Beoordelingen over Premiere Classe Hotel Breda 1-sterren

Minervum 7092, 4817 ZK Breda, Nederland

#25 van de 26 hotels in Breda

6,4

6,1

Eenvoudige kamer met genoeg comfort.

De zeep dispensor was bijna leeg. Is maar een klein dingetje maar zou het best zijn als dat even gecontroleerd was

Eenvoudige kamer met genoeg comfort. Rustige omgeving. Beveiligde parkeerplaats. Kom er heel vaak en zal blijven terugkomen

er was voldoende keus voor het ontbijt.

er was voldoende keus voor het ontbijt. hotelkamer en badkamer erg krap ondanks borden buiten ivm overlast constant mensen buiten terwijl er ook nachtportier is die niet in grijpt

Je krijgt waar je voor betaalt

- Geen koelkast in de kamer - Gehorige kamers

Goedkoop hotel aan de rand van Breda, een zeer mooie stad dat een bezoek waard is. Personeel vriendelijk, het in- en uitchecken gaat snel en gratis parkeergelegenheid.

leuke en betaalbare mogelijkheid tot overnachten, voor herhaling vatbaar

idee: in douchecabine misschien ook een plateautje/vakje maken waar je een flesje douchezeep kunt leggen/zetten, want dat was er niet

de prijs, zo een fijne manier om goedkoop even er tussen uit te kunnen.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Naast de snelweg

Rokers onder je raam, douche met badkraan (gevaarlijk tijdens het douchen per ongeluk warm te zetten), klein, vies, niet vergelijkbaar met collega hotels van zelfde rang in NL of Duitsland. Triest!

Naast de snelweg

Prijs - kwaliteit.

Prijs - kwaliteit. Echt veel te duur voor zo'n kamer en veel te veel lawaai van andere gasten buiten. Daarnaast ook geen goedwerkende airco. Ik vind een 5 echt geen voldoende overigens..

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Vies vies ronduit vies

Restaurant van hotel wat er bij hoort was gesloten. Je kon alleen maar meedoen aan een barbecue-party. I.v.m met de barbecue dus ook geen buitenterras beschikbaar om iets te drinken. Het hele hotel was vreselijk smerig. Overal in de hoeken dikke lagen aangekoekt vuil. Gordijnen met gaten. Toilet en badkamer niet te beschrijven zo vies. In de douche liep het vuil langs de muur bij het invalidenstoeltje. De vloer in de kamer plakte aan onze schoenen.

Helemaal niets

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Prima als simpele, schone slaapplek. Goedkoop maar dan verder ook geen grote verwachtingen hebben.

Eten: restaurant was dicht, alleen een bbq-night. Wilde dit proberen, maar was amateuristisch. Meeste zwart aangebrand en nauwelijks keuze: varkenspiesje, braadworst, hamburger en garnalen spiesje. Zelfs voor 'onbeperkt voor 17,50' te duur.

Eenvoudige, zeer simpele kamer. Klein maar wel eigen douche en schoon. Passend bij lage prijs. Alleen delocatie niet echt geweldig. Buitenom luidtuchtig en druk.

Perfect hotel voor doorreis.

Sleutel ophalen bij hotel ernaast. Geen receptie en geen personeel gezien.

een goede locatie langs de snelweg en kamer was netjes. Geen personeel op locatie zelf aanwezig.

Het rook er erg schoon.

Oa de vloer was niet helemaal schoon en de wc ook niet.

Het rook er erg schoon. En toch wel heel fijn als je laat aankomt er beveiliging aanwezig is , deze stonden op het moment dat ik aankwam toevallig buiten. Toch een extra veiligheidsgevoel ook omdat het hotel op een soort industrieterrein ligt. En een goedkoper hotel trekt toch een ander soort publiek. De dame bij de receptie was erg aardig! Tevens de dame bij het restaurant! Compliment!!! Ik zou er zo weer verblijven.

Perfecte prijs-kwaliteit

Met het openbaar vervoer is te binnenstad slecht te bereiken zonder eerst een stuk te lopen. Doucheruimte is redelijk klein.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Voldoende parkeergelegenheid bij het hotel. De kamers zijn netjes en schoon

Had ingexheckkt maar wat een vieze bende plakkerige trap met...

Had ingexheckkt maar wat een vieze bende plakkerige trap met overal spinnen web. Dronken Oost european op bank voor ingang en eenmaal boven aangekomen door de stinkende naar schoonmaakmiddel ruimende trap en gang staan weer groep noord Afrikanen bij de hand te doen tegen Mn vrouw. Dacht dat ik in AZC geboekt had. Daarna naar receptie terug gegaan en wilde met bijbetaling upgraden naar campanile maar was helaas vol. Heel netjes receptie betaalde zonder problemen Mn kamer terug.

Zalige vakantie met dochter en haar vriend ,zij kenden het hotel nog niet en waren zeer tevreden!

niets omdat wij het al kennen van vorige keren dat wij hier logeerden!

De bedden waren prima en alles was super proper(douche en toilet op de kamer),dat is wat je nodig hebt voor 1 nachtje fietsvakantie, Het restaurant ook super en lekker avondeten voor betaalbare prijs !!!,

Gezellige bar medewerking en ontbijt is ok ligging ook ok

Bij de kast en naast de kast was vuil en was ook veel bruine vlekken van sigareten en je rook ook de geur

Gezellige bar medewerking en ontbijt is ok ligging ook ok

bij het aanmelden verrasten het ons dat het bedrag al was...

bij het aanmelden verrasten het ons dat het bedrag al was opgenomen, en dat wij bij de boeking hadden aangegeven dat ter plaatsen te betalen. Dit zijn wij niet gewend bij boekingen via booking.com

Voor de prijs (met name in het voorseizoen) is prima.

Voor de prijs (met name in het voorseizoen) is prima. Dit budget hotel trekt echter ook veel mensen van buiten aan, en meestal niet de besten. Mijn nachtrust is al menigmaal verstoord door andere gasten die op je deur kloppen, vallen of schreeuwen. Ga zo maar door. Geen aanrader, wat dat betreft. Hoogseizoen rijzen de kosten de pan uit, dan is het wellicht te overwegen een iets duurder hotel te nemen, wat een stuk rustiger is.

het ontvangst (vrij laat, gemeld dat we tussen 12 en 1 uur zouden arriveren), wij zijn al meerdere keren bij premiere class geweest en hebben nooit opmerkingen over ons voertuig gehad (vrij groot). moesten toch de auto (met aanhanger) parkeren, volgens de receptionist moesten we eigenlijk buiten de poort parkeren want de andere gasten zouden er last van kunnen hebben terwijl wij het zo stil mogenlijk probeerden te doen en wij zoeken ook naar veiligheid voor onze spullen en een goed bed. Daarintegen was het sochtendsvroeg een behoorlijk veel lawaai toen lagen wij nog te slapen. normaliter zou ik er geen probleem van maken maar ben nogal overvallen door de reaktie die ik deze keer heb gehad.

het ontbijt was prima en goed verzorgd.

Kortom Wij zullen daar NOOIT MEER LOGEREN

LAWAAI STOORT NACHTRUST Luid pratende groepen van mensen tot diep in de nacht onder je kamerraam. Rokers die voor de ingang staan en luid praten en lachen Gasten met rolkoffers over de straat lopen , Kamer was niet schoon, stoflokken onder het bed de vloer was smerig.

Ontbijt was redelijk maar om daar € 11,50 voor te moeten betalen is overtrokken.

Zes tientjes voor een twin is natuurlijk niet veel, en dat krijg je dan ook niet.

Kleine kamers, vlekken op de muur, plakkerig vloer. Badcel (badkamer mag je het niet noemen) ook met vlekken op muur en plafond (!). Douchegordijn mag ook weleens vervangen worden. grote bruine rand aan onderkant.

Check-in bij Campanile was prima.

Goed logeeradres als je niet veel op je hotelkamer moet wezen maar er enkel bent om te slapen

Het was erg gehorig.

De bedden sliepen goed en de lakens waren schoon De douche was goed Verduistering voor het raam was ook prima s Avonds word het terrein afgesloten dmv een hek, receptie is 24/7 open , dus je kan altijd binnen. Wel een veilig gevoel

wij komen zeker terug

de kamers zijn zeer gehorig mist een stoel en hele gordijnen zou ook wel passen ,ende fietsen die wij huurden hadden geen licht en zeer slechte remmen

het hotel is vlak bij de stad uurtje lopen of 10 minuten fietsen

Goed voor één nacht

Op één van de kamers werd nog een half leefgegeten pizzadoos onder het bed gevonden. Rokers staan naast de ingang voor het slaapkamerraam te roken en te praten. Niet prettig als je daar slaapt. Ook de chemische geur als je door de hoofdingang binnenkomt is niet prettig.

Goede ontvangst bij het naastgelegen hotel waar we mochten inchecken. Ook prima ontbijt in dat hotel.

1 keer maar nooit weer!

Kamer is echt alleen een bed en een kleine tv en een kleine kleren kast! Niet eens een nachtkastje! Douche is veel te klein je kunt je er niet eens in draaien. In de gang hangt een hele sterke deo geur!

Het beste was de receptie van het naast gelegen hotel. Daar waar je ook gaat ontbijten.

• Beoordeeld op: 31 maart 2018

Niet goed, niet slecht

De badkamer was als een soort cabine die geplaatst was in de kamer en de kamer was wel heel krap, je kon amper passeren en geen plaats voor de valis. De muren waren enorm fijn en je kon alles horen van op de gang en de kamers naast je. Ik ben minder mobiel en er was ook geen lift ofzo

Het personeel was heel vriendelijk, het ontbijt was super lekker en heel veel. Dus zeker in orde! Volgend dat alles krap was was alles wel heel proper en goed onderhouden dus dat is zeker ook iets die gezegd moet worden

Voor een kort nachtje te doen.

Geur op de kamers, vooral een kamer zat vol rooklucht, dit was zeer onaangenaam! ook in de gangen rook het niet aangenaam. Er was duidelijk met een desinfecterend middel gespoten.

Ontbijt was goed, wel ook een oude lokatie. Mag wel een opfrissing. Ook veel polen aanwezig die buiten overal staan te roken.

Bah bah

Vies gebouw waar van die oostblokkers rond hangen en de kamer was erg klein en vies en slecht onderhouden !! 14u zou je normaal in kunnen checken volgens hun site , maar kamer was nog niet klaar ?? Half uur moeten wachten .

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Het bed was goed, de douche gaf een lekkere straal, de...

Er hing een penetrerende geur in de hele locatie. Een parfum in de luchtcirculatie. Gemeld bij campanille hotel ernaast, waar je ook in checkt en ontbijt. Zouden actie ondernemen. De ruimtes erg basic.

Het bed was goed, de douche gaf een lekkere straal, de ruimtes goed verwarmd. Erg vriendelijke receptie bij campanille hotel.

premiere was vreselijk gelukkig konden we over naar campanille

alles aan het hotel. alleen gratis parkeren was positief verder zou ik mn ergste vijand daar niet naartoe sturen

dat we terplekke konden omboeken naar campanille

Voor dit bedrag weinig recht te klagen, maar vond wel dat de...

Voor dit bedrag weinig recht te klagen, maar vond wel dat de matrassen erg slecht lagen, ik werd wakker van last in rug en dit heeft tot volgende dag aangehouden

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Basic hotel, OK voor op doorreis.

Het is niet echt een hotel voor je huwelijksreis. Het is erg in trek bij werklieden, parkeerplaats staat vol met bestelbusjes. Gasten roken direct voor de ingang. Kamers zijn niet meer spic&span (vlekken op muur, verf afgebladderd, etc..) Ligging op een industrieterrein, wel vlakbij de snelweg.

Basic hotel, maar OK voor op doorreis. Prijs/kwaliteit verhouding. Het is niet luxe, maar je hebt wel een eigen douche en toilet. Het hotel ligt direct naast Campanile (waar je ook moet inchecken). Bij Campanile kun je 's avonds ook terecht voor een biertje.

Vlot bereikbaar, veel parkingplaats en heel vriendelijke...

Toch wel veel lawaai te horen in de kamer. Correcte prijs-kwaliteit.

Vlot bereikbaar, veel parkingplaats en heel vriendelijke receptie in partnerhotel ernaast.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Prima keuze voor een nacht, als je op doorreis bent.

Vroeger had Premiere Classe een eigen budget ontbijt. Dat was er niet meer. Het ontbijt is nu bij de buren in hotel Campanile en kost 11 euro per persoon. Daarmee wordt je verblijf gelijk een stuk duurder. Als je met de auto bent, en op doorreis naar België, dan zou ik adviseren om te ontbijten bij la Place in Hazeldonk.

Goedkoop basic hotel volgens een standaard formule. Eigen douche/toilet. Prima keuze voor een nacht, als je op doorreis bent. Het hotel ligt op een industrieterrein, maar wel vlak bij de snelweg.

Kort en simpel, voldeed aan verwachting.

Busstop had wel wat dichterbij gemogen. Meisje bij ontvangst kwam niet zo hartelijk over. Geur op de gang was niet zo fris.

Verwarming deed het goed, parkeerplek vlakbij. Alles wat we nodig hadden voor 1 nacht was er, bed, douche.

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Vieze bende waar ik nooit meer heen ga!

Vies erg vies, de grond plakt alles in de kamer is kapot dit is een onbehoorlijk hotel wat in Nederland eigenlijk gewoon niet moet kunnen! vol met buitenlandse werklui die veel lawaai maken en s morgens om 06:00 het hele hotel wekken!

Niets, blijf hier vooral weg!

slechtste hotel waar ik ooit ben geweest

kamer muur was vies overal bruine spetters. kamer stonk naar riool. vloer was vies en plakkerig. onze buren zaten met meerdere in 1 kamer.. keiharde muziek aan.. veel lawaai..deuren stonden open.. ze stonden allemaal in de gang.. echt vreselijk.. in ochtend waren de schoon makers keihard aan het kletsen.. en dit allemaal voor 85 euro.. ! we hadden er niet veel van verwacht van dit hotel.. maar dit overtrof toch wel alles !

helemaal niks

De draaiknop van douchekraan viel eraf.

Het ontbijt is heel goed. Had gevraagd Tweekamers naast elkaar en dit hadden we ook gekregen. Heel goeie service

Ligging was goed. Accomodatie erg matig

Erg warm op de kamer, vieze vochtige geur op de gangen, zwarte schimmelranden langs de randen van de vloer op de kamer. Geen toilet borstel, geen kleine douchzeepjes. Geen vloerbadmatje. Een kleine handdoek per persoon.

Het bed was goed.

Basic

Vooraf gegevens opvragen van de mede-reizigers. Het is niet fijn wanneer je aankomt met een groep van 20 man, je dan nog alle gegevens van iedereen moet invullen.. Scheelt een hoop irritatie wanneer dit vooraf geregeld kan worden.

Een ideaal verblijf voor een nachtje uit met de vriendengroep! Heel basic kamer. Alles wat je nodig hebt, is er

Goedkoop hotel voor een goedkope ervaring.

Er was geen toiletborstel en de kamer had een verouderde stijl. Bij aankomst moest ik een weg maken door de kleine lobby tussen 6 ik vermoed Polen met een bouwvakuiterlijk en flesjes bier in de hand. Inchecken moest ik in het naastgelegen hotel, er was geen personeel in het eigen hotel aanwezig. Wellicht waren ze dan weggestuurd, ze deden overigens niks verkeerd; het gaf alleen een nogal louche indruk.

Goede ontvangst. Fijne parkeergelegenheden. Aardig personeel. Lekker etentje gehad in het restaurant ernaast.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Kwaliteit/prijs, precies wat je ervan mag verwachten.

Het had wat schoner gemogen, sanitair was oké, slaapkamervloer niet zo.

Voor een overnachting bij Breda is deze accomodatie voldoende, als je geen hoge eisen stelt aan luxe en comfort. Het bed was prima, douche lekker warm. Erg goedkoop dus alles wat je mag verwachten.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Voor ons gevoel waren we meer in een jeugdherberg dan in een hotel terecht gekomen.

Gehorigheid. Dankzij “actieve” buren hebben wij de hele nacht wakker gelegen. Zelfs de nachtportier is komen kijken of alles wel in orde was bij de buren

Projs

Kort en praktisch.

Lawaaierige gasten op dezelfde verdieping van 4 tot 5 uur 's nachts, bestaande uit zeer luid spreken, kloppen op deuren en hard dichtslaan van deuren. Bijzonder vervelend.

Praktisch. Ligging. Parkeren. Prijs/kwaliteit.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Parkeerplaats stond vol met bussen en autoambulances met export voertuigen die overal op de weg uitstaken waardoor wegrijden lastig was s morgens. Matrassen voelde je de vering van. Lakens hadden vlekken en op muur zaten vlekken. Douchekop lekte extreem water ernaast en slang was te vies om aan te pakken. Tevens was het erg gehorig.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Prima basic slaapkamer, met kleine maar functionele badkamer.

Prima basic kamer, prettig bed, kleine maar functionele badkamer. Vriendelijke ontvangst in het naast gelegen Campanile hotel bij in - en uitchecken. Hotel ligt op industrietrein. Goede verlichting in de route er naar toe. Parkeertrein wordt 's nachts afgesloten met hek.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Functioneel

De douche is wel heeeeeel erg klein.

Na een gezellige avond bij Vierhoog met bowlen, escaperoom en lasergame, was het fijn dat we direct het bed in konden rollen. De kamer was schoon, netjes en functioneel.

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Goed geslapen, koude douche.

Geen warm water. Boiler was wel weer aangezet, maar wij hebben het niet meer mee mogen maken. Daardoor uiteindelijk helemaal niet meer kunnen douchen met 5 personen, twee kamers. Beter was geweest ons een alternatief te bieden door in het campanile te douchen oid. Nu werd de prijs van 102 euro toch weer te hoog voor wat je krijgt. Er is niets frustrerender dan niet kunnen douchen als je een belangrijke afspraak hebt waarvoor je juist het hotel hebt geboekt.

Bedden goed.

Comfortabel bed, zeker voor de prijs. Wel gehorig.

Het is er erg gehorig. Als er ergens een toilet wordt doorgespoelt is dat luid te horen in de kamer. Er waren 2 handdoeken voor 2 pers. Een kleinere handdoek (voor handen wassen) of washand erbij zou een verbetering zijn.

De bedden zijn erg comfortabel, zeker voor deze prijs.

Prima, eenvoudig, maar brandschoon!

Het oude vieze stoeltje bij het tafeltje mag toch best eens vervangen worden.

Wij komen vaker in dit budgethotel. Voor ons doel (stappen Breda) prima. Betaalde deze keer 49,50 per kamer. (zeer cheap voor een zaterdagovernachting nabij een stad vind ik) We weten dat de kamers zeer basic zijn, maar het was dit keer echt superschoon. Ga hier niet heen voor een romantisch weekend, maar zoek je een goedkope overnachtingsplaats voor 1 nacht, zeer aan te raden. Tip: Via Hotel taxi regelen naar centrum (4 pers. € 17,50; betaalbaar dus!

• Beoordeeld op: 10 november 2017

De melding van de receptioniste dat als je eerder dan 14.

De melding van de receptioniste dat als je eerder dan 14.00u aanmeld voor de geboekte kamer er een toeslag op komt. Ik vind het absurd dat als je een half uur van te voren aankomt die mededeling wordt gegeven. De flexibiliteit van deze accomodaties zou er gewoon moeten zijn.

Het feit dat je voor een relatief lage prijs toch met zn...

geluidsoverlast, geschreeuw en gelal 24 uur per dag vanwege de groep jongeren die voor de deur hangt (en daar rookt)

Het feit dat je voor een relatief lage prijs toch met zn 3-en kunt slapen in een apart bed. (Kind kan apart)

Vies, verder prima voor één overnachting richting een dagje uit.

De hygiëne:haren op de wc, deur van het badkamertje ed. Er lag veel stof en de vloer was erg vies. Moest er niet aan denken om op blote voeten te lopen.

Het bed lag lekker.

Het hotel is goedkoop en prima hotel voor een overnachting...

De locatie is op redelijke afstand van de stad, waardoor je altijd vervoer nodig hebt.

Het hotel is goedkoop en prima hotel voor een overnachting om Breda te bezoeken.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prettig verblijf.

Zie boven.

Goed hotel met nette kamer. Lift werkte niet, dus trap naar 1e en 2e etage. Inchecken bij de "buurman" Campanile). Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ontbijt (facultatief, bij de "buurman" Campanile hotel) was goed maar prijzig. In Frankrijk zijn de ontbijten in de Premiere Classe Hotels de helt van de prijs. Natuurlijk is de kwantiteit en de presentatie daar ook naar, maar wel een groot verschil. Op de kamer mag (gelukkig) niet gerookt worden. Veel mensen staan buiten bij de ingang te roken en te praten. Kan erg luidruchtig zijn.

Azc

De geur in de gangen en het hele hotel. Gaten in bedovertrek en lakens, smerig matras. Gehorig...Het eten was niet om aan te zien, heb dat maar laten staan om ergens anders te eten. Ga hier alleen heen als je te laat bent voor andere hotels of geen tijd hebt om een goede airbnb te pakken. Je wilt hier nog niet slapen als ze je geld zouden geven.

rampzalig . misschien wel aanrader voor fuifgangers

1) kamers waren niet netjes gekuist. 2) super veel lawaai gedurende heel de nacht zoals beschonken mensen 3) personen staan te roken naast de slaapkamer 4) deurpompen deden hen werk niet ,teveel lawaai bij het sluiten 5) bij het vragen in het restaurant om de tafel te reinigen ,werden de resten gewoon van de tafel geveegd ,waardoor de vloer dan vol met etensresten lagen .

onbijt was goed. kamers middelmatig

Het was te doen .

Helaas maar 2 handdoeken voor 2 personen ,dit was echt te weinig . het stonk in het trappenhuis (en in de badkamer ) Het was erg rumoerig en lawaai van jongere hotelgasten s nachts Een heel klein tv tje ...... Opgestaan met rugpijn ( allebei )

De locatie van het hotel was prima ,het was een goed ontbijt bij naastgelegen hotel, de uitcheck tijd was fijn ........

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

Zeker niet voor herhaling vatbaar in dat hotel.

Het bed/matras was ronduit slecht. De andere mensen op de gang tot laat nog luidruchtig. Op het beddengoed zaten vlekken. Bij aankomst kwamen we erachter dat er nog betaald moest worden voor de hond. De kamer deed wat 'uitgewoond' aan.

De locatie was goed bereikbaar, personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

goed ontbijt, leuke bar en vriendelijk personeel

het leek erop dat er uit de mechanische ventilatie een toiletverfrissingspray geur kwam en dat werd als zéér storend en vies ervaren

goed ontbijt, leuke bar en vriendelijk personeel

Prima verblijven voor deze prijs

De hygiëne was wat minder op de kamer, wat haren die zeker niet van ons waren o.a. En de lampen deden het helaas dag 2 opeens niet meer.

De prijs en de kamer waren prima in verhouding, ook de bar was leuk in het campanile naast ons hotel waar ook ingecheckt en uitgecheckt moest worden.

Zeer eenvoudige, maar comfortabele kamer, voor een zeer redelijke prijs.

De badkamer is wat verouderd en daardoor ondanks inzet personeel volgens mij niet goed schoon te maken. Vroegopstaanders lopen rond half zes luidruchtig heen en weer over de gang en op de parkeerplaats. De pasta met zeevruchten van mij iets verder gegaard mogen zijn.

Zeer eenvoudige, maar comfortabele kamer, voor een zeer redelijke prijs. Naastgelegen de 24-uursbalie van zusterhotel Campanile, met restaurant, bar en lounge. Het avondmaal en het ontbijt waren in orde.

Prima voor één nachtje.

Bedden van mindere kwaliteit en maakten bij iedere beweging veel geluid. Verdere geheel ook wel gehorig.

Prijskwalitietverhouding uitstekend. Zeer vriendelijk personeel.

Hotel was wat we hadden verwacht.

Niks. Hadden geen verdere verwachtingen.

Voel ons doel (we hoefden er echt alleen te slapen) voldeed het prima. Alleen bed en eigen badkamertje. We hadden onze fietsen bij en het was fijn dat we die in de afgesloten berging van het Campanile hotel konden zetten.

Een goede prijs kwaliteit verhouding, behulpzaam personeel!

Er waren geen handdoeken aanwezig op de kamer, deze moesten we zelf halen. Steeds als ik contact zocht met het hotel werd ik een paar minuten in de wacht gezet.

De kamer en het bed zijn prima als je kijkt naar de prijs die je ervoor betaald. Het personeel was erg vriendelijk! De kamer is niet heel groot of luxe maar van alle gemakken voorzien.

Somber tot normaal

Kamer erg klein. Geen stoel aanwezig op de kamer. Douche afvoer verstopt. Putje vol met haar. Geen lift aanwezig. Geen informatie gekregen dat poort s"nachts dicht gaat en dat je je pas nodig hebt om weer open te krijgen. Gehorig hotel.

Prijs accommodatie verhouding. Ligging van het hotel is goed en parkeer gelegenheid was goed. Bereikbaarheid is goed te doen. Wi-fi is goed. Gelegenheid voor ontbijt in naastgelegen hotel. Goed ontvangen.

4,5
    Goed geslapen, alleen hygiene viel erg tegen

Hygiene en sfeer. Klein en fijn is prima, mits schoon! En een kleurtje verf kost ook niets extra's. Heb goedkopere of hotels in de zelfde prijsklasse gehad die er veel beter uitzagen.

nooit meer zo'n fluthotel! Betaal liever meer dan zoiets.

de kamer: kaal, brandgaatjes, geen kast, linoleum op de vloer, gedateerd. de "badkamer" geen douchewand of gordijn met als gevolg: 1 groot waterbad in de verder ook kale badkamer, gerafelde handdoeken. Kamers gehorig en stonk naar rook!

alleen het ontbijt

3,0
    Gemakkelijk bereikbaar via de snelweg met de Auto.

Was extreem smerig. Zelf schoonmaakmiddelen gekocht om de kamer enigzins schoon te krijgen. Van bedden opmaken heeft het personeel nog nooit gehoord. 15 euro om iets eerder in te checken bij een kamerprijs van bijna 60 euro zonder ontbijt, is niet correct. Dat de kamer klein is en een vieze oude stoel, een gebrekkige kleine kast en een wankel vies klein nachtkastje bevat en dan nog een vies klein badkamertje heeft voor 60 euro is een schande. Het is beter om iets meer te betalen en dan een schone kamet te krijgen met iets meer ruimte. Bovendien is het Centrum 's avonds niet met de bus te bereiken.

Gemakkelijk bereikbaar via de snelweg met de Auto.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Goed voor 1 nacht

De hygiëne. Het beddegoed was wel fris en de badkamer was ook proper, maar de vloer van de kamer & de muren waren vies. Ik zou liever een paar euro meer betalen opdat de kamer op z'n minst deftig gestofzuigd zou worden. Lawaaierig door volk dat buiten zit op de parking.

De prijs is zeer goed. Eigen badkamer. Gratis parking voor de deur.

Slecht en vies!

De lakens de vloer de douche was vies. Was een hele kleine kamer kon je kont niet keren bijna. Het stonk De tafel die erin hing was afgebroken Geen 2de keer meer !

ik kwam midden in de nacht en veel later dan gemeld aan (3.

ik kwam midden in de nacht en veel later dan gemeld aan (3.15 uur). De receptionist was zeer hartelijk en begripvol en na een lange reis met veel vertraging was dat echt superfijn!!!

Goed genoeg voor het doel; slaapgelegenheid!

De rioollucht op de kamer bij aankomst. Echt niet fijn. Ook de verhoogde prijs voor het ontbijt viel tegen. Koffie en thee waren ook niet lekker. Dus te duur.

Prijs/kwaliteit, bedden, douche en zelfs verse jus d'orange bij ontbijt

Zo beroerd dat we vertrokken zijn.

Zo'n beetje de slechtste plek ooit gezien als hotel. Plaats op industrieterrein, wel gratis parkeren. Overal rooklucht ondanks verboden roken stickers, ook.in de kamers.Plakkerige vloeren, heel karige aankleding, plastic douche zonder zeep en handdoeken. Het had meer van een cel weg. Receptie in buurhotel. Warm binnen, miniraam, heel veel herrie voor hotel. 70 euro op zaterdag was echt te veel geweest...maar we ontvingen dat bedrag direct retour toen we zonder overnachten vertrokken. Wel vriendelijk meisje aan de balie...Sorry...maar het is niet meer dan dit-houding. Booking.com ik zeg : schrappen!

Het feit dat we ons geld retour kregen beviel ons het meest. Mijn dochter en ik wilden hier absoluut niet blijven. Beangstigende sfeer...

Prima voor puur overnachten

Kamer was wat klein... maar voor deze prijs prima

De prijs-kwaliteit was super! Zochten gewoon onderdak voor een nachtje en dan was deze prijs super! (37,60 Voor 3 pers). Fijn dat er 24 uur receptie bemanning Is! (In naastgelegen hotel)

Prijs kwaliteit verhouding, bedden waren prima

Ontbijtbuffet, viel erg tegen veel werd niet meer aangevuld terwijl het nog ruim een uur open was, rommelig er werd niet voldoende opgeruimd.prijs kwaliteit viel tegen

Prijs kwaliteit verhouding, bedden waren prima

6,0
    Kort bij de snelweg en centrum

Slecht onderhouden zowel de kamer als de gemeenschappelijke delen ,niet kunnen voor in Nederland te zijn ,slecht onderhoud van trappen ,bad ruimte , beter schoon maken

De lakkens en handdoeken waren in orde ( proper)