Beoordelingen over Crowne Plaza Den Haag Promenade 5-sterren

Van Stolkweg 1, 2585 JL Den Haag, Nederland

#18 van de 39 hotels in Den Haag

Zeer aangenaam
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Wel wat chaos omdat er niet genoeg plaats was tijdens het ontbijt. Er werden snel tafels en stoelen bijgezet.

Alles aanwezig voor een lekker ontbijt. Mooie kamers en vriendelijk onthaal!

Zalig verblijf, ruime kamers, en heel veel geluk gehad met het weer.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Bij mooi weer eventueel mogelijkheid voorzien om buiten te ontbijten. (Nu ben ik gaan ontbijten bij Strandtent Zuid)

Ruime kamers. Perfecte ligging om met de tram EN naar het centrum EN naar het strand te gaan. 5de verblijf in dit hotel en ik kom zeker nog terug. Nespresso op de kamer!

Erg mooi hotel, vriendelijk personeel en we hadden een mooie...
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Jammer dat je nog €19.50 voor het parkeren moet betalen per nacht. Erg prijzig!!! Ontbijtzaal werd langzaam opgeruimd, veel vuile vaat bleef lang staan.

Erg mooi hotel, vriendelijk personeel en we hadden een mooie kamer.

Vriendelijk personeel, kamer was netjes, voldoende parkeerplaatsen
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ontbijt niet in begrepen en ontzettend duur €23 pp, zo gaan je gasten liever bij het strand ontbijten, goedkoper en beter uitzicht. Was het goedkoper dan waren we zeker bij jullie gaan ontbijten.

Upgrade voor €30 meer, vriendelijk personeel.

Altijd een heerlijke ervaring.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Over het totale plaatje, het ontbijt, sauna, de kamers, prijs/kwaliteit, zijn we zeer te spreken ,wat wij als extra pluspunt willen opmerken is het vriendelijke personeel, we hebben iedere keer het gevoel dat we weer thuis komen. onze complimenten hiervoor.

Service aan de receptie en ontbijtzaal moet beter
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Het ontbijt was karig. Er waren geen porceleinen mokken of glazen voor de latte maar kartonnen bekers, er was geen honing, er werd onvoldoende aangevuld, een koffiemachine stond niet aan en de gebruikte tafels werden niet of erg laat afgeruimd.

Kamer was Goed, het uitzicht naar het park ook.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Ideale uitvalsbasis om een bezoek aan Den Haag of Scheveningen te brengen.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het uitgebreid ontbijt. Je kon in de ontbijtzaal blijven zitten tot 11u30. De warme temperatuur in het zwembad. Het hotel is mooi verzorgd en ligt naast een park. De tramhalte ligt op 2 minuten stappen van het hotel. Ideaal om eens een bezoek te brengen aan het centrum van Den Haag (10 min) of het strand van Scheveningen (10 min). Personeel aan de receptie is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dagtickets tram kon je bekomen aan de receptie.

• Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

De ligging van het hotel is perfect. Binnen een half uur lopen ben je in Scheveningen en ook in het centrum van Den Haag. Tevens is het een super mooi hotel met meer dan voldoende faciliteiten.

Crowne plaza heeft mij twee keer geld van de rekening...
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Crowne plaza heeft mij twee keer geld van de rekening afgehaald eerst zouden ze het terug storten niet gebeurd toen weer gebeld en zeiden ze dat ik een dubbele boeking had gedaan en ik gewoon moest betalen slechte service zal het niemand aanraden

heerlijk hotel van alle comfort voorzien
    • Club Kamer

de vriendelijke medewerkers aan de receptie zorgen ervoor dat je je echt gast voelt. Marijke van de wellness is bijzonder klantvriendelijk en zeer kundig in het uitvoeren van de behandelingen. zeker de moeite waard om een behandeling te reserveren. fijne ruime kamer en heerlijk schoon.

Mooi familieweekend gehad, ook heel vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Niet veel op wandelafstand. Wagen nodig of tram nemen om bv. naar centrum Den Haag te gaan of naar Scheveningen.

Was lekker uitgebreid ontbijt. 1x 's avonds ook lekker gedineerd. Mooie ruime kamers, wel jammer dat in 1 gedeelte v/h gebouw venster niet geopend kunnen worden. Mooi om achter hotel te wandelen. Mooie wellness, wel tamelijk donker in het zwembad.

Het ontbijt en het bed
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het nacht personeel zei dat het hotel vol zat of een kamer van 1400 euro. Hierna hebben we geboekt via booking.com en konden we gewoon weg inchecken.

Het ontbijt en het bed

prima hotel om enkele nachten te verblijven.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

sommige dingen zijn wat gedateerd, zoals de restaurantstoelen hadden slijtageplekken, vooral aan de armleuningen.

De locatie vonden we geweldig, dichtbij Scheveningen en met de tram binnen 10 minuten in het centrum van Den Haag.

Heerlijk ontspannen voor enkele dagen !

de regen...

Lekker uitgebreid ontbijt. Heel vriendelijk personeel. Prachtige ruime comfortabele kamers en badkamer. Sauna en wellness en massage waren pluspunt ! Ligging ideaal om zowel Den Haag centrum als Scheveningen te bezoeken. Auto laten staan op parking van hotel en tram stopt voor de deur. In 10 minuutjes ben je in het centrum of aan het strand.

• Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Parkeren prijs en prijs ontbijt

Voor deze prijs mag er best ontbijt geleverd worden en belachelijke prijs voor te parkeren bij het hotel. De kamers zijn immers ook niet goedkoop.

prima.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Belachelijk dat je voor een hond 50 euro extra moet betalen voor 1 nacht. Staat totaal niet in verhouding tot andere hotels. Dit wordt ook door booking.com niet weergegeven bij de booking....

personeel en kamer zijn prima, wat je mag verwachten van 5 sterren.

Goed hotel voor weekendje Den Haag/Scheveningen.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

In jullie informatie staat dat de afstand tot het centrum 800 meter is, dit is foutief. Het is zeker 2 km. Pas dit aub aan !! De bereikbaarheid is goed met een tram station voor de deur, zowel naar het centrum als naar Scheveningen

Het ontbijt was goed. Vanwege de drukte was er te weinig ruimte om iedereen te kunnen laten zitten en werd er niet snel genoeg aangevuld.

Ik kan nix bedenken....

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker Veel verschillende drankjes sappen enz Zeer netjes overzichtelijk en gezond groente fruit enz

Heerlijk kunnen genieten met het hele gezin
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Bed was niet comfortabel, matras was helemaal ingezakt waardoor je niet lekker kon slapen. Matras is hard aan vervanging toe.

Ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Spa- en welnesscentrum is schoon en mooi. Lekker om te ontspannen.

Fijn, mooi gelegen hotel.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Wij maakten gebruik van trap in plaats van lift. De trap regio is slecht onderhouden en vuil. Dit doet afbreuk aan de verdere prachtige uitstraling van het hotel.

Fijn, mooi gelegen hotel. Mooie moderne kamers. Goed parkeren. Zeer centraal voor stad Den Haag of Scheveningen bezoek.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Erg prettig, ontspannen omgeving.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Veel rijke snobben in het hotel die voor een bepaalde sfeer zorgen die me persoonlijk minder aanspreekt

Goede faciliteiten. Alles is aanwezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Flatscreen espressomachine boxspring sauna en fitness...

A
    • Club Kamer

Per nacht €19,5 voor het parkeren, zelfs als gast is belachelijk veel.

Het ontbijt was heerlijk, het comfort zeer goed en het personeel zeer vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

kamer en ontbijt
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

wij hadden een kamer op de bovenste verdieping. Wij horden tijdens het slapen gaan het geluid van een luchtreiningssysteem op het dak. Dat hield ons een tijdje wakker

kamer en ontbijt

Mooie accomodatie met frisse kamers
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Zwembad is veel te donker best heldere verlichting nemen Personeel aan onbijt spreekt mensen in het Engels aan dit is niet nodig,kwam storend over

Onbijt was zeer in orde spijtig genoeg geen vers geperst fruitsap voor een klassehotel zou dit mogen

Goed verblijf! Heerlijk bijgekomen.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Sommig personeel spreekt geen Nederlands. Toch fijn als personeel je in het nederlands (probeert) aan te spreken.

Ontbijt was erg goed! Lekker en veel keus. Met de mogelijkheid om eigen wafels te maken als bonus. Vriendelijk personeel! Alles mogelijk en ook om 1 uur snachts staan ze er met een glimlach. Mooie grote kamer met bad en mooi uitzicht.

Fantastisch! We komen graag een keer terug!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het zwembad is in het weekend (helaas) maar tot 21:00 geopend.

De etage met sport en welzijn was fantastisch! Nog mooier dan op de foto's. Ik heb nog nooit zo'n complete fitnessruimte gezien. Ze hebben echt aan alles gedacht.

• Beoordeeld op: 3 februari 2018

1 word...amazing
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Licht geluidsoverlast van mijn bovenburen. Maar lag meer aan hun luidruchtigheid.

Top service. Correct maar toch persoonlijke benadering door the staff. Wellness echt top. Keuken amazing.

Jammer van het extra parkeergeld
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Bij het in checken Werden we in het engels aangesproken. We zijn in Nederland dus spreek ook nederlands. Anders is het als er buitenlandse gasten zijn. Maar ga daar niet standaard van uit

Goede kamers met goede bedden.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het ontbijt op onze eerste dag was slecht. Weinig plek en als een tafel vrij kwam werd deze niet schoongemaakt. Personeel was duidelijk onderbezet.

Goede kamers met goede bedden. Ook de welness was prima.

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Redelijk schoon en goede locatie
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

In een 5 sterren hotel verwacht je geen lange rij bij uitchecken. Bij het ontbijt waren er geen schone tafels. Geen personeel te zien om tafels op te ruimen. Ontbijt was tot 10.30 uur. Ook precies op dat tijdstip werd al het brood en vleeswaren weggehaald.

Redelijk schoon en goede locatie

Weer geweldig , we kijken er alweer uit naar de volgende keer.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Bij de gerenoveerde kamers gaan de balkon deuren moeilijk open.

Ondanks dit hotel een luxe hotel is en netheid voorop staat, is het geen stijf hotel, maar is het zeer sfeervol, en gezellig, door de ligging en het zeer vriendelijk personeel. Wij gaan er altijd met een glimlach weg.

Aanpassing van parkeergeld en prijs van ontbijt zou verlaagd moeten worden dan is het top
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Geen droogrek aanwezig om handdoeken op te hangen en niet genoeg ophangpunten voor kledingstukken. Doucheruimte nat. Echte minpunt vind ik het parkeren. 17,50 voor 1 nacht is echt bizar. Prijs voor ontbijt aan de hoge kant

Locatie. Personeel bij receptie is top

Ontbijt was goed.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Veel verkeer lawaai als de deur/ raam open stond. Erg warm in de kamer met weinig mogelijkheden dit zelf goed te regelen. Uitzicht was de Shell benzinepomp.

Ontbijt was goed. Bed was ruim en stevig.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Een zeer geslaagd weekend.
    • Executive Tweepersoonskamer met 2 Bedden

Ondanks men veel moeite doet om het slaapcomfort te verhogen, toch wel een harde matras.

Gezellige kamer/ Ontbijt zeer uitgebreid en lekker/ Zwembad / Vriendelijk personeel.

Uitstekend. Kom regelmatig terug.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Restaurant: beperkte kaart, bediening vriendelijk Ontbijt: Goed. Geen verse jus de orange. € 23,50 pp wellicht iets te duur.

Nette kamer, uitstekend bed. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 2 december 2017

• Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Ontbijt. Yoghurt alleen in hele kleine bakjes. Fruitsalade idem dito. Muesli met een rare bijsmaak.

Uitstekende fitness faciliteiten plus personal trainer plus zwembad. Uit de kunst!

Genot
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Betalen voor je parkeerplaats. Stop dat bij je reservering bij. Parkeren is geen luxe. Betaald parkeren is voor niet gasten. Dit viel mij tegen. Voor € 166,00 per nacht, mag dit er wel bij zitten.

Ontbijt, zwembad en de bedden

• Beoordeeld op: 19 november 2017

Heel duur voor Heel weinig
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het ontbijt was qua artikelen aardig, glutenvrij was er alleen een maiscrackertje te krijgen. In de rij ( 10 personen !!!!!! ) voor de koffieautomaat. Wachten op een gekookt eitje 5 minuten . Op de schamel ingerichte kamer veel reklame voor " Groen " , Handoeken hergebruiken e.d. Maar ..........In de hele badkamer GEEN handoeken rek en zelfs geen enkel haakje. Ik vind 5 sterren voor dit hotel totaal onverdiend, 3 sterren is echt het maximum. Verdere klachten gaan naar de sterrengevende organisaties. Slecht hotel !!

Het enige was eigenlijk de ligging, vlakbij waar we moesten zijn.

• Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Heerlijke welness Tip: meer ligbedjed voorzien aan het zwembad! 3 stuks is te weinig! Buiten staan ligbedjes die in de winter niet gebruikt worden, deze eventueel verplaatsen naar binnen? Veder zeer propere kamer, modern mooie badkamer en uitermate vriendelijk personeel. Wij komen terug!

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Ons verblijf is op bovenstaande na prima bevallen.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Miste een tafeltje bij het bed om wat op te zetten. We konden de tweede dag niet van de kaart eten door een activiteit in het restaurant. Het personeel deed wel hun best om toch wat eten te regelen voor ons.

Het zwembad was heerlijk, lekker groot en heel hygienisch.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het zwembad was heerlijk, lekker groot en heel hygienisch. Het personeel was heel vriendelijk tegen mijn dochter! Het hotel ligt op een handige plek tussen allerlei bezienswaardigheden in (bijv Scheveningen is 2 km en Museon, Gemeentemuseum en Omniversum liggen op 500 m). Het is niet middenin het centrum - winkels en restaurants zijn niet super dichtbij. NB We hebben smakelijk gegeten in het restaurant bij het hotel!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Heerlijk hotel om even bij te tanken.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Duidelijke info bij de sauna Geen biologische producten bij het ontbijt Wel blij met groot aanbod gedroogd fruit

Kamer, bed, personeel, restaurant, zwembad

We hadden er meer van verwacht.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het personeel had er niet zo een zin in, ratelde de zinnen standaard af. Receptionist kwam met een enorme rookwalm van in het hokje om ons te helpen aan de balie. Gin tonic besteld in bar, er werd gewoon iets ingedaan, geen voorstel gekregen qua ginsoorten terwijl er verschillende op de toog stonden. Ontbijt aan een vuile tafel moeten gaan zitten, deze zelf moeten opruimen, niemand te zien. Vloer bij het ontbijt plakte enorm. Bij de wellness werden de handdoeken niet opgeruimd, alles lag er maar op de grond. TV volgens de website met on demand filmkanaal, maar dit was niet zo. Bij navraag aan de receptie wisten ze zelf niet of de tv dit nu had of niet...

Taartje op de kamer ter attentie van jarige echtgenoot. Mooie gerenoveerde kamer en prachtige wellness, aangename temperatuur van het water. Mooie bar.

Fantastisch!!!!!!!!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Enige minpuntje vond ik dat we bij het ontbijt werden ontvangen en in het Engels werden aangesproken. We zijn toch gewoon in eigen land.... Snap dat het een internationaal hotel is,maar toch......

We hebben genoten!!!

Wat een heerlijk hotel!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het duurde ruim een dag voor ons dienblad van de roomservice die op de gang stond werd opgehaald.

Het ontzettend vriendelijke personeel, het uitgebreide ontbijt en de fijne kamer. Wij zijn ook onwijs fan van de heerlijke pillow spray.

Erg fijn
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Ontbijt aan de prijzige kant. € 17,50 Verder wel erg harde bedden en enig nadeeltje bij het ontbijt...er zat een haar in mijn spek. Aanrader om in de keuken daar maatregelen voor te treffen want dat is toch jammer van een smakelijk ontbijt. Sauna buiten is echt aan vervanging toe. Ziet er een beetje armoedig uit en doet afbreuk aan de rest van het hotel.

Fantastisch verblijf. Alles perfect. Enorm genoten van de gastvrijheid, mooie vernieuwde kamer, stoombad, sauna en zwembad en de ligging van het hotel.

Aanrader
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Parkeerkosten kwamen er ter plaatse extra bij. Ondanks de goede faciliteiten een in verhouding duur hotel.

Perfecte ligging tussen Den Haag en Scheveningen

Verder alles oke en zeker voor herhaling vatbaar !!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Er waren wat misverstanden bij de afrekening. Ik had geboekt voor 4 personen maar twee mensen moesten afhaken i.v.m. opname in een ziekenhuis ! Booking ,Com heeft dat keurig voor mij opgelost omdat ik de kamers als ZZP geboekt had en geen annulering kon maken zonder de kamerprijs te betalen. Super gedaan door de medewerker van Booking .Com. Ik had bij boeking ook aangegeven dat ieder voor zich de kamers zou afrekenen, Nu was alles van mijn Credit Card afgeschreven en dat was niet meer te corrigeren

Ontbijt was goed ! Eten in het restaurant was. Ik was daar met een zakenrelatie !!

Comfortabel, luxueus
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

De locatie is een ideale uitvalsbasis voor zakelijke gasten, maar minder voor leisure gasten die echt voor Scheveningen komen. Wij waren overboekt in Scheveningen, dus was dit hotel ons beste alternatief, maar 20 minuten lopen is toch echt wel een stukje.

Allereerst werden we vriendelijk verwelkomt door een gastvrije receptioniste. Zij vroeg ons ook of wij voorkeur hadden voor een eventuele verdieping. De kamer was werkelijk fantastisch, comfortabele bedden, een zalige douche en zelfs heerlijke pillow spray.

• Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

1) De wachttijd aan de check-in duurde oneindig lang. De check-in zelf duurde ook heel lang. Er werd 50 euro op mijn kredietkaart geblokkeerd als waarborg. Die zou na 3 werkdagen gereleased worden. We zijn nu meer dan een week verder en de waarborg staat nog steeds geblokkeerd op mijn rekening. Het hele principe van het betalen van een waarborg slaat nergens op en is uiterst ergerlijk en alles behalve klantvriendelijk. 2) Dit is zeker geen 5-sterren hotel maar misschien een 4-sterren. Er was weliswaar een zwembad maar de onaangename geur heeft ons ervan weerhouden om erin te zwemmen. 3) 17,5 euro voor de parking is behoorlijk prijzig. 4) De kamer was klein en voelde heel erg gesloten aan.

De locatie Mooie fitnessruimte Prima bed

Geen 5sterren hotel waardig wbt de kamer.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Geen bad in de superiorkamer terwijl gezegd en vermeld wordt dat er een bad is. 17.50euro per dag om je auto weg te mogen zetten bij het hotel. Beperkte tv kanalen. 25euro per persoon voor het ontbijt.

Groot bed

De rust die we zochten hebben we zeker NIET gekregen
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Alles eigenlijk, kapotte glasgordijnen, slecht functionerende airco en bij open zetten van de ramen geluidsoverlast van trams, vrachtwagens en hulpdiensten. Afzuiging in de badkamer maakte zoveel herrie en uitzetten was niet mogelijk, kregen na 4 telefoontjes met de receptie ook geen hulp van hun. Het ontbijt was voor €23,50 gewoon slecht, werdt nauwelijks aangevuld en er waren te weinig tafels.

hotel heeft een prima ligging om stadsbezoek Den Haag te...
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Ontbijt zou net iets beter kunnen voor de prijs

hotel heeft een prima ligging om stadsbezoek Den Haag te combineren met het strand. Geen auto nodig ter plaatse als je wat wandelen erbij neemt (fijne wandelpaadjes tot aan het centrum, 35 min; tot aan het strand, 20 min. Prima service.

Booking.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Booking.com heeft geen info van een extra bed doorgegeven. Ik zal niet snel meer boeken via booking.com. Op 19 Juni geboekt maar geen extra bed! Is lastg.

Prettig!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Geen idee van de kwaliteit van de thee! Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. In het bijzonder: een oplettend en EERLIJK kamermeisje! Een dekbed, wat nu eens niet synthetisch was, althans niet leek te zijn!

Mijn verblijf in crown plaza
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Met uitzondering van de 2 zogenaamde personal trainers die nu helemaal niks toevoegen aan de fitness. Mijn partner en ik hebben gebruik gemaakt van de fitness en bij binnenkomst geen goededag geen uitleg van handdoeken ed, maar wat wil je ze waren alleen zelf aan het trainen. Daarna zijn ze naar buiten gelopen en kwam er eens eentje sporadisch kijken. En dat terwijl de hendel van de legpress het niet deed. Ook een minpuntje was het geluid op de kamer ondanks het uitzetten van de airco bleef er een irritante zoem op de achtergrond hangen.

De ruime kamer, een riante badkamer met werkelijk een heerlijke douche set, natuurlijk de professionaliteit van het personeel.

Heerlijk hotel
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Fitness gedeelte,ik snap dat er een procedure is voor leeftijd maar wat een macho mannetjes lopen daar,jammer

Schoon,vriendelijk personeel,mooie kamers,alles ziet er piccobello uit,ontbijt is super,zwembad is mooi,je loopt in ruim 20.min naar het strand

Niet wat ik van een 5* hotel gewend ben.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

De kamers moeten gewoon schoon zijn om 14.00 uur. Wat meer ervaren personeel Achter de receptie zou fijn zijn. Schoonmaakpersoneel hoort niet te schreeuwen over de gang. Bij een 5* hotel moet alles gewoon goed zijn en dat was het hier niet!!

Faciliteiten, ontbijt goed. Schoonmaakpersoneel wat op de gang naar elkaar schreeuwt in een voor mij onbekende taal vond ik niet 5*-waardig. De kamer was tijdens in-check nog niet klaar (14.00 uur). Sleutelkaarten klopten niet, dus we konden de kamers niet in. Dit betekende dat we weer in een lange rij bij de receptie aan moesten sluiten. Op de vraag of ik even tussendoor mocht werd niet gereageerd. We moesten zelf om een extra badjas vragen. Er hing maar een kwart rolletje wc papier met z'n 3'en. Al met al een armoedige eerste indruk. 3 x aangegeven dat we als inwoners van de zelfde gemeente geen toeristenbelasting hoeven te betaling en dan bij thuiskomst toch nog een mail krijgen dar we toeristenbelasting vergeten te betalen zijn.

Ontevreden terug naar huis!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

De reden van dit verblijf was dat ik naar een bad snakte! Hoewel ik wel tien minuten met de receptioniste sprak over hoe zeer ik mij op mijn bad verheugde, bleek dat ze helemaal niet naar me geluisterd had. De kamer had alleen een douche, hoewel ik de beschrijving van booking duidelijk stond: bad en douche! Beetje zuur als je daarvoor gekomen! Het enige alternatief was een kamer met bad, maar zonder balcon én langs een drukke weg! Ik heb spijt van deze boeking!

Het balcon met uitzicht op een park.

Vriendelijk personeel in een hotel met schone ruime kamers met balkon
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Kan niks noemen wat tegen viel, prijzen in het hoogseizoen zijn natuurlijk hoog, dus daar valt weinig aan te doen.

Na de renovatie is dit hotel weer helemaal top. Schoon, modern, ruim, prima ligging. Gratis fruit en water bij de receptie.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Volgende keer zorg ik dat ik nuchter ben.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Het water liep onder de douchedeur door. Ik had echter te veel koppijn om me er zorgen over te maken

Prima hotel. Jammer dat ik te lam was om er normaal van te genieten. Na een bezoek aan Crazy Piano's in Scheveningen welgeteld 4 uur kunnen ronken in het King Size bed. De uiterst discrete nachtportier liet me cash geld opnemen nadat ik m'n centen voor de taxi was verloren en gaf goede routebeschrijving naar mijn kamer. Goed antikater-ontbijt overigens.

Kort maar zeer goed verzorgd verblijf. Alles aanwezig om je wensen te vervullen.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

ik zou niks kunnen bedenken!

ik ben al in veel hotels geweest in Nederland, echter nog nooit zo perfect geregeld en me thuis voelend als in Crown Plaza Scheveningen. We waren er om de verjaardag van mijn zoon te vieren. Het was perfect verzorgd. bedankt, we komen zeker terug.

weekendje weg
    • Club Kamer

Wanneer de kamerdeuren van de aanliggende kamers dichtgedaan werden. was dat erg goed te horen op de kamer.

het ontbijt was perfect. erg veel keus. ruime kamers

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Perfect
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Parkeerkosten had wat ons betreft iets minder gemogen.

De kamer was super, het was ruim en de badkamer was ook perfect! Personeel was ook zeer vriendelijk.

We kregen een update naar een suite , mooie ruime kamer ,...
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Aankomst in de ontbijtzaal , overal volle tafels nog niet afgeruimd ,om half negen

We kregen een update naar een suite , mooie ruime kamer , ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Zeer comfortabel, perfecte locatie in prachtige omgeving, super vriendelijk personeel.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Ik probeer iets te vinden wat ons niet beviel, maar ik kan niets bedenken.

Ontbijt was uitstekend. Niet te standaard. De kamer was ontzettend ruim. Heerlijk geslapen op een fijn en enorm bed. Alles was schoon en het personeel was zeer vriendelijk.

licatie en comfort
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

ik vond het erg onprettig dat er een preautorisatie belasting op mijncreditcard plaatsvond van 262 euro terwijl de kosten 159 euro was en dat zowel de presutorisatie als de betaling 24 later beiden nog steeds zijn afgeboekt. samenvattend ik begrijp niet waarom ik 400 moet betalen als ik een kamer van 159 euro geboekt heb

licatie en comfort

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Net nieuw ingerichte kamer met balkondeur die 's nachts...
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Ontbijt was erg mager voor een hotel van deze prijsklasse. Om 8 uur was er al veel op en het werd slecht of niet aangevuld.

Net nieuw ingerichte kamer met balkondeur die 's nachts gewoon open kon blijven.

Niet van toepassing
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Niet van toepassing voor ons

Het hotel ligt dicht bij het centrum en het strand. Het is gemakkelijk te bereiken met de auto. Het openbaar vervoer (de tram) is voor de deur.

Voor herhaling vatbaar!
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Helemaal niks. Het personeel is ook erg vriendelijk, zowel in de ontbijtzaal, de welness als de receptie.

Heerlijk ontbijt. Geweldig leuk dat er bij aankomst op de kamer ballonnen, hartsnoepjes, een kaart met leuke tekst en heerlijke chocoladetaart op ons wachtte. Niet verwacht aangezien ik alleen gevraagd had om een parkeerplaats te reserveren ivm 8 mnd zwangerschap.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Kamers waren heel goed
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

bij het gebruiken van de douche wordt de grond in de badkamer helemaal nat! echt een overvloed van water dat niet door de afvoer gaat aangezien de 'inloopdouche' een beetje hoger is dan de grond

Kamers waren heel goed personeel was vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zeer verzorgd en formidabele ligging tussen Den Haag en Scheveningen.
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

Beperkte menu en wijnkaart in het restaurant.

Prachtige kamer, was een upgrade voor onze 30e huwelijksverjaardag. Bovendien met een taartje erbij een bloemenhartje op het kingsize bed. Het ontbijt was zeer lekker. Het diner in de restaurant was correct. Zeer goede ligging aan de tramhalte.

• Beoordeeld op: 8 april 2017

Fijn en relaxt
    • Superior Kamer - Toegewezen bij Aankomst

We stonden best lang in de rij om uit te checken. Maar zij kunnen er natuurlijk niks aan doen dat het opeens zo druk was..

Er is sinds een aantal weken een nieuwe vleugel gebouwd. Deze kamers zijn echt super! Heb heerlijk geslapen en de kamer was rustig en chique!

Nachtje weg met alles er op en er aan
    • Club Kamer

Tankstation voor het hotel, openingstijden van de bar, badkamer was maar matig, zeker voor een luxe kamer, douche en bad erg basic en wastafel spoelde niet goed door.

Ontbijt was heel goed, ruime ontbijttijden, wellnes faciliteiten zijn heel fijn

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Bezoek voorstelling World Forum
    • Club Kamer

De douche bak niet goed geinstalleerd waardoor water de vloer van de douche-ruimte (incl toilet) nat werd

De kamer was zeer netjes, want in het recent opgeleverde gedeelte van het hotel. Goed voorzieningen. Uitstekend ontbijt. Lekker zwembad.