Beoordelingen over Polysport

Adm. Helfrichlaan 89, 6952 GD Dieren, Nederland

#5 van de 8 hotels in Dieren

Heel leuke locatie en goedkoop verblijf

Beetje geluidsoverlast in nacht van personen in naastgelegen locaties, moet beter geïsoleerd worden?Heel

Ontbijt en omgeving waren heel goed en natuurpark zeer dicht bij en heel leuk om te fietsen en te wandelen

Voor de natuur een uitstekende locatie met de fiets veel genoten

De gehorigheid maar dat was van tevoren bekend alleen tijdens ons verblijf heeft andere bewoners daar geen rekening mee gehouden om twaalf uur snachts en vier uur in de ochtend helaas

Goede bedden ,warme douche en het diner was goed en ongedwongen sfeer geen onnodige lucse.

goed heb genoten

Het was lawaaierig als er gasten thuiskwamen en het was dan al laat zodat je wakker wordt dus korte nachten. Doordat de blokhut in vieren verdeeld is en gasten niet tegelijk thuis komen. Buiten dat een goed verblijf voor uitvals basis

Was voor mij uitvals basis om te gaan fietsen en van de omgeving genieten mooie omgeving

Zeer nette kamer, vriendelijk personeel en mooie locatie

Ijskast op de kamer is een pluspunt, maar sloeg constant aan. Het ontbijt was pover voor €11 pp

Zeer nette kamer, vriendelijk personeel en mooie locatie

Hygiëne blokhut

De reactie van de beheerder op de vraag naar huur fietsskelter. Bedrag voor huur van 27,- of coulance van 18,- euro voor een half uurtje huren. Veel te veel... teleurgesteld over de niet flexibele insteek op deze dag prijs.

Hygiëne blokhut

Eenvoudige houten verblijfplaats in het bos bij tennisvelden.

De gehorigheid. Het geluid van de koelkast.

Fijne kamer. Goede badkamer. Tafeltje met houten stoelen. Waterkoker met thee en koffie en kopjes en lepeltjes. Bankje buiten voor de kamer. Leeslampje aan beide zijden van het bed.

Mooie ligging aan rand Veluwe.

Accommodatie ligt ergens achteraan tennisbanen . Het heet hotel maar lijkt eigenlijk meer op bijverdienste van de tennisclub. Als je de hotel-gedachte los laat is de ligging perfect voor wandel en fietsvakantie.

Logging rand Veluwe.

Leuke ervaring!

Koelkast sloeg geregeld aan, hebben we uitgezet. Je schrok je elke keer wild. Weinig parkeergelegenheid.

De chalets vonden wij erg leuk. Onze zoon van 14 sliep boven op het zoldertje. We hadden ook totaal geen last van herrie van buren o.i.d., hebben prima geslapen. Vrij basic maar prima ontbijt.

Super leuke overnachting

Iets te warm in de chalet, maar ja je hebt het weer niet in de hand. Misschien voor toekomst airco.

Het ontbijt was zeer goed, uitgebreid. Het personeel was super vriendelijk.

Het ontbijt was goed.

De chalets zijn erg gehorig. De slaapplek boven kwam benauwd over...

Het ontbijt was goed. Niet heel uitgebreid maar wel goed. De locatie, chalets van de kamers is erg leuk. Heerlijke douche!

Heerlijke vakantieplek.

Geluid bij de televisie wisselde, viel soms weg. Wifi was niet optimaal. Er was geen reservesleutel.

Mooi houten chalet, koel ondanks hoge temperatuur buiten, door de bomen, waarschijnlijk. De aanwezigheid van een hor was prettig. Koelkast is prima (maakt wel lawaai). Douche is goed; in cabine ook mogelijkheid tot zitten. Bosgebied is heel dicht bij chalet. Gratis parkeren en bolderkar om bagage te vervoeren.

Eigenlijk alles wel mooie hut zeer mooie omgeving en zeker...

De handdoeken werden om de dag verschoont en de douche was helaas niet af te stellen kwa temperatuur.

Eigenlijk alles wel mooie hut zeer mooie omgeving en zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

De behulpzaamheid van het personeel: of het nu ging om onze...

De behulpzaamheid van het personeel: of het nu ging om onze spullen alvast in de accommodatie zetten of meedenken over een fietsroute. Op de laatste dag konden we na het fietsen nog even douchen, top!

Hele fijne plek voor een ontspannen verblijf!

Kan niet iets bedenken wat tegenviel.

De kamers waren erg schoon en knus. De locatie is super! Heerlijk om smorgens even een fijne boswandeling te kunnen maken zodra je de deur uitstapt.

Mooi gelegen vlak bij een schitterend natuurgebied😄

Mooi gelegen vlak bij een schitterend natuurgebied😄 Chalet ziet er mooi verzorgd en schoon uit. Bedden zijn goed en er is een waterkoker aanwezig, wat altijd handig is. Personeel is heel vriendelijk😃

Top weekend Veluwezoomtrail.

De ligging lekker rustig, vriendelijk personeel gastvrij en niet te beroerd om iets extra's te regelen voor je. Top weekend gehad I.c.m met de Veluwezoomtrail. Blokhutjes knus en heerlijke bedden.

Prima prijs kwaliteit

Kleine kamer. Harde stoeltjes. Erg gehorig maar dat was ons bekend, echter niet bij de buren, Jongelui laat thuis, hormonen, drank enzo.

Rustige locatie. Nostalgisch blokhut. Koel onder de bomen. Schitterende omgeving. Goede uitvalsbasis voor fietsen en wandelen.

Perfecte hotel: maar dan een huisje!

Super leuke chalets, gezellig en mooie schoon. Heerlijk ontbijt. Perfect locatie om te overnachten enroute of voor een aantal dagen om te sporten (tennis), wandelen en fietsen op de Veluwe. Vriendelijk personeel. Al met al perfecte aanrader.

Prima verblijf met veel activiteiten en mooie omgeving

Chalets zijn gehorig. Uiteraard is dit ook aan de gasten zelf om daar goed mee om te gaan.

Prima locatie, goed ontbijt, veel voorzieningen en mooie omgeving.

Prachtige locatie met vriendelijk, behulpzaam personeel.

Het tennisveld naast het huisje zorgde in de avond voor extra rumoer en overdadige verlichting. Gelukkig had het huisje houten luiken die de lichtinval tot een minimum beperkten. En oordopjes werden meegeleverd, maar die heb ik niet nodig gehad.

Compacte kamer met alle benodigde faciliteiten binnen handbereik. Een kleine kookplaat had het helemaal afgemaakt. Maar die zou je in principe nog zelf kunnen meenemen. En natuurlijk het feit dat je zo de Veluwe oploopt!

Geweldig!

Bedden en matrassen glijden van elkaar af. Liggen wel heerlijk!

Heel vriendelijk personeel Heel leuk hutje! Ons meisje van 6 vond het geweldig om boven te slapen! Echt vakantie gevoel!

2 nachten weg voelde echt als een korte vakantie

Prullenbak van de vorige gasten was niet geleegd. De schakelaars van de verlichting is aan vervanging toe. Het bed ligt prima maar veert wel erg en matras schuift er een beetje af zodat je het gevoel hebt dat je bijna uit bed valt. De chalets zijn wel gehorig maar daar krijg je netjes oordopjes voor.

Het chalet was ruim genoeg voor 3 personen (eigen campingbedje pastte prima. Van alle gemakken voorzien. Een goede warme douche.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Fijn voor 2 dagen

Geen 25 suikertjes maar wat meer koffie en melk de 2e dag

Ik slaap daar heerlijk maar wanneer je aankomt is de accommodatie erg klein. Fijn dat ik mijn gehandicapte vrouw naar het huisje mag brengen en ophalen. De koffie en melk wordt niet aangevuld wanneer je er meerdere dagen verblijft. Wanneer je erom vraagt wil het wel lukken. Van de zomer wanneer het weer beter is kunnen we buiten zitten en is de kleinheid misschien beter mee te leven.

Een geweldig weekend gehad met mijn gezin.

Het ontbijt en diner was super lekker en voldoende. Personeel vriendelijk en niks is teveel. De kamer is niet groot maar zeker voldoende voor nialleen overnachting.

Mooie locatie aan het bos.

Gedateerde tenniskantine, gehorige huisjes. De prijs van de kamer inclusief ontbijt is vergelijkbaar met een luxe hotelkamer dus dat is het afwegen waard.

Mooie locatie aan het bos. Vriendelijk personeel, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Leuk, maar niet voor herhaling vatbaar.

Geen sfeer in het restaurant Stopcontacten bij het bed deden het niet Het bed boven was niet verschoond. Niet dat we het gingen gebruiken maar toch raar.

Het eten in het restaurant was beter dan verwacht.

Superfijn verblijf!

een tweepersoonsmatras had het perfect gemaakt. De twee matrassen veren aan de zijkanten op waardoor er een ruimte tussen de bedden ontstaat.

De locatie was perfect. Zou graag een keer willen terugkomen in de lente of zomer en weer naar de vogeltjes buiten kijken vanuit het huisje.

Fijn bijgekomen op een bijzondere lokatie.

Het was erg koud op de kamer bij aankomst. Buiten was het ook koud natuurlijk, eind januari, maar ik had het fijn gevonden dat ze de kachel hadden aangezet voordat we kwamen. Er zit geen thermostaat in het 'huisje' dus je kunt de temperatuur niet goed zelf regelen. Uiteindelijk was het heerlijk warm.

Behulpzaam personeel, ontbijt was prima. Wel jammer dat er geen croissants waren.

Comfortabel verblijf aan de rand van het bos voor een mooi prijsje!

Wij verbleven in een kamer in blok Libel, wat uitkeek op het bos. We hebben genoten van de mooie omgeving. Het was een koud weekend met ijzel maar in onze kamer was het aangenaam warm en comfortabel. De tweede nacht hadden wij buren, en soms konden we hun gesprekken letterlijk volgen. Er lagen oordopjes, waarschijnlijk met een reden :) Ondanks dat hebben we een fijn verblijf gehad. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Wel voor herhaling vatbaar maar dan ontbijt elders.

Ontbijt viel tegen. We moesten iedere keer om een kop koffie vragen, de eerste kop koffie was koud en buffet was bijna leeg, bestek was op, ei was koud en ingedroogd, het oerbrood was er helemaal niet. Jongedame kon dit allemaal niet alleen aan. Op dat moment was er ook een grote groep, het was beter geweest als er iemand geassisteerd had. Kortom iets te duur in verhouding.

Zeer vriendelijk ontvangst. Chalet was boven verwachting en de douche heerlijk! Heerlijk gewandeld in de omgeving, goede uitleg van receptionist.

Personeel was behulpzaam en vriendelijk

Het chalet was gehorig. Konden buren heel goed horen. De locatie was op een soort tennispark en activiteitenpark met kantine. Zag er rommelig en vervallen uit. Ontbijt was ok, maar had ik wel wat meer van verwacht gezien de prijs. Misschien kwam het ook door de foto's op de site, daardoor had ik misschien een hogere verwachting.

Personeel was behulpzaam en vriendelijk

Erg genoten van alles

Zie voorgaande

Ontbijt was geweldig, de omgeving prachtig. 1 klein minpuntje waren de kussens van de bedden. Ook een steviger matras was voor ons wenselijk.

Prima voor verblijf met kinderen

Vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt (kinderontbijt = halve prijs). Gezellige kamer. Waterkoker en koelkastje op kamer. Geen geluidsoverlast ervaren.

Heerlijke mini-vakantie gehad in een sfeervol chalet.

Het werd niet direct duidelijk bij aankomst dat we goed zaten, omdat het lijkt alsof je een sportkantine binnenstapt. Verder vonden we het jammer dat de tweepersoonsbedden twee losse bedden zijn, waardoor niemand in het midden kon liggen. Soms hadden we wel wat last van de buren, door de dunne wanden.

Mooie omgeving, we hadden uitzicht op het bos. Hierdoor was er een goede privacy. Het was een fijne kamer met een gezellige sfeer. Bovendien was er erg vriendelijk personeel. We hebben er niet gegeten, maar het restaurant zag er erg gezellig uit.

Prima rustgevend verblijf, met een mooi natuurgebied.

De incheck en uitcheck procedure was zeer rommelig, reservering door Booking.com was niet bekend, en bij het uitchecken stonden er niet gebruikte consumpties op de rekening. Verder zijn de kamers zeer gehorig (vandaar de aanwezige oordopjes op de kamer).

De kamers waren netjes, en alle faciliteiten waren aanwezig. Zeer vriendelijke ontvangst.

Afgezien van de gehorigheid van de huisjes een leuk weekend gehad maar niet voor herhaling vatbaar.

Huisjes zijn zeer gehorig,voor twee nachtjes te doen maar langer echt niet. Zeker als de buren overal maling aan hebben en tot 2 uur 's nachts met deuren gooien en als ze praten dit gewoon letterlijk te verstaan was.

Ontbijt was goed verzorgd,alles was voorhanden,keuze genoeg en lekker.

Eén keer maar niet weer.

Er lagen al oordopjes klaar in accommodatie en dat belooft niet veel goeds. Je zit in grote blokhut waar vier slaapvertrekken/hotelkamers van gemaakt zijn en die zijn nogal gehorig. Bovendien de accommodatie is op een tennisterrein waar tot 00.30 uur getennist wordt. Dus allesbehalve rustig.

Locatie bij het bos.

Heerlijk knus huisje

Jammer dat het zo gehorig is. Met 2 kindjes was de gehorigheid rond het slapen gaan en in de hele vroege ochtend een klein minpuntje.

Heerlijk knus huisje. Ontzettend vriendelijk personeel. Het is klein maar voorzien van alle gemakken. Meer hadden wij niet nodig.

Leuk voor 1 overnachting.

Erg gehorig,tot laat in de avond gesprekken van buren gehoord en vanaf 5 uur in de ochtend weer leven in de hut. Jammer dat de hut door 4 is gedeeld. Had beter los van elkaar kunnen staan.

Was een erg leuke, gezellige blokhut.

Gezellig en leuk!

De koffie in het restaurant is duidelijk automatenkoffie en niet lekker. Speeltuin voor de kinderen is erg klein, maar wel leuk.

Gezellige kamers, met waterkoker voor koffie en thee. Aan de bosrand gelegen. Vanuit hotelkamer kun je meteen mooi wandelen. De kinderen hadden veel lol met de voetbaltafel die op het terras stond.

pretentieloos, goed, schoon en vriendelijk!

Wel klein om een avond in door te brengen en geen makkelijke stoelen. (maar wat wil je ; het is prima zo)

voor deze prijs een prima kamer met uitstekende badkamer. Schoon en goed verzorgd. Zeer ontspannen betouwbaar personeel. Het is slapen in een blokhut; een uitzonderlijk knusse Scandinavische sfeer midden in het bos!

Huisje bij sportpark

Huisjes liggen wel erg dicht opeen gepakt in een bomenstrook, schaduwrijke ligging. Onder 1 dak zitten 4 huisjes; knus maar niet ruim

Knus huisje, goede bedden, ontbijt (tegen bijbetaling van E 11,50 pp)was prima

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Ik ga hier nooit meer naar toe

klein, geen comfort , geen privacy , weinig daglicht dus donker binnen

Aardig personeel , wij zijn na het zien van de locatie na 1 dag vertrokken , mochten 2 nachten annuleren

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Ik ga hier nooit meer naar toe

klein, geen comfort , geen privacy , weinig daglicht dus donker binnen

Ik had een plekje nodig om te overnachten vanwege mijn normale woonwerk afstand van 186 Km.

geen item opgevallen

Locatie was zeer goed bereikbaar voor mijn werk in Zevenaar, omdat ik om 05:00 moest vertrekken hoefde ik niemand te storen vanwege de privacy.

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Eenvoudig maar compleet chalet in de natuur voor een voordelige prijs.

Matrassen kunnen gemakkelijk van onderstel schuiven. Verder alles prima.

Rustig gelegen in klein bosje. Geheel houten chalet. Lekker ontbijt en vriendelijke mensen.

Echt vakantie.

Wifi had veel beter gekund. Nu viel het regelmatig weg. Afvalemmer buiten puilde vaak uit. Een magnetron zou fijn zijn. Matras schuift, is wel op te lossen door ook een stoel aan de andere kant van het bed te plaatsen. De ruimte is niet heel groot, mn om naar de badkamer te gaan is wel eens lastig. Er zijn veel geluiden, van koelkast en ventilatiesysteem- soms van buren.

Mooie blokhut, gedeeld in vieren, dichtbij het bos. Fijn voor een vakantiegevoel. De koelkast is prettig. Fijn dat er een grote waterkoker aanwezig is. Handdoeken worden na enkele dagen wel aangevuld. Er is een hor voor het zijraam. De verwarming werkt goed, voor koelere dagen. Er is een ruimte waar geschaakt kan worden, in het hoofdgebouw.

Heerlijk, Relaxt en ontspannen dagen !!!!!!

Er staat maar één klein prullenbakje , eventueel een extra afvalzakje was prettig geweest !!

de vriendelijkheid van t personeel zowel receptie, in restaurant en interieurverzorgsters de locatie van m'n kamer was geweldig !!! Uitzicht op de Veluwe (y)

Klein maar knus

De hutjes zijn erg gehorig. Wij waren met onze dochter van 14 weken oud. Gelukkig sliep zij de nacht door. We zaten regelmatig met kromme tenen door het geluid wat zij maakte voor onze buren. Tv, douche en praten/lachen. Je krijgt alles van elkaar mee. Onze dochter sliep in de kinderwagen, een campingbedje had gekunt maar is erg krap in het hutje. Polysport heeft wel bedjes te lenen en extra handdoeken voor kleine kinderen!

Prima hutjes, dichtbij het bos en met de auto is dieren prima te bereiken. Daar heerlijk gegeten bij 7sins, een restaurant in een kerkje (echt een aanrader). Het restaurant bij polysport ook lekker gegeten, prijs/kwaliteit iets minder en de menu kaart in de map in het hutje klopte niet helemaal met de menukaart in het restaurant. Hutjes zijn klein (vooral met veel baby spullen) voor 2 personen prima. Klein maar knus.

Voor deze prijs een super goede locatie.

Binnen kant van het huisje was erg donker.

Ontbijt was goed . Huisje was goed ingericht, wel erg gehorig, maar s,nachts doodstil. Lekker rustig kunnen slapen. Enige nadeel binnen was het erg donker. Zeker aan te raden voor een kort verblijf. Personeel was super vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhonding.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima gelegenheid voor een paar dagen, waar mooi weer het verblijf behoorlijk zal verbeteren.

Het is een vrij kleine ruimte, ik was blij dat wij mooi weer hadden, dus dat we ook naar buiten konden, want ik zou hier minder graag willen zitten met donker en regenachtig weer, want dan is de combinatie van een donker houten huisje onder de bomen wat deprimerend lijkt mij.

Heerlijk dicht bij de natuur. We liepen zo het bos in. Wij hadden plannen in de buurt van deze locatie waarvoor wij eigenlijk alleen nog een slaapplaats in de buurt nodig hadden en hiervoor was het een prima plek.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Voor herhaling vatbaar!!

Er is ons niets tegengevallen, integendeel. En we hadden rustige buren, dus geen last gehad van de gehorigheid. Kunnen ons wel voorstellen dat dit soms een probleem kan zijn.

de mooie omgeving en nabijheid van interessante musea in Doesburg, Gorssel en Arnhem, wat ook (Polysport complex heeft veel te bieden, zeker ook voor kinderen, dus we hopen een keertje met de kinderen en kleinkinderen hier terug te komen. De houten huisjes zijn inderdaad gehorig, maar wel heel knus en praktisch. Misschien voor grote, zwaargebouwde mensen wel wat krap. En de ontvangst, het personeel, de chef van de keuken allemaal heel vriendelijk en prima. We hebben er goed gegeten en ontbeten.

prijs kwaliteit een prima verhouding

de matrassen glijden van de bedden af ook als je s nachts omdraait ;-)

vanuit het park kan je via een hek direct het bos van de Veluwe in, fantastisch. in de avond als het stil wordt heb je veel kans om de dieren te spotten. wij hadden het geluk dat er een hert voorbij kwam lopen. De omgeving is schitterend, fietsen gehuurd bij de VVV in de buurt van Posberg.

Matig verblijf met alleraardigst personeel

Alles wat bij de plus staat maar wat negatief was! Personeel is alleraardigst, dat zeker wel!

Het wordt aangekondigd als een hotel maar het zijn chalets naast elkaar, dat is op zich niet erg. Wat wel jammer was, was dat er een hockeykamp naast was (= veel lawaai), en late terugkomst gasten van technofeest die veel lawaai maakten. Waarom lagen er oordopjes op het bed vroegen wij ons af. Eigenlijk vinden we dat je geinformeerd moet worden van te voren zodat je zelf de afweging kan maken. Restaurant was op 20 minuten lopen maar erg lekker. Ontbijt was ok, niet bijzonder, croissants uit de oven niet voldoende doorbakken, scrambled eggs erg lekker. Komen we nog een keer? We denken van niet.

Mooi en schoon verblijf

Parkeren voor de deur soms lastig voor hotelgasten, omdat er ook door mensen die tennissen gebruik wordt gemaakt van de kleine parkeerplaats.

Mooie schone kamers. Niet al te groot, maar ruim voldoende om te slapen.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

8.6

Achtergrond geluiden van een tennistoernooi

Goede bedden, fijne douche en zeer uitgebreid ontbijt. Blokhutten staan op een tenniscomplex. 4 blokken onder 1 dak

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

leuk verblijf echter geen luxe

bedden waren erg zacht ,als er feestje was moest je vragen om de rommel op te ruimen als er veel sportmensen waren moest je de auto langs de weg zetten.

mooie bosrijke omgeving

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Was een teleurstelling door de gehorige kamers

Zeer gehorige kamers, de oordopjes die gereed lagen voorspelden al niet veel goeds. Als je dan ook nog buren hebt die niet met de omstandigheden rekening houden krijg je niet veel slaap.

De prijs

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Het ontbijt was perfekt

Dat we na 2 dagen geen schone handdoeken kregen. Dit had ze wel kunnen doen vooral omdat het erg warm was is het wel lekker als je een beetje frisse handdoek heb na 2 dagen

Het ontbijt was perfekt

Je zit in de Veluwe.

Gehorig. Buiten hoor je de speelvelden (hockey, tennis, voetbal) en vanaf de buren hoor je ook alles. Zo lang je dit weet en hier van te voren rekening mee houdt is dit geen probleem.

Je zit in de Veluwe.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

kamers waren goed, lekker geslapen.

wat ik aan gaf een glijbaan en schommel ontbreekte voor kinderen

kamers waren goed, lekker geslapen. alleen wat gehorig,personeel een dikke pluim zeer vriendelijk en hebben ook af en toe tyd voor een praatje.alleen jammer dat er niet een schommel of glijbaan bij hotel was voor kinderen

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Omgeving is prachtig, in de avond ambiance iddylisch, ook...

Alles viel mee, geen minpinten

Omgeving is prachtig, in de avond ambiance iddylisch, ook perfect voor stellen romantische locatie, en veel leuke activiteiten, toplocatie voor sportieve mensen

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Vriendelijk personeel, matige bedden.

Chaletjes zijn in 4en gedeeld en erg gehorig. Je kunt gasten in de kamer naast je horen praten. Omdat alles van hout is, hoor je veel gekraak. Er zijn geen tweepersoons bedden beschikbaar en de matrassen zijn erg zacht en van matige kwaliteit, waardoor wij elke morgen wakker werden met rugpijn.

Rustig gelegen aan de rand van de Veluwezoom. Het personeel is echt super vriendelijk! Geen WIFI.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Grappige locatie waar je vanzelf sportief wordt.

Grappige locatie waar je vanzelf sportief wordt. Fijn ontbijtje. Zoals eerder vermeld aan de rand van het bos. We mochten lekker tennissen als er plek was (dat er altijd wel is) en je kunt er kennis maken met langlaufen en fietsen huren. Geen geluidsoverlast gehad. Ja het is gehorig maar ik had het idee dat iedereen dat wel besefte en rustig aan deed. Na elven was het totaal stil. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam en niemand doet er moeilijk. Even een vermelding voor een toffe bistro in Dieren zelf, gevestigd in een schattig oud kerkje; 7sins. Goeie kaart en niet te duur. Heerlijke vega-proeverij en angus-steak gehad!

Prima prijs/kwaliteit

De accommodatie lag achter een tennisveld. Dus ook de bar niet in de buurt. Je moest altijd een eindje lopen naast de spelende tennissers. Voor wijntje halen in de bar niet zo geschikt. Ik had nog geluk met het weer. Als het regent, wel een jas aantrekken naar het ontbijt... Zachte matras

Het ontbijt was super, heel vriendelijke mensen. Eigen ingang.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Het lijkt ruimer op de foto.

De kamers zijn kleinn. Als er één persoon loopt moet de ander blijven zitten. We hebben het niet gemeten maar bij 12 m2 houdt het wel op, denk ik.

Wij hebben niet ontbeten. € 23,- voor 2 personen vinden wij teveel voor een broodje. Het zou de accommodatie ook véél te duur maken. Voor minder dan € 50,- boek je een riante kamer incl. Ontbijt bij van der Valk.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Een rampzalig verblijf

Men weet hier niet of men een hotel is, of vakantiehuisjes verhuurd. Er staat echter op de afrekening hotel, dus ik zal het als zodanig beoordelen. Ik verbleef er zes nachten, niet eenmaal zijn er handdoeken verschoond (men zegt om de 2 dagen) of is er een schoonmaak uitgevoerd (om de vijf dagen, zegt men). Zeer slecht en voor een hotel ongekend! Wat zo mogelijk nog erger is: de kamers bevinden zich in houten bungalows (vier kamers per stuk) en die zijn ABSURD gehorig. De oordoppen liggen dan ook klaar op de hoofdkussens, en dat terwijl je zo de bossen van de Veluwe in kan lopen. Het is wel de eerste plek waar ik ooit was, waar je zelfs van het afrollen van pleepapier bij de buren kunt genieten. Het ontbijt is met 11,50 euro ook zeer stevig aan de prijs. -- Kennelijk is men niet in enige feedback geïnteresseerd, want bij het afrekenen werd niet gevraagd of het verblijf tot genoegen was -- dan maar zo

De douche was behoorlijk, daar is het wel mee gezegd.

Oke

De hutten zijn erg gehorig, je hoort letterlijk wat je buren zeggen, bij pech (zoals wij) heb je erg last van je buren, omdat ze daar geen rekening mee houden. Erg jammer, want de locatie en rest is prima allemaal.

Mooie comfortabele schone hutten

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Prima overnachtingsplek op een fantastische locatie aan de bosrand.

Het is wat gehorig in het huisje.

De omgeving doet het bij deze overnachtingsplek. Nog geen 2 minuten van de locatie zagen we al wilde zwijnen en op 5 minuten zagen we herten. De hele dag maar vooral 's morgens een orkest van vogelgeluiden. Het ontbijt is prima, de gastheer aardig.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Prima overnachtingsmogelijkheid en uitvalsbasis. Tiptop en prijs/kwaliteit in evenwicht !

Weet niet hoeveel keer je na 23 uur een deur kunt dichtslaan, maar denk dat onze buren het record hebben verbroken😞. Erg jammer maar daar kunnen de eigenaars natuurlijk weinig aan doen. Ijskastje maakt flink wat herrie, daarom afgezet.

Alles ok, proper en onderhouden, vriendelijk onthaal en knus kamertje. Gratis wifi zonder gedoe en goede tv. Wegens tijdsgebrek geen gebruik kunnen maken van huurfietsen of sportmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 14 april 2017

prettig , prima en poly sportieve omgeving

geen tegenvallers, maar de 2 mensen die op het terrein werken werken hard en kunnen wel een vakantiehulp gebruiken is mijn mening

prettig , prima en poly sportieve omgeving

Bijzondere plek in de bossen, beetje camping gevoel. Mooi terras bij het restaurant.

geen vers fruit bij het ontbijt, weinig variatie in beleg de kamers zijn wat gehorig, vandaar dat er oordopjes op het bed lagen....

heerlijke koffie en croissants

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Vriendelijk ontvangst.

Vriendelijk ontvangst. Vriendelijk personeel. Fout gemaakt in boeking door booking.com Zeer netjes zonder extra kosten opgelost door het personeel. Leuke knusse kamers. Goede internet verbinding. Al met al een heerlijk verblijf tegen het bos aan. Zeker voor herhaling vatbaar!!

• Beoordeeld op: 4 februari 2017

verblijf was goed vonden de hondjes ook.

Het ontbijt de tweede dag eerste dag was de koffie in een kannetje de tweede dag alleen een kopje moest je er steeds om vragen maar je zag niemand. ook was de tweede dag het ontbijt karig.

het direct aan het bos i v m de hondjes.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Perfecte ligging voor boswandelaars!

Geluid isolatie van de kamer is slecht, je kunt gesprekken van mensen buiten bijna volledig mee luisteren, of dit omgekeerd ook zo is weet ik niet.

Letterlijk aan de rand van het bos, perfect voor een ochtend wandeling!

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Polysport