Beoordelingen over Hotel Restaurant Piccard 4-sterren

Badhuisstraat 178, 4382 AR Vlissingen, Nederland

#11 van de 14 hotels in Vlissingen

prima ontbijt ook de 4 gangen menu was lekker en kon je...

de gangen iedereen zag je voorbij gaan voor privacy iets minder .

prima ontbijt ook de 4 gangen menu was lekker en kon je kiezen tussen 4 voorgerechten ,4 hoofd gerechten en 4 desserts dus keuze genoeg. Vlakbij het strand en de winkels. Ook kortbij een fietsverhuur.

accomodatie top

spijtig dat wij voor 2personen,2aparte kamers 261 euro voor 1nacht met ontbijt hebben moeten betalen. verschrikkelijk duur. 1 booking was via booking.com,dit was zogezegd de laatste kamer en de tweede booking voor de 2de kamer was gewoon telefonisch via het hotel. in het hotel kregen we als uitleg dat de bookingen per kamer waren en niet per persoon,had dit niet gebeurd was het een fantastische 2-daagse geweest maar 261 euro voor 2 personen voor 1nacht kamer met ontbijt was veel te veel van het goeie.

accomodatie top hyghiene top,nieuwe inloopdouche op elke kamer perfecte boxsprings in de kamer parkeermogelijkheid 500m van de dijk rustig gelegen georganiseerd en volledig ontbijbuffet

Het ontbijt was prima en de kamer was ook keurig.

Bij de eerste keer ontbijt, iemand die je ontvangt en je even zegt hoe alles werkt. En steeds iemand aan de balie die een beetje inzicht heeft. Het is naar als je aan het eind van de dag zo vreselijk lang op je sleutel moet wachten.Zij liep steeds heen en weer om mensen de kamer te wijzen. Het was een kleine moeite geweest om de sleutel van het bord te halen waar zij toch langs liep.Ik moet wel zeggen, dat de mevrouw die er s'morgens zat wel heel erg attent en vriendelijk was.

Het ontbijt was prima en de kamer was ook keurig. Alles zag er verzorgd uit.

Dit was fijn: Vriendelijk personeel, gratis gebruik van...
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Bedden (1.40m)zijn echt te smal voor 2 volwassenen. De familiekamers was op zich ruim zat om een groter bed in te zetten. In de badkamer zit alles; bad, douche, wastafel, handdoekenrek, waslijn en wc, maar allemaal op elkaar gepropt. Alle ruimtes zijn netjes en schoon, maar doen gedateerd aan en hebben weinig sfeer.

Dit was fijn: Vriendelijk personeel, gratis gebruik van parkeerplaats, zwembadje, zonnebank en sauna, loopafstand van het strand.

Het eten was heerlijk en gevarieerd, het personeel is erg...

de kamer bevond zich op de bovenste verdieping, de ramen gingen niet open en ik moest de airco altijd aanzetten, er was niet genoeg frisse lucht. Om bij de zee te komen, moet je veel treden op de trap overwinnen.

Het eten was heerlijk en gevarieerd, het personeel is erg vriendelijk. Het is heel gemakkelijk om een parkeerplaats te vinden in de buurt van het hotel. Еr is een fietsenstalling.

Goed verblijf. Vriendelijk personeel

Koelkast in kamer gemist

Ontbijt was keurig verzorgd. Diner was uitstekend. Airco op de kamer was een prettig extraatje tijdens de hitte. Heel dichtbij de boulevard.

Goede ligging, dichtbij de kust en leuke horeca.

Verhouding prijsklasse tegenover onze vorige overnachtingen tijdens onze doorreis in Zeeland. Ontbijt was niet naar onze smaak en gewoonte.

Goede ligging, dichtbij de kust en leuke horeca.

Goede accomodatie maar ruimte voor verbeteringen

De ontvangst was kortaf, tegen het chagerijnige aan. Een vraag van 'wat komt u doen' is een beetje vreemd als je een boeking hebt gemaakt en met tassen aan de balie staat.

De kamers waren schoon maar zijn omslachtig met extra tussenruimtes.

toffe 2 daagse

het was een ok kamer, maar voor enkele nachten zou het lawaai wel hinderlijk zijn, je hoort er alles. Maar het doel was ons amusseren aan zee, nachtje blijven slapen, en dan nog een extra dagje zee nemen en naar huis. Het eten was niet speciaal, maar zeker niets mis mee. Het was ok, en voor die prijs dik in orde. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam

Ontspannend en steeds voor herhaling vatbaar.

Geen min-punten !

Mooie, nette kamer. Geweldig ontbijtbuffet. Leuk dat onze hond mee in de eetzaal mag (aparte ruimte). De ligging van het hotel is super ! Het was reeds de 4de keer dat we daar waren en gaan zeker nog vele malen terug :-)

Door slechte nachtrust een tegenvaller!

Kamers zijn ontzettend gehorig. Veel kamers liggen met hun raam direct aan de gang (en dus ook geen balkon) waar alle mensen doorheen lopen en waar de trap en de lift zich bevind. Ook klappen de deuren heel hard dicht door de strak afgestelde deurdrangers. We hebben geen oog dicht gedaan.. Ontbijt was oké, maar niet bijzonder.

Locatie. Hotel zat in een straat achter de boulevard. En gratis parkeren in de straat.

Maaltijden prima, vriendelijk personeel.

Helaas in badkamer gat in muur met een eenvoudig/matig doorluchtingsrooster in het gat geplaatst. Hierdoor onaangenaam koud/ onaangename temperatuur in de badkamer.

Maaltijden prima, vriendelijk personeel.

Kamer met uitzicht op trappenhuis.

Kamer met uitzicht op trappenhuis. Sfeer hotel beetje jaren 70. Personeel uitermate vriendelijk. Niet geschikt voor stelletjes, meer voor families. Werd in de nacht wakker door rokende mensen op galerij. Kamer donker.

Erg gezellig , lekker eten, aardig personeel en mooie kamers.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het nadeel is dat je vanuit het hotel naar buiten moet voor de lift naar de kamers. Als je bent gaan zwemmen, dan is dat erg koud.

De sfeer vooral en tijdens het avondeten werd alles voor de kinderen geregeld. super.

Eenmalig

Wij hadden 1 nacht geboekt van 24 op 25 februari 2018. We hebben gebruik gemaakt van het buffet, dat was heerlijk en ook het ontbijt was prima en meer dan voldoende. Vriendelijk personeel bij buffet en ontbijt. Kamer (36) was groot, schoon en goede bedden. Maar helaas hebben we heel erg slecht geslapen. Eigenlijk maar twee uurtjes met veel moeite. Kamer was bij aankomst vroeg in de avond bloedheet en benauwd, ondanks dat radiatoren koud waren en er een raampje openstond. Buiten vroor het maar binnen was het rond de 25 graden en dat bleef de hele nacht zo!! Het koelde geen enkele graad af. Heel vreemd want verwarming was compleet uit en niet aan geweest, Zelfs zonder dekbed viel er niet te slapen. Uiteindelijk met moeite airco aan gezet, maar daardoor veel herrie in de kamer, waardoor eigenlijk ook niet te slapen viel. Zette je de airco uit dan was het in een mum van tijd weer 25 graden! Ondanks dat er door de onvriendelijk mevrouw aan de receptie s’ochtends niet gevraagd werd hoe ons verblijf geweest was of dat we lekker hadden geslapen, dit zelf maar gemeld. We kregen als antwoord dat het water ivm de legionella bacterie warm staat afgesteld en dat de buizen in de vloeren lopen. Ondanks dat ik vertelde dat we het vreemd vonden dat het de hele nacht zo heet bleef en we om vier uur nog niet geslapen hadden, zei ze dat het eventjes duurt voordat alles afkoelt. Maar het koelde totaal niet af, nog geen graad! En vervolgens zei ze nog, met een onvriendelijke blik, dat we de deur dan open hadden kunnen zetten. We sliepen begane grond! Maar vooral geen enkel woord van excuus of iets dergelijks. Ze bleef ons eigenlijk alleen maar onvriendelijk aankijken. We hebben toen maar niet meer gemeld dat we niet gedoucht hebben omdat er kleine beestjes in het bad liepen. Sorry mevrouw dat we zelf het woord tot u gericht hebben, dat we het hebben aangedurfd commentaar te leveren op uw hotel, uit uw blik en houding was op te maken dat dit eigenlijk not done was. Ga vooral zo voort!

Verblijf was oké, maar hotel mag opknapbeurt gebruiken.

Voor de prijs en de 4 sterren had ik wel iets meer comfort verwacht. Het hotel is zeker aan een opknapbeurt toe. Als je het zwembad binnenkomt, ruik je direct een vochtige/schimmelgeur, dat is niet fris. En de verf bladdert af. Het buffet op zaterdag is oké en goed geprijsd maar verwacht geen hoogstandjes. Het à la carte menu vond ik beter. Ontbijt is prima, genoeg keuze.

De ligging van het hotel is ideaal, vlak achter de boulevard. Vriendelijk personeel.

top

Het ontbijtbuffet was super.. Met veel interesse van het personeel of alles voldoende was e.d. Ik kom nu regelmatig bij Piccard in Vlissingen en voel me er thuis door de ongedwongen en warme sfeer.

Te duur voor wat je krijgt.

Ongezellige kamer. verouderde inrichting. Verwarming deed het slecht. Prijs kwaliteit verhouding is uit balans. Bij het ontbijt geen vers sap en slechte koffie uit een automaat.

de locatie is goed. dichtbij het strand. Het hotel is zich te buiten gegaan aan de kerstversiering!

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Precies wat we even nodig hadden
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Het zwembad was erg koud. Zowel het water als de gehele ruimte

Familiekamer was fantastisch. De kinderen hebben genoten. Ook de badkuip viel in de smaak. Ontbijt was prima verzorgd

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Ongedwongen sfeer.

Zwembad alleen bereikbaar via de bar en gedeelte door restaurant. Er zijn wel kleedkamers voorzien aan het zwembad. Als je pech hebt moet je, naar uw kamer of van uw kamer, via open lucht wat in de winter niet echt leuk is.

Ongedwongen sfeer. Personeel erg behulpzaam. Ligging: op 5 min wandelen naar strand en op 15 wandelen naar stadscentrum.

Aardig, maar geen 4 sterrengevoel

Het nadeel vonden wij dat je altijd buitenom naar elkaar en naar de eetzaal moest vanuit onze kamers. Ook -in ons geval- naar de kamers van de kinderen. Bovendien had je dan sleutel nodig om in hal te komen voordat je bij de kamerdeur kwam. Je kon dus niet even op iemands kamerdeur kloppen en vragen of die persoon open wilde doen maar moest met mobiel bellen of ze naar haldeur wilden komen. Vonden wij niet handig en gezellig.

Goeie ligging, alles beloopbaar en prima parkeergelegenheid.

Eenvoudige en kleine doch comfortabele kamers met vrij...

Privacy van de kamers en rumoerigheid tussen naast elkaar gelegen kamers door gemeenschappelijke ingang.

Eenvoudige en kleine doch comfortabele kamers met vrij weinig privacy echter wegens groot raam in kamer met zicht op centrale gang.

Wat een tegenvaller, nooit meer!

Kleine ouderwetse kamer aan trappenhuis. Enorm veel lawaai. Raam niet te openen hierdoor. Kleine krappe badkamer. Ouderwetse stoelen op kamer, geen comfort. Bed redelijk, kon beter. Voor een doorreis oke, voor langer dan een dag een regelrechte afgang. Daarom ook verdere recenties voor mij onbegrijpelijk. Zullen niet geschreven zijn over de standaard kamer in ieder geval.

Ligging nabij centrum

kindvriendelijk hotel, faciliteiten zijn goed, vriendelijk...

de matrassen

kindvriendelijk hotel, faciliteiten zijn goed, vriendelijk personeel, goed gegeten in het restaurant, ongeveer 5 min loopafstand van strand, minder dan 10 min naar het centrum

• Beoordeeld op: 30 september 2017

Je moest een muntstuk in de sauna steken en dan 15 min...

Je moest een muntstuk in de sauna steken en dan 15 min wachten om op te warmen. We hadden geen muntstuk bij omdat we ook wensten te zwemmen. Dit zouden ze moeten vermelden bij incheck of op kamer. Zwembadwater was te koud.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Eenvoudig, schoon, vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, 10 min lopen naar strand

Kleine kamer, eenvoudige inrichting. Sauna en zonnebank niet gratis (muntautomaat).ik was met mijn zus, met 2 koffers is de kamer aardig vol. Geen fauteil(s).

Ligging, parkeren achter hotel, zwembad

Oké
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Acceptabel hotel voor één nacht. Redelijke kamer met redelijk ontbijt. Had voor de prijs wat meer verwacht (ontbijtitems, bar die in het weekend na 23:00u open is).

Het was heerlijk, prachtig strand weer, prima hotelletje met een goede ligging

De kamer vd 1ste nacht, nr 71, vreselijk, er kon geen raam open. Er was wel airco, maar dat er geen raam open kon werkte bij ons benauwend. De 2de nacht hebben we een andere kamer gekregen en dat was prima.

De ligging en de vriendelijkheid bij de receptie

Redelijk

Prijs van de standaard kamer

ontbijt was goed ,maar de kamer voldeed niet aan een 4 sterren hotel, prijs kwaliteit niet in orde, 60 euro meer betaald voor 2 personen met reservatie langs booking.com voor een standaard kamer , Een reservatie rechtstreeks naar het hotel hadt ons een confort kamer opgelevert.

Voor een 4-sterren hotel was het matig

Badkamerscherm was te klein. Wanneer je ging douchen was de hele badkamer nat en het bad liep slecht leeg. De toiletrol hing hoog, Als je op het toilet zat moest je een slangenmens zijn om bij de wc-rol te kunnen. Voor de prijs en een 4-sterren kwalificatie vond ik het matig.

Vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Super!!

Ik kan niks bedenken wat ons tegenviel.

Een mooi gezellig hotel... wij waren overal zeer tevreden over! Een uitgebreid ontbijt, we konden koffie en thee zetten op onze kamer,wat ook handig was. Alles tiptop schoon. Gewoon een aanrader! Superweekendje gehad.

Het verblijf opzich was gewoon goed.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Volgens de foto's op Boocking.com zou het hotel uitzicht op het strand hebben. Hiervoor hadden wij deze locatie ook gekozen. Dit is echter niet waar. Dit is een zware tegenvaller. Waarschijnlijk zal ik hierdoor de volgende keer niet meer boeken bij boocking.com

Alles gewoon goed geregeld

Prima voor een nachtje.

De kamer viel wat tegen. Toilet moest je schuin op gaan zitten (te dicht tegen kozijn aan geplaatst). Tissue dispenser kwam van de muur af toen ik een tissue wilde pakken. Douchekop zit op vaste positie, erg hoog op de muur. Kraanuitloop in bad op de korte kant geplaatst zodat je niet met zijn 2 in bad kan. Beetje ongezellig kamertje met geen uitzicht. Wel schoon. Eigen parkeerterrein kunnen maar een auto of 8 staan. In de buurt was het erg druk met parkeren (wel gratis) dus we moesten ver lopen. Hotel is wel redelijk dicht bij strand (1 weg oversteken en trappen op, dan ben je op de boulevard.

Het ontbijt was eenvoudig maar erg lekker.

Mooi en gezellig Hotel om zeker terug te gaan.

Uitzicht van onze kamer iets minder,

prima ontvangst, vriendelijk personeel,grote kamer met airco, grote badkamer ,heel netjes, goede bedden en heel rustig, super ontbijt ruim voldoende , binnen zwembad, savonds heerlijk ontspannen aan mooie bar,

De meest enge kamer ooit gezien!

Inkijk in de kamer. Uitzicht op een trap

De kamer was afgrijselijk, het raam gaf uit op een trap die naar beneden kwam recht op ons bed. Dus iedereen die de trap afkwam, ging op 40 cm van het voorbij.

aangenaam ontspannen dagen in Vlissingen, super met de kleinkindjes.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De kindermenu's zijn eerder vettig, frietjes en ander gefrituurde dingen.

De kamer was zeer netjes, voorzien van koffie/thee faciliteiten. Champo, zeep, handdoeken ruim aanwezig. Aan het zwembad extra handdoeken voorzien. Het hotel is dicht bij het strand, je hebt je auto niet meer nodig. Het ontbijt is zeer verzorgd.

Prima! Voldeed aan onze verwachting.

Ontbijt vonden we matig. Stond ook s avonds al deels klaar Het was eenvoudig en niet uitnodigend of smakelijk neer gezet.

Het hotel heeft een goede ligging. Ik was met mijn dochter van twaalf en we kregen een upgrade nr een comfort kamer. Heel attent en dat was heerlijk. Wat wel jammer was was dat er ook gelijk bij vermeld werd dat we dit een volg keer niet moesten verwachten en er geen aanspraak op hadden. Dat voelde niet prettig.

Goed hotel.

Föhn vonden we pas bij het weggaan. Bovenste glasplaatje in de badkamer niet schoon.

Goed ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Vooraf bij de receptie gereserveerd diner prima.

Wij hadden een super fijn verblijf in Vlissingen bedankt hiervoor!

Vanaf de moment dat we aankwamen tot de moment dat we vertrokken, twee dagen later, was er een hele hartelijke sfeer, iedereen van personeel die we tegen kwamen was even vriendelijk en behulpzaam. We hadden het gevoel dat dit een fijn familiehotel is. Het ontbijt was uitgebreid en heel verzorgd. Ook het avondmaal is een aanrader. De kamers zijn ruim, net en aangenaam om in te vertoeven.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

5 ot 10 maxi toch 4 steren hotel!!!

Ik heb 119 eur betaald aan booking, ter plaats 99 eur (tarif standard) nog promotie aan 79 euros !!! Uitleg.... de klant( dus ik) moet booking betalen of 20 euros!!!! Niet aanteraden, een bezoek van booking is nodig,geen 4 sreren maar klein 3 steren.Oud et vesleten hotel. Sorry maar niet te boeken !!!! Dank U. MvG Gyselinck

0ntbijt 5 op 10

We vonden het een heel goed en geslaagd weekend.

Hadden liever en douche gehad omdat ik moeilijk in bad kan gaan. Vonden de kamer wat te klein.

Het ontbijt was zeer goed verzorgt . Het eten in het restaurant was heel goed ,en het avondbuffet was uitstekend. DAARVOOR DANK

goed en kort bij de dijk, prima ligging
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

hadden kamer op gelijkvloers maar konden geen deur of raam open zetten (het was snikheet) er was wel airco maar deze maakte redelijk lawaai en onmogelijk om daar dan mee te slapen. Hadden hondje mee maar deze kon niet uit kamer op terrasje aan straatkant omdat er onderaan gaten in de haag waren Water zwembad was redelijk koud.

kamer was redelijk groot met 1 dubbel en 1 enkel bed

verschrikkelijke tegenvaller, prijs kwaliteit verhouding is heel slecht

alles, de verwachting naar een 4 sterren hotel te gaan, na het zien van exterieur hotel en kamer op foto's op de site van Booking.com valt dit hotel zo verschrikkelijk tegen, kamer is klein, ontzettend gedateerd en zo liefdeloos 'gemeubileerd' en ingericht, ramen kunnen niet open, plavuizen op de vloer (heel koud), systeem plafond, douchen in het bad op het smalste punt, tl verlichting in de badkamer, geen lekkere handdoeken en dekbedden, fohn die niet werkt, geen minibar, de beleving voor een bedrag per nacht van 139,00 is echt niet in verhouding en verpest je weekend weg gevoel. Wij vragen ons af hoe dit hotel maar met name deze kamer in de categorie van 4 sterren kan vallen. Ik wil graag aangeven dat je je verheugt op een heerlijk hotel, wat je volgens mij voor deze prijs best en beetje mag verwachten en dat is alles wat dit niet is.

Zeer goed familiehotel met goed restaurant en goede ligging.

Ondanks we een comfort kamer geboekt hadden, (waar een aparte zithoek in vermeld werd), was deze kamer erg klein. Ook de badkamer niet ruim/douche in bad met gordijn.

Zeer proper/vriendelijk/familiale sfeer

Aangenaam en dicht bij strand
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Akoestiek van de kamers is niet erg goed, zeker niet evident met kleine kinderen. Zwembad: watertemperatuur is te koud.

Goed ontbijt, uitstekende hygiëne. Heel dicht bij strand

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Prima hotel voor een of twee nachten.

Kamer wel erg klein. Lag aan achterkant. Er werd veel gerookt op de galerij wat dan toch via de ramen binnenkomt. Ook waren de andere gasten erg luiddruchtig. Maar daar kan je niet veel mee.

Zwembad, lekker ruim. Ook al ligt het direct aan de bar wat niet zo n vrij gevoel geeft. Prima ontbijt! Direct aan de boulevard gelegen.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

ontbijt is prima, personeel ook.

weinig ventilatie op de kamer. beslagen ramen. Veel op en afstapjes. De kamer was koud en gedateerd. Naar de hotelkamer gaan via buitenom.

ontbijt is prima, personeel ook. Bedden zijn prima

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Dit was een prima hotel. Het is een

Het ontbijt was uistekend. Er was veel variatie waaruit je kon kiezen. Ook vonden we het leuk om 's avonds in de bar zitten. Het personeel was erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Goed voor een kort verblijf maar niet voor herhaling vatbaar, personeel was heel aardig.

De deuren van de badkamer, en ook onhandig dat de lift buiten was, koud .en het was allemaal wat gedateerd, veel werklui als gasten, weinig echte vakantie gasten.

Het ontbijt was goed, de kamer was goed, maar de badkamer was onhandig vanwege klapdeurtjes, en het was allemaal wat gedateerd.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Hotel of gasthuis?

Zie hiernaast.

Kamer en ontbijt doen nog het meest denken aan een ziekenhuis van een tijdje geleden. Speciale vermelding verdient de badkamer verlichting door een spatwaterdichte TL-balk zoals die ook in garages wordt gebruikt.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Prijs kwaliteit was geen 4* waard naar ons mening

Ontbijt was minder , kamer was voor de helft vernieuwd , geur afvoer badkamer

Korte afstand tot strand. Gratis parking kort bij de accommodatie

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Kamer achterzijde, prijs kwaliteit

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Het ontbijt!

Het ontbijt!

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Het was goed .
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Zwembad te diep voor kinderen, en de kamer te duur voor 2volwassenen en een kind 378 euro.

Centraal gelegen.

Was goed

Centraal gelegen. Zag er netjes uit.

Proper, goed hotel

De bedden, maar dat hebben we overal. Toch nog een vreemd item, de ramen konden niet open ... ???

Hygiëne, ontbijt en ligging

Erg fijn verblijf gehad!

Erg fijn verblijf gehad! Vriendelijk personeel, schone en comfortabele kamer.

Voor herhaling vatbaar met dank aan personeel en faciliteiten

Niets viel tegen alles naar WENS

Super service en na uitchecken gebruik mogen maken van de faciliteiten😍👌🏻

Een plaats waar je met rust gelaten wordt!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Een onaangename sfeer in heel de omgeving...en de vriendelijkheid was ver zoek...

De locatie was top.

goed weer heel net hotel super

heerlijk ontbijt

Was weer top

Ontbijtbuffet

Vond wa ouwbollig alles samen voor die prijs per nacht

Vond wa ouwbollig alles samen voor die prijs per nacht

Veel lawaai op de kamer door andere gasten

Veel lawaai op de kamer door andere gasten Prijs kwaliteit kan beter

• Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kussens waren erg dik, verder geen opmerkingen.

Prettige verblijf en wij komen zeker hier nog eens terug.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Koffie vindt ikzelf daar niet lekker , misschien smaak kwestie.

Ontbijt was uitgebreid en zeker goed kwa diversiteit. Bedden ook goed.

Nixs

Nixs

fantastisch!

alles was in orde.

Gezellig en goede locatie.

Geen koelkastje in de kamer

Gezellig en goede locatie. Dicht bij het strand.

Ligging, gratis parkeren, zwembad

Vriendelijk personeel, ruime kamer

Vriendelijk personeel, ruime kamer

Ontbijt was goed en kamers zuiver

Prettig verblijf en goede prijs kwaliteit verhouding.
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Kamer was prima voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Goed verzorgd en uitgebreid ontbijt. Centrale ligging op loopafstand van strand en centrum.

Alles top voor een paar dagen fietsvakantie

Alles was meer dan naar wens, het avondeten voor €20 was geweldig, 3 gangenmenu naar keuze. Een echte aanrader

Aangenaam fietsweekend

Via booking 20 euro meerprijs per nacht

Comfortabel bed, douche, sauna, lekker ontbijt, fietsenstalling

Dat we precies konden horen wat er bij de buren uitgespookt werd.

Kamers erg klein, maar vooral gehorig.