Beoordelingen over Pillows Grand Hotel Ter Borch 4-sterren

Stationsweg 9, 8011 CZ Zwolle, Nederland

9,7

• Deluxe Kamer

Vond alleen jammer dat de tv stoorde, liep steeds vast. Voor de rest prima hotel, zal.er zo nog een keer heen gaan

Het bed lag heerlijk, heerlijke douche, en overal dichtbij. Centrum, vliegende vrienden prima te doen en het station okk dichtbij

Prima verblijf, mooi en relaxt hotel, fijne ontvangst en...
    • Deluxe Kamer

Parking beetje beperkt, en een erg asociale andere gast had drie parkeerplaatsen in gebruik genomen door schuin over de vakken te staan. Maakte de al beperkte parking opties dus nog nijpender.

Prima verblijf, mooi en relaxt hotel, fijne ontvangst en behandeling door personeel, ook voor ontbijt en vertrek goede, efficiënte en prettige service.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

Prachtig hotel waar niets ontbreekt
    • Deluxe Kamer

Al vanaf het moment dat wij aankwamen werden we echt in de watten gelegd. Tijdens het inchecken kregen we al een drankje aangeboden waarna we naar de kamer werden begeleidt en ook daar een volledige uitleg kregen over de accommodatie. Zalige bedden en zoals de naam Pillows zegt, keuze uit kussens. S'avonds hebben wij het restaurant, Coperto, in het hotel hebben bezocht. Dit was uit de kunst!! Geen problemen om het menu aan te passen aan mijn allergieën en dan ook nog een grote keuze gekregen. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en ook hier weer niets op aan te merken. De ligging van het hotel is ook heel goed. Op wandelafstand van het station,eigen parking en op 10 min wandelen van het centrum. Kon niet makkelijker. Toen we terug naar huis vertrokken kregen we de vraag of we graag een flesje water hadden voor onderweg. Als je bedenkt dat hier allemaal jonge mensen werken durf ik echt zeggen dat ik nog nooit zo'n jong team zoveel verantwoordelijkheid heb zien nemen, waarvoor proficiat. Voor ons is dit een super ervaring geweest en zeker voor herhaling vatbaar. Kortom, ga je naar Zwolle logeer hier dan zeker!!

Verrassend!! Mooie inrichting, goede locatie & heel vriendelijk personeel!
    • Deluxe Kamer

De verrassing van het ‘anders doen’. Geen receptie met een balie, maar een ontvangst met een drankje en hapje in een ontvangstkamer. Heerlijk ontbijt, geen buffet maar aan tafel uitgeserveerd. Een handgeschreven welkomstkaartje met daarbij chocolaatjes. Dichtbij het station, maar ook dichtbij het centrum.

Hotes opzet veranderd. Niet beter geworden
    • Deluxe Kamer

Dit hotel is drastisch veranderd. Als je even kort wilt overnachten vertraagd de compleet nieuwe opzet. Alleen maar served breakfast. Allerlei leuke termen dat alleen maar ophoud en niets toevoegd. Ik ga niet meer terug. Geef mij maar een klassieke aanpak.

Kamer

Zeer fijn hotel, fraai ingericht en attent personeel.
    • Deluxe Kamer

Zeer fijn hotel, fraai ingericht en attent personeel. Mooi terras voor zowel onbijt als een drankje in de avond. De kamers zijn mooi ingerichte en de bedden zijn zeer comfortabel. Helaas maar 1 nachtje van kunnen genieten. Aanrader!

• Deluxe Kamer

Niets, het was echt voortreffelijk.

Het personeel was zeer professioneel, uiterst vriendelijk en behulpzaam en deden duidelijk net dat stapje extra vanuit pure klantgerichtheid op een hele prettige manier. Je voelt je echt goed bediend. Ook het ontbijt en diner in het restaurant overtrof mijn verwachtingen.

Mooi hotel, professionaliteit medewerkers kan beter, standaard ontbijt valt tegen.
    • Deluxe Kamer

Het 'standaard ' ontbijt viel ons wat tegen, met name beperkte keuze type broodjes (wel een croissant, maar dan 2 van die simpele zachte bolletjes erbij), beperkte keuze beleg. In vergelijking met andere hotels vonden wij het standaard ontbijt karig. Onhandige aanpak ook, je krijgt een etagère, maar de kaas staat binnen. Verder, het personeel komt onervaren, onprofessioneel over. Te beleefd als je binnenkomt, maar ook wat 'onhandig', maar te weinig dienstverlenend als het wel nodig is. Een lampje in de kamer die niet uit wilde s nachts wist men geen oplossing voor te bieden bijvoorbeeld, maar men komt dan ook niet uit zichzelf met een tegemoetkoming. Bij het ontbijt aangeven dat je de yoghurt ook later kunt krijgen en dan niet meer komen brengen. Servetten op tafel buiten leggen, terwijl ze wegwaaien. Het verschil merk je als je op het terras van de buurman Hotel Wientjes gaat zitten, doorgewinterd personeel en hun wijze van aanpak.

Prettige kamer, prettige locatie voor bezoek stad Zwolle.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Buitengewoon
    • Deluxe Kamer

De ontvangst in het hotel was erg hartelijk en warm. De inrichting was zeer smaakvol. De locatie was op loopafstand van het centrum. Ik heb het hotel aangeraden aan vrienden in familie. Zeker nog eens het terugkomen waard.

Beste hotel tot nu toe
    • Grand Deluxe Kamer

Boxspring relatief wat zachter; is een persoonlijke ervaring. Daarentegen zeer goed geslapen.

Service van hoog niveau, stijlvol ingericht hotel, modern ingerichte kamer met hoge ramen voor veel lichtinval, luxe en grote badkamer, Tivoli One bluetooth radio om zelf muziek te streamen, zeer hygiënisch, uitstekend ontbijt geserveerd aan tafel.

Als je op de kaart aangeeft dat je 24 uur open bent en dat...

Als je op de kaart aangeeft dat je 24 uur open bent en dat je expliciet aangeeft dat je 24 uur per dag alles van de kaart kunt bestellen. Dan moet je niet ineens zeggen dat het tot 1.00 ‘s nachts is.

Het ontbijt en de ontvangst
    • Deluxe Kamer

Dat er geen bureau om aan te werken was op de kamer. Tevens moesten we 2x moeite doen om het voor elkaar te krijgen dat we heerlijk buiten konden ontbijten.

Het ontbijt en de ontvangst

Schitterend hotel met zeer persoonlijke service
    • Deluxe Kamer

Niets valt tegen. Misschien de sandwiches bij het ontbijt. Persoonlijk heb ik liever een hartelijk bruin broodje.

De sympathieke ontvangst door het personeel, ongewoon maar heeft een schitterend effect. De kamer , het bed en de hoofdkussens zijn perfect. Goede locatie, op loopafstand van het oude centrum.

Heel comfortabel hotel op goede locatie met enorm vriendelijke medewerkers
    • Deluxe Kamer

De medewerkers van dit hotel zijn opvallend vriendelijk. Als je incheckt wordt je ontvangen in een zithoek en krijg je een welkomstdrankje. Dan komt er een medewerker van het hotel bij je zitten met een lap top/tablet om je in te checken. De tas wordt ondertussen naar je kamer gebracht. Verder was het bed met beddengoed heerlijk en lekker ruim en de badkamer eindelijk zoals die moet zijn: met een ruime inloopdouche! Een echte aanrader en wij zijn van plan om vaker dit soort hotels te verblijven.

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel.
    • Deluxe Kamer

Grootte van kamers viel wat tegen.

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Kamers zijn goed: moderne en schone badkamer, comfortabel bed en voldoende kastruimte. Kamers (wij hadden een DeLuxe kamer) wel aan de kleine kant. Eten in het hotelrestaurant is meer dan uitstekend.

prettig .
    • Deluxe Kamer

Voor mij persoonlijk had de ontbijt service beter gekund . Bediening aan tafel in 1e instantie prima , terwille en heel vriendelijk om daarna zich slechts in het voorbij gaan te laten zien zonder een 2e aanbod van sap of ...

Hartelijke ontvangst , mooie en warme sfeer in het pand , zeer prettige kamer en een meestal heel hartelijke bediening .

De service bij binnenkomst was uitstekend.
    • Deluxe Kamer

Het uitzicht maar daar is niks aan te doen!

De service bij binnenkomst was uitstekend. Het is inderdaad erg fijn dat er geen balie is, maar een persoonlijk incheckmoment. De turndownserice is een fijn extraatje wat het hotel aanbiedt en de privé sauna, die je kan huren, is een aanrader.

Geweldig verblijf gehad!
    • Deluxe Kamer

De kamer was erg warm. De airco werkte niet heel goed en er konden geen ramen open.

Kamers waren heel ruim. Het bed en de douche waren heerlijk. Super vriendelijk personeel dat echt meedacht!

• Grand Deluxe Kamer

Led-verlichting in kastjes, kort aan, dan weer niet aan te krijgen. Of nooit meer uit. Zou slim zijn de led-verlichting in de open kast te vervangen door lampje met schakelaar. misschien minder strak maar wel functioneler.

Ontbijt was prima, kamer ruim, schoon en stil, douche geweldig.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

het voelde als thuiskomen
    • Deluxe Kamer

kan ik niet bedenken het was echt compleet

Het was een sublieme ervaring. het was thuiskomen, je enorm welkom voelen, persoonlijke benadering, zonder opdringerig te zijn, vriendelijk personeel heerlijk gegeten en een fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

heerlijk hotel, je wordt er verwend
    • Deluxe Kamer

Luchtbehandeling in de kamer is niet stil Uitzicht is niet geweldig

luxe en uitgebreid ontbijt, aan tafel geserveerd goede service en aardige bediening mooie ruime kamers, volledig gerenoveerd

Aangenaam
    • Grand Deluxe Kamer

De prijs voor het ontbijt is excessief.

Mooie grote badkamer, goed bed. De locatie, dicht bij het station, vonden wij wel plezierig maar zou me kunnen voorstellen dat andere reizigers liever in de (meer sfeervolle) binnenstad van Zwolle verblijven.

Geweldig verblijf, zeker voor herhaling vatbaar

Niet

Kamers geweldig, inchecken /uitchecken heel persoonlijk. Verlichting op de kamers fantastisch, regendouche op de badkamer super. Heel fijn ontbijt ook voor de kleine eters

Heerlijk luxe in het hart van Zwolle
    • Deluxe Kamer

De ontbijt boodt niet zo heel veel keuze. Een uitgebreid buffet zou de voorkeur hebben.

Het is een zeer prijzig hotel, maar maakt de verwachtingen helemaal waar! Als je wat te vieren hebt is dit een goede keuze!

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Zeer zeker een aanrader in een " home away from home"!
    • Deluxe Kamer

Dit hotel onderscheidt zich van andere hotels door de zeer vriendelijke en klantgerichte behandeling. Een " home away from home" is hun devies en dat klopt helemaal! Het restaurant was prima, een mooie ambiance, vriendelijk personeel een heerlijk eten. Het diner was erg goed en het ontbijtmag u niet missen! Prima gelegen aan de rand van het gezellige centrum, je loopt er in 5 minuten naartoe. Plus gratis parkeren op het eigen terrein.

super.
    • Deluxe Kamer

een grote spiegel op de kamer.

De geweldige ontvangst. Geen balie gedoe maar persoonlijke aandacht onder het genot van een glas wijn. Personeel uitermate behulpzaam en vriendelijk. Met betrekking tot het ontbijt: gewoon a la carte bestellen wat je wilt; beter kan het niet.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

• Grand Deluxe Kamer

Heerlijke bedden, ontbijt wordt aan tafel geserveerd, heerlijke douche. Geen receptie meer, gewoon plaatsnemen in de comfortabele lobby en er komt iemand bij je met een i pad die je incheckt, alles uitlegt. We kregen een city guide boekje met persoonlijke uitleg waar we moesten zijn voor onze winkel wensen. Echt een aanrader!

We komen zeker terug!
    • Grand Deluxe Kamer

Niets op aan te merken. Hotel was net gerenoveerd naar eigen zeggen, en dat was aan alles te merken. Prima bedden en een prachtig bad en regendouche. Ontbijt was ook keurig verzorgd. Vriendelijk en attent personeel.

• Deluxe Kamer

Het concept en de flexibiliteit met name in verband met dieet. (Vooraf gecommuniceerd en bevestigd door hotel dat er rekening mee zou worden gehouden).

Het bed.

Even nog het nachtklimaat regelen...
    • Deluxe Kamer

De kamertemperatuur was veeeeeeel te hoog en slecht te regelen. Midden in de winter moest de airco aan die werkte ook niet naar brhoren en veel geluid. Kortom: basis functie van hotel: slapen was niet goed

Fris en nieuw. Up to date uitstraling. Vriendelijke bediening. Ontbijt was lekker, maar buffet heeft toch de voorkeur. En Keuze in pillows!!!

Lekker ontbijt allemaal verse produkten.
    • Deluxe Kamer

Inchecken uitchecken duurde lang,geen vast personeel bij balie Tempo van bediening laag.geen haast hebben in dit hotel.

Lekker ontbijt allemaal verse produkten.prima bedden.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Geweldig, sfeervol hotel op ideale locatie tov station en stad.
    • Deluxe Kamer

Eigenlijk bijna perfect. Heel klein dingetje: extra plank in badkamer voor toilettassen was handig geweest.

Entourage, plek, ontbijt, badkamer, personeel.

Heerlijk luxe verbijf!
    • Deluxe Kamer

Niets viel tegen maar een spiegel en wat haakjes aan de wand (voor jassen) in de kamer zou fijn zijn.

Vriendelijk en betrokken personeel. Heerlijk gegeten in het restaurant, echt aan te raden!

Personeel zeer vriendelijk en gastvrij.
    • Deluxe Kamer

Er zijn geen zaken die verbetering behoeven;

Personeel zeer vriendelijk en gastvrij. Ontvangst in lobby inclusief een welkomstdrankje. Hotel is onlangs gerenoveerd en zeer strak maar toch gezellig. Ontbijt kan a la carte. Dit geeft meer rust in het ontbijtgedeelte.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Fijn hotel op een gunstige locatie
    • Deluxe Kamer

Het hotel was net een paar dagen open en nog niet helemaal af. Hierdoor was de fitness en sauna gesloten. We vonden de kamer erg warm, ondanks dat we het raam open hadden gezet. De prijs voor het ontbijt vonden wij aan de hoge kant (25 euro p.p.).

We waren de eerste gasten die in de kamer verbleven. Het bed slaapt heerlijk en de kamer en badkamer zijn ruim ingericht. Heerlijke stortdouche. De locatie van het hotel is perfect! Je loopt zo van het station naar het hotel en de binnenstad is binnen handbereik.

• Beoordeeld op: 22 september 2018

Uiterst comfortabel.
    • Deluxe Kamer

De deurbel is onzichtbaar!

Het comfort van het bed en de douche.

Voor 1 nacht, zijn wij goed verwend.

Uitzicht vanuit kamer.

Een absolute aanrader!

Helemaal niets! Was geweldig

De persoonlijke en warme benadering van het personeel.

Luxe en genieten, heerlijk ontbijt met aandacht voor...
    • Deluxe Kamer

Luxe en genieten, heerlijk ontbijt met aandacht voor glutenvrij ontbijt

Heerlijk verblijf in Pillows
    • Grand Deluxe Kamer

Mooie kamer en hele fijne badkamer. Ontbijt was perfect

Luxe

Luxe

Super vriendelijke ontvangst en dicht bij het centrum van Zwolle
    • Deluxe Kamer

De persoonlijke benadering is echt uniek! Inchecken met koffie en thee en hele relax personeel.

Aanrader
    • Deluxe Kamer

Erg vriendelijk personeel, prachtige kamers en uitstekend gegeten in de restobar

Genoten!!
    • Grand Deluxe Kamer

Fantastische kamer, mooie inrichting, goed groot bed en spectaculaire badkamer.

Heerlijk!
    • Deluxe Kamer

Uiterst vriendelijke ontvangst en heerlijke kamers, ook het bijbehorende restaurant is een aanrader

Mooi hotel dat onlangs geheel is vernieuwd. Zeer gastvrije en welkome service.
    • Deluxe Kamer

De prijs van de kamer was iets uit verhouding

De gastvrije en vriendelijke service van het personeel

Kamer en service

Sportfaciliteiten

Kamer en service

Een hotel waar je in je vrije tijd wilt zijn!!!!
    • Deluxe Kamer

Superontvangst, zijn erop gericht om te ontzorgen. Diner super, luxe onbijt wordt geserveerd.

perfect

eigenlijk niks.

het heerlijke grote bed.

Personeel!

De sfeer van de suite. Laag plafond, weinig daglicht.

Personeel! Lobby en restaurant.

Zeer vriendelijk ontvangst.

Zeer vriendelijk ontvangst. Fijne ruime kamer. Goed ontbijt

Heerlijk verblijf in gastvrij hotel
    • Deluxe Kamer

Ambiance, inrichting, vriendelijkheid personeel, verzorgd met oog voor detail

Heel fijn
    • Deluxe Kamer

De gastvrijheid en de service was geweldig

Genoten en ontspannen
    • Deluxe Kamer

parkeergeld op eigen parkeerterrein van het hotel past niet bij dit niveau en kamerprijs

Gastvriendelijk personeel. Mooi verbouwd.

Vriendelijke ontvangst, zeer hartelijk personeel dat het...
    • Deluxe Kamer

Vriendelijke ontvangst, zeer hartelijk personeel dat het plezier in hun werk overbrengt.

Fanrastisch
    • Deluxe Kamer

Vriendelijke mensen, heerlijke bedden, grote kamers en voortreffelijk ontbijt.

Heerlijk verblijf in super hotel
    • Deluxe Kamer

Heel mooi hotel met ruime kamers, prachtige architectuur. Personeel heel persoonlijk en enthousiast.

De vriendelijke ontvangst door het personeel, het...
    • Deluxe Kamer

De vriendelijke ontvangst door het personeel, het welkomstdrankje op het terras en de fijne rustige kamers.

Sfeervol boetiekhotel.
    • Deluxe Kamer

Sfeervol boetiekhotel. Intieme en ontspannen sfeer. Service staat voorop.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Goede service, heel gastvrij!
    • Deluxe Kamer

Goede service, heel gastvrij! Echt anders dan anders!

Mijn partner

Mijn partner

Allemaal goed de

De prijs is wel hoog

Allemaal goed de

vriendelijkheid / gastvrijheid van het personeel en hoge...
    • Deluxe Kamer

vriendelijkheid / gastvrijheid van het personeel en hoge kwaliteitsniveau kamers/ontbijt

Prettig. Hotelkamer is comfortabel maar zeer onpersoonlijk
    • Deluxe Kamer

De inrichting is erg stijf, ‘een concept’

Personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.

Vriendelijk personeel, persoonlijke bejegening, uitstekend...
    • Deluxe Kamer

Geen bad, relatief duur ontbijt.

Vriendelijk personeel, persoonlijke bejegening, uitstekend bed, heerlijke douche.

Alles was fantastisch , diner , ontbijt en ook de kamer was...
    • Deluxe Kamer

Alles was fantastisch , diner , ontbijt en ook de kamer was uitmuntend mooi .

Het was een fantastische uitvalsbasis om Zwolle te ontdekken.
    • Deluxe Kamer

Het diner in het restaurant

Het ontbijt en de kamer

uitstekend
    • Deluxe Kamer

warm water koker en espresso machine op kamer, naast comfort van kamer

Kamers erg goed en personeel zeer vriendelijk

Duur ontbijt

Kamers erg goed en personeel zeer vriendelijk

Boven verwachting prettig.

Geen opmerkingen.

Ontzettend mooi hotel. Fatastisch gevoel en zeer goede zorgen van het personeel.

SUPER!

NIETS

TOP kamers en TOP service

Super verzorgd hotel

Super verzorgd hotel

Top ! Niet verder zoeken. Elke Euro waard
    • Deluxe Kamer

Iets heel kleins; de glazen en kopje waren beperkt !

In-checken. Prettig welkom.

Mooi design hotel waar je echt in de watten wordt gelegd.

Niks.

Hele persoonlijke bediening. Gastvrouwen die het je echt naar de zin willen maken.

Zeer verzorgd, alles wordt vol aandacht voor je geregeld.
    • Deluxe Kamer

Ontbijt is naar mijn idee te prijzig. Elders ontbijt genomen.

De kamer is super