Beoordelingen over Hotel Piet Hein 3-sterren

Vossiusstraat 52 / 53, Amsterdam Oud-Zuid, 1071 AK Amsterdam, Nederland

#230 van de 410 hotels in Amsterdam

Voor 1 nacht was het goed te doen. Het is heel centraal gelegen en rustig. Vriendelijk personeel
    • Premium Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

In de badkamer: je kon nergens je handdoek ophangen, je moest maar zien waar je hem liet, geen enkel haakje, geen zeepbakje, de natte zeep in de waskom of op de wastafel laten liggen. Het toilet was minimaal, geen fonteintje e.d. De ramen konden niet open want daar zat de t.v. voor en aan het andere raam zat geen hendel. Enkele lampen waren stuk. Ik denk dat de kamer nog in renovatie is, anders is het slecht

Het ontbijt was goed (niet gratis)en het personeel was heel vriendelijk en hulpvaardig. Ik had, wat ik voor mij als ontbijt altijd gebruik. Niet overdreven luxe , maar ruim voldoende

De ligging, de inrichting en de vriendelijkheid van het...
    • Economy Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

De doucheruimte Het water liep de verkeerde kant op waardoor we alles op moesten dweilen. Gelukkig hadden we ruim voldoende handdoeken Verder was het erg vroeg al rumoerig door de schoonmaaksters met hun karren. Om half 10 vonden ze dat onze kamer aan de beurt was en werd de deur wagenwijd open gegooid. Dat was vervelend

De ligging, de inrichting en de vriendelijkheid van het receptiepersoneel

prima en top ligging...
    • Economy Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

de snibbige receptioniste bij incheck.

ligging, fijne kamer. na n uprgrade van een teleurstellende kamer zonder werkende airco maakte deze kamer het goed!

Locatie is top !
    • Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

Hotel was tijdens ons verblijf in renovatie, dit was ons niet medegedeeld, overal rommel, geen airo terwijl het heel heet was, de airco was nog niet aangesloten echter had men wel een ventilator op de kamer gezet. Wifi werkte niet en ook een aantal tv zenders waren niet in de lucht. De etagevloer lag vol met spullen, als je uit de lift stapt sta je gelijk midden in de verbouwing. De receptie was heel rommelig, overal werklui in het hotel. Normaal zijn we heel erg tevreden over dit hotel en we zullen hier ook zeker terugkeren, de nieuwe look van de kamers is super, alleen heel erg jammer dat ons dit niet vantevoren was verteld.

Locatie is top !!! De nieuwe bedden slapen heerlijk en de gerenoveerde kamers zijn heel erg mooi.

kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien.
    • Economy Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

Wat wij onbegrijpelijk vinden is dat er werkzaamheden plaats vinden in het hotel (boren/timmeren/bouwstof) vanaf 07.30 uur in de ochtend en wij hierover niet geinformeerd zijn. Om bij onze kamer te komen moesten wij eerst door de bouwplaats. Ook zaten er overal in de kamer gaten waarin het licht nog geplaatst moest worden en was de airco wel geplaatst maar functioneerde nog niet. Wij begrijpen dat er werkzaamheden gedaan moeten worden, maar ons hierover niet informeren en letterlijk in een bouwplaats te laten bivakkeren gaat wel erg ver. Jammer want de kamers zijn in intentie wel mooi.

kamers zijn schoon en van alle gemakken voorzien.

Goede ligging
    • Eenpersoonskamer Amsterdam Loft

Piepkleine éénpersoonskamer: het bed staat letterlijk tussen de muren, het reikt van muur tot muur. Gelukkig wel een goed bed. Douche: houder douchekop was stuk. De zwarte WC-bril vertoonde verbleekte vlekken waardoor dit erg slordig en onhygiënisch overkomt.

Goede ligging

super locatie en heel fijn hotel
    • Economy Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

Super locatie direct bij het Vondelpark, heel erg centraal gelegen. Personeel was heel vriendelijk. kamers zijn klein maar van alles voorzien. Heel schoon en netjes. Bedden comfortabel, prima geslapen. Haardroger en shampoo/douchecreme aanwezig. Wij mochten zelfs eerder inchecken wat voor ons heel erg fijn was ivm plannen die dag. All in all boven verwachting en echt een super Hotel. Zou het aanbevelen en ook zelf altijd weer terug gaan.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima locatie op centrale plek in Amsterdam, dichtbij de musea. Ik kom zeker een keer terug.

niets.

Prima hotel. Sfeervolle kamer met een heerlijk bed/goed matras, kamer aan de achterzijde. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt met genoeg keuze (niet bij hotelprijs inbegrepen). Goede prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een prima plek om nog eens te boeken.

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

De locatie is prima
    • Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

Het was erg koud in het hotel. De verwarming was uit (begin maart), niet alleen in de kamer, maar ook in de lobby en in de eetkamer. Het geluid van de televisie was zo slecht, dat het een reden was om niet verder te kijken. De ondertiteling werd ook gesproken, waardoor het Nederlands door het Engels te horen was. Dit was niet uit te zetten. Nogal muffe geur in de gang en op de kamer op niveau min-3

De locatie is prima

Het ontbijt was heerlijk met zeer vriendelijk personeel.
    • Premium Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

De badkamer was ijskoud, er was geen verwarming. Vervelend vond ik dat de verwarming/hete luchtblazer in de kamer 's nachts meerdere keren vanzelf aanging ondanks dat ik deze had uitgezet.

Het ontbijt was heerlijk met zeer vriendelijk personeel. Super dat we onze bagage op de aankomst- en de vertrekdag konden stallen in het hotel.

de nachtportier is top
    • Economy Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

de breedte van de kamer het bed stond klem tussen de muren om het raam te bereiken loop je over je bed vloer in douch wordt zeik nat

de nachtportier is top een jonge man uit Afghanistan, die sinds 6 maanden in nederland is en de taal meester is

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Klein maar fijn!
    • Premium Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

de kamer te klein helaas...je kan niet even lekker een avondje zitten..er staat overigens ook maar 1 stoel ipv 2

Het ontbijt was heerlijk.... De kamer prachtig..het bed ook super!!

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Het verblijf was heerlijk, lekker dicht bij de musea en andere locaties (theaters)
    • Economy Tweepersoonskamer Amsterdam Loft

Het ontbijt was heerlijk en de persoonlijke verzorging van het ontbijt was super. De kamer was netjes en het bed uitstekend. Koffie en thee op de kamer.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Mooi sfeervol hotel met aandacht voor de gasten. Je voelt je direct thuis!

Geen haakje voor de handdoeken en miste een wastafeltje in de toiletruimte. Er was er wel 1 bij de douche. Maar vond het toch onhandig.

Mooi, stijlvol en met smaak ingericht. Een fantastisch bed en de ontbijtruimte was verrassend. Een keuken waar nog lekkere eitjes worden gebakken en dat geeft gelijk sfeer en een warm onthaal.

we hebben erg genoten. fijne omgeving

in de avond met fam in de lobby wat gedronken, er was niet zoveel keuze, en geen snacks of dergelijke.

het ontbijt was voldoende/goed prima kamer aan de voorkant , mooi uitzicht op het vondelpark, klein balkon (lekker in de zomer) goed bed. de lobby van het hotel was erg gezellig ingericht (mooi kerst versiering en veel kaarten)

ligging

douche kop was kapot waardoor we deze vast moesten houden tijdens het douchen Bovendien was de kwaliteit van de kamer niet gelijk aan de foto's en dus de verwachting

ligging

Gastvrijheid in het hotel is erg prettig. Ondanks dat we maar één nacht hebben overnacht hebben wij het fantastisch gehad. De volgende keer overnachten we weer bij het PH hotel!!

Perfecte locatie en charmant hotel.

Over het paard getilde dames achter de balie die zichzelf iets inbeelden. Ongeïnteresseerd, niet echt en zeer gemaakt. Geen warm welkom en geen interesse bij het uitchecken. Oprecht vragen hoe was u verblijf, goed geslapen of alles naar wens is er niet bij. Eerste kamer die fantastische was rook ontzettend naar riool lucht, wat kan door technische problemen alle begrip daarvoor, maar de houding en manier van oplossen was zeer ongemakkelijk. Tweede voorgestelde kamer voldeed ook niet ivm uitzicht en dichtbij grensend aan een restaurant keuken waar de geuren om 15.00 smiddags al door de kamer gingen .Uiteindelijk door de eigenaar een andere geschikte kamer geopperd, prima maar krap. Het personeel maakt het onaantrekkelijk om voor dit hotel te kiezen. Geen warm welkom en volle prijs betaald.

Perfecte locatie en charmant hotel. Fijne lobby met lekker een glaasje water als je terugkomt van het winkelen.

Handig om te weten, vlak bij musea en uitgaanscentrum.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was aan de kleine kant, maar knus dank zij slimme indeling.

Goede kamer met alle voorzieningen. Prima ontbijt, sfeervolle lounge. Handige stallingsmogelijkheid voor bagage. Gunstige prijs.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Ideaal voor een korte romantic getaway

De luide touristen op straat hielden ons wakker (kon het hotel niets aan doen) en daarom slecht geslapen. Ook de toplaag van het bed verschoof steeds. De badkamer was erg klein en donker en het douchegordijn hing deels los. Receptie was vriendelijk, maar hoorde ik wel naar over collega's praten. Niet echt netjes naar de gasten toe. Dat zijn wel verbeterpunten!

Kamer had een mooi uitzicht op het park, mooie hoge ramen, fijn bed. Leuk dat je bij het ontbijt zelf je eitje mag bepalen, wordt vers gemaakt!

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Goed bed en vriendelijke medewerkers aan de receptie.
    • Eenpersoonskamer Amsterdam Loft

plafond in de badkamer kan wel wat onderhoud gebruiken de verf bladert van het plafon . Ook hangt er een rail voor een douchgordijn, maar geen gordijn er aan.

Goed bed en vriendelijke medewerkers aan de receptie. Dicht bij winkelstraten en OV en tegenover het Vondelpark. En toch best rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Helaas was de verwarming kapot.

Helaas was de verwarming kapot. Daardoor behoorlijk koud op de kamer. Maar dat is leuk opgelost door het hotel! Supermooie kamer, heerlijk ontbijt, heel goed bed!

Spiegel badkamer beslagen en miste een lange spiegel

Ontbijt en de ligging geweldig. Personeel bij ontbijt en receptie uitstekend. Kamer prima en rustig.

• Beoordeeld op: 11 november 2017

Voldoende

Kamer veel te klein, parkeren op P&R werd door hotel aanbevolen, was een ramp alles vol en heel lang wachten heeft ons een halve dag gekost :-(

Voldeed helaas niet aan onze verwachtingen.

Het behang was op sommige plekken van de muur, de gordijnrail kwam aan een kant naar beneden, de spinnenwebben zaten overal en het prullenbakje op de badkamer zat nog vol met afval van onze voorgangers. Daarbij waren we weggestopt in een achteraf kamertje naast de ruimtes die vanaf sochtends vroeg door de housekeeping gebruikt worden. Al met al hadden wij hoge verwachtingen van dit hotel en zijn wij helaas behoorlijk teleurgesteld.

De locatie van het hotel is super.

Goed centraal gelegen hotel maar heel kleine kamer een teleurstelling.
    • Economy Tweepersoonskamer

De Economy kamer die wij hadden geboekt was erg klein, evenals de badkamer. De kamer had een klein raam dat op een binnenplaatsje uitkeek. Viel ons daardoor tegen.

Het ontbijt was perfect. De staf uitermate vriendelijk en de lounge, receptie ziet er aantrekkelijk uit.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Al met al was het verblijf voldoende en het is voor herhaling vatbaar

Hygiene liet op de kamer te wensen over. Wc bril en bureau waren vies en de afzuiger in de badkamer liep 24/7.

Het ontbijt en de bieding zijn in orde evenals de receptie

goed ontbijt en een nette kamer

het enige min puntje het brandalarm ging af om 6 uur s morgen kan gebeuren maar wel jammer dat er niemand van het personeel melding maakt van vlas alarm dat is dan wel zo prettig om te weten !!

goed ontbijt en een nette kamer

Tegenvallende kamer i verder goed hotel

Kamer 220 is in de kelder, geen mogelijkheid om kleding, koffers enz op te bergen. Buiten rookruimte personeel was naast het enige raam dat open kon op de kamer. Via dezelfde gang lopen gasten naar het terras

Ontbijt prima, Personeel vriendelijk

Erg prettig

De trap bij de ingang was met de bagage wat lastig te doen. Het was warm in de kamer, dus lieten we het raam open. Dat gaf wel wat herrie van buiten. Onze oordopjes die bij de standaard reisuitrusting zitten, komen dan wel van pas.

De kamer was niet groot, maar comfortabel. Je kon in de lobby in de avond nog wat drinken. Het was erg fijn om de bagage op de vertrekdag veilig te kunnen stallen.

Fijn hotel
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze kamer (110) lag op de begane grond aan de straat waardoor we geluidsoverlast hadden van mensen die 's avonds en 's nachts voorbij liepen.

Mooie locatie bij het vondelpark en bij het museumplein.

locatie locatie! vm woonhuis van de beroemde Piet Hein.

onder de toiletpotrand, zoals vaak op allerlei locaties, niet echt goed schoon gemaakt.

het bed was goed, ik heb lekker geslapen. het was een kleine eenpersoonskamer met raam naar de achterkant. het ontbijt was bijzonder goed, echt aan te bevelen!

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Piet Hein is een gemiddeld hotel met het ontbijt en de ligging als grote pluspunten!

De badkamer was helaas niet echt schoon te noemen. Dat viel echt tegen. De niet al te grote kamer lag aan de achterkant, zonder uitzicht en de afzuiginstallatie van een naastgelegen restaurant hoorde je in de kamer ruizen (als je de ramen open hebt staan).

Het bed sliep prima. Het ontbijt de volgende ochtend was heerlijk. En de ligging van het hotel goed: dichtbij het centrum en het Vondelpark.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Door de onprettige kamer, is voor ons na vele keren hotel Piet Hein, ons hotel niet meer.

Een halfjaar geleden een kamer gereserveerd en op de dag van aankomst leek het wel of wij op dat moment een kamer wilde hebben. Uiteindelijk een kleine kamer voor dezelfde prijs zonder comfort, aftandse bedden, aan de achterkant en etensluchten vanaf buiten. Bij de reservering in februari aangegeven, 2 aparte bedden en bij voorkeur aan de kant van het Vondelpark. Een betere kamer werd niet aangeboden, wij zitten vol.

Het ontbijt was prima en het personeel is vriendelijk.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Triest max 2*!

Ik kreeg kamer #121: Een kamer van 15m2, niet ingericht, gaten in de muur. Stoel volledig doorgehakt. Lichtschakelaar tussen de kussens! Met als gevolg dat je s' nachts ongemerkt het licht aan doet. Geen hoofdbord, je lig met je hoofd tegen de muur. Je lig met je hoofd 10 cm van de deur. Openslaan van een normale koffer niet mogelijk. Foto's van de kamer op de site komen nog niet een beetje overeen. 4*? Max 2!! Triest!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De locatie, en het bed sliep wel lekker

De kamer was wel heel er klein, achterstallig onderhoud, niet erg schoon (spinnenwebben in het rolgordijn), geen nachtlampje of een kastje naast het bed waarop je je telefoon of spulletjes kan leggen. Het beeld van het hotel zoals die wordt gepresenteerd op de website komt totaal niet overeen met de kamer die ik kreeg. Maar desondanks alles, heb ik wel goed geslapen in dat bed.

De locatie, en het bed sliep wel lekker

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

De kamers zijn iets ouder, wel proper. De locatie is TOP

De kamer was proper maar wel wat ouder. Badkamer was ok enkel de warmte van de kraan was niet te regelen.

De ligging van het hotel is TOP. Heerlijk stil ondanks het hotel volgeboekt was.

Goed hotel op een leuke locatie !

Prima hotel op een goede locatie in A'dam. Vanuit hier is alles prima te bezoeken. Kamers waren goed, douche prima, netjes schoon en verzorgt. Ontbijt super goed met 2 super vriendelijke dames bij het buffet !!

Heel plezierig. Locatie is fantastisch.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer en badkamer waren kleiner dan ik had verwacht. Er waren geen washandjes/doekjes. Een van de bedden was volgens mij niet verschoond. Dit heb ik doorgegeven.

Ontbijt, personeel.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Het was superleuk in "Piet Hein" zeker en vast om nog is over te doen !!!

De nachtbewaker viel de eerste avond tegen ,maar de volgende twee avonden was hij totaal anders. Misschien een slechte dag gehad het is hem vergeven hoor !!!

Het ontbijt was overheerlijk en het personeel van dienst aan het ontbijt was zeer gedienstig, de kamers waren zeer goed en het personeel zeker en vast heel hulpvaardig en zeer toffe mensen.

onvoldoende balans in prijs en kwaliteit
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein. In een van de kamers was een stank aanwezig en in de andere kamer hoorde je de gehele nacht water lopen. Het bed stond tegen het raam dus als je er samen ligt en 's nachts eruit moet dan moet je over de ander heen. Als ik dan naar de prijs kijk vind ik dit niet in verhouding. Zeker als het ontbijt ook niet is inbegrepen. er zaten haren van de vorige gasten in de douche. Het personeel achter de balie waren privételefoongesprekken aan het voeren over zuipen? etc.. De locatie is wel top!

De prijs-kwaliteit vond ik onvoldoende.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Onaanvaardbare kamer in een verder goed hotel.

De éénpersoonskamer op de gelijkvloerse verdieping was onaanvaardbaar voor een 3-sterrenhotel: heel klein, volledig verouderd, lawaaierig. Oké, het was een goedkoop tarief, maar voor een bezemhok was het toch nog te duur.

Zeer goed gelegen hotel, mooi en rustig aan het Vondelpark

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

het verblijf in Amsterdam

Even kritisch want dat mag hier: Voor een kamer in de prijsklasse €130-€150 per overnachting (exclusief ontbijt!) verwacht je wel wat meer luxe / aankleding (een waterkoker, glazen, kommetjes, een doos tissues, koelkastje, chocolaatje op het kussen?) -Het water liep nauwelijks weg uit de wasbak. -Onderkant badkamerdeur was "vergaan". -warme kamer en de airco werkte niet.

Bereikbaarheid, ligging (Paradiso), stille en schone kamer. Prima bedden en douche! Super snel inchecken en uitchecken.

• Beoordeeld op: 15 maart 2017

Het ontbijt is altijd super!
    • Economy Tweepersoonskamer

Een likje verf hier en daar zou geen kwaad kunnen, maar verder alles oké.

Het ontbijt is altijd super!! We waren nu voor de 4e keer in het hotel. Het personeel is bijzonder vriendelijk.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

De locatie en de ontvangst.
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Badkamer. Wij zaten beneden in een kamer aan de tuin. Ligging was heel mooi maar er kwam een ongename geur uit de badkamer. Toen we de douche ff laten lopen hebben was de geur al dragelijker.

De locatie en de ontvangst.

• Beoordeeld op: 12 maart 2017

Prima hotel op goede locatie

kamer was koud en verwarming niet in kamer te regelen. Moest receptie doen. Heel vreemd systeem. Badkamer op zich prima maar onhandige bevestiging douchekop waardoor eigenlijk alleen te gebruiken als handdouche.

ligging hotel, vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Mooi gelegen maar ietsje gedateerd hotel met lekker ontbijt.

Badkamer zonder verwarming, kamer rook muf, geen extra kussen op de kamer, slechte geluidsisolatie met gang.

Heel lekker ontbijt, vlakbij Museumplein en Anne Frankhuis, rustig gelegen en op 10' van Dam met tram

• Beoordeeld op: 22 februari 2017

Heerlijke bedden, rustige/stille kamer, perfecte locatie...
    • Economy Tweepersoonskamer

Heerlijke bedden, rustige/stille kamer, perfecte locatie dichtbij het Leidseplein. We konden de koffers kostenloos laten staan na het uitchecken.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Goede ligging, vriendelijke staff, nette maar erg kleine kamer
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

- kamer was de 1e nacht te koud, omdat de verwarming toen nog niet aan was. Duurt erg lang voordat de kamer dan redelijk warm is. Had wel om een extra deken gevraagd maar deze niet gekregen omdat ze het vergeten zijn denk ik. Maar dit was alsnog niet nodig want de kamer was daarna goed warm. - kamer was erg klein. Kleiner voor mijn gevoel dan de foto's aangaven. Ik vond deze kamer niet geschikt voor 2 personen.

- bed was erg comfortabel - kamer was netjes - plek van hotel is opzich goed, dichtbij leidse plein - hotelstaf was vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

Mooi locatie en vriendelijk personeel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Weinig geslapen omdat bed scheef op helling stond. Receptie heeft de volgende ochtend aangegeven dit met mij op te lossen.

Mooi locatie en vriendelijk personeel. Schoon hotel met goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 februari 2017

De kamers: Niet coform met de website

Eerste kamer : koud en schimmel in de badkamer: zeer ontgoocheld. Op vraag een nieuwe kamer gekregen maar gezien de bezetting een heel kleine , oncomfortabele en afgeleefde kamer. Opnieuw andere kemer gevraagd de volgende dsg en ten slotte een goeie kamer gekregen . Jammer van de eerste 2 kamers gezien ons verblijf slechts voor 2 nachten was...

Ontbijt Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Tevreden qua prijs kwaliteit. prima hotel voor een weekendje Amsterdam.

Er was wat achterstallig onderhoud aan de kamer. Kozijnen enkel in grondverf. Beschadigingen op de muur.

Mooie lokatie en mooi pand. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

De entree zag er erg mooi uit, ook de kamer zelf was prima...
    • Economy Tweepersoonskamer

De lift en gangen zagen er niet uit. Als ik deze prijs voor 1kamer betaal verwacht ik kwaliteit, ook bij het incheaken duurde het zo'n 15 min terwijl een andere man die na ons kwam binnen 5min zijn kamer had.

De entree zag er erg mooi uit, ook de kamer zelf was prima goed schoon gemaakt en van alle gemakken voorzien. Uitzicht op het vondelpark was super!

• Beoordeeld op: 21 januari 2017

Leuke omgeving

Het bed dat in de eenpersoonskamer tegen de raam stond en hoe de koude lucht doorheen de gordijnen voortdurend op je lichaam blies. Het lawaai van de installaties van de naburige kamers.

De ontvangst en het personeel

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Leuke kamer
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat vanaf 9.00 de schoonmaakster al aan de deur klopte dat ze wilde schoonmaken etc Terwijl wij tot 11.00 uur gebruik kunnen maken van de kamer. Was wel vervelend

Leuke kamer

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

een mooie locatie maar de kamer die wij hadden viel tegen
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein met weinig bergruimte. Ook in de badkamer/toilet geen mogelijkheid om handdoek oid op te hangen. verder weinig verlichting op de kamer.

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Achterstallig onderhoud

De kamer is zeker aan onderhoud toe. Veel schimmelplekken in de badkamer en in de kamer veel loslatend behang en veel beschadiging. Bedden niet echt super

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed hotel op een perfecte locatie

De kamer was klein, echter functioneel.

Het hotel is zeer centraal gelegen, vlak naast het Vondelpark. In de nabije omgeving zijn op loopafstand meerdere activiteiten te ondernemen en tegelijkertijd is de locatie rustig. Personeel is vriendelijk, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Prima , kamer 202 te klein

Wij hadden kamer 202 op de onderste verdieping , je moest overelkaar in het bed kruipen omdat de kamer zo klein was. Ook de douche functioneerde niet naar behoren

Ontbijt was heerlijk .vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

Bedden , tv

De kamer - heel andere kamer , dan op de foto's bij de boeking - spartaans ingericht , andere bedden Andere kamer gekregen iets beter - kleiner dan de beloofde vierkante meters , geen kleerkast wel kapstok , geen nachtkastjes , een plankje ? Heelkleine badkamer ? Nochthans betaald ! Voor 3 personen !avondpersoneel aan balie beneden alles !!!nooit meer Piet Hein voor pns

Bedden , tv

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Verblijf was goed wat te danken in aan het personeel en de locatie.

Douchegordijn hing los, verlichting op badkamer veel te donker, viel me op dat er overal wel achterstallig onderhoud te zien is, van de vorige eigenaar was ik dit niet gewend.

Ontbijt is als altijd prima geregeld.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

't zal U niet spijten te boeken in Hotel Piet Hein

Hier en daar een likje verf door de vele valiezen en misschien een hospitalitytray op de kamer

Goed ontvangen zelfs al was het door de night-audit, rustige propere kamer , een zeer goed ontbijt alles erop en er aan . Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een zeer goede ligging , zeer goed te doen te voet van het station mits niet te veel Bagage , dicht bij Vondelpark , Museumplein en een grote winkelstraat. Wetende dat Amsterdam een dure hotel stad is , is Piet Hein de moeite om te overwegen zeer goede prijs/kwaliteit verhouding zeker aan te raden .

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Prijs kwaliteit was dit zeker een goed verblijf

Het personeel was niet vriendelijk.

De kamers waren heel hygiënisch. De bedden waren comfortabel en er was weinig lawaai. Het ontbijt was ook heel lekker

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Ontbijt genoeg gevarieerd.

Geluid van veel ventilatoren van restaurantkeukens die op de binnenplaats uitkomen. Kamers op de begane grond achter met weinig licht. Gaf benauwd gevoel.

Ontbijt genoeg gevarieerd. Bedden Lekker.

• Beoordeeld op: 19 november 2016

Top locatie!

Standaard kamer beetje killig gedateeerd, maar denk ik wel goede prijs. Het was wel schoon en ruim!

Het was een prima ontbijt, het bed was geweldig. We konden makkelijk onze kamer upgraden naar een suite voor een beetje bijbetalen. Was toevallig plaats! Om de hoek fantastisch gegeten bij de Seafoodbar in de van Baerlestraat.

• Beoordeeld op: 6 november 2016

ligging en prijs maakt het een uitstekend hotel!
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afwerking in de kamer kan beter. Meerdere lampenkappen hingen scheef/los, handdoeken waren dun en rafelig. Douchegordijn vervangen door glazen douchedeur zou verbetering zijn. Kleine slordigheden dus.

Locatie en prijs/kwaliteit is top

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Heerlijk hotel.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was zeer goed. Het hotel, de inrichting van de kamers, lobby, receptie ontbijtruimte. Zag er zeer verzorgt en mooi uit! De ligging is ook perfect.

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

goed voor kort verblijf!
    • Economy Tweepersoonskamer

kamer viel tegen, kon nog niet om het bed heen lopen, je moet geen claustrofobie hebben, en het stonk ook erg in de lobby s'morgens, soort put lucht.

ontbijt was goed, mooie locatie aan vondelpark

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

• Economy Tweepersoonskamer

Personeel was erg negatief over elkaar. Terwijl wij zaten te ontbijten was het personeel aan het praten over collega's, niet erg professioneel.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Voor 1 persoon eindelijk niet eens weggestopt in een klein...
    • Economy Tweepersoonskamer

Toiletpapier zit een een dispenser, per velletje. Dat is heel erg lastig, waarom niet gewoon een WC rol?

Voor 1 persoon eindelijk niet eens weggestopt in een klein 1-persoons kamertje, maar gewoon een 2-persoonskamer. Locatie is goed, alles bij de hand.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

het hotel heeft een toplocatie in Amsterdam

de ontvangst (het personeel had het drukker met elkaar dan met ons.....) de kamer viel ons tegen in verhouding tot de prijs die we moesten betalen

het hotel heeft een toplocatie in Amsterdam

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Fijn hotel, gezellig en vriendelijk personeel

Dat rokende mensen ons uit onze slaap hielden tot wel 2 uur in de nacht. Hash rokers. De directie heeft ons beloofd daar wat aan te doen. We hadden moeten bellen, zeiden ze bij de balie. Dan is er direct wat aan te doen. Doe ik de volgende keer......

• Beoordeeld op: 5 september 2016

Perfect

Zeer vriendelijke en behulpzame ontvangst. Piepkleine maar volledig ingerichte kamer en badkamer van alle gemak voorzien met uitzicht op het Vondelpark . Goed ontbijt met als extra een live cooking team voor de vervulling van alle ontbijt wensen. Hier kom ik zeker terug!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Een goed en schoon hotel,
    • Economy Tweepersoonskamer

Dat er gelijk engels tegen je gesproken wordt. Ervan uitgaande dat we buitenlandse toeristen zijn. Al het personeel deed dit.

De ligging van het hotel. De prijs en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Het is een mooi hotel
    • Premium Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de grote van de kamer. betwijfel of het wel een premium kamer betrof. kluis stond los op de een plank schimmel op douche gordijn. heel sterke wiet lucht van de man die naast ons raäm aan het roken was. reactie van het personeel was nou het zit erop u heeft het overleefd

Het is een mooi hotel

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Piet Hein