Beoordelingen over Hotel 't Paviljoen 4-sterren

Grebbeweg 103-105, 3911 AV Rhenen, Nederland

#3 van de 3 hotels in Rhenen

Het ontbijt was zeeeeeeeeeeerrrrrrrrr ruim.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Het ontbijt was zeeeeeeeeeeerrrrrrrrr ruim. De motor kon achter een afgesloten ( vanaf 23 h 's avonds ) omheining staan. Dit hotel is zeker een aanrader voor IEDEREEN.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een perfecte overnachting en verblijf gehad

Gangen naar de kamer waren wat krap, kan lastig zijn als je grote koffers bij je hebt, maar dat hadden we niet.

Nette kamer, raam stond open zodat de kamer extra fris was. Het balkon gaf nog een extra dimensie aan de kamer. We voelden ons welkome gasten. Het bijbehorende restaurant bood voldoende keus voor een zeer goed dinner. Ouwehands dierenpark waar we de volgende dag dienden te zijn lag letterlijk op steenworp afstand. En we konden de auto's gedurende deze dag op de prive parking van het hotel laten staan.

Goed verblijf voor bv. een fietsweekend.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

De grootte van de kamer viel erg tegen. Ook al wisten we dat deze kamer klein zou zijn, dan nog is het zo klein dat je amper je bagage ergens neer kunt zetten.

Ontbijt was prima verzorgd en assortiment was ook erg goed. De service van het personeel was heel goed toen bleek dat er toch iets mis gegaan was met de boeking: het werd tot volle tevredenheid netjes opgelost. Goede en veilige fietsenstalling.

Wij waren slecht 2 dagen maar hebben ons prima vermaakt en de verzorging was naar wens.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de vloerbedekking in de kamer was wat vlekkerig.

Heerlijk ontbijt. vriendelijk personeel prachtige bosrijke omgeving naast dierenpark gratis parkeren wens voor aangepast diner werd voldaan

Een heerlijke overnachting in een hotel waar je echt "thuiskomt" en als gast verwend wordt.

Na gebruik van het bad, liep het niet geheel leeg, er bleef flinke laag water in staan.

Hartelijke ontvangst, fijne kamer naar wens ingericht, heerlijk diner, en lekker geslapen op goede kwaliteit bedden.

Fijn hotel, maar met slechte hoofdkussens
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zoals gezegd, het kussen was slecht; als je met je hoofd er op ging liggen sloegen je gelijk de vlammen uit.

Prachtige kamer met prima bed met waardeloos kussen. Prima badkamer, goed ontbijt erg aardig personeel.

Erg warm, deur moest door de warmte open blijven waardoor de auto geluiden wel erg hard waren
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden gevraagd 's ochtends contact met ons op te nemen,dit is niet gebeurt.Ik betreur dat. De receptie zou 24 uur bezet zijn. Dit was niet het geval, na 17.00 uur kon men niet meer in het systeem komen zodat vragen van onze kant niet beantwoord konden worden.

mooie kamer mer koffie voorzieningen en ventilator

Ontbijt uitstekend.

Kleine benauwde gangen, maar dat zal met normale temperaturen niet zo'n probleem zijn als met deze hittegolf.

Ontbijt uitstekend. Personeel vriendelijk.

niet voor herhaling....
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Om 9 uur ontbijt en niets was aangevuld.... alles moest gevraagd worden....na 15 min. Ontbijt werden deuren tegen elkaar open gezet en kon je verder ontbijten in de tocht en koude.

Ben naar het naast gelegen dierenpark Ouwe hands geweest,daar is dit een goede l

De hygiëne viel tegen. De kamers waren niet schoon. Ik had de Comfort kamer,maar vond het geen comfort,alleen de badkamer was Comfort

Het ontbijt was goed.en het personeel was vriendelijk

Kamer vonden we toch best klein en door de warmte daardoor...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer vonden we toch best klein en door de warmte daardoor ook echt veel Te warm. Gelukkig wel een ventilator in de kast maar Die kan maar Op 1 Nachtkastje....

De speelkamer beneden is erg leuk.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

-in de kamer liep er een verlengsnoer dwars door de kamer heen. Was echt struikel gevaar en zeker niet veilig. Ik vind het idee van zin groot electrablok onder mijn bed ook niet fijn. - kamer was echt afschuwelijk warm. Deuren open was enige mogelijkheid om nog iets te kunnen slapen maar gaf wel overlast van de auto's - ontzettend vervelend dat als je s nachts naar t toilet gaat gelijk de hele kamer verlicht wordt zodra je de deur wilt openen. Daarbij komt ook dat de ventilatie ook gelijk aanschiet. mijn zoontje werd gelijk wakker van de herrie en het licht.

De speelkamer beneden is erg leuk. Ontbijt was goed. Voldoende keus.

Ruime kamer, vriendelijk personeel, mooi terras, prima...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De badkamer is klein en enigszins verouderd. De fietsenstalling is moeilijk bereikbaar en te ver weggestopt. Fruit bij ontbijt was niet vers.

Ruime kamer, vriendelijk personeel, mooi terras, prima lokatie.

ik heb er geen bijzonder gevoel bij.

eerlijk gezegd een beetje de bediening, niet adequaat. afvoer douche niet goed, water liep in mijn een-persoons kamer de kamer in. met wat extra handdoeken opgelost.

prima locatie als uitgangspunt voor veel activiteiten, goede keuken en een prima ontbijt.

Voor een of twee overnachtingen goed te doen. Voor een langer verblijf heb ik vraagtekens.

Daar wij geen rokers zijn rook de kamer er wel naar. Buiten op het balkon is een soort van asbak / sigaretten dover geplaatst. Deze was niet leeg gemaakt. Hier door was het niet aangenaam op het balkon. Ook de buren stonden op het balkon te roken waardoor wij geen gebruik konden maken van een rookvrij balkon. Voor de 4 sterren hotel zou ik gekozen hebben om bij het ontbijt vers geperste sinaasappelsap aan te bieden ipv sap uit een pak.

Het hotel is mooi gelegen in een wandelvriendelijk en bosrijke omgeving. De kamer was netjes verzorgt. Er was de mogelijkheid om een kopje koffie te zetten op de kamer. Leuk balkon met een uitzicht op de bossen.

Prima hotel voor een nacht of weekend
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gedateerd en het schoonmaken in de kamer kan beter. Vergeten om onder de bedden te stofzuigen. Buitenkant entree hotel niet schoon

Vriendelijkheid personeel .Grappig die diergeluiden die je in je kaner hoort als je aan de achterkant slaapt. Heerlijk ontbijt en dat je die ook buiten mag nuttigen.

Prima hotel!
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Attent personeel, gezellig hotel en prima restaurant. Goede kwaliteit/prijs verhouding van eten en wijn. Naast Ouwehands Dierenpark en mooie natuur.

Prima hotel voor 1 nacht (standaard kamer)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Standaard kamer Is een erg kleine kamer, kleine badkamer geen ruimte voor toiletspullen neer te zetten...

Vriendelijk personeel, lokatie, kamer was netjes

Goed genoten
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had de kamer iets ruimer verwacht en in de badkamer/douche was nauwelijks plek om iets neer te zetten

Hotel naast het dierenpark en naast de bushalte

Heerlijk rustig hotel, met een prachtige omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er was wel wat lawaai van de weg voor het hotel, maar met de ramen dicht, hoorde je dat niet meer.

Het uitzicht was prachtig, het balkonnetje was heerlijk. Het personeel was uiterst vriendelijk.

Goed bevallen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik lag zelf niet erg lekker op het bed, maar ik ben daar erg lastig in.

Direct naast de dierentuin, restaurant aanwezig, pannenkoekhuis ernaast, ruim ontbijtbuffet. Glutenvrij was goed mogelijk (ontbijt van te voren doorgegeven). Kleine maar nette kamer met piepklein balkonnetje.

prima, kom graag terug

Als je lang bent zou je via de trap wel eens je hoofd kunnen stoten

Erg aardig personeel. Eten was prima. Organisatie was goed, ondanks de 4 mei topdrukte. Kamer was netjes. Mooie omgeving.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aangezien het toch een oud hotel is kun je een basis kamer treffen met een zeer kleine badkamer of een kleine kamer. Het zijn geen van der valk afmetingen.

De locatie is goed, je kunt zien dat de laatste tijd de kamers gerenoveerd zijn en ook de buitenzijde. Het ontbijt is prima en je kunt heerlijk op het terras zitten.

Eens maar nooit meer. Ook vanwege de herrie van de auto,s
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het paviljoen adverteert letterlijk Vanaf 15.00 uur kunt u bij ons inchecken, Indien uw hotelkamer eerder beschikbaar is bieden wij u kosteloos al eerder uw kamer te betrekken. U bent al eerder van harte welkom, de registratie kunnen wij dan alvast verrichten, uw auto kunt u al op onze parkeerplaats plaatsen en bagage in de bagageopslag doen. Zo kunt u optimaal van uw dag genieten. Nou dat viel zwaar tegen. Voordat wij een woord gezegd hadden, liet de receptioniste weten dat het vreselijk druk was, laatste dag vd maand eerste dag van een nwe werkweek enz enz. Wij waren veel te vroeg zei ze ( en dat was ook zo, alleen wij vroegen helemaal niet om de kamer, maar wij wilden de bagage kwijt) en ze stond ons verder niet meer te woord en ging haar kantoor in. Dat was een leuke binnenkomer op mijn 65e verjaardag!! Maar toen wij veel later terug kwamen en mijn man joviaal vroeg zijn we nog te vroeg, kreeg hij een lelijke blik en ze zei ja! Liep weg, ging naar achter, naar boven en na 5 min. zei ze "wat is de naam?" Nou de kamer is klaar en kregen wij de kamersleutel. Het personeel van het restaurant was gelukkig een stuk vriendelijker. Gelukkig heb ik geen last van stof, maar als je een allergie zou hebben van stofmijt is dit geen erg schoon hotel. Er lag ook nog een tampon (weliswaar niet gebruikt gelukkig) in mn bed.

Het ontbijt was prima en het diner in het restaurant was prima, alleen wat aan de dure kant

Wandelen en dierenpark altijd via 't Paviljoen !
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Luxe kamer of gewone kamer dochen in bad zou niet meer moeten kunnen. Ondanks een antislipmat (niet in elk hotel) blijft het niet ongevaarlijk, zeker als je al boven de 70 bent. Maar, genoeg andere reden om deze situatie te verbouwen. Verder het eerste diner op 24-4-18. Oh oh wat duurde dat lang. Na een halfuurtje wachten en vragen waar het nagerecht bleef, maar weggegaan. Het zal vast niet elke keer zo zijn. Tweede dag ruim OK! Diner verder heel goed.

Eigen parking. Heel dicht bij dierenpark en wandelroutes. Ook dichtbij diverse mooie steden en dorpen plus rivier. Ontbijt en diner, met een opmerking. Kamer aan zijkant/achterkant niet gehorig. Hadden een comfort kamer maar kregen een luxe kamer, die wij eigenlijk niet wilden vanwege het douchen in bad. (Was nog nooit voorgekomen. Uiteindelijk toch genomen, anders moesten wij de andere dag weer verkassen. Bij aankomst op 24-4-18 de zeer hartelijke receptioniste. De kok die op het toetje een 70 had gemaakt. Echtgenote werd die dag 70! (Zie foto bij kamer)

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Relaxt hotel met bijzonder vriendelijk personeel en een goede keuken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer was erg klein (soort inloopkast) met alleen douche,WC en wastafel , maar dat had te maken met de kamer keuze. De badkamers van andere kamers zijn groter en voorzien van bad.

Heerlijk ontbijt. Prima diner. Het maandmenu is een goede en voordelige keuze. De kamers aan de voorzijde kijken uit op een drukke weg, maar geen last gehad van het geluid en prima geslapen.

Het hotel is niet persé heel duur maar ook zeker niet goedkoop, ik had meer verwacht voor deze prijs
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers zijn erg klein en de bedden hard. Er was niet zoveel te doen bij het hotel zelf op de spelletjeskamer en sauna na, en er was weinig keus bij het ontbijt.

Het eten in het restaurant is erg goed en vriendelijk personeel. Mooie locatie

Prima verblijf voor 1 overnachting. Ontbijt viel tegen.

Kamer heeft vloerbedekking, die erg ruikt naar huismijt/ huisstof. Vooraf gevraagd naar glutenvrij ontbijt. Er was geen sojamelk of soja-yoghurt.

Parkeerplaats op eigen terrein Handdoeken zijn ruim aanwezig

Het is een goed verblijf voor 1 nacht, maar zou hier (helaas) niet voor meerdere nachten willen zijn
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Badkamer erg klein ( douchehok ) Vloer werd, ondanks een douchematje, nat, dus met natte voeten op de wc zitten Kamer viel ondanks de hoge prijs erg tegen ( klein ) Hadden een kamer t.o. de ingangsdeur/lift van de etage, dus erg gehorig. Ik had de kamer al in december geboekt, vrienden van ons die later hebben geboekt, hadden een betere kamer Hotel en kamers ook erg gedateerd

Vriendelijk personeel Goed ontbijt Heerlijke bedden Ramen die open konden en een dakterras

Ontbijt de roereieren waren koud en werden niet snel bijgevuld hebben we op moeten wachten. Voor de rest top ontbijt niks mis mee zat keuze.

Heerlijke kamer goed geholpen en alles op loopafstand een fijn hotel in een prachtige omgeving. Zeker een aanrader.

Teleurstellend.

De omschrijving van onze boeking 'luxe tweepersoonskamer met whirlpool en balkon' belooft veel meer dan in werkelijkheid wordt geboden. De kamer is erg klein en gedateerd ingericht. De schoonmaaksters/-ers kunnen wellicht niet bij de bovenste plank van de kledingkast en dus ook niet bij het kluisje, want daar kon je je naam in het stof schrijven. Het balkon, ook klein, heeft een lege plantenbak met dripsysteem en die had op 7 april wel gevuld en werkend mogen zijn. De badkamer is, u raadt het al, ook erg krap en is de whirlpool slechts een whirlpoolbad waarvan de jets wel eens gedeepcleaned mogen worden. Dus geen gebruik gemaakt van het whirlpoolbad.

Ontbijt was uitstekend in een prachtige ambiance. Personeel is vriendelijk en de ligging is prima.

Weekend met een gouden randje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kelder biljart stond scheef en op de keu,'s zaten geen pommeransen

Het diner was super personeel en de keuken hielden goed rekening met de allergieën die ik had doorgeven.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima verblijf. Goede lokatie.

Een vervelende geur uit de afvoer. Als het raam in de badkamer open bleef staan viel het mee. S'nachts kwam het weer terug.De ramen in de kamer waren afgeplakt waardoor deze wat donker was.

Ontbijt was prima. Wij hadden de luxe kamer die was goed.

Teleurstellend en klachtwaardig

Niemand van het personeel heeft ons mondeling excuses gemaakt voor tijdens het gehele verblijf geen gebruik kunnen maken van de lift. De badkamer (113) was koud. Het karige ontbijt is **** onwaardig.

De ligging, maar dat is dan ook alles...

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Een hotel op een prachtige locatie!
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

De badkamer was erg klein, maar het hotel is met een badkamer renovatie bezig, onze kamer had kennelijk nog geen beurt gehad. De vloerbedekking was niet schoon, maar werd direct schoon gemaakt toen we het melden.

Fijne kamer met balkon. Twee lekkere stoelen, koffie en thee faciliteiten, prima in orde.

Heerlijk verblijf op de Grebbeberg
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets, alleen dat de kamer iets ruimer had mogen zijn.

Erg vriendelijk personeel, de heerlijke bedden, de fijne inloopdouche en het goede ontbijt. Ook de omgeving rondom het hotel, (Grebbeberg) is zeker de moeite waard.

we hebben het goed gehad,
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer was erg klein, plafond was vies, badkamer erg klein, alles werd nat als je ging douchen.weinig opbergmogelijkheden op badkamer ontbijt zaal was niet zo geweldig kille zaal

restaurant was goed

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Prima maar geen 4-sterren waardig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aardig hotel maar ik vind het geen 4 sterren waard. De kamer was klein en de badkamer héél klein. Je kunt niet voor de wastafel staan zonder de deur van de badkamer open te laten staan, als je op het toilet zit zit je met je neus in de wastafel en er was geen enkele ruimte om spullen kwijt te kunnen in de badkamer. Verder ook geen douchekapje aanwezig en plastic bekertjes :( . De bediening aan de receptie had weinig oog/tijd voor klanten. Ze waren bijzonder druk met allerlei administratieve dingen.

De vriendelijkheid van het horecapersoneel en ze hebben een heel gezellige open haard!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Veel te kleine gedateerde kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was extreem klein, maar 9 m2 én erg gedateerd. Oude vloerbedekking en half loshangende overgordijnen maakten het sjofele plaatje af. In de gangen boven stonk het (riolering ??). Badkamer was wel gerenoveerd maar onverwarmd en ook erg klein. Je kon er geen toiletartikelen kwijt. Zal hier zeker nooit meer een kamer boeken. Midden in de nacht ging ook nog 2x het brandalarm af. Naar later bleek een defect systeem!

parkeren en de locatie

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Omgeving id uitstekend. Hotel erg gedateerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn erg klein en gedateerd. Vooral sanitair is zeer matig. Bij eerste kamer was de badkamer niet groter dan 3 vierk meter, met daarin wc, wastafel en douche. Na één nacht andere kamer gehad, met daarin een grotere badkamer. Maar erg gedateerd. Bruin sanitair met overgeschilderde tegelwerk. Ook afstellen kraan van bad-douche moest handmatig. Föhn werkte maar 20 seconden en daarna moest je weer even wachten voor de volgende 20 seconden. Bij ontbijt lagen 2 rotte mandarijnen bij het fruit. Toen ik daar iets van zei was het antwoord: Oh dan gooien we ze weg. Verder geen verontschuldiging of zoiets. Ontbijt was verder voldoende.

Personeel heel vriendelijk. Eten in restaurant is goed. Omgeving is mooi. Naast Ouwehands Dierenpark.

• Beoordeeld op: 24 november 2017

Mooie omgeving met aardige mensen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kleine bedompte kamer met verouderde inrichting. badkamer was in jaren 80 denk wel modern.. Kosten ontbijt

Pittige prijs voor ontbijt, maar wel uitgebreid en lekker. Fijn dat je kon kiezen om eitje te bakken.. niet fijn om vervolgens heel de dag die geur bij moet dragen.. afzuigkap zou hier wel welkom zijn...

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Ontbijt was iedere ochtend prima verzorgd.

Hygiëne op de kamer viel mij tegen. Op verschillende plekken zaten spinnenwebben. De douchekop zat aardig dicht er kwam slechts een straal uit die vlak langs de muur opliep. Badkamer was niet super veel aangetast door vocht. Wifi bereik was zwak. Beeld van de tv was slecht. Kamer was sowieso niet netjes afgewerkt weinig oog gehad voor details.

Ontbijt was iedere ochtend prima verzorgd. Kamer was voorzien van een goed bed. Iedere dag werd de kamer schoongemaakt. Vanuit dat oogpunt een prima service.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Prachtige locatie.

Alles was prima.

Prachtige locatie. Super vriendelijk personeel. Heerlijk ontbijt en diner. Heerlijke boxspring bedden. Overal in hotel gratis Wi-Fi. Bushalte bijna voor de deur.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Het was een heerlijk verblijf in een goed hotel wat ook nogeens in een prachtige omgeving ligt.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Het enige echte nadeel was dat het wel wat gehorig is allemaal, maar het meeste geluid komt wel van de in het slot vallende deuren. Als daar toch nog eens wat op verzonnen zou kunnen worden..........

De kamers waren netjes en compleet ingericht. Zeer goede bedden. Het ontbijt was goed en uitgebreid. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren vrij klein, en het ontbijt kan iets gezelliger gepresenteerd worden en wat beter aangevuld. Verder hebben we ons prima vermaakt, voor 1 nacht is dit een prima hotel, zeker met de dierentuin als buren en een geweldig wereld restaurant ernaast.

De service

uitstekend ouder hotel voor een lage prijs met een voortreffelijke keuken!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant van het hotel is echt uitstekend. Ik heb een Wild menu genomen en die was geweldig!! ook mijn reisgenote had een uitstekend diner. We waren zeer aangenaam verrast! het is een ouder hotel, maar de service is er prima. Kamers niet heel groot, maar groot genoeg en een vernieuwde douche.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

verwacht geen 4-sterren luxe maar een gezellig familiehotel...

verwacht geen 4-sterren luxe maar een gezellig familiehotel waar het personeel zijn best doet het je naar de zin te maken. Vanaf het ruime balkon van de charmekamer hoor je de dieren van ouwehands dierenpark.

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Mijn eerste gedachte was: ik betaal deze kamer en ga op zoek naar een ander onderkomen.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was een schok. Erg klein, lasten konden niet geheel open daardoor. Kussens niet lekker. Ouderwetse kamer met stukken plafond open of stuk. Verlichting, vitrage lelijke wanden etc ronduit erg slecht. Badkamer blijkbaar gerestaureerd en in orde. Goede douche.

Ontbijt was super

goed verblijf in op zich prima hotel, maar het hotelgedeelte verdient een face-lift
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het hotelgedeelte, de gangen, lift, kamer en badkamer zijn erg gedateerd, het uitstekende bed is eigenlijk te groot voor de kamer . . .

locatie, personeel, het eten en de algemene voorzieningen zijn prima

Niet voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer aan de straatzijde was rumoerig en warm. De badkamer was qua inrichting gedateerd en door de combinatie bad-douche niet berekend op minder lenige mensen.

De restaurantvoorzieningen, de kaart, was goed. Het personeel, helaas met uitzondering van de leidinggevende, was uitermate vriendelijk en behulpzaam.

Praktisch

Deze éénpersoonskamer had een hele sterke onaangename penetrante geur bij binnenkomst. In de douche cabine en in de douchekop zat zwarte schimmel.

De ligging van het Hotel.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Uitstekend in alle opzichten én enorm gastvrij!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik wilde toch mee met ons bedrijfsuitje. Zocht een hotel: € 62,-. En gaf mij daarna op. Na bevestiging van deelname bedrijfsuitje, het hotel geboekt: in 4 dagen gestegen naar € 80,-!! Tegenvaller!

Het uitstekende matras! Heerlijk geslapen. Mooi hotel en kamer, vriendelijk personeel, ontspannen en gemoedelijke sfeer. Heerlijk eten. Schitterende locatie en omgeving. Dit hotel beveel ik iedereen aan!

Ondanks weinig nachtrust een aangenaam verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer zeer gehorrig. Ik heb 2 nachten slecht geslapen omdat de bovenburen zich weinig aantrokken van de houten kraakvloer !

Het ontbijt was uitgebreid en goed. Ontbijtruimte ook goed. Personeel zeer behulpzaam ! Het diner was ook buitengewoon goed.

• Beoordeeld op: 30 september 2017

We komen vast en zeker nog eens terug.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was wel een beetje klein. En we sliepen aan de voorkant en daardoor meer last van autogeluiden. Op de overloop was ná de lift nog een trapje van 3 treden - niet handig voor rolstoelers - vervangen door hellingbaan is aanrader.

Het diner was perfect!! Vriendelijke ontvangst. Kamer wel wat klein en erg warm ondanks dat het raam open stond en de verwarming uit. Bed heel goed (was net nieuw werd ons verteld). Badkamer keurig.

• Beoordeeld op: 29 september 2017

Teleurstellens
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bedden waren hard. Kussens te zacht je had niet het idee dat je een kussen had. Douche was oud en zag er niet zo uit als op de foto's van booking.com

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Prima hotel op mooie locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets of het moet de drukke weg zijn waar het hotel aan ligt. De isolatie is overigens prima waardoor heel weinig geluid binnen komt.

Bijzonder mooie locatie op de Grebbeberg en naast Ouwehands Dierenpark.

Goed voor 1 nachtje verblijf maar te duur voor wat er geboden wordt.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Kamer is geen comfortkamer van een 4-sterren hotel. Badkamer is meer een douche-hokje van 2 bij 3 meter, meer is het niet.

De ligging is prima, zo ook het ontbijt. Ontbijtruimte in de serre is een mooie plek. Voldoende parkeerruimte.

Bedden prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Had aangegeven beneden of goed bereikbaar met lift,wel met lift maar moest Nog klein trapje op met Mn moeder die met rollator liep Dat was erg lastig. En ook een drempel naar de wc ook niet handig.

Ontbijt prima

Perfecte ligging tov dierentuin. Restaurant en terras erg gezellig. Personeel super vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Badkamer veel te klein en ouderwets. Wastafel geschikt voor in toiletruimte, maar niet om je tanden te poetsen en je te wassen. Gedoe over betaling die ze eerst niet "zagen". Ik was alleen en had tweepersoonskamer geboekt. Zou niet kiezen voor dit hotel op basis van de kamer die ik had toegewezen gekregen. Voor 1 persoon en 1 nacht prima.

Personeel bijzonder aardig. Baalde wel dat mijn betaling niet "zichtbaar" was terwijl het bedrag al maanden geleden, via IDeal, was afgeschreven. Daardoor moest ik wachten terwijl ik een afspraak had. Terras en restaurant erg gezellig.

Het ontbijt was goed en uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Flinke kuilen in de bedden, de matrassen zijn echt aan vervanging toe. Ook was de kamer vrij warm 's nachts.

Het ontbijt was goed en uitgebreid. De kamer was ruim en de badkamer was goed schoon. Leuk dat we een klein balkonnetje hadden!

Voor herhaling vatbaar.

Kamers zijn wel aan de tijd onderhevig maar dat wisten wij. (lampen stuk en fohn die er mee ophield. Ondanks dit toch een plezierig verblijf.

Meestal valt dit tegen maar hier een redelijk goed bed met hoofdkussen. En lange dekbedden. Gezellige serre/terras.

De avonden en nachten vielen heel erg tegen, vreselijk slecht geslapen. Ontbijt was prima.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

De bedden waren vreselijk, hele diepe kuilen. Wij sliepen aan de voorkant van het hotel (veel herrie van het verkeer) en precies boven de ingang en het terras. Hebben iedere avond heel veel overlast gehad van een groepje personeel dat 's avonds (na 23.00 uur) op het terras zat te praten en te lachen. Ben de 2e avond om kwart over 12 toch maar gaan vragen of het wat stiller kon,. De assistent bedrijfsleider zat bij dit groepje en zou het doorgeven aan de rest. Ook zou hij een melding achterlaten van mijn klacht bij de balie... dit is dus niet gebeurt. Het heeft zeker nog een dik kwartier geduurd voordat het stil werd, maar om half 3 waren ze daar weer aan het praten. Ook ging de schuifdeur voortdurend open en dicht. Ons badkamertje rook naar komkommer en bloemkool (keukenluchten?).

Het ontbijt was prima. Baliepersoneel was erg vriendelijk.

We moesten erg lang wachten met inchecken doordat er een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We moesten erg lang wachten met inchecken doordat er een gezelschap was dat veel aandacht vroeg. Het zou fijn zijn geweest als een tweede medewerker (die aanwezig was) even had geholpen.

mooie omgeving

geen opmerkingen.

het diner beviel het meest. was erg lekker en goed gepresenteerd. vriendelijk personeel. En in de ochtend een goed verzorgde lunch.

Wel te doen, mist gezelligheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer aan de kleine kant, zeker voor een hotel met 4 sterren. Geen airco Hotel is toch hier en daar gedateerd.

Ontbijt was prima , gezellige ontbijtruimte in de serre. Ook op buitenterras is het gezellig zitten. Mooie badkamer.

Mooie uitvalsbasis voor een avontuurlijk en ontspannen weekend. (fietsen / lopen)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Sauna tegen betaling. Een niet aangekondigd feestje, waardoor er behoorlijke geluidsoverlast was.

Schone kamer, ruime badkamer. Goed ontbijt. vriendelijk personeel.

Functioneel, lief, hopeloos ouderwets in de bediening van het terras.
    • Tweepersoonkamer - Standaard (klein)

Bediening terras hopeloos.... Drie keer het vergeten drankje besteld, daarna nog bitterballen die nooit gekomen zijn... Vriendelijk maar kansloos😂 Ze moeten echt overgaan op elektronisch bedienen! Maar wel lief en we moesten er wel erg om lachen hoe dit allemaal ging😂

Vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Prima startpunt van de Grebbetour

Voorkant hotel ligt aan de weg en geeft lawaai. Kamers wat klein.

Wij verbleven met een wielerploeg van 7 man als vertrekpunt van tocht over de Veluwe ( de Grebbetour ). Prima terras, zeer vriendelijke bediening en receptie. Topontbijt, veel soorten brood, yoghurt en granen. Keurige bedden.

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Avondeten was prima

Het matras in kamer 302 MOET echt worden vervangen.....doorgelegen, afgerond waardoor je letterlijk je bed uit rolt..... mijn advies is dit direct te vervangen. Voor minimale investering is de kamer nog wel wat prijzig maar slaap je tenminste goed en daar kom je voor...

Avondeten was prima

Redelijk

Beetje oude glorie, ouderwets. Bij fruit wat bij het ontbijt lag was niet allemaal vers. Verder was het ontbijt overigens prima. We hadden 1 dag met en 1 dag zonder ontbijt, verschil €10,00/2 pers. Bij navraag met de smoes: we hebben het ontbijt wat goedkoper gemaakt! Ja, ja, de kamer gewoon wat duurder lijkt ons eerder te kloppen. Beetje flauw. Kamer erg warm, niet goed te koelen. Op site van het hotel stond een gebouw met prachtige markiezen; deze hingen er niet, jammer en hadden waarschijnlijk oom wel geholpen tegen de warmte.

Ontbijt was goed eten was ook goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bediening in het restaurant. Als er problemen in de keuken zijn, kleine moeite om dat aan de mensen te vertellen. Zeg dat het lang kan duren en vraag of ze nog wat drinken willen. Iedereen vroeg zich af waar het eten bleef en hadden dorst en honger. Alleen het meisje in de bedienig met het lange zwarte haar werkte perfect hield alles goed bij. Moters van de airco's onze kamer lag daar naast.

Ontbijt was goed eten was ook goed. En naast het dierenpark.

Prachtige omgeving in een gezellig hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Als je wat later aan het ontbijt aanschuift, is er al veel op wat niet wordt aangevuld terwijl je tot 10.00 uur kan ontbijten. De kamer was erg gedateerd!

Het ontbijt was heel goed, en het personeel ontzettend vriendelijk

• Beoordeeld op: 13 mei 2017

Schoon en fris verouderd hotel.

De éénpersoonskamer was wel heel erg klein en erg gedateerd. Badkamer was niet erg praktisch, maar wel erg schoon. Ik had verwacht dat men het beddegoed om dag zou verschonen. In mijn geval heeft het er de hele week op gelegen. Op de kamer was geen waterkoker aanwezig.

Het heerlijke ontbijt en de ruime parkeergelegenheid. Ook is het personeel heel erg vriendelijk en attend. Alles was heerlijk schoon aankomst. En er is gratis WiFi met een goede snelheid.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima verblijf, maar heeft niet de uitstraling van een 4-sterren hotel

Wij hadden een deluxe kamer geboekt, maar kregen een standaardkamer toegewezen. Dit werd ons niet verteld, dus wij hadden dat pas door toen wij in de kamer kwamen. Terug naar de receptie en bezwaar gemaakt. Het probleem werd opgelost, maar excuses konden er niet van af. De eerste avond dineerden we in het hotel. Na een vlot geserveerd voorgerecht hebben we bijna een uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Andere mensen die na ons binnenkwamen hadden hun hoofdgerecht al op toen wij nog steeds aan een lege tafel zaten. Ook hier werden geen excuses voor aangeboden. Niet netjes! Het eten was overigens erg smakelijk. Op onze kamer (naar onze smaak erg somber van kleur) ontbrak de waterkoker met bijpassend theeglaswerk, terwijl dit wel bij de standaard uitrusting van hun deluxe kamers behoort.

Ideale ligging, vlakbij het militair ereveld Grebbeberg, vrijwel naast het Ouwehands dierenpark en tegenover het bos. Gezellig, zonnig terras en goed ontbijt. De deluxe kamers beschikken over een balkon en een badkamer met whirlpool. Groot parkeerterrein naast het hotel.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Tevreden over het verblijf, behoudens de gasten die er s'nachts een bende van maakten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

s' nachts buitengewoon slecht geslapen door een aantal luidruchtige gasten. Waar deze gasten zich bevonden werd ons niet duidelijk. Tot diep in de nacht waren zij met elkaar in gesprek, niet eens luidruchtig maar ruim voldoende om ons alle vier een slechte nacht te bezorgen. Overigens hoorden wij bij het ontbijt dezelfde klachten van weer andere gasten. Wat ons tegenviel was, omdat het zo duidelijk verstorend was, dat er niet vanuit het hotel ingegrepen is.

ontbijt was prima als ook de kamer/bed