Beoordelingen over Van der Valk Hotel Princeville Breda 4-sterren

Princenhagelaan 5, 4813 DA Breda, Nederland

#12 van de 26 hotels in Breda

Prima hotel, gunstig gelegen

Het uitzicht op blinde muur

Het bed was prima. Badkamer zo ruim dat er wel aparte douche in had gekund. Lekker ontbijt en niet te druk in de ontbijtzaal gelukkig

Heerlijk ontspannend

Verder van het centrum als de informatie op de site.

De kamer was ruim en mooi. Het ontbijt uitgebreid en heerlijk. Het personeel vriendelijk en behulpzaam.

Lekker!!

Helaas was de kamer nog niet beschikbaar, konden pas anderhalf uur te laat inchecken maar kregen wel een kopje koffie aangeboden. Van het bedienend personeel in het restaurant liep er één te puffen dat ze moest werken. We moesten zelf de, bevroren en bestelde, appeltaart meenemen naar onze tafel. Nadat we geconstateerd hadden bevroren terug gegeven en ook niet in rekening gebracht. De restaurantmanager heeft het keurig opgelost.

Zeer uitgebreid, heerlijk ontbijt. Zalig zwembad met wellness voorzieningen. Heerlijke bedden. Men gaat ons hier zeker terug zien!

De kamer

Zwembad is wel heel erg klein, lijkt veel groter op de foto. Ontbijt: ik was er om kwart voor 8, het leek wel of alles verschraald was, niet fris en niet prettig.

Dagje Breda boek bij Van der Valk Princeville

Prachtige ruime kamer, fantastisch ontbijt, vriendelijk en behulpzaam personeel. Een aanrader. En dan ook nog de mogelijkheid om wat te relaxen in zwembad, jacuzzi, sauna.

Ruime kamer met airco in deze warme tijden.

Een beetje vroeger naar bed was beter geweest. Maar daar kan het hotel niets aan veranderen ...

Ruime kamer met airco in deze warme tijden. Stil, zelfs de airco. Uitstekend ontbijtbuffet. Betalen vooraf. Zijn de gasten onbetrouwbaar?

Zeer comfortabel bed.

Tv kanalen werken slecht. The Green key label: Het zwembad is met zoutwater gevuld. De straal van de regendouche is zo zwak dat ze beter geen geplaatst hadden. Nu moet je douche door de handdouche boven je hoofd te houden.

Zeer comfortabel bed. Geruisloze airco

Mobiele Airco in de hotelkamer geplaatst, die...

Mobiele Airco in de hotelkamer geplaatst, die verschrikkelijk veel herrie maakte. Aangegeven bij receptie, hadden geen andere oplossing, normale airco was stuk. Had het van te voren even aangegeven hadden wij van te voren kunnen beslissen of we wel of niet zouden overnachten of naar een ander hotel konden gaan. Airco stuk kan gebeuren maar hier niet over communiceren vind ik niet van der Valk waardig 😡

Ok

Stof wc op randjes tegels mag iets beter schoon gemaakt worden de tegels ook in slaapkamer bij zwembad n fittness mogen alle ruiten ook beter schoon gemaakt worden

Kamer met balkon bad naast bed vlakbij wellness goed eten

Goed, alleen het ontbijt viel tegen

Het ontbijt viel ons tegen, voor deze prijs hadden we meer verwacht. We zijn veel beter gewend van andere van der Valk hotels, waarbij de zelfde prijs wordt gehanteerd.. Daarnaast vonden we het personeel ook niet erg klantvriendelijk.

Kamer en badkamer voldeden aan verwachtingen! Erg mooie badkamer. Bushalte in de buurt, erg fijn.

We hadden een dame met kortingskaart omdat ze bij Avifauna werkt, dit werd niet gehonoreerd omdat ze dat bij de Boeking moest doen, daar werd niets over gezegd bij de boeking. Viel niet over te praten want het hotel zat vol dus kregen we de korting niet.

Hygiene en vriendelijkheid

Was super ontbijt, enorm veel, warm zwembad, Bistro ook zeer goed prijs kwaliteit. Parking is ook groot genoeg voor alle auto's, kamers zijn ook groot en alles was proper. Tenslotte nog een fitness is ook goed meegenomen

Kom al jaren maandelijks bij vd Valk hotels in Nederland.

Kom al jaren maandelijks bij vd Valk hotels in Nederland. Vroeg hier nu om slechts 1 uurtje later uit te checken en er werd geen enkele flexibiliteit getoond. NEE, U betaalt maar gewoon het volle pond ( dus 50 euro) voor latere check out... Ongelofelijk, dat maak je bij andere vd Valks nooit mee.

goed!

bushalte is wel erg ver sjouwen met tassen.

het ontbijt is zo uitgebreid, dat je de tijd tussen 7 en 11 uur zeker wilt gebruiken. De kamer is in een mooie stijl opgezet, en heel mooi. Heerlijk bed. Alles is heel ruim. Alleen de deur van toilet precies aan wastafel is voor 2 iets lastiger. Stortdouche echt top! Nachts aangekomen, nog prima bediend door personeel.

Grote, ruime kamer met een fantastisch bed!

In feite niets, behalve dan misschien een beetje te veel refter gevoel in de ontbijtzaal...

Grote, ruime kamer met een fantastisch bed! Ook het ontbijt was uitgebreid en lekker!

Heel goed om te overnachten maar dan zonder ontbijt volgende keer tenzij ..........

Het ontbijt: chaotisch, chaotisch, chaotisch....., er werd teveel aandacht besteed aan enkele groepen en weinig of nagenoeg niets aan de individuele gasten... Heel erg jammer want dat is wel eens beter geweest!

De kamer

Verwachting overtroffen! Vriendelijk personeel, comfortabele schone kamer!

Bij aankomst als kers vers bruidspaar werden wij vriendelijk onthaald door de nachtportier. Hij kwam naar buiten om onze spullen aan te pakken. We kregen een glas bubbels met leuke besjes erin. Ook kregen wij gratis ontbijt aangeboden. Heerlijk grote kamer, goed bed en super schoon! Verwachting overtroffen.

Had meer verwacht.

De badkamer had schoner gekund en ook de douche was maar een matig straaltje die niet in hoogte gesteld kon worden. Rest kamer wel oke. Maar ik verblijf vaker bij Van Der Valk en vind deze de minste ervaring. Ook lang moeten wachten op bediening terwijl het niet heel druk was.

Ontbijt en diner waren goed

De Kamer was, zoals gebruikelijk, uitstekend bij Van der...

Een douche IN HET BAD, NIET van deze tijd !! Zeker voor een nog niet zo oud Hotel hadden de toenmalige broeders Gert & Arie voor iets meer modern kunnen kiezen, waarvan AKTE !!

De Kamer was, zoals gebruikelijk, uitstekend bij Van der Valk Hotels

Leuk hotel in een mooie stad

Dat bij bestellen radler niet verteld werd dat jullie alleen 0,0% hadden en deze geopend voor gezet werd door de ober, bij navraag geen tegemoetkoming!

Enorm uitgebreid ontbijtbuffet!

Kamer klein beetje gedateerd. Wel groot.

Ontbijt was erg goed al hoewel het netter zou zijn als het personeel handschoenen aan zou doen met broodjes aanraken/ klaarleggen. Super mooie en heerlijke welness.

Als je heerlijk wilt slapen dan vind je hier een uitstekend bed en kamer in deze herberg!

Dat de WiFi niet werkte maar dit was gecommuniceerd

Heerlijke kamer, prima bed, super vriendelijke ontvangst en ook bij vertrek 's ochtends heel vroeg bood de nachtwacht nog een kop koffie aan...

Teleurstellend

geen minibar en slechte service. Voor 140 euro mag het wel iets meer zijn.

In de kamer was er geen minibar aanwezig. Ook geen water wat toch de basis drank is dat iedereen nodig heeft. In de badkamer was er een bad met douchekop, helaas is dit toch wat ouderwets en niet echt handig om als vrouw je haren te wassen etc. Gelukkig was het maar voor 1 nacht en was dit niet nodig voor mij. De service in de bar liet te wensen over, wij werden naar het restaurant gestuurd om drank zelf te gaan halen omdat er geen tijd was om te serveren. Echt teleurstellend.

Kort verblijf aan de snelweg

Kamer was donker, ontbijt was OK maar niet uitstekend (keuze kleiner dan verwacht, broodjes op). Prijs/kwaliteit was matig.

In en uitchecken ging heel snel

Super super goed

Bij het ontbijt vind ik de verlichting,waar de kaas en o.a vleeswaren zeer slecht verlichting is net alsof alles bedorven is.

Het ontbijt was super ook het dinee

Goede ontvangst.

Helaas rook de kamer naar sigarettenrook. Ook de volgende dag geur nog aanwezig. Volgens mij een rokers-kamer. Helaas vergeten van te voren aan te geven. Zijn in de nacht aangekomen, dus geen puf meer om iets te regelen.

Goede ontvangst. overdag ingecheckt, zodat we later zo onze kamersleutel konden krijgen. Konden ons omkleden in de wellness ruimte. Volgende dag goed ontbijt en nette check-out.

Prima. Ik ben en blijf een Van der Valk fan!!

Op 1e paasdag hadden we een geïmproviseerd ontbijt op 1e etage. Niets feestelijks aan. Dat vond ik erg jammer. De receptioniste luisterde heel goed naar mijn klacht en begreep dat. We kregen de helft van de ontbijtkoeken van 1e paasdag terug. Dat vond ik een prima oplossing. Het ontbijt van tweede paasdag was UITSTEKEND. Dat was waar zoiets behoorde. Gewoon in het gezellige restaurant.

Weekendje Breda en wellness

De eerste dag was het ontbijt in een andere zaal omdat er een brunch georganiseerd werd in de normale ontbijtzaal. Dit verliep heel chaotisch: geen enkel woordje uitleg, heel veel mensen in een kleine ruimte, lang wachten op ei en spek, minder keuze dan de tweede dag. Jammer dat je hier dan € 15 p.p. voor moet betalen. De meeste mensen van het personeel waren vriendelijk, maar bij enkelen kon dit toch beter.

Mooie afgewerkte en ruime kamers. Gezellige en goed onderhouden wellness met een mooie fitness. Lekker en uitgebreid ontbijt. Op een kwartiertje sta je met de auto in het gezellige Breda.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

Onrustig en geiriteerd.

De airco was niet lager in te stellen dan 25 graden Celsius, om 24:00 ben ik hiervoor naar de receptie gegaan waar men aangaf dat zij dat konden regelen, instellen vanuit dun computer, hetgeen toen ook werd gedaan en de kamer gekoeld kon worden tot 20 graden Celsius. ik had expliciet gevraagd voor twee losse bedden, hetgeen bij aankomst niet zo bleek te zijn waardoor we van Kammer moeten wisselen en een kamer beneden kregen. De kamer beneden lag aan de achterzijde, hetgeen aan zich prettig was, echter toen het donker werd kon men de gordijnen niet open laten omdat de bouwlampen die in het gazon waren ingebouwd de gehele kamer verlichten. De lampen zijn daarna met handoeken afgedekt.Overigens het was vooraf bij het boeken niet vermeld dat in die periode het zwembad en de sauna buiten bedrijf waren. Ondanks de slechte nachtrust is Bart wel Nederlands kampioen judo geworden.

Accommodatie was goed en de diversiteit van het ontbijt waren uitstekend, echter wij hadden het NK Judo en moesten vroeg weg en het ontbijt kon eerst vanaf 08:00. Dit was verwarrend omdat op de website expliciet stond dat men in het weekend kon afreizen vanaf 06:00 en dan ga ik ervan uit dat men ook kan ontbijten, dit heeft niets van doen met de bezetting van de receptie.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

voor ons een goede uitvalbasis naar de twee afspraken die we deze dagen hadden.

betaling vooraf ondanks credit kaart verbaasde mij erg. mogelijkheden werden ons later pas verteld niet bij inchecken.

nette kamer met schone frisse badkamer.

Kamers

Klantvriendelijkheid personeel ver beneden pijl. Reservering via booking.com geen aanrader. Van der Valk wil de betaling vooruit hebben anders geen kamer. Stonden sporters van mij eerder in het hotel. Mochten niet op de kamer omdat er nog niet was betaald omdat de reservering via booking.com was gedaan. Daar waar ik mijn cc gegevens heb ingevoerd etc. Zeer vervelend!

Kamers

Een fijn hotel met vriendelijk personeel en goede faciliteiten

Helaas zijn de tweepersoonsbedden twee eenpersoonsbedden tegen elkaar geschoven. Het diner a la carte viel wat tegen qua kwaliteit ten opzichte van het buffet.

Ruime kamers, vriendelijk personeel. Gezellig restaurant en bar en de mogelijkheid om te ontspannen in het zwembad of sauna.

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Ontspannend

Niks!

Wat ik erg goed vond is de handdoeken service bij het zwembad want dat staat nergens aangegeven. Het eten was heerlijk en een kamer was super schoon en voorzien van glazen inplaats van kleine bekers.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

De comfort kamers zijn groot en schoon, bedden zijn ook goed.

Het hotel is wat gedateerd, bruin meubilair in de kamers, douche in bad, kleine TV. Na 12 uur 's nachts moet je via de zij ingang naar binnen en dan wordt je ondervraagt. Ik snap dat je geen ongewenste gasten wil, maar het mag wel wat klantvriendelijker.

De comfort kamers zijn groot en schoon, bedden zijn ook goed.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Uitgebreid ontbijt, ruime en nette kamer.

Uitgebreid ontbijt, ruime en nette kamer. Geen parkingsplaats te vinden, aantal minuten rond gereden om een plekje te vinden waar ik mijn auto kom parekeren. Nu was er op die bepaalde dag een nieuwjaarsreceptie van voetbalclub NA.

Mwa, had meer verwacht.

Ontbijt te druk, tafels aan werden niet opgeruimd dus je wist niet of ze vrij waren of niet. Niet veel vers eten. We kregen eerst een standaard kamer, terwijl we hadden betaald voor een comfort. Kamer van de comfort was ook anders dan op de foto. Saaie kamer, vieze plekken in de badkamer

Parkeer gelegenheid

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Waardeloos

Zelden zo ongastvrij ontvangen na een dag vol sneeuw op de weg. Personeel is drukker met elkaar dan met de klant. Hospitality ver te zoeken. Dit werd ook door andere klanten bevestigd. Ik kom graag bij van der Valk maar dit hotel gaat um niet meer worden. Eten slecht

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Fijne plek om te verblijven. Echt een aanrader!

We hadden een vriendelijke bediende bij het diner maar had onvoldoende vakkennis. Overigens de wijn en de wijnglazen werden pas aangeleverd toen het gerecht al op tafel was. De fles wijn die we wilden hebben (Lanquedoc) was niet meer voorhanden, maar de bediende was vergeten die uit de bestelling te halen. Zodoende was er bij het uitchecken enige gedoe voor de juiste eindafrekening.

Het eten en de kamer en het zwembad voldeden aan onze verwachtingen.

Het was zeer prettig, dat ik met mijn artiesten naam werdt...

Jammer genoeg was het bad lek en water van het bad, was ook op vloer gekomen, waardoor het ook te glad werdt, Jammer genoeg niet mijn wens van donker paarse accenten in de kamer en bed waren niet aanwezig. TV kijken ging niet, steeds waren er tv kanalen niet beschikbaar. Sauna werkte niet. Hopelijk komt het hotel met een positieve reactie/vergoeding hier op terug.

Het was zeer prettig, dat ik met mijn artiesten naam werdt aangesproken en dat ik mijn verblijf contant aan accemodatie mocht betalen. Supers dat er op een balkon van de suite gerookt mocht worden.

Het was zeer prettig, dat ik met mijn artiesten naam werdt...

Het was zeer prettig, dat ik met mijn artiesten naam werdt aangesproken en dat ik mijn verblijf contant aan accemodatie mocht betalen. Supers dat er op een balkon van de suite mochten roken.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Heerlijke luxe met een goed ontbijt !

De lift is traag (deuren van de lift openen/sluiten) Vooraf geen Goede inlichting over de minibar, met name dat verplaatsen van blikjes ook al geld kost

De kamer en gebruik maken van de sauna en zwembad(gebruik faciliteit )

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Super hotel op een super locatie

Het eten, ik kreeg een salade met stukjes gemarineerde droge kip erin.

Mooie grote kamer met luxe badkamer en dan ook nog eens gratis gebruik van zwembad hamam, sauna en sport

Een goede gelegenheid op weg naar bestemming.

We hadden een superluxe kamer gehuurd maar hebben erg slecht geslapen omdat het bed slecht lag.

Genoten van de douche en het bad in de kamer, ook erg leuk dat het een open ruimte was(konden kiezen tussen open ruimte en gesloten badkamer ruimte).

Voor de prijs viel het erg tegen

- Handdoeken waren oud en versleten. Er zaten gaten in. - De föhn werkte niet. - Het was zeer gehorig - Gordijnen waren te kort hierdoor was er vroeg in de ochtend veel lichtval.

Sauna en zwembad waren netjes

Goed ,zeker om terug te komen .

Er was een panne met elek. Op zondag , beetje moeilijk in de badkamer.

Er was niets op aan te merken . Personeel vriendelijk ,nette kamer , restaurant en eten heel lekker .

Heerlijke citytrip met geweldig luxe hotel.

De minibar vind ik vervelend. Ik wil gewoon een koelkast waar ik de fles wijn die ik die dag in de stad gekocht heb bij de slijter in kan zetten. Hier kun je niet eens de minibar items verschuiven of ze worden al op je rekening gezet. Zwembad mag een graden warmer. De sauna zit in dezelfde ruimte als het zwembad en is dus een alleen geschikt voor met een zwembroek, dat is niet hygiënisch als je 't mij vraagt. Al met al zou ik dit hotel zéker aanraden, daar krijg je geen spijt van.

Prachtige ruime kamer. De superior kamer had een heerlijk bad en een moderne luxe uitstraling. Voldoende handdoeken en een aparte douche. Fantastisch dat er een goede sauna en mooi zwembad waren. Alles modern en zeer mooi.

Het hotel heeft een oubollig grijs imago.

Het hotel heeft een oubollig grijs imago. De kamers zijn wel ruim en comfortabel. Geen vers sinaasappelsap bij het ontbijt is een minpunt! De poetsvrouw (overigens een vriendelijke dame ...) die aan het poetsen is tijdens de openingsuren van de fitness en sauna, dat hoort niet en is storend. Bij het inchecken moest ik onmiddellijk betalen... waardoor ik alle latere consumpties moest apart afrekenen! Totaal niet praktisch dus !! Ik ben heel matig tevreden.

teleurgesteld

het ontbijt: eitjes, warme groenten, spek: alles was koud charcuterie: ijskoud tapijt op de kamers en deze rook hierdoor niet fris met lopende neus en hoestbuien als gevolg

grootte van de kamer zwembad uitstekend bed

Een korte vakantie!

Wij misten bij het ontbijt krentebollen, suikerbrood en pindakaas en bij de 3 soorten yoghurt stond er niet bij welke smaak dat was

Grote kamer en badkamer. Alles was mooi schoon en zitje was fijn.

• Beoordeeld op: 13 juni 2017

He verblijf was aangenam het centrum van Breda is niet zo ver, mooi douche , bad en aparte wc

de bushalte is de buurt, maar er ontbrak info daarover. De weg vinden in het gebouw is niet eenvoudig meer borden aub het is een dolhof

Aardig personeel

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

prima hotel op toplocatie, goed eten en veel ruimte voor een betaalbare prijs.

uitrusting badkamer, zoals een scheerspiegel en een separate doucheruimte. douchen staande in een ligbad blijft toch behelpen.

Kamer prima, badkamer ruim, maar sober. diner op terras prima en ontbijt idem prima. bereikbaarheid heel goed en parkeren gratis en voor de deur.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Prima kamer, prima ontbijt.

Terwijl met creditcard de kamer al geboekt was en het creditcardnummer dus bekend, moest er toch nog een extra borg van € 100,-- gegeven worden. Dat hebben we niet gedaan. We betaalden direct. De stagiaire leek nogal verbaasd dat we een rekening wilden hebben.

Prima kamer, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

Niks viel ons tegen integendeel alles was perfect ,de eerste...

Niks viel ons tegen integendeel alles was perfect ,de eerste avond hebben we in het hotel gegeten en onze vis was rauw ,we hebben aan het personeel vriendelijk gevraagd of we andere konden krijgen en ze hebben dat zonder problemen opgelost ,we hebben zelfs nog een gratis drankje gekregen het was perfect ,dank u

• Beoordeeld op: 14 mei 2017

Goed maar zoek volgende maal een beter prijs kwaliteit alternatief

Geen minibar en slechte kleine bar Badpak verplicht in sauna Geen slippers en badkamerjas Kamers outdated

Praktisch in de buurt van het event waar we van kwamen makkelijkste vinden en te boeken je weet wat je er gaat vinden

• Beoordeeld op: 12 mei 2017

Ruim € 160,00 voor 1 overnachting in een standaard kamer...

Ruim € 160,00 voor 1 overnachting in een standaard kamer inclusief ontbijt is te hoog. Daarmee prijst u zich in een te hoog segment. Ik overnacht met enige regelmaat op verschillende locaties, zoek zeker geen budget hotel, maar hier slaan jullie m.i. de plank mis.

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Ontbijt was goed en werd voortdurend aangevuld.

De loopafstand naar het centrum.

Ontbijt was goed en werd voortdurend aangevuld. Zeer klantvriendelijke benadering. Sportruimte zag er schoon uit, mooie faciliteiten. Ook zwembad was lekker.

Fijn verblijf in luxe kamer, vriendelijk personeel, mooie wellness

Er werd niet aangevuld op de kamer, geen kleine handdoek terwijl deze op de grond lag, geen zeep en douchegel. Verlichting matig vooral in de hal tegenover de douche, Jammer dat schoonmaak personeel smorgens niet de sauna aan zet, de opwarmtijd is erg lang en nu konden wij daar niet van profiteren. Ontbijt 2e paasdag duidelijk minder uitgebreidt. Jammer dat er geen vers sinaasappel sap is.

Ruime kamer en heerlijke bedden. Zwembad en hamam prima, Ontbijt 1e paasdag voortreffelijk

de ontgoocheling van het jaar

misverstand aan de receptie waarbij de boeking van booking.com en de mogelijkheden zoals gevraagd niet beantwoord werden. Diner met saladbar inbegrepen (eten om 21 u) saladbar werd niet aangevuld dus sla tomaat en selder en wortel ... geen sausjes geen brood aan tafel. Deze van der valk was helemaal anders qua service zoals bijvoorbeeld in Amsterdam. Ontbijt op zondag om 10u30 was bijna alles op en moesten we wachten tot er nog iets aangevuld werd, wat uiteindelijk ook een beetje werd gedaan. Jammer dat er niet genoeg voorzien werd. Personeel liep door elkaar heen zonder echt te weten wat ze moesten doen en gaven ook geen uitleg ivm het aanvullen van het ontbijt. Dit weekend moest een verjaardagsweekend worden maat liep echter uit op een sisser. Gelukkig is Breda een gezellige stad. Was efteling goed te bereiken en waren we snel zondagmiddag in Antwerpen zodat we daar echt konden genieten. Van der valk niet meer of toch zeker niet meer in Breda.

grote kamers, zwembad sauna

Super hotel!

Het enige wat mij opviel,is dat bij het ontbijt,de tafels naar mijn mening te lang gebruikt bleven staan als er al mensen aan de tafel hadden ontbeten. Daardoor konden sommige gasten geen schone tafel vinden..

Kamers waren goed!alles schoon en alles was aanwezig. Ontbijt was uitgebreid en goed.

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Geen prettige locatie, prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Locatie was niet prettig. Vanuit onze kamer zagen wij mensen dealen aan de weg tegenover het hotel. Dit gaf een heel onveilig gevoel. Hotelkamer was redelijk schoon maar kon beter. Er lagen nog wat haren en stof, toilet was ook niet zo schoon. Ik vind het hotel dan ook veel te duur voor wat je ervoor krijgt. Ook moesten we vooraf al betalen, dat vonden we niet prettig.

Het was rustig in het hotel, bed was prima, kussens te zacht en dekens te kort.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Alleen als 't moet hier slapen.

Ik heb er 6 nachten geslapen. De kamer werd schoongemaakt maar gebruikte glazen niet afgewassen, theezakjes (geleverd door hotel) niet weggegooid, nauwelijks gestofzuigd. Restaurant was overvol op zaterdagavond. Personeel kon het nauwelijks aan. Geen prettige sfeer.'s Morgens vroeg al vrachtverkeer (leveranciers). Restaurantkaart weinig inspirerend. Veel klassieke gerechten. Andere restaurants van de keten zijn echt beter.

Ontbijt op zich goed maar veel herrie door werkzaamheden. Een of andere vorm van compensatie had dit minder irritant gemaakt. Kamers zijn prachtig ingericht en op zich heel comfortabel.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Wat we gewend zijn van Van der Valk ( behalve het diner dus)

Wachttijden tijdens diner op zaterdagavond. Na 1 1/2 uur hadden we de soep op; toen nog 1 uur op het hoofdgerecht wachten. Drankje tussen door: vergeten.

De douche/kamer was perfect.

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Het bed was perfect.

De service in het restaurant was niet optimaal. De wijn arriveerde pas na het voorgerecht. Ze letten niet goed op. Lang wachten op de rekening enz. Geen excuses..

Het bed was perfect.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

Prima verblijf, ondanks verbouwing weinig tot geen overlast.

Vreemd dat we bij aankomst meteen moesten betalen. Later creditcard afgegeven zodat we een drankje en diner gewoon op de kamer konden zetten en bij het uitchecken konden afrekenen.

Ruime schone kamers.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Het ontbijt was goed, alles was aanwezig.

De hoofdkussens zijn duidelijk aan vervanging toe, zeer dun, wij hebben de sierkussens in de slopen gedaan, en deze als hoofdkussen gebruikt. Bij aankomst was alles goed in orde, echter de 2e dag was het veel minder. Bed was alleen toegeslagen, onderlaken niet glad getrokken, handdoeken neer gekwakt, shampoo en douchegel niet aangevuld, prullenbakje was nog vol, vloer niet gedaan, koffie kopje stond er nog en was niet verwisseld voor een schoon kopje. Dit voor een kamerprijs van meer dan 120,00 per nacht mag dit zeer zeker niet voorkomen (ook niet in de lagere prijs klasse). Wat wij ook miste was een koelkastje en twee glazen op de kamer. Er zijn foto's gemaakt, die kunt u eventueel opvragen

Het ontbijt was goed, alles was aanwezig. Mooie kamer, ruime badkamer. maar toch een dikke min

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Fijn hotel met goed zwembad

Geen vegan items op het menu.

Vooral naar dit hotel gegaan voor het zwembad en dat was het waard. Verder een hotel waar veel meetings worden gehouden en dat is te zien, dichtbij het dorp voor winkels en horeca, langs de snelweg, een prima plek om te overnachten.

• Beoordeeld op: 21 februari 2017

Gewoon goed!

Het personeel had naar mijn idee vriendelijker gemogen, jammer.

Het was schoon, ontbijt was prima, kamers waren groot en ruim. Luxe voor een redelijke prijs!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

TOP!

Ik heb geen minpuntje te bemerken aan dit hotel.

Waaaaaw, zo'n mooie en gezellige kamer!! Proper, chique, mooi,.... Nog nooit zo'n goed hotel gehad! Personeel is super vriendelijk en zowel het ontbijt als het diner is overheerlijk. Ik raad het aan iedereen aan en kom zeker nog eens terug!!

• Beoordeeld op: 18 februari 2017

Ik heb heel erg genoten van mijn verblijf.

Ik had graag badjassen op de kamer gewild. Geen idee of dit een optie was, maar het is niet standaardd.

De kamers was heel mooi en het bed comfortabel. Genoten van het zwembad en de jacuzzi.

• Beoordeeld op: 14 februari 2017

Meer dan een hotelkamer gevoel

Misschien wat bredere assortiment badschuim en dergelijke zou fijn zijn.. maar dit is dan ook het enige minimale puntje

De verlichting van de kamer.. de verwachting van de kamer komt overeen met de fotos die worden weergegeven op booking.com.. goede handmatige climatregeling op de kamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Breda was mooi jammer dat het hotel tegen viel voor de nachtrust.

de kamer, wij lagen langs de grote baan en het was er zeer druk en veel lawaai.

ontbijt was oke maar zeker niet te vergelijken met het ontbijt bij Van Der Valk in Oostkamp.

• Beoordeeld op: 3 februari 2017

Niet de beste Van de Valk ervaring.

De nieuwe minibar formule. Schandalig slecht. Airco in kamer staat op 25 graden, lager zetten kon niet. Leuke temperatuur voor buiten in de zon, maar niet voor een slaapkamer.

Ligging tov de snelweg is prettig.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Aangenaam kwaliteitsvol verblijf.

De bediening van de thermostaat is lastig en de ventilator maakt 's nachts teveel lawaai!

Ruime aangename dinerzaal; Ruim slaapkamer en goed ingerichte badkamer. Prettige ontvangst en personeel.

• Beoordeeld op: 26 januari 2017

Plek prima voor een doorreis

Het ontbijt was wel goed, alleen de plaats van het restaurant wat minder. Verder rook het erg naar eten zoals spek, ui, ei en dat is niet lekker om 's morgens in te zitten als je net je haren gewassen hebt.

Plek prima voor een doorreis

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Het is een heel fijn hotel met een goede busverbinding naar de stad in de buurt.

De medewerkers aan de receptie waren correct maar niet echt enthousiast. In het zwembad lag aan het eind van de dag een enorme berg gebruikte handddoeken en er lagen nog maar 2 kleine. Misschien in de loop van de dag een keer controleren. Ik vond het kunststof matrasdek erg zweten maar mijn man had er geen last van.

Het ontbijt was heerlijk en ook de medewerkers in de eetzaal waren heel vriendelijk.