Beoordelingen over Hotel Restaurant Juliana 3-sterren

Broekhem 11, 6301 HD Valkenburg, Nederland

#4 van de 52 hotels in Valkenburg

Prima bed en mooie grote kamer.

Bij deze hoge temperaturen geen airco op de kamer. Zeer warm binnen.( Kregen een ventilator)Vinden zo de prijs en kamer zeker hierdoor niet in verhouding. Kamer zo wie zo duur. Lift buiten gebruik. Werd wel geholpen met koffer naar boven te brengen. Geen koelkastje op de kamer om drank, water koud te houden.

Prima bed en mooie grote kamer. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. We kregen een gratis glas wijn omdat er bij de booking stond dat er een fles wijn of champagne op de kamer aanwezig zou zijn. Fout van booking.com volgens personeel. Wat kost een fles wijn inkoop? bij een kamer van €148,50.

Super!

We werden ontzettend vriendelijk ontvangen door de gastvrouw van het hotel. Ook de volgende morgen toonde ze veel interesse in wat we hadden gedaan en nam ze uitgebreid de tijd voor ons. Het ontbijt was ook prima verzorgd.

Locatie top, eigenaren super vriendelijk, dineren schijnt...

Kamer was simpel, bad was smerig, vol met vliegen (echt veel) en water liep niet weg. Toen ik dit de ochtend erna vertelde praatte de dame achter de receptie eroverheen met hoe ons verblijf in de stad verder was. Kan gebeuren, maar prijs kwaliteit verhouding mist dan een beetje.

Locatie top, eigenaren super vriendelijk, dineren schijnt supergoed te zijn, mooie parkeerplek recht tegenover het hotel!

Goed overnachten voor een juiste prijs

De kamer was vrij warm. Dit had er vooral mee te maken dat onze kamer de hele dag in de zon stond en het die dag zeer warm was.

Goed hotel met een goede ligging in Valkenburg. Binnen 10 minuten lopen ben in je het centrum van Valkenburg.

Goed hotel met uitstekend restaurant.

Moet wel voor 20 uur in het restaurant zijn.

Geweldige restaurant in het hotel. Grote kamer met goede voorzieningen. Makkelijk te parkeren en dichtbij het centrum.

Mooi hotel

Er zijn huisdieren toegestaan in sommige kamers waardoor wij in de ochtend overlast hadden van een blaffende hond op de kamer tegenover ons.

Grote kamer met een goed en groot bed. Enthousiaste en vriendelijke medewerkster. Gratis parkeren. Dicht bij het centrum

Gewoon super schoon en super netjes.

Ik kan niets benoemen waar ik ontevreden over zou moeten zijn.

Gewoon super schoon en super netjes. Modern. Vriendelijk personeel. Locatie uitstekend tov centrum.

Leuk uitzicht op een mooie groene tuin.

Ik vond het jammer dat onze vriendin die net geopereerd was aan haar knie toch de trappen moest gebruiken ipv de lift (die blijkbaar niet mocht gebruikt worden). Nochtans aangegeven en was het duidelijk voor de dame die ons naar onze kamer bracht dat trappen voor die ene vriendin moeilijk waren ...

Leuk uitzicht op een mooie groene tuin. Verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk onthaal, keuken voortreffelijk, ontbijt ok.

Kamer en badkamer comfortabel maar basic, hou niet zo van vasttapijt in hotelkamers. Vergrotende spiegel voor brildragers en slechtzienden zou een mogelijk werkpuntje kunnen zijn.

Vriendelijk onthaal, keuken voortreffelijk, ontbijt ok. Parking aan de overzijde is een pluspunt.

Goede ontvangst, goed geslapen en ontbeten, uitstekende voorbereiding voor de Cauberg trail

Een 2e kussen zou ik heel fijn hebben gevonden, mijn partner vindt een extra deken altijd wel prettig. Een idee om reserve kussens/dekens in de kast te leggen).

supervriendelijke eigenaren en personeel, goede ontvangst zeer schoon hotel prettige bedden veel aandacht voor het ontbijt, deze wordt geserveerd de buitenlucht tijdens het slapen (geen vervelende airconditioning)

Een top vakantie ervaring in Zuid-Limburg

Eigenlijk alles. Fantastische kamer. Werkelijk uitstekend gegeten, een aanrader voor het zuiden van het land. En het vriendelijke warme personeel. Wij komen er zeker terug.

Kamer was prima in orde.

Douchen in bad met een douchegordijn is niet meer van deze tijd. Ook het sanitair, hoewel prima in orde, oogt wat gedateerd.

Kamer was prima in orde. We hebben uitstekend gegeten in het restaurant.

Best leuk hotel,jammer van de gebreken.

Douche varieert enorm in temperatuur. Spoelbak toilet wilde niet vullen moest eerst kraan weer gangbaar maken. Raam in kamer kon niet in kiepstand omdat er een sluiting ontbrak. Stopcontact in de kamer zat helemaal los. Tv niet bedienbaar omdat de afstandsbediening niet werkte door waarschijnlijk lege batterij.

Bedden waren goed. Kamer netjes schoon. Vriendelijk personeel.

Fantastische accomodatie, bijzonder vriendelijk personeel, heerlijk gegeten, dichtbij centrum

met 3 dames in een hotel zou ik graag een grote spiegel in de kamer willen, behalve 1 spiegel in de badkamer

We werden heel hartelijk ontvangen, waren echt welkom. De gastvrouw heeft ons fantastisch begeleid, van het ontbijt maakte ze een feest, fantastisch. Mooie ruime kamers, en aangezien wij 2 aparte kamers moesten reserveren werd ons de kamer geboden zodat wij middels een tussendoor naar elkaar konden, kosteloos!!!

Prettige ontvangst.

Prettige ontvangst. Locatie uitstekend verzorgd. Heerlijk gegeten in het restaurant. Gerechten zijn in overleg voor de kinderen aangepast (tijdstip en omvang). Heerlijk verblijft gehad, aanrader!

Heerlijk. Te kort.

Het ontbijt was prima. De kamer en badkamer waren heel schoon. De keuken is absoluut top. Men heeft een bib gourmand en dat zou zo maar een ster kunnen worden. De eigenaars en het personeel waren erg vriendelijk en servicegericht.

Schoon en net hotel, simpel ontbijt.

Kamers zijn wel iets gedateerd,alles wel super schoon maar ik miste nog wel het één en ander en het bad is erg glad en lastig in/uit te komen,geen bekertjes in de badkamer, losse lampbol in de badkamer,en erg hoge op/afstap,in de kamer kapotte Coaxkabel vd tv, ontbijt was wel goed maar wel een beetje karig. Gezien de prijs van bijna 100 euro per nacht pp had ik iets meer luxe verwacht!

De ligging vlakbij het centrum en het station is prima, mooie ruime kamers en vriendelijk personeel.

de badkamer is gedateerd, in tegenstelling tot de rest van het hotel, dat is jammer.

een aardig hotel, mooie ambiance , mooi ingericht, prachtig pand en een ruime kamer

Prettig hotel waar je ook heerlijk kan eten.

Stopcontact bij nachtkastje en waterkoker zou handig zijn.

Personeel is heel vriendelijk en kamer heerlijk licht en rustig. Op loopafstand van het centrum. Eigen parkeerplaats!

Heerlijk verblijf wat na wat aanpassingen super is!

De kamer was wel heel steriel, mag nog wel iets aan de muur hangen. Douchen en warm waterkraan boven de wastafel niet tegelijk te gebruiken. Hete Douch! Tip: Mooie spiegel, zal mooi staan en is praktisch omdat de spiegel in de badkamer nogal beslaat. TV aan de wand hangen zodat er (nog meer) ruimte is voor een zitje.

Heerlijke schone kamer, ruim. Prachtig uitzicht. Goed ontbijt. Prettig ontvangst /zeer attent.

Een heel aangenaam verblijf

Heel warm onthaal, super vriendelijke gastvrouw! Het eten was subliem! Een pluim voor de kok! Het ontbijt was uitgebreid en lekker! Private, ruime parking! Prijs / kwaliteit een aanrader!

gastvrij, vriendelijk en heerlijk geslapen

Föhn of douchemuts in de badkamer

Fijne ruime kamers, schitterende tuin, restaurant waar het heerlijk eten is, op loopafstand van het centrum van mooie Valkenburg

Zeer aangenaam hotel

Een vers broodje bij het ontbijt zou super geweest zijn. Het was wel spijtig dat je s avonds niets meer kon gaan drinken in de bar

Het ontbijt was heerlijk en we hadden een zeer ruime en nette kamer

Heel lekker diner !

Ontbijt minder keuze - geen buffet ! De tuin was dat weekend afgesloten, terwijl wij juist geboekt hadden voor de tuin. Tegenvaller, hadden ze moeten vermelden

Heel lekker diner !

Wij houden er van om zelf smorgens het ontbijt te kunnen...

Wij houden er van om zelf smorgens het ontbijt te kunnen pakken en dat was hier niet het geval het wordt aan tafel gebracht wel goed eten hoor maar lijkt meer op b & b

Prima, schoon hotel.

Helaas konden we s'avonds geen glaasje wijn meer krijgen. En was er ook geen gelegenheid overdag na het uitchecken om ergens een uurtje te zitten om te tijd tot vertrek te doden. Het is blijkbaar erg gericht op het restaurant, begrijpelijk, maar komt dan in verhouding tot de rest van de service minder gastvrij over naar hotelgasten.

Prima, schone en zeer ruime kamer met zithoek en ruime badkamer. Hartelijke ontvangst. Ontbijt prima.

Mooi omgeving, prima hotel heel vriendelijke personeel.

Misschien een koelkastje in de kamer?

Het ontbijt was prima en voldoende. De personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Vooral om onze probleem op te lossen met de taxi, die ondanks de bestelling niet kwam opdagen. Sneu als jij Andre Riu ticket heb. Ondanks dat we heel laat terugkwamen en zij aan het afsluiten waren,konden we nog in de tuin nagenieten met een glaasje. Top.

Vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid

32C en geen airco, helaas Lift buiten gebruik Terras in de tuin niet beschikbaar i.v.m. bruiloft Douchen in de badkuip Voor een ouder iemand is de uitstap uit het bad moeilijk

Vriendelijke ontvangst en behulpzaamheid

Volledig voldaan

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding; Sedert enkele jaren totaal vernieuwd familiehotel. Zeer goede keuken! Prima en vriendelijke service. Schitterende tuin en terras om bij mooi weer buiten te dineren. Enig!

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Een heerlijk hotel op een steenworp van het centrum.

Heerlijk hotel met verschrikkelijk vriendelijk personeel. Je komt niets te kort. De gast mag het aan niets ontbreken. De kamer is ruim en schoon. Bij twijfel zeker een bezoek brengen aan dit hotel.

• Beoordeeld op: 2 juni 2017

Zou zo weer boeken

Kamer zat op westkant met groot raam . Werd vrij warm in kamer.

De locatie tot centrum .hotel is 100 jaar oud maar oogt fris en modern 'm.'n. Inpandig restaurant met zeer goede kaart en deskundige en vriendelijke bediening

goed hotel vriendelijk personeel. kunt hun alles vragen. prima ontbijt.

wij hadden kamer aan vrij drukke weg. omdat het erg warm was dat weekend moesten de ramen wijd open. hierdoor wel veel overlast ervaren met verkeer hierdoor.

vriendelijke mensen

Heerlijk verblijf, voor herhaling vatbaar

Alles beviel uitstekend, maar als ik toch iets mag opmerken: 1 extra hoofdkussen in de kast is fijn voor iemand die van een wat harder kussen houdt. Wellicht ook bij de receptie te vragen, maar dat hebben wij s'avonds laat niet gedaan.

Ruime kamers (12 in totaal), niet gehorig, schoon. Lange bedden, fijn geslapen. Persoonlijke ontvangst, service, veel oog voor detail, ontbijt werd geserveerd aan de tafel in het stijlvol restaurant. Op korte afstand van het centrum. Voor herhaling vatbaar.

Valkenburg ideaal voor weekendjes, het is niet ver...;-)

Vriendelijke mensen. Goed ontbijt. Rustige kamers. Zeer goed restaurant. Alles op wandelafstand. Ideaal voor wandelingen in de buurt in deze prachtige omgeving van de Cauberg.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Het ontbijt viel erg tegen, hebben zelf voor de broodjes moeten zorgen, omdat ze alleen witte broodjes hadden. Jammer!

Restaurant was erg goed, personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 januari 2017

Jammer had beter gekund het zondag ontbijt

Ontbijt was goed op zaterdag en maandag lekkere broodjes Maar zondag was brood niet te eten Kleine Brunch afbakbroodje (van de Aldi ?) Na dat het alles prima was het zondag ontbijt 🙁 Jammer ‼

Prima vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Fantastisch we gaan volgend jaar zeker terug maar nu in een andere periode

sluitingstijd van resto, braserie , kerstmakt, grotten

De kamer, al hoewel we veel te vroeg waren werd onze kamer toch direct voor ons klaar gemaakt, ontbijt was simpel maar heel lekker eigenaars waren steeds behulpzaam en hebben ons prachtige info gegeven over Valkenburg zodat we op een korte tijd toch veel konden doen en zien

• Beoordeeld op: 13 december 2016

mooi dicht bij centrum > goede bedden en voor de rest goed voor elkaar in hotel.

Ontbijt > uitgebreider > was er niet druk > gevoel dat je er alleen was > terwijl jullie zeggen er is nog een kamer beschikbaar is > verkeerd geïnformeerd booking.com

Ontbijt was beneden maats gezien prijs icm hotel

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Geweldige centrale, rustige plek met goede service en attente eigenaresse.

Het ontbijt was eenvoudig maar lekker.

We hadden een 3 persoonskamer terwijl we een juniorkamer hadden geboekt, maar omdat deze kamer rustiger lag kregen we een mooie grote kamer met uitzicht op de tuin. Heerlijke bedden, veel ruimte, grote badkamer. Eigenaresse en haar moeder (die inviel) waren zeer attent. Gunstig gelegen t.o.v. het centrum.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Locatie en schoon, bed uitstekend.

Kamers zeer sober, badkamer gedateerd en tevens een bad/douche met een heel ongemakkelijke hoge uitstap, voor ouderen niet aan te bevelen.

Locatie en schoon, bed uitstekend. Vriendelijk en voorkomend personeel.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Relaxed.

Er was geen spiegel in de kamer zelf alleen in de badkamer, dus na het douchen was dat wat lastig.

De kamers waren zeer ruim,bedden lagen zeer comfortabel. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

Een aanrader om dit hotel te nemen, 5 min. lopen naar station, 10 minuten naar centrum

Het weer, beetje pech....

Het personeel was bijzonder vriendelijk, willen alles voor je doen, niets is te veel. Prima bedden, schone kamer en badkamer. Kortom: TOPPIE!

• Beoordeeld op: 15 november 2016

De locatie, het personeel en het ontbijt.

Er hing met vlagen een wat penetrante geur in de kamer. Dit hebben we gemeld en hier werd meteen iets mee gedaan.

De locatie, het personeel en het ontbijt. De kamers waren schoon en zeer ruim.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Prima ligging, Heerlijk diner, hele vriendelijke eigenaren!!

niets.

Het diner was er fantastisch,we hebben heerlijk gegeten. De bediening was zeer goed en er werd bij het ontbijt rekening gehouden met onze persoonlijke wensen.Zeer attente eigenaren.

Restaurant gaat voor hotel

het restaurant heeft prioriteit t.o.v. het hotel. Drankjes aan de bar kan alleen als het personeel tijd heeft ?? Ontbijt was beknepen. Zeer afgepaste hoeveelheid en de kaas was uitgedroogd.

de kamer was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Geheel vernieuwd hotel.

Geheel vernieuwd hotel. Heel goed. Wat ontbrak in de kamer was een tafel en een stoel om wat in je agenda te noteren of om even wat op je laptop uit te zoeken. De WC bril zat heel erg los. Bij het diner duurde het bijna een half uur voor we een glas wijn kregen. Daarna heel lang voor we eten kregen. We gingen tegen half acht aan tafel iets over elf kregen we eindelijk het dessert.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima verblijf voor een weekend

Geen drinkbekertje badkamer, evt. stoel op de kamer, uittrekbaar spiegeltje badkamer (grote spiegel te ver weg)

Ruime kamer met mooi uitzicht, prima ontbijt, vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Dit is zeker voor herhaling vatbaar !

de tuin is niet beschikbaar terwijl die wel aangeprezen wordt op de site. Maar er is wel een terras aan de voorzijde

Vriendelijk onthaal - goede bedden - lekker gegeten ook !

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Heerlijk hotel en centrale ligging t.o.v. centrum en station

De kamer is vrij warm en moeilijk kouder te krijgen, zelfs met het raam open. Een spiegel in de kamer is geen overbodige luxe. Een douche in het bad (hoge instap) is gedateerd. Een open contactdoos in de douche waar een schilderij over is geplaatst.

De ligging is fantastisch, zowel bij het station of down town Valkenburg. De kamer is netjes, schoon en voldoende groot. Het bed is eveneens goed. Ontbijt is goed te noemen, inclusief ei!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Super verblijf en lekker eten!

Geen choco bij het ontbijt

Lekker eten in het restaurant! Top! Ons kindje kon op de kamer slapen terwijl wij gezellig konden dineren in het restaurant! Super! Grote badkamer waardoor we ons kindje daar te slapen konden leggen en hij niet wakker kwam door ons gebabbel in de kamer. Kinderstoel stond klaar voor het ontbijt! Vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het ontvangt was vriendelijk, de kamer/badkamer was...

Geen airconditioning aanwezig dat is jammer met het zeer warme weer.

Het ontvangt was vriendelijk, de kamer/badkamer was schoon. Prima bedden. Het diner was zeer smaak vol bereidt met verse producten.

Erg goed.

Ontbijt kan iets uitgebreider.

Prima schoon en verrassend hotel.

We hebben één nachtje verbleven en zeker geen spijt van

Kamers en badkamer wat 'ouderwets'... niet nieuw/modern... (maar zeer zeker proper)

Zeer vriendelijk personeel en gratis (ruime) parking.

De praktische ligging, vriendelijk personeel, geen...

De praktische ligging, vriendelijk personeel, geen geluidsoverlast van andere gasten.

Perfect

Mooie schone kamer vriendelijk personeel en goede service. Lekker gegeten in het restaurant wij gaan zeker weer heen

Het onbijt was heel verzorgd en meer als voldoende .

Het onbijt was heel verzorgd en meer als voldoende .de kamer was heel netjes en ruim genoeg en ons kira had het ook naar haar zin .🐶

Goed hotel voor herhaling vatbaar.

Kamer wel wat gedateerd.

Goed ontbijt! Locatie centraal dicht bij station. Vriendelijk personeel

Was netjes en schoon

Geen negatieve opmerking

Was netjes en schoon

Kwalitatief een bijzonder goed hotel en restaurant

Alles was prima

Zeer mooie kamer en bijzonder vriendelijke service. Fantastische keuken.

Prima bedden.

Prima bedden. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Grote badkamer met bad. Netjes ingericht.

Het hele plaatje was compleet.

Het hele plaatje was compleet. Leuk enthousiast personeel, goede locatie, goed eten enz.

Dit is een hotel zoals hij hoort te zijn!!!

Prachtig hotel, zeer vriendelijk personeel, goede service, goed ontbijt en vlak bij het centrum. Kortom perfect.

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ontbijt had wat meer keuze kunnen zijn

Was gewoon goed en de mensen waren allervriendelijkst

Was gewoon goed en de mensen waren allervriendelijkst

Was allemaal heel goed.

Was allemaal heel goed.

Ontbijt lekker,grote mooie kamers en supervriendelijk...

Ontbijt lekker,grote mooie kamers en supervriendelijk personeel

zeer prettig

netjes, (klant)vriendelijk, schoon.

Het hotel heeft alles voor een leuk kortverblijf in Valkenburg

Geen lift

Ruimtelijkheid en netheid, geen lawaai ondanks ligging aan straat. Vriendelijke gedienstigheid.

aangenaam verblijf

wat meer broodsoorten

goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Het ontbijt kon beter ze brachten het ontbijt naar je tafel .

Het ontbijt kon beter ze brachten het ontbijt naar je tafel . Je kreeg maar een paar broodjes en weinig keus voor op je brood te doen

Heel goed

Heel lekker eten,goede locatie

Klein en gezellig verblijf gehad

De lift deed het niet voor ons. Dus best veel trappen lopen.

Lieve eigenaresse. Klein en lekker ontbijtje. Kamers waren schoon.

Super!

De mooie schone kamer, zeer vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Goede service in een oud pand

De kamer rook erg muf

• Beoordeeld op: 16 december 2017

iets meer licht en een zeteltje op de kamer

Supervriendelijk personeel, erg behulpzaam.Diner was zeer lekker en een streling voor het oog