Beoordelingen over Park Plaza Utrecht 4-sterren

#21 van de 30 hotels in Utrecht

Gebaseerd op 2041 beoordelingen over dit hotel

??
    • Executive Tweepersoonskamer

3 x een twee persoonskamer geboekt, voor 144,90 eiro per kamer...bij aankomst bleek er maar 1 ontbijt per kamer te zijn in begrepen ???? Staat blijkbaar in de kleine lettertjes...viel tegen..

Mooie schone kamer. Lekker ontbjjtje.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

echt als een gast gevoeld , bij dit hotel

alles was oke

Goede bedden, uitstekend ontbijt, iedereen super vriendelijk. geen last van de renovatie!!, heb een nieuwe kamer gezien en we zijn ingelicht via grote foto´s en bestekken hoe e.a. gaat worden.. nou we komen zeker weer terug het is er nu al goed kan alleen maar beter worden...

Goede ontvangst met een lekker fris drankje of een stuk...
    • Kamer

Kamer is gedateerd, maar dat wordt aangepakt. De hotelkamers worden momenteel gerenoveerd. Kan enige overlast geven, maar dat viel voor ons reuze mee.

Goede ontvangst met een lekker fris drankje of een stuk fruit. Uitchecken tot 12 uur. Lekker dichtbij het station en de winkels

Geluidsoverlast!!!
    • Kamer

In de kamer boven ons werd verbouwd/gesloopt. Dit begon vanaf 7 uur. Ik slaap normaal zeer goed maar dit was echt niet te doen! Bij het uit checken kregen we alleen een onhandige sorry! Totaal geen begrip.

Heerlijk hotel perfecte ligging
    • Kamer

De kamer waar wij in zaten was wat verouderd en gedateerd. Hier wordt wel aan gewerkt weten wij en dat is ook goed dat dit gebeuren gaat.

Fijne ligging, vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

Goed hotel op een prima locatie!
    • Kamer

Geheel maakt een wat verouderde indruk, maar daar valt goed doorheen te kijken.

Kamer was ruim genoeg en vooral ook schoon! Koffie- en theefaciliteiten op de kamer en een koelkastje (voor onze zelf meegenomen biertjes). Ontbijt is prima en uitgebreid met omelet of gebakken eieren op verzoek. Apart ook dat je pepermuntjes kunt meenemen.

Sauna was gesloten ivm renovatie!
    • Kamer

Sauna was gesloten ivm renovatie!! Dit terwijl wij deze booking gedaan hebben juist omdat er een sauna aanwezig is!! Dit had ik uiteraard willen weten bij boeken van de kamer dan hadden wij een ander hotel gekozen.. Min punt voor booking.com

Leuk hotel voor een kort verblijfsduur.
    • Kamer

Parkeren bij het hotel is duur, 19 euro per nacht. Auto staat achter een slagboom maar andere ( gratis) parkeermogelijkheden zijn er niet in de buurt. Ook jammer dat er geen balkon of ramen open kunnen in de kamer.

Ontbijt was uitgebreid en goed verzorgt. Warm en koud voldoende keus. Locatie is zeer gunstig als je de stad wil bezoeken.

Perfecte ligging!
    • Kamer

In kamer lag vieze, vuile tapijt. Hotel gaat in toekomst wel kamers vernieuwen!!!

De ligging was perfect om te voet Utrecht te bezichtigen! Het personeel was heel vriendelijk! Uitgebreid, verzorgd ontbijt!

• Kamer

Het was fijn geweest als er bij de boeking was aangegeven dat er een verbouwing aan de gang was, hierdoor zijn wij vroegtijdig gewekt 's morgens!

Prima hotel, fijne bedden, koffie/thee faciliteiten en dichtbij centraal station

Goede ligging, prima kamer.

Voor parkeren moet je fors betalen. Dat is niet vermeld bij de boeking, niet tijdens telefonisch contact dat we met twee auto’s zouden komen, en ook niet bij aankomst. De kamer is verouderd en niet in allerbeste staat. Ook al wordt er nu gebouwd aan een nieuw hotel, dan verwacht ik bij een vier-sterrenhotel een kwalitatief betere kamer. Personeel was veelal vooral met zichzelf bezig, in plaats van bijvoorbeeld de bar te bezetten, waardoor gasten soms lang moesten wachten.

Goede ligging, prima kamer.

Heel tevreden!

Op de zondagmorgen om half 9 werd er geboord op de 7e etage. Wij zaten op de 4e etage. Gelukkig waren wij al wakker maar ander gasten hadden ook daarover geklaagd.

De ligging. Dichtbij de Beatrixtheater en op loopafstand van Hoog Catharijne en centrum.

• Kamer

We sliepen er 1 nachtje en moesten eruit om 12.00 dinsdagmiddag. Om 8.30 ongeveer stond er echter een schoonmaakster in de kamer terwijl ik en mijn vriendin nog op bed lagen. Dit was erg vreemd en kwam nogal intimiderend over. Om 13.15 konden we er geen broodje eten dat was jammer.

Prima kamer. Alles netjes en comfortabel. We waren er slechts voor 1 nachtje en dit was prima

De ligging is top!
    • Kamer

Er werd flink verbouwd in het hotel wat ons niet was verteld bij het inchecken. Met gevolgen dat we de volgende dag om 8u wakker schrokken van hard geboor en getimmer, naast en boven onze kamer. Geen fijn begin van de dag! Ook was er maar één vrij stopcontact aanwezig in de kamer, wat lastig is als je met z’n tweeën in een kamer verblijft.

De ligging is top!

Prima kamers
    • Kamer

Om 9u s ochtends werd gestart met boren en verbouwen van de kamer naast mij. Een hels kabaal!! En dat terwijl ik pas om 03.30 in de nacht was gearriveerd. Moest het bekopen met een simpele 'sorry, vervelend voor u'. Ik kom hier nooit meer!!

Prima kamers

Slechte service

Slechte service, geen interesse in de klant, de televisie op de kamer bleek kapot, ik vond dat niet acceptabel. Daar zou men meteen op terugkomen, nooit gebeurd. Volgens mij is t niet de bedoeling dat ik als klant na een dag hard werken en moe hier achter aan moet gaan bellen.Volgende ochtend uitgecheckt, aangegeven dat ik dit niet netjes vind. Volle pond betaald. Medewerker zei: Oh nou hierbij onze excuses. Personeel heeft duidelijk nog nooit van klantenbinding gehoord. Kennelijk niet nodig.

Kamer was ruim, bed comfortabel. Ligging oké.

Fijn hotel op superlocatie

Het restaurant en bar gedeelte zien er goed uit, maar de gangen en kamers zijn een beetje gedateerd. Ze zijn kamers aan het opknappen, dus er zit vast verbetering op dat punt aan te komen.

Supergoed ontbijt met ruime keuze voor beleg en lekker vers fruit, fijne kamer, vriendelijke ontvangst, op loopafstand van het centrum. Parkeren op het terrein van het hotel voor 19,00 per dag.

Tevreden maar best wel een tamelijk hoge prijs.
    • Executive Tweepersoonskamer

Tv ontvangst van Nederlandstalige zenders was was niet aanwezig door storing rondom het gebouw. Overmacht dus maar wel vervelend.

Personeel en ontbijt heel goed

Tegenvallend, zeker voor de prijs die we moesten betalen
    • Kamer

Kamer (303)was smerig, koelkastje was niet koud, TV had geen Nederlandse zenders, schimmel op plafond in douche, bad was smerig en stonk enorm naar chloor,brood bij ontbijt was oud, om 07.00 wakker vanwege verbouwing, 10.00 stond schoonmaakster al op.de deur te kloppen, vanaf 10.00 uur constant geboor en getimmer naast of boven onze kamer. Kortom, erg tegenvallend verblijf

Personeel was vriendelijk

Functioneel overnachten naast Utrecht CS
    • Kamer

TV deed het niet, interieur van de kamers is ouderwets, twee single bedden terwijl ik bij de reservering om 1 dubbel bed had gevraagd.

Locatie was super, receptie personeel gaf goed advies, eenvoudig parkeren bij het hotel voor 19 euro per nacht

Hotel is prima maar voldeed niet aan ons doel omdat geen tv geleverd kon worden
    • Kamer

Veel tv zenders waren niet te ontvangen waaronder alle nederlandstalige. Als compensatie gratis film aangeboden maar die had weer geen Nederlandse ondertiteling. Overigens alle info op tv scherm in het Engels

Voor een weekend was het goed.

In badkamer rook je de urinelucht bij de wc en het douchescherm is veel te kort, daardoor was de douche harstikke nat na het douchen.

Het ontbijt is goed er is keuze genoeg.

Het hotel is op loop afstand van het centrum.
    • Kamer

De matras op het bed ondersteun het lichaam slecht. Gelukkig was het maar 1 nachtje.

Het hotel is op loop afstand van het centrum. De kamers zijn mooi, de faciliteiten zijn prima en het personeel is klantvriendelijk.

De ligging is prima maar daarmee is ook alles gezegd

Veeeeel te duur voor wat je krijgt. Voor €180 voor 1 nacht verwacht ik een nette moderne kamer. Hier lag oude vloerbedekking, beschadigde bedombouw en verouderd sanitair. Haal bad eruit en plaats toch een moderne inloopdouche ! Konden tevens onze duren fietsen niet veilig stallen. Ja in een open hokje buiten waar iedereen bij kan. Op aangeven dat ze daar zo weggehaald konden worden was het " maar er zijn camera's" rond het hotel. Tsja..... daar krijg ik mijn evt weggehaalde fiets niet meteen mee terug ! Er werd geen oplossing aangedragen en dus zelf maar in fietsenstalling bij station gezet. Bij vertrek werd niet ! gevraagd hoe het verblijf was geweest. Ik raad dit hotel voor dit geld zeker af !

De ligging is prima maar daarmee is ook alles gezegd

Aardig personeel

Het was enorm warm in de kamer, geen airco maar vooral vervelend dat er geen raam was die open kon. Gaan een benauwd en vies gevoel lijkt me heerlijk om frisse lucht je kamer in te krijgen

Aardig personeel

Twee keer in rekening gebrachte kosten - 1x via booking.
    • Kamer

Twee keer in rekening gebrachte kosten - 1x via booking.com en 1x via hotel zelf en dat ondanks mijn uitgesproken zorgen en bevestiging van de receptionist dat t niet ging gebeuren. Nog steeds geen restitutie

musical weekend, hotel ligt super ten opzichte van Beatrix theater, ideaal
    • Kamer

Mooie kamer, heerlijk dat ik bij wakker worden een bakkie koffie kon zetten. Heerlijke douche, lekkere bedden. Ontbijt was heerlijk en gevarieerd.

Aangenaam
    • Kamer

Ik hoorde steeds stoelen schuiven over een vloer aangegeven bij de receptie bij het verlaten van het hotel. Dame kon niet aangeven wat dit was helaas.

Ontbijt is top, bediening vriendelijk, parkeren makkelijk ,...
    • Kamer

Het oogt allemaal erg oudbollig

Ontbijt is top, bediening vriendelijk, parkeren makkelijk , kamer schoon en erg comfortabel, kreeg een gratis upgrade naar executive !

Prima maar niet heel bijzonder.

Kamer was gedateerd, dat konden wij uit de foto's niet opmaken dus dat was wel een tegenvaller (zeker ook gezien de prijs). Kamer was op zich schoon maar doordat het er wat verouderd uit zag leek dat niet altijd zo. Airco werkte niet, gelukkig wel wat waaiers geplaatst.

Lekker ontbijt, fijn ook dat dat zondag tot 11.00u was. Prima ligging, centrum op kwartiertje lopen.

Niet echt een relaxt en uitgerust gevoel, door de warme nacht en een airco die niet goed werkte.
    • Kamer

Kamer op de zelfde verdieping waar men met de renovatie bezig waren. Onder andere werd de airco vervangen. Kamer was 's-nachts behoorlijk warm. Slecht geslapen daardoor. Airco werkte niet goed. Geen mogelijkheden om een raam open te zetten. Ook niet een ventilatie mogelijkheid in het raam. Compensatie gehad van 1x ontbijt(we waren met zijn 2en) + de parkeergelegenheid) totaal 33,50 euro. Al met al zeer minimaal. Men had deze kamer op de 4e verdieping nooit mogen verhuren.

Ontbijt is uitstekend.

mooi, schoon hotel met vriendelijk personeel en dicht in de buurt van het station en de jaarbeurs

Een minpunt was, dat er geen raam open kon om even te luchten!

Het ontvangst was heel goed, vriendelijk ontvangen. We waren rond 11.00 uur in het hotel en de kamer was al klaar, wat heel prettig was! Ook het ontbijt was heel lekker en ruim van opzet.

Hotel heeft goede ligging vlakbij de binnenstad, Centraal Station en Jaarbeurs
    • Kamer

De terras is buiten voor het hotel met nogal wat avond (nachtlawaai). Kamers zijn vast tapijt, wat niet door iedereen als positief erkend wordt.

Locatie vlakbij Centrum, wandel- en fietsroutes lopen voor het hotel, zodat je perfect de stad Utrecht kan verkennen.

Het is een mooi en schoon hotel op een toplocatie.
    • Kamer

Het is een mooi en schoon hotel op een toplocatie. We hadden een kamer met uitzicht op het spoor. Het centrum is uitstekend beloopbaar. Het personeel was ook erg vriendelijk en charmant.

Goed hotel vlakbij het station en het centrum.
    • Kamer

Ontbijt werd soms onvoldoende aangevuld, wel was er voldoende keus. Wegwerkzaamheden naast het hotel in de nacht. Daar kan het personeel van het hotel echter niets aan doen. Jammer genoeg was er op een avond geen Nederlandse tv beschikbaar. Het personeel van de receptie deed echter zijn best om het te verhelpen. Dit was een technische storing.

Uitstekende ligging t.o.v. het station en het centrum. Grote kamer. Ligbad. Goede service bij de receptie. Goede faciliteiten (sauna en fitnesscentrum). Goed diner.

Prima locatie, toe aan een grote renovatie
    • Kamer

Airco werkte niet daardoor ontzettend warm op de kamer. Er werd gewerkt op de zelfde etage vloer Hotel is gedateerd, rommelig en niet waar voor zijn geld.

Dicht in het centrum!

personeel reageert vlot op onze melding , kamer niet gereed.
    • Kamer

navragen of we gebruik hadden gemaakt van de parkeervoorziening. ik moest nu nogmaals naar binnen om een uitrijkaart te verkrijgen.

personeel reageert vlot op onze melding , kamer niet gereed. gelijk de kamer omgeboekt

Prima hotel, prima ligging.
    • Kamer

Niets. S ochtends waren er boorwerkzaamheden (naar ons idee te vroeg, want wij sliepen nog) maar dit heeft t personeel keurig opgelost en excuses gemaakt.

Ligging. En de goede douche, fijne bedden, dat maakt ‘t tot een prettig hotel.

Goede locatie, maar het hotel gaat wel achteruit.

pas een andere kamer gekregen na de klacht dat we geen airco hadden. Er kunnen geen ramen open en het was bloed heet in de kamer. Dit hadden ze van te voren aan kunnen geven, want hierdoor wilden meerdere mensen een andere kamer. Helaas kregen we toen een kamer met 2 losse bedden.

heel goed ontbijt. Na een upgrade doordat in de eerste kamer de airco niet werkte, kwamen we in een kamer die al gerenoveerd was. Helaas van de twee aparte bedden. Perfecte locatie om de binnenstad van Utrecht te bezoeken.

• Beoordeeld op: 26 april 2018

• Kamer

Als men de deur van de badkamer opende was er er houten lat die de deur tegenhield. Dit is niet zo erg, maar was raar om te zien.

De vriendelijkheid van het personeel. Dit was voor mij verrassend, maar dit positief bedoeld.

SCHANDALIG !!

3e etage wordt verbouwd, daardoor geen airco !! buffetontbijt werd niet aangevuld, daardoor ZEER KARIG !! Schandalig !!

niets !! het was een rommeltje!!

Functioneel
    • Kamer

Airco kapot, geen pro-actieve houding om dit probleem op te lossen. Kamer voor gehandicapten met name gehandicaptenbadkamer. Voelt niet fijn als je een prijzige hotelkamer boekt en wat luxe en sfeer verwacht.

De airco deed het helaas niet. Dit was wel te doen maar bij een warme zomernacht zou dit anders geweest zijn. Omdat we deze niet nodig waren hebben we dit niet gemeld bij de receptie.

De kamer was geweldig, prima ingericht en luxe.

• Beoordeeld op: 6 april 2018

prima ons doel verblijf (avondje theater & stadsbezoek), maar prijs/kwaliteit kamer minder
    • Kamer

Kamer zou best eens gemoderniseerd worden - (opgelost) probleem met doucheknop - kleine kamer

Liggings - dicht bij Beatrix theater (waar we een event bijgewoond hebben) en de binnenstad & parkeerplaats rond het hotel (niet zoeken naar plaats in publieke parking)

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Fijn hotel op een geweldige plek
    • Kamer

Er werd in de namiddag gewerkt met gereedschap (boren) dit was een zeer vervelend geluid.

Heerlijke bedden en een fantastisch ontbijt waar je tot laat aan kon schuiven.

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

1 nacht ivm bezoek theater is best te doen, superiorkamer gehad. Slapen en weer gaan.

Renovatie, dit Hotel schreeuwt er om! En dan wel alles. Waan je terug in de 80er jaren, maar toen was het niet vies en versleten. Ook de hygiene is zwaar te verbeteren. Parkeerkosten is ook hier erg hoog, 19,- per dag. Parkeren binnenstad ook of duurder maar vind het voor gasten hoog. Zou een goed usp zijn voor boekingsmotivatie.

Ligging, bereikbaarheid is uitstekend.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

redelijk
    • Kamer

We vonden de bedden erg hard, ongemakkelijk. En de hoogte van de bedden was laag. Verder was de douche en bad in 1 waardoor er een hoge instap is voor te douchen. Zeer lastig voor als je minder mobiel bent.

Klantvriendelijk, goed ontbijt

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Prima lokatie, wel rumourig en te warm.
    • Kamer

Ik werd in het engels aangesproken, de kamer was zeer warm (27 graden) en kon alleen met een zeer rumoerige airco koeler, in de nacht geen optie dus werd het weer erg warm. Sowieso erg gehorig hotel, dischtslaande deuren, stappen en douche boven zodang goed te horen dat je er wakker van werd. Ontbijt prima, maar veel gericht op brood.

Lokatie was prima, inchecken ook. Servicegerichte medewerker.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Schone maar wel gedateerde kamers.
    • Kamer

Het ontbijt is 20 euro, voor iemand die met tegenzin wat ontbijtgranen weg krijgt is dat wat teveel van het goede en deze dan ook niet geboekt.

De kamers zijn schoon en het personeel is hartelijk.

prima verblijf dichtbij het centrum
    • Kamer

voor veel geld een ontbijt erbij geboekt en dan nog geen harde broodjes bij het ontbijt en de ontbijt zaal was niet echt schoon. de anti-allergische kamer was voor invaliden, niet echt leuk. potje shampoo kapot en een gordijn bij de douche.

kamer was prima. dichtbij het centrum en geluidsdicht. (fijn vanwege een moskee tegenover het hotel)

• Kamer

Jammer dat je in t bad moet douchen , een anti slibmat is wel wenselijk.

Vriendelijk personeel kan er verder weinig over zeggen . Zijn laat aangekomen en de volgende dag weer vroeg vertrokken.

Ondanks alles een aanrader.

Airco was jammer genoeg defect waardoor de kamer iets te warm was. Tv zenders haperde (bij navraag bleek het een storing te zijn bij hun installatie). Vloerbedekking erg veel vlekken waardoor eerste indruk niet oké was. Voor deze prijs hadden we een nieuwere kamer verwacht. Foto op site kwam niet overheen met de werkelijkheid.

Het ontbijt was uitstekend verzorgd en keuze was royaal meer dan. Dicht bij het centrum en ruime kamer en ruime badkamer. Bed was goed.

Moesten betalen voor het parkeren Drankjes in de bar waren prijzig

De kamer en het bed was erg fijn De mogelijkheid tot roomservice Het ontbijt was de moeite waard

Goede ligging, comfort kan beter
    • Kamer

Inrichting van de kamer. Bij 4 sterren verwacht je wel iets meer comfort. Daarnaast werden de bedden in de kamer na de eerste dag niet opnieuw opgemaakt. En 5 euro vragen voor een fles water op de kamer, dat moet natuurlijk gewoon complimentary zijn, biedt het anders niet aan.

Ontvangst

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Mini midweek

Gedateerde kamers. Heel weinig wandcontactdozen om telefoon en laptop op te laden. Ramen van de kamer konden niet open, ook geen ventilatie rooster.

Uitgebreid ontbijtbuffet

Prima hotel, maar qua verwarming en sanitair verouderd
    • Kamer

Verwarming in de kamer niet goed te regelen. Veel te warm. Airco maakte het wel koel, maar niet fris.

Locatie op loopafstand van het station en binnenstad. Goed bereikbaar en parkeergelegenheid bij het hotel.

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Jammer, geheel niet wat ik had verwacht.

De kamer was slecht onderhouden; oud tapijt, erg hard bed en geen gevulde minibar. De douche - in een badkuip - was zo gebouwd dat je constant op het putje stond (wat dan dicht ging). Ook ging de kraan voor koud water de verkeerde kant op open, en dicht. Temperatuur op de kamer was standaard te hoog. Oplossing; de airco aan zetten... Ontbijtruimte was om 7u steenkoud.

Heel vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Vreselijk!
    • Kamer

Slechte bedden. Slechte verbinen van de tv. TL verlichting in de badkamer. Tegels smoezelig. Water op zn warmst was nog koud.

Aardige mensen achter de receptie

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Een stuk comfortabeler dan een koud station.

Het bed was hard, er leek een knobbel in mijn matras te zitten, dat was pijnlijk. Er was geen informatie op de kamer over de faciliteiten van het hotel, zoals die hele warme rode lamp in de badkamer. Geen anti-slip in de badkuip waar je in moet douchen.

Ik was blij dat ik een kamer had. Er was in elk geval koffie en thee. De badkamer was ruim en de kamer was ook ruim. Douche was lekker warm, stevige straal.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Slechte prijs kwaliteit verhouding, ligt midden in de bouwput van Utrecht. Niet geupdate hotel.
    • Kamer

er staat dat ze een sauna en fitness hebben. de fitness was niet groter dan een slaapkamer en de sauna is eigenlijk gewoon een kleine sauna die je in goedkope fitness centra ziet staan, deze moet je zelf aanzetten dus is niet direct warm. ook loop je langs allemaal actieve vergaderzalen voordat je bij de sauna of fitness aankomt. dus je krijgt er geen relax gevoel van om even de sauna te gebruiken.

het ontbijt was lekker en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

Plezierig
    • Kamer

Ik heb wat problemen gehad rondom de boeking. En het ontbijt is erg duur waardoor ik daarvan heb afgezien. Zelfde geldt voor het avondeten.

Ik vond het personeel erg aardig en toegankelijk. De kamer was prima

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Heel dicht bij centrum Utrecht en heel vriendelijk personeel

Dat je 19 euro per nacht moet betalen voor parkeren, en dat dat niet bij de kamer prijs is inbegrepen

Heel dicht bij centrum Utrecht en heel vriendelijk personeel

Prima voor een nachtje, maar prijzig.
    • Kamer

Prijs ontbijt en betaald parkeren.

Ontbijt is prima maar wel erg duur. Het personeel is meer dan vriendelijk en behulpzaam. Kamers beginnen wat gedateerd te worden.

Goed hotel, goede ligging
    • Kamer

De weg naar het hotel toe vanaf het station was vlakbij het hotel erg gevaarlijk en onduidelijk.

Ontbijt was goed en voor mijn lactose intolerantie was er ook genoeg.

Prachtige locatie, attente ontvangst, authentieke en...
    • Kamer

Prachtige locatie, attente ontvangst, authentieke en comfortabele kamers, gastronomische keuken met zorgvuldig geselecteerde passende wijnen. Kortom, ik heb erg genoten van mijn verblijf.

Heerlijk ontspannen verblijf, voor herhaling vatbaar

Mijn man vond de matras te zacht, gaf geen steun, ikzelf heb heerlijk geslapen. Ergens (foutief) gelezen dat er een nespressomachine was maar de koffie en theefaciliteiten bestonden uit een waterkoker en oploskoffie. Hier en daar wat lichte slijtage.

Uitgebreid en gevarieerd ontbijt, comfortabele kamer, heel stil en rustig ‘s nachts en dat op de 3e verdieping. heerlijke douche met een krachtige, zijn temperatuur houdende straal, Vriendelijk personeel! Geweldig centrale ligging: beatrixtheater op 5 min en winkelcentrum op 7 min. De Oudegracht met tal van restaurantjes op 10 min.

Goed hotel met een top locatie!

Onze kamer had een vasttapijt, daar had ik op de foto’s niet op gelet. Ik vind zo’n tapijt niet hygiënisch. Voor de rest was alles OK.

De locatie is echt prima, slechts 350m van het station! Personeel is ook erg vriendelijk en steeds met een glimlach.

Slechte communicatie personeel. Hadden late check out, maar zijn tot 3 keer toe gestoord. Twee keer door housekeeping en een keerdoor frontdesk.

Een korte en plezierig verblijf.
    • Kamer

De tegels in de badkamer waren niet schoon! Tussen de voegen was schimmel (614) de kamer was verder schoon en netjes

Receptie hielp goed mee, had eerst een upgrade maar geen bad en omdat mijn dochter dat graag wou toch een wijziging gedaan

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Veel te warme kamer zonder frisse lucht
    • Kamer

De kamers en bedden zijn verouderd en er kan geen raampje open. Dat laatste is vooral vervelend omdat het veel te warm is op de kamer. Als ik ergens een hekel aan heb, zijn het (te) warme hotelkamers.

De locatie, dichtbij Utrecht CS, de jaarbeurs en het centrum is top! De kamer had een badkamer met bad.

Een matige 1995 ervaring

Op basis van de foto's had ik meer van dit hotel verwacht. De kamers zijn bijzonder uit de tijd en donker, de badkamer heel basic en niet brandschoon, het raam kon niet open (geen frisse lucht!!!) en de tv weigerde iedere medewerking. Al met al een bijzonder teleurstellende ervaring voor het bedrag dat ik heb betaald.

Het hotel is in de buurt van de Jaarbeurs. Als je daar moet zijn en je wilt niet te ver lopen in de ochtend, is het een prima locatie. De Caesar Salad op de kaart is een goed gevulde maaltijdsalade.

Kort verblijf maar heerlijk geslapen
    • Kamer

Dat de ramen niet open konden voor verse lucht. Het tapijt wat toch wel gedateerd en wellicht wel aan vervanging toe is.

De snelle afhandeling bij in en uitschenken . De aanwezigheid vannen föhn in de badkamer. De stilte. Op loopafstand (2min) van het station.

Prima hotel, wel ouderwets!

Kamers zijn niet vier sterren waard: vieze vloerbedekking, warme kamer, badkamer met alleen bad om in te douchen... Kamers en badkamers hebben grote opknapbeurt nodig.

Personeel erg aardig, gelukkig!

• Beoordeeld op: 8 december 2017

• Kamer

Douchen in de badkuip. Niet ideal qua opstap. Het bereiken van het hotel was prima, het verlaten (met de auto) daarentegen was onoverzichtelijk. Ik zat op een gegeven moment op de busbanen.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Niet park Plaza waardig!!

Afgeleefde kamers, niet meer van deze tijd en heel veel lawaai van de frisse lucht machines in alle kamers die wij geboekt hadden...echt verschrikkelijk!