Beoordelingen over Hotel-Pension Boone

Torenstraat 17, 4365 AD Meliskerke, Nederland

#2 van de 5 hotels in Meliskerke

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Kamer in aanpalend gebouw met niet echt uitnodigende ingang...
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Kamer in aanpalend gebouw met niet echt uitnodigende ingang was compleet anders dan de foto's die op de website stonden. Badkamer los van de eigen kamer is niet zo praktisch. 2 stoelen vallen moeilijk te omschrijven als een zithoek...

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Prima accommodatie in een mooi Zeeuws dorp tegenover de kerk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Hotel Pension Boone ligt in een dorpje, ver van alle toeristen van Domburg. Nieuwe kamers die met zorg zijn ingericht met een mooie inloopbadkamer. Het ontbijt bestaat uit een eenvoudig ontbijtbuffet met lekkere verse broodjes, vleeswaren, fruit e.d.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Nette kamers, verzorgd en lekker vers ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Heel zachte matrassen bij de buget kamers. Als je last hebt van uwe rug is dat gene aanrader.

Nette kamers, verzorgd en lekker vers ontbijt. Perfecte locatie voor andere dorpen te bezoeken! Vriendelijke uitbaters !

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Helemaal goed

Bij aankomst Hotel was de eigenaresse niet vriendelijk. Ik zou nog niet hebben betaald. Dat was natuurlijk wel zo. En of wij, wij waren met 15 personen, de volgende morgen om10.00 uur de kamer wilden verlaten. De volgende morgen was de eigenaresse wel vriendelijk. Kinderen kregen zakje snoep. Het leek wel een andere vrouw. De Hotelkamers waren niet onder een dak. Wij hadden 7 kamers. 4 Waren in het ene gebouw en de anderen waren in het Hotel zelf.

Kamers waren schoon en ruim en nieuw. Ontbijt was heerlijk.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

Prima kamers, netjes ( alles net nieuw) Goede prijs...
    • Comfort Driepersoonskamer

Prima kamers, netjes ( alles net nieuw) Goede prijs kwaliteit verhouding. Wij hadden het verzoek om heel vroeg te ontbijten en dat was geen probleem.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

het voldeed aan de verwachting.
    • Budget Tweepersoonskamer

het was in de avond wat fris op de kamer want de verwarming springt nog niet aan volgens de verhuurder.

het ontbijt was niet overdadig maar goed. de kamer was prima, jammer dat de straat er dicht langs loopt wat wat lawaai geeft.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Een midweekje in het Zeeuwse is altijd leuk. Leuke stadtjes en dorpen goed bereikbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Tijdens het ontbijt nogal stil. Muziekje op de achtergrond zou een pré zijn. De uitbaatster is vrij stil en legt bijna geen contact.

Uitermate goed verzorgt in een mooi opgeknapt Hotel. Ligging vlakbij het strand en rondom goed bereikbaar. Parkeerplaatsen voor de deur. Alleen vroegen wij ons af, indien een invalide persoon een boeking doet, wordt het lastig om naar boven te komen. Een traplift zou een uitkomst zijn. De trap naar boven is nogal stijl en smal.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Wij vonden het een zeer geslaagd verblijf
    • Comfort Driepersoonskamer

De tweede dag een paar extra handdoeken en badmatje Dit is maar een tip hoor !

De kamer was netjes en zoals we verwacht hadden . 3de bedje mocht voor ons wat degelijker zijn als het moet dienen voor een volwassen persoon Maar we zijn toch zeer tevreden We komen zeker terug

• Beoordeeld op: 30 september 2018

Mooie, fijne, rustige en nette uitvalsbasis voor uitstapjes met lekker ontbijt aan begin van de dag.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Het enige wat tegenviel was het schelle slaan van de kerktorenklok. Bij net tegen inslapen aanzitten of wakker liggen is dat vervelend. (Raam hadden we wel openstaan)

Mooie ruime kamer. Fijne douche zowel de gewone als de 'regen'douche. Lekker ontbijt met vers fruit. Op verzoek ook mesje om appel te schillen. Heel goed.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Zeer matig , onprofessionele mevrouw die de gasten te woord staat .
    • Budget Tweepersoonskamer

Wij boekte een budgetkamet €70 Vroegen of we een ligbad konden krijgen.online. De dame die het bedrijf runt gaf ons bij aankomst daarop een luxe kamer die €10 kostte maar aan onze wens zou voldoen!( Zo deed zij het voorkomen). Onze verbazing was groot dat we, aangekomen in onze 'luxekamer met ligbad' geen ligbad aantroffen! Ik ging dit melden bij dezelfde vrouw bij de bar en ze zei doodleuk: Wij hebben geen enkele kamer met ligbad! Ik zei: Wij vroegen een ligbad, geen grotere kamer!! De budgetkamers hadden namelijk dezelfde inrichting- wasbak, toilet, douche-- waren alleen kleiner ! Ik zei vervolgens: 'Dan geef ons maar een budgetkamer zoals wij ook geboekt hadden. Antwoord van haar: 'Die heb ik niet meer vrij'!!!!! Welke brutaliteit en bedrog!!! Tja, we hebben de kamer maar benut maar dit is gewoon je reinste oplichting! Ze had gewoon eerlijk moeten Zeggen: Wij hebben geen kamers met ligbad, ik kan u wel een grotere kamer aanbieden. Maar niet op eigen houtje onze boeking budgetkamer veranderen in grotere kamer-- die enkel een paar vierkante meter groter was maar niet meer luxe bood dan hun budgetkamers. Ik voel mij opgelicht. Het gaat mij niet om de €10 verschil; het gaat mij om het principe dat je een budgetkamer boekt ( vraagt om een ligbad) en dan opgezadeld wordt met een duurdere kamer EVENEENS ZONDER LIGBAD!! Schandalig! Omdat we ons opgelicht voelen zulken we altijd hotelpension Boone AFRADEN bij onze bekenden. Bijkomstigheid: ze konden waterkokers neerzetten, dat is tegenwoordig in letterlijk elk pension en hotel de gewoonte, Boone blijft daarmee achter in de tijd.

Het ontbijt was goed.

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Niets viel tegen .Het was er rustig na een dagje de toerist uitgehangen te hebben in mooi Zeeland.

Alles was uitstekend.het hotel was pas gerenoveerd.Alles zag er mooi en schoon uit .De bedden waren goed en de doucheruimte ook.Ook het ontbijt was prima verzorgd

Het bed was prima, de kamers waren eenvoudig (basic kamer)...
    • Budget Tweepersoonskamer

Het was geen probleem, maar we waren niet van tevoren op de hoogte van het feit dat we op zondag voor 10.00 uur uit moesten checken.

Het bed was prima, de kamers waren eenvoudig (basic kamer) netjes en schoon.

Zeer vriendelijk personeel.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Halletje na voordeur beneden was wat rommelig. Bovenste tree trap even op letten, omdat deze ongelijk aansluit. (Stoelen op balkon zagen er niet schoon uit, maar het was wel leuk dat er een zonnig balkon was!).

Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt met lekkere broodjes!

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Goed om terug te komen.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

TV -ophangbeugel aan tussenwand geeft bij normale sterkte snel geluidoverdracht naar belendende kamer. Hierdoor hebben we het geluidniveau extra laag gehouden.

Afstand parkeren naar voordeur. Gastvrije ontvangst Goede nachtrust

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Wel fijne dagen gehad
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Geen achtergrond muziek bij het ontbijt! Gevraagd aan de eigenaresse >> ontwijkend antwoord gekregen Heb dit nog nooit meegemaakt Leek wel Tholen op zondag ??!!

Heb niets aan toe te voegen. Geweldig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Heb geen suggesties we hadden een paar geweldige dagen en genoten van de rust

Het ontbijt was goed verzorgd en meer dan voldoende. De kamer was schoon. Iedere dag schone handdoeken.

Heel goed.

Geen avondmaal kunnen nuttigen, aangezien de eetzaal volzet was.

Het ontbijt was tip top. De kamers waren ruim en aangenaam. De douches proper en hygienisch. Rustige omgeving.

Net gerenoveerde kamer;
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Net gerenoveerde kamer; proper en comfortabel . Lekker ontbijt Ideale startplaats voor fietstochten , 2 km van Zoutelande ( prachtig strand-duinen) Beautycase vergeten, telefoontje, s'anderendaags thuis bezorgd met Post NL Prima service

Prima verblijf voor een nachtje.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kamer was nogal gehorig. Wifi verbindinding was er, maar we konden niet op internet. Door late aankomst en omdat we dit niet dringend nodig hadden dit niet meer gemeld, was waarschijnlijk wel te verhelpen geweest.

Kamer was gelegen in woning aan de overkant. Mooi ruim, met prima bedden, koelkastje, zitje en keurige badkamer. Alles netjes schoon en cormfortabel. Bij het ontbijt in het hotel zelf was een ruim assormimet broodjes, beleg, yoghurt, vers fruit enz. Goed geregeld voor een klein hotel.

Ruime kamer.
    • Budget Tweepersoonskamer

Als de snackbar open was, rook de hele kamer naar de frituur. De ramen konden dan niet open blijven. Dat is niet prettig als de temperatuur boven de 30 C ligt.

Ruime kamer. Zag er goed uit. Fijn dat er een koelkastje op de kamer was. Er werden ook fietsen verhuurd, wat wij heel prettig vonden.

Gezellig en top!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De Wi-Fi deed het bij ons niet, en de messen waren bot.... maar dat was dan ook het enige

Alles was prima voor elkaar! Mooie kamer en badkamer alles duidelijk nieuw. Leuke eigenaar en het ontbijt was goed!

Helemaal super.
    • Budget Tweepersoonskamer

De eerste nacht hebben wij niet zo goed geslapen omdat de kerkklok (kerk staat aan de overkant) ieder half uur en heel uur luidde de hele nacht door en het hotel ligt aan een doorgaande weg waar het verkeer tot diep in de nacht voorbij raasde. Wij hadden dit niet verwacht in een klem dorpje. De volgende nacht toch maar het raam dicht gedaan en veel beter geslapen. Door de hitte hadden wij het raam open gezet. Eigenaren kunnen hier niets aan doen.

De kamer was prachtig en later bleek dat wij een luxe kamer hadden gekregen ipl de budgetkamer die wij geboekt hadden.

Voor een vakantie weg van de drukte is dit de ideale uitvalsbasis.
    • Comfort Driepersoonskamer

De Wifi op de kamer werkte niet. Er was een verkeerd paswoord en de eigenaar kon me niet helpen. De Wifi in de ontbijtzaal werkte wel.

Lekker ontbijtbuffet. Nieuwe ruime kamers.

Prima overnachting bij Boone, Meliskerke.
    • Comfort Driepersoonskamer

Ontbijt is basic (in keuze).

Pension ligt op korte afstand van Zoutelande, er is voldoende (gratis) parkeerplaats direct in de buurt. (Bad)kamer was zeer ruim, licht en schoon. Bar gedeelte beneden biedt mogelijkheid tot afzakkertje na dagprogramma. Vriendelijke eigenaren.

Heel goed bevallen, goed om te onthouden en nog eens terug te gaan

Eigenlijk is er niets tegengevallen

Vriendelijke mensen. Gelegenheid om wat te drinken bij aankomst. Heerlijk, goed verzorgd ontbijt, koelkastje op kamer!!

Bij Boone kun je goed Kome.............

Helemaal niks...……...

Plek Boone is prima, de mensen, de kamer en het ontbijt. En een lekker koud biertje als je binnenkomt, niet te versmaden.............................Meliskerke heeft alle ambachten voor de inkoop van brood etc.

Wij komen zeker vaker terug. Het is ons prima bevallen.

Wifi werkte niet.

Mooie grote kamer, prima bedden en hele goede service. Ligging ideaal voor fietstochten naar Middelburg, Veere en Zoutelande strand. Ideaal dat het hotel ook prima fietsen verhuurt. Ontbijt is ook prima met heerlijke koffie.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Heerlijk rustig hotel , geen last van andere gasten , was niet gehorig , terwijl toch het hotel vol zat Je kan van daaruit alle kanten uit Fietsen huren aan het hotel zelf Een hotel om terug te komen 👍🏻👍🏻

Ontbijt was prima!
    • Budget Tweepersoonskamer

Rommel (verfpotten,kranten) aan en op de trap naar de budget kamer! Zeer vuil raam waar je amper nog kon door kijken!

Ontbijt was prima! Linnengoed netjes en proper!

relaxt rustig dorpje dicht bij strand
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

alleen de koelkast als je die gebruikt hoor je elk kwartier aanslaan verder geen klachten

kamers waren ruim netjes ontbijt was goed en uitgebreid koffie was heerlijk en broodjes lekker vers lekker relaxt en vriendelijk ontvangst van gastvrouw elke morgen vragen werden vriendelijk beantwoord

In één woord fantastisch

Helemaal niets.in ë

De kamer was top. Alles zag er pertect uit. We zijn 1 nacht gebleven dus het was een goede keuze. Zouden zeker terug gaan als we in zeeland willen overnachten.

Wij hebben ervan genoten
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kerktoren die elk uur luidt. Ook 's nachts.

Mooi verzorgd ontbijt! Mooie nette kamer en aparte badkamer . Alles nieuw. Een aanrader. Goeie uitvalsbasis om zeeland te bezoeken.

teleurstellend
    • Budget Tweepersoonskamer

Via de trap in de schilderswinkel kom je in je kamer. De kamer is erg gehorig. Er zit een kuil in de matras, je voelt de veren.

De ontbijtruimte is prachtig, het ontbijt goed. Het personeel is aardig en behulpzaam. De doucheruimte is schoon.

We hadden meer verwacht. ..alles schoon iedere dag.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer ...wc...douche ...bed opmaken was 2 dagen niet gedaan .Alleen handdoeken werden verschoond..

De mooie kamer in MOOI huis...alles pas nieuw.

Matig hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Ligt niet in het mooie hotel. De kamer lag boven een verfopslag waar het niet schoon was. De raam kon niet open omdat de schoorsteen van de naastgelegen friture onder het raam lag.

Het was dicht bij het strand, Veere, Domburg

Prima verblijf.
    • Budget Tweepersoonskamer

Ingang via rommelige hal gedeeld met een verfwinkel, verlichting, geluiden tot 22.00 uur.

Goed ontbijt, half acht tikje te laat voor mij die dag. Rustige ligging in een sfeervol dorpje, goed alternatief voor het drukkere Middelburg of Vlissingen. Vermoedelijk ook nieuwere kamers.

Het was voor ons een overnachting en verder niets.

De entree van het gebouw waar de budgetkamers gelegen zijn was een puinhoop, de kamers waren erg gehorig. Wegens verbouwing was het ontbijt in de garage, buiten naast een huis. Op zich geen verkeerde beslissing maar ook niet echt gezellig. Daar had ook een korting tegenover kunnen staan.

Parkeren aan de overkant. De kamers waren netjes en schoon.

• Comfort Driepersoonskamer

Doordat het hotel aan een grootscheepse verbouwing begon, "mochten" we via de brandtrap naar onze kamer. Ook de "ontbijtruimte" was in de garage naast het huis van de eigenaars, dus een eindje lopen/straat verder. De gastvrijheid van de eigenaars maakte dat echter ruimschoots goed!

De kamer die wij in het al verbouwde gedeelte van het hotel hadden was groot, net nieuw en netjes. Vanuit een raam was de ondergaande zon en de vuurtoren te zien!

Geen hotel!! Bouwput.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Hotel mag op dit moment niet de naam hotel/pension hebben. Het ligt bijna geheel tegen de vlakte op 3 kamers na. Deze waren via brandtrap in zijstraat te bereiken, tussen de lege flessen en lege bierkratten. Hotel heeft niet vermeld dat het verbouwd wordt, dus alle mooie beloften op hun site zijn loze beloften: geen receptie, geen café voor een kopje koffie, lege koelkast op kamer, slecht werkend wifi. Ontbijt in straat aan overzijde in koude garage. Ontbijt alleen brood met beleg. Geen yoghurt, melk oid. Eigenaar wilde graag dat we om 9u aan ontbijt zaten op zondagmorgen. Kamer niet schoongemaakt tijdens verblijf, dus volle prullenbak en toiletemmer. Alleen bed was dichtgetrokken en 2 schone handdoeken neergelegd. Badkamer stonk heel erg naar riool. Betaling alleen contant.

Kamer was in orde en mooie badkamer.

Prijs niet in verhouding met het verblijf.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Het hotel was slecht te herkennen. Groot zeil. Verbouwing. Onduidelijk waar de ingang was. Of het open was. Iemand op straat zag dat we zochten. Bouw en verf spullen bij de trap.

Het ontbijt was goed.

Leuk verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

Jammer dat we voor 23:00 binnen moesten zijn, we hebben kamer geruild maar deze had douch en wc aan de andere kant van de gang zitten.

De locatie, lekker rustig, goeie keuze bij het ontbijt en aardig personeel

Nooit meer daar!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Toegang tot kamer! Ruimte ontbijt(in vervallen kroeg) Ontvangst in slijterij ondeskundig

Matig ontbijt!Dichtbij Domburg. Verder beviel ons totaal niets bij Pension Boone!!!7

Het verblijf was prima, een goed plekje om naar Domburg of Zoutelande te fietsen.
    • Budget Tweepersoonskamer

We moesten via de noodtrap achterom naar onze kamer, maar dit kwam ivm de verbouwing en is van korte duur.

De kamer was super de lux met een geweldig mooie badkamer. Alles was nieuw

1 keer en nooit meer 😡
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden een budget kamer , wij zaten in nog ern redelijke grote kamer . Onze vrienden konden zich met moeite bewegen . Properheid was ook ver te zoek !!! Ontbijt in het café , niet voor mij !!!! De inkom stond vol met brol en verfpotten en het stof was reeds van maanden , een natte vod is daar nooit doorgegaan . Verduisterd gordijn juist door de vorige stukgegaan , kan maar met een plastiek zak voor het raam en zo is het opgelost , niet voor ons . 2 kleine handdoeken en daarmee moest he het maar doen .

de broodjes s'morgens waren vers en daar is alles mee gezegd

Heerlijk ontbijt met goede bediening
    • Budget Tweepersoonskamer

Wat ons tegen viel was de kwaliteit van de bedden Matrassen waren veel te zacht waardoor je morgens met rugpijn uit bed kwam En een goede comfortabele stoelen ontbrak waar je even lekker kon zitten

Heerlijk ontbijt met goede bediening

Tegenvaller
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

Sobere kamer. In de zomer is het er bloedheet zonder airco of ventilator. Je moet de gang op om bij de badkamer te komen. De entree is een hal die vol staat met spullen van de verfwinkel, via een trap omhoog naar de kamers. De voordeur staat de hele dag open om bij de verfwinkel te komen. Iedereen kan zo ongezien naar boven lopen. Ontbijten kan in het cafe. Sober maar voldoende.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Mooie nieuwe kamer, keurig schoon.
    • Comfort Driepersoonskamer

Jammer dat er geen airconditioning was. Ook ontbijt zou iets uitgebreider mogen, bijvoorbeeld met Yoghurt en vers fruit. Sommige kamers bereikbaar buitenom met steile trap.

Mooie nieuwe kamer, keurig schoon.

Rustige ligging, mooie gerenoveerde familiekamer (comfort...
    • Comfort Driepersoonskamer

De matras van éénpersoonsbed (bijzetbed) in driepersoonskamer is ondermaats, aan vervanging toe. Tijdsmarge om van het ontbijt te genieten mag wat ruimer zijn.

Rustige ligging, mooie gerenoveerde familiekamer (comfort driepersoonskamer)

• Beoordeeld op: 7 november 2018

Vriendelijkheid en ontbijt

De klokken elk uur

Vriendelijkheid en ontbijt

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Een goede plek voor een overnachting. Goede uitvalsbasis om Walcheren te ontdekken.
    • Budget Tweepersoonskamer

De toegang via de schilderszaak was een beetje slordig.

Basic kamer - proper - goede prijs/kwaliteit verhouding. Ook basic maar goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

De kamer was netjes en schoon en het ontbijt was heel goed...
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was netjes en schoon en het ontbijt was heel goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Prima bevallen.

Goed verzorgt hotel

• Beoordeeld op: 13 oktober 2018

een verblijf op een mooie kamer en locatie fantastisch
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

klantvriendelijk heerlijk ontbijtbuffet fantastische kamer ligging perfect gezellig

• Beoordeeld op: 11 oktober 2018

Het ontbijt was heerlijkheid
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Externe Badkamer

De entree naar onze kamer km

Het ontbijt was heerlijkheid Ik

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Niets was allemaal goed

Niets was allemaal goed

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

Prima hotel met in de ochtend een goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Fijn hotel waar je ook een goede fiets kunt huren.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2018

Voortreffelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 26 september 2018

Fijn hotel voor een goede prijs

De informele vriendelijke sfeer en gastvrijheid

geweldig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kamer is ruim en goed voor de prijs.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Redelijk hotel geen poespas.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Schone ruime kamers, lagen aan de overkant van hotel dat was iets minder sober ingericht maar wat je nodig hebt was er vooral schoon.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Mooie nette kamer.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Mooie nette kamer. Nieuwe badkamer met inloopdouche. Lekker ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

leuke locatie

nachtrust : slecht geslapen wegens klokkengelui van de kerk

Goed ontbijt

Leuke ontvangst.

Kleine handdoeken

Leuke ontvangst. Kamer ruim en proper. Rustige omgeving

Ontbijt was ok.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De eerste nacht gebonk van deuren die dicht vielen! Douche liep niet af!

Ontbijt was ok. Ruime keuze.

Oke
    • Budget Tweepersoonskamer

Het geluid van buiten en de geur van de cafetaria die onder de kamer zit vooral als je de badkamer raam open zet

Voortreffelijk
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Mooie nette nieuwe en praktisch ingerichte kamer. Zeer moderne schone badkamer met heerlijke stortdouche. Prima bedden en een goed ontbijt.

Mooie kamers goed ingericht.

Kan niets bedenken

Mooie kamers goed ingericht. Ontbijt was hoe een ontbijt hoort te zijn.

N.v.t

Ontbijt was prima. Alhoewel een croissantje ook niet zou misstaan. Alles was nog zo nieuw. Zo schoon. Eigenaar(resse) aardige mensen.

Prima kamer.

Prima kamer. Ontbijt OK.

Heel goed!
    • Budget Tweepersoonskamer

Het geluid van de kerkklokken was oervervelend! Om het half uur en elk uur ( bv. 10 uur is 10 x luid de klok)

Ontbijtbuffet was goed met voldoende keuze.
    • Budget Tweepersoonskamer

Avond eten kon niet tijdens ons verblijf.

Ontbijtbuffet was goed met voldoende keuze.

Alles was prima!

nvt

Alles was prima!

Hebben genoten.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Bed en eventueel krukje of stoeltje in badkamer.

Heerlijk.g

geweldig, ik kom zeker terug.

Geweldig!

alles ok