kamer, met hoge ramen had ook b&b kamer kunnen zijn.

De gemoedelijkheid en gastvrije ontvangst, dichtbij het centrum. Prachtig oud pand

gezellig hotel in rustige buurt, heerlijk ontbijt
    • Studio

Je zou de vintage sfeer als wat muf kunnen ervaren. Er was een keukentje met koffie- en thee faciliteiten, maar er was weinig tot geen thee. Het zou wat gastvrijer staan als er een mooie theedoos met verschillende keuzes thee oid stond. De ramen aan de achterkant naar de tuin konden niet open en waren helemaal geblindeerd. Was jammer, want aan de voorzijde was de straat (maar heeft waarschijnlijk een reden?). De wifi werkte niet, waarschijnlijk omdat het gebouw zich om de hoek bevond van het hoofdgebouw. Mijn tienerdochter vond dat erg jammer.... De verbinding hotel-station was slecht op zondag. Of een belbus die je moet bellen uur vantevoren, of zo'n 10 minuten lopen naar de halte.

De studio was zeer ruim, met een voor- en achterkamer, met deuren en-suite. Er zou makkelijk een gezin met twee kinderen in passen. De sfeer in de kamer/studio was erg gezellig, het was mooi ingericht, met oude vintage design. Mooie grote houten tafel waar je aan kan lezen of werken. Mooie oude kast etc. Wel keurig en fris (nieuw) badkamertje. Compleet keukentje. Het ontbijt was echt heerlijk en luxe, de ontbijtruimte was erg gezellig en sfeervol. De ligging is zeer rustig, net buiten het centrum, wel loopafstand (kwartier lopen). Vlakbij ligt een pleintje met een aantal gezellige & goede restaurants. Al met al een prima en sfeervol hotel, met luxe ontbijt

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De open badkamer (met schot afgeschermd van slaapkamer) maar dat gaan ze binnenkort allemaal aanpassen vertelden ze.

Het personeel is uitermate vriendelijk en gastvrij!

Fantastisch. Ik kan eenieder, die huiselijke en persoonlijke sfeer waardeert, dit hotel aanbevelen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ontvangst was zeer warm en hartelijk. Er werd een kop koffie aangeboden. De koffers werden naar onze kamers gebracht. De gastvrouw gaf een VVV-boekje van Maastricht.

gezellig, charmant hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

kamer ligt aan de straat en aan de inkom, lawaai van binnenkomende gasten en 's morgens vroeg verkeer. dit was een beetje storend

het ontbijt was heerlijk, zeer uitgebreid de ontvangst zeer hartelijk ligging prima, dicht bij het centrum en goedkope parking

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Fantastisch.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Vriendelijke ontvangst door de eigenaren. De kamer was schoon, de bedden uitstekend. Locatie dicht bij het centrum en toch rustig. Parkeren aan de overkant voor dagtarief van €6,00. Ontbijt fantastisch! Koffie (heerlijk!) en thee gratis.

Je komt er tot rust door de aangename sfeer en de vriendelijkheid van het personeel. Aanrader !!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Raam in badkamer kon niet open, kon dus niet verlucht worden

Comfort-kamer met aparte douche en toilet - alles wat nodig was, was aanwezig. Gezellige kamer in ouderwetse stijl. Rustige straat, je kan s'nachts met open raam slapen. Centrum op wandelafstand via een prachtig stadspark.

Super goed hotel. Een echte aanrader!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Eigenlijk niks. Misschien is het merendeel van de kamers voor mensen met beperking minder geschikt. Je moet een smalle, hoge trap op. (Hier hebben wij overigens geen last van gehad, maar ik kan me voorstellen dat dit voor ouderen en invaliden lastiger is)

Het is een heel gezellige accommodatie. Huiselijk, open, schoon. Je voelt je er erg welkom. Het ligt op loopafstand van het centrum.

Met weinig tevreden,

N.v.t

Het was een gezellig hotelletje met hele vriendelijke eigenaars. Het ontbijt was fantastisch bm,! en naar eigen behoefte. EITJE werd gekookt of gebakken terwijl je met de koffie begon.0 Heel goede ligging, net buiten het directe centrum

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Zeer vriendelijke ontvangst met koffie. Gemakkelijk en goedkoop dichtbij parkeren (met dagtarief van 6€). Ideaal om te voet de stad te verkennen. Heerlijk ontbijt.

Relaxed verblijf op prima locatie bij hotel Pastis
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De matrassen zijn behoorlijk stevig, voor ons waren ze té stevig.

Vriendelijke ontvangst met een kop verse thee en gedurende het verblijf ook zeer vriendelijk en welwillend personeel.

goede service, goed ontbijt, nette kamer en douche
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

de tv was geplaatst boven de bank, bij tv-kijken moest je op het bed zitten of op 1 stoel. Beter is minimaal 2 stoelen op de kamer en de bank eruit. Ideaal is 3 stoelen en de bank weg.

goede service, goed ontbijt, nette kamer en douche

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Alles heel verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Parking tegenover het hotel, veel duiven, auto heel veel poep op het dak, naar garage gemoeten, wel iets om door te geven, beter de auto ergens anders zetten, veel schade aan de auto. Kan het hotel niets aan doen, wel vermelden aan de gasten

Alles heel verzorgd. Goed bed, lekkere douche, vriendelijke gastheer en gastvrouw, , heel attent.

• Beoordeeld op: 1 juni 2017

Helemaal GOED
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Helemaal niets. Ga zo door dames!

Ontbijt is eigenlijk pas vanaf 07.30 maar toen we vroiegen of het ook eerder kon was dit totaal geen probleem. Eitjes werden "live" gemaakt wat je ook maar wilde. Erg leuke chambre d'hotes.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ontspannen.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Toilet met glazen schuifdeur in de kamer is niet zo "privé".

Aan de voet van de St Pieter gelegen, alwaar je gratis kan parkeren, op loopafstand van het centrum. Heerlijk ontbijt, gemoedelijke sfeer, rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Leuk verblijf, wel gehorig.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Kleine kamer, ontzettend gehorig gebouw. Kamer zit naast hoofdingang, dus late thuiskomers hoorde je allemaal.

Aardige gastheer en vrouw, mooie locatie en leuke inrichting.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Heerlijke plek voor een weekendje Maastricht!
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Wij hadden voor ons gezin (2 ouders en 2 kinderen) 2 kamers geboekt. We kregen kamers in het dependance, net om de hoek. We vonden de gratis thee/koffie faciliteit erg prettig.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

We hebben als gezin een prima verblijf gehad.
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

We hebben als gezin een prima verblijf gehad. Kamers schoon en verder heel positief de persoonlijke benadering. Goed gevarieerd ontbijt met vers gebakken spiegelei. Leuk klein en knus hotel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

klasse
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

had bovenste kamer, iets minder ruimte

lekker uitgebreid ontbijt; heel rustig gelegen, op wandelafstand van alles, goedkoop parkeren, heeft de sfeer en uitstraling van b&b maaar heeft wel hotel benaming

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

De boeking was niet goed verwerkt en in 2e instantie nog...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De boeking was niet goed verwerkt en in 2e instantie nog weer een misverstand, voor de gevonden oplossing moest een onredelijk hoge prijs worden betaald.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Een thuisgevoel op vakantie.
    • Studio

Met gevoel van stijl ingerichte kamers. Alles was van goede kwaliteit. Een thuisgevoel. Heerlijk, uitgebreid ontbijt. Locatie in een woonwijk op loopafstand van het centrum en van de Pietersberg.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Schattig hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het heeft onze voorkeur als het toilet helemaal afgesloten kan worden, dat was niet mogelijk; de badkamer was open.

Mooie en schattige kamer, aardig personeel en goede ligging. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prima basis om stad of omgeving te verkennen, mooi gelegen onderaan de St Pietersberg
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was niet heel ruim. Geen probleem, we konden ook beneden gaan zitten.

De sfeer, de hartelijkheid, behulpzaamheid, en het uitstekende ontbijt waren fijn. We voelden ons erg welkom.

• Beoordeeld op: 13 december 2016

Buitengewoon aangename verrassing dit kleine hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

De ontbijtzaal is wat krapjes als het vol bezet is, maar wel erg gezellig.

Mooie ruime kamer (nr. 5) en door de persoonlijke touch echt anders dan anders. UItgebreid ontbijtbuffet met o.a. croissants, krentenbrood, yoghurt/cruesli, broodjes, vers fruit, ruime keuze kaas en vleeswaren en eitje naar keuze gebakken of gekookt. Bijzonder vriendelijk personeel! Erg sfeervol en huiselijk.

Het ontbijt was uitgebreid. Er werd ons gevraagd hoeveel eitjes en hoe we ze wilden.

Misschien de bedden. Die waren zacht. Maar ook dat is persoonlijk. Onze vrienden hadden nergens last van

De gastvrijheid en persoonlijke belangstelling was groot. We werden enorm vriendelijk begroet. Echt een aanrader voor een verblijf in Maastricht

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Persoonlijke service, heerlijke bedden, lekker ontbijt en op een paar minuten lopen van gezelligheid

Jammer dat de badkamer niet afgesloten kan worden.

Heerlijke bedden, lekker ontbijt met een eitje vers gekookt of gebakken, op 10 minuutjes lopen van het Vrijthof, en binnen 5 minuten lopen ben je in het gezellige Jekerkwartier. Persoonlijke service, heerlijke accommodatie.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Mooi en sfeervol pand, mooie kamer met ingebouwde badkamer. Gratis parkeren en leuke restaurants vlakbij. Lopen naar centrum is fijne wandeling en zeker niet te ver.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

schattig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

De kamer was iets aan de kleine kant maar wel van alle gemakken voorzien.

Heel gezellig klein hotel met een heerlijk ontbijt. Het hotel bevind zich op een steenworp afstand van het centrum, maar ook heel dicht bij de st.Pietersberg. Het restaurant dat er bij hoort (Villeneuve) serveert voortreffelijk eten. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Goed toeven in Pastis

De afstand tot avond sleuteladres Villeneuve is iets langer dan gedacht maar geen probleem.

Leuke locatie, prima kamers, hartelijk en gastvrij personeel en een heerlijk verblijf!

• Beoordeeld op: 18 september 2016

• Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het is een gemoedelijk, huiselijk, sfeervol hotel en een heerlijke ruime kamer met goed bed. Dit voelt niet als een hotel maar als "thuis komen" met de service van een hotel! Ontvangst is zeer gastvrij, fijne eigenaars en het ontbijt met een persoonlijk tintje uitgebreid en heerlijk! Locatie is net buiten de drukte van het centrum en toch maar 10 min lopen om in het centrum te komen. Leuk om dit via de "omwalling" te doen ;) Al met al...een dikke 10 eigenlijk voor ons!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima huiselijk onderkomen met heerlijk ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De badkamer maakte onderdeel uit van de kamer, zonder deur en plafond. Echte privacy heb je niet als je met zijn tweeën bent.

Vlakbij de locatie waar ik moest zijn voor mijn werk. Makkelijk te bereiken.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Je voelt je er thuis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Het hotel is wat gehorig - dus wie zich daaraan ergert heeft een puntje

Waar wordt je eitje nog geheel naar persoonlijke wens voor je gebakken terwijl je er bij bent? Heel persoonlijk hotelletje, strategisch gelegen tussen de Sint Pietersberg en de binnenstad. Kleinschalig, jaren twintig sfeer, authentiek Maastrichts.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Een aanrader voor wie de drukke stad Maastricht wil combineren met de rust van het hotelletje.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Wij lagen in kamer 8 en net aan onze deur staat de koffiemachine en koelkast met frisdrank. Deze koelkast maakt redelijk veel lawaai, s'avonds en s'nachts hoor je dit dan ook wel goed.

De huiselijke sfeer en de inrichting was voor ons heel rustgevend. De gastheer-en vrouw hebben ons warm ontvangen. Het ontbijt had meer dan voldoende keuze en was wederom in een rustige sfeer. De kamer (standaardkamer met douche) was ook ruim voldoende - je komt er immers alleen in om te slapen en te douchen.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Een goed , knus, huiselijk hotel met uiterst vriendelijke eigenaren.
    • Standaard Tweepersoonskamer met Douche

Overnachten om de hoek in ander huis maar uiteindelijk vonden we dat ook wel prima.prima

Het ontbijt: keuze ei, gekookt, gebakken, scrumbled eggs. Aardige, servicegerichte ontvangst. Koffers werden naar boven getild hoge trap op.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Tegengevallen
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De prijs kwaliteitsverhouding en euro12,50 voor ontbijt vonden wij veel. Voor een lowbudget kamer is het wel erg prijzig geworden. Toilet zonder deur. Parkeren was niet gratis

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Gastvrijheid en kwaliteit
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

De enige opmerking betreft het ontbreken van een deur waarmee het toilet kan worden afgescheiden.

De huiselijke sfeer, warme inrichting, vriendelijkheid bediening.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Heel aangenaam logeren voor een zeer voordelige prijs aan de rand van een prachtige stad.
    • Studio

In het voorste gedeelte van de studio is inkijk de overburen mogelijk, tenzij men de gordijnen dicht laat (maar dan blijft het licht natuurlijk buiten).

Heerlijk ontbijt, lekker vers en overvloedig aanbod. Mooie en ruime studio met alle nodige voorzieningen. Goede ligging aan de rand van de stad. Rustig in een groene buurt en toch overal dichtbij.

Zeer persoonlijk en kleinschalig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Wij waren er met mijn ouders van 86 de trap naar boven valt tegen op deze leeftijd.

Een persoonlijke zeer vriendelijke benadering.

Het ontbijt was heerlijk!
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Het ontbijt was heerlijk! Vriendelijk personeel!

Heel lekker ontbijt,gezellige fijne kamer en hele...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Heel lekker ontbijt,gezellige fijne kamer en hele vriendelijke mensen

Is meegevallen

De moeilijke trap. Niet zo comfortabel om valiezen naar boven te nemen.

Lekker ontbijt, goede bedden.

Super weekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Super hotel met super aardige mensen. Een echte aanrader

Prima ligging , goed ontbijt , ruime kamers.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Soms moeilijk parkeerplek te vinden , gehorige kamers.

Prima ligging , goed ontbijt , ruime kamers.

Mooie kamer, schoon en comfortabel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Douche

Mooie kamer, schoon en comfortabel. Fantastisch ontbijt.

Top locatie voor een fietser
    • Budget Tweepersoonskamer met Douche

Misschien was de kussen iets te klein