Beoordelingen over Prominent Inn Hotel 4-sterren

Koningin Wilhelminaboulevard 4, 2202 GR Noordwijk aan Zee, Nederland

#18 van de 23 hotels in Noordwijk aan Zee

Helemaal tevreden.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Niets: het was goed zoals het was.

Het ontbijt was prima, evenals de kamer. De bedden waren goed. Alles functioneerde! We hadden een kamer met zeezicht en dat maakt het voor ons gevoel altijd "af".

ideale ligging met toch wat kanttekeningen

honden zijn toegestaan in dit hotel en naast het hotel wordt een appartementencomplex gebouwd waar de komende maanden-jaren waarschijnlijk geluidsoverlast gaat geven. Vanuit een penthouse kon zo onze kamer binnengekeken worden. Nadat wij dit hadden gemeld bij de receptie werd dit slechts ter kennisneming aangenomen. Er werd bijv. geen alternatieve kamer aangeboden wel of niet met eventuele bijbetaling. Ze hadden de klacht nog nooit eerder gehad was het enige antwoord

hotel lig aan de boulevard en dicht bij het strand en het centrum

prima verblijf met vriendelijk en behulpzaam personeel.

bedden waren veel te zacht. de voorkant van het restaurant zou een metamorfose mogen hebben. het lijkt nu van buitenaf dat het een VVV informatie gebouw is(een tip).

personeel was super vriendelijk. het gaf een prettige sfeer. het eten was uitstekend. ook al was het wat gedateerd, het was wel allemaal schoon.

Matig, personeel wel heel vriendelijk!
    • Basic Tweepersoonskamer

De uitstraling van het hotel. Dit hotel is echt geen vier sterren waard. We hadden een twijfelaar bed in de kamer en je gelooft het niet; een douche gordijn! Alles is verouderd. Op de gevel mist een letter in de naam van het hotel. Alles ziet er een beetje verpauperd uit. Tijd voor een opknapbeurtje!

Het vriendelijke personeel

Voor een weekend een prima hotel. Voelde alsof we een week zijn geweest.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel is wel wat verouderd. Geen eigen parkeerplaatsen maar wel reductie op parkeergarage (op loopafstand). Geen airco. Wel een losse ventilator in de kast.

Lokatie is super. Direkt aan boulevard. Alles op steenworp afstand, strand, eet- en uitgaans gelegenheid, winkels.

niet gebruikt
    • Basic Tweepersoonskamer

Geen airco, gaten in de gordijnen, geen waterkoker in de kamer. Geluidsoverlast: ondefinieerbaar hard gezoem de hele nacht. Niet echt een viersterren hotel.

niet gebruikt

Fijn Hotel

Met dit heerlijke warme weer zou een airco erg fijn zijn geweest op de kamer

De ligging is perfect . Je loopt zo het strand op :) Het personeel is heel vriendelijk en denkt met je mee :) prijs kwaliteit verhouding is goed :)

Mooie locatie, direct aan de boulevard met zeezicht kamers

Basis kamer zonder airco wat ontzettend warm was. Op de kamer weinig faciliteiten voor een comfort kamer. Ontbijt redelijk, broodjes waren taai.

Mooie locatie, direct aan de boulevard met zeezicht kamers

Kamers erg oud en gedateerd.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Kamers erg oud en gedateerd. veel vlekken in gordijnen en op de kasten en in de vloerbedekking. bij het selecteren bij bookings.com deed ik filter zwembad maar was er helemaal niet!

Lekker genoten.

Hygiene had beter gekund. De vele ronkende motoren op de boulevard.

Wij hadden een comfort kamer, was netjes maar eenvoudig. De kamer was op het zuiden zonder arico, dus gratis een upgrade naar een eigen sauna op de kamer erbij... Het ontbijt had een ruime keuze. Personeel was vriendelijk. Op loopafstand van strand, winkeltjes en restaurants.

• Beoordeeld op: 16 juni 2018

Bij inchecken kregen we kamer aangewezen met uitzicht op de...
    • Basic Tweepersoonskamer

Bij inchecken kregen we kamer aangewezen met uitzicht op de muur. Gelukkig was er een andere kamer beschikbaar. Wel met bijbetaling maar met uitzicht op zee. Echt genoten van deze kamer. Dit stond er niet bij vermeld dat de mogelijkheid bestond dat je uitzicht op een muur had. Ik had een kamer geboekt met uitzicht op deel stad deel zee. Verder prima verblijf gehad. Vriendelijk personeel heerlijk ontbijt.

Heerlijk! Vooral te danken aan het prachtige weer.
    • Basic Tweepersoonskamer

De foto op booking.com bleek achteraf de achterkant van Huis ter Duin. Wij verwachtten dus een groot hotel, het was echter een klein hotel er vlak naast. Ik zag dat de foto inmiddels is aangepast.

Prima ontbijt, vriendelijk personeel, pal aan het strand.

Toe aan een nieuwe overnachting in een ander hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

Warmte in de kamer Matrassen veel te zacht Verwarmingen met roest Incheck procedure, te kleine kamer Licht in de kamer. Er stonden twee schijnwerpers van de reclame gericht op ons raam. Oplossingsgerichtheid vanuit Booking.com

Locatie dicht bij het strand Oplossingsgericht personeel

Fijn verblijf welke aan te raden is.

Openingstijden bar. Rond 11.00 uur reeds gesloten en de prijzen vd mini bar waren exhorbitant hoog.

Service en de Kamer plus het bijbehorend restaurant.

fijn hotel mooie ligging goed personeel goed eten.

eigenlijk niets

kamers klein maar heel schoon, ontbijt prima in orde behalve de koffie, gegeten in het restaurant ook helemaal ok aardig personeel, zeker in het restaurant

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Rustig en ontspannend

Het weer!

Wat prijs kwaliteit betreft is dit een zeer goed hotel, vriendelijk en netjes. Ideale ligging en lekker eten in de blauwe gans,zeker een aanrader. Volgende keer weer terug!

Het uitzicht en de locatie zijn goed, direct zicht op zee.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De kussens zijn behoorlijk zacht. Matrassen en kamer verder netjes!

Het uitzicht en de locatie zijn goed, direct zicht op zee. Ontbijt was ook goed, mocht misschien iets uitgebreider

We hebben het heerlijk gehad!
    • Basic Tweepersoonskamer

Het was erg warm op de kamer, te warm, later was dat beter nadat we er wat van gezegd hadden.

Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, het hotel ligt vlak bij het strand. In het restaurant kun je heerlijk lunchen en dineren!

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Lekker genoten

Uitgebreider ontbijt personeel mag wel iets vriendelijker

Wat goed moest zijn was goed schone kamers wel kleine kamer goed ontbijt niet heel uitgebreid

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Super ontbijt .
    • Basic Tweepersoonskamer

Bedden . temperatuur op de slaapkamer

Super ontbijt . bedden waren niet goed. Gleuf tussen de matrassen en zeer zachte matrassen En het was bizar heet op de hotelkamer. Daardoor ramen open gezet. En toen telkens wakker door de jeugd/ vuurwerk buiten

Het hotel lag lekker centraal, dichtbij het strand en...
    • Basic Tweepersoonskamer

De wc bril was kapot, er waren stukjes lak af. Vind ik echt niet kunnen in een hotel. Ik snap niet waarom er overal vloerbedekking ligt, onhygienisch. De spek was op bij het ontbijt en het personeelslid die ik vroeg of er nog nieuw kwam, liet duidelijk merken geen zin te hebben om nieuwe te regelen. Niet klantvriendelijk.

Het hotel lag lekker centraal, dichtbij het strand en dichtbij de winkels.

Prima verblijf ondanks de kou.

De parkeermogelijkheden in Noordwijk zijn beperkt en erg duur.

Het hotel is ongecompliceerd. Vriendelijk personeel, erg hulpvaardig. Bijzonder hondvriendelijk.

Plezierig veblijf
    • Basic Tweepersoonskamer

Verwarming in de badkamer: zelfs na 2 bezoeken van de monteur werd de radiator niet warm De croissants waren koud Roerei en spek hadden erg lang gestaan Eieren waren hard / minstens 7 minuten gekookt.

Het ontbijt was goed, niet geweldig Het parkeren was goed geregeld met € 10 / 24 uren

De kamer was goed en gesitueerd aan de voorzijde van het...
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was goed en gesitueerd aan de voorzijde van het hotel. Parkeergelegenheid op 1 minuut lopen van hotel met gereduceerd tarief. Ontbijt was prima verzorgd. Restaurant is aanbevelingswaardig.

Vriendelijk hotel, maar wel een beetje gedateerd
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamer beetje krap en de douche wordt helemaal nat met douchen. Douchegordijn is vreselijk. De matrassen zijn erg zacht

Ontbijt was prima en ontvangst ook.

We hebben heerlijk gewandeld, en en dinee was goed.
    • Basic Tweepersoonskamer

ontbijt mocht wat uitgebreider, + iets meer kwaliteit.

Ontbijt was sober, kamers waren heel schoon, als je naar buiten keek zag je een muur. Kamer was netjes meer was er niet.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Een leuk hotel op een prachtige locatie.

De kamer was erg warm en dit was niet in te stellen. Parkeren moest bij de Volmar en een dagkaart kost 10 euro.

Personeel was heel vriendelijk. Ontbijt was uitstekend.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

De ligging is prima.
    • Basic Tweepersoonskamer

Bedden een beetje zacht en het was erg warm op de kamer. Ontbijt was tot 10.00 uur, ook op zondag. Er werd vanaf 9.45 niets meer bijgevuld

De ligging is prima. Kamer en badkamer waren schoon.

Geen warmteregeling.

Geen warmteregeling. 'S nachts snikheet, balkondeur open (in januari) en nog niet goed kunnen slapen. Met hoogzwangere vriendin niet prettig. Overige accommodatie is goed. Mooie plek.

• Beoordeeld op: 20 januari 2018

Heerlijk rustig bij een zware storm
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren kan dichtbij echter kost extra geld. De kamer is wat gedateerd zeker een nieuwe topper op de bedden, de veren zijn ten dele voelbaar

Ontbijt was voldoende, het uitzicht perfect

Slechte ervaring
    • Basic Tweepersoonskamer

Slechte bedden zacht matras s morgen last van mijn rug. Erg warm op de kamer terwijl de verwarming uit was weinig vrisselucht.snap niet hoe ze het daar volhouden als het zomer is.

Klant vriendelijkheid

Lekker centraal gelegen en goed bereikbaar met het openbaar vervoer.
    • Basic Tweepersoonskamer

Het ontbijt was redelijk goed. Er was ruim keuze, maar het 'Engelse deel' van het ontbijt (bonen en worstjes) was tamelijk smakeloos. Leuk hadden wij het gevonden als er, zoals bijna standaard in Engelse hotels 'tea making facilities' zouden zijn (dat je koffie of thee kan zetten op de kamer). Maar dat troffen wij hier helaas niet aan.

De bus (lijn 20 Leiden -> Noordwijk stopte pal voor het hotel. Dat was natuurlijk prima. De afstand tot het strand kon niet beter: de toeging tot het strand bevond zich aan de overzijde van de straat. De kamer voldeed aan onze eisen: goede verwarming, comfortabel bed en schuin zicht op de zee. Er was een minibar op de kamer, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Ook positief: vóór het inchecken en na het uitchecken mochten wij onze bagage in het hotel stallen. En heerlijk die sauna in het hotel. Een prima vervolg op een flinke strandwandeling!

geweldig verblijf, voor herhaling vatbaar
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Matrassen van de bedden vonden wij slecht

Locatie geweldig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt goed, keuze en verscheidenheid prima. Over het diner zijn we zeer tevreden en zullen hier zeker bekendheid aan geven.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

teleurstellend
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Voorts moest er 15 euro extra worden betaald voor de hond terwijl dit bij de boeking niet was vermeld, ook niet bij 'de kleine letters', dit is vreemd omdat via booking.com wel het vakje "huisdieren' was aangevinkt bij de boeking. Zelfs in de voorwaarden werd er geen bedrag genoemd. Mijn advies aan het personeel om dit in de toekomst reeds bij de boeking aan gasten kenbaar te maken, stuitte op de opmerking 'daarvoor ben ik niet bevoegd'. Teleurstellende en onprofessionele attitude, althans naar mijn mening.

ontbijt was zeer matig, echt niet meer van deze tijd: houdbare in plaats van verse melk, geen verse jus, eieren waren op, er werd geen thee of koffie meer geschonken, tafel niet gedekt terwijl ik wel op tijd binnenkwam, kortom: zeer teleurstellend en het personeel was -op zn vriendelijkst uitgedrukt-ongeinteresseerd en weinig meedenkend.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Heerlijk "uitgewaaid"" .
    • Basic Tweepersoonskamer

In het raamkozijn zat een gat. Hierdoor was de tweede nacht erg rumoerig., en het tochtte. Het waaide toen enorm. Wij vinden het niet hygienisch dat er honden mogen zijn in de ontbijtzaal. Waarom moet iedereen een hond overal maar accepteren?

Ontvangst was vriendelijk, goede uitleg over parkeergelegenheid. Kamer goed, maar basic. Geweldig zo dicht bij boulevard en strand. Vanuit het kamerraam was de zee te zien. Goed en lekker ontbijt, veel keuze.

• Basic Tweepersoonskamer

Ik heb bij het boeken zelf een fout gemaakt met de datum maar geen probleem, ik heb mijn ouders laten gaan. Zij waren aangenaam verrast. fijne en zeer schone kamer en het ontbijt was formidabel. Zij hebben heerlijk geslapen en een prettig verblijf gehad.

Prima vermaakt, heerlijk uitgerust.

De kamer was veel te warm, s’nachts slecht geslapen, er kon wel raam open, maar door harde wind eigenlijk niet te doen...

Het eten was uitstekend, Diner en ontbijt! Uitzicht op het strand, fantastisch!

Mooi zeezicht maar prijs-kwaliteit-verhouding klopt niet.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Direct de kamer moeten afrekenen bij aankomst. Diner in hotel moest gereserveerd worden. De tafel die we in het restaurant kregen toebedeeld was echter heel klein en tussen twee andere tafels ingeprikt. Niet echt een prettige plek. We voelden ons 'erbij gezet'. Niet-hotelgasten hadden betere plekken terwijl er genoeg andere goede zitjes vrij waren. Ook vreemd dat er zoveel honden in het hotel waren. Is dit misschien het enige hondenhotel in Noordwijk? Bij vertrek kon er geen "graag tot ziens en nog een goede reis" vanaf. Service en betrokkenheid dus ver te zoeken. Prijs-kwaliteit-verhouding klopt niet met omliggende hotels. Kamers zijn 'te verouderd' en 'te klein' voor deze prijscategorie.

Direct aan zee gelegen. Ruime kamer met prachtig zeezicht en balkon. Mooi restaurant (wel erg gehorig als het druk is) met vriendelijke bediening. Goed en uitgebreid ontbijt.

Redelijk hotel op mooie locatie
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Ontbijt was slecht alles was vroegtijdig al op en werd niet aangevuld terwijl het ontbijtbuffet nog lang niet afgelopen was

De ligging tov van centrum en strand

Kamers waren op zich prima.
    • Basic Tweepersoonskamer

Kamers waren op zich prima. Wel was het enorm warm op de kamer. Helaas geen airco op de kamer. Zaten hier in oktober, dus zo warm was het niet eens... Hotel heeft een prima ligging aan de boulevard. Ontbijt was erg basic, maar wel prima.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

voor 1 nachtje prima, maar zal niet nog een keer dit hotel boeken.
    • Basic Tweepersoonskamer

Was heel erg warm ondanks dat de verwarming uit stond. kan schoner op de kamer, stof slierten aan het plafond en op de muren, douchegordijn in de badkamer is erg vies aan de onderkant en is niet hygiënisch. gehorig in de badkamer, kan letterlijk horen wat de buren in de badkamer zeggen,. uitzicht op de muur van het gebouw ernaast, raam kan moeilijk open maar wel nodig als het zo mega warm is op de kamer. Voor het aantal sterren had ik meer verwacht,

dichtbij het strand, ontbijt was prima alles wat je nodig hebt is aanwezig.

Voor 1 nachtje prima hotel, goede ligging, goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Er waren nogal wat honden in het hotel..nog nooit eerder meegemaakt...af en toe hoorde je geblaf en gepiep. Honden in de ontbijtzaal vind ik onhygiënisch....

Voor 1 nachtje prima hotel, goede ligging, goed ontbijt. Heerlijke wandeling op strand gemaakt en door duinengebied...erg mooi! Het weer was stormachtig.

We hebben het erg naar onze zin gehad in jullie hotel, top locatie, goede kamers en heerlijk ontbijt
    • Basic Tweepersoonskamer

Ik vond de prijs van euro 15,00 voor de hond te hoog. Wij hebben niets extra's ontvangen voor deze prijs.

Wij hebben genoten van het heerlijke ontbijt. in het restaurant hebben we meerdere malen gegeten. De dagschotel was top en smaakte voortreffelijk. Het personeel was super aardig en betrokken. Onze hond was mee in het hotel en het restaurant en was overal zeer welkom. Complimenten.

Het waren 2 fijne dagen in Noordwijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Parkeren in Noordwijk is wel een probeem.

Het ontbijt was goed, personeel heel vriendelijk en behulpzaam. 's Avonds in het hotel gegeten, heerlijk! Fijn dat we onze hond mee mochten nemen in het hotel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2017

Prima hotel voor een kort verblijf bij strand en centrum Noordwijk.

We hadden een erg zacht bed en de temperatuur in de kamer was erg hoog en kon je zelf niet regelen. (verwarming stond natuurlijk uit en het waaide te hard om het raam open te zetten helaas)

Nette en schone kamer. Prima locatie, in centrum en naast het strand. Compleet ontbijtbuffet, voor ieder wat wils.

Niet voor herhaling vatbaar
    • Basic Tweepersoonskamer

Badkamer is niet schoon en de toiletbril is aan vervanging toe. De zitting van de toiletbril zaten flinke gaten en als je die opklapt zitten aan de onderkant flinke barsten. Niet fijn!!!!

ontbijt was redelijk en de slaap gedeelte is oke

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Dankzij het personeel in het restaurant, was het toch een goed verblijf

De kamers waren niet echt schoon . Er lag veel stof. Ook in de badkamer was niet alles schoon. Als je gedoucht had (in bad) dan kon je de badkamer dweilen. Het water, bij de douche ging van heel warm, naar koud.

Het ontbijt was goed. Het personeel was super vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Standaard hotel op mooie locatie.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Prijzige ietwat ouderwetse kamer met panelen plafond. Warme kamer. Rumoerig, gelegen aan voorzijde boven restaurants en boulevard. Geen kluisje, geen koffie of thee, geen waterkoker op de kamer.

Uitzicht op zee. Vriendelijk personeel. Prima ontbijt. Huisdier vriendelijk. Hond mag mee naar de ontbijtruimte. Schone kamer met ruime moderne badkamer.

Het voldeed
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was erg klein en erg warm. Wij hebben steeds een raam open gehad en het koelt niet af helaas. Ook hoorden wij de hele nacht een geluid van een ventilator of iets dergelijks wat achter de deur tegenover onze kamer lag. Hierdoor wel slechter geslapen.

Het hotel ligt op de boulevard direct bij de ingang van het strand. Er liggen 2 hele leuke strand paviljoens vlak bij de ingang van het strand. Ook de winkels barretjes en terrassen liggen echt op loopafstand. Noordwijk is ook een erg gezellige plaats. Ook het parkeren was goed geregeld. Je kan via het hotel parkeren bij de nabijgelegen supermarkt. Dit is 2 minuten lopen vanaf het hotel. Kosten 10 euro per dag. Het ontbijt was goed en lekker. Ruime keuze aan brood en beleg.

toplocatie en goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een waterkokertje zou het écht afmaken, al waren we nu ook al tevreden. In de bar was niet veel te beleven; toen wij 's avonds rond een uur of 22.00 in onze (nog geopende) hotelbar een drankje wilden doen was er niemand aanwezig, ook geen personeel. Jammer, maar gelukkig is er genoeg te doen in de nabije omgeving.

Prachtig uitzicht op de zee, met balkon! De kamer heeft een leuk zitje en een minibar. Mooie badkamer en een uitgebreid ontbijt. De locatie van het hotel is geweldig; als je naar rechts loopt loop je direct de boulevard op, en als je naar links loopt ga je richting het centrum van Noordwijk. Om naar het strand te gaan hoef je alleen maar de weg over te steken.

Kamers erg duur
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Verwachting van de kamer viel tegen. We hadden een grotere kamer verwacht voor die prijs. Er was geen koffie of thee op de kamer. De bedden waren matig.

Het uitzicht op zee. Personeel was vriendelijk. We konden de fietsen in een ruimte in het hotel stallen. Ze deden daar erg hun best voor. Was erg fijn!

Redelijk hotel.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was klein. Op het strand tegenover het hotel mogen geen honden. Waardoor je minstens een kwartier moet lopen om het strand met hond op te komen.

Ontbijt was goed, er was parkeergelegenheid dichtbij. Het bijbehorende restaurant was goed.

prima lekker uitgewaaid op het strand dat was ook de bedoeling.
    • Basic Tweepersoonskamer

geen parkeer plaats voor de auto deze mocht in de plaatselijke parkeergarage die wel dichtbij was. ook hadden we weinig stopcontacten op de kamer waardoor je moest kiezen laptop aan of ventilator bij warm weer

het ontbijt was goed veel keus . de slaapkamer was schoon en netjes. personeel vriendelijk en behulpzaam. op de slaapkamer was het wel fijn dat er een ventilator was.

heerlijk
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Mini bar stonden maar 2 biertjes in...en de 2 losse bedden schoven continu van elkaar af...

De kamer lag super gelegen zeezicht met balkon. Nette badkamer met bad! Goede douche straal lekker water..

Aanrader!!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Klein minpuntje. De locatie van de wellness faciliteiten is niet uitnodigend, het kan gezelliger gemaakt worden!

Personeel is vriendelijk en behulpzaam! Zeer goede locatie! Lekker eten!

Goed verblijf behalve kamers op het zuiden

Kamer op het zuiden. Erg warme kamer. Slecht te luchten. Geen airco of luifel voor ramen Wordt matig op gereageert bij deze opmerking door personeel

Op loop afstand van strand en centrum

Zeer centraal gelegen hotel met ruime kamer en goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Een goede afzuiginstallatie in de douche zou prettig zijn. Daarnaast kijk je als je in de kamer zit tegen balkonhekken aan die niet schoon gemaakt zijn. Dat is jammer want dat is makkelijk op te lossen.

Hotel is zeer centraal en tegenover het strand gelegen.Het ontbijt was goed, de kamer ruim, vriendelijk personeel.

Prima hotel met een paar 'maartjes'.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

In de badkamer hangt veel los (handdoekrek, douchekop, haakjes). Keuken echt maar so so la la dat is jammer. De lift heeft onderhoud nodig. De herrie buiten in de nacht en vooral vroege ochtend is oorverdovend, ramen open alleen als je er tegen kunt.

Goede kamer, lokatie vlak aan zee, personeel top.

We hadden gelukkig goed weer dus weinig aanwezig hoeven te zijn in het hotel!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Achterstallig onderhoud, hele slechte bedden, te warm op de kamers, geen airco, geen enkele luxe op de kamer, balkon helemaal verroest en plastic goedkope stoeltjes. Zeker geen 4 sterren waard maar 2,5 hooguit! Locatie is wel goed

Ontbijt was prima en personeel doet erg zijn best om de tekortkomingen van het hotel te compenseren

Zoals altijd ligging aan strand en bij centrum.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bij aankomst waren ramen vies (uitzicht op zee?); is volgende dag op ons verzoek hersteld. Ontbijt was vroeger veel beter; nu matig. (Brood was van binnen nog bevroren; roomboter ook nog erg hard.) Personeel in eetzaal niet altijd even geïnteresseerd.

Zoals altijd ligging aan strand en bij centrum.

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

De bedden waren voor ons te zacht. Bij een van de bedden stak er een veer door, welke we gemeld hebben bij de receptie de volgende dag .Zij namen er direct notitie van..Wij hadden één nachtje geboekt.

De kamer was geweldig, met uitzicht op de zee. Het ontbijt was ook goed.Evenals het restaurant. Ook de medewerksters waren zeer vriendelijk en behulpzaam.

Ontbijt prima voor elkaar.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was erg warm & benauwd. We zaten blijkbaar vlakbij een ketel/verwarmingsinstallatie oid.

Ontbijt prima voor elkaar. Vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Ontbijt was goed
    • Basic Tweepersoonskamer

Erge warme kamer met klein raan. Ik denk dat het er wel 27 gr in was. Zonwering, grote fan of airco zou een opsteker zijn. Daardoor nauwelijks geslapen

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Mijn man en ik hebben het naar onze in gehad.
    • Basic Tweepersoonskamer

Zie bovenstaande note. Die dikke vloerbedekking!!!

De kamers waren netjes en de bedden goed. De doorlopen smal. Een kleine renovatie zou op zijn plaats zijn. Het was ontzettend warm in de kamer. Een airco zou fijn geweest zijn of anders een ventilator.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Geweldig, alles bereikbaar op loopafstand

Geen stopcontact naast bed, er was schimmel in nieuwe badkamer omdat er geen goede ventilatie was. Dit wordt alleen maar erger als ze er niets aan doen.

Heerlijk ontbijt, en zeer goed restaurant

Perfecte ligging aan de boulevard, maar helaas slechte zeer zachte bedden!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij vonden de bedden erg slecht liggen en de kamer was oud geen waterkokertje om nog even op de kamer een kopje thee te drinken

De ligging van de locatie is perfect, aan de boulevard! kamer 404 is aan de voorzijde met zeezicht! Wij mochten onze fietsen via de lift in de kelder zetten 's nachts. Mooie badkamer.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Het ontbijt was super .
    • Basic Tweepersoonskamer

We hadden een voucher gekregen voor 10% korting als we in het restaurant gingen eten, maar heb het vergeten aan te bieden .ik had het fijn gevonden als ze het ons er even attent op hadden gemaakt.

Het ontbijt was super . en de kamer netjes en schoon.

• Beoordeeld op: 20 april 2017

een ontspannen verblijf

Niets om echt over te zeuren

De kamer was proper,propere nette lakens en in de badkamer was ook alles netjes. Lekker avondeten en fijn ontbijt, snelle en vriendelijke bediening. Ligging ideaal kort bij de zee en kort bij de hoofdstraat van Noordwijk. Ben al 3x geweest en ga zeker nog terug.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Goede ligging rond de bollenvelden en vlak aan zee met uitzicht op een braak liggende bouwplaats.
    • Basic Tweepersoonskamer

De kamer was zeer matig. Klein, oud (aparte kranen voor koud en warm water), schimmel op tegels, kapotte haardroger, matig bed, weinig verf op radiator, douche achter gordijntje

Alles op de begane grond was uitstekend!

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Heerlijk kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Bedden kunnen wat hoger, kom je slecht uit als je mobiliteit niet zo goed is. Ontbreken van waterkoker op de kamer

Super personeel, mooi uitzicht over zee

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Een gat in het kozijn van mijn kamer, heb deze dicht moeten stoppen met een handdoek. Sanitair is gedateerd, kranen, plastic zeil om douche (hinderlijk)

Vriendelijk personeel Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Prima locatie, vriendelijk personeel, goede kamer en hond...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Hotel is wat verouderd, likje verf en nieuwe vloerbedekking zouden een verbetering zijn

Prima locatie, vriendelijk personeel, goede kamer en hond vriendelijk

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Prettige verblijfplaats
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op Zee

Wij hadden een bad waarin je je kon douchen. Als 80-jarigen durfden wij het niet aan om te douchen. Hoewel we nog lenig en actief zijn waren wij bang om in bad uit te glijden. Bij de wastafel is weinig ruimte om toiletartikelen neer te zetten.

Goed bed, mooi uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Redelijk

Het ontbijt het was tot 10 uur (voor op zondag al vroeg klaar vind ik persoonlijk) en toen wij kwamen rond 9:40 werd er niks meer aangevuld dus wij hadden niet alle keus meer (geen roerei meer) Het hotel was een beetje gedateerd..

De locatie, gelijk aan het strand

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

Prachtige locatie

Kussens erg dun slap. Ontbijt te weinig voor iedereen eieren op weinig keus in brood en het vragen voor koffie.

Vriendelijkheid personeel zowel receptioniste als bediening in restaurant 👍