Beoordelingen over Hotel Pegasus 3-sterren

Soerenseweg 17, 7314 CA Apeldoorn, Nederland

#5 van de 15 hotels in Apeldoorn

• Beoordeeld op: 20 september 2018

De kamer overtrof mijn verwachtingen.

De kamer overtrof mijn verwachtingen. Zeer romantisch. Hoewel ik alleen was en op zakenreis kon dit me te zeerste bekoren. Het leuke terras aan de kamer is zeker een meerwaarde. De vriendelijkheid van het personeel en mogelijkheden aan het ontbijt maken dit hotel zeker tot een aanrader

Mooie antieke kamer met balkon in de zon en heerlijk ontbijt

Mooi ingerichte antieke kamer en B&B. Er zijn maar enkele kamers dus dit maakt het bijzonder en rustig. Kamer (bovenste verdieping) niet heel groot, maar groot genoeg en veel faciliteiten aanwezig (bad, fohn, wifi, minibar, thee/koffie-zetapparaat). Heerlijk zitten op balkon in de zon boven de tuin. Goede restaurants op loopafstand. Gratis parkeren.

Vreselijk spookhuis

Een vies, onverzorgd en verpauperd hotel. Stoffig, handdoeken en beddengoed grauw, enorme zooi in de tuin. Het lijkt erop dat deze mensen alleen maar geld incasseren en het wel prima vinden op deze manier. Je betaald 100 euro per nacht, echt schandalig.

De liggen t.o.v het centrum van Apeldoorn

Terug in de tijd in Pegasus!

Douche faciliteit viel wat tegen. TV is erg gedateerd maar goed, mogelijk dat een modern scherm in een victoriaanse kamer ook wat uit de toon zou vallen. Het ontbijt is prima maar kende niet veel variatie.

De entourage van het hotel is erg leuk. De sfeer die wordt gecreëerd met de voorwerpen en schilderijen maakt dat het hotel aanvoelt als een stap in het verleden. Het bed was erg goed en mijn kamer had twee comfortabele fauteuils wat het zitcomfort ten goede kwam!

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Ontbijt was heel goed verzorgd.

Ontbijt was heel goed verzorgd. Service vriendelijk en attent. Kamer leuk ingericht, met balkon. Genoten!! Mijn dochter en ik vonden het een rustig en sfeervol.

wanneer het weer slecht was geweest ,konden we nergens binnen terecht. Kamer piep en in huis niks

Kamer erg klien ook ivm meubels , douche verouderd en bad niet handig met in en uitstappen. Matras moest m i vernieuwd

Ontbijt was goed, kamer matig, zitje buiten , niet schoon , nuet voldoende kussens en niet comfortabel .

Schitterend Neoklassiek pand in mooie straat met :) liefdevolle aandacht voor de gast.

Duurde even voor we heet water kregen toen we wilden douchen. Maar snappen dat het anders verloopt in een wat ouder pand.

Een mooi warm ontvangst van de oude dame van het pand en ze liep zelf mee naar de kamer. Verder is het een schitterend pand met een inrichting die past bij de inrichting uit die tijd. Ook het ontbijt met mooi tafellinnen en servies en fijne bediening met aandacht.

Prachtig romantisch verblijf voor twee!

We vonden alleen de badkamer wat aan de krappe kant. Ik kon mijn toiletspullen niet goed kwijt. Maar desondanks hebben we genoten van het hotel!

De kamer was netjes en origineel ingericht. Een chocolaatje op de kamer was lief. Het ontbijt was geweldig! Zo hoort het naar ons idee, maar je maakt het zo niet vaak meer mee. In lange tijd hebben we niet zo'n geweldige service gehad voor een hotel ontbijt. Het maakt het bezoek echt af! Het bed was ook erg fijn.

Een prachtige klassieke villa, met persoonlijke bediening.

Aan de buitenkant is deze prachtige villa wel hier en daar hard aan onderhoud toe. Overigens was iemand daar mee bezig. Maar ik weet zeker dat ze daar deze zomer niet mee klaar komt. Ook de oprijlaan kan wel een vrachtwagen grind gebruiken om bij regenval droge voeten te houden.

De klassieke inrichting vond ik echt heel mooi. Ook zou je het wellicht romantisch kunnen noemen. Opvallend vond ik hoe mooi en apart de badjassen, handdoeken en washandjes op ons bed gereed lagen. Verder heb ik persoonlijk erg genoten van de bouwstijl die overal goed te bewonderen was. Een aanrader voor mensen die niet voor moderne en luxe gaan. Maar die klassiek en persoonlijke benadering kunnen waarderen.

Héél gezellig hotel!

Héél gezellig en knus hotel. Lichte kamer onder het dak met een groot dakterras. Heerlijk ontbijt met persoonlijke service. Dichtbij het centrum en restaurants.

Het ontbijt was lekker, rijkelijk, gevarieerd en met liefde...

Je boekt een hotelkamer in eerste instantie om te slapen. We hadden een kamer met twee 1-persoonsbedden geboekt en gekregen. Die bedden boden ondermaats slaapcomfort: smal, zachte matras en 1 ervan onstabiel. Gelukking hadden we maar 1 nacht geboekt.

Het ontbijt was lekker, rijkelijk, gevarieerd en met liefde opgediend. Het personeel was vriendelijk en voorkomend. Locatie in een rustige buurt op minder dan 10 min wandelafstand van het centrum van Apeldoorn. Ruime parking achter het hotel. Bij stormweer misschien best vermijden wegens hoge bomen.

SUPER TEVREDEN

Kan niet beter ivm ouderdom pand;Vloer kraakt een beetje.Geen probleem.

Ontbijt was meer dan geweldig,Zeer vriendelijke eigenaresse en medewerkers.Kamer met bureau,balkon,ligbad,hemelbed.Fijne ligging,7 minuten lopen van centrum Appeldoorn.Eigenaresse (Jeanne) ook zeer behulpzaam bij uitzoeken openbaar vervoer en lokale attracties.Chapeau.

Sfeervolle topper

Zeer sfeervol Dickens-achtig hotel met een uitstekend ontbijt en prima hemelbed. We hadden een kamer met een groot terras. Dit allemaal op loopafstand van Apeldoorn-Centrum en, de andere kant op, van Paleis Het Loo.

Voor herhaling vatbaar.

Fantastisch! Wat een sfeervolle kamer met hemelbed. Het enorme balkon met lounchset. Tijdens het ontbijt achtergrondmuziek van Vivaldi. Het was bijna koninklijk.

Zeer vriendelijk, netjes en uniek verblijf voor wie houdt van een echt heel oude en klassieke sfeer

Voor mij echt persoonlijk vond ik dit te 'bedrukt'. Het is echt een huis, een geweldig mooi oud huis en alles klopt ook en is allemaal even prachtig. Echter gaat onze persoonlijke voorkeur toch uit naar iets meer modern/luxe/groter zoals je in een hotel hebt. We vonden het jammer dat er buiten niet wat meer onderhouden was, voor zo'n prachtig huis waar binnen alles zo schoon en netjes is vonden we het buiten en op het balkon vrij rommelig en ongezellig overkomen.

Hier is de beleving meer alsof je bij iemand thuis logeert. Het ontvangst is ontzettend vriendelijk en gastvrij, je wordt zelfs naar je kamer gebracht waar de gordijnen voor ons geopend werden die gesloten waren vanwege de zon. Bij het ontbijt kun je heerlijk rustig gaan zitten in de 'woon-/eetkamer' van het huis. Je kunt je wensen doorgeven (vers croissantje? Yoghurt? Vegetarisch? Hoe wilt u uw eitje?) waarmee de gastvrouw alles vers bereidt in de half open keuken en het vervolgens aan tafel komt brengen.

Wij moesten kort van te voren annuleren omdat mijn vrouw...

Wij moesten kort van te voren annuleren omdat mijn vrouw ziek werd. Dat was geen probleem. Pegasus heeft de kamer alsnog kunnen verhuren en we werden slechts een klein deel berekend van de oorspronkelijke prijs.

Prima hotel net buiten centrum

Oud huis, dus ietwat gehorig maar hoort bij het karakteristieke huis. Dus was te verwachten. Matras was aan 1 kant wat aflopend waardoor je naar de zijkant rolde. Kluis staat niet vast in de kast dus heeft geen meerwaarde.

Goede ligging 5-7 min lopen naar het centrum in een rustige wijk. Gratis parkeren op eigen terrein achter hotel. Goed ontbijt waarbij je wensen aan tafel worden opgenomen (koffie/thee, brood/yoghurt met muesli, gebakken/ gekookt ei etc), dus geen buffet. Mooi groot terras met tuinset (kamer 1 met hemelbed) en mooie eigen badkamer. Minibar op de kamer (wel tegen betaling). Thee/ koffie faciliteiten gratis.

Belevenis op zich, terug in de tijd van Charles Dickens.

Het was een sprookje. Je ging echt terug in de tijd, van Charles Dickens. Hele lieve mensen werken in het hotel. Het hotel word gerund door een moeder en dochter. De gastvrouwen die helpen bij het ontbijt waren heel vriendelijk.

Bijzonder en gastvrij

Ophanghaakje voor handdoek in badkamer eventueel.

Bijzonder hotel in begin 20e eeuw stijl. Met veel mooie details en veel voorwerpen uit die tijd. Vriendelijk personeel met verhalen over hotel. Prima geslapen en sfeervolle kamer met groot balkon.

Geen doorsnee hotel, wel een aanrader!!!

Niets te melden

Een heerlijk anachronisme, dit hotel. Je waant je terug in de tijd rond de eeuwwisseling, maar dan wel die van de 19de naar de 20ste: Victoriaans interieur, krakende houten vloeren, dubbele deuren, antieke ornamenten. Toch zijn de kamers voorzien van alle comfort en zeer net. Bovendien wordt het ontbijt persoonlijk en zeer hartelijk aan tafel opgediend door de niet meer zo piepjonge maar zeer vriendelijke "landlady" en haar jonge staff. Een ontbijt dat trouwens af is: vers fruit, yoghurt, karnemelk, sap, koffie, thee, croissants, diverse broodsoorten, hartig en zoet beleg en eitjes, à la minute en volgens wens bereid. Er is een gratis parking en het centrum van Apeldoorn ligt op wandelafstand (10 minuutjes).

Prima voor de echte liefhebbers.

Dit hotel is erg moeilijk te beoordelen. Hou je van nostalgie; geschiedenis; hemelbed; oude schilderen en kunst e.d. dan is dit een 10 waard. Zoek je modern comfort dan is dit je hotel niet. Geen wifi; krakende vloeren; oude t.v.; trappen zonder lift. Heel moeilijk te beoordelen. Wel af te raden voor personen die moeilijk trappen kunnen nemen. Erg vriendelijke mensen. Ontbijt is gewoontjes maar je hoort er wel klassieke muziek.

Ontbijt was lekker, kamers waren erg schoon normaal snel...

Het bad was wat klein, maar dat was oké.

Ontbijt was lekker, kamers waren erg schoon normaal snel last van huisstofmijt allergie maar hier helemaal geen last gehad!

Bijzondere ervaring, tegelijkertijd boven verwachting

Het is een bijzonder hotel wat met veel aandacht is ingericht: iedere kamer is uniek en brandschoon. De gastvrouw is gastvrij en behulpzaam. Het ontbijt is geweldig: geen buffet maar bediening aan tafel. Bovendien mag je kiezen uit ca. 7 verschillende manieren waarop je eitje wordt klaargemaakt, waar vind je dat nog?

Fantastische sfeer en zeer goed ontbijt.

Het ontbijt was echt geweldig, meer dan voldoende van alles. De kamer en het hotel voldeden precies aan onze verwachtingen, net alsof je terug in de tijd ging. Zeer vriendelijke gastvrouw. We komen hier graag nog eens logeren.

Hele mooie kamers in oude stijl.

Alles was goed

Hele mooie kamers in oude stijl. Geweldig hemelbed. Ook de rest van het hotel in dezelfde oude stijl, de moeite waard voor een romantisch samenzijn met je lief. Geweldig ontbijt.

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Het ontbijt was heerlijk.

Het ontbijt was heerlijk. Het personeel enorm vriendelijk en behulpzaam. Een prachtig mooi hotel wat de sfeer ademt van eind 19e eeuw en begin 20e eeuw.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Uniek

Parkeren op het terein achter het hotel is handig. Maar bij regen moet je wel rekening houden met een modderige wandeling.

Enorm leuk hotel. Een kijkje in het verleden. Alles kraakt en piept. Het ontbijt was enorm speciaal. We konden onze wensen doorgeven en dat is voor ons gemaakt. Alles vers. Een bijzondere ervaring.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Dit was ons meest bijzondere hotel ooit.

Er is geen gezamenlijke ruimte voor de gasten van de zes kamers, zoals een zitje in de hal of een bar, waardoor we het gevoel kregen in een B&B te verblijven. Het ontbijt was geen buffet, zoals vermeld bij Booking.com, maar werd aan tafel opgediend. Keurig en compleet, maar niet drie sterren. De kamer was schoon, het bed prima, de inrichting romantisch, maar het brocante beddengoed was te dun en rook niet lekker. De handdoeken en badjassen waren sleets. De buitenkant van de villa en de tuin zijn toe aan een opknapbeurt. Via booking.com hebben we minstens tien euro meer betaald dan vermeld staat op de website van Hotel Pegasus. Daar had ik trouwens beter eerst op kunnen bekijken wat ons te wachten stond. Dan hadden we niet geboekt. Voor ons was al die nostalgie too much.

De uitgebreide collectie schilderijen aan de wanden en de schappelijke prijzen van de producten uit de minibar. De ontvangst door de eigenaresse was zeer vriendelijk. We mochten gratis een een fietskaart van de omgeving lenen. .

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Verrassend, karakteristiek, gastvrijheid ten top!

Onvoorstelbaar dat dit in Nederland te vinden is. Wij verblijven regelmatig in hotels, maar dit vind je niet.. last minute hebben we besloten om een wellness dagje te pakken in Veluwse Bron, vervolgens hebben we er een nachtje aan vast geplakt in Apeldoorn, 20 minuten vanaf Veluwse Bron. De gastvrouw wachtte ons op, belde eerst nog even hoe laat we zouden aankomen. We arriveerden na 23 uur, geen probleem gaf de Dame aan. Wat een gastvrijheid, ze vertelde met trots over het pand uit de 18 e eeuw, ze woont er zelf ook en we konden haar via de kamer-telefoon bereiken intern. Brocante inrichting, sfeervol, oud maar schoon! Prachtig pand met een goede sfeer. Zelfs een badjas lag klaar op het bed, waar heb je dat tegenwoordig nog! Een riant dakterras erbij, geloof dat bijna alle kamers een buitenverblijf hebben. Het ontbijt was grandioos, klassieke muziek op de achtergrond, antieke kaarsenhouders aan, komt een meisje vragen wat je wil eten en brengt dit naar tafel, dus geen buffet. Hoe het eitje gebakken mag worden, of je een croissantje wil.. komt alsnog een etagiere op je tafel met allerlei brood en mini potjes jam, jus/karnemelk/melk, kaas/ham/ fruit, alles komt op je tafeltje. antieke thee en koffie kannetjes op je tafel. Keurig gedekte tafels alsof je in een klassiek landhuis verblijft. Wat een fantastisch (veel te kort) verblijf hebben we hier gehad. Een enorme aanrader als je niet van de hyper moderne hotels houdt en je waardeert karakteristieke ambiance! Wij komen zeker terug, oh ja als je lang bent, niet kamer 6 nemen! ;)

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Geweldig hotel in een aparte sfeer

Parkeerterrein is onverhard, na veel regenval is het erg modderig.

Zeer gastvrije en behulpzame eigenaren. Heerlijk ontbijt. Sfeer van het hotel (oude Engelse stijl)

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Was een huiselijke overnachting en alles netjes en schoon.

Ontbijt was goed maar niet echt uitgebreid. Maar dat kan je ook niet verwachten van een heel klein hotel. De vloer in de kamer kraakte zo erg dat je je bezwaard voelt om in de late uurtjes door je kamer te lopen. Maar dat is maar een kleinigheidje.

Vriendelijke medewerkers, huiselijke sfeer.

Een hotel om aan te bevelen. Dank voor het fijne verblijf

de douchemogelijkheid in mijn badkamer (nr5) en een zeer krappe toiletruimte. Verder was alles goed tot perfect geregeld op de kamer.

Kamer was prima. Ontbijt zeer persoonlijk en lekker. Meer thuisgevoel dan in een hotel. De mensen van het hotel zijn heel klantvriendelijk en betrokken. De sfeer van vroeger.

Een nachtje terug in de sfeer van 1900.

Het bed was wat zacht. Verder helemaal prima.

Je waant je in 1900. Alle kamers zijn uniek en in oude stijl hersteld. Daardoor is het comfort soms wat minder, maar de charme is geweldig. Ook de charme van de dames die het runnen. met als bonus een heerlijk ontbijt.

Geweldige en bijzondere overnachting

Het hele huis was in de sfeer van 100 jaar terug ingericht. De kamer ademde echt de sfeer van vroeger uit. Persoonlijk gemaakt ontbijt met klassieke muziek vanaf de platenspeler.... heel bijzonder.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Buitengewoon

Prachtige kamer, geweldig ontbijt en bovenal het gevoel een paar eeuwen terug in de tijd te stappen. De onwaarschijnlijk vriendelijke eigenaresse komt zo uit een sprookjesboek en het hele pand ademt de sfeer van Victoriaanse tijden. We hebben echt genoten.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Ontspannen verblijf in een bijzondere kamer, waarbij service van de gastvrouw voorop staat

Geen tegenvallers, zou alleen wat meer willen weten over de geschiedenis van het hotel. Wellicht een idee om een blaadje in de map toe te voegen?

Ontzettend vriendelijke gastvrouw

Her verblijf was als een reis in de geschiedenis. Een unieke ervaring

Lange oprit naar parkeerplaatsen achter in de tuin was vreselijk modderig , vol grote plassen

Charmant, ouderwets ingericht, klein hotel. Kleine kamer met groot , mooi hemelbed met prachtig beddegoed. Prima ontbijt.

Buitengewoon verblijf. Uitzonderlijk verwend.

Dat we na één nachtje al weer weg moesten.

Het hotel is zeer bijzonder ingericht en buitengewoon sfeervol. Het ontbijt was uitmuntend en op maat per tafel samengesteld; dus geen lopend buffet. Het ei wordt op verzoek op dat moment gekookt of gebakken. De koffie en thee wordt geserveerd in antieke koffie/theekannetjes. De gastvrouw is op leeftijd, maar haar persoonlijke aandacht en service heeft daar geen invloed op.

Rust, romantiek, prachtig.

Ze bestaan nog.Accommodaties die je even de hectiek van alle dag laten vergeten. English cottage meets Harry Potter. Een schitterend huis met een prachtige geschiedenis. Romantiek en professionaliteit. Delicaat gedecoreerde kamers. Perfect onderhouden. Even weg. Even back in time. Klasse . Een lieflijk Nederlands ontbijt met klassieke muziek. Een 10 met een griffel.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Helemaal top!

De service was ect top! Precies zoals de hotellerie moet zijn, mensen met passie voor de branche en dat straalt overal in door! Super genoten ook van het ontbijt met de mooie passende muziek op de achtergrond. Een 10 kan niet anders zeggen! Onze complimenten!

Geweldig, je stapt terug in de tijd,

Het was in een woord geweldig. Alles in Victoriaanse stijl. Ze hebben geen enkele concessie gedaan. Maar tegelijkertijd heel comfortabel. We komen zeker terug. En niet op de laatste plaats vanwege de zeer gastvrije eigenaresse.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De sleutels van de deuren hebben zn charme maar zijn niet heel praktisch

Mooie setting, heerlijk geslapen en lekker ontbijt wat nog geserveerd wordt, gastvriendelijk vrouw/personeel

Erg leuk hotel als je van deze sfeer en persoonlijk/kleinschalig houdt.

Bij ons op de kamer (zolder) was de wifi niet goed. Deed het wel maar slecht ontvangst (met als gevolg heel traag of soms even geen internet. De eigenaresse had ons dit bij aankomst wel al gemeld. Was sinds kort doordat er vanuit het internetbedrijf iets gewijzigd was. Ze waren er mee bezig.

Leuk en persoonlijk ontvangst. Alles in het hotel is in thema, je bent even in een andere wereld. Erg sfeervolle kamers met wel alle gemakken van dien. Ontbijt was lekker en genoeg. Parkeren kan in de achtertuin en is ook geen probleem als je na het uitchecken nog even de stad in wil en de auto wil laten staan.

Kom zeker nog eens terug!

Mooi ingericht en op ideale loopafstand van centrum. Ligt dicht bij theater en enkele restaurants. Kleinschalig hotel, waardoor je veel en snel aandacht krijgt. Persoonlijk contact.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

Prettige persoonlijke benadering.

Verschillende lampjes kapot in de kamer; niet heel erg, maar toch....

Prettige persoonlijke benadering. Zeer uitgebreid en smakelijk ontbijt. Karakteristiek hotel onderscheidt zich van de rest.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Fijn karakteristiek hotel op loopafstand van het centrum.

De vloeren kraakten bij iedere stap maar dat hoort er een beetje bij!

De inrichting van het hotel was erg stijlvol. Onze kamer was niet zo groot maar van alle gemakken voorzien.

Return to the past

Beetje een rommelige in druk - maar ook dat heeft zijn charme in deze moderne wereld.

Wat een sprookjeshotel, of is het beter een sprookjes-B&B te nomen? Erg leuke kamer gekregen. Romantisch met een tikkeltje gezellige oubolligheid. Vriendelijke ontvangst door de eigenaresse. Parkeren op eigen terrein. Op loopafstand keuze uit vier restaurants. Rustige locatie in woonwijk.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

goed te doen

Bedlinnen en badlakens erg grauw. Oogt niet fris. Was het wel. Allemaal erg gedateerd en met een grauwsluier.

Ontbijt was erg eenvoudig. Prachtig pand Bijzonder aardig en vriendelijk ontvangst laat op de avond.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Bijzonder verblijf in oud Victoriaans huis met persoonlijke aandacht!

Niet van toepassing

Geen standaard rechthoekige kamers Geen 'hotel' gevoel maar 'huiselijke' sfeer Persoonlijke aandacht Heerlijk ontbijt met vers fruit en gebakken ei (met kaas en/of spek indien gewenst) Centrum van Apeldoorn met restaurants en cafés op loopafstand van hotel

Een grandioos verblijf voor wie geen haast heeft maar als gast behandeld wil worden

De krakende houten vloer van de hotelkamer.

Het ontbijt ervaarde ik als een zeer prettig." Een goede dag begint men met een goed ontbijt", moet de eigenaresse gedacht hebben. Het gehele ontbijt wordt op de individuele gast afgestemd. Rustig en een ieder op zn beurt. Wat een service!!!! Verder was de kamer in de klassieke stijl ingericht.Zelfs tot in de details. Ik sliep zelfs in een kamer met een hemelbed. Het "moderne spul", denk hierbij aan TV en koelkastje, is op een geraffineerde manier weggewerkt in het interieur.

Gezellig en sfeervol hotel wat gerund wordt door een...

Gezellig en sfeervol hotel wat gerund wordt door een vriendelijke dame. Het ligt op loopafstand van het centrum, in 10 minuten ben je bij de winkels. De kamers waren super schoon en het bed sliep heerlijk. Het ontbijt werd aan tafel geserveerd en was uitstekend. Heerlijke broodjes en erg lekker koffie. Het hotel straalt sfeer en gezelligheid uit en is erg bijzonder, wij komen zeker terug!

Zeer bijzonder.

Een geweldige inrichting. Alsof je in paleis het Loo zelf verblijft. Ook een heerlijk ontbijt, dat met je persoonlijke voorkeur wordt bereid en wordt geserveerd.

Bijzondere ervaring

De badkamer is heel mooi maar krap en niet praktisch.

De sfeer in het hotel is heel bijzonder. Je waant je in de 19e eeuw zodra je binnen bent. Alles is tot in detail uitgewerkt. Het ontbijt was super!

Een bijzonder hotel, maar zou er niet meer heen gaan

Ik vond het zelf toch een beetje eng om in deze kamer te slapen. Ik had zelfs een foto van de muur gehaald. Beetje creepy. Gratis parkeren, alleen op een parkeerplek bos gebied, erg donker. Helaas geen ontbijt gehad, we waren laat

Een apart hotel, in oude stijl. Netjes en schoon Voor mooie foto's is het perfect. Bed lag goed.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Verblijf in gezellige en ontspannen sfeer

Geen opbergruimte in de badkamer.

De authentieke Victoriaanse stijl brengt gezelligheid en romantiek . Het warme onthaal vh personeel. Het uitgebreide en heerlijke ontbijt. De sfeer in de kamer was heel uitnodigend om er ontspannen te genieten ve kopje koffie bij het kacheltje

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Heerlijk overnachting in een prachtig hotel!

Het hotel ziet er van buiten en binnen leuk uit en heeft een huiselijke sfeer! De kamer waar we sliepen was een plaatje en de bedden waren heerlijk zacht en sliepen heerlijk , we hadden er graag nog een aantal nachtjes gebleven :)

Uniek kleinschalig hotel dat een onuitwisbare indruk heeft achtergelaten!

Het hotel kon zo van de 18de eeuw zijn. Het leek alsof we in een museum rondliepen. Heel veel nostalgie hier. Dit is niet te vergelijken met andere hotels. Het is kleinschalig met 6 kamers, waarin overal de antieke charme naar boven komt. Vriendelijk personeel en een top ontbijt, ook daar kwamen we niets te kort. Priveparking en zelfs paraplu-service aanwezig. Voor ons is het duidelijk; we komen terug!

Al bij al hebben we een prettig verblijf gehad!

Het hotel heeft wel wat achterstallig onderhoud, zoals de tuin en het pand zelf.

Gezellig apart hotel, vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt. Ligt op loopafstand van het centrum! Ruime parkeergelegenheid achter het hotel.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

het was precies wat ik er van verwachtte gezellig en voor ons

het balkon met het zitje was heel leuk alleen de vloer was behoorlijk door gezakt! met het lopen moest je goed opletten.

wij vonden de kamer heel mooi precies als wij op de site gezien hadden! een hele mooie styl.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Bijzonder verblijf met zeer gastvrij ontvangst!

Geen bijzonderheden.

Wil je een keer wat anders en geen standaard hotelkamer? Ga vooral een keer slapen in hotel Pegasus! Oud stijlvol Victoriaans landhuis met bijzonder gastvrije vrouw des huizes. 6 verschillende kamers met ieder een eigen uitstraling en sfeer, maar wel passend bij het huis.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Let te voren héél goed op of u denkt te horen tot de doelgroep van deze B&B !

De annuleringstermijn van 14 dagen is een gecamoufleerde valkuil, want bij een boeking kort voor de datum "hang je" voor de volle 100%. Booking.com is hierin niet transparant: het staat er wel, maar je moet tevoren argwanend op zoek gaan naar dit aspect, want anders zie je het niet. Ander tegenvallend aspect is de onpraktische inrichting van de kamers. De inrichting maakt dat onnodig veel ruimte opgeofferd is aan nutteloze "fraaie" ornamenten. Kamer 1 is een museumkamer om van achter een lint te kijken naar hetgeen de ouderwetse slaapkamer bevat; het is geen kamer om te gebruiken met 2 p. Wie zet in hemelsnaam een hemelbed in een hoek van de kamer, met nog een "secretaire" tegen een van de twee nog vrije bedzijdes? De badkamer bevat een bad waarvan ik durf te wedden dat slechts één op de 100 gasten er in durft te stappen. Het (dure) bad is er voor de "checklist" van de ***waardering, met een muurkastje boven het bad aan de zitzijde ! Wij zijn geen fan van dit hotel. Pas op dus, want eenmaal geboekt en op korte termijn, dan is uw geld in geval van annulering foetsie !

Met 6 kamers is dit geen echt hotel maar een gedateerde B&B.

Een overnachting met een Downton Abbey gevoel!

Niets! Wij vonden het geweldig!

Super mooi hotel met stijlvolle jugendstil inrichting en leuke gastvrouw. Je kunt er heerlijk tot rust komen en voelt je verwend.

Een sprong terug naar tijden van weleer

Meer een tip, het zou handig zijn als er in de badkamer een plankje was waar je je toilettas op kunt plaatsen.

We hebben genoten, het hotel is in authentieke stijl en prachtig gedecoreerd. De moeder en dochter die het het hotel runnen zeer gastvrij. We kregen tips voor restaurants in de buurt, alles dichtbij op loopafstand. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is zeer uitgebreid. Ok, de vloeren kraken, het is wat gehorig maar dat heb je nou eenmaal in een oud huis. Hier overnachten is een belevenis, dus dat moet je maar op de koop toe nemen vinden we.

Goed locatie vlak bij het centrum in een sfeervol hotel.

Er was erg veel sfeer in het hotel en mooi ingericht maar je kon wel heel goed zien dat het een oud huis is. De ontvangst van de eigenaresse was heel hartelijk en de sfeer in het pand past perfect bij alles. Het ontbijt in de serre was goed en de aandacht en verzorging van de eigenaresse was super.

De victoriaanse stijl van het hotel, geweldig!

De victoriaanse stijl van het hotel, geweldig! Mijn man zei:''ik zou hier best kunnen wonen''. Het hotel met 6 kamers wordt gedreven door een moeder met haar dochter, zij geven je een ''thuisgevoel'', alsof je bij bekenden logeert, heerlijk!

Origineel verblijf, romantische kamer, "oude tijden" herleven in Hotel Pegasus!

Alleen maar pluspunten...

Prachtig authentieke villa met kamers in stijl. We hadden een hemelbed, sfeervolle kamer en terras onder de bomen. De eigenaresse had een flesje champagne klaargezet omdat we iets te vieren hadden! Heerlijk ontbijt in mooie voorkamer, klassiek muziek op de achtergrond. Alles klopte en voor ons een uniek verblijf!

Genieten met een grote G

een heerlijk uitgebreid ontbijt, met zorg bereid. we hebben echt genoten van ons verblijf en deze blijft op ons lijstje staan voor als we nog een keer in de buurt van apeldoorn verblijven.

Kamer in zijn geheel, sanitair slecht, muffige kamer, kamer niet gelijkvloers veel on praktische op - en afstapjes, kortom zeer oncomfortabel.Het bed was slechts aan een kant in stap baar. Bovendien had het bedde goed en handdoeken een onaangename geur. De waardering voor dit hotel is zeer geflatteerd.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Relaxed.

Personeel en eigenaresse zeer vriendelijk, met open armen ontvangen. Mooie victoriaanse stijl. Wij hadden de kamer met het hemelbed wat onze dochter van 5 prachtig vond. Badkamer is compleet, heerlijk geslapen. En wat je vaak niet meer vindt een gevulde minibar/ijskastje. Toegang tot een balkon waar we 's avonds nog even heerlijk hebben gezeten. Dichtbij het centrum op wandelafstand en op zeer korte afstand van de Apenheul en Paleis het Loo. Tevens een parkeerplaats achter het hotel zonder kosten. Het ontbijt was meer dan voldoende, met bijbehorende keuze van eieren en mooi uitgeserveerd.

geweldige ervaring

we hebben werkelijk geen idee...sja als we echt echt echt gaan zoeken......dat het gehorig kan zijn met meerdere kinderen in het hotel..maar dat is niet echt hun "schuld"...

Het hotel kraakt..piept..en ademt een ver ver verleden. Maar o o als je daar toch allemaal eens voor open staat. Ga op avontuur en vergeet alle luxe hotels met alle gemakken. Stap in het verleden en wordt super gastvrij ontvangen. Is het een aflevering van agatha christie ...ben je terug in 1800...is het fawlty towers (maar dan zonder de gekkigheid, want hier gaat alles wel goed)? Ja ..ok...ben je slecht ter been dan is de badkamer geen aanrader voor je. Ben je met jonge kinderen? Het is geen hotel waar een hoop voor hun te doen is..en misschien ook wat te rumoerig voor hun spelen. Maar ja...voor de rest...het interieur..geweldig..het hemelbed..heerlijk....het ontbijt..super lekker. De omgeving prachtig en het centrum gezellig met heerlijke restaurants en leuke winkeltjes. je kunt via hun een fiets huren, staat netjes voor je klaar en er zijn prachtige routes. Heb je vragen dan worden ze gelijk en uitgebreid beantwoord....vraag bijvoorbeeld eens naar de geschiedenis van dit huis. Na een mooie dag ga je zo weer naar je kamer..loop je over de krakende vloeren..en hup zo het schattige kleine badkuipje in.... Hadden we al verteld dat het een schitterend hotel is??? Nou bij deze...doe eens wat anders ,..GA!!.. Je krijgt absoluut een super ervaring!!! Voor de rest willen we iedereen van het hotel nogmaals hartelijk bedanken!! (ook voor de rondleiding). We komen zeker!!!! nog een keer terug!.

Leuke ervaring door even terug te gaan in de tijd.

Trap naar bovenste verdieping en badkamer waar je niet kunt douchen door benauwde ruimte met schuine dak waardoor je niet kunt staan.

Locatie, sfeer en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

goed verblijf in apart stijlvol oud hotel

klein tv toestel geen douche waar je onder kunt staan. doucheslang in het bad.

bedden uitstekend, heerlijke zachte dekbedden. ontbijt was goed. heel apart hotel qua inrichting. oude stijl. vriendelijke bediening

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

plezierig hotel voor één of enkele overnachtingen en verkennen regio of op doorreis

onderhoud vloer terras behoeft aandacht en de tuin zou een oase kunnen zijn met zitjes voor de gasten. Daar kan aandacht aan besteed worden om het verblijf te optimaliseren

prima ontbijt, vriendelijke ontvangst, prettige sfeer kamer die keurig schoon was met minibar en wifi en terras met schone meubelen

Ontbijt was prima.

Er was enkel een bad. Je moest over de brede kant van het bad heen klauteren om er in te komen. Er was geen mogelijkheid om te douchen in bad. Mijns inziens had er ook een douche op die plek gemaakt kunnen worden, waardoor e.e.a. toegankelijker wordt. Ook de 2e trap naar boven was smal met korte treden.

Ontbijt was prima. Kamer was knus.

Een super verblijf met lieve mensen.

In de badkamer moest men oppassen dat men niet alles nat spatte bij het douchen. De wasbak had alleen koud water.

Een fijne buurt en een tof antiek ingericht hotel kort bij alles. Een super ontbijt. Privé-parking.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Pegasus