Beoordelingen over Prinsengracht Hotel 3-sterren

Prinsengracht 1015, Amsterdam Centrum, 1017 KN Amsterdam, Nederland

#203 van de 410 hotels in Amsterdam

Al aanbevolen bij andere vriendin !!

De matras iets te zacht.

Ontbijt: heerlijk (zomaar starten, zonder zelf te hoeven maken, met 3 heerlijke grote koppen koffie; super) Lekker plakjes tomaat, wit brood, kaas, honing, banaan of appel. En soms nog e.e.a. Geweldig En fijne rustige kamer. Trouwens toch rustig hotel op de dagen dat mijn buurvrouw/vriendin en ik er waren.

Een rustig aangenaam verblijf
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een klein nadeel is het vele personeel waarmee we in contact gekomen zijn in een korte termijn. Jammer dat de Nederlandse taal verloren gaat aangezien menig personeel deze niet machtig zijn.

Prijs, kwaliteit gezien is het ontbijt goed, voor ieder wat wils. Het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en begripvol.

Goed voor 1x
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ontbijt, omdat ik er meer van verwacht had na het lezen van de recencies

De ligging was super,alles vlot te bereiken. Als ge niet veel op de kamer bent zeker aan te raden.

Lekker ontbijt, prachtige ligging.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Niets, eigenlijk, waar de mensen iets kunnen aan doen. Parkeren om gewoonweg je valiezen achter te laten in het hotel is quasi onmogelijk, er is continu verkeer langs de smalle grachten.

Lekker ontbijt, prachtige ligging. Alles is te voet bereikbaar.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Heerlijk hotel, aanrader voor verblijf in Amsterdam
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De ingang is een beneden verdieping met trappen, met zware koffers misschien niet handig. Gehorig, zowel op de gang als geluid op straat.

Grote ruime suite met prachtig uitzicht op de Prinsengracht. Dubbele douche, zeer vriendelijk personeel.

Centrale ligging, vriendelijk personeel en prima ontbijt
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Geen negatieve punten te melden.

Zeer vriendelijk personeel en fijne locarie. Uitgebreid ontbijtbuffet en mooi uitzicht op de Prinsengracht vanaf hogere etages.

locatie was uitstekend alles aan te lopen kamers prima en...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

hadden geen melding gehad dat het hotel bezig was met renovatie hadden geen overlast maar waren ingepakt met stellingen voor de ramen . geen uitzicht dus vond ik een minpunt

locatie was uitstekend alles aan te lopen kamers prima en geen geluidsoverlast

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Erg net en comfortabel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het enige minpunt dat te zeggen viel is dat het hotel wat buiten de stad gelegen is. (ongeveer 10-15 min stappen van het centrum) en dit kan als minpunt worden aanzien maar aangezien het hotel kwalitatief erg goed is, was dit geen probleem. We hebben er begin februari 2018 overnacht en er waren renovatiewerken aan de gang maar die waren ons niet tot last doordat dit alleen over kleine renovatiewerken gaat.

Het ontbijt was goed gevarieerd, niet te druk en was erg lekker. De kamer was erg hygiënisch, ruim en comfortabel. Gezien de prijs van de kamer viel dit eigenlijk heel erg goed mee in verhouding tot de verkregen kwaliteit. Het hotel heeft duidelijk de verwachtingen overtroffen qua netheid en comfort. Het personeel gaf ons de relevante info voor onze kamer en ons verblijf en was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Prima uitvalsbasis voor centrum Highlights van Amsterdam
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Locatie is erg goed! mooi tussen het centrum en museumplein gelegen. Alles is op loop/fiets afstand. Ontbijt is goed verzorgd. Kamers raken ietwat verouderd, sanitair is vernieuwd. 24uurs receptie is prettig.

zeer aangenaam
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

we hadden iets meer van het ontbijt verwacht, het was wel lekker en vers maar weinig keus

zeer vriendelijk personeel, prachtig gebouw, mooie kamers, centraal gelegen, mooi uitzicht vanuit de kamer op de prinsengracht, in t centrum maar toch rustig gelegen alles op loopafstand

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Het uitzicht en de locatie waren prima
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De badkamer was klein en de status van het hotel was niet zo goed onderhouden, het was niet helemaal schoon. De badkamer was klein maar schoon.

Het uitzicht en de locatie waren prima

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Geweldige locatie, we kwamen hier al voor de vierde keer.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Er waren slechts twee koffiecupjes op de kamer. Maak daar zes cupjes van...dan is het helemaal perfect.

Geweldige locatie, we kwamen hier al voor de vierde keer. Prachtig uitzicht op de Prinsengracht. Fijn, uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk personeel. We mochten een kopje koffie pakken toen we te vroeg kwamen inchecken. We komen hier zeker weer!

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Locaties is fijn, duidelijk al wat ouder hotel, alles is er of is te vragen, maar t wordt geen wow

Ontbijt wordt aangeboden voor 14,50, beetje veel, zeker gezien de vele eettentjes om de hoek. Wel een waterkoker, geen theezakjes (wel een cupje koffie). Iemand had met z'n schoen op het laken gestaan. Erg gehorig.

Wifi door het hele hotel. Locatie is heel prettig. Personeel is vriendelijk. Badkamer lekker warm. Bed was oke.

Lekker verblijf op prima locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ontbijt had iets uitgebreider gemogen. Ruimte voor ontbijt ook beetje klein

Het was heerlijk rustig. Uitstekende kamer met lekker bed. Heel vriendelijk personeel. Wordt efficient van de ruimte gebruik gemaakt.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Ideaal voor citytrip
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het opstapje van de kamer naar de badkamer (struikelgevaar). Bij aankomst kregen we een koffie maar ondertussen kwam de poetsvrouw tussen onze voeten stofzuigen, iets minder prettig. Op de kamer lag enkel koffie, geen thee, maar als we dit vroegen aan de receptie kregen we het wel mee.

We waren iets vroeger om in te checken en kregen een koffie aangeboden. We konden na het uitchecken onze bagage in het hotel laten en zo de stad verder bezoeken zonder gesleur. Er stond een kleine douchegel en shampoo ideaal bij citytrip. Bij aankomst kregen we ook een stadsplan. Goed bed. Goede ligging.

• Beoordeeld op: 15 november 2017

Een fijne rustige plek voor als je een nacht of twee wil verblijven in Amsterdam.

Ik zou het niet weten.

Het is een prettig rustig hotel, op een mooie centrale locatie. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was prima en het ontbijt ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Alles was te voet bereikbaar, heel centraal gelegen hotel.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Parkeermogelijkheden zijn beperkt in Amsterdam, maar daar kan het hotel niks aan doen.

Ontbijtbuffet viel heel goed mee; kamers waren netjes en comfortabel.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Voor locatie, en alleen slapen, prima te doen.
    • Basic Eenpersoonskamer

Kamer ter grootte van een bezemkast, geen deur in de badkamer. In je eigen stank liggen na het doen van behoefte. Bed doorgezakt, matras wel heel zacht.

Alles aanwezig in de kamer, toegang in de nacht prima. Personeel behulpzaam.

• Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Alleen maar lof, misschien meer toilet artikelen.

Alles was prima, we hebben van alles genoten, het ligt centraal.Het ontbijt wasgoed voorzien, werd constant bijgevuld. De kamer was prima, evenals de badkamer met 1 minpuntje, er was maar voor 1persoon toilet artikelen, dat was jammer, maar we hebben gedeeld.We hebben het er goed gehad, kijken met een fijn gevoel op terug.Bij de receptie gaven ze goeie tips waar je s'avonds lekker kon eten.

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Prima voor alleen een overnachting in Amsterdam.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Hele kleine kamers en dito bedden. Benauwde kamers, geen airco dus raam opengeduwd met als gevolg compleet lek geprikt. Gehorig. Tja echte hotelkamers van een grote stad dus.

Locatie! Alles op loopafstand te bereiken. Bedden lagen goed. Goede douche. Voor 1 overnachting prima.

heel fijn

kleine trage lift

Rruime, nette kamer en een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Had mij ingesteld op een veel kleinere kamer met gebruikssporen. Dat bleek in werkelijk heel anders.

was echt een leuk, gezellig hotel met erg vriendelijk personeel dat nergens moeilijk over deed.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De vloertegels in douche zijn echt aan vervanging toe en op de balken van het verwarmde handdoekrek zat een 2cm dikke stoflaag. De deur naar douche kon niet op een kier omdat deze dan openviel

We kregen ipv een tweepers. kamer het 4-pers tuinhuis toegewezen. Superleuk!

Goed en netjes. Zeker een aanrader.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Voldeed aan mijn verwachtingen.

Ontbijt was eenvoudig maar goed. Als ik een pintje van kritiek mag geven, dan had het wat sneller aangevuld mogen worden. Verder geen klagen. Nette en schone kamer en badkamer, goede locatie en vriendelijk personeel.

Goed, centraal, vakantiegevoel.

Toch dat douchegordijntje.

Erg leuk hotel, met enthousiast personeel. Uitstekende lokatie, goed te bereiken met de tram, en verder alles op loopafstand. Goede kamer met heerlijk bed, nespresso en goede douche (alleen dat douchegordijntje...) Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreide keuze. Ontbijt en uitchecken was tot 11.00 uur, maar geen probleem dat het iets later werd. Ook gezellig borrelen is hier mogelijk!

de locatie
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

ontbijt (prijs - kwaliteit) valt echt tegen. Geen knapperige broodjes (diepvries ?) , verouderd interieur zowel op kamer , receptie , eetruimte , vensters dringend vernieuwen (houtrot)

de locatie

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Leuke om een hotel met tuin te hebben.

De kamer (begane grond) was erg gehorig. Er stond op de gang een frisdrank automaat die erg veel lawaai maakte, ook als mensen daar 's nachts blikjes uit halen.

Leuke om een hotel met tuin te hebben.

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

De badkamer was klein maar nieuw en schoon.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het bed was erg zacht, het dekbed dik, zwaar en veel te warm voor dit jaargetijde. Wij hebben dus helemaal niet goed geslapen. Omdat de kamer tegen het trappenhuis lag, was het erg gehorig met pratende mensen en krakende geluiden van de trap.

De badkamer was klein maar nieuw en schoon. De kamer lag aan de tuinkant in het souterrain en in de tuin was het rustig.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Een aanrader!
    • Basic Eenpersoonskamer

Single kamer was prima. Lift in hotel, die er niet was in vorige hotel met stijle trap. Uitgebreid ontbijt. Vriendelijke ontvangst aan de receptie. Goede locatie voor bezoeken in de omgeving. Heel mooie binnentuin.

Het tuinhuis viel ons erg mee.

Het was buiten tropisch warm, dus ook in de kamers was het erg warm.

Het tuinhuis viel ons erg mee. Het was fijn 's avonds nog even in de tuin te kunnen zitten. Het ontbijt in de tuin was ook erg gezellig.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

knus hotel
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

ontbijt was niet zo goed ,weinig keuze en kwaliteit ook niet zo goed. Beneden was het minder schoon (stof her en der) Verder vonden wij de foto's van beneden (waar het ontbijt werd gehouden ) anders dan in werkelijkheid

Kamer was goed ,bed was heel goed Locatie goed.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Perfecte locatie voor een bezoek aan Amsterdam.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het sanitair was aan een opknapbeurtje toe. Het functioneerde allemaal wel trouwens, prima douche ook. Parkeren kan in de nabij gelegen parkeergarage. Goed maar duur. Kan booking.com geen combinatiedeals maken zodat Je een hotel en parkeerplaats tegelijk kunt boeken?

We hadden een kleine tweepersoons kamer geboekt en kregen het tuinhuis! Alle ruimte en privacy.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

Gezellig verblijf met prachtig zicht op de Prinsengracht
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De kamer was oké, juist de badkamer was een beetje aan de kleine kant. We moesten ook opletten met het douche, want het water stroomde uit de douchekabine en zette de badkamer onder water. Met een handdoek konden we dit oplossen .

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Heerlijk bed en dekbed.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wel een waterkoker en koffiezetapparaat op de kamer maar geen koffie en thee, maar dit werd wel geregeld toen we het meldden

Heerlijk bed en dekbed...vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Fantastisch!

De deken was erg warm.

De kamer was lekker ruim, de badkamer had een dubbele douche (gezellig) en we zaten op de 5e verdieping (zolder) met een prachtig uitzicht op de authentieke grachtenpanden.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Prettig verblijf voor kort bezoek aan de stad.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het tafeltje zat vol vieze vlekken en de rest van de kamer kon ook iets schoner. Badkamer was wel heel mooi en schoon.

We kregen een upgrade met een grote kamer en fijne badkamer

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Goede prijs-kwaliteit, fijn bed, super locatie.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Beschadigingen aan kunst, slot badkamer kapot, ramen vies, andere kleine dingetjes waaruit bleek dat het onderhoud niet super was.

Heerlijk bed, goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 11 januari 2017

• Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kapotte tegel in de badkamer..kapotte lampjes naast bed.. kluis na melding pas te openen. Men heeft wel geprobeerd de problemen op te lossen .

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Goed hotel op toplocatie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Klein minpuntje het gebrek aan ruimte in de ontbijtkamer.

Mooie grote kamer, groot tweepersoonsbed met een zeer goed matras! Zeer nette badkamer met twee douches tegenover elkaar! Top uitzicht over de Prinsengracht!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Netjes, comfortabel en praktisch.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geen glutenvrij oftewel tarwevrij ontbijt zoals op veel plekken. Is simpel te maken, zonder tarwe waar je toch een hele ochtend op kunt leven qua energie. En een ontbijt is wel belangrijk.

Ontbijt,service, kamers, rust, comfortabel en netjes.

matig, de locatie is de USP.
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Bij uitchecken: geen interesse in feed back Geluidsoverlast: kamer aan de gracht, taxi's staan met draaiende motor voor de deur, scooters, kletsende voorbijgangers. Geluidsoverlast: lopen bovenliggende kamer, douche en toiletgebruik.

locatie is perfect Check in was ok Nespresso op de kamer! Goede TV Föhn aanwezig

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Slapen als een prins op de prinsengracht.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Afkitten op de badkamer....klein detail, klein kostenplaatje, nettere hygiënische uitstraling.

Het bed sliep heerlijk! Mooie grote kamer met uitzicht op de gracht. Nespresso!!!! koffie op de kamer was een mooie verassing. Badkamer was lekker ruim en netjes.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

LOCATIE !

Absoluut niks !!

LOCATIE !! Service en het vriendelijk personeel,voor deze prijs deze kwaliteit in hartje Amsterdam,onvindbaar !! Ik heb heel veel hotels gezien maar moet zeggen dat ik voor een stad als Amsterdam het personeel absoluut TOP vond. Dit hotel is kortom een DIKKE DIKKE AANRADER !!!

• Beoordeeld op: 30 oktober 2016

matige kamer
    • Basic Eenpersoonskamer

de basic eenpersoonskamer is erg klein en gedateerd. De matras was versleten en zakte aan een kant helemaal door omdat daar iedereen zit. i.v.m. ruimtegebrek. verder was de doucheslang kapot

de locatie is goed en het was wel schoon

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Amsterdam was heerlijk maar prijs kwaliteit van het hotel niet.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Bij het ontbijt was er wat weinig keuze. De badkamer deur kraakte en de douche bak liep slecht leeg. De prijs is in verhouding te hoog voor wat je krijgt.

De ligging van het hotel is uitstekend, in het centrum

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

ontbijtruimte was te klein om het grote aantal mensen aan te...

de kamer was zeer klein (ook al was deze eenpersoons). De prijs t.o.v. de afmetingen en kwaliteit is veel te groot. Maximum prijs voor deze kamer inclusief ontbijt mag niet meer dan €100,- zijn. €173,- teveel betaald.

ontbijtruimte was te klein om het grote aantal mensen aan te kunnen. Ik moest wachten tot er een tafeltje vrij kwam.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2016

Hartje amsterdam, centraal gelegen
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kleine kamer,wat verouderd en niet helemaal schoon. Ontbijt was uitgebreid maar zachte broodjes niet vers en ontbijtkoek over datum.

Hartje amsterdam, centraal gelegen Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

We hebben heerlijk ontbeten en het personeel was super...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Ik miste wel het croissantje bij het ontbijt en de badkamer is erg gedateerd, maar was wel schoon!

We hebben heerlijk ontbeten en het personeel was super vriendelijk!

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Hotel op prima locatie

Afstand van parkeergarage. Wij hadden 2x2 persoonskamer in de tuin met tussendeur. De kamer is zeer gedateerd, sober, aan op knap beurt toe.

Mooi punt. Ondanks dat het midden in het centrum ligt toch heerlijk rustig. Mooie gezellige binnentuin met diverse zitjes in het groen. Goed ontbijt. Kleine maar gezellige kleine lobby/bar. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Ontbijt was prima.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Tussendeur

Wij verbleven in een twin-kamer. Voor twee nachten is dat prima te doen. Voor meerdere dagen is de kamer erg krap.

Ontbijt was prima. Uitzicht op de Prinsengracht. Centrale ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Personeel aardig, gratis wifi,
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt viel ons erg tegen. Er lagen verpakte plakjes ontbijt koek die 1 week over de datum waren. Dit heb ik vriendelijk medegedeeld. Reactie was vreemd.(kon niet zoveel mis mee zijn) Dat kan wel zo zijn, maar het hoort niet. Volgende morgen lagen dezelfde plakjes er nog. Wel roerei,geen spek erdoor, geen croissants, witte/bruine bollen/brood droog niet vers. Bij vertrek werd ons niet gevraagd of alles naar wens was.

Personeel aardig, gratis wifi, Bed/kamer/douche verouderd,maar wel schoon.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Verblijf Hamshire Prinsengracht Amsterdam
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Het ontbijt was niet best. Het brood was echt heel erg oud en van de voorverpakte ontbijtkoek was de houdbaarheid datum verstreken. Uiteindelijk hebben we er voor gekozen om maar wat yogurt te eten. Het ontbijt was voor ons gratis maar wanneer ik hier apart voor had moeten betalen was her ver onder de maat. De bedden vond ik erg hard maar dat is persoonlijk.

Prima Hotel in het hartje van Amsterdam. Mooie locatie en tram halte om de hoek. Personeel uiterst vriendelijk. Wij hadden een mooie ruime en schone kamer met uitzicht op de prinsengracht.

Verzorgd en netjes

Verouderd, vooral slaapkamer

Verzorgd en netjes

Heerlijk adres voor stedentrip
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De badkamer is wel heel erg klein.

Prima lokatie, zeer aardige ontvangst. Prachtig uitzicht op de gracht.

Superleuk verblijf in superleuke stad!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

De (superior)kamer was ruim, netjes en schoon. Wij hadden een kamer met uitzicht op de gracht, fantastisch! En de locatie, tja, die is perfect!

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Prinses in hotel Prinsengracht.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Aankomst, gastvrijheid, benadering van het personeel. Een compleet gevoel van welkom! Ontbijt was uitgebreid en goed.

Zeer gezellige 'binnentuin', een grote meerwaarde...
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Zeer gezellige 'binnentuin', een grote meerwaarde bij mooi weer

• Basic Eenpersoonskamer

Kamer was heel erg klein

Kort maar krachtig

Geen Airco aanwezig.

Prijs/kwaliteit aan de dure kant

Leuk verblijf
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Ontbijt : te duur voor aanbod (weinig keuze brood) Zeer warm op kamer ondanks ventilator

Locatie is schitterend. Mooie tuin bij goed weer

Lekker bed

Lekker bed

Mooi pand! 15 minuten van het centrum. Heerlijk rustig en een mooie binnentuin! Aanrader!

De bedden waren te klein voor 2 personen

• Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De kamer was niet al te groot .

Ligging was goed, personeel was altijd correct, en ontbijt was goed.

Kamer, ligging, ontbijt waren allemaal prima.
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Kamer, ligging, ontbijt waren allemaal prima.

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Locatie was perfect!
    • Superior Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Gracht

Kamer was gehorig!In de kamer naast ons zat een stel met klein kind/baby die veel huilde!

Het was mijn 2 keer in dit hotel
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het personeel was super behulpzaam

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Back to basic
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Geluid van kamers boven en onder; heel kleine kamers, zelfs geen plaats om een laptop op tafel te plaatsen.

Vriendelijke ontvangst

Goede kamer en een heel goed ontbijt

2 aparte bedden

Goede kamer en een heel goed ontbijt

comfortabel en centraal gelegen

lekker bed

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Leuke dagen in leuk hotel in het gezellige Amsterdam.

Het was prima, aardige mensen waren ook aan het renoveren waar niemand last van heeft dus prima.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Heel goed!
    • Kleine Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een goed uitgebreid ontbijt buffet, ligging van hotel was uitstekend, goed bed en een goed werkende douche.

Vriendelijk personeel en een goeie ligging om Amsterdam te ontdekken

Prima prijs kwaliteit verhouding voor hartje Amsterdam

Bepaalde faciliteiten op de kamer, zoals telefoon en tv, waren redelijk knullig bevestigd of geplaatst.

zeer uitgebreid ontbijt, boven verwachting voor deze klasse.

zeer uitgebreid ontbijt, boven verwachting voor deze klasse.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

We kregen een update, receptioniste was erg vriendelijk