1. Startpagina hotelbeoordelingen
  5. Beoordelingen van Best Western Hotel Den Haag

Beoordelingen over Best Western Hotel Den Haag 3-sterren

Groothertoginnelaan 44, 2517 EH Den Haag, Nederland

#23 van de 40 hotels in Den Haag

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 13 november 2018

geweldig
    • Economy Eenpersoonskamer

Niets viel tegen. Het is gewoon een prima hotel met fantastisch personeel aan de receptie.

Geweldig personeel v.a. de receptie!! Een dikke tien! Verder heerlijk ruime kamer 201 én comfortabel bed met vlakbij een prima douche/toilet. Klein aandachtspuntje is de ( te ) hoge opstap. Uitkijken met name als je 's nachts even naar het toilet moet.

• Beoordeeld op: 11 november 2018

Het ging, liep niet over!
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

De kamer was echt superklein, een soort bedstee! En ook nog onder het dak met schuine wanden precies in het heel beperkte loopdeel. Voortdurend stoot je he hoofd. Dan tussen bed en muur doorwurmen om bij de badkamer (met schuifdeur) te komen. Piepkleine wastafel, geen haakje voor handdoeken, geen planchet en helaas ook geen afzuiging. Om bij de kamer te komen eerst een gezamenlijke deur met de buurkamer. Buur ging in de ochtend al om 6 uur in en uit de kamer, dan ging er een kort alarm af op beide deuren. Heel hinderlijk en ook echt onnodig.

De ligging van het hotel

normaal

heb eerst getracht het hotel zelf te boeken, wat niet lukte, door betalingsproblemen. daarna via boeking. com gereserveerd.

alles was correct zoals je het verwachten mag.

• Beoordeeld op: 4 november 2018

Gerenoveerde kamer, 24-uurs service en vriendelijk personeel.

goedkope uitstraling van de kamer, gangen...

Gerenoveerde kamer, 24-uurs service en vriendelijk personeel. Een uitnodigende lobbybar/ ontbijtruimte en gratis parkeren voor het hotel (m.u.v. de avonduren)

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Super hotel met zeer gunstige prijs-kwaliteit verhouding
    • Economy Eenpersoonskamer

Parkeerkosten bij het hotel. Parkeren aan de straat is goedkoper, het personeel wees daar op.

Fraai oud pand, binnen volledig gemoderniseerd en smaakvol ingericht. Schoon. Zeer vriendelijk personeel. Goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Goede locatie voor stedentripje Den Haag.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Wij hadden een kamer in het naastgelegen pand op de begane grond waar de ramen niet open konden; er was evenmin airco, waardoor het niet zo fris was in de kamer. (Na onze melding werd er een mobiele airco geplaatst.) De leeslampjes bij het bed gaven onvoldoende licht en waren onhandig geplaatst.

Ligging buiten het centrum, maar met bushalte voor de deur. Ontbijt prima. met lekker donker brood, fruit, yoghurt etc. De kamer was ruim met een royale badkamer met bubbelbad, sauna en aparte douche. Fijne bedden.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

herbestemming naar hotelkamers goed gelukt

fiets verhuur vond ik erg duur volgens mij is een 10tje per 24 huur wel beter om fiets gebruik beter te stimuleren

het uitzicht naar een groene omgeving (was aan de voorkant van het pand) was prachtig

Goede prijs kwaliteitsverhouding
    • Kamer met Kingsize Bed

De bar is niet zo gezellig en de keuze qua drankjes is beperkt. De locatie is niet echt in het centrum en voor een restaurant moet je een paar blokjes om. De inrichting van de kamer was niet echt mijn smaak maar deze was netjes.

Kleinschalig en leuk en behulpzaam personeel. Prima ontbijt. Ik heb 75 euro voor kamer betaald zonder ontbijt en dat was een prima prijs vond ik.

• Beoordeeld op: 28 september 2018

Sommige kamers fijn, andere minder, verder netjes, schoon.
    • Economy Eenpersoonskamer

Een kamer bevond zich bij het reclamebord waardoor het niet donker was. De eenpersoonskamer was te klein, douchegordijn tegen het lijf.

Goede locatie, vriendelijk personeel, fijne ontbijtruimte, netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Uitstekende ligging.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Sigarettengeur in kamer. Vensters kunnen niet open. Kamer op straatniveau, gordijnen kunnen dus niet open zonder verlies aan privacy

Uitstekende ligging. Heel vriendelijk personeel

De kamer was ruim, leuke attentie ivm 25 jaar huwelijk en...

Bij het ontbijt zat een rot eintussen de gekookte eieren. Daarnaast was het ontbijtbuffet niet op orde, te weinig broodjes, uitgebakken spek op, en 2 niet functionerende koffie automaten.

De kamer was ruim, leuke attentie ivm 25 jaar huwelijk en goede bedden.

prima knus hotel

Beetje gehorig. Voetstappen van vloer erboven.

Zeer aardig personeel. kok maakte nog gebakken ei voor ontbijt. Attent. Kamer was leuk. Zou zelf systeemplafond vervangen voor gestuct plafond.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goede uitvalslocatie om de stad te ontdekken.
    • Junior Suite met Kingsize Bed

Geen kluis en airco op de kamer. De warme afdeling van het ontbijtbuffet (roerei, champignons etc) was meestal lauw of koud.

Goede uitvalslocatie om de stad te ontdekken. Gratis parkeren in de wijk tegenover het hotel. Heel mooi ontbijtgedeelte. Hotelkamer zag er ook erg mooi en fris uit.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Prima hotel met een pensionkarakter en een hotelkwaliteit

Ik kan niets bedenken

Het is een modern hotel in een oud pand. Dat is een leuke combinatie! Het personeel was erg vriendelijk. Het ontbijt was perfect.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prettig verlijf in goed hotel
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

Kamer was niet heel groot, als in dat bed zo dicht bij de deur stond dat het lastig in en uit de kamer gaan was. Klein minpuntje op een heerlijk verblijf.

Heerlijk bed, fijne locatie (dichtbij tram- en bushalte), goed ontbijt (zeer gevarieerd). Kwamen rond 12u aan in hotel en onze kamer was al gereed en mochten er ook gebruik van maken, was erg prettig! Parkeren mogelijk op parkeerplaats hotel, echter kun je overdag kosteloos parkeren aan de straat, enkel betalen van 18-24uur.

Prima, ondanks kleine kamer en beperkte bar.

Grootte van de kamer en de douche met douchegordijn. De bar. Wist ons geen zoete witte wijn aan te bieden.

Netheid, correctheid personeel, locatie perfect.

Dat er bij het ontbijt meerdere keren naar je kamernummer werd gevraagd terwijl we ook al een kaart hadden ingeleverd om te mogen ontbijten.

Vriendelijk personeel bij de receptie. Ook de medewerker in de nacht was erg vriendelijk. Kamer was ruim en netjes. We sliepen aan de achterkant en hebben heerlijk rustig geslapen, de kamer aan de voorkant had meer geluiden van de straat.

• Economy Kamer met Kingsize Bed

In eerste instantie kregen wij een kamer aangeboden zonder air conditioning. Enigste mogelijkheid voor beetje verkoeling was een raam openzetten waar bij binnen 2 min al een wesp ons Kwam bezoeken;-) . Het was in Deze periods al de hele week meer dan 35 graden en in de nacht koelde het dan ook niet echt af. Dus niet echt een strak plan om fasten kamers aan te bieden zonder airco. En ik ben van mening dat dit zo wie zo not done meer is in 2018 maar dit is mijn mening misschien ziin er wel mensen die hierom vragen... verder goed hotel met vriendelijk personeel.

Vriendelijk behulpzaam Personeel.

Genoten van het verblijf in Best Western Hotel.

Douchegordijn komt tegen je aan met douchen

Fijne kamer met balkon, ontbijt is redelijk. Zowel centrum Den Haag als Scheveningen goed te bereiken met de fiets.

Super hotel!
    • Junior Suite met Kingsize Bed

De ontbijtzaal is misschien wat aan de krappe kant

De kamer was heel ruim en had vele faciliteiten zoals en een bad en een douche en zelfs een sauna. Weinig last van geluidsoverlast gehad van andere gasten en het personeel was zeer behulpzaam en erg vriendelijk

Sfeervol hotel net buiten centrum van Den Haag.

Badkamer aan de kleine kant. Geen airco, raam kon wel open maar aan de straatkant dus moest 's nachts wel dicht. Ontbijtruimte was op de tijden dat wij er kwamen te krap.

Mooie, hoge kamer. Sfeervol gebouw. Ontbijt prima. Vriendelijke medewerkers. Stoere fietsen om te huren. Prima locatie om Den Haag en Scheveningen per fiets te verkennen. Na vuurwerkfestival in 20 minuten 'thuis'.

Prima ontbijt.
    • Kamer met Kingsize Bed

Schoonmaak had beter gekund. In één van de stoelen op de kamer trof ik lange haren aan. Toch jammer in een verder echt schone kamer. De toilet trok niet goed door alsof er ergens een verstopping zat. Erg jammer, maar dat kan altijd een keer gebeuren. Ik heb het doorgegeven bij de receptie en ze zouden er gelijk naar (laten) kijken.

Prima ontbijt. Zeer uitgebreid, en mede door de zomeraanbieding en heel goede prijs-kwaliteitsverhouding. Kamer was netjes, badkamer was prima. Ontvangst bij de receptie was prima. Ik werd geholpen door een stagiair. Hij wist niet alles, maar door een andere medewerker werd meegeluisterd en direct aangevuld als dat nodig was. Prima dus.

2 daagjes Den Haag.
    • Grote Familiekamer

Het was ook erg warm die dag!! Airco was aanwezig en werkte prima, toch duurde het lang voordat het enigzins was afgekoeld. En het doucheputje zat een beetje verstopt, melding van gemaakt.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een kind bij met een voedsel allergie, en daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Mooie rustige lokatie, en dicht bij veel bezienswaardigheden, en op een paar minuten van het strand in Scheveningen!!

Prijs kwaliteit niet in verhouding
    • Economy Eenpersoonskamer

kleine kamer, geen koelkast op kamer, matig ontbijt, geen lift naar derde verdieping, NIET GRATIS PARKEREN, van 17:00 tot 24:00 betalen voor parkeren.

erg warme dag, 33 graden. airco werkte super

Mooi schoon en een prima prijs.

Er was een bonkend geluid, ik had het opgezocht, bleek de lift te zijn. Na de lift naar een andere etage te hebben gestuurd was het geluid weg.

Kamer was nieuw en comfortabel en schoon. De kamer zat in het gedeelte dat nieuw erbij gebouwd was.

Prettig verblijf met wat tekortkomingen

Er was in het hotel geen parkeerplaats meer ter beschikking voor ons. Badkamer in de kamer was nauwelijks bereikbaar doordat de bedden ervoor stonden ( badkamerdeur was een schuifdeur). Lift gaat maar tot de 2e etage. Wij waren op de 3e en moesten dus met onze bagage over de trap. m2 in realiteit kleiner dan geadverteerd doordat we onder een schuin dak zaten.

Publiek parkeren was relatief eenvoudig met betaalde uren van 18:00-24:00.

De locatie op zich is prima

Het was iets teveel lopen voor ons reisdoel.

De locatie op zich is prima Dichtbij middenin de stad en toch gratis parkeren. Heerlijke kamer en ontbijt.

3 sterren maar voelt als 4
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Eigen Badkamer

Doordat ik zolderkamer had weinig uitzicht

Veel ruimte, fantastische bedden, mooi fris en modern ingericht, goed werkende airco. Fijn dat er fietsen te huur zijn, hierdoor is Scheveningen een fijn ritje.

Degelijke overnachtingsplaats
    • Kleine Tweepersoonskamer

De parkeerplaats was vrij prijzig. Het is toch nog een eindje stappen naar het centrum. Aangezien het hotel gelegen is in een mooie buurt vormt dit wel geen ramp.

De kamer was meer dan degelijk. Het hotel bevindt zich in een mooi gebouw en in een goede buurt. Er is parkeerplaats ter beschikking.

helemaal top en voor herhaling vatbaar
    • Kleine Tweepersoonskamer

jammer dat het ontbijt er niet bij-in zat maar dat zie je terug in de prijs. Je kan ontbijt zelf bestellen dus het is ook geen probleem

de kamer was brandschoon, het bed lag heerlijk, en het zag er allemaal fris en modern uit

Voor 1 nachtje weg prima
    • Classic Vierpersoonskamer

De staat van de faciliteiten, beetje verouderd. De kennis en kunde van het bedienend personeel. Ze deden hun best.

Locatie ten opzichte van het strand. Mooi gebouw, parkeren tegen vergoeding prima

• Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Eigen Badkamer

In de informatiemap stond een beschikbare computer in de lobby. Die was niet (meer?) aanwezig.

De leenfiets was erg handig. Goede parkeerplaats voor de auto

Goed hotel met veilige parkeerplaats
    • Kleine Tweepersoonskamer

Thermostaatkraan in de douche.

Personeel is vriendelijk vooral de avond/nacht portier uit Curacao. Auto staat veilig binnen de slagboom direct naast het hotel. In enkele minuten in Scheveningen of Den Haag centrum. Donkere gordijnen zodat je uit kunt slapen in de zomermaanden.

Verblijf voldeed volledig aan onze verwachting.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

De kamer (003) was ietsje klein en lag aan de gang leidende naar de bar, waardoor het geluid van aanwezige bargasten tot ruim na elf uur 's avonds in onze kamer te horen was.

Het personeel was zeer service gericht.

prijs/kwaliteit en service , uitstekend.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

nieuw ingericht hotel. uitstekende bedden en sfeervolle kamer. in een rustige heerlijke en nette buurt ,met trammetje naar het centrum en de zee. uitstekend ontbijt en een ontspannen verblijf.

Zeer teleurstellend.
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Eigen Badkamer

De parkeerplaats bleek al vol. Ontbijt is pas vanaf 7 uur beschikbaar, maar ik moest reeds om 7 uur vertrekken (zakelijke verblijf). Bij ontvangst bleek de portier te gamen op zijn telefoon en dat was pas na enkele minuten te onderbreken. De kamer bleek niet via de lift te bereiken. De kamer is extreem klein (zeker voor deze prijs) en het bed was zeer hard en stug (maar dat kan persoonlijke smaak zijn)

matig verblijf maar goeie locatie en net personeel
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Eigen Badkamer

ik had via booking.com geboekt en daar stond dat er een bad aanwezig was. was niet meer aanwezig. ik kwam dus met de verwachting dat er een bad was, deze was er helaas niet. geen bad!

er was koffie en thee aanwezig op de kamer, en het bed lag heerlijk! (maar de kussens dan weer niet)

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Het verblijf was goed
    • Kleine Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Jammer dat er nog een trap is naar de derde verdieping (mijn kamer).

Bij mijn vertrek deed mij heel goed, dat de eigenaresse zelf, mij heeft geholpen met het uit de parkeerplaats rijden van mij personen auto. Prima service!

Niet verder vertellen, anders wordt het te druk.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Er moet iets zijn. Een gebakken eitje bij het ontbijt.

Verdomd goede prijs-kwaliteit verhouding, mooi verbouwd, functioneel. Mooie kamer. Ligging is rustig en goed gelegen tussen kust en centrum Gezellig grandcafe en ontbijt-restaurant.

We hebben genoten van een heerlijke tweedaagse in en vanuit deze prachtige locatie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Prachtig oud pand met moderne inrichting. Ruime, schone kamers. Zeer vriendelijk personeel. Bezienswaardigheden, zoals Vredespaleis en Omniversum op loopafstand. Openbaar vervoer ook dichtbij.

kamers goed alleen ‘s ochtends geen warm water door storing...
    • Kleine Tweepersoonskamer

kamers goed alleen ‘s ochtends geen warm water door storing in de boiler. daarnaast had je alleen maar verlichting middels een kaartje. als je ‘s nachts toilet moest bezoeken was dat niet fijn. Het zou beter werken om op 1 verlichting aan uit knopje te hebben

goed verblijf
    • Kleine Eenpersoonskamer met Eigen Badkamer

Parking aan de dure kant

De rustige ligging, je kon van in het hotel alles vlot en snel bereiken. Zowel met de fiets als het openbaar vervoer. Het hotel beschikte ook over een eigen parking. Zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 december 2018

Last minute boeking voor 1 ps, prachtige tweepersoonskamer...
    • Economy Eenpersoonskamer

Last minute boeking voor 1 ps, prachtige tweepersoonskamer met fraai voorkantuitzicht

• Beoordeeld op: 3 december 2018

Goede verbinding met centrum en Scheveningen, privé...
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

Goede verbinding met centrum en Scheveningen, privé parkeren

Verbleven in december 2018

• Beoordeeld op: 2 december 2018

Ligging, sfeer

Ligging, sfeer

• Beoordeeld op: 29 november 2018

Rustig terwijl we midden in de stad verbleven.
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

Rustig terwijl we midden in de stad verbleven. Heel fijne bedden

• Beoordeeld op: 28 november 2018

Voor ons werk in het Mesdag Museum, dus de locatie belangrijk en de rust. Perfecte kamer !!
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

Super ontbijt, heel fijn, schoon, goed ingericht hotel !

• Beoordeeld op: 26 november 2018

Ontbijt was goed, personeel heel vriendelijk, kamer erg...
    • Economy Eenpersoonskamer

Helaas kan er geen raam open, al was het maar op n kiertje

Ontbijt was goed, personeel heel vriendelijk, kamer erg schoon.

• Beoordeeld op: 25 november 2018

• Economy Eenpersoonskamer

Kamer was geweldig. Personeel ook. Schoon en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 november 2018

mooie kamer, mooi uitzicht

mooie kamer, mooi uitzicht

• Beoordeeld op: 22 november 2018

Het personeel was erg vriendelijk en gastvrij. Erg prettig dat er een bewaakte parkeerplaats is.

geen opmerkingen

Het ontbijt wat goed. De kamer was ruim en praktisch ingericht, uitstekend

• Beoordeeld op: 18 november 2018

Comfortabel, vriendelijk en super gelegen!
    • Economy Eenpersoonskamer

Comfortabel, vriendelijk en super gelegen!

• Beoordeeld op: 17 november 2018

Mooie locatie.

Mooie locatie. Goede prijs

• Beoordeeld op: 15 november 2018

Het was goed
    • Grote Familiekamer

Dat de twee kamers niet op dezelfde etage waren.

Ontbijt was lekker en de kamer schoon.

• Beoordeeld op: 13 november 2018

Duur ontbijt voor wat je kreeg

Duur ontbijt voor wat je kreeg

• Beoordeeld op: 10 november 2018

Fijn bad erbij, goed ontbijt.

1 persoonskamer aan de kleine kant

Fijn bad erbij, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 november 2018

Heerlijk! Ik kom zeker weer en raad het hotel aan iedereen aan!

Het is een gezellig, stijlvol, luxe hotel met ontzettend aardig personeel!

• Beoordeeld op: 8 november 2018

Lekker rustig.
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

Mijn kamer was op de tweede etage en gezien het feit dat er een lage waterdruk was was goed douchen moeilijk

Lekker rustig. Ook ontbijten was relaxed

• Beoordeeld op: 5 november 2018

Mooie, sfeervolle en ruime kamer.
    • Grote Familiekamer

Mooie, sfeervolle en ruime kamer.

comfort en netheid

niet van toepassing

comfort en netheid

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Ligging, parkeerplaats, goed ontbijt, prima bed

Kamer was vrij klein

Ligging, parkeerplaats, goed ontbijt, prima bed

• Beoordeeld op: 29 oktober 2018

Opdekmatras verschuift zer makkelijk tov onderbed.

Opdekmatras verschuift zer makkelijk tov onderbed.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2018

prima voor een stads en strand bezoek

goede locatie makkelijk parkeren

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Fijne comfortabele kamer, niet groot maar zeker ruim genoeg...
    • Economy Kamer met Kingsize Bed

Fijne comfortabele kamer, niet groot maar zeker ruim genoeg voor één persoon. Ontbijt is erg goed

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Den Haag
    • Grote Familiekamer

Extra betalen voor parking en ontbijt.

Gewoon een goed hotel, ook met kinderen.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

leuk

Jammer dat t gedeelte van het ontbijt wat warm moest zijn, dit niet was bv eieren en bacon waren lauw, bijna koud.

Rustig gelegen kamers. Netjes

Uitstekend, ga weer terug

Alles ok

Prijs kwaliteit uitstekend, goede ligging, ruime kamer met badkamer

Betaalbaar hotel voor weekendje Den Haag

Goede bedden Met OV in 5 minuten in centrum

Goed bed, fijne dekens.
    • Kamer met Kingsize Bed

De badkamer was ouderwets en de kamer rook behoorlijk naar chloor.

Goed bed, fijne dekens. De kamer was ruim en mooi.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Was een prettig verblijf.
    • Kleine Tweepersoonskamer

Ruime kamer en terras buiten.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Kort
    • Tweepersoonskamer met Kingsize Bed en Eigen Badkamer

Jammer dat het 2 losse 1persoonsbedden waren. Deze schuiven gemakkelijk bij elkaar vandaan bij de seks.

Kamer was geupgrate, dus goed.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Schoon en netjes.
    • Grote Familiekamer

Geboekt voor 4 personen, was maar op 2 personen gerekend.

Schoon en netjes.

De rust

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Propere en ruime kamers
    • Grote Familiekamer

Personeel was nog niet goed ingewerkt.

Propere en ruime kamers Goede hygiëne in de badkamer

Resultaat 1 – 75

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Best Western Hotel Den Haag