Beoordelingen over Hotel Prins Hendrik 3-sterren

Prins Hendrikkade 53, Amsterdam Centrum, 1012 AC Amsterdam, Nederland

#240 van de 449 hotels in Amsterdam

Meer tonen- er opent een dialoogvenster

Resultaat 1 – 75

• Beoordeeld op: 25 oktober 2018

Prima maar geen aanrader.

Het hotel en de kamers zijn oud en hebben onderhoud nodig. Het tweepersoonsbed was erg doorgezakt en slecht. Het ontbijt was erg uitgebreid maar niet hygiënisch en vers. Het hotel was ook niet erg schoon, vooral de ontbijtzaal was niet fris.

De locatie was top! De medewerkers bij de receptie zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 27 september 2018

Stadshotel

Het is een beetje rommelig op de gang naar de kamers. Allerlei spul zou je beter weg kunnen bergen. Inklapbare matrassen bv

De locatie. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel

Ik zou er niet snel terug gaan

Het hotel was vies en rommelig mijn kamer stonk naar rook. Het bed en badkamer waren niet prettig. Maarja dat is wat in je Amsterdam kunt verwachten voor deze prijs.

Het hotel ligt super centraal in Amsterdam! Dat is een voordeel, maar daardoor heb je ook geluidsoverlast. Het ontbijt was uitgebreid en top!

De typische oude raampjes laten nogal veel lawaai binnen. Best oordopjes mee nemen om goed te kunnen slapen.

Vriendelijk personeel. Geven u goede tips. Ochtendontbijt was heel lekker. Vertoefd in een oud gezellig interieur. Typisch hollands. Nette kamers. Prijs kwaliteit.

Gezellig zomers en goed voor een volgend keer .

Zou ik zo niet kunnen zeggen, het was leuk, gezellig en vriendzaam. Tegenvallers kan ik niet benoemen ( sorry )

De kamer was leuk comfortabel en goed . Het ontbijt zag er verzorgd uit en smaakte prima. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lokatie ligt gunstig bij openbaar vervoer en is goed te doen. Kortom echt iets om weer naar terug te gaan.

Ruime kamer, leuk met vrienden of familie

Lawaai van buiten

Wij hebben hier overnacht na een avondje stappen met een groep vriendinnen. Prima locatie een grote ruime kamer voor 6 personen. Aangezien het midden in het centrum is het wel zeer lawaaierig. Maar dat heb je op die locatie overal.

locatie is op zich goed, centraal gelegen en vlakbij het...

Locatie midden in een druk gebied met restaurants en kroegen. Ik heb iedere nacht zeer onrustig geslapen vanwege de lawaai, het geschreeuw en drukte in de omgeving. Vrijdagavond heb ik tot 4uur niet geslapen vanwege de extra lawaai en drukte van het weekend. Enorme tegenvaller. Ik had het gewaardeerd als dit vooraf bekend was of als hotel tenminste in de accommodatie en paar oordopjes beschikbaar had gesteld.

locatie is op zich goed, centraal gelegen en vlakbij het centraal station.

Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk en...

De kamer was niet goed gereinigd. Veel stof op hoofdeinde bed. De badkamer bv. de wandtegels, achter het toilet, douchescherm,.... Misschien krijgt personeel niet voldoende tijd om schoon te maken?

Het personeel aan de balie was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prima ontbijt, voldoende aanbod en lekker. Prima bed.

Goed stads hotel

Kamer is gedateerd. Geen zeepje niks extra op de kamer. Wat rommelig in de gang pad

De ligging .tegen over centraal station Aan mijn vraag voor een rustige kamer. Werd voldaan keurig.

Dik in orde!

Het is een ouder pand dus de ouderwetse sfeer en het overeenkomend interieur moet je er natuurlijk bij nemen. Stiekem vinden we dat romantisch hoor.

De locatie was natuurlijk uitzonderlijk goed. Ontbijt was zeker prima en het personeel heel erg vriendelijk.

Leuk weekendje cultuur snuiven met gezin.

Kamer waren somber maar schoon. Ontbijt was goed en voldoende. Bediening vriendelijk en behulpzaam. Lekker kort bij station en het centrum. Bijna alles was te voet aan te doen

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Prima verblijf maar Amsterdamse hotels blijven te duur voor wat ze te bieden hebben

De wifi was op die dag traag (in de ontbijtruimte)

Een prima ontbijt en aardig personeel. Het hotel lag voor mij op een prima locatie vlakbij het station, mijn zakelijke afspraak en in een leuke wijk

Zeer vriendelijke ontvangst en personeel, goed en lekker...

Ach, de verwarming maar verder basic maar uitstekend

Zeer vriendelijke ontvangst en personeel, goed en lekker ontbijt. kamers basic, goed schoon. De verwarming in onze badkamer deed het niet en gezien we in de vorstperiode waren was dit niet handig maar dat is dan ook het enige minpuntje.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Kamer was prima, wel jammer dat er geen raam open kon

Er kwam bijna geen water uit de kraan; zeer slechte waterdruk en dat had er niet mee te maken dat iedereen tegelijkertijd een douche nam, want ‘s avonds was dat ook al zo

Kamer was prima, wel jammer dat er geen raam open kon

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Prima Hotel, vlakbij Station, echt een aanrader voor iedereen . Wij komen sowieso terug .

Niets viel ons tegen , was prima.

Ontbijt was prima we hebben ons buikje rond gegeten. Kamer was prima leuke lokatie en een prima zicht naar Station. Personeel was behulpzaam en accuraat.

functioneel als je dichtbij Amsterdam CS wil slapen

De kamer lag niet in het hotel maar in een naast gelegen pand, boven een horecagelegenheid. Hier heb ik geen last van gehad, wel van het uitgaanspubliek aan de Zeedijk. De kamer lag op de eerste verdieping en was alleen bereikbaar via een hele smalle wenteltrap hetgeen met koffers een behoorlijke uitdaging was. Zeker de trap af. De kamer was ruim, de bedden goed en schoon. Het meubilair en de badkamer gedateerd.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Basic hotel goed voor korte periode

Beetje zoeken naar de lichtschakelaars en om verwarming aan/uit te zetten (werkte de knop wel?), diverse geluiden van andere gasten is zeer goed hoorbaar, geen wifi in ontbijtruimte

Vlakbij treinstation en openbaar vervoer, kamer aan relatief stille kant van hotel, goed ontbijt

Uitstekende locatie, goede service, appartement viel enigszins tegen (verouderd).

Ontbijt: spek, gebakken eieren en bonen in tomatensaus waren lauw. Diner: OK, maar vis met spinazie besteld, maar zonder verwittiging broccoli i.p.v. spinazie gekregen.

Correct ontbijt. Genoeg keuze.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Zeer aangenaam verblijf in een sfeervolle accommodatie.

Miste een waterkoker en in de zomer zou een klein koelkastje wel fijn zijn. Sommige kamers kunnen last hebben van het straatverkeer

Ruime schone kamer zeer authentiek. Wat het knus maakte Zeer goed ontbijt. Hartelijk welkom en er werd rekening gehouden met onze voorkeur. Dat was een rustige kamer. Sfeervolle accommodatie!

• Beoordeeld op: 12 december 2017

kort en noodzakelijk ivm doorreis de volgende dag.

De kamer was klein, laag plafond, bedompt en erg gedateerd. Volgens mij ook gevaarlijk gelet op de ligging bij calamiteiten ( brand). Er was slechts 1 deur voor in en uit. Geen nooduitgang.

Het ontbijt was goed . Zeer uitgebreid.

prima locatie, vriendelijk personeel, prima ontbijt en ruime kamers.

klein waterkokertje op de kamer

kamers erg ruim, ontbijt met veel keus, goede tijden voor in- en uitchecken! Van vrijdag op zaterdagnacht vond ik het erg rustig in de omgeving van het hotel. Vriendelijke mensen bij de receptie. Keurige bedden. Locatie erg goed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

centraal gelegen, that's al. Voor de rest: kassa kassa is daar belangrijker dan welbevinden klanten.

We werden gedropt in een bijgebouw, waar je via de deur nauwelijks naar binnen kon . Daarmoesten we met onze koffer via een onmogelijke draaitrap 3 verdiepen naar omhoog... Dit was ons niet gezegd... En dat voor 800 euro voor 3 nachten... Ze moeten de mensen daarover informeren. Voor iemand van het gezelschap waren die trappen zeer moeilijk... in deze tijden moet je toch over een lift beschikken?? Ik begrijp trouwens niet dat dit door de brandweer goedgekeurd wordt? Er was niet eens een nooduitgang... In de kamer stonden 2 beschimmelde matrassen rechtop te stinken... Ook de badkamer was maar matig proper...

De centrale ligging

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Prima verblijf lekker dicht bij het station :)

De trap naar de kamer was heel smal en klein.

Het ontbijt was basic, wel leuk dat we een grote kamer kregen omdat ie toevallig vrij was. Met z'n tweeen hadden we 4 bedden om uit te kiezen en mooi uitzicht op Centraal Station

• Beoordeeld op: 11 november 2017

was prima vertoeven in Prins Hendrik.

dat is iets waar het hotel niks aan kan doen maar dat is de wiet lucht.

een prima verblijf om Amsterdam te ontdekken, een goed bed, heerlijke douche en een heerlijk ontbijt. meer heb je niet nodig

goed bed

enkel glas ramen laat veel geluid door van de straat en ik kon geen frisse lucht/zuurstof in de kamer laten. Ik heb niet in slaap kunnen vallen.

goed bed

Goed ontbijt.

De kamer zelf viel wat tegen, het was een vierpersoonskamer, basis comfort. Alleen toegankelijk via een smalle draaitrap, badkamer was gedateerd, vies douchegordijn. Uitzicht was wel dik in orde! De hele lengte van de kamer was venster en we hadden zicht op het water, dat was super!

Goed ontbijt. Attent baliemedewerker, veel uitleg, tips en weetjes. Hotel ligt zeer centraal ook vlakbij restaurants en cafés, de hoek om en je bent er! een hele straat, voor iedereen wat wils.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Voor herhaling vatbaar.

Eigenlijk niets. Misschien wat nachtlawaai maar dat moet je vooraf weten als je naar een stad als Amsterdam gaat.

Uitgebreid ontbijt met zeker voldoende afwisseling.

Aangenaam en voor herhaling vatbaar

Alles was dik ok maar toch een klein puntje: Het appartement was wat aan de ouderwetse kant en kan misschien wat opfrissing gebruiken.

Heel leuk dat we bij aankomst een 'upgrade' kregen van hotelkamer naar appartementje wat verderop. Gezellig en lekker restaurant.

• Beoordeeld op: 5 juli 2017

Goed voor 1 nacht te verblijven
    • Vijfpersoonskamer

De kamer is afgeleefd en versleten. De dekens zijn hier en daar wat gescheurd. Gelukkig waren de lakens proper en fris en het sanitair is netjes.

Het ontbijt was lekker en uitgebreid. Er was voldoende.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Driedaags verblijf in Amsterdam

1 van de receptionisten wou geen Nederlands praten alhoewel hij het kon en was ook niet vriendelijk. Heel VEEL nachtlawaai. Kleine kamer en badkamer, alles wel vernieuwd en netjes, maar weinig comfort. Geen haardroger, geen kluis.

Kortbij station. 2 van de 3 receptionisten waren heel behulpzaam. ontbijt was voldoende

Voor 1 of 2 nachten met vrienden perfect, zeker qua prijs-kwaliteit-verhouding

De trap omhoog (in geval van een vier-persoonskamer) is alleen te doen als je zeer goed ter been bent.

Locatie perfect, zeker om met vrienden te gaan. Ontbijt prima.

Gedateerd hotel op goede locatie.

Eenpersoonskamer en badkamer waren klein en gedateerd, maar schoon. Matras was erg slecht (doorgezakt). Daardoor slecht geslapen. Wifi was zwak. Viel me al met al een beetje tegen voor de (te) hoge prijs die ik heb betaald.

Locatie van het hotel is goed t.o.v Centraal station, winkels, restaurants en bars. Vriendelijk personeel. Ontbijt is eenvoudig maar genoeg keuze.

Amsterdam top, accommodatie sober

Heel matig onderhouden.Gescheurde dekens,stoelen waardoor armoedige aanblik

Zeer vriendelijk personeel. Puur gekozen omdat het dichtbij CS is en betaalbaar directe omgeving was al volgeboekt.

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet
    • Vijfpersoonskamer

onze 5 persoons zolderkamer was zeer ruim. Badkamer was netjes, kamer zelf schoon, maar wel verouderd. 'S nachts best veel lawaai beneden op straat, maar voor een nachtje niet zo erg.

Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Veel kwaliteit voor de prijs die we hebben betaald!

het geluid 's nachts, maar wat wil je, het is Amsterdam hartje centrum. Raam dicht en je hebt er geen last van (het was wel warm 's nachts)

de locatie en het personeel. Mijn dochter en ik voelden ons zeer welkom en we kregen meer dan we hadden verwacht (zeer ruime kamer +bad!). Lekker geshopt en uit eten gegaan, alles was in de buurt. Overige pluspunten zijn gratis ontbijt en gratis wifi.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Lekker ontbijt.

Erg gehorig, niet het geluid van buiten, maar juist van de andere gasten die naar hun kamer gingen.

Lekker ontbijt. Maar vond het vreemd dat het brood in de zak werd gepresenteerd. Dit gold ook voor de pindakaas, gewoon uit de pot.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

prima hotel!

Er had niets beter gekund behalve dat als je voor die locatie kiest, je weet dat het 's avonds buiten wel rumoerig is, dus oordopjes mee, zeker als je aan de voorkant van het hotel zit

Geweldige locatie, vriendelijk personeel en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Waar voor je geld

Douchten in een badkuip vind ik niet prettig, een inloopdouche heeft mijn voorkeur omdat ik enigszins slecht ter been ben en het niet zonder gevaar is in en uit een badkuip te klimmen. Verder vind ik het prettig als er koffie of thee op de kamer gezet kan worden en die mogelijkheid ontbrak.

Bijzonder vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekend verzorgd ontbijt. Mooie locatie. Vriendelijk geprijsd. Hygiëne was goed.

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Nooit meer boeken

Slechte service, (vergeten pas te actieveren), wake-up call vergeten, het stonk er naar drugs, het bed was slecht of doorgezakt, het brandalarm ging midden in de nacht af.

Ontbijt was in orde.

Kamer is verouderd. Boiler hing op de trap naar kamer ( appartement voor drie personen met verdieping).

Ontbijt was in orde. Voor glutenvrij en laktosevrij was gezorgd. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 5 januari 2017

uitzicht van onze kamer was geweldig!

Dat ons uitje Amsterdam alweer zo snel over was!

Heerlijk, geen moeite teveel, ze bakten zelfs speciaal voor ons glutenvrije broodjes af! én het personeel ging special voor ons opzoek war ze de broodjes vandaan k haalde. zodat wij zelf die gluten vrije afbakboodjes zelf kunnen kopen!

Locatie super.

Uitzicht. Geen/beperkt was-/douche spullen (shampoo, fohn etc.). Wel handdoeken natuurlijk.

Locatie super. Bij uitchecken de mogelijkheid om de bagage nog de hele dag te laten staan. Heel de dag + nacht vriendelijk personeel bij de receptie. Matrassen lagen heerlijk.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Een hotel met prima prijs kwaliteit verhouding in hartje Amsterdam.

Helemaal niets :)

Het hotel staat hartje centrum. Toch konden we 's nachts een raam open hebben staan zonder door lawaai van buiten gestoord te worden. Ook leuk: we hebben totaal geen burengerucht ( dwz van naburige kamers) vernomen, dus blijkbaar is het hotel niet gehorig. En het ontbijt is uitstekend, met aardig personeel bovendien.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

De sigarettenrook was storend,alles was doordrongen door die...

De sigarettenrook was storend,alles was doordrongen door die geur,de gast onder op het eerste rookte geweldig(mijn kamer was op het 2de verdiep.geen washandjes voorzien,

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Een goede doorreis hotel.

Niets op aan te merken. Daar waren we er te kort voor denk ik.

Het ontbijt was heerlijk.De kamer was ook groot genoeg. Mooi voor doorreis of voor weekendje in de stad.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Een heerlijke kamer op een superieure plek in Amsterdam

Voor Amsterdam wss gewoon, € 129,- per nacht. Maar dat loopt natuurlijk flink op als je een paar dagen "Amsterdam" zou willen doen!

Een fijne, gezellige kamer met mooi uitzicht. Uitstekend en uitgebreid ontbijt. Vriendelijke en behulpzame receptie

• Beoordeeld op: 9 december 2016

ondanks wat kleine gebreken was het verblijf geweldig.(vriendelijk personeel maakt veel goed!)

Het dekbed daar zat een gat in.En de verlichting was erg gedateerd sommige lampen waren stuk.

in ons geval was de ruimte van de kamer geweldig.En natuurlijk het ontbijt.De heren van de receptie waren uiterst vriendelijk en dat was wederzijds

• Beoordeeld op: 4 november 2018

De ligging.

De ligging. Aardig personeel.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 2 november 2018

Personeel was zéér behulpzaam.

Kamers wel wat verouderd maar degelijk genoeg voor de prijs die je betaalde. Dus Prijs/kwaliteit zat alles goed.

Personeel was zéér behulpzaam.

Verbleven in november 2018

• Beoordeeld op: 31 oktober 2018

We hadden een grote kamer voor 2 personen.

We hadden een grote kamer voor 2 personen. Het was rustig. Goede bedden. Goed en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

De ligging en het ontbijt

Het was erg stoffig en gehorig in de kamers. Ook gedateerd, maar dat is niet zo erg

De ligging en het ontbijt

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Erg drukke omgeving, dus erg gehorig

Erg drukke omgeving, dus erg gehorig

• Beoordeeld op: 22 september 2018

zeer goed vriendelijk personeel aan de balie

bediening op het terras onbeschofte ober

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Prachtig

lichte storing geluiddemping van de straat kon beter

Goede ontvangst en service prettige omgeving,

Wel gehorig

Gastvrijheid en ligging

Trapjes naar kamer als ik dan iets moet noemen

Gastvrijheid en ligging

Kom nog n keer

Informele sfeer en vriendelijk personeel

Prima personeel

Geen airco Geen minibar Geen room service Verouderd

Prima personeel

Het slechtste ontbijt ooit!

Ontbijt was echt beneden alle niveau en de kamer was uitzonderlijk warm en benauwd

Het bed was comfortabel en de ligging was super

goed hotel

kamers zijn gedateerd

ideale ligging

👍👍👍

Het hotel is zeer centraal gelegen, en wij hadden een zeer aangename en propere kamer. Het bed was ook zeer comfortabel

het ontbijt was prima

lawaai langs de straat kant

het ontbijt was prima

Uitstekend met de trein te bereiken goed hotel.

Geluidsdichtheid.

Het bed en de grote kamer.

Ivm een vrijgezellendag, heeft het personeel goed meegespeeld om de verassing nog even stil te houden tot de volgende dag!

prima locatie, perfect ontbijt, kamers beetje gedateerd maar...
    • Vijfpersoonskamer

prima locatie, perfect ontbijt, kamers beetje gedateerd maar voor een nachtje Amsterdam prima

• Beoordeeld op: 27 april 2018

Een paar aanbevelingen:

Een paar aanbevelingen: Een kapstok aan de wand als je de kamer binnen komt. Een anti-slip matje in de douche.

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

we hebben mijn geboortedag gevierd in Amsterdam, hotel vlak bij station, iedereen zeer vriendelijk !

prima ontbijt en fantastische kamer

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

De matrassen en dan kamer was erg warm.

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Goed ontbijt geweldig

De smalle trap naar kamer 3 hoog. Niet geschikt voor oudere mensen.

Goed ontbijt geweldig

we komen zeker nog een keer terug!

Het personeel is heel vriendelijk en maken je verblijf extra prettig. De ligging is fantastisch, op 4 minuten loopafstand van station, tram en metro.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

voor herhaling vatbaar

alles naar wens, ideale ligging, super ontbijt

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Een goed overnachtings hotel, centraal gelegen nabij centraal station in Amsterdam.

Kunnen wij na een overnachting niet vertellen

Ontbijt was uitstekend

• Beoordeeld op: 16 januari 2018

Voor ons doel was het een prima verblijf
    • Vijfpersoonskamer

Het hotel is wat gedateerd

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

We hebben heerlijke dagen gehad. Het was top..!

Personeel was vriendelijk..locatie was top...kamer was heerlijk. Een echte aanrader.

Bar

Bar