Beoordelingen over Quentin England Hotel 2-sterren

5,6

5,6

karig voor een hoofdprijs
    • Budget Eenpersoonskamer

de grootte, hygiene en algehele staat van de kamer.

Kleine 1 persoonskamer, geen airco. Hoop herrie van de pomp (sani-broyeur) bij het douchen. Eigenlijk te zot voor worden dat het algemeen geaccepteerd is dat er ruim 170 euro betaald wordt voor een dergelijke voorziening ....!

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

• Budget Eenpersoonskamer

Geen raam....Maar ik kwam voor de stad dus een schone kamer was het belangrijkste. Geen uitzicht maakt me dus niet uit.

Personeel behulpzaam Kamer schoon Nog m'n fiets in de tuin plaatsen.:)

3,5
    prima lokatie. bed redelijk, rest zeer matig
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

licht in gemeenschappelijke douche deed het niet. zeer kleine kamer. wifi onbeveiligd, gemeenschappelijke douche klein en oncomfortabel (oud douchegordijntje), matig matras gehorig, zeer summier ontbijt, personeel sprak matig engels, geen nederlands (pools?) TV had alleen duitse zenders.

fijne lokatie

Perfecte ligging en prima als je niet de grootste luxe verwacht want daar betaal je ook niet voor!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gastheer sprak geen Nederlands en zelfs zijn Engels was bijna niet verstaanbaar. Weinig interesse voor zijn hotelgasten, steeds met andere zaken bezig.

Kon niet erger!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Accomodatie was ondermaats. Zeer verouderd hotel. Veel te veel geld voor dit hotel. Handdoeken waren oud en vuil. Bedden waren vuil. Vol met plekken. De kamer was heel klein. Badkamer en wc kon je niet bewegen.

Enkel de ligging was oké

Budget kamer was veel kleiner dan verwacht.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Budget kamer was veel kleiner dan verwacht. Wij hebben ‘s avonds voor een late check-in gevraagd en een positief antwoord gekregen maar waren toch om 10u door de kuisploeg wakker gemaakt. Irritant.

Voor herhaling vatbaar (mits de achterdeur etc.)!

Slaapkamer (24) aan krappe kant. Buffettafels een beetje krap gesitueerd in ontbijtruimte. Mag niet meer voorkomen: s'-morgens tussen 5 en 6 moest iemand (waarschijnlijk werknemer?) enkele keren naar buiten en liet de achterdeur (naast de kamer!) paar keer keihard dicht vallen.

Locatie geweldig. Ook nog eens 24 uur voor de deur! geparkeerd. Een charmant gebouw en buurt naast o.a. Vondelpark. Ontbijt uitgebreid en lekker.

Voor deze prijs had ik iets anders geboekt
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ontvang kon beter geen Nederlands oke kan ik mee leven overbookt moesten naar ander hotel deze dame was niet gast vrij

Kon niet want ze hadden het te druk

Matig.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer had heel weinig daglicht, personeel was onvriendelijk en sprak nauwelijks Nederlands. Ik moest nogmaals betalen terwijl de kamer al voor mij betaald was. We voelden ons niet erg welkom.

Ontbijt was eenvoudig maar ok.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Belofte maakt schuld. tv aanbod beloofd, maar was er niet. TV op de kamer was er maar er moet ook iets op te zien zijn! De score wordt hierdoor onderuit gehaald. Televisie: TV aanbod 1°dag zeer beperkt (alleen één Duitse zenders ARD, één Rai, één Spaanse zender en één Euro-zender), zelfs geen Nederlandse zenders. Vanaf 2°dag geen aanbod meer, alleen sneeuw op tv. Personeel: sommige personeelsleden (Balie) spraken enkel Engels.

Ontbijt was eenvoudig maar ok. Slecht ontbijt tussen 08u00 en 10u00, wat niet zo goed is als u eens wil uitslapen.

Bij aankomst lagen de oude handdoeken er nog van de vorige...
    • Standaard Vierpersoonskamer

Bij aankomst lagen de oude handdoeken er nog van de vorige huurder. We hadden een vier persoonskamer die erg klein was. De douche was niet geweldig omdat er wisselend warm en koud water uit kwam. Personeel sprak alleen maar engels maar dat is niet erg. ze waren wel erg vriendelijk. Ligging was prima , lekker dicht bij het centrum.

Teleurstellend
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer in de kelder leek net een gevangenis. Klein, bedompt, smoezelig én met een klein raampje bovenin. Als klap op de vuurpijl waren er op de televisie geen Nederlandse zenders beschikbaar. En dat voor 96 euro voor één nacht................

De locatie.

Een nachtmerrie !
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Alles viel tegen! Het stonk er naar rook als we binnenkwamen aan de receptie waar ze zeer onvriendelijk waren! kamers waren klein , vochtig en stonken naar vermuft ! daarbij schandalig duur en kamers komen niet overeen met foto's op site , jammer genoeg geen foto's genomen ( is om te wissen van mijn geheugen!)

kamers waren een ramp eerst hadden we een zolderkamer voor 209€ ! We konden er amper in rechtstaan en zelfs niet neerzitten op ons bed zonder tegen het plafond te botsen! hebben dan veranderd voor een kamer met "tuinzicht" we belandden in een tuinhuis op een vuile binnenkoer! Waarvoor we nog extra 10€ moesten betalen! het stonk er naar vermuft maar daar konden we ten minste recht staan ! Schandalig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verder prina

De 74 traptreden die wij moesten doen

geen doorgang van andere hotelgasten . Een eigen badkamer op ons hotelkamer, endie van te voren er niet bij was gemeld

Slapen en weg rustige straat
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel speelt alleen Engels voor prima echter voor ik het door had we zijn toch in nl. Tevens kan een goedemorgen er niet vanaf bij het personeel bij de receptie.

Hart van Adam

Viel tegen zeker in verhouding tot de prijs. Zal dan ook niet snel terugkeren naar dit hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt was erg karig en geen koffie op het buffet. Kamers zijn erg gehorig van binnenuit. Douchruimte ook krap en ruimte tussen douchruimte en bed zeer krap

Hotelkamer was schoon maar zeer basic

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Prima hotel, maar aan de hitte moet echt wat gedaan worden.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wij hadden een kamer onderin het gebouw. De kamer was oververhit en dat was niet te verhelpen door een ventilator. Er bleken buizen vanuit het ketelhuis te lopen die zeer heet waren en door de badkamer liepen. Deze hitte verspreidde zich ook in het slaapgedeelte. Er was weinig ventilatie door twee hele kleine raampjes aan de bovenkant van de kamer. Bij navraag werd gezegd dat het hele gebouw warm was. Dit kwam mij ongeloofwaardig over. Dus kamer vermijden 7.

Ligging van het hotel was prima. Het personeel was vriendelijk. Ik waande mij in Engeland. Er werd alleen Engels gesproken. Het ontbijt was prima.

Erg slecht, kansloos en niet naar prijs/kwaliteit verhouding
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt was schaars, de kamer snikheet (bijna 30 graden) terwijl het buiten 15 graden was, we zaten in een kelder. Met het raam open en hadden last van geluidsoverlast, de douche is erg ouderwets en werkte niet naar behoren, temperatuur was niet stabiel, in mijn bed kropen beestjes.

Niks, werkelijk alles viel tegen

5,5
    Hotel met topligging waar je al bij al de gebreken er bij neemt...
    • Standaard Vierpersoonskamer

299 euro voor 1 nacht is echt teveel gezien de afwerking van het hotel. Stukken waar vocht zijn opgetreden zijn slecht opgelapt.De douchekop lekte aan de bevestiging.Heb die zelf vastgedraaid...dit moet de poetsploeg toch hebben opgemerkt... 2 lampen stuk... Wel begrijp ik dat in het hartje van Amsterdam de prijzen hoog liggen maar een minimum aan renovatie zouden het hotel stukken aangenamer maken.Ontbijt was basic maar lekker.Het kan natuurlijk wel dat er andere kamers zijn die deze gebreken niet vertonen.

De ligging was top,net nabij het vondelpark en het centrum. Alle musea zijn dichtbij. Hotel ligt in een mooie straat.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Ontbijt is oké erg basis maar voor de prijs van 10 Euro...

Ontbijt voor de prijs die je betaalt.

Ontbijt is oké erg basis maar voor de prijs van 10 Euro verwacht ik meer.lokatie is top gelegen daar betaal je voor de rest is basic.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Het stonk in de kamer naar riool lucht, bed niet opgemaakt...
    • Budget Tweepersoonskamer

Het stonk in de kamer naar riool lucht, bed niet opgemaakt het was oud en tegels in douche kapot en dan die herrie pomp om het water weg te pompen niet normaal hier ga ik nooit meer terug en dan voor dat geld van €125,00 per nacht . nooit zoiets meegemaakt

• Beoordeeld op: 21 april 2017

locatie en omgeving prima... verblijfomstandigheden slecht..
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de prijs- kwaliteitverhouding is ronduit slecht. We zijn niet luxe ingesteld; het hoeft niet groot en veel maar de naar verhouding goedkopere kamers in dit hotel hebben geen of nauwelijks ventilatie.. op 1 kamer geen raam maar ook geen ventilatie dat is erg onaangenaam en onverantwoord. er staan ventilatoren maar dat is echt onvoldoende. Er komt geen frisse lucht in de ruimte!

de locatie is geweldig...

Voor 1 nachtje prima! Lekker bed; fijne douche; ontbijt was minder.
    • Standaard Driepersoonskamer

IK vind, persoonlijk, dat een receptioniste in de eerste plaats Nederlands MOET kunnen spreken! Tenslotte woont en werkt ze in Nederland en NIET iedere toerist komt uit het buitenland. Minpunt. Dat ze (ook) Engels spreekt is een pluspunt, maar we leven in Nederland, waar de voertaal ook Nederlands hoort te zijn en te blijven!! Koffie en theewater bij het ontbijt waren pislauw. Croissant was niet smakelijk.

Alles zeer eenvoudig; geen overbodige luxe, maar wel hele lekkere bedden!!! Badkamer was erg klein, maar wel te doen voor 1 nachtje. De douchestraal was prima!! Voor een wat langere vakantie zou ik een wat luxer hotel kiezen, met wat meer comfort.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

geen goede ervaring. Een hoge prijs voor weinig comfort.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

de ventilator werkte alleen als het licht aan was. We moesten kiezen tussen met licht aan slapen of het bloedheet hebben. Beide lukte niet. Het probleem kon ook niet verholpen worden door de medewerker. een andere kamer was niet beschikbaar Toen ik dan maar om 6.00 uur een kopje koffie ging halen, kostte dat ook nog eens € 2.50. Een buitensporig hoge prijs, zeker gezien de omstandigheden. In de kamer zonder ramen voelden wij ons als ratten in de val. Wat als er brand uitbreekt. je komt er nooit uit! De douche werkte niet naar behoren. de temperatuur was niet af te stellen. Te heet of te koud, dat was de keuze. Verder is het gebouw extreem gehorig. Elke voetstap is te horen.

Compliment aan de schoonmakers. de kamer was keurig schoon. De locatie was goed.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Het hotel lag pal naast het Vondelpark
    • Budget Eenpersoonskamer

De kamer had geen raam en had het formaat van een twee persoons bed. Het beddengoed en vloer was vuil, de ventilator was luidruchtig. Rumoerig op de gang tot 6.30 uur. Kamer werd tussendoor niet schoon gemaakt. Het was een uitermate teleurstellende ervaring.

Het hotel lag pal naast het Vondelpark

Prima uitvalsbasis voor musea en concertgebouw, maar kamers zijn aan renovatie toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

geen nederlandstalige zenders interieur, linnengoed en badkamer zijn aan vernieuwing toe.

Vriendelijk personeel, wij mochten bij te vroege aankomst alvast onze kamers betrekken

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

prijs/kwaliteit is ok
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nieuwe hoofdkussens zijn geen overbodige luxe. De kamer had geen ramen en het was er veel te warm. Geen mogelijkheid tot temperen van de temperatuur

de locatie en de prijs

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Niets eigenlijk, we hadden beter moeten opletten bij het boeken. Wij hadden nu als stel twee losse bedden ipv 1 tweepersoonsbed

De medewerkers waren erg vriendelijk. Zij namen de tijd om elke gast te woord te staan en gaven de nodige tekst en uitleg.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

redelijk goed hotel en ligging was perfect

De kamer was erg klein en op de 2e verdieping met een erg steile trap. Geen lift. Lastig dat het personeel alleen engels sprak

Ontbijt was goed en de locatie was prima. Overal dichtbij

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prima hotel op goede locatie
    • Budget Tweepersoonskamer

Kamer is heel klein. Niet geschikt voor een lang verblijf, maar voor 1 dag is het prima. Het personeel kan geen Nederlands. Voor ons geen probleem, maar dit kan een nadeel zijn. Er waren geen extra kussens in de kamer. Ik had mijn twijfels over de brandveiligheid.

Mooie locatie. Bij het Vondelpark en op loopafstand van het centrum. Dit was de 2e keer dat we hier overnachten en deze keer zaten we op de 4e verdieping. Dit is een stuk beter dan in de kelder (de kelder is gehoriger). Maar je moet geen problemen hebben met traplopen. We hebben geen ontbijt gehad en gebruiken de tv nooit dus hier kan ik niks over zeggen.

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Voor de prijs en locatie in Amsterdam redelijke prijs. Maar op andere locatie niet acceptabel.
    • Budget Eenpersoonskamer

Douche, lastige warmte regeling van koud/warm water, afvoer loopt niet goed door waardoor de hele doucheruimte volloopt. Gele kitranden van de douche. Beugel van douchekop defect, rammelt. Spoelmechanisme toilet defect. Klapraammechanisme is defect. Provisorisch gemaakt, niet professioneel. TV-zenders, geen Nederlandse zenders. Vloerbedekking in het trappenhuis vies en bevlekt. Laminaat benedenverdieping is versleten, er liggen losse stukken, kan eigenlijk niet voor een serieus hotel. Geen ontbijt bij inbegrepen. Geen goede koffie. Kopje cappuccino voor 3 euro in kartonnen beker, veel te duur.

Een prima kamer, wat klein. Goed bed, net linnengoed.

• Beoordeeld op: 9 november 2016

Uistekend verblijf.
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Het enige wat er valt aan te merken is de douche, deze was zeer moeilijk te behandelen. Ik moest meerdere malen aan de kant springen omdat het water plotseling te heet of te koud werd.

Voor de prijs van 35 euro was dit een uitstekend hotel! Ook qua beschikbaarheid, ik heb de kamer een uur voor inchecken kunnen boeken!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Een benauwde ervaring op een goede locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ervaring van een kleine kamer zonder ramen gaf een benauwd gevoel. eerste nacht ook bijna niet geslapen. Afvoer stonk vreselijk. kamers beneden liggen zeer geïsoleerd. Zeer enge ervaring Na het boeken zagen we pas via booking.com dat we ws een kamer konden verwachten in de kelder(het woord al) zonder ramen !!!! op de site is deze informatie na veel zoeken pas zichtbaar.

Kamer was zeer schoon

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

De ligging was super en het hotel was schoon maar het personeel en het comfort was zeer matig
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen nederlandse tv, een slecht werkende douche, geen hulp met het dragen van de koffers naar de 4e verdieping en geen nederlands sprekend personeel.

De ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Goed voor 1 nachtje

Warmte in kamer. Was snikheet. Ontbijt was klein en kaas was niet vers. Eigenaars spreken geen nederlands. We waren toch in nederland?

Gratis wifi. Mooie locatie

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

NIET aan te raden!
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Gedeelde Badkamer

We kwamen binnen, alles zag er netjes uit. Tot dat we naar boven gingen... Wij sliepen op zolder. 4 verdiepingen met koffer (!) omhoog met de TRAP (Geen lift te bespeuren) . Daarna kwamen wij op de kamer. Het bed paste nog maar net in de kamer. Geen kast te vinden.. spullen moesten in koffer blijven. Geen nachtkastje. Geen stopcontact vrij (Zaten vol door tv en ventilator). Gewoon witte muren maar vol met vieze bruine plekken! Beddengoed was vies, precies alsof er al in geslapen was. In de kamer werd je claustrofobisch.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Goeie locatie.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Schimmel op de muren, veel geluid, bedden lagen slecht, veel vuil onder het bed, personeel kon geen Nederlands, geen Nederlandse tv-zenders... Veel te duur voor wat het was.

Goeie locatie.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Viezig oud hotel met hard bed in kast zonder ramen op fijne lokatie
    • Budget Eenpersoonskamer

Een kamer zonder raam is echt net een kast en maakt benauwd. Het bed was erg hard. Ondanks dat ik vanwege mijn werk om een rustige kamer had gevraagd werd ik tot 2u 's nachts gewekt door geluiden van traplopen en praten omdat de kamer aan de trap ligt. De vloerbedekking door het hele hotel is zo oud en vies dat je er niet zonder schoenen zou durven lopen.

De lokatie is natuurlijk prima t.o.v het bruisende centrum van de stad

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Boek geen eenpersoonskamer hier!
    • Budget Eenpersoonskamer

eenpersoonskamers zijn volstrekt onacceptabel: 2 bij 1,5 meter, geen raam en ventilator die de hele nacht moet draaien omdat het anders niet uit te houden is.

locatie bij musea en leidseplein

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Goede locatie in Amsterdam en hotel heeft zeker potentie, ik...
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was te klein, zonder raam en airconditioning met 30 graden, niet te doen. De badkamer was niet schoon en ook echt toe aan vernieuwing, veel schimmel etc.

Goede locatie in Amsterdam en hotel heeft zeker potentie, ik denk dat we net in de slechtste kamer zijn geplaatst helaas

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Nooit meer! Veel te veel geld voor een kleine, vieze kamer!
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Super kleine kamers, kamers waren erg vies (zo stond er bv. een beschimmelde ventilator), we kregen de sleutel van de bagagekamer en moesten zelf onze bagage maar pakken (bagagekamer stond vol met koffers van andere gasten, er hing een briefje op de deur: wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw bagage :S), douche werd of ijskoud of kokend heet en ga zo maar door Ze vragen veel te veel geld voor een kleine vieze kamer. Nooit meer!

De locatie was goed

Ontbijt ondermaats
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt: oud brood, koffie op, borden bijna niet te vind en en personeel evenmin.

Goed genoeg voor een paar leuke dagen a'dam

Internetverbinding En televisiezenders

Gewoon gezellige leuke knusse kamers met top matrassen....vriendelijkheid.

Zeer kleine kamer en douche ruimte, maar volstaat voor een kort verblijf.

De kamer had geen ramen

Redelijk geprijst gedurende het hoogseizoen.

Goedkoop en dat is wat je krijgt
    • Eenpersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Heel vuile badkamer/toilet, vloer helemaal verzakt.

Goedkoop

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Waardeloos
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slaapkamer in de kelder en bloedheet

De locatie maar daar is alles mee gezegd. Boek dit hotel nooit weer.

Lousy

Al de rest

Locatie top, super aardig personeel!
    • Budget Eenpersoonskamer

Badkamer stonk, wc maakt lawaai.

Locatie top, super aardig personeel!

geen aanrader
    • Budget Eenpersoonskamer

De accomodatie was totaal niet in verhouding met de prijs, veel te duur. De kamer was oud versleten en spartaans.

De locatie is perfect

• Beoordeeld op: 14 april 2018

Top hotel

Vriendelijke receptie

Het terrasje aan de kamer met uitzicht op de tuin

Het ontbijt was middelmatig, de ontbijtruimte te klein

Het terrasje aan de kamer met uitzicht op de tuin

• Budget Eenpersoonskamer

Zeer vuil, luid, kon de deur niet afsluiten, enz

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

• Standaard Vierpersoonskamer

Kleine kamer, douche was of heel heet of heel koud, het alarm ging midden in de nacht af.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima locatie, personeel aardig.
    • Budget Tweepersoonskamer

Apparaat in wc maakte kabaal

Weekend Amsterdam

De gedateerde kleine badkamer

Prijs,kwaliteit en plaats goed voor mij!

Het ontbijt!

Ontbijt mag iets uitgebreider zijn,en verse koffie!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Dat ik via een ruimte zo de andere kamer in kon kijken, je...

Dat ik via een ruimte zo de andere kamer in kon kijken, je hoort natuurlijk ook van alles daardoor

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wifi niet makkelijk te bereiken. Ontbijt tijden zeer beperkt

Bedje was te klein

Bedje was te klein

Het ontbijt was goed.
    • Budget Tweepersoonskamer

Het ontbijt was goed. Personeel was vriendelijk

Prijs/kwaliteit niet goed

Super kleine kamer, veel te hoge prijs, sterk verouderd hotel

De badkamer was smerig.

De badkamer was smerig.

Fijn verblijf
    • Budget Tweepersoonskamer

Verwarming deed t niet Maaaaaar personeel zorgde meteen voor een vervangende verwarming. Top!

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Slecht

Alles behalve de locatie. Klein, oud, gehorig, zeer weinig charme, slecht douche.

Het was even lekker om uit te rusten.
    • Budget Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas 4 hoog zonder lift maar niets aan te doen:)

Rustig en je word niet echt gestoord.

• Beoordeeld op: 12 december 2017

Bedddn waren goed
    • Budget Tweepersoonskamer

We hadden zolderkamer met een erge smalle trap naar boven

Bedddn waren goed

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Sliep in een hok zonder ramen, alleen 1 2 3 als tv zenders.
    • Budget Eenpersoonskamer

Sliep in een hok zonder ramen, alleen 1 2 3 als tv zenders.

locatie

bed

locatie

De hygiëne. Prijs/kwaliteit verhouding

Rampzalig

Alles sloeg tegen. Slecht bed, slechte badkamer, zeer vermoeiende trap ed..

Locatie was redelijk

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer lag naast werkkast personeel, hetgeen geringe geluidsoverlast met zich meebracht

Centraal gelegen, vlakbij centrum

• Beoordeeld op: 20 september 2017

Goede ligging dicht bij het centrum
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik had kamer 308. Deze kamer is niet veel groter dan een enkel bed en heeft geen ramen.

Goede ligging dicht bij het centrum

Slechte prijs/kwaliteit verhouding maar goede locatie op loopafstand van hartje centrum Amsterdam.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geen airco, geen fijn kussen/bed, geen goede tv, temperatuur van douche wisselvallig

De locatie.

Slapen in een kast zonder ramen
    • Budget Eenpersoonskamer

Slaapkamer was net zo groot als een kledingkast. Geen ramen!

Personeel heel vriendelijk

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Quentin England Hotel