Beoordelingen over Hotel Petit Nord 3-sterren

Kleine noord 53 - 55, 1621 JE Hoorn, Nederland

#8 van de 10 hotels in Hoorn

Ontbijt meer dan voldoende, ruime kamer en op het eerste...

Wat meer uitleg bij het inchecken. Er was ook een ingang aan de achterzijde, waar de parking is. Ontdekten wij de laatste dag.

Ontbijt meer dan voldoende, ruime kamer en op het eerste zicht vernieuwde badkamer. Ideale rustige ligging in het centrum en dicht bij de haven.

Een korte zin? Kan niet we hebben het heel erg naar onze zin gehad en voelden ons meer dan welkom.

Het ontbijt was voldoende, maar ook niet meer dan dat. Ik ben iets beter gewend.

De kamer was geweldig, heel schoon , prachtige badkamer. wat ik jammer vond was dat we op een achterkamer zaten, maar ik denk dat we dat de volgende keer laten weten. Ons hondje was meer dan welkom, heel fijn. Het personeel was heel lief en aardig, We komen hier zeker nog wel eens terug.

Prima voor 1 nachtje.

Het was een warme nacht en het was eigenlijk niet uit te houden in deze kamer. Stond een ventilator die je kon gebruiken, maar deze maakte ontzettend veel herrie en er was weinig koude lucht. Ontbijt was wel erg bescheiden.

Ligging hotel, midden in het centrum.

Ideaal voor een weekendje Hoorn.

29 graden in de kamer en enkel een klein ventilatortje om te koelen. Het ontbijt was niet inbegrepen in de prijs (7,50 Euro per persson).

De locatie. Niet ver van 't centrum. Het ontbijt was wel heel lekker.

Bij het ontbijt lag er heel weinig van alles. Om 10 uur 's morgens maar enkele broodjes, geen bruin brood aangevuld, te weinig eieren. Heel weinig yoghurt en crusli.

Prima rustige kamer.

Er had kennelijk een nogal stevige roker voor ons in dezelfde kamer gezeten waardoor er een vervelende sigaretten lucht hing bij binnenkomst. En dat de badkamer/ toilet een open ruimte was zonder deur of enige andere vorm van afscheiding is vooral bij gebruik voor dames ongemakkelijk.

Mooie ruime en rustige kamer, prima matrassen e.d. Lakens en matrassen heerlijk schoon.

Veel parkeer voorzieningen in de omgeving.

Het was wel een beetje een strijd om de douche op een goede temperatuur te krijgen

Veel parkeer voorzieningen in de omgeving. Slechts 8,50 per dag!! Hoorn is een mooi stadje .

De locatie is uitstekend. We waren op zich wel tevreden.

De kamer was erg warm. (verwarming was niet aan ) Even een puttenlucht in de badkamer. Snel opgelost door water te spoelen. Er was ruimte voor eventueel 2 kleine comfortabele stoelen neer te zetten om beter tv te kunnen kijken. (Er was wel 1 gewone stoel.)

De locatie is uitstekend. Het bed was goed. De kamer best wel ruim. Badkamer ook tevreden.

Eenvoudig hotel, slechte prijs kwaliteit verhouding

Voor de prijs had ik verwacht dat er wat te drinken zou zijn, een minibar/ automaat. De douche in het bad is niet veilig, water spat op de grond. Ontbijt erg eenvoudig. Inchecken in restaurant geeft oncomfortabel gevoel. Niet geschikt voor kinderen.

Dat zou ik even niet weten.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

goed prijskwaliteit verhouding, prima plek voor 1 of 2 nachten
    • Budget Tweepersoonskamer

het ontbijt viel tegen, geen 'warme bakkers' brood, geen volkoren producten, het uitzicht van de kamer was ook een beetje 'not done', dikke pijpen en opslag en dan hoorden we tijdens het ontbijt op zaterdagmorgen één van de medewerkers een telefoongesprek beantwoorden op een manier waarvan ik dacht, dat kan niet, dit kun je niet zeggen in het restaurant, waarom ga je niet even ergens in een kantoortje zitten, ( voor zover ik het begreep was het een telefoontje om een tafel te reserveren en dan op een voorkeursplaats in het restaurant) de persoon aan de andere kant werd op zo'n manier bejegend dat ik gedacht zou hebben, ik kom helemaal niet meer bij jullie eten, ik ga met 10 personen naar een ander restaurant, en daarna tegen een collega uitleggen: zo doen we dat!! beschamend!!

kleine kamer, maar schoon en efficiënt ingericht

Eens we het hotel verlieten, werden het toffe dagen.
    • Budget Tweepersoonskamer

Een zéér kleine kamer, vlak naast lift én trap. Telkens de dampkap in de keuken werd ingeschakeld, hadden wij een vervelend luid klikkend, repetitief geklik. Dus slapen ging pas na 23u. en we waren wakker om 6u. wanneer het ontbijt werd klaargemaakt. We hebben dit verschillende keren gemeld bij de receptie, maar een andere kamer werd ons niet aangeboden.

Het inchecken

Heerlijk verblijf, aardig personeel, positief verrast
    • Budget Tweepersoonskamer

Douchen in een badkuip en de temperatuur van de douche fluctueerde nogal. Daarnaast vonden wij het jammer dat er geen gelegenheid wordt geboden voor gratis parkeren (middels speciale hotel-parkeerkaart bijv)

De grootte van de kamer heeft ons positief verrast. Daarnaast is t personeel bijzonder vriendelijk en was er een optie voor het stallen van fietsen

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Leuke plek voor culinaire ontdekking en uitvalsbasis voor historisch Hoorn

Door winterse temperaturen buiten het hotel en ons aankomst in de avonduren, kosten het ons tijd om de twee koude kamers warm te krijgen. De verwarming stond namelijk uit. Het zou dus prettig zijn geweest als het hotel de kamers al op temperatuur had gebracht en gehouden voor onze komst.

Hotel Petit Nord is zeer strategisch gelegen. Dicht bij het station en het centrum vol leuke winkeltjes, eetgelegenheden en het West-Fries museum. Wat het hotel bijzonder maakt is het restaurant Madame Cheung dat onderdeel ervan uitmaakt. Het Aziatisch getinte eten daar was voortreffelijk, de bediening vriendelijk top-service gericht, en het interieur sfeervol met Boeddha als motief.

Prima plek om te verblijven met heel vriendelijk personeel.
    • Budget Tweepersoonskamer

De TV werkte niet, er was geen signaal. De deur van de badkamer gaat naar binnen open en komt dan zeker tegen de rug van de persoon aan die voor de wastafel staat. De plaatsing van de deur is nogal ongelukkig.

De kamer is voldoende ruim en netjes. De badkamer is goed met een prima inloopdouche.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Prettig en school verblijf. Dicht in het centrum.
    • Budget Tweepersoonskamer

We werden vriendelijk ontvangen door het persooneel. De kamers was netjes en de bedden waren comfortabel. Het uitchecken ging vlot. Gunstige ligging in het centrum.

redelijk
    • Budget Tweepersoonskamer

erg gehorige kamer naast de lift een opknapbeurt is zeker op zijn plaats aan de linkerzijde in het bed stappen is alleen mogelijk voor "lenige" gasten

We verbleven al eerder in Petit Nord en opnieuw zijn we erg tevreden.
    • Budget Tweepersoonskamer

De aanwezigheid van slechts 1 stoel en 1 glas in een tweepersoonskamer; 2 van elk zou logisch zijn. En liever meer (en handiger) ophang mogelijkheid voor vaker te gebruiken handdoeken in de badkamer.

De locatie is voor de reden van ons bezoek ideaal. De bedden zijn uitstekend. Er waren in de kast extra handdoeken aanwezig.

Goed voor prijs kwaliteit
    • Budget Tweepersoonskamer

We zaten aan de achterkant en keken bij de achterburen naar binnen

ontbijt was niet luxe maar wel goed. We zaten aan de achterkant en keken bij de achterburen naar binnen

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Leuk en comfortabel hotel voor een weekendje Hoorn en omstreken
    • Budget Tweepersoonskamer

Ontbijt had wat uitgebreider gemogen. Wat meer keuze m.b.t. brood en hartig beleg. Het brood was ook niet echt vers.

Mooie goed onderhouden kamer. Ondanks dat het hotel in het centrum ligt heb ik toch heerlijk rustig kunnen slapen. De jonge dame die het ontbijt regelde was erg gastgericht! Top!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

GEZIEN DE PRIJS TE WEINIG COMFORT
    • Budget Tweepersoonskamer

HELE KLEINE KAMER, BEDDEN DIE UITELKAARSCHOVEN EN WAAR DE TOPMATRASSEN VANAF SCHOVEN, TE KLINISCH, GEEN LIGBAD, GEEN IJSKASTJE, EEN NIET GOED GEWASSEN "SCHONE" HANDOEK

HET PERSONEEL WAS AARDIG

Prima prijs kwaliteit verhouding

Vond het niet heel sfeervol. En er was geen muesli zonder suiker bij ontbijt.

Lekker bed en schone kamer. Je loopt vanuit hotel zo de stad in. Na hele dag fietsen heerlijk dat er een bad was voor de vermoeide spieren

Schoon!
    • Budget Tweepersoonskamer

Geen uitzicht naar dat maakt voor een nacht niet uit.

De kamer was eenvoudig maar met een goed bed en erg schoon. Nette schone badkamer. Aardig personeel. Kwaliteit is goed, zeker voor deze prijs. Hoorn is gezellig. Het ontbijt is eenvoudig maar wel goed.

matig maar goed genoeg voor 1 nacht ik zal het niet aanraden bij vrienden.

De sanitaire voorziening in de algemene ruimte cq de foyer niet zo hygiënisch bij de heren een donkere toiletruimte. Het personeel van het hotel en de 2 restaurants moet? ook daar naar het toilet waarbij het me opviel dat sommige hun handen niet wassen.

De kamers hebben alles wat nodig is. Het ontbijt is gewoon goed, alleen zijn de broodjes te klein in verhouding tot het vlees/kaas beleg, met 1 plakje vlees/kaas kan je 2 broodjes beleggen.

prima uitstekend bevallen

Er was een ongemakkelijke trap, gelukkig wel een lift.

Ontbijt was prima. Dit is het eerste hotel die aangeeft dat zij alleen de handdoeken vervangen die op de grond liggen en dit ook daadwerkelijk doen . dit konden wij zeer waarderen.

Prima centraal gelegen basic hotel

WiFi was matig tot slecht

Iets wat gedateerd interieur maar verder een prima hotel, lekker centraal gelegen, parkeren (Wel betaald, €8,25 per dag) aan de achterkant van het hotel.

• Beoordeeld op: 23 september 2017

Waardeloos en onbeschofte behandeling!!

Erg veel herrie van verkeer buiten. Onbeschoft dat ze mijn kaart hadden gedeactiveerd, zodat ik mijn kamer niet meer in kon. Nooit problemen gehad met hond op de kamer te laten. Nu opeens wel. Mail naar reisorganisatie werd gestuurd door hotel met klacht. Bespreek dat dan met de gast, maar dit vind ik beneden alle peil! Kom hier dus nooit weer.

De kamer is netjes ruim die ik had.

Keurige kamer, héérlijke krachtige douche!

Ontbijt is goed verzorgd maar redelijk prijzig. Jammer dat ik dan voor een paar boterhammetjes (lunch) zou moeten bijbetalen terwijl we allen yoghurt met fruit en muesli gebruikt hebben. (voor € 10 pp)

Keurige kamer, héérlijke krachtige douche!

perfecte accomondatie , en goede verzorging

Uizicht kamer,

Kamer was goed en comfortable en netjes, lokatie hotel uitstekend nabij/in centrum, afstand station perfect, ontbijt was goed , lekkere koffie, en voldoende keus beleg

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

geen bijzonderheden

geen bijzonderheden. Wij werden heel tijdig telefonisch bericht over de smalle doorgang naar de fietsenstalling. Dat hebben ze keurig gedaan. Wij hebben met grote hilariteit en vindingrijkheid toch gebruik kunnen maken van de fietsenstalling met onze fietskar.

geen bijzonderheden

Hotel ligt gunstig gelegen in het centrum. Prima personeel en goede betaalde parkeergelegenheid in de buurt. Zaterdag tot 18.00 uur en zondag gratis. Basic prima ontbijt bij te bestellen voor slechts €7,50

Ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk.

Het uitzicht was helemaal niks. In de badkamer stonk het erg naar riool. Ook dat je elke morgen voor negen uur naar de parkeermeter moet om € 8,75 te betalen vinden wij een minpunt.

Ontbijt was goed en het personeel was vriendelijk.

Prima hotel voor een weekendje Hoorn

Kamer was een beetje gedateerd. Betaald parkeren, niet vergeten de volgende morgen opnieuw een kaartje uit de automaat te halen.

Heerlijk ontbijt. Kamer was schoon. Prima bedden. Fietsen konden op een binnenplaatsje worden gestald.

Erg warm in kamer

De kamer die ik oorspronkelijk had geboekt was echt ontzettend klein. Daarom heb ik een grotere kamer genomen. Maar het is bloedheet op de kamer. Gelukkig kon er een raam open en kreeg ik een ventilator, maar ondanks dat is het echt veels te heet. Mijn hond en ik zijn allebei beroerd geworden in de kamer. Dus misschien wordt het tijd om een airco te installeren in de kamers?

Het eten in de restaurant. De vriendelijkheid van het personeel.

Mooi hotel voor prima prijs

Iets meer ruimte rondom de bedden.

Mooi hotel. Het was bijna volgeboekt, wij hadden een van de laatste kamers. Onze kamer was vrij klein maar toch comfortabel. De bedden waren iets aan de zachte kant. Kamer was verder netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 6 juli 2017

Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van personeel.

Ik had iets hogere verwachtingen van het ontbijt. Keuze in brood en kwaliteit van koffie had beter gekund.

Vriendelijkheid en hulpvaardigheid van personeel.

Great place to stay

Perfect hotel, en heel aardig personeel, met ook nog eens een goede nazorg, een van onze deelnemers was wat vergeten en wij werden hier achteraf keurig van op de hoogte gebracht.

Nette, schone kamer met een aantal lekkere eettentjes om de hoek.

Locatie is wat minder, maar omdat het een kleine stad is maakt dat niet veel uit.

Kamer was schoon en ruim. Ruime badkamer met bad die wederom schoon was.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Zeer goed gelegen en prima hotel

Het ontbijt dit was ronduit slecht zeker voor eerste paasdag !!! De koffie leek wel slootwater en een armetierig koud gekookt eitje voor Pasen en weinig soorten brood .

De ligging van het hotel !!! prima

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

De hotelovernachting was leuk, gezellig en rustig!

Het bed lag niet lekker, te hard. Ik werd er van wakker midden in de nacht. Het uitzicht naar buiten was niet mooi maar dat vonden we niet erg omdat we grotendeels toch de stad in waren.

De kamer was ruim, je kon er uitgebreid zitten aan een tafel. Ook was het fijn dat je een bad kon nemen en in bed naar de tv kon kijken. De muur was mooi bekleed met een print uit de stad Hoorn.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Comfortabel hotel hartje centrum

Misschien een keer de trap naar de etages fris stofferen. Beetje gedateerd en past niet zo in leuke bar/lounge. Maar dat doet natuurlijk niets af aan een heerlijk verblijf.

Prima kamer, dubbele wastafel en koffie/thee faciliteit. Goed bed. En dat allemaal in een standaardkamer. Heerlijk betaalbaar ontbijt! Prima hotel midden in centrum!

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

Goede lokatie maar het verval zet in

Badkamer is zeer gedateerd. Douchegordijn houdt het water niet goed tegen en de temperatuur van de douche varieert zodanig dat douchen zeer oncomfortabel is met zelfs kans op een veel te hoge temperatuur waardoor men zich verbrandt.

Lokatie is goed, comfort en faciliteiten zijn zoals verwacht voor de prijs

Lekker centraal gelegen maar beetje gedateerd helaas.

Alles erg verouderd en zelfs beetje achterstallig onderhoud hier en daar. Watertemperatuur wisselde met douchen erg vaak wat zeer vervelend was. Ook faciliteiten op kamer erg gedateerd en niet meer van deze tijd. Geen minibar en hele kleine TV waar vanuit bed niet naar gekeken kan worden maar komt waarschijnlijk ook omdat we thuis een 55 inch hebben :-)

Ligging geweldig centraal en kamer erg ruim.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

Het is 'n gezellig hotel.

Er is niets wat ons is tegengevallen.

Het is 'n gezellig hotel. Met heel vriendelijk personeel. de kamers zijn keurig netjes/moeders en superschoon. Al met al 'n prima accomodatie om 'n weekendje te verblijven. De prijs kwaliteit is super.

• Beoordeeld op: 23 september 2016

Prima locatie

Het automatische slot van de nachtingang was kapot en er hing geen briefje of zo aan. Na heel wat kloppen, aanbellen, kregen we uiteindelijk iemand mobiel te pakken die ons uitlegde wat te doen. Dat is 's nachts stressvol. Dat moet echt gemaakt worden.

Ideale locatie. Snel in de stad, snel op het station. Parkeren op het transferium voor 2,50 per dag. Ontbijten deden we in de stad.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Een hotel waar we zeker weer terug komen

Het was wel erg warm op de kamer kwam helaas telaat achter dat er ook een ventilator in één van de kastjes zaten.

Het ontbijt is goed! De kamers en douche zijn lekker fris en schoon

• Beoordeeld op: 9 september 2016

een 4**** is een te hoge waardering waardoor je op het verkeerde been wordt gezet

-gedateerde kamer -de inrichting van de douche is minimaal -hoge temperatuur in de kamer waarschijnlijk veroorzaakt door Chinees restaurant op begane grond

de ligging tegenover het station

• Beoordeeld op: 7 september 2016

Het verblijf was prima geen echte redenen tot klagen

Het ontbijt mocht wat gevarieerder, maar dat is niet echt een issue. De douche was wel irritant werd afwisselend heet en koud niet prettig.

Ontbijt was prima. Kamers waren comfortabel en schoon.toilet en douche ruimte erg clean. En de bedden waren keurig opgemaakt. Het personeel was zeer attent erg vriendelijk. Wij komen graag nog eens terug.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Ontspannen verblijf in een prachtige stad

Iets meer keus in bruine/donkere broodjes/brood bij het ontbijt. Kamer is erg warm in de zomer, misschien een airco of ventilator..

Centrale ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Voor herhaling vatbaar,we hebben uw bedrijf al doorgespeeld

Ji we hebben geen tegenvallers ontdekt.we komen vast terug.

Ontvangst prima,goed te woord gestaan,goede uitleg regels en gewoonten,goede bedden,uitstekend sanitair,goed otbijt

hygiene en comfort laten wensen over. Te duur. Goede locatie

Schoonmaak kan echt beter. Het was stoffig..bad vol haren. Bedden...doorgezakt en plastic hoezen over matras...vreselijk. De hele kamer lijkt op een zolderkamer die opgeknapt is. De vuile waskar stond vanaf donderdag op de gang, er kwam dagelijks vuile was bij en toen we zondag naar huis gingen stond de kar nog te stinken. Dat kan echt niet! De prijs vonden wij door deze punten echt te hoog. 100 euro per nacht!

De locatie is top. De vriendelijkheid van de medewerkers. Het ontbijt was voor 7,50 goed!

Heerlijk weekend!

Nu waren wij hier in het weekend maar normaal heb je doordeweeks en op koopzondag betaalde parkeerplaatsen. Dat kan lekker aantikken als je de auto laat staan.

Gastvrij verblijf! Heerlijk om even uit te puffen na een dagje uit in de omgeving. Dichtbij het centrum en ook de mooie haven op loopafstand!

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Fijn hotel, nette schone kamers, alleen het ontbijt was karig.

Het ontbijt was nogal karig. we moesten vechten om het laatste croissantje dit terwijl het net 10.00 was geweest. Ook de diversiteit aan beleg producten was minimaal.

Ruime kamer met een fijn bed. ook de toegankelijkheid snachts was prima

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Hoorn is leuk, de door ons gehuurde kamer was gedateerd en de prijs was daardoor niet in verhouding

Dat er geen parkeermogelijkheid was, was ons niet duidelijk. Om gasten tegemoet te komen zou een parkeerkaart een aardig gebaar zijn. De kamer was klein en gedateerd. De wastafel was bijvoorbeeld beschadigd, en het raam kon niet goed dicht (ivm kermis was dit erg vervelend). Het lakengoed was niet schoon. De badkamer was schoongemaakt met een sterk ruikende reiniger.

Het personeel was eerlijk over de geluidsoverlast. De bedden zelf waren goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Voor 1 of 2 nachten acceptabel maar de prijs/kwaliteit verhouding is slecht.

Lift volkomen verouderd. Gangen naar de kamers zien er niet uit. Fietsenstalling aanwezig maar slechts bereikbaar via een te smalle gang. Dit hotel is zeker geen 4 sterren waard!

Kamer in orde, wel heel warm. Badkamer schoon maar niet uptodate Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Prima hotel.

Het ontbijt viel wat tegen. Toen wij kwamen waren de eieren, de broodjes en de kaas op. Het duurde erg lang voor er weer gekookte eieren waren. Broodjes werden per 4 afgebakken; er zaten gemiddeld zo'n 15 personen dus je moest behoorlijk lang wachten.

De plek in Hoorn en de heerlijke bedden.

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Goed hotel, mooie ligging in het centrum van Hoorn.

Ontbijt was rommelig geregeld. Tafel was vooraf niet gedekt. Personeel leek niet helemaal deskundig. Na vragen wel behulpzaam. Parkeren was op de dag van aankomst (zaterdag) wegens drukte moeilijk te regelen op de openbare parkeerplaatsen.

Goed hotel. Centrale ligging. Vriendelijk personeel. Rustige kamer. Gezellige bar.

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

't was erg warm, helaas geen airco, wel een blower. met ramen open geluid van buiten voorzijde

geklieder met theewater familiekamer viel tegen; 3e bed een bijzetter bad, maar geen aparte douche, geen airco

Ontbijt was voldoende en verzorgd heel vriendelijk personeel 2 pers,kmr waren in orde

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Een ramp

Personeel , ontbijt de kamer Alles !!!!

Ontbijt een ramp met rauwe maar nog erger verrotte eieren !!! Alles op brood, koffie ,melk ongeïnteresseerd personeel die net alsof deed t niet te merken dat het op was. Geen controle of je wel of niet een hotelgast bent je kon gewoon binnen lopen niemand die iets zegt of merkt . Kamer bubbelbad die t niet doet , ontbreken v een douche scherm badkamer zeiknat . Toilet zonder afscheiding vd kamer zodat bij grote boodschap de hele ruimte stinkt en de ander kan meegenieten van alle geluiden .

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Geen kletsende schoonmakers op de gang in de ochtend

Schoon. Gastvrij. Mooie stad. Niet gehorig

Prettig personeel en schone kamer
    • Standaard Eenpersoonskamer

Alles oké En midden in centrum

Was een fijn verblijf een goede uitval basis naar het centrum

Wifi

Beiden perfect

Gezellig, luxe en comfortabel!

Het ontbijt was prima, de kamer ook. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima hotel, midden in de stad. Zeker een aanrader!

in 1woord geweldig

Niets was prima zo

Kamers prima en het ontbijt ontzettend veel keus.

De ligging is goed

De badkamer was wat minder modern maar geen problemen

De ligging is goed

Zeker om nog eenkeer terug te komen

Geen airco

Gratis parkeren na 18:00 uur

Het was er gezellig en alles was dicht in de buurt. Station ,winkels, en kroegjes .
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er was geen airco echt jammer want het was warm

Het was er gezellig

Een hotel om de volgende keer weer te boeken

De toegang tot de fietsen stalling is erg smal

Dr kamer !

geweldig , ik kom terug

ligging personeel schoon

voor twee nachten was het prima

alles was naar wens

goede kamers, goede bedden

Prima voor een nacht

Niet een heel uitgebreid ontbijt. Oude koffie als je wat later ontbijt.

In het centrum gelegen

Genoten

Prijs

Lokatie en parkeren

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Alles bij elkaar was het een prima verblijf.

Het bed

Ontbijt was prima, personeel vriendelijk

GEWOON GOED

scrummbeld eggs bij het onbijt

Ligt op 100 meter van het station midden in het centrum

Prima gelegen in centrum

N.v.t.

Kamer was eenvoudig maar prima was budgetkamer. We hebben niets gemist voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Goed verblijf voor 1 nacht.

Faciliteiten badkamer. Douchemuts en tissues zouden standaard aanwezig moeten zijn.

Locatie mooi centraal.